Peugeot 607 2.7HDi Platinum aut n.gama Reviews

Peugeot 607 2006-2009
Engine l.:
2.7 l
Power:
150 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
8.7 sec
Avg. fuel consumption:
8.4 l
Recommends
Reviews: 20 -4
Average score: 4.0
Write review

Reviews (24)

Peugeot 607 2.7HDiPlatinumIvoire n.gama, 2006y.

2018-03-27
Pigi eksploatacija, patvarus kėbulas,ekonomiška mašina, minkštai važiuoja, gera garso izoliacija, geras matomumas.
Eksploataciios metu nepastebėjau jokių problemų, gal dėlto, kad rida maža. Aišku, visiem skirtingas likimas, gal kam pasitaikė ir prastesnis variantas, juk technika irgi susidėvi. Patarčiau pirkti su lietuviška registracija ir TA, tuomet viskas būna suremontuota, kas reikalauja remonto.

Ir žiemą ir vasarą mašina eksploatuojama be problemų - gerai šildo pečiukas, o vasarą gerai šaldo. Dėl pravažumo nesiskundžių, mieste problemų neturėjau. Garso izoliacija gera, vibracijų nėra, elektronika visą laikotarpį buvo be defektų. Kaip ir visas mašinas reikia prižiūrėti, laiku atlikti aptarnavimus, pilti gerus tepalus, bet ne disofkes padielkas ir kitus skysčius - tuomet su jokiais mazgais problemų neturėsite, varikliai tarnaus ilgai. O kas taupo dėl kelių eurų, tai patys kalti, tuomet nesakykit, kad technika bloga - lietuviškas biedno žmogaus supratimas. Pliusas - minkšta važiuoti.
Pakeičiau tik darbines važiuoklės dalis, stabdžių kaladėles, priekyje šarnyrą ir traukeles, tai natūralu, nes lietuviški keliai neprilygsta vokiškiems. Apdaila nebarška, netarška. Neryškiai rodo telikas, bet čia visų modelių problema. Čia tik mano kolkas trumpa patirtis. Sėkmės kelyje!

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.7HDiPlatinumIvoire n.gama, 2009y.

2018-02-08
Komfortas iskyrus gale. Vaziuokles detales pigios. Pavaru dezes geros nuo 2008m garso izolecija pakankamai gera. Nemegsta vagys.
Gale riames galva i stoga. Adaptyvine vaziuokle, aparatura, kebulo detales, lempos daznai gelsti pradeda, duru rankeneles. Reikia gamintis pacia usb jungti prie mago. Puodeliu laikikliu praktiskai net nera. Zema vaziuokle, ziema stumdo sniega o tai gadina priekini bamperi. Atsilupineja chromas

Neturiu ką gero pasakyti apie šį modelį. Kas patiko iš važiavimo tik sėdynės ir tai gale remias galva į stogą esant 175 ūgiui

Varikliai ju nera stiprioji dalis, daznai prakiura trisakei antifrizo

Vaziuokle patikima. Tik adaptyvine vaziuokle megsta gesti. Bet zinoma remontas pigesnis nei kitu markiu, bet kitos markes ir patikimiau gamina tokius dalykus. Todel ir kaina didesne.

Megsta luptis chromas nuo apdailos. Per laika atlimpa moldingai. Nors kebulas daznai priziurimas.
Automobili vairuoju 5 metus tai kiek sukisau i ja tai neapsimoka ir parduot

Garso aparatura jbl,nera geros raiskos kaip pas bose

Moto resursas trumpas tik 500k bet ir iki to man pradejo lysti bedos, su varikliu. Nors dariau viska laiku kad nekiltu problemu.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.7HDi Platinum aut n.gama, 2008y.

2018-02-08
Minkstas. Gera pavaru deze. Pigios originalios dalys isskyrus variklio. Nerudija kebulas. Gali palikti atrakinta niekas nevogs. Greit pasila del elektrinio sildytuvo
Elektronika. Variklis. Trauka . Truksta galios tokiam kebului. Mazai vietos po kapotu. Remias galva i stoga. Duru rankeneles per daug islaisveja. Nera gera medziagu kokybe

Vairuoju automobilį jau nuo 2008 2.7 hdi. Jį įsigijau tiesei iš centro ir po kelerių metų važiavimo likau nepatenkintas jos kokybe. Per tuos metus pasimatė daug nekokybiško darbo rezultatų gaminant šį auto. Pradedant nuo apdailos detalių. Baigiant varikliu... . Pastebejau jog pradejo luptis chromas nuo apdailos detaliu, nuo karsci deformuoti savo isvaizda. To patvarkyti neina reikia keisti nauja detale, lygiai tas pats apie kalpokus ant ratu jau po keliu metu dazai tiesiog nusilupo ir reikejo keisti naujais jog atgautu savo prekine isvaizda. Salono detales gan patvarios iskyrus vidaus chroma kuris pradejo garbanotis. Viso to neturetu buti isleidus 50k e.

Bedos su spynu rankenelem, sunkiai uzsidaro duris, reikia vosti stipriai kad uzsitrenku.

Paneles konsole greit devisi, luzta prikurkes dangtelis. Nera padoriu kavos puodeliu laikikliu, issipila kava... sedynes patogios tik prieki. Gale pas keleiviu truksta vietos. Galva atsiriame i stoga . Automatiskai gale neina istiest nugaros del zemo automobilio stogo. Turi sedet sulinkes . Nes galva riames......!!!! Saugumo nedadeda

Varikliai ju silpna vieta, apskaiciuoto iki 500k po to prasideda ivairios bedos. O daliu gauti sudetinga. Nesvarbu ar viska darysi laiku. Vistiek prades lysti ivairios bedos.


Daznai meta juoda duma spaudziant dugna .

JBL aparatura nemaloni ausim. Reguliavimas netaiso padeties. Bose butu kur kas geresne sistema siam automobiliui.

Nesuprantu kodel ji vadina limuzinu. Nors jis atitinka max mersedes c klases kokybej ir vaziavimui. Yra kur tobuleti iki aukstesnes klases auto.


Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.7 HDi Platinum aut, 2007y.

2017-07-30
Paprasta pakaba, garso izolecija, JBL audio, adaptivus amortizatoriai, na viskas man patinka net nezinau ka po peugeot rinktis nes sitas tikrai komfortiskas
Puodeliu laikikliai neturi fiksavimo.

Važiuoju su juo jau 3 metai. Auto 2009 reta koza su raudonais siūlais neteplu ir labai gražu. Mašina važiuoja puikiai. Pats pirkau, nes dirbu prie elektros, tai galvojau pasiremontuosiu, nes ale labai genda, bet nesuprantu niekas man negenda ir negliucina , kaip cia kitiems genda, beto PSA koncernas ties 2008 su elektra susitvarke visiskai,o senesni buvo bet nestipriai, negu vagenams. Beto kainos islaikimas tai juokingas snekant apie limuzino klase, nes pats matau jauciu uz peugeot pigesni yra fiat :)

Bloku tikrai maziau negu bmw, mersedes, audi.

Tokiu metu peugeot 607 rankinis paprastas spinele mechanine, tai kur jums cia ta elektronika, pas mersus elektrine, audi irgi dar plius rankinis, bmw tas pats.
Varyklis labai geras tik reikia labai geros prieziuros ir viskas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.7 HDi Platinum aut, 2007y.

2017-06-14
Patvarumas, Nerudyja, nebrangios kėbulo dalys, komfortiška mašinytė
Elektronika

Turejau 2.7 Hdi 2008 metų pravažinėjau apie pusantrų metų investicijų buvo labai mažai , filtriukai, guoliai,kaladės, traukės daugiau nieko, kurą reikia pilti ne rusišką ir viskas bus okey , labai komfortiškas, ir smagus automobiliukas , bet mechanines dėžės lievokos ,tik automatą

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.7 HDi Platinum aut, 2007y.

2017-05-23
Maziau genda negu bmw
Nera

Turiu du 607 tokius ir džiaugiuosi. Vienas 3.0 benzinas kitas 2.7 hdi

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI, 2003y.

2017-04-30
Komfortas Talpus auto Daug privalumu Patvari pakaba Patikimas 2.2 hdi variklis
Kuro sanaudos ( 9-10 vasara mieste, 11-12 ziema mieste) Uzmiestis 6,5-7litrai.

Važinėju penktus metus. Pravažiavęs beveik 70k km. Galiu pasakyti kad auotomobilis viršija lūkesčius lyginti su kaina. Visa elektronika tvarkoje tikrai nera grybavimo. Pakaba labai patvari, per 4 metus tik pora guoliu pakeiciau ir vairo trauke. Pas mane mechanine deze, manau geriau butu automatas, nes tokios klases auto tikrai norisi dar daugiau komforto. Is vairavimo puses tai manevringas auto, ilgose kelionese tikrai patogus. Audio aparatura labai kokybiska, apdailos detales nebarska, gera garso izoliacija, daug vietos keleiviams, didele bagazine.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 3.0, 2000y.

2017-02-16
isties didelis ir patogus automobilis, kuri lengva pastatyti aiksteleje. jeigu yra dujos vazineti galima. nera lepus automobilis jau metus vazineju su eile deganciu lempuciu variklio abs ir daugeliu kitu taciau vaziuoja ir traukia puikiai
isbega ekranas

neblogas automobilis, geras kanos ir kokybes santykis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI, 2002y.

2016-10-18
dydis
viskas blogai

Labai blogai. Nusipirkus po mėnesio užkalė variklis, todėl absoliučiai nieko gero negaliu apie jį pasakyti. Vargas, o ne automobilis.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI, 2001y.

2015-10-23
Važiuoklė patvari Apdailos detalės gana aukštos kokybės Gražus dizainas, pagal pagaminimo metus Nebrangus Labai gerai cinkuotas kėbulas Nesudėtinga važiuoklės konstrukcija
Kaprizai su elektronika Brangus remontas Sudėtingas parkavimas Plačios nematomumo zonos

Automobiliu važinėju jau du metus ir žinoma susidariau tam tikrą nuomonę. Kadangi mašiną pirkau tikrai ne idealios būklės, tai teko nemažai ką keisti, kas kainavo tikrai nemažus pinigus. Tačiau kad ir kokį automobilį nusipirksi, jei jis bus prastos būklės, reikės atverti piniginę. Tvarkymas reikalauja išmanančių, todėl pas garažinių siūlau nevežti tokio tipo automobilių (prabangesnės klasės), nebent problemos tik su mechanika, tuomet galima ir pačiam pasikeisti, nes iš tikrųjų nėra kažkas stebuklingo, reikia tik noro ir laiko. Tai ką keičiau, iki šiolei ramu, t.y. pusantrų metų važiuoklė manęs neklibina, kaip pvz pas audi važiuoklė kas metus keičiama turbūt. Važiavimas gana malonus, kai tokia kaina, tikrai smagiau nei barškėti su golfuku, tačiau išalkusi ir valgo daug, buvo perprogramuotas kompas, ir sukelta galia, tai kuro sąnaudos sumažėjo važiuojant ramiai, ir juntamai jos išauga kai pradedi tuos papildomus arkliukus užvaikyti. Kuro sąnaudos buvo prieš perprogramavimą vidutinės 9.5 - 9.7 ir po 8.4 - 8.6
Tenka dažnai važiuoti šaltu varikliu trumpus atstumus, todėl sąnaudos yra didesnės, kelyje 130-150km/h valgo tarp 6.5 - 7.4 . Elektronika kaip ir visi kalba yra gal kiek silpniau sutvarkyta nei kitų tos klasės automobilių, būna kad papūliuoja. Šiaip automobilis tikrai vertas dėmesio dėl kainos, tačiau jei tai pirkinys iš paskutinių studentiškų ar minimumo pinigų - nepirkit, nebent patys sugebat susitvarkyti. Automobilis turi mistikos, todėl reikia jį perprasti.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 Tiptronic, 2002y.

2015-06-22
Komfortas, saugumas, valdymas, salono apdaila, garso izoliacija, puiki garso aparatūra.
Patikimumas, labai brangiai kainuoja remontas.

Prieš tai turėjau Škoda Octavia, bet palyginti juos negalima niekaip. Pagrindinis Peugeot pliusas yra jo komfortas. Didelis komfortiškas automobilis, su įvairiais privalumais. Posūkiuose šiek tiek nestabilus, bet čia gi ne sportinis bolidas, o didelis sedanas. Valdymas 4+ ir 5. Komfortas 5+ dvigubi stiklai ir garso izoliacija superinė. Kai važiuoja važiuoji sau niekur neskubi, darosi toks jausmas kad sėdi namuose ant dideles odine sofos, geri arbatą ir klausaisi muzikos :) Garso aparatūra 12 kolonėlių, groja puikiai, gaila tik kad neskaito mp3. Variklis 2.2 158 arklių ne sportinis, bet tikrai užtenka. Garsas tik kaip dyzelio, bet čia visu 2.2 ypatumas. Labai reiklus kuro kokybei. Pakaba neužmušama, ypač galine. Už visą laikotarpį(180000km) buvo pakeisti tik galiniai stabilizatoriai. Lyginant su vokiškais automobiliais detalių kainos tikrai nedideles. Jeigu automobilis naujas, tai 5 metus nieko nereikes daryti, tik planinius aptarnavimus, bet veliau viskas pradės gesti vienas po kito. Žodžiu, ramiai aš pavažinėjau tik 2 metus, o po to prasidėjo.. Katalizatorius, išmetimas, lambda zondai, starteris, visokie davikliai ir t.t O galu gale, ant deserto subyrėjo ir automatinė pavarų dėžė. Taip aš ją ir pardaviau su tokią dėžė, nes pavargau remontuoti ir kyšti pinigus, nors ir pakeičiau viską ką tik galėjau. Štai ir baigėsi mano pasaka, prasidėjo labai gerai, bet baigėsi liūdnai. Jeigu norite pirkti tokį automobilį, tai ieškokite, kad rida butu mažiau nei 150000Km, nes tada automobilis pradeda gesti, o genda ten viskas, viens po kito..

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI, 2000y.

2015-05-21
Garso izoliacija, patikimumas, dinamika, nebrangus išlaikymas.
Sunku rasti gerus meistrus šiam automobiliui. Nemėgsta blogo kuro. Nėra langų valiklio ir kaladėlių nusidėvėjimo daviklių, labai jautrus ABS, bagažinė atsidaro tik iš pultelio.

Jau antras mano 607. Iki 250000km realio ridos nebus jokių problemų. Per metus pakeičiau diržus, kaladėlės, filtrus, tepalą, vairo traukių antgalius, ir el. lango mechanizmą. Per metus pravažiuoju 30-40 tukst. km Kas patiko tai, kad automobilis labai stabilus važiuojant daugiau nei 100-120km/val, nemėgsta banguotų kelių. Puiki garso izoliacija. Geriausiai imti šiuos automobilius bazinėje komplikacijoje, mašina tampa lengvesne ir kuo mažiau privalumų, tuo rečiau genda. Jeigu pačipuoti varikli galima pasiekti 0-100km/val per 8.5sek. Kuro sąnaudos mieste 6-10L/100km. Bagažinė gigantiška, tik labai ilga, ir galima išsipurvinti, jeigu norėsite padėti kažką arčiau sėdynių. Idealus automobilis ramiam šeimą turinčiam žmogui. Nors automobilis ir ilgas, parkuotis su juo nėra sunku. Iš paskutinių pinigų šia mašina pirkti tikrai negalima, nes remontas nėra pigus, nors ir kainos žemesnes, nei BMW, MB ir panašios klasės auto. Apie minusus: nėra langų valiklio ir kaladėlių nusidėvėjimo daviklių, labai jautrus ABS, bagažinė atsidaro tik iš pultelio.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.7HDi Platinum aut n.gama, 2006y.

2015-04-09
Labai komfortiškas, puiki garso izoliacija, automobilio išvaizda.
Sudėtingas variklis, brangios detalės, dideles kuro sąnaudos, brangus išlaikimas. Elektronika.

Nebuvo planuota pirkti tokį automobilį, bet pažiūrėjus virš 15 mašinų ir atsisėdus į 607 supratau, kad tai tikrai tas automobilis kurį ir ieškojau. Komfortiškas ir rimtas automobilis, restailingas, atrodo prabangiai. Salonas odinis, aukščiausios kokybės, man pasisekė, automobilis buvo puikios techninės būklės. Vairuojant susidaro toks jausmas, kad tai ne mašina, o laivas. Salonas labai didelis, vairuotojo sėdynė su atmintimi. Įsibėgėja velniškai greitai, bet su juo net nesinori lakstyti, norisi tiesiog ramiai judėti. Kelias ir jo nelygumai jame išvis nesijaučia. Dvigubi stiklai, dėl to garso izoliacija tiesiog įspūdinga. Kuro sąnaudos 12-14l mieste, užmiestyje 6L/100km. Mašina pagaminta labai kokybiškai, jokių rudžių. Labai gaila, kad šitas automobilis jau negaminamas, nupirkčiau naujesne versija. Nes atsibodo kišti pinigus į šį. Silpnos vietos – elektronika. Davikliai pastoviai gesta, nuo karščio gliučina parktronikai, padangų slėgio davikliai, dažnai užsidega Chekas. Teko keisti granatą, atrodo kad nieko tokio, bet jinai eina kartu su pusašių, ir tai kainavo 270eu. Kuro siurblys 140eu su darbais. Pradėjo leisti tepalus, niekas negalėjo rasti iš kur, kol neatsirado dūmai. Pakeičiau 2 tarpinės, generatoriaus diržą, pagr. diržą, nes aptaške tepalais. Pakeisti tepalai pavarų dėžėje. Ir bendrai gavosi apie 1000eu. Vėliau užsidegė tepalo slėgio lemputė, tepalų keitimas nepadėjo. Galu galė teko parduoti, nors ir buvo labai gaila, bet viskas pradėjo gesti, o remontuoti variklį aš jau nebuvau pasiruošęs.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI Pack, 2002y.

2015-01-28
Komfortas, stabilumas, patvarumas.
Menkos elektronikos bėdelės. Priėjimas prie pakaitinimo žvakių 2,2 variklyje ganėtinai sunkus.

Taigi, turiu Peugeot 607 jau daugiau nei metai. Manasis turi 2,2 litražo variklį. Tai per šį laikotarpį teko pakeisti einamasias dalis, buvo susidėvėję purkštukai, tiesa, tik du, bet tokiu atveju rekomenduojama reistauruoti geriau visus keturis, taigi šis džiaugsmas atsiėjo apie 800 lt, kaina normali, lyginant su tokios pat klasės automobiliais. Taip pat pakeičiau pakaitinimo žvakes - 200 lt. Daugiau kaip ir nieko nesu tvarkęs, kalbant apie darbus prie variklio. Pereinant prie važiuoklės, ganėtinai patvari, per šį laikotarpį pakeičiau tik vieną priekinį šarnyrą, į naują - su darbu ~ 80 lt. Daugiau kaip ir nieko. Elektronika, teko girdėti, kad problematika. Su šiokiomis tokiomis problemomis taip pat susidūriau, tačiau jos minimalios, pvz nusprogo vairo padėties daviklis - laužyne apie 30 lt bei retkarčiais išmeta Airbag klaidelę, bet vizitas pas diagnostiką - 20 lt ir ramu. Kalbant apie konforto dedales, pas mane pati paprasčiausia komplektacija, bet užtenka. Salonas veliūras - minkštas, žiema malonu vaziuoti, o vasarą neįkaista, taip pat ganėtinai patogus, gale sėdintys giria. Žibintai paprasti, ne xenon, bet kelia apšviečia gerai, o ilgosios išvis puikiai. Audio sistema taip pat gera.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 607 2.2 HDI Tiptronic, 2003y.

2014-11-21
Talpus, erdvus, minkstas( juk limuzinas :) ), nepasakyciau kad rudijantis, patvarus aisku jei pakliuna nupirkti neuzdrosta.
Pagrindinis trukumas tikriausiai kaip ir visu prancuzu - remonto kainos. Nors imant metu ir detaliu kainu santiki tai ne kazka didesnes nei imant tu paciu metu audi ar koki bmw, bet aisku kiekvienam pagal kisene :)

Tikrai neblogas automobilis, su protu eksplotuojant nereikalaujantis daug islaidu, svarbu laiku keisti tepalus, filtrus. Vaziuokle patikima, netgi labai paprasta. Paliginus tu paciu metu peugeot su bmw ar audi tai skirtumas tik automobilio kaina, siektiek prastesnes apmusalu ir plastmasiu kokybe, detaliu kainos praktiskai tu metu masinu panasios. Taigi kiekvienas manau pirkdamas automobili atsizvelgia i pinigines turini :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2006 - 2009 (2006, 2007, 2008, 2009)

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree