Peugeot 607 3.0 Reviews

Peugeot 607 2000-2004
Engine l.:
2.9 l
Power:
152 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
8.1 sec
Avg. fuel consumption:
9.8 l
Recommends
Reviews: 18 -2
Average score: 4.0
Just press this button

Reviews (20)

Peugeot 607 2.7 HDi Platinum aut, 2007y.

2017-06-14
Patvarumas, Nerudyja, nebrangios kėbulo dalys, komfortiška mašinytė
Elektronika

Turejau 2.7 Hdi 2008 metų pravažinėjau apie pusantrų metų investicijų buvo labai mažai , filtriukai, guoliai,kaladės, traukės daugiau nieko, kurą reikia pilti ne rusišką ir viskas bus okey , labai komfortiškas, ir smagus automobiliukas , bet mechanines dėžės lievokos ,tik automatą

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.7 HDi Platinum aut, 2007y.

2017-05-23
Maziau genda negu bmw
Nera

Turiu du 607 tokius ir džiaugiuosi. Vienas 3.0 benzinas kitas 2.7 hdi

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI, 2003y.

2017-04-30
Komfortas Talpus auto Daug privalumu Patvari pakaba Patikimas 2.2 hdi variklis
Kuro sanaudos ( 9-10 vasara mieste, 11-12 ziema mieste) Uzmiestis 6,5-7litrai.

Važinėju penktus metus. Pravažiavęs beveik 70k km. Galiu pasakyti kad auotomobilis viršija lūkesčius lyginti su kaina. Visa elektronika tvarkoje tikrai nera grybavimo. Pakaba labai patvari, per 4 metus tik pora guoliu pakeiciau ir vairo trauke. Pas mane mechanine deze, manau geriau butu automatas, nes tokios klases auto tikrai norisi dar daugiau komforto. Is vairavimo puses tai manevringas auto, ilgose kelionese tikrai patogus. Audio aparatura labai kokybiska, apdailos detales nebarska, gera garso izoliacija, daug vietos keleiviams, didele bagazine.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 3.0, 2000y.

2017-02-16
isties didelis ir patogus automobilis, kuri lengva pastatyti aiksteleje. jeigu yra dujos vazineti galima. nera lepus automobilis jau metus vazineju su eile deganciu lempuciu variklio abs ir daugeliu kitu taciau vaziuoja ir traukia puikiai
isbega ekranas

neblogas automobilis, geras kanos ir kokybes santykis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI, 2002y.

2016-10-18
dydis
viskas blogai

Labai blogai. Nusipirkus po mėnesio užkalė variklis, todėl absoliučiai nieko gero negaliu apie jį pasakyti. Vargas, o ne automobilis.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI, 2001y.

2015-10-23
Važiuoklė patvari Apdailos detalės gana aukštos kokybės Gražus dizainas, pagal pagaminimo metus Nebrangus Labai gerai cinkuotas kėbulas Nesudėtinga važiuoklės konstrukcija
Kaprizai su elektronika Brangus remontas Sudėtingas parkavimas Plačios nematomumo zonos

Automobiliu važinėju jau du metus ir žinoma susidariau tam tikrą nuomonę. Kadangi mašiną pirkau tikrai ne idealios būklės, tai teko nemažai ką keisti, kas kainavo tikrai nemažus pinigus. Tačiau kad ir kokį automobilį nusipirksi, jei jis bus prastos būklės, reikės atverti piniginę. Tvarkymas reikalauja išmanančių, todėl pas garažinių siūlau nevežti tokio tipo automobilių (prabangesnės klasės), nebent problemos tik su mechanika, tuomet galima ir pačiam pasikeisti, nes iš tikrųjų nėra kažkas stebuklingo, reikia tik noro ir laiko. Tai ką keičiau, iki šiolei ramu, t.y. pusantrų metų važiuoklė manęs neklibina, kaip pvz pas audi važiuoklė kas metus keičiama turbūt. Važiavimas gana malonus, kai tokia kaina, tikrai smagiau nei barškėti su golfuku, tačiau išalkusi ir valgo daug, buvo perprogramuotas kompas, ir sukelta galia, tai kuro sąnaudos sumažėjo važiuojant ramiai, ir juntamai jos išauga kai pradedi tuos papildomus arkliukus užvaikyti. Kuro sąnaudos buvo prieš perprogramavimą vidutinės 9.5 - 9.7 ir po 8.4 - 8.6
Tenka dažnai važiuoti šaltu varikliu trumpus atstumus, todėl sąnaudos yra didesnės, kelyje 130-150km/h valgo tarp 6.5 - 7.4 . Elektronika kaip ir visi kalba yra gal kiek silpniau sutvarkyta nei kitų tos klasės automobilių, būna kad papūliuoja. Šiaip automobilis tikrai vertas dėmesio dėl kainos, tačiau jei tai pirkinys iš paskutinių studentiškų ar minimumo pinigų - nepirkit, nebent patys sugebat susitvarkyti. Automobilis turi mistikos, todėl reikia jį perprasti.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 Tiptronic, 2002y.

2015-06-22
Komfortas, saugumas, valdymas, salono apdaila, garso izoliacija, puiki garso aparatūra.
Patikimumas, labai brangiai kainuoja remontas.

Prieš tai turėjau Škoda Octavia, bet palyginti juos negalima niekaip. Pagrindinis Peugeot pliusas yra jo komfortas. Didelis komfortiškas automobilis, su įvairiais privalumais. Posūkiuose šiek tiek nestabilus, bet čia gi ne sportinis bolidas, o didelis sedanas. Valdymas 4+ ir 5. Komfortas 5+ dvigubi stiklai ir garso izoliacija superinė. Kai važiuoja važiuoji sau niekur neskubi, darosi toks jausmas kad sėdi namuose ant dideles odine sofos, geri arbatą ir klausaisi muzikos :) Garso aparatūra 12 kolonėlių, groja puikiai, gaila tik kad neskaito mp3. Variklis 2.2 158 arklių ne sportinis, bet tikrai užtenka. Garsas tik kaip dyzelio, bet čia visu 2.2 ypatumas. Labai reiklus kuro kokybei. Pakaba neužmušama, ypač galine. Už visą laikotarpį(180000km) buvo pakeisti tik galiniai stabilizatoriai. Lyginant su vokiškais automobiliais detalių kainos tikrai nedideles. Jeigu automobilis naujas, tai 5 metus nieko nereikes daryti, tik planinius aptarnavimus, bet veliau viskas pradės gesti vienas po kito. Žodžiu, ramiai aš pavažinėjau tik 2 metus, o po to prasidėjo.. Katalizatorius, išmetimas, lambda zondai, starteris, visokie davikliai ir t.t O galu gale, ant deserto subyrėjo ir automatinė pavarų dėžė. Taip aš ją ir pardaviau su tokią dėžė, nes pavargau remontuoti ir kyšti pinigus, nors ir pakeičiau viską ką tik galėjau. Štai ir baigėsi mano pasaka, prasidėjo labai gerai, bet baigėsi liūdnai. Jeigu norite pirkti tokį automobilį, tai ieškokite, kad rida butu mažiau nei 150000Km, nes tada automobilis pradeda gesti, o genda ten viskas, viens po kito..

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI, 2000y.

2015-05-21
Garso izoliacija, patikimumas, dinamika, nebrangus išlaikymas.
Sunku rasti gerus meistrus šiam automobiliui. Nemėgsta blogo kuro. Nėra langų valiklio ir kaladėlių nusidėvėjimo daviklių, labai jautrus ABS, bagažinė atsidaro tik iš pultelio.

Jau antras mano 607. Iki 250000km realio ridos nebus jokių problemų. Per metus pakeičiau diržus, kaladėlės, filtrus, tepalą, vairo traukių antgalius, ir el. lango mechanizmą. Per metus pravažiuoju 30-40 tukst. km Kas patiko tai, kad automobilis labai stabilus važiuojant daugiau nei 100-120km/val, nemėgsta banguotų kelių. Puiki garso izoliacija. Geriausiai imti šiuos automobilius bazinėje komplikacijoje, mašina tampa lengvesne ir kuo mažiau privalumų, tuo rečiau genda. Jeigu pačipuoti varikli galima pasiekti 0-100km/val per 8.5sek. Kuro sąnaudos mieste 6-10L/100km. Bagažinė gigantiška, tik labai ilga, ir galima išsipurvinti, jeigu norėsite padėti kažką arčiau sėdynių. Idealus automobilis ramiam šeimą turinčiam žmogui. Nors automobilis ir ilgas, parkuotis su juo nėra sunku. Iš paskutinių pinigų šia mašina pirkti tikrai negalima, nes remontas nėra pigus, nors ir kainos žemesnes, nei BMW, MB ir panašios klasės auto. Apie minusus: nėra langų valiklio ir kaladėlių nusidėvėjimo daviklių, labai jautrus ABS, bagažinė atsidaro tik iš pultelio.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.7HDi Platinum aut n.gama, 2006y.

2015-04-09
Labai komfortiškas, puiki garso izoliacija, automobilio išvaizda.
Sudėtingas variklis, brangios detalės, dideles kuro sąnaudos, brangus išlaikimas. Elektronika.

Nebuvo planuota pirkti tokį automobilį, bet pažiūrėjus virš 15 mašinų ir atsisėdus į 607 supratau, kad tai tikrai tas automobilis kurį ir ieškojau. Komfortiškas ir rimtas automobilis, restailingas, atrodo prabangiai. Salonas odinis, aukščiausios kokybės, man pasisekė, automobilis buvo puikios techninės būklės. Vairuojant susidaro toks jausmas, kad tai ne mašina, o laivas. Salonas labai didelis, vairuotojo sėdynė su atmintimi. Įsibėgėja velniškai greitai, bet su juo net nesinori lakstyti, norisi tiesiog ramiai judėti. Kelias ir jo nelygumai jame išvis nesijaučia. Dvigubi stiklai, dėl to garso izoliacija tiesiog įspūdinga. Kuro sąnaudos 12-14l mieste, užmiestyje 6L/100km. Mašina pagaminta labai kokybiškai, jokių rudžių. Labai gaila, kad šitas automobilis jau negaminamas, nupirkčiau naujesne versija. Nes atsibodo kišti pinigus į šį. Silpnos vietos – elektronika. Davikliai pastoviai gesta, nuo karščio gliučina parktronikai, padangų slėgio davikliai, dažnai užsidega Chekas. Teko keisti granatą, atrodo kad nieko tokio, bet jinai eina kartu su pusašių, ir tai kainavo 270eu. Kuro siurblys 140eu su darbais. Pradėjo leisti tepalus, niekas negalėjo rasti iš kur, kol neatsirado dūmai. Pakeičiau 2 tarpinės, generatoriaus diržą, pagr. diržą, nes aptaške tepalais. Pakeisti tepalai pavarų dėžėje. Ir bendrai gavosi apie 1000eu. Vėliau užsidegė tepalo slėgio lemputė, tepalų keitimas nepadėjo. Galu galė teko parduoti, nors ir buvo labai gaila, bet viskas pradėjo gesti, o remontuoti variklį aš jau nebuvau pasiruošęs.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI Pack, 2002y.

2015-01-28
Komfortas, stabilumas, patvarumas.
Menkos elektronikos bėdelės. Priėjimas prie pakaitinimo žvakių 2,2 variklyje ganėtinai sunkus.

Taigi, turiu Peugeot 607 jau daugiau nei metai. Manasis turi 2,2 litražo variklį. Tai per šį laikotarpį teko pakeisti einamasias dalis, buvo susidėvėję purkštukai, tiesa, tik du, bet tokiu atveju rekomenduojama reistauruoti geriau visus keturis, taigi šis džiaugsmas atsiėjo apie 800 lt, kaina normali, lyginant su tokios pat klasės automobiliais. Taip pat pakeičiau pakaitinimo žvakes - 200 lt. Daugiau kaip ir nieko nesu tvarkęs, kalbant apie darbus prie variklio. Pereinant prie važiuoklės, ganėtinai patvari, per šį laikotarpį pakeičiau tik vieną priekinį šarnyrą, į naują - su darbu ~ 80 lt. Daugiau kaip ir nieko. Elektronika, teko girdėti, kad problematika. Su šiokiomis tokiomis problemomis taip pat susidūriau, tačiau jos minimalios, pvz nusprogo vairo padėties daviklis - laužyne apie 30 lt bei retkarčiais išmeta Airbag klaidelę, bet vizitas pas diagnostiką - 20 lt ir ramu. Kalbant apie konforto dedales, pas mane pati paprasčiausia komplektacija, bet užtenka. Salonas veliūras - minkštas, žiema malonu vaziuoti, o vasarą neįkaista, taip pat ganėtinai patogus, gale sėdintys giria. Žibintai paprasti, ne xenon, bet kelia apšviečia gerai, o ilgosios išvis puikiai. Audio sistema taip pat gera.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI Tiptronic, 2003y.

2014-11-21
Talpus, erdvus, minkstas( juk limuzinas :) ), nepasakyciau kad rudijantis, patvarus aisku jei pakliuna nupirkti neuzdrosta.
Pagrindinis trukumas tikriausiai kaip ir visu prancuzu - remonto kainos. Nors imant metu ir detaliu kainu santiki tai ne kazka didesnes nei imant tu paciu metu audi ar koki bmw, bet aisku kiekvienam pagal kisene :)

Tikrai neblogas automobilis, su protu eksplotuojant nereikalaujantis daug islaidu, svarbu laiku keisti tepalus, filtrus. Vaziuokle patikima, netgi labai paprasta. Paliginus tu paciu metu peugeot su bmw ar audi tai skirtumas tik automobilio kaina, siektiek prastesnes apmusalu ir plastmasiu kokybe, detaliu kainos praktiskai tu metu masinu panasios. Taigi kiekvienas manau pirkdamas automobili atsizvelgia i pinigines turini :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 3.0, 2000y.

2014-08-22
variklis 10+ rudziu nulis privalumu ir kainos santykis labai dudelis tokiu metu ir klases bene pigiausias
saugumui ir komfortui skirta elektronika dazniau grybavo negu veike, vairo kolonele, begiai jungiasi tikskiai bet ketai, automatinis langu valymas pastoviai skubejo sedynes odines bet gamikliskai ne sildomos jokio matomumo, auksta bagazine, labai placios prieky stoikes

Sveiki, turejau si auto apie metus, isskyrus varikli kuro sanaudos, ir dizaina visa kita dazniau erzino nei dziugino kas turit 605 tikriausiai norit 607,galvojat vw fanas raso, patikekit cia bedu laivas, pakaba praktiskai 605 tik uzdejo didesnius ratus ir idejo dujinius amortikus, masina kietoka i masina per metus ikisau tiek kiek mokejau ir uz puse kainos pardaviau, teko keist galinius langu pakelejus monoxronini ekraneli spidometra vairo kolonele amortizatorius, atraminius guolius ir net kuro bako kamsti vienintelis dalykas kuri padoriai padare variklis, galingas patvarus ir sanaudos juokingos 12.5/100km ne taupant

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI Pack Ivoire, 2002y.

2014-07-26
Privalumus išvardinau aprašyme. 2,2 hdi, patvarus kaip ir senas geras 2,1 td., beje, abu dyzeliai buvo išrinkti metų varikliais.
Didelis svoris - didesnės sąnaudos mieste. 2002m. moralinis nusidėvėjimas, pasigendama mp3, bluetooth ir kitų šiuolaikinių gadžetų palaikymo. Iš techninės pusės trūkumų praktiškai neturi. Galbūt perkant šį modelį rekomenduočiau facelift'ą, nuo 2005m. dėl naujesnės įrangos palaikymo.

Auto pirktas iš belgijos. Nusipirkus buvo atliktas chip tuning, bei pašalintas dpf ir egr. Saugi riba šiam motorui 200ag. Lietuvoje pravažiuota 100 tūkst. km. Keistos stabilizatoriaus traukės, vienas šarnyras, vienas traukės antgalis. bei priekinės st. kaladėlės. Labai patvarus ir ekonomiškas automobilis, elektros gedimai visiškas mitas, kuris liaudyje gyvas dėl kokybiškai nesutvarkomų daužtų importuotų automobilių. Sąnaudos trasoje 4,8 l. mieste apie 9 l./100km. Tai yra sunkus auto, labiau tinkamas ilgesnėms kelionėms užmiestyje. Labai patvarus variklis, visiškai nereikalaujantis investicijų, pakaba labai patvari, paprasta konstrukcija stambaus kalibro jungtys. Kėbulas paruoštas labai kokybiškai, vietose kur nuo eksploatacijos nubraukti dažai per 2 metus neišlenda rudys ( storas cinko sluoksnis). Dalys brangios, tačiau tai beveik negendantis automobilis, rekomenduoju tik originalias dalis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI Pack, 2001y.

2014-04-20
HDi variklis pasizymintis geru gelios/ekonomijos santykiu,prabangus palyginus kokia kaina tekainuoja,salonas erdvus,patogios sedynes,klima,gera JBL originali garso sistema.
Didelios kai kuriu daliu kainos,idauztos vietos megsta rudyti,ne pacios patikimiausios interjero detales.

Peziuka turiu jau kokie treti metai,mano rankose jis prabego apie 42 tukstancius,pagrindine problema remonto buvo neskaitant einamu daliu tepalu,dirzelio keitimo ir t.t. tai buvo subirejas turbinos dacikas kuris ijungia turbina,garaziniai tikrai ,kad nesupranta siu varikliu,geriau varykit i oficialias atstovybes,man garaziniukai prognozavo kad reiks greiciausiai visa turbina keist,o pasirodo tas dacikiukas oficialioj atstovybei su diagnostika ir pakeitimu tekainavo 350lt (Oficialioj atstovybei) ,keista paciam ,nes su elektronika stebuklingu dalyku dar neatsitiko,nu yra ten ,kad vieno veidrodelio varikliukas nebeatlenkia,reikia perprogramuot kompiuteri ,kad isijungtu oro pagalves, uzsikirtes vienas abs daviklis. Jei keist interjero dalis tai tikrai jos nepigios,centriniai konsolei ekrano kristalai pabire (nespalvoto paprastojo) kitas lauzyne toks kainuoja 2 stukas litu tai nemanau verta pirkt,kai kurie kiti mazgai taipogi brangus pavyzdziui sankaba domejausi irgi kainuoja virs dvieju stuku.Masina su originaliais ratais tikrai komfortiska,nors pas mane tiek to komfortiskumo like su R19 ratlankiais.

Perkant patarciau nuvaryt i oficialu atstova pavyzdziui kaip neoauto siauliuose,paziures pagrindenes bedas elektros,nepagaleti tukstancio ar dvieju bet nusipirkti geresnes komplektacijos,odinem sedynem tikrai komfortas liuksiskas uz tokia kaina.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 Pack Tiptronic, 2001y.

2014-01-15
gera garsoizoliacija, labai talpus, minksta pakaba ,didele bagazine, gerai subalansotas jautesi kaip plauktum laive, gan galingas variklis 3,0. kuro sunaudoja vidurkis 12-ltr benzo, trasoj kokie 11-ltr.Grazi isvaizda.
blogai padaritas radio valdymas prie vairo nepatogu, nors gan galingas auto bet nera manevringas nes beveik 5m ilgio.

Gal kam ir padesiu apsispresti
Peugeot 607 turim jau puse metu tai siokia -tokia nuomone jau yra. Visu pirma reikia isidemeti kad tai yra auto aukstos klases arba kap i dar vadina bisnes class. Vaziuojant su jo jauti dideli malonuma visiskai nepavargsti net ilgai vairojant, komfortas tikrai geras , garsoizoliacija auksta, vietos uztenka ir prikije ir keleiviai gali patuogiai isitaisiti, trasojsu jo vaziuti ypac malonu.
Nezinau kaip dizeliniai bet benzininis mano atveju 3,0 varyklis dirba tiliai, isvaizda yra tokia kad sis auto ir po 5 metu dar atrodis patraukliai , viduj visos plastmases labai kokybiskos, vaziuokle minksta labai gerai suvalgo duobes.
Kas lecia kastu per ta laika teko daryti: varyklis- keiciau skremuli kainavo 450lt pezocentre
elektronika; 2-vi babinos 600lt, irgi centre
vaziuokle; Priekis -1 sarniras 95lt, atraminiai guoliai 210lt Galas; abu stabdziu diskai ir kaladieles 480lt, rankinio trosas ir jo kaladieles 200lt, stabilizatoriai abu 140lt. Kainas nurodziu su darbais.
Na aisku tai dar be standartiniu prociduru; dirzai, tepalai , visi filtrai kur dar kainavo 2500lt.
Taigi kaip matot ekssplotacija nera pigi, bet tikrai ne ka brangesne uz tos pacios klases BMW AUDI ar MB.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2000/10 - 2004/12 (2000, 2001, 2002, 2003, 2004)
Autogidas.lt information: +370 5 207 5057
Work hours: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“