Volkswagen Sharan I 2.0 Trendline Reviews

Volkswagen Sharan 2006-2010
Engine l.:
2.0 l
Power:
85 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
15.2 sec
Avg. fuel consumption:
9.5 l
Recommends
Reviews: 16 -2
Average score: 3.5
Write review

Reviews (18)

Volkswagen Sharan I 2.8 VR6 Carat, 1996y.

2018-06-08
Talpus, galingas, nebrangios dalys, neblogas kėbulas, komfortiškas
Salono pečiuko radiatorius nepatvarus, elektronika kvailioja, garso izoliacija, lemputės ilgai nedega

Metus turiu Sharana 1996 m. 2.8 VR6 DOHC su tiesioginėm dujom ir ne karto nesigailėjau pirkiniu. Variklis labai patvarus, galingas ir kuro sąnaudos mažos - vid. 12,5 l dujų 100 km. Iš pradžių sunkiai važiavo dujomis, bet pasikeitus žvakes, laidus, filtrus (buvo pirkti vieni iš brangiausių) atsiskleidė visa automobilio trauka ir variklio darbas...Ant kelio stovi labai tvirtai, įsibėgėja normaliai, o nuo 120 km/h (arba 3000rpm) pasijaučia visas variklio agresyvumas ir nereikia lenkiant galvot ar spesi ar ne, nes šauna kaip raketa. Aptarnavimas gan nebrangus, bet jeigu reikia kažką keist iš variklio skyriaus - teks pasidarbuot, nes priėjimas sunkus ir vietos maža. Labai komfortiškas, patogus ilgesnėse kelionėse. Prižiūrimas ir laiku tvarkomas tarnaus ilgai. Tikrai rekomenduoju.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Comfortline, 2002y.

2018-03-02
Nedaug naudoja degalų, važiuojant 90 iki 5,5 l/100km. Erdvus, išsiima visos sėdynės išskyrus priekines. Gale sėdynės pritaikytos vaikams vežti, nereikia pirkti vaikiškų kėdučių.
Gana brangus remontas kai tokių metų automobiliui.

Važinėju šiuo automobiliu virš 5 metų.
Visi 6 langai elektriniai. Mechaninė pavarų dėžė.
Kai pirkau buvo rida 275000 dabar virš 3750000.
Tarp 280000 ir 320000 km buvo didžiausio taisymai:
Smagratis ir sankaba (litais teko investuoti 2100 Lt)
Turbina, interkūlerio radiatorius, (su darbais ir detalėm 600 eurų). Turbinai labai svarbu kada keičiami tepalai ir kokios jie kokybės.
Priekiniai amortizatoriai po 50 eurų plius darbas.
Su stabdžių diskais kažkokios anomalijos, du kartus visi keisti (TRW firmos), bet vistiek atsiranda mušimas.
Webasta tvarkyta dar prie litų (200 Lt) šią žiemą į pabaigą vėl neveikia, galimai žvakę teks keist arba degimo tinkliuką. Be webasta esant daugiau nei -10 jau mieste jaučiamas diskomfortas, sustojus prie šviesoforo temperatūra nukrenta beveik iki 50. Trasoje esant apie 2000 apsukų, temperatūra palaikoma normali.
Dar prie gedimų galima paminėti, kad jau neveikia galinis valytuvas, ašelė užstrigus.
Vasarą dėl didelių langų tiesiog būtina, kad veiktų kondiocionavimo sistema, nes realiai šiltnamis ant ratų.
Šiaip sutvarkytas labai patogus automobilis, sėdi gana aukštai, labai geras matomumas ir iš Lenkijos daug prekių parsivežt galima :)


Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.8T Basic, 1999y.

2016-11-27
Privalumas butu kad talpi, lengvai moduliuojamas salonas, lengvai keiciamos sedynes. Erdvus salonas. Norint tikrai galima pataupyti kuro ramiai vaziuojant. Nelabai puola kariesas, salyginai letu tempu. Didelis detaliu pasirinkimas, pvz detales kaina gali buti nuo 5eur iki 30eur, viskas pagal Jusu kisene.
Nepatikimas. ZIAURIAI prasta garso izoliacija vaziuojant automagistralej, po 10minuciu vaziavimo norisi uzsikimsti su vata ausis. Mieste taip nesijaucia. Detaliu kainos gal ir nera brangios, bet remonto prasosi gan daznai.

2015 birželį isigytas pirmos kartos VW Sharan mk1 1.9 TDI 1999 metų 81kw (tipo 340000km).
Na nėra ko norėti iš sharano, kadangi taksistų automobilis, ir tuo labiau dyzeliniai modeliai, ir prabege jie tikrai ne tiek kiek rodo ju spidometrai Lietuvoje. Dyzelinio modelio orientuokites, kad tikra rida virsys gerokai 500000km ir daugiau, taciau varikliai patvarus, milijona turetu laikyt .
Per metus laiko pakeista:
Sankabos komp. be smagracio
paskirstymo dirzo komp. su vandens pompa
gal. stabdziu kalades
tepalai + visi filtrai
peciuko radiatorius su salono filtru
visi amortizatoriai
generatoriaus dirzas, guoliukas ir sankaba
turbinos tepalo padavimo vamzdelis
perinkta visa priekine pakaba
Viso reziume detales su darbais atsiejo lygiai 1001eur!
Ir davest iki proto dar reiktu keletos geru simtu euru. Vat jums ir pigus islaikymas , beabejo dalys detos nepigiausios, bet virs vidutines kainos.
Na vienu zodziu mashina tikrai nera patikima ir byranti, del dideles ridos reikalauja detaliu keitimo naujomis, ir tai vyksta ratu, viena pakeiti, kita kasnors sugenda. Na cia be galo

Kuro sanaudos grynai vilniaus mieste su kamsciais nuo 8l/100km , vasaros metu Vilniaus mieste be kamsciu sutilpsit iki 7l/100km. Trasa nevirsyjus 100km/h - 6l. Vaziuojant greiciau, pvz virs 130km siurbia dyzelioka kaip reikiant, kadangi labai truksta 6pavaros.
Galios uztenka jei vaziuoja +2 keleiviai, pasikrovus pilna ekipaza, t.y. 7zmones su vairuotoju, galios labai truksta.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.8T Basic, 1999y.

2016-02-02
Sildomos sedynes, sildomas priekinis stiklas, pilnas el paketas, klima, webasto, salono vidaus judesio davikliai, 7 vietos. mazos kuro sanaudos. Pigus remontas.
Barskutis ir stabdziu skyscio ipilimo bakelis tikrai vokiecio kurtas kad ipilti stabdziu skyscio reik piltuveli veziotis :D Daugiau trukumu neradau.

Super automobilis seimai labai tinka jei kam ten langai rasoja filtrus salono keiskit, jei turbina nelaiko kura reik is degaliniu pirkt ! Salonas barskutis bet juk tai ne mersedesas. O jei salonas ziema neprisyla susitvarkyk webasto !!! eksplotacines islaidos labai mazos. O kas del automobilio kuro suvartojimo tai isvis kapeikos uzsipili pilna baka ir pamirsti kurioj pusej kuras pilasi. Vazineju jau 4 metus, keiciau kalades amortikus galinius stabdziu diskus, filtrai tepalai dirzai nu eksplotacines islaidos tai kas devisi reik keist. Pirktas vokietijoj 1999m 1.9tdi 81kw. Ka dar galeciau pasakyti kad daugelio saranu modeliai turi priekini sildoma stikla kuo negaletu pasigirti tokios masinos kaip lexusai. Varikliai ju neuzmusami kaimynas turi ir toki senuka bet jau 600000km pravaziaves ir dar tiek pat pravaziuos Kas liecia rudziu nezinau jau 4 metai bet rudeliu nera vienas furistas sake kad tie senesni modeliai ejo cinkuoti. Silpnoji saranu vieta slenksciai priekyje pradejo rudyti teko pervirint naujus :).Taip kad jei kas jiesko talpaus saugaus, ekonomisko darbinio arkliuko pirkit nepasigailesit. tik nepirkit lavonu po 1000e. Kalbu tik apie saranus iki 2001m. Naujasni man nepatinka :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Comfortline, 1998y.

2016-01-26
Daug vietos, daug dalių.
Lepi turbina, filtrai. Nešyla salonas, rasoja vidus, prasta garso izoliacija, nekomfortiškas.

VW Sharan 1.9TDI 81kW

Turėtas "Sharan" buvo visai neblogos komplektacijos, visi 6 elektriniai langai, liukas, 7 sėdynės. Vairuoti pusiau su velniu, gana patogi vairuotojo sėdynė, tačiau antros ir trečios eilės sėdynės ilgai kelionei gana kietos ir prastos. Pačio salono apdaila pigi ir atrodo prastai, komforto šiam automobilyje nelabai ir rasit. Garso izoliacija automobilyje yra nulinė, dar be to atrodo, kad važiuojant didesniu greičiu barška ir visos plastmasės. Taip pat automobilis tikrai turi prasta izoliacija nuo drėgmės. Automobilio salonas turi tik 2 pliusus, porankis vairuotojui ir baisiai daug vietos, išėmus visas sėdynes tikrai įkišit bet ką.

Štai čia visi automobilio pliusai ir baigiasi. Variklis 1.9TDI, nėra labai prastas, tačiau turbina pas jį labai lepi, oro filtras turi būti prižiūrimas, kaip reikiant. Tepalai keičiami laiku. Variklio darbas ganėtinai padorus žemom apsukom, bet joms pakilus (mano nuomone) variklis dirba per garsiai. Jei automobilis pradeda savaime užgesti, paprasčiausiai klibinkit pagrindinį diržą, variklio vožtuvus. Jei dingsta automobilio trauka, klibinkit turbiną, tačiau ten irgi stebuklų nepadarysit, su laiku jos susidėvi, dėl oro filtro apleidimo. Mašinos trauka turi būti gera, turbina negali pradėti veikti, nuo 1500 ar 2000, kaip bando išaiškinti pardavėjas.

Automobilio šildymas, jei galima taip pavadinti yra visiškai absurdiškas, automobilis normaliai nešyla, atrodo, kad yra visiškai kiauras. Tad žiema nusiteikit važinėt su pirštinėm ir grandyti mašinos stiklus iš vidaus. Dar vienas šio automobilio minusas, kad ji baisiai rasoja, nepadeda nei naujos durelių gumos, nei salono filtras, automobilis rasoja ir jai nieko nepadarysit.

Automobilio kėbulas korozijos atžvilgiu nebuvo prastas, nesimatė žymių jos požymių. Tačiau abiejų veidrodėlių plastmasės atrodė lyg nusilupusios, durelės ir bamperiai atsilupęs lakas. Korozijos požymiai buvo pradėti matyti prie liuko gumų ir priekinio stiklo viršaus. Automobilio dugnas buvo padengtas antikorozine danga, tikriausiai ne be reikalo...

Automobilio važiuoklė pakankamai aukšta, tad nereikia bijoti prastesnių kelių, tačiau pas mane buvo ganėtinai kietoka, per gerai jautėsi viskas, kas ant kelio. Automobilis valdovas ganėtinai neprastai, bet jei sukant į posūkį vairas vibruoja, ar dingsta stiprintuvas, ruoškitės vairo kolonėlės keitimui, kas yra tikrai nepigu. Sankaba negali būti kieta, turi spaustis minkštai, taip pat bėgiai turėti mėtytis lengvai ir gražiai. Jei sankaba kieta, ar kartais vibruoja, ruoškitės remontui. Perkant būtinai tikrinkit galinius amortizatorius ir tiltą, "Sharan" dažnai būna perkraunami, todėl amortizatoriai, įvorės ir panašiai dėvėsi labai greitai.

Automobilio elektronika, pati didžiausia bėda yra bagažinės laidai, kurie lūžinėja (4 kart tvarkiau). Langų pakelėjai, tiesa sakant pjauna ir ganėtinai stipriai, karais važiuojant pats langas atsidaro, ar neatsidaro, kai norima. Su liuku per daug nežaiskit, nes galit ir nebeužverti. Galinės lempos taip pat ganėtinai dažnai keičiamos, tikriausiai dėl drėgmės. Po vairų esanti laidų krūva yra kažkokia mistika, kuri su laiku degs. Skydelis dažniausiai būna "patobulintas", atjungta kažkas, kad nedegtų ir neerzintų pirkėjo.

Automobilio kaina yra gerokai užlenkta, už 1000 eurų nenupirksit nieko padoraus, bus surinktas iš 2-3 arba "lavonas", kuris atkeltas ir nežinia kada vėl mirs.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.8T Basic, 1999y.

2016-01-15
Erdvus. Geros kuro sanaudos. Nebrangi eksploatacija.
Prasta garso izoliacija. Saltas ziema. Smulkus elektros gedimai, bei siaip smulkus gedimai tipiski vw-genams.

Vairuoju 99metu VW Sharan I 1.9TDI 81kw

1. Kaina ir kokybe: Kaip uz toki pakankamai nejauna minivena kaina sakyciau pardavimo rinkos yra per auksta netgi ir siuo metu 2016m. Uz 1000eur nieko gero nerasite, bus damushti, kaina siekiant iki 1700eur jau smagesni akiai.

2. Interjero medziagos: Na ko noreri is interjero, 17metu senumo automobilyje. Nera viskas taip jau blogai, bet stebetis ten irgi nera kuom. Viskas paprasta kaip 2kapeikos. Isskirtinumo nerasit.

3. Elektronikos patikimumas: Bent jau mano sharane, grybauja borto kompiuterio parodymai (kuro sanaudu) , pastoviai uzsidega borto kompo lemputes, ale nedega sviesos ir panasiai, nors istikruju jos dega. NUluzineja bagazines laidai (atidarinejant bagazine). Yra smulkiu elektros gedimu, matyt nuo senatves, bet vairuot netrukdo.

4. Bendras patvarumas: Ivertinciau Vidutinisku patikimumu. Seni vw niekada nepasizymejo patikimumu, nes pastoviai kasnors sugenda, visokios smulkmenos, kurios kartais uzhknisa.

5. Kuro sanaudos: Gal vaziuojant 90km/h ir ryja 5.5-6l taciau tokiu greiciu mazai kas vaziuoja. Taigi 120-130km/h -7.5l/100km. Mieste(Vilniuj) iki 9l/100km. Tokiai negeriausiu aerodinaminiu savybiu minivenui, sanaudos pakankamai neblogos. Mokantiems ramiai vaziuot, giriasi, kad mieste telpa iki 7l/100km o trasoj iki 5.5-6l...

6. Eksploatavimo kainos nera labai jau pigios, kaikurios dalys aisku juokingom kainom, bet kaikurios jei geros kokybes detales, irgi kainuoja salyginai nepigiai.


Ziauriai prasta garso izoliacija. Vaziuojant virs 100km/h norisi jau garsinti muzikos grotuva. Taip pat (bent jau mano auto) Jautrus autostradoje vejo gusiams, gan smarkiai ir diskomfortiskai meto mashina...
LABAI PRASTOS LEMPU APSVIETIMIMAS. NAKTI PALIJUS, VAZIUOTI TIKRA TRAGEDIJA (nepadeda netgi istatytos OSRAM nightbraker papimpintos lemputes) .

DIDELIS PLIUSAS-DAUG VIETOS, ERDVU SALONE. pUIKI mashina darbui, ypac kas uzsiema statybom, ar pervezineja stambesnius daiktus. Lengvai issiima sedynes.
Minusas- vesokas ziema. Sunkiai prisildo salona netgi du esantys peciukai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Comfortline, 2006y.

2015-12-08
Geras matomumas, nebrangios eksploatacinės medžiagos, prieinamos kuro sąnaudos, geras valdomumas, labai daug vietos salone, patogus ilgesniuose kelionėse. Labai gražus šviesus odinis salonas.
Salono apdailos detalės, ypač durų rankenos labai greitai nusitrina ir atrodo nekaip.

Turiu Sharaną jau beveik tris metus. Bendrai esu patenkintas, sėdynės aukštos kaip visureigiuose, sėdi aukštai, labai geras matomumas. Lengvai valdomos sėdynės, fiziškai nepavargsti ilguose kelionėse, keleiviams sėdintiems gale vietos užtenka. Nuėmus visas sėdynės galima patogiai miegoti dviese. Dėl remonto: Pakeičiau visus diržus, sankabos komplektą, galinius amortizatorius, stabdžių diskus, išskyrus diržų ir sankabos viską keičiau pats. Viskas kainavo apie 1000eu. Visos eksploatacines medžiagos kainuoja nedaug, ypač neoriginalios, o jų pilną. Mašina buvo pirkta su 240000km rida. Dabar yra virš 300000, tepalo nevalgo , keičiu kas 7000km. Kuro suvartoja 8-9l mieste, trasoje 5-6l. Variklis pakankamai dinamiškas, lenkia labai lengvai, iki 180km/h įsibėgėja lengvai. Kelyje stovi labai tvirtai ir užtikrintai. Mašina patinka ne tik man, bet ir žmona ir vaikai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Trendline, 2009y.

2015-12-08
Puikus šeimos automobilis. Paprastas, patogus, labai daug vietos viduje. Galima nuimti galinės sėdynes, tada bagažinė pasidaro labai didele. Daugelis sako, kad per sunkus, lietas, bet čia ne sportinis automobilis. Šeimos pasivažinėjimams kaip tik!
Nepatikima elektronika, lieta pavarų dėžė, negalima tempti automobilius, priekabą. Nepatikimi atsarginio rato laikikliai.

Didelis, gražus vienatūris. Labai patinka, kitą mašiną imsiu tik vokietį ir tik Volkswagen, deja elektronika nelabai patikima, bet tai smulkmenos. Salonas labai didelis, daug vietų keleiviams, daiktams. Saugus, mano komplektacijoje 12 airbagų. Yra parktronikai, labai padeda parkuotis, nes kartais nieko nesimato dėl didelio kėbulo. Automobilio masė beveik 2t, šiek tiek per daug, bet važiuoja normaliai, svorio nesijaučia. Galingas, dinamiškas, važiuoja kaip lėktuvas, net nepasakysi kad dyzelis. Su automatinė pavarų dėžė mano ryja daug. 8.7l mieste, užmiestyje 5.5l. Automatinė pavarų dėžė jatco 506 baisi. Negalima tempti mašinas, priekabą. Atsarginis ratas pritvirtintas apačioje, laikikliai plastmasiniai, galima pamesti ratą.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 2.8 Comfortline, 1997y.

2015-10-12
Puikus variklis, pigus remontas, daug vietos salone, galima aptarnauti pačiam, viskas labai paprasta.
Kondicionieriaus vamzdeliai ir kondicionieriaus mazgų remontas kainuoja kosminių pinigų. Pasenęs dizainas.

Variklis labai patvarus, galingas, bet mašina sveria nemažai, dėl to kuro sąnaudos mieste apie 18l. Autostradoje 8-11l. Geriausiai statyti dująs. Maksimaliai buvau išspaudęs 210km/val, daugiau tiesiog nevažiuoja. Kelyje stovi labai tvirtai, įsibėgėja normaliai, nuo šviesoforų visada išvažiuoju pirmas. Vietos salone labai daug, ypač jeigu važiuoti penkiese. Aptarnavimas kaip dviračio, aptarnauju pats, detalių pilna, kainuoja nedaug. Variklis neužmušamas pravažiavo 500000km ir tai jam tik juokai. Veliūrinis salonas greitai išsipurvina, bet valiklių pilną, nemanau kad tai yra problema. Žiema užsiveda iš puses pasukimo. Tikras, senas, patikimas, vokiškas vienatūris.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Basis, 2004y.

2015-08-13
Ekonomiškas dyzelinis variklis, daug vietos, lengvai transformuojasi į septynių vietų saloną. Elegantiškas dizainas. Vokiška detalių kokybė.
Labai mažai vietos variklio skyriuje, dėl to remontas brangesnis. Gali gabenti arba tik krovinį, arba tik keleivius.

Iškart po pirkimo pakeičiau sankabą, tepalus, filtrus. Po sankabos keitimo atsirado pašalinis garsas jeigu išminti sankabą ant laisvųjų. Dėl viso kito esu labai patenkintas, salonas labai didelis 7 vietų užtenka visai šeimai. Norint pervežti didesnį krovinį galima nuimti galinės sėdynės. Prieš Sharan turėjau daug automobilių, Fiat, Volvo, Passatas, bet šita man patinka daugiausiai. Keliaujant dviese galima palikti tik dvi priekinės sėdynės, o galė įdėti dvivietį čiužinį ir miegoti gamtoje kaip namuose. Dyzelio trasoje ryja min 5.2L maks 6.3L, patikrinta. Mieste 9L su kamščiais. Aukštą pakabą, beveik kaip visureigio. Komfortas aukštam lygį. Valdosi labai lengvai, nors ir didelis. Aukštą pakabą, beveik kaip visureigio.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Basis, 1997y.

2013-10-17
Daug vietos, sėdi aukštai, ekonomiškas,tinka RUS dyzelis, greitai ir lengvai išsiima sėdynės,
garso izoliacija, dugno korozija, žiemą šaltas...

Sharaną vairuoju porą metų.Pakeičiau oro srauto matuoklį, dirželius, šarnyrą ir stabilizatoriaus traukes.
Variklis geras, kantrus, ekonomiškas ir nekaprizingas, truputi triukšmingas.Važiuoklė gana patvari. Elektronikos gedimų dar nebuvo ( gal jos ten visai nėra :) ) Garso izoliacija labai bloga.Šiaip tinka ir iškylai, ir darbui.Manau kad už jį geresnis yra tik naujas Sharanas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Basis, 1997y.

2013-10-17
Daug vietos, sėdi aukštai, ekonomiškas,tinka RUS dyzelis, greitai ir lengvai išsiima sėdynės,
garso izoliacija, dugno korozija, žiemą šaltas...

Sharaną vairuoju porą metų.Pakeičiau oro srauto matuoklį, dirželius, šarnyrą ir stabilizatoriaus traukes.
Variklis geras, kantrus, ekonomiškas ir nekaprizingas, truputi triukšmingas.Važiuoklė gana patvari. Elektronikos gedimų dar nebuvo ( gal jos ten visai nėra :) ) Garso izoliacija labai bloga.Šiaip tinka ir iškylai, ir darbui.Manau kad už jį geresnis yra tik naujas Sharanas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 2.8 VR6 Carat, 1997y.

2013-08-09
Komfortas,talpumas,ekonomiškumas.
Priek langų jungikliai. Spidometro apšvietimo lemputės greit perdega.

Turiu Sharana 97m 2,8varikliu su tiesioginėm dujom,tikrai geras ir patvarus auto.Variklis žvėriukas,trauka ar dujom ar benzinu tas pats.Prižiūrint ir viską keičiant laiku problemų nėra.Kuro sanaudos tikrai labai geros,užmiestyja dujų iki9ltr mieste iki 12ltr.Šis auto įra ne Pacanam skirtas,bet šeimos auto.Komforto atžvilgiu pilnai pakanka,privalumai visi,pradedant šildomu priek siklu,sėdynėm,veidrodžiais ir t.t.Detalių kainos liuks,tikrai nebrangu remontuoti. Tie kas sako kad dujų iki16ltr sudegina visiška nesamonė,arba su motoru kažkas negerai,arba pasikeičiat žvakes,laidus filtrus ir viskas OK. Kaip sakau auto turi būti prižiūrimas,mylėsi auto kaip savo ŽMONĄ myli tai ir važiuosi. AŠ TIKRAI REKOMENDUOJU.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI CL, 1997y.

2013-07-22
7 vietos, gan aukstas, kuro sanaudos, patogios sedynes, minkshtas, detales nebrangios,
amortizatoriu atraminiai, priekinio lango vandens latakai, webasto variklio pasildimo sistema, rudija bagazines spyna, dazna problema su turbina. Perdega skydelio lemputes, ziema viduje salta.

Automobilis gan problematiskas, bet negendanciu masinu nera. Labai patogu kai reikia dideles masinos esant reikalui kazka pervezti isemus sedynes. Gerai traukia, nors masina ir didele, gan patogu manevruoti. Pries perkant SIULYCIAU Apziureti paminetus minusus.7 vietos, keliaujantiems labai patogu, gan aukstas, kuro sanaudos juokingos. Trasoj 4-4.5 mieste 6-8l.
Patogiai ishsiema sedynes, galima kombinuoti pozicijas.Priekines sedynes apsisuka i keleiviu puse. Minkshtas, detales nebrangios, kaip ir golfams.Sildomos sedynes didelis pliusas. silpni priekiniai amortizatoriu atraminiai, pastoviai uzhsikemsha priekinio lango vandens latakai, ko pasekoje rasoja langai, po vairuotojo sedyne esancioje detuveje kaupiasi vanduo, ko pasekoje nukencia ten esantis kompas, atsakantis uz langus ir centrini, webasto variklio pasildimo sistema tiesiog ispjauti ir ismesti, kadangi remontas brangus o sugesta labai greitai, rudija bagazines spyna, dazna problema su turbina. Perdega skydelio lemputes. Ziema nepatogu, esant dideliam salonui ilgai isyla, nors ir stovi du peciukai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI CL, 1997y.

2013-05-04
Didele talpa, ekanomiskas, labai paprasta kostrukcija, nerudija kebulas.
Manevringumas.

Su sharanu pravazinejau 1.5 metu. Galiu pasakyt tik tiek, vaziuot smagi masina, sedi aukstai toli matai, tik manevringumas prastas (apsisukimo lankas ganetinai didels). Per 1.5 metu i vaziuokle neikisau nei cento. Aisku pravazevau nedaug apie 22 tuks. km. Vaziuokle situ masinu paprasta, lengvai tvarkosi. Varikliai kantrus. Elektronine dalis... tokiu metu tiek ir elektronikos. :) jokiu bedu...

Masina tikrai labai talpi, sukisau i gala visa vaiku kambario baldu komplekta ir per viena karta parsiveziau is kito miesto.

Bedu turejau su generatoriaus dirzo itempimu. Labai jau kalatojosi ant laisvu apsuku.
Pradejau ardytis aiskintis kas yra... puse masinos isardziau... sutveriau, paskui vel isardziau.... kol po keliu dienu aiskinimosi pagaliau atradau beda...
Remontaves pasata, laguna, a4, golfa, panasiu metu tai ner ka lygint...
Sharane vietos ir po kapotu palikta. Visur priejau be problemu atsukau...

Kai pasakiau zmonai kad noriu pirkt sharana... Ji atkirto Fuuuu kam tau... negrazi ir DIDELE...
Po pusantru metu pabodo sakau zmonai... gal keiciam i kita?
Spekit koki atsakyma gavau...

"Neee nebent i naujesni sharana, man patinka su ja vaziuot nes sedziu aukstai... :)"
I sita sharana pilu rusiska dyzelini kura ir vaziuoju be jokiu bedu... Lietuvisko dyzelio mate gal 10 litru per 1.5 metu. Suvartoja 5.5 uz miesto vaziuojant apie 100km/h... Mieste jei papjauni buna 8, ramiai tykiai vaziuojant 7... Cia vasara...

Pirkciau naujesni sharana su mielu noru 2000+ metu... Bet pumpaduzo nenoriu... Elektriniai purkstukai mane kazkaip atgraso... Papilinejus rusiskos salerkos nezine kas gausis... A sitie senukai tai neparmusi pilk kad ir traukiniu kura:)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2006 - 2010 (2006, 2007, 2008, 2009, 2010)

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree