Toyota Prius II 1.5 VVT-i Prestige Reviews

Toyota Prius 2008-2009
Engine l.:
1.5 l
Power:
57 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
10.9 sec
Avg. fuel consumption:
4.3 l
Recommends
Reviews: 2 0
Average score: 5.0
Write review

Reviews (2)

Toyota Prius II 1.5 VVT-i Prestige, 2008y

2018-03-29
Ekonomiškumas, patvarumas, atsparumas korozijai
Garso izoliacija

Labai geras automobilis. Pirkom naują iš salono už 93000 litų. Mašinai jau 10 metų, bet atrodo kaip nauja. Per visus tuos metus jokių gedimų nebuvo. Keičiami buvo tik tepalai ir viskas.
Variklis dirba gana garsiai, šiaip mašinoje su garso izoliacija ne kažką. Bet viską atperka taupumas (iki 5-6 litrų/100km). Važiuoja smagiai, norint galios ir stipriau paspaudus įsijungia ir elektrinis variklis.
Kebulas labai patvarus. 10 metų, o nei vienos rūdelės.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Toyota Prius II 1.5 VVT-i Prestige, 2008y

2018-02-24
Itin patikimas, labai ekonomiškas, erdvus, patogus automobilis.
Brangus pats automobilis, sunku Lietuvoje gauti gero stovio su maža rida, nes į Lietuvą atvežami pagrinde atsuktomis ridomis buvę taksi automobiliai.

Fantastiškas automobilis. Pirkome 3 metų senumo su 60.000 km rida ir per tą laiką nė karto nepavedė. Keičiama buvo tik alyva. Daugiau nieko. Šiuo metu automobilis nuvažiavęs jau 140.000 km ir toliau sėkmingai rieda. Buvo mintis keisti į sekančios kartos priusą, bet kol kas susilaikome - šis ir talpesnis, ir ekonomiškesnis ir mažiau problematiškas. Ne veltui būtent II kartos priusai yra laikomi pačiais patikimiausiais ir ištvermingiausiais visų laikų automobiliais, kurie be didesnių gedimų gali nuriedėti ir 800.000 km. Ne veltui šiuos automobilius pamėgo taksistai.
Automobiliui jau 9 metai, bet korozijos nėra. Variklis dirba puikiai. Labai smagu važinėti, nes nėra bėgių - vienas atgal ir vienas į priekį. Dirba panašiu principu kaip motorolerio dežė.
Blogas gandas skleidžiamas apie automobilio akumuliatorius - be gedimų jais galima nuvažiuoti 300.000 ir daugiau kilometrų, o jei atsiranda gedimas - akumuliatorius sudarytas iš 28 celių, kur blogas celes galima pakeist kitomis, kurių kaina apie 30 eurų ir toliau sėkmingai eksploatuoti automobilį.
Važiuoklė minkšta ir patvari ir per savo nuvažiuotus 80.000 km dar nieko nedariau. Elektronika problemų nekelia, man kol kas su ja jokių gedimų nebuvo.
Be kitų privalumų, aišku būtina paminėti kuro ekonomiją: mieste, kamščiuose sąnaudos vargu ar perkops 5l/100 km ribą (žiemą 6l/100 km). Greitkelyje važiuojant protingu greičiu sąnaudos būna apie 4,0-5,0 l/100 km, tačiau važiuojant 130-140 km/h jos gali viršyti ir 9l/100km. Man asmeniškai vidutinės gaunasi 4,7 l/100 km vasaros metu ir 5,6 l/100 km žiemos metu, važiuojant 70 proc. mieste ir 30 proc. užmiestyje.

Trūkumai? Kol kas jų nėra. Girdėjau gandus, kad užsioksiduoja stabdžių kaladėlės (automobilis stabdomas generatoriais ir tik ekstra atveju - kaladėlėmis). Taip pat kalbama apie invertoriaus pompos gedimus, bet nusipirkus automobilį rekomenduojama kreiptis į Toyota atstovą Lietuvoje ir pagal atšaukimo programą ta pompa yra keičiama visiškai nemokamai į naują. Viskas. Daugiau trūkumų nepastebėjau.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2008 - 2009 (2008, 2009)

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree