VW passat B6 1.9tdi, MB C270 ar BMW 330d e39 prasau padekit :)

Created by User 2013-03-13
2013-03-13 19:35
Sveiki taigi atejo laikas pirmajam auto ir esu issirinkes 3 auto kures paminejau temoje ir nezinau ka issirinkti taigi su kuriuo is siu isvardintu auto butu maziausiai vargo? Suradau 3 skelbimus kurie krito i aki taigi kuri is ju rinktumetes jus ir kodel?
http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b6-tdi-highline-sedanas-2006-0124806117.html
http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-270-w203-sedanas-2004-0124592009.html
http://www.autogidas.lt/bmw-530-e39-d-sedanas-2001-0124764083.html
2013-03-13 20:03
beabejo imciau passat'a..
1. Jis aisku naujesnis pats supranti, ir mashina gana gera )) pazystamu turiu kurie vazineju su b6, labai geri atsilepimai ir komfortishka )))) taip pat kas labai svarbu lietuvoje - ekonomoska
Bumeris tas, aisku grazus nk nepasakysi, vairavimas malonus ir t.t... bet cia panichka koki pakabint jeigu :D ziurint kokiai naudai nuori mashina pirkt ))) bet iskart zinok kad valgys normaliai ir remontas i kisene duos ))) pats turiu Bemsa, zhinau )))
Nzn kaip kiti, ash asmenishkai tik uz Passat'a, tikrai geras auto
2013-03-14 21:39
Jei pirkčiau tai tik mercedes.Ekonomiškas 6l. 100km greitas manevrigas solidus ir man asmeniškai gražus.Pats dabar turiu juodą c270 ir negaliu atsidžiaugt
2013-03-14 21:47
530d nuvaziuotas labai.Passat nors ir prastesnes technikos, bet uz tai naujas modelis.
2013-03-14 22:16
Mb rimciausias variantas. Pasatas gal ir neblogas, bet mersas kurkas rimtesnis variantas, tik siulyciau E klase, jausi kad su mersu vaziuoji, ceske tai siaip sau. Siaip vw pd varikliai nieko gero. Cdi siuo atveju geresnis, aisku ir cdi mane nuvyle, jie neprilyksta seniesiems mb dyzeliniams matorams, bet siaip dinamika gera, patvarumas pakenciamas.
2013-03-14 22:48
pats rimciausias ant rudijimo
2013-03-14 22:55
Tik jau nesvaik. Kai sukanka 20 ar 30 metu tai naturalu kad masina rudija. O toks dar tikrai nebus surudijes. O ka tipo tas bemvas nepuna? Puna net audi. kiek esu mates c5 susrudijusiu. Isvis nera cia ka apie ora diskutuot.
2013-03-14 23:02
Nuvaziuok, pamatysi kur mercedes taupo.
2013-03-14 23:48
Nezinau kuris ten pasao variklis pumpaduse ar kitoks bet siaip realybeje mieste visi jie ims apie 12-14l nebent 1, 9 gali mieste ryti maziau, jei ieskai del taupumo tai pasatams 1, 9 77kw neuztenka, perkrautas nes perskystas motoras.Kai pats auto zymiai sunkesnis uz B5 FL+.Jei svajoji apie 7-8 litrus miesto rezimu tai geriau dairykis Toyota Aygo arba Peugeoto analogo 1, 4 HDI.Bemwu silpni blokai ir galvos varikliuose, cdi 2, 7 itin nepatogus aptarnavimas, 2, 2cdi zymiai tobulesne konstrukcija , mazesnes sanaudos.Cklases 2, 7 neturejau, bet kiek teko susidurti su daugybe kitokiu MB po 98m ypac S kla ir M kl bei e kl tai beveik visa ju elektronika ir protai (valdymo blokai)padaryti siaubingai
2013-03-14 23:53
pezalai.
2013-03-15 14:38
2013-03-14 22:16 wrote: Mb rimciausias variantas. Pasatas gal ir neblogas, bet mersas kurkas rimtesnis variantas, tik siulyciau E klase, jausi kad su mersu vaziuoji, ceske tai siaip sau. Siaip vw pd varikliai nieko gero. Cdi siuo atveju geresnis, aisku ir cdi mane nuvyle, jie neprilyksta seniesiems mb dyzeliniams matorams, bet siaip dinamika gera, patvarumas pakenciamas.
2013-03-14 22:48 wrote: pats rimciausias ant rudijimo :thumbdown:
Reikia gi isgirti savo kibira :D kiek zinau 2.7 varikliai nieko gero nezada, tuo labiau mersai po sparnais pradeda rudyt todel is isores nieko ir nesimato. Bmw gal ir nieko bet jai jau lygini tokius modelius man atrodo visi tau pasakys kad passata geriau imt
2013-03-15 14:45
2013-03-14 23:48 wrote: Nezinau kuris ten pasao variklis pumpaduse ar kitoks bet siaip realybeje mieste visi jie ims apie 12-14l nebent 1, 9 gali mieste ryti maziau, jei ieskai del taupumo tai pasatams 1, 9 77kw neuztenka, perkrautas nes perskystas motoras.Kai pats auto zymiai sunkesnis uz B5 FL+.Jei svajoji apie 7-8 litrus miesto rezimu tai geriau dairykis Toyota Aygo arba Peugeoto analogo 1, 4 HDI.Bemwu silpni blokai ir galvos varikliuose, cdi 2, 7 itin nepatogus aptarnavimas, 2, 2cdi zymiai tobulesne konstrukcija , mazesnes sanaudos.Cklases 2, 7 neturejau, bet kiek teko susidurti su daugybe kitokiu MB po 98m ypac S kla ir M kl bei e kl tai beveik visa ju elektronika ir protai (valdymo blokai)padaryti siaubingai
kur tau bmw blokai ir galvos silpnos ? geriau pasiziurek i MB ir Vagenu galvas.. ten kas trecio tarpine prapusta arba galva trukus.. o apie bmw tai idomu kuri varikli kalbi.. jai ieskai traukos tai iki 3, 0L ir negirdejau tokio dalyko apie ju bloku ar galvu problemas...
2013-03-15 14:53
2013-03-14 23:48 wrote: Nezinau kuris ten pasao variklis pumpaduse ar kitoks bet siaip realybeje mieste visi jie ims apie 12-14l nebent 1, 9 gali mieste ryti maziau, jei ieskai del taupumo tai pasatams 1, 9 77kw neuztenka, perkrautas nes perskystas motoras.Kai pats auto zymiai sunkesnis uz B5 FL+.Jei svajoji apie 7-8 litrus miesto rezimu tai geriau dairykis Toyota Aygo arba Peugeoto analogo 1, 4 HDI.Bemwu silpni blokai ir galvos varikliuose, cdi 2, 7 itin nepatogus aptarnavimas, 2, 2cdi zymiai tobulesne konstrukcija , mazesnes sanaudos.Cklases 2, 7 neturejau, bet kiek teko susidurti su daugybe kitokiu MB po 98m ypac S kla ir M kl bei e kl tai beveik visa ju elektronika ir protai (valdymo blokai)padaryti siaubingai
noreciau placiau apie bmw bloku nelaikima suzinoti. kodel nelaiko? is nuogirdu?
2013-03-15 14:58
Kiekvienas girs savo masina siaip visos masinos turi savo pliusu ir savo minusu. O cia kas kam patinka lai ta ir perka. Isvis durnos tokios temos, koks cia gali buti lyginimas??
2013-03-15 15:06
2013-03-15 14:58 wrote: Kiekvienas girs savo masina:lol: siaip visos masinos turi savo pliusu ir savo minusu. O cia kas kam patinka lai ta ir perka. Isvis durnos tokios temos, koks cia gali buti lyginimas??
as bmw neturiu dabar asmeniskai, bet daug kas turi, ir neissivaizduoju galvu ir bloku tuolabia nelaikymo ?
2013-03-15 15:08
tas mersas skelbime akivaizdziai priekiu buvusiu dauztu, rida pagal salona tikrai ne 140000 gal panasiau i 240000 o pagal kaina komplektacija skurdoka.
2013-03-15 15:18
2013-03-15 14:58 wrote: Kiekvienas girs savo masina:lol: siaip visos masinos turi savo pliusu ir savo minusu. O cia kas kam patinka lai ta ir perka. Isvis durnos tokios temos, koks cia gali buti lyginimas??
2013-03-15 15:06 wrote: as bmw neturiu dabar asmeniskai, bet daug kas turi, ir neissivaizduoju galvu ir bloku tuolabia nelaikymo ?
Nezinau, kas ten nelaiko. As buvau nusipirkes bmw 530 d. Nepatiko ir pardaviau. Nesakau kad tai bloga masina, tiesiog nepatiko ir tiek.
2013-03-15 17:37
2013-03-14 23:48 wrote: Nezinau kuris ten pasao variklis pumpaduse ar kitoks bet siaip realybeje mieste visi jie ims apie 12-14l nebent 1, 9 gali mieste ryti maziau, jei ieskai del taupumo tai pasatams 1, 9 77kw neuztenka, perkrautas nes perskystas motoras.Kai pats auto zymiai sunkesnis uz B5 FL+.Jei svajoji apie 7-8 litrus miesto rezimu tai geriau dairykis Toyota Aygo arba Peugeoto analogo 1, 4 HDI.Bemwu silpni blokai ir galvos varikliuose, cdi 2, 7 itin nepatogus aptarnavimas, 2, 2cdi zymiai tobulesne konstrukcija , mazesnes sanaudos.Cklases 2, 7 neturejau, bet kiek teko susidurti su daugybe kitokiu MB po 98m ypac S kla ir M kl bei e kl tai beveik visa ju elektronika ir protai (valdymo blokai)padaryti siaubingai
2013-03-15 14:53 wrote: noreciau placiau apie bmw bloku nelaikima suzinoti. kodel nelaiko? is nuogirdu?
Visa rasineli paskaitai, ir gali suprasti, kad sis zmogus su technika susijes mazai, bmw pasididziavimas nurasytas ir siaip apie kitka prirases veju geru...
2013-03-15 18:17
2013-03-14 23:48 wrote: Nezinau kuris ten pasao variklis pumpaduse ar kitoks bet siaip realybeje mieste visi jie ims apie 12-14l nebent 1, 9 gali mieste ryti maziau, jei ieskai del taupumo tai pasatams 1, 9 77kw neuztenka, perkrautas nes perskystas motoras.Kai pats auto zymiai sunkesnis uz B5 FL+.Jei svajoji apie 7-8 litrus miesto rezimu tai geriau dairykis Toyota Aygo arba Peugeoto analogo 1, 4 HDI.Bemwu silpni blokai ir galvos varikliuose, cdi 2, 7 itin nepatogus aptarnavimas, 2, 2cdi zymiai tobulesne konstrukcija , mazesnes sanaudos.Cklases 2, 7 neturejau, bet kiek teko susidurti su daugybe kitokiu MB po 98m ypac S kla ir M kl bei e kl tai beveik visa ju elektronika ir protai (valdymo blokai)padaryti siaubingai
2013-03-15 14:53 wrote: noreciau placiau apie bmw bloku nelaikima suzinoti. kodel nelaiko? is nuogirdu?
2013-03-15 17:37 wrote: Visa rasineli paskaitai, ir gali suprasti, kad sis zmogus su technika susijes mazai, bmw pasididziavimas nurasytas ir siaip apie kitka prirases veju geru...
prie ko cia nurasymas BMW? Pats turbut nesi remontaves ne vieno bmw dyzelio, kai dar tik buvo atsirade LT tie aparatai teko savo laiku be skaiciaus ju vezti virinti i Alytu pas Stepa(tas zmogus jau pries 25 metus virino blokus ir galvas tiek aliumino tiek pirmas rytu europoj pradejo ir spziu virinti ), blokai islieti prastai, galvos bijo menkiausio perkaitimo, kruva kuro siurbliu kurie genda dazniau nei kitu senu dyzeliu.Jei butu teke bent tiek kiek man ju remontuoti greit pasikeistu poziuris.Seniai pts vazinejau triperiu triperiu X5-tu, irgi teko lupt galva buvo skilusi tarp vozuvu lizdu.Truko savaime, nuo tvarkingos eksloatacijos.Nieko keista, ir is gamyklos pasitaiko prasto liejimo broko.Nesakau kad visiems varikliams kaput, bet daug dazniau sios bedos nei kitiems pasitaike.Man asmeniskai prie duzios BMW atmosferiniai varikliai, o dyzeliai lengviau pazeidziami, lepesni.Dyzeliai apskritai niekam siais laikais nereikalingi, nebent studentams reikalingi taupus, visiskai kitokie varijantai, zinant kad D kuro kainos greit bus didesnes uz benzino(daugely EU saliu jau seniai apylyges)....Del 2, 7 cdi konkreciai tiems kas"susidure 012 lygyje.Viena smulkmena(is keliolikos nesamoniu).Norint pakeisti pakaitinimo zvakes arba issukti purkstukus reikia kone puse variklio apardyti, itin suniai nusiima kolektoriai ir luzta varztai , labai daznas atvejis kad luzta nei is sio nei is to atsukant purstuvu varztai ir lieka galvuteje).S klase ir M klase buvo beveik isbrokuota paties merso del itin daznu elektronikos gedimu ir savaiminiu uzsidegimu.Kadaise visa usu chebra vairavo tuos 03-05m S-sus ir ML-us, tai nelips ne tik ju vaikai bet ir proanukiai anuka tuos grabus.
2013-03-15 19:04
2013-03-15 17:37 wrote: Visa rasineli paskaitai, ir gali suprasti, kad sis zmogus su technika susijes mazai, bmw pasididziavimas nurasytas ir siaip apie kitka prirases veju geru...
2013-03-15 18:17 wrote: prie ko cia nurasymas BMW? Pats turbut nesi remontaves ne vieno bmw dyzelio, kai dar tik buvo atsirade LT tie aparatai teko savo laiku be skaiciaus ju vezti virinti i Alytu pas Stepa(tas zmogus jau pries 25 metus virino blokus ir galvas tiek aliumino tiek pirmas rytu europoj pradejo ir spziu virinti ), blokai islieti prastai, galvos bijo menkiausio perkaitimo, kruva kuro siurbliu kurie genda dazniau nei kitu senu dyzeliu.Jei butu teke bent tiek kiek man ju remontuoti greit pasikeistu poziuris.Seniai pts vazinejau triperiu triperiu X5-tu, irgi teko lupt galva buvo skilusi tarp vozuvu lizdu.Truko savaime, nuo tvarkingos eksloatacijos.Nieko keista, ir is gamyklos pasitaiko prasto liejimo broko.Nesakau kad visiems varikliams kaput, bet daug dazniau sios bedos nei kitiems pasitaike.Man asmeniskai prie duzios BMW atmosferiniai varikliai, o dyzeliai lengviau pazeidziami, lepesni.Dyzeliai apskritai niekam siais laikais nereikalingi, nebent studentams reikalingi taupus, visiskai kitokie varijantai, zinant kad D kuro kainos greit bus didesnes uz benzino(daugely EU saliu jau seniai apylyges)....Del 2, 7 cdi konkreciai tiems kas"susidure 012 lygyje.Viena smulkmena(is keliolikos nesamoniu).Norint pakeisti pakaitinimo zvakes arba issukti purkstukus reikia kone puse variklio apardyti, itin suniai nusiima kolektoriai ir luzta varztai , labai daznas atvejis kad luzta nei is sio nei is to atsukant purstuvu varztai ir lieka galvuteje).S klase ir M klase buvo beveik isbrokuota paties merso del itin daznu elektronikos gedimu ir savaiminiu uzsidegimu.Kadaise visa usu chebra vairavo tuos 03-05m S-sus ir ML-us, tai nelips ne tik ju vaikai bet ir proanukiai anuka tuos grabus.
wrote: ..
Nevertinu dyzeliu, bet nemanau, kad nereikalingi
2013-03-15 20:45
2013-03-15 14:53 wrote: noreciau placiau apie bmw bloku nelaikima suzinoti. kodel nelaiko? is nuogirdu?
2013-03-15 17:37 wrote: Visa rasineli paskaitai, ir gali suprasti, kad sis zmogus su technika susijes mazai, bmw pasididziavimas nurasytas ir siaip apie kitka prirases veju geru...
2013-03-15 18:17 wrote: prie ko cia nurasymas BMW? Pats turbut nesi remontaves ne vieno bmw dyzelio, kai dar tik buvo atsirade LT tie aparatai teko savo laiku be skaiciaus ju vezti virinti i Alytu pas Stepa(tas zmogus jau pries 25 metus virino blokus ir galvas tiek aliumino tiek pirmas rytu europoj pradejo ir spziu virinti ), blokai islieti prastai, galvos bijo menkiausio perkaitimo, kruva kuro siurbliu kurie genda dazniau nei kitu senu dyzeliu.Jei butu teke bent tiek kiek man ju remontuoti greit pasikeistu poziuris.Seniai pts vazinejau triperiu triperiu X5-tu, irgi teko lupt galva buvo skilusi tarp vozuvu lizdu.Truko savaime, nuo tvarkingos eksloatacijos.Nieko keista, ir is gamyklos pasitaiko prasto liejimo broko.Nesakau kad visiems varikliams kaput, bet daug dazniau sios bedos nei kitiems pasitaike.Man asmeniskai prie duzios BMW atmosferiniai varikliai, o dyzeliai lengviau pazeidziami, lepesni.Dyzeliai apskritai niekam siais laikais nereikalingi, nebent studentams reikalingi taupus, visiskai kitokie varijantai, zinant kad D kuro kainos greit bus didesnes uz benzino(daugely EU saliu jau seniai apylyges)....Del 2, 7 cdi konkreciai tiems kas"susidure 012 lygyje.Viena smulkmena(is keliolikos nesamoniu).Norint pakeisti pakaitinimo zvakes arba issukti purkstukus reikia kone puse variklio apardyti, itin suniai nusiima kolektoriai ir luzta varztai , labai daznas atvejis kad luzta nei is sio nei is to atsukant purstuvu varztai ir lieka galvuteje).S klase ir M klase buvo beveik isbrokuota paties merso del itin daznu elektronikos gedimu ir savaiminiu uzsidegimu.Kadaise visa usu chebra vairavo tuos 03-05m S-sus ir ML-us, tai nelips ne tik ju vaikai bet ir proanukiai anuka tuos grabus.
Kiek dirbu, nei vieno remontuoti neteko, visur eina kitas variklis is svalkes ir nera net minciu kitu kai visa gali nupirkt uz 600-1500, jau pastaruosius 7 metus.
Naujesni brangesni, bet ko tik nerasi pl

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you