Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Highline Reviews

Volkswagen Passat 2010
Engine l.:
2.0 l
Power:
103 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
9.8 sec
Avg. fuel consumption:
4.6 l
Recommends
Reviews: 10 -2
Average score: 3.5
Write review

Reviews (12)

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Highline, 2006y.

2017-12-28
Išvaizdus, patogus, minkšta važiuoklė, didelė bagažinė, stabilus ant kelio, pakankama įranga pernelyg nereikliam vairuotojui, normalios kuro sanaudos tokiam dideliam auto.
Per pusantrų metų daugiau stovėjo servisuose, negu kelyje, nuvertėjo per 1000e. Trūkumų tiek daug, kad net neišvardinsiu. Genda arba suges viskas, kas tik gali gesti automobilyje. Susitvarkai, pavažinėji ir vėl tvarkai - toks nesibaigiantis užburtas ratas eksplotuojant šį automobilį.

VW Passat b6 2006 2.0 Highline BKP (-291 000km)

1. Išorė: pats automobilis iš išorės visai gražus, led žibintai gale, chromuotos apdailos, didesni ratai visumoje atrodo labai neblogai. Vw mylėtojams patiks paprastas bet kartu ir gana sportiškas automobilio dizainas. Minusas - net 2008;2009 m šio modelio pasatams jau daugelyje vietų yra korozijos židinių ant bagažinės dangčio, arkų, sparnų, durelių...Maniškiam dar palyginus nedaug (porą rūdelių ant bagažinės, durelių kampuose).

2. Viduje visas mygtukų ir prietaisų išdėstymas per daug nereikliam vairuotojui mėgstančiam vw automobilius įtiks, bet tikrai niekuo nenustebins. Plastmasės girgžda, prastoka garso izoliacija - greičiau važiuojant girdisi šniokštimas, lėtai važinėjant mieste - gana garsus variklio triukšmas. Greitai nusitrina dažnai "čiupinėjamos" dalys: šviesų jungiklio, langų, rankinio mygtukai, porankis ir kitos salono detalės. Savo auto daugumą nusitrynusių plastmasių jau pakeičiau. Praktiškai visuose šiuose passat modeliuose iš po panelės sklinda klimatroniko garsai. Nuolatos ten kažkas "braška" darinėjantis sklendėms. Dažnai sugenda tie patys motoriukai darinėjantys sklendes arba elektrinis pašildytuvas. Kas antras mano matytas šio modelio pasatas turėjo vienokių ar kitokių bėdų su šildymu-šaldymu. Saviškiam sukišau jau virš 400e bet vistiek žiemą auto vos vos šyla.

3. Važiuoklė minkšta, smagi. Su mažais r16 ratais nieko nesijaučia, labai malonu važiuoti. Palaksčius prastesniais keliais, žvyrkeliais vis kokia traukelė ar šarnyras pradeda klibėti, barškėti. Detalės nebrangios, bet bent jau mano ateju važiuoklę tvarkyti tenka dažnokai. Per pusantrų metų stabdžių kaladėlėms, diskams, amortizatoriams, traukelėms išleidau apie 400e.

4. Variklis: 2.0 tdi BKP skelbiami kaip patys blogiausi motorai ne be reikalo. Gal tik man taip nepasisekė bet savo automobiliui išleidau krūvą pinigų turbinos remontui, diržų, filtrų, tepalų keitimui. Buvo nulėkusi interkūlerio šlanga, prakiuręs radiatorius ir dar keletas smulkesnių gedimų. Po visų remontų vis tiek dažnai reikia dapilinėti tepalą. Šaltam motorui kažkas "kalena". Žiemą jau sunkokai nori užsivesti. Išleista virš 800e ir galo tikriausiai dar nesimato. Paguoda bent ta, kad prieš auto įsigyjimą buvo pakeistas visas sankabos komplektas ir purkštukai.

5. Elektronika: elektrinis rankinis labai dažnai pasitaikanti šių passatų problema. Mano atveju prasisukau pigiai pakeitęs tik rankinio mygtuką tačiau žiemą vistiek dažnai rankinis meta klaidas skydelyje. Rankinio varikliukų keitimas nepigus, o pačiam pasikeisti ne viskas taip paprasta. Aplamai žiemos metu atšąlus orams iki -2 krūva problemų: nebesidarinėja durelės ir bagažinė, užšąla durelių troseliai, norint pasitvarkyti pačiam tenka išardyti kone visas dureles + išimti stiklus. Prie dar didesnių šalčių auto sunkiai kuriasi. Šiuo metu pradėjo "durniuoti" multifunkcinio vairo mygtukai. Nebešyla keleivio sėdynės atlošas.

Ne veltui visur minimas, kaip blogiausias VW kūrinys apskritai. Motoras 2.0 103 kw ne veltui tarp prasčiausių visam pasaulyje 4ever. Mėgstamas vagių auto, dažnai vagiamos multimedijos. Per pusantrų metų būtent šio modelio kaina nukrito per 1000e + dar beveik dvigubai tiek sukišta į jo "einamus" ir "netikėtus" remontus. Naujesni 2008 bluemotion automobiliai šiek tiek patikimesni, tačiau vistiek išlenda labai erzinančių ir netikėtų gedimų. Prieš perkant šio modelio automobilį visiems siūlyčiau gerai apsvarstyti kitus įmanomus pasirinkimus.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Comfortline, 2008y.

2017-12-28
Dizainas, patogus salonas, patvarumas, kuro sąnaudos, puikiai laiko kelia. Dinamiškas variklis. Daug Airbagų. Daug maloniu smulkmenų. Puikus kainos ir kokybės santykis.
Neturiu

GERAS AUTOMOBILIS TIK REIKIA PRIŽIŪRĖT NEAPLEISTI TAI IR BRANGU NEBUS

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Comfortline, 2007y.

2017-12-20
stabilumas,pravažumas,kuro sanaudos,patvarumas,pigi eksplotacija visu mazgu be isimciu lyginant su kitomis markemis ,ergonomiskumas,patvari vaziukle,isvaizda,dizainas,komfortas,didele bagazine,automobilio aukstis
nera

Passat b6 2,0tdi pd 4motion highline. Nuostabus automobilis ir kas rašo kad purkštukai ar rankinio varikliukai brangus sankabos ir panašiai tai nereikia pirkt su 500000 rida ir nebus tokių problemų, o ir joms iskilus kainos juokingos,rankinio varikliukas pilnai restauruotas su pakeitimu ir garantija 50e, purkstuko restauravimas iki 100e bet cia tokie remontai kur pakeisi ir pamirsi visam laikui.. kaip tokio dydzio ir svorio masinai kuro sanaudos tiesiog juokingos iki 8 litru mieste su r18 ratlankiais traukos per akis .stabilumas nepalyginamas su jokiais bnw kur palijus ar pasnigus pilni grioviai :D

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Trendline, 2007y.

2017-10-26
normalios kuro sanaudos kaip tokio svorio masinai ~6.5L daug vietos salone ir bagazinej patogios sedynes ir ilgose kelionese ne blogiausia garso izoliacija(tikrai nera taip blogai kaip prirasyta komentaruose) ir neperkieta vaziuokle jeigu vazineji su R16 ratais paprasta variklio konstrukcija kalbant apie remontus paprasta pigi vaziuokle neblogai kaina kaip uz vidutinio lygmens masina
Sis automobilis kaip zinia turi pagrindine beda su varikliais tepalo siurblio asele truksta variklio galvutes voztuvu lizdai(dvieju veleneliu varikliams 2.0TDI iki 2008m) toliau standartiskai susidevejimo bedos : smagratis turbina ir viso to galima laukti po 200.000km

Naudojuosi daugiau kaip metai ir iš 10 balš duodu 7 :) for pumpeduse

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Highline, 2010y.

2017-06-17
Nera
Labai nepatikimas ir uz ji prasomos kainos nevertas auto.

Prastas auto, šiek tiek geriau nei b5 bet vistiek atbulai viskas gaminta. Triukšminga važiuoklė, prasta garso izoliacija, variklio dirbimas kaip traktoriaus, prasta komplektacija net ant highline, amžinos purkštukų bėdos, brangus remontas.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Highline, 2007y.

2017-06-16
Automobilis erdvus, praktiškas, stabiliai stovi ant kelio. Važiuoklė gan minkšta ir nebrangus remontas. Daug privalumų, valdymas paprastas. Patogios sėdynės tai irgi didelis privalumas ypač ilgoms kelionėms.
Važiuoklės remontas nebrangus, bet visa kita riebiai kainuoja. Pvz. keičiau sankaba tai tas malonumas kainavo 700 e. Varikliui pagrindinė liga yra purkštukai, irgi labai brangūs. Rankinio varikliukai taip pat brangūs, o juos reikia dažnokai keisti, o jeigu užsikerta nors vienas varikliukas nepajudėsi nei iš vietos ir be tralo nenuvažiuosi į dirbtuves.

Pirkau šį automobilį, nes patiko dizainas ir šiaip pagal mašina normali kaina.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Comfortline, 2005y.

2016-09-14
VAŽIUOKLĖS REMONTAS NEBRANGUS PALYGINUS SU B5 PASSATU
NETURIU

GERAS AUTOMOBILIS TIK REIKIA PRIŽIŪRĖT NEAPLEISTI TAI IR BRANGU NEBUS

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Highline, 2007y.

2016-08-20
ekonomiskas ir manevringas
Neturejau

Atitinka norus

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 1.8 TSI Highline DSG, 2010y.

2015-12-08
Dinamika, DSG pavarų dėžė. Ekonomiškumas, borto kompiuterio ekranas, kruizo kontrolė, didele bagažinė, daug vietos salone.
Labai maži veidrodėliai, visi! DSG pavarų dėžė, elektrinis rankinis stabdis, kieta važiuoklė.

Pradėsiu nuo populiarios DSG pavarų dėžės. Galima pasakyti kad šita dėžė yra šiuo automobilių ir trūkumas ir privalumas. Persijungimai nesijaučia, keičiasi tik tachometro apsukos. Dinamika puiki, ekonomiška. Bet! Persijungiant į žemesnė pavarą, jinai yra žiauriai lieta, šita dėžė tiesiog negali persijungt pavarą nuo penktos iki antros ir panašiai. Jį persijunginėja pavaras paeiliui, 5,4,3,2 ir t.t. Nuo to krenta dinaminės savybės. Nei sportinis, nei aktyvus režimas nepadeda. Labai letai perrenka pavaras ir nekreipia dėmesio į jūsų komandas. Veidrodėliai... Kodėl jie tokie maži? Nieko per juos nesimato, salono veidrodėlis toks pats, net galinis stiklas netelpa, važiuoji kaip tanke. Patogi kruizo kontrolė, labai geras borto kompiuterio ekranas, simboliai lengvai skaitomi. Labai didele bagažinė. Salone daug vietos net atitraukiant priekinės sėdynės iki gali iš galo sėdintis turi pakankamai vietos kojoms. Pakabą yra kieta, bet kelyje stovi tvirtai. Elektrinis rankinis stabdis tikrai ne mums. Jis nenusiima kol neprisisegsi saugos diržo. Žiema kartais reikia rankinio stabdžio padaryti apsisukimą, bet su elektrinių tai padaryti neįmanoma.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI Sportline, 2006y.

2015-12-08
Dizainas, patogus salonas, patvarumas, kuro sąnaudos, puikiai laiko kelia. Dinamiškas variklis. Daug Airbagų. Daug maloniu smulkmenų. Puikus kainos ir kokybės santykis.
Atsarginių dalių kainos didokos. Triukšminga pakaba, garso izoliacija. Variklio triukšmas.

Pasakysiu atvirai, man tikriausiai atiteko tiesiog laimingas automobilis ir šis automobilis palieka tik pozityvus įspūdžius. Su kėbulų jokių problemų, važiuoklė patikima, 145000km rida, o dar nieko nekeičiau. Bet pakaba labai triukšminga, gal būt dėl to, kad sportinė komplektacija, nes girdisi kiekvienas kelio nelygumas. Variklis puikus 2 litrų dyzelis nenuvarytas, su gerą turbiną, tiesiog skrenda. Vairo stiprintuvas – pasaka. Sėdynės labai patogios, nors ir sportinės(mano komplektacijoje) Manau kad universalas yra praktiškesnis už sedaną. Dyzelio sąnaudos juokingos. Perkant žiūrėkit turbinos būklė, nes daugeliui mano draugų buvo problemų. Turėjau dar vieną nemalonumą, sugedo EGR daviklis. Navigacijoje trūksta kai kurių Europos šalių žemėlapių.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Highline, 2007y.

2014-09-15
Mazos kuros sanaudos Patvari vazuokle Patogios sedynes
Salono surinkimas lb prastas daugumoj panaudotas kietas plastikas visur vazuojant per duobes barska Pataupyta ir ant garsi izoliacijos Kieta pakaba Brangus purkstukai ypac siemnes firmos

Automobilis ganetinai patogus ilgesnese kelionese
nepavargsta nugara del ergonomisku sedyniu
Variklis ganetinai geras dirba tyliai
Sanaudos mietse 8ltr
Komplektacija ganetinai nebloga yra visi privalumai isskyrus tv,navigacija
Pakaba aisku kas be ko yra patvari ir nesulyginsi su b5 pasatu
bet atsisakius daugiasvirties pakabos b6 modelyje gamintojai
prarado komforta nes vazuojant per duobes jauciasi kad jiani kieta
ir nesvarbu su kokio dydzio ratlankiais vazuotum
Pagrindines pasat b6 varikliu modeliu bedos bet kada gali sugesti gamintojo pripazintas brokas sugenda jie dar dazniau jei kura pilsite ne is koloneles
plaukiojantys smagraciai jei vaikant masina ilgai netarnauja +- 200000km


Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Passat B6 2.0 TDI DPF Comfortline DSG, 2006y.

2013-08-13
Kuro sanaudos. mazos detaliu kainos, gerai stovi ant kelio. didele bagazine ir erdvi, po kapotu viskas lengvai pasiekiama. Paprasta, NE ALIUMININE vaziuokle !
elektriniai suportai - elektronins rankinis su mygtuku, priklauso vagiamiausiai masinu klasei ww pasatai,

Turiu si automobili jau mazdaug puse metu, bendras ispudis tikrai neblogas, su b5 ir b5+ nera net ko lyginti, daugeliui kyla klausimas kaip del vaziuokles, zinokis dievas yra, sitame pasate paprastute vaziuokle, eksplotacijos kastai tikrai nera dideli, bet visgi, kaip ir vos ne visi vw markes automobiliai pataupe ant sandarumo ir garso izolecijos, cia jos tikrai truksta, pacios masinos ir vidaus dizainas tikrai geras ir pats asmeniskai tikrai nenusvyliau, vaziuoti patogu, nugaros ar ko kito tikrai nepaskausto, isitaisai kaip tau patogiausia tai nors ir iki rusijos, problemu nesukelia, kuro saunaudos labai priklauso kaip vaziuosi, jei koja limpa prie pedalo tai be 8-9 litru neissisuksi, o jei naudoji autopilota, ramiai vaziuoji, nekeli apsuku iki debesu, tikrai galiu garantuot kad tilptumete i 6l/100km, bet automobilis turi buti priziurimas, nes maniskis prabeges tik 140 tukst ir viskas atliekama laiku, tai ir vaziuoja kaip priklauso.
Man patiko kad vaziuokle nei kieta nei minksta, labai per viduri kas man tikrai patinka, tiek sauguma keli jauciu tiek konforta vaziuojant

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2010/11 - now (2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018)
Have questions? send us a message here
Work hours: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Questions and comments