Volkswagen Golf IV 1.6 Basis Reviews

Volkswagen Golf 1997-2000
Engine l.:
1.6 l
Power:
74 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
10.9 sec
Avg. fuel consumption:
7.6 l
Recommends
Reviews: 32 -3
Average score: 4.0
Write review

Reviews (35)

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Basis, 2001y.

2018-11-21
ekonomija paprasta konstrukccija pigios dalys
nera

Važinėju su golfu 4 universalu 19 tdi 66 kw jau 4 metai. Pravažiavau per tą laiką 100000 km. Nuostabus darbinis automobilis Vistik vokietis lieka vokietis Automobili isigijau is privataus vokiecio su tikra 160 000 t rida Tiesiog issiprasiau ji parduoti Pirkdami butinai tikrinkit rida nes ji visur klastojama o paskui visa kalte tenka automobiliui SEKMES

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 2.0 Comfortline, 1999y.

2018-11-17
Taupus. Negenda. Kantri, paprasta važiuoklė. Jautrus gazas. Pigi eksplotacija. Patogios sėdynės. Su dujom važiuoja kaip benzu, nejauti skirtumo.
Bukas, nuobodus. Daiktas be emocijos - kaip dulkių siurblys, tiesiog atlieka savo funkciją, bet džiaugsmo nesuteikia. Važiuoklė kietoka, per aukšta, svyruoja į šonus kaip valtis.

2.0 universalas, mechaninė. BRC dujos.
Jei nusipirksit dar nesudrožtą ir prižiūrėtą, tai važinėsit taupiai, geras pasirinkimas neturintiems pinigų.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.6 Basis, 2000y.

2018-08-27
Neįtikėtinas patvarumas ir mažos kuro sąnaudos dujomis. Pigus išlaikymas, dalių prieinamumas.
Vienintėlis trūkumas variklio traukos. Jei esate reiklesnis vairuotojas patarčiau užmesti akį į 1.8T arba 2.8 variklius.

Turėjau Golf 1.6 16v 77 kW, variklio kodas AUS, mechaninė penkiabėgė pavarų dėžė. Su dujomis. Kalbant apie kuro sąnaudas kažkas ypatingo. Automobilis iš ties labai taupus. Bendrai imant, mieste "rydavo" apie 8 litrus dujų 100 km, kas yra 4-5 Eurai. Yra pavykę nuvažiuoti 100 km už 3 su virš eurų, bet nebuvo stabdoma stabdžiais, tik varikliu, greitis svyravo nuo 50 iki 70 km/h. Būtent dujomis teko prasukti labai daug kilometrų, variklio trauka visada išliko tokia pati kokia ir buvo automobilį įsigijus. Automobilį labai prižiūrėjau, t.y. atlikau aptarnavimus laiku (visada pilnai sintetiniai tepalai, filtrai) variklis nebuvo drožiamas, kuomet nepašilęs. Per metus laiko niekas nesubyrėjo, viskas puikiai funkcionavo be priekaištų. Kaip reiklesnis vairuotojas variklį smaugdavau tikrai smarkiai, šio Golf kėbule jis gan per silpnas variantas, tačiau neitin reikliam vairuotojui jis tikrai puikus pasirinkimas, beje sklinda gandai, kad tai vieni iš patvariausių variklių Golf mk4. Dėl įdomumo sustatėm su tokiu pačiu modeliu, tik su 1.9 TDI 66 kW varikliu. Abu ėjo lygiai iki 110 km/h, bet esu skaitęs, kad vėliau 1.6 bėgėjasi greičiau ir dyzelinis variantas pasilieka užnugaryje. Kalbant apie komfortą. Teko važiuoti su 2002 metų Toyota Yaris, Golfe važiuoti daug smagiau. Jei automobilis tvarkingas, jis tikrai stabilus kelyje, važiuojant dideliu greičiu po kelią nesimėto. Prieš tai į Volkswagen automobilius žiūrėdavau kreivai, bet po šio modelio nusprendžiau įsigyti naujesnį Golf, buvau nustebintas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.6 Basis, 1999y.

2017-08-29
VW Cabrio Mobilus, nedidelis, manevrinas, nebrangus eksloatavimas. Vidutinio dydžio sąnaudos. Labai gretai įšyla salonas. Pats didžiausias privalumas, kad bet kada gali nusiimti stogą ir išlaisvinti savo mintis ir sielą :DD
VW Cabrio Kad ir kokia miela bebūtų turi ji ir trūkumų. Ne visuomet yra pakankamai traukos, lėtai įsibėgėja. Na ir problema su sandarumu, nes važiuojant atomagistralėje kiek šniokšia.

Mano VW Cabrio buvo pirktas klevui praleisti. Atvažinėjau tris metus. Nosprendžiau pasikeisti, nes atgyveno morališkai, bet kalbant apie patį atomobilį atsiliepimai daugiausiai geri. Kadangi važinėjau benzas/dujos - tai eksploatacijos kaina tikrai buvo nedidelė 10000 km su vidurkiu 8,6 l (sukiojausi pagrinde Vilniuje) ir kai įšyla dujomis (o įšyla labai greitai). Ir jei kam kyla klausimas, o jis kyla daugeliui žmonių - NE, žiemą šiame automobilyje nešalta ir NE nelyja per stogą. Variklis visą tą laiką dirbo kaip bitutė. Tvarkiau kapitališkai prieš technikines. Tai du rimti remontai kainavo 500 Eu (kol dar buvo litai) ir 650 Eu. Bet buvo keistas ir dujų balionas, ir visi stabdžiai, ir sankaba, vairo traukės na ir daug kitų smulkių darbelių padaryta.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.6 Basis, 1999y.

2017-07-26
1. Kokybiškas salonas;2. Paprasta priežiūra; 3. Pigios dalys.
1. Kvaila elektronika kai visi prietaisai susieti su bendru kompu ir bet kurio niekingo daviklio (pvz. vairo stiprintuvo alyvos slėgio daviklio) įtakoja variklio darbo režimą. Atjungus jungtį nuo droselio ar oro srauto matuoklės gali kalibruot viską iš naujo. Turi būt susipirkęs diagnostikos kabelį arba varinėt pas diagnostikus; 2. 1.4,1.6 benzų pavarų dėžės visiškas šūdų maišas;3. Kaina išpūsta, automobilis lyginant su konkurentais, įvertinus jame įdiegtus techninius sprendimus ir įvertinus rinkos kainą akivaizdu, kad jis tiek nevertas.

Paturėjau Golfuką 1,6 benzą 3 mėnesius. Neiškentėjau daugiau, pavargau vakarus leist garaže. Supratau vieną, kad tik kritiškai nesugebantis mąstyt gali džiaugtis tokia mašina. Taip ji praktiška, taip-pigu taisyt, taip-krūva dalių pasirinkimo. Tik va bėda, kad labai dažnai taisyt reikia ir labai daug elektroninių variklio valdymo smulkmenų. Taisydamas praleidau daugiau laiko negu važinėdamas. Per tuos 3 mėn. du kartus keičiau pavarų dėžę ir abi dėžės užlinko. Teko nusipirkt ir diagnostikos programą su kabelių ir išmokt su ja dirbt, kad išgaudyt klaidas ir sukalibruot, droselius su srauto matuoklėm, pakeist pusę variklio daviklių nes idiotiškas VW golfo kompas nemoka tiksliai nustatyt gedimo ir esant vienam gedimui rodo kelias klaidas. Deja langų valdymo mygtukų ir centrinio užrakinimo nepavyko įveikt kaskart išvalius klaidas jos vėl išlysdavo. Aišku viena, kad tiek kiek VW kainuoja rinkoje jis stipriai pervertintas.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.4 16V Basis, 2001y.

2017-07-09
Pigios detales, paprasta konstrukcija, patikimas variklis, ekonomiskas.
Salono barskejimas, dazni gedimai, rudys, mazai vietos gale, nuobodus.

VW Golf 19TDI 66kW. Automobilį pirkau atvežtą iš užsienio, už 2300eur važinėjau 3.5m per kuriuos pravažiavau apie 70000km. Automobilis buvo EDITION versijos labai gerai sukomplektuotas, geriau nei dauguma Golf 4. Galinės lempos buvo iškirtinės "magic color". Norėdamas pegerinti išvaizdą užsidėjau R17 TSW IMOLA ratus, kurie tikrai labai gerai derėjo prie mėlynos kėbulo spalvos, taciau pablogino komforta kurio ir taip truksta. Automobilis nera didelis todel patogu parkuotis. Variklis kiek silpnokas, taciau tikrai patikimas ir taupus, pilnai uztenka ramiai vazinejant. Salono surinkimo kokybe kaip ir pries tai turetame VW Vento yra vidutine, važiuojant vis kazkas barska, teplios sedynes. Vaziuoti daugiau nei 110km/h nera malonu del didelio triuksmo, Gerai kad automobilis buvo su nebloga gamykline garso sistema ir orginaliu stiprintuvu, kurie užgozdaro pasaliniu garsus. Vaziuokle pakankamai kieta ir jauciamas kiekvienas kelio nelygumas, taciau pakankamai patikima. Daugeli automobiliu mazgu remontuoti nera sudetinga, todel dauguma daliu galima pakeisti namu salygomis. Automobilyje kas pusmeti kazkas sugesdavo ar susidevedavo, todel vis kazkoki darba tekdavo ismokti atlikti paciam. Elektronikos patikimumas man pasirode nelabai geras, nes buvo perdegusios sildomos sedynes ziema uzsidegdavo ABS ir EPS lenputes, kartai vel pradingdavo. Salono apsvietimas tai pradingsta, tai vel atsiranda. Kebulas dazniausiai rudyje ties priekiniais sparnais ir bagazines dangciu. Paturejus si automobili kol kas nesinori pirkti kito VW.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Q, 2003y.

2017-07-02
Pigios detalės, lengvai tvarkosi, tinka detalės nuo kitų automobilių, nebrangi eksplotacija, patogus važiuoti kasdieną.
Ryja daugokai kaip toks ekonomiškas automobilis (mano atveju turbinos dėka), turbina leidžia tepalą šiek tiek, elektronika man nepatinka (smulkmenos), čia gal tik maniškiame, bet vienas šoninis veidrodėlis mažesnis už kitą, priekis labai žemas, nors galas normalus.

Važinėju dvejus metus, esu patenkinta, tvarkymo mažai, tik turbina šiek tiek leidžia tepalą, o visa kita tik smulkmenos: nedega lemputės salone ant stogo, nepurškia galinio valytuvo purkštukas, bet čia gal tik manojo problemos. Atsibosta, kad kas penktas toks pat golfas, dažnai stovėjimo aikštelėj ne savo automobilį bandau atrakint.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Q, 2003y.

2016-12-08
Pigus išlaikymas, išlaiko vertę, komfortas, paprastumas, visi servisai remontuoja.
Purkštukai, turbina, stabdžiai, rūdys

74 kw 1.9TDI Highline.
Nustebino gausi komplektacija: ABS, ESP, El.langai, El.veidrodėliai, borto kompiuteris, kondicionierius, šildomos sėdynės ir t.t. Viskas veikia tvarkingai, didelių problemų neturėjau.
Važiuoklė paprasta, tvirta, nelabai sportiška, suderinta komfortiškam važiavimui. Svarbu atkreipti dėmesį į rekomenduojamus ratų išmatavimus. Telpa net R19, bet kenčia važiavimo kokybė, papildoma apkrova vairo stiprintuvui, padidėja kuro sąnaudos.
Stabdžiai niekuo neypatingi, nejautrūs, galiniai suportai linke ''užkirmyti''.
Kėbulo skarda pakankamai stora, storesnė nei japonišku auto. Tiksliai nežinau ar kėkulas cinkuotas, bet rudims visgi pasiduoda jei nesirūpinama dažų pažeidimais. Originalus priekiniai sparnai turi "kempines'' vidinėjė sparno dalyje, matyt garso izoliacijai. Jas patarčiau iškrapštyti, nes jos skatina rūdijimą. Taip pat patarčiau porą kartų per metus išsiimti vidines plastikines arkų apsaugas ir išsivalyti susikaupusį purvą, prailginsite kėbulo gyvavimo laikotarpį.
74kw variklio pilnai užtenka, jei tvarkingas drąsiai 180km/h pasiekia. Reikia laiku keisti kokybiškus tepalus ir diržus. Kuras tik iš degalinių, nes elektroniniai purkštukai jautrūs kokybei. Purkštukus įmanoma išvalyti arba įdėti naudotą purkštuką ir jį pririšti prie kitų, bet nevisi servisai užsiima tokia "chaltūra". Turbina - taip pat galvos skausmas, labai nepatvarios ir brangios.
Salono medžiagos kokybiškos, pagal tokios klasės automobilių standartus. Kartais pabarška, kartais nebebarška. Erzina visokie plastikiniai liežuvėliai kurie ardant nulūžta. Vairas greit nusitrina. Trūksta vietos gale.
Perkant siūlyčiau vertinti bendrą mašinos stovį. Trūkumų visada rasit. Neklausykit pasakų apie kunigelį kuris tik sekmadieniais į bažnyčią važiuodavo.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Trendline, 1997y.

2016-11-07
Paprastas, genda ne dažnai palyginus su kitų markių auto. Už tokią kainą nemanau kad ką geriau įmanoma nupirkt.
Netraukia, ūžia. Komforto mažai.

Automobilį turiu jau daugiau nei 6 metus. Per 6 metus remontui išleidau bendrai sudėjus iki 500€. Legendinis 1,9TDI. 66kw. Kuro ima ~6 litrus, salono medžiagos neblogos. Traukos šiaip nekažką pas jį. Garso izoliacija prasta, nors negaliu palygint su kitais tos pačios klasės auto, bet tikrai ne barškutis (plastmasės nebarška). Šiaip nežinau ką galima geriau nupirkti už tokius pinigus. Paprastas patikimas automobiliukas. Su laiku aišku rudys lenda. Jau pakeičiau nei vieną sparną. Slenksčiai rudija.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.8 20V Turbo GTI, 2002y.

2015-12-08
Gera dinamika, patogi vairuotojo vieta, puikus stabdžiai, gera garso izoliacija, sportinis valdymas.
Mažas klirensas, maži veidrodėliai.

Mano Golfas buvo nupirktas Vokietijoje, mašina rinkausi pats per vokiškas svetainės. Po mėnesio tapau laimintas Golf IV savininkas, 1.8T, 150 a.g Highline komplektacija, plačiau apie ją: sportinės anatominės sėdynės, daugiafunkcinis vairas, borto kompiuteris, navigacinė sistema, lietaus jutiklis, klimato kontrolė. Nepatiko pavarų perjungimas, kažkoks netikslus. Sankabą labai kietą, sunkiai spaudžiama. Japoniškose automobiliuose tai padaryta geriau. Per metus pravažiavau 20000km ir išlindo tokios problemos: galinio lango plovimo mechanizmas. Dėl konstrukcines klaidos langų valiklio vamzdelis nusilaužė ir dėl to nustojo veikti, o visas valiklis pateko į bagažinė. Sugedo priekinis el. langas, teko keisti visą mechanizmą, servise pasakė, kad tai dažna lygą. Dinaminės savybės neblogos, pagal pasą 8.5sek iki 100km/val, greitesnis už daugelį hetchbekų, bet tas pats Honda Civic su 1.6 Vti ir be turbinos žymiai greitesnis. Vidutines kuro sąnaudos 8-11l/100km. Maksimalus greitis, kurį pasiekiau 220km/val. Toliau buvo kažkaip baisu. Dabar planuoju pačipuoti iki 200 a.g. 1.8T varikliui tai prieinama ir nekenkianti modifikacija.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.6 Trendline, 1998y.

2015-12-08
Komfortiškas salonas, lengvas automobilio valdymas, gera garso izoliacija, ne brangios detalės.
Žemą pakabą, būna problemų su degimo spynelė.

Šitas Golfas yra mano antras automobilis, pirmas buvo Mitsubishi Eclipse, su juo lyginti aišku nelabai rimta todėl aš tiesiog paliksiu savo nuomonė, apie savo nauja mašina. Pirmas dalykas, kuris man labai patinka tai jo talpumas, nors automobilis atrodo mažas, bet vietos salone ir bagažinėje tikrai daug, lengvai galima vežti 5 žmonės ir dar pilna bagažinė daiktų. Aukštos lubos, apgalvota priekinė konsolė, ir morališkai nepasenės dizainas. Lengvas valdymas, gera garso izoliacija. Užtikrintai laiko kelią, net ir važiuojant didelių greičių. Komplektacija mano automobilio yra tokia: automatinė pavarų dėžė, klimato kontrolė, visi el. langai, šildomos sėdynės. Šiek tiek nepatinka mažas klirensas, jeigu ne metalinė apsauga galima būtu surinkti visus gulinčius policininkus. Dinamika nelabai, jeigu galima taip pasakyti, įsibėgėja labai lėtai. Bendrai automobilis neblogas, labai gerai tiks pradedantiems vairuoti.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.4 Basis, 1998y.

2015-04-20
Pigu, ekonomiska, patvaru.
Vidaus plastmases lupasi. 50kw SDI silpnas bet remonto atzvilgiu nera kito tokio patvaraus variklio.

Turiu 55kw SDI. Nezinau, auto nupirkau nedauzta nedazyta su 145 000 km kilometrazu (dazu sluoksnis su aparatu tikrinta, kilometrazas per mioler auto) nieko jis nereikalauja, tik kantrybes :D nes SDI bsk silpnokas, bet realiai nu turejau as dauk masinu, bet sita stebina, pravaziavau 50k km na du kartus stabilizatoriaus traukiu visa mazga keiciau, du sailenblokus (20lt limfiorder) geresniu nebuvo xD, stabdziu kaladeles , diskus... Na nzn laiko nerealiai. Plaunu daznai, taij per 3 metus ir neislindo ir lietuvos keliais explotuojant rudys. Dabar noriu toyota avensis :) nes jau golfukas per mazas :) ir su juo ilgom kelionem nepavaziuosi, labai vargina.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Basis, 2000y.

2014-06-23
Stabdziai, paprastumas, manevringumas, išvaizda.
Vis dar vagiamas... Girgzdancios plastamases.

Apie autombili: 1.9 tdi, 66 kw, hecbekas, mechanine pav. deze.
Variklis. Senasis variklis. Apie ji cia nereikia daug pasakoti. Svarbiausia nupirkti neuzmusta. O seip vaziuosit ilgai, svarbiausia keisti einamasias detales. Pvz gal kam idomu keiciau pagrindini dirza tai is viso isejo apie 900 lt. darbas nemokamas buvo. Toliau kas liecia trauka. Su daugiau kilovatu smagiau eina. Taciau vaziuoti is tasko A i taska B, mieste, ar tiesiog vaziuoti pilnai uztenka.
Kebulas. Nera toks stebuklas kaip variklis. Ir tikriausiai beda ne taip kaip buvo laikomas, taciau jie jau grizta i lietuva pavarge ir vargu ar galima tiketis jog bus neparudijes ar neprades rudyti. Neistiko jo 3 golfo likimas. Vis del to atrodo jog audi kebulai tikrai geriau isilaike. Zodziu su kebulu nera dideles katastrofos.
Vaziuokle.Na vaziuokle ne audi ar passato. Tai jau kazkas lyg ir geriau. Bet atsiliepimai apie sio golfo detaliu kainas, kad "masina brangi o detaes nesveikai pigios" arba "detales pigesnes nei opelio" nelabai noreciau sutikti. Aisku jei pirksi ta kienietiskas detales tai manau kiekviena pigi remontui taptu masina. Bet pats asmeniskai to pasakojimo pigumo nepajutau. O kas liecia vaziuokles savybes, tai standi, vidutiniskai patvari. Tikrai audi minkstesne. Labiausiai tai patiko stabdziai. Tikrai puikus. Kazkur skaiciau atsiliepimuose kad vairas sunkesnis nei kituose vw auto. Ir visiskai sutinku. Nera medinis, bet toks tikrai sunkokas. O patys stabdziai taip pat nera pigus, tiek diskai, kaladeles ir t.t. O jau nekalbu apie sankaba. Taip taip sakys kad galima is plaukiojancios pakeisti i paprasta. Sutinku... Bet vis del to tai problema.
Elektronika. Cia tikrai daug nerasysiu. Gal pasitaike neblogas. Bet su elektra viskas tvarkoj. Siai dienai.
Praktiskumas. Darbine ar vieno asmens masina. Pakankamai talpi, praktiska. aisku gale vietos nedaug keleiviu kojoms. Bet cia juk seimyninis hecbekas. Patinka neoninis spidometras sveiciantis nakti :). Masina nelabai tinkama turint gausia seimyna ar kai reikia perkraustyti baldus. Kaip ir minejau parpastas hecbekas.
Ir dabar aplamai. Pervertinta masina. Nesutinku kad dauguma verta tiek pinigu. Netiksli pavaru deze visai, gigzdancios plastamases. ZInau kad pastarasias galima susitvarkyti, bet reikia viska nuimineti, nes neaisku kas girgzda. Prastesne garso izoliacija nuo variklio. Lyg ir "golfas" bet detaliu kainos nepavadinciau golfiskomis. Vis dar vagiamas. Tvarkant varikli priejimas daug kur nepatogus. H7 lempuciu keitimas na ... netragedija, bet erzina tas prastas priejimas. O kai prastu priejimu daug tai lb erzinti pradeda.
Asmeniskai faros tikrai graziai atrodo. Smagu vairuoti kelyje, nes tikrai manevringa. Vienam zmogui ar i darba masina kaip tik. Labai paprasta, tai tiesiog golf.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Basis, 2000y.

2013-11-27
mazos kuro sanaudos, patvarus, patogus, manevringas, grazus, geras variklis, gera trauka, manevringas, talpi bagazine, pigi eksplotacija.
kebulo korozija, truksta komforto, blogos salono medziagos,

turiu jau virs 4 metu, per ta laika teko pakeist turbinos voztuva ir atrestauruot generatoriu:) pakaba atlaike 3 metus be barskejimo, pakabos remontui asiejo apie 120lt ir vel buwo viskas tylu. rudija bagazines ir priekines arkos. nepatvariai prisisuka salono plosmase prie pavaru dezes.tikrai wertas pinigu automobilis. kaip 66kv tikrai gerai traukia, uzdejus r17 225 plocio ratus masina pasidaro labai manevringa. automobilis bent jau man yra labai patogus. vaziuojant ilgas keliones tikrai nepawargstama. kartais errzina desines puses veidrodelis, jis mazesnis. pakaba tikrai nera kieta :)labai peckiojasi sedines (jai jos pilkos,languotos) vienas lasas vandens ir lieka deme, kuria labai sunku pasalinti. remontas palyginus su panasiu metu automobiliais vidutinis

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Basis, 2000y.

2013-11-19
Kuro ekonomija, sankaba galima pakeisti iš plaukiojančios į paprasta, erdvus salonas, erdvi bagažinė, mažos kuro sanaudos.
Brangi eksplotacija, nekokybiskos salono apdaila, nepritaikytas ilgoms kelionėms, kieta pakaba, nekokybiska pakaba.

Automobilis pakankamai ekonomiškas ir nereiklus kurui. Variklio remontas kas liečia ner tokis ir pigus, turbinos taipogi, sankaba galima pakeisti iš plaukiojančios į paprastas vienas pliusas. Plaukiojančios naujo komplekto kaina stipriai kandžiojasi. Važiuoklė paprasta palyginus su Passat B5 kitais modeliais. Tačiau pavažinėjus metus galiu teikti, kad visi liaudiški prietarai apie Golf IV pigios detales, mažai genda, paprastas remontas. Gryna nesamonė. Važiuojant nedaug mašinos kietuma galima pakesti, salonas ir nestebuklingai surinktas, viskas barška. Po ilgesnes keliones išlipi visas sulaužytas.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 1997 - 2000 (1997, 1998, 1999, 2000)

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree