Peugeot 307 CC 2.0 Sport Reviews

Peugeot 307 2006-2008
Engine l.:
2.0 l
Power:
132 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
10.0 sec
Avg. fuel consumption:
8.8 l
Recommends
Reviews: 14 -3
Average score: 3.5
Write review

Reviews (17)

Peugeot 307 1.6 HDi Premium, 2005y.

2018-03-27
Mažos kūro sąnaudos, manevringas, patogus
Elektronika

Na, realiai neblogas yra. Skaudžiausia tai, kad elektronika tikrai nepatikima.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 CC 2.0 Sport, 2006y.

2018-03-17
greitas, atkreipiantis į save dėmesį
Platūs statramsčiai apsunkina matomumą, sportinės sėdynės nepatogios ilgesnėje kelionėje, stogo sandarinimo gumos reikalauja papildomos priežiūros

Tai visada bus antras ar trečias automobilis šeimoje. Todėl ir reikalavimai jam visai kitokie. Neskaudina didesnės kuro sąnaudos ar eksploatacinės išlaidos. Tai automobilis pramogai. Todėl nesivelsiu į ekonominius loginius išvedžiojimus. Sėdai, atsidarei stogą ir važiuoji per Labanoro girią, panemunės pilis ar per Alpes...

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 2.0, 2003y.

2017-12-27
Nenusibodęs dizainas, Itin talpus ir erdvus salonas, Nėra rūdžių, Patogus ilgose kelionėse, Panoraminis stogas, Geras matomumas aplink, Dinamiškas variklis, Idealus šeimai, ir t.t.
Garso izoliacija važiuojant 150 ir daugiau, trumpokos pavaros, priekinio valytuvo intervalas mano uoslei keistas... įjungus automatinį valo arba per dažnai arba per lėtai, o įjungus pirmą poziciją po auto valo per dažnai.

Šešti metai arba 171000 km. kaip vartoju benzininį universalą. Savo laiku mokėjau netoli 10000 lietuviškos valiutos. Parvykom su juo iš Prancūzijos savo eiga. Visas technikines praeinam be jokių priekabių. Neatsimenu jokių gedimų apart smulkių važiuoklės pakrapštymų, freono pasipildymo ir padangų bei visų einamų skysčių keitimo. Per didžiausius šalčius išmeta kartais kokią klaidelę, bet labai retai. Man šis automobilis geriausias kokį esu turėjęs. Žinoma tai nereiškia kad tai geriausias auto keliuose, bet šiai dienai už jo kainą tikrai konkurentų bent man nėra. Manau visos ašaros būna žmonių kuriems nepasiseka nusipirkti gerą auto arba tų fokusininkų kurie auto neprižiūri ir tikisi, kad jis savaime bus geras. Rudžių nėra, salonas išsilaikęs puikiai, nors yra kažkur pasislėpęs barškutis, bet tikrai nenervuoja. Važiuoju dažnai greitkeliais, gera dinamika, sėdynės iškart atsisėdus keistokos, bet ilgiau pavažiavus įsikuiti ir visiškai nepavargsti net Klaipėda-Vilnius. Trumpai apibendrinant tai galiu pasakyti, kad saviškio auto su beveik 330000 rida už dabartines kainas 1500-2000 net neparduočiau. O pardavimuose galima vos ne už 1000 rasti, tai ko iš tokio daikto jūs tikitės? Man juokingi komentarai kai žmonės nusiperka "nurašytą" automobilį už mažiausią kainą ir iš jo tikisi kažko. Patikėkit, gerų auto niekas neparduoda pigiai, o perekupai parduodami žino geriau už jus ką parduoda :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 2.0 HDi Premium Class, 2003y.

2016-07-30
Pigus išlaikymas, gan minkštas, stabilus ir ekonomiškas automobilis. Salonas erdvus, patogus. Trauka gera, ilgi bėgiai, išėjus ant lenkimo smagiai įsibėgėja. Gražus dizainas.
Sunkokai sukinėjasi vairas, stabilizatoriaus antgaliai nepatvarūs, neveikia galinis valytuvas, užlūžo atsarginio rato laikymo mechanizmas(kiek žinau tai liga šių modelių)

Peugeot 307 2.0 80kw 2003m.

Pigus išlaikymas, paprasta važiuoklė, gan minkštas, stabilus ir ekonomiškas automobilis. Salonas erdvus, patogus. Trauka gera, ilgi bėgiai, išėjus ant lenkimo smagiai įsibėgėja, dideliu kampu susisuka priekiniai ratai, greitai sušildo saloną ir nupučia nuo langų drėgmę.
Gražus dizainas.
Patiko galinių sėdynių susilankstymas, pasidaro daug vietos gale ypač patogu vežiotis bagažinėje šunį taip sutaupant salono švarumą, nereikia atskirai montuot kablio, rogių ant stogo nes stovi gamykliškai. Gera gamyklinių garsiakalbių garso dinamika, (neskaitant kad klausantis dideliu garsu barška durelių plastmasės) kuro mieste iki 7.5 ima, vienu žodžiu geras darbinis-šeimyninis arkliukas.
P,S, nebuvau prancūziškų automobilių gerbėjas, turėjau tokį Renault Master ir buvau nusivylęs jo patvarumu, bet... po šio modelio laabai stipriai pakeičiau savo nuomonę.
Patariu įsigyt šį modelį, tikrai nepasigailėsit.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 1.4 Mistral, 2004y.

2016-06-10
Pigus islaikymas jei nupirktas tvarkingas auto - mazos sanaudos,paprasta pakaba Erdvus vidus,geros patogios sedynes Labai smagus 1,6hdi 66kw variklis su mazom kuro sanaudom ir geru kurimusi ziema Labai gera klimato kontroles sistema greit susildanti ziema ir gerai vesinanti vasara Nera kietuju daleliu filtro ir plaukiojancios sankabos(konkreciai mano modelyje) Gerai parinktas pavaru dezes perdavimas- tarkim vaziuojant 100km\h 5pavara apsukos apie 2000 ir siaip pavaros gerai "kabinasi" viena uz kitos Grazus dizainas! Ergonomiskas vidus - geros vairo ir sedynes reguliavimo galimybes,viskas po ranka
Kietoka pakaba Sunkesnis priejimas prie kai kuriu mazgu- pats keiciausi pakaitinimo zvakes,oro filtra - prie ju priejimas sunkesnis Visiskai grybaujantis lietaus jutiklis Soniniai veidrodeliai siek tiek per arti ir galetu buti didesni

Pigus islaikymas jei nupirktas tvarkingas auto - mazos sanaudos,paprasta pakaba Erdvus vidus,geros patogios sedynes Labai smagus 1,6hdi 66kw variklis su mazom kuro sanaudom ir geru kurimusi ziema Labai gera klimato kontroles sistema greit susildanti ziema ir gerai vesinanti vasara Nera kietuju daleliu filtro ir plaukiojancios sankabos(konkreciai mano modelyje) Gerai parinktas pavaru dezes perdavimas- tarkim vaziuojant 100km\h 5pavara apsukos apie 2000 ir siaip pavaros gerai "kabinasi" viena uz kitos Grazus dizainas! Ergonomiskas vidus - geros vairo ir sedynes reguliavimo galimybes,viskas po ranka
Kietoka pakaba Sunkesnis priejimas prie kai kuriu mazgu- pats keiciausi pakaitinimo zvakes,oro filtra - prie ju priejimas sunkesnis Visiskai grybaujantis lietaus jutiklis Soniniai veidrodeliai siek tiek per arti ir galetu buti didesni

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 1.4 Mistral, 2004y.

2016-05-21
Patogios sėdynės, galingesnių nebloga trauka, gan ekonomiška, pigus važiuoklės remontas.
Panelė pigumo viršūnė, smarvė baisi dėl DPF filtro kaip ir 407 modelio, niekam tikusi elektronika, amortizacija, kad net lavoną prikeltų važiuojant Lietuvos keliais, vairo pasukamumas apgailėtinas, pastovus barškėjimas nežinia iš kur. Ta papildoma "fortkė" prie priekinio lango nepagerina matomumo.

Gerųjų savybių šiame automobilyje kaip ir nėra. Nebent privalumu skaityti važiuoklės remonto kainą. O daugiau vieni minusai: garso izoliacija apgailėtina, amortizacija - gali susiplakti kokteilį skrandyje, galinės sėdynės pastoviai barša, teko sutvirtinti užtraukėjais, posparniai pastoviai tabaluojasi ir trankosi į stabilizatorių, visų liga - elektronika. Iš jos pagrindinės: ABS blokas, lūžus priekiniam posparniui vairuotojo pusėje fyškė (jungtis) gauna drėgmės ir užsitrumpina, sudega, bagažinės atidarymas taip pat elektroninis, dažnai ta plastmasinė dalis, spaudžianti jautrų mygtuką pastringa ir bagažinė nebeužsidaro. Trumpai tariant: automobilis su tragiška važiuokle, dar blogesne elektronika ir jokio sukibimo su kelio danga posūkiuose. Beje nekalbu apie dumingumą, dėl to DPF berods filtro, užsikišęs buvo ar kas ten, stovint smarvė nežmoniška automobilyje, tekdavo klimato kontrolę perjungti net, kad trauktų orą iš auto, o ne lauko. Iš privalumų, net nežinau, sėdynės gan patogios kelionėje iki 200 km, pas mane buvo 2.0 80kw lyg ir, tai traukdavo pakankamai. Beje užkūrimo iš vadinamo "puse abaroto" tikėtis tikrai neverta. Nuplėšus tą apatinę buferio lūpą, galima prie bortelio privaryti nesibaiminant palikti bamperio. Pažadėjau sau, kad daugiau gyvenime prancūziškos auto nepirksiu. Citroen lygiai tas pats, tik kėbulas kitas (ne nebuvau toks durnas, kad pirkčiau).

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 2.0 HDI XSI, 2001y.

2016-04-10
Soliarinis stiklas, užtektinai vietos keleiviams gale, gana minkštas, paprasta važiuoklė, itin manevringas,salyginai stabilus autostradose ir greitkeliuose, 79kw pakankamai galios mieste, aukštas, nebijo druskų.
Silpnos guminės dalys, surinkimas gana prastas, remontas brangokas lyginant su konkurentais, dpf filtro problemos sprendimas, galbūt didokos kuro sanaudos.

Su šiuo peugeot pravažiavau jau 10000+ km. Naudoju kone kasdien. Pirkau parvarytą iš Prancūzijos, iš pirmo žvilgsnio pasirodė modernus, talpus ir tvarkingas automobilis. Dėl vietos viduje neapsigavau, jis žymiai talpesnis už savo tiesioginius konkurentus vw golf 4, seat leon I ar audi a3. Po poros dienų kai nusipirkau si auto, pezukas apsipyle baltais dumais is duslintuvo, po diagnostikos buvo nustatyta kad tai dpf(kietuju daleliu filtras) - išprogramavimas 70e, ispjovimas 20e. Zinoma, kadangi katik pirktas automobilis, reikia keisti tepalus ir filtrus - visa tai atsiėjo 80e. Greit pasigirdo priekinių amortizatorių dundesys, galbut jie jau buvo i pabaiga bet R16 ratai + Lietuvos keliai padarė savo juoda darba ir amortizatorius teks keisti. Kuro sanaudos - na kaip dyzeliui gana didokos apie 8l/100km vazinejant mišriu režimu. Beje, traukos automobilis turi, 79kw motoras tikrai gyvas, o ispjautas kietuju daleliu filtras dar plius 3-4kw. Katalizatorius, zinoma, buvo isimtas auksarankių Lietuvos perekupų. Elektronika kol kas dar nepavedė, nors pirmieji modeliai pasižymi daugybe elektronikos klaidų. Linksmybes prasidejo žiemą, Paspaudus 15 ir daugiau laipsniu šaltukui pradėjo leisti kuro siurblio tarpinė, ko pasekoje del susidariusio oro tarpo kuro sistemoje, pezukas sunkiai kuresi. Siurblio perrinkimas - 70e. Na ir žinoma akumuliatorius, originaliai eina 66Ah, taigi jei nenorite ziemą siurprizo, dekite bet 74Ah. Po žiemos pradejo sunktis tepalas iš variklio tarpinės, na matyt prancūziškos gumos nepritaikytos šalčiams, o palindus po automobiliu pasirode kad ir granatos guma neatlaike šalciu - eme ir sutruko (granata + darbas - 20e). Iš esmės, 307 yra smagus, ypac manevringas auto, galios jam pakanka (patarciau žiūretis 2.0 79kw, nes butent šie motorai patys patvariausi iš šio modelio variklių variantų), neveltui sakoma kad pežukas nukeliauja į laužyną, o variklis toliau dirba. Salono surinkimas, deja, nuvyle, daug detaliu traška braška, na o garsesnė muzika (aparatūra originali) yra plasmasių drebintoja. Nustebino automobilio aukštis, jis vėlgi aukštesnis jei jo tiesioginiai konkurentai, na ir kaipgi peugeot be komforto, jis minkštesnis uz VAG markes konkurentus. Jei nebijote egzotikos, pirkite šį auto, žinoma pasilikti eurų būtina kaip ir perkant bet kokį auto, komfortas, modernumas (kaip tokių metų auto) ir manevringumas tikrai Jus nustebins. Pasikeitę problematiškas dalis į kokybiškas detales, važiuosite ir vargo nematysite.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 2.0 HDI XT Premium, 2004y.

2015-12-28
Geras matomumas, konfortiskas salonas , grazus dizainas ir tt
Korozija

Labai genda elektronika. Generatoriaus skyvas, posukiu, sviesu rankeneles, Generatoriaus itempejas, galiniai salinblokai ir tt.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 1.6 Oxygo, 2007y.

2015-11-05
Kaina, patogus ir komfortiškas salonas, gera garso izoliacija, puikus valdymas, dalių kainos, retai vagiamas.
Kuro sąnaudos, priekinis bamperis per žemas, kartais maišo parkuotis.

Ieškojau automobilio su puikiomis valdymo savybėmis. Kad butu išskirtinis, įdomūs dizainas. Viduje norėjau kad butu erdvus, patogus, geras matomumas. Ir kad variklis butu paprastas, nes bus dedamos dujos. Ieškojau 3 menesius. Prieš tai turėjau 307 Peugeot 2002m ir automobilis paliko tik gerus įspūdžius. Nusprendžiau vėl paimti 307 tik dabar restailingą ir geresnių metų. Kaip tik turėjau pakankama pinigų sumą, radau aš savo Pežuką, juodos spalvos 1.6 16V benzinas. Taigi papasakosiu apie eksploatacija. Mano pirmas Peugeot niekad manęs nepavedė, viskas buvo keičiama laiku ir net automatinė pavarų dėžė išgyveno iki 160000km, ir taip pat tarnauja naujam savininkui, nors daugelis sakė, kad Peugeot yra nepatikimas auto ir pastoviai genda. Tai netiesa, tiesiog reikia gerai prižiūrėti automobilį ir jis tau atsakys tuo pačių. Antrą automobilį pirkau jau šiek tiek ramiau, be baimės. Bet su juo bėdų turėjau šiek tiek daugiau. Rida buvo 110000km, ir kaip aš supratau nieko rimto ten neremontavo, o prie šios ridos kai ką reikėjo remontuoti. Pakeičiau sankabą, stabdžių diskus, pagr. diržą. Nors pardavėjas sakė, kad jis buvo ką tik keistas, tačiau iš tikrųjų tas diržas galėjo trukti bet kada(Niekada netiekite pardavėjui, kol patys nepatikrinsite) . Taip pat keistos žvakės, rankinio trosas, stupicos guolį. Bendrai, tai tikrai neblogas automobilis, ir genda jis taip pat, kaip ir visi kiti modeliai. Jeigu perkate iš paskutinių pinigų, žiūrėkite kad butu maža ir tikra rida. Ir kad savininkas butu normalus.. Nes automobilis yra tikrai geras, tik nesuprojektuotas tarnauti be techninių aptarnavimų ištiesus metus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 1.6 Sporty, 2006y.

2015-10-15
Dizainas, cinkuotas kėbulas, patikimumas, pigios dalys, erdvus, patogus salonas.
Žemas priekinis bamperis.

Pirkau šį automobilį dėl to, kad rekomendavo draugas. Jis pats jau 6 metus važinėja su prancūzais. Aš, kaip ir daugelis žmonių visada turėjau nuomonė, kad prancūziškos mašinos yra nepatikimos. Bet jis mane įtikino, kad tai tik gandai, o detalių ir eksploatacinių medžiagų kainos ne tokios ir didelės. Taigi, susitariau su juo, kad jis man padės surasti gera automobilį. Pagrindinis reikalavimas buvo automobilio būklė ir mechaninė pavarų dėžė. Juokinga žiūrėti į atsiliepimus, kuriuos žmonės rašo apie automobilius su 20-50 tuks. km. Dėl to nusprendžiau pats parašyti atsiliepimą. Nupirkus automobilį iškart pakeičiau priekinius stabdžių diskus, kaladėlės, vairo traukės, šarnyrą, pagr. diržą.
Cinkuotas kėbulas, plastikiniai sparnai(vieną kart teko prisiliesti prie stulpo, galvojau tikrai viskas lūžo, bet išėjęs pastebėjau, kad net nėra jokių pėdsakų.) Jie ne deformuojasi.
Patogus salonas, puikus valdomumas, pripratau prie žemo priekinio bamperio. Bendrai klirensas neblogas, ne daug kuo skiriasi nuo kitų automobilių. Visada užsiveda, ir per didelius šalčius ir karščius. Ryte išeini į lauką, o jis stovi lauke ir laukia tavęs, net nuotaika pakelia. Pardaviau mašina dėl to, kad dažnai reikia važinėti mieste, o su universalų mieste vietos neužtenka. Po kažkurio laiko nusipirkau sau tokį pat automobilį tik hetchbeko kėbulą. Bet nespėjau aš prisidžiaugti kai man įvažiavo į šoną ir mašina teko nurašyti.. Bet aš nepasidaviau ir paėmiau tokį pat 307 hetchbeką. Visi sako, kad Peugeot sunkiai parsidavinėja, bet mano universalą nupirko pirmas žmogus, kuris atvažiavo pažiūrėti mašina, sudaužyta hetchbėką nupirko per mėnesį, pirko žmogus, kuris jau turi 307, automobilį pirko dalims. Taigi, jeigu jums patinka šitas automobilis pirkite, nes jis tikrai vertas savo pinigų, bet prieš perkant padarykite pilną diagnostika servise.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 1.6 HDi Mistral, 2004y.

2015-09-28
Dizainas, salono apdailą, salono detalių kokybė.
PATIKIMUMAS

Automobili pirktas iš mano draugės. Iš pradžių automobilis suteikdavo tik teigiamas emocijas. Stipriausios automobilio savybės tai yra jo dizainas, salono apdaila, salono detalių kokybė, patogios sėdynės ir stabilumas kelyje. Bet patikimumas..
Aišku, jeigu automobilis butu naujas, to neatsitiktu, bet mano automobilis buvo pirktas tik su 40000km rida. Ir aš tikrai nesitikėjau kažkokių rimtų remontų, bet kaip sakant viskas išlindo tada, kai to tikrai nelaukiau. Pirmas dalykas kuris nustebino, tai kad pastoviai reikėjo papildinėti tepalo. 150-200g/1000km. O vėliau, po poros mėnesių mane lauke puiki dovana prieš atostogas. Automobilis užsivedė ir trukčiodamas iškart užgeso be jokių gyvybės ženklų. Užtempėm ant tralo ir išvežėm į Peugeot atstovybė. Kaip man paaiškino problema buvo tokia: vožtuvai kažkodėl užstrigo tarpiniam padėtį. Taip pat sugedo ir tepalo siurblys. Žodžiu, su tepalais, antifrizų, tepalo siurblių, diržais ir darbais remontas kainavo 860eu. Kodėl užstrigo vožtuvai taip niekas papasakoti ir negalėjo. Žinau tik, kad tais metais(kai automobilis buvo naujas) techninį aptarnavimą buvo rekomenduota daryti kas 30000Km, ir man kilo klausimas kaip tada su tepalais?! Jie buvo keičiami tik kas 30000 km? nesunku atspėti dėl ko sugedo variklis. Vėliau viskas buvo kaip pasakoje, kuo toliau tuo baisiau. Ar koks guolis suges, arba įtempėjas, dar kažkas.. Užvedant vėl pradėjo trukčioti variklis, posūkio rankena pradėjo durniuoti. Atsibodo ir po metu pardaviau aš savo Pežo. Nusipirkau naują VW Jetta, nes prancūzams atsirado antipatija.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 2.0 HDI Intense, 2006y.

2014-12-31
Didelis ir patogus salonas, dinamiškas ir ekonomiškas variklis, patogios sėdynės, šiuolaikiška išvaizda, neblogas klirensas 16cm. Panoraminis stogas.
Neaišku iš kokio metalo padarytas kėbulas, turbūt iš Coca-Cola skardinės :) Silpnoka pakaba, palyginus su Audi arba Ford.

Automobilis buvo pilnos komplektacijos, pats pravažiavau su juo 119000km. Variklis labai geras 2.0 dyzelis, galios pilnai užtenka. Visada užsivesdavo, nebuvo jokių problemų. Tik vieną kart prie -25*С neužsivedė. Bet pastovėjęs šiltam garaže variklis užsivedė iš pusės pasukimo. Kuro sąnaudos mieste 6.3L, su kondicionieriumi. Trasoje 5.5-5.8L/100km. Vėl gi priklauso nuo vairavimo stiliaus. Jeigu Autobane spausti 170-180km/val gaunasi 10-10,3L/100km. Kelia laiko labai gerai, bet žemo profilio padangos sprogo 2 kartus, vieną kart net skilo diskas. Bet čia jau Ukrainos kelių problemos, o ne automobilio. Silpnoka pakaba, kas 15000km reikėjo keisti traukės. Per visą eksploatacini laikotarpį keista, neiskaitant kaladėlių ir tepalų su filtrais: Priekiniai guoliai, diržai, priekinės atramos, galinės atramos, pakabos įvorės, 2 kartus keičiau bagažinės užraktą. Labai plonas metalas, vieną kart užvažiavau ant sniego, o ryte pastebėjau, kad visas slenkstis yra sulenktas. Gerai kad nepapuoliau su šiuo automobilių į avariją, nes nežinau kas atsitiktu.. Bet kaip bebūtų esu labai patenkintas šiuo auto. Nei vienos dienos ne stovėjo servise, išskyrus planinių remontų. Niekad nepavedė, visada pristatydavo nuo taško A į tašką B, o tai yra svarbiausia. Bet vis dėl to atėjo laikas pakeisti Peugeot ir nupirkti naują arkliuką, tikriausiai tai bus Ford automobilis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 1.6 HDi Presence n.gama, 2006y.

2014-09-29
Pigus islaikymas jei nupirktas tvarkingas auto - mazos sanaudos,paprasta pakaba Erdvus vidus,geros patogios sedynes Labai smagus 1,6hdi 66kw variklis su mazom kuro sanaudom ir geru kurimusi ziema Labai gera klimato kontroles sistema greit susildanti ziema ir gerai vesinanti vasara Nera kietuju daleliu filtro ir plaukiojancios sankabos(konkreciai mano modelyje) Gerai parinktas pavaru dezes perdavimas- tarkim vaziuojant 100km\h 5pavara apsukos apie 2000 ir siaip pavaros gerai "kabinasi" viena uz kitos Grazus dizainas! Ergonomiskas vidus - geros vairo ir sedynes reguliavimo galimybes,viskas po ranka
Kietoka pakaba Sunkesnis priejimas prie kai kuriu mazgu- pats keiciausi pakaitinimo zvakes,oro filtra - prie ju priejimas sunkesnis Visiskai grybaujantis lietaus jutiklis Soniniai veidrodeliai siek tiek per arti ir galetu buti didesni

Turiu 1.6hdi break universala,pirkau pardavimui(turejau Omega 2,2dti_)bet suzavejo jis mane ,teko parduot omega ir pasilikt sita..Suzavejo savo labai lengvu vairavimu ,mazu bet labai smagiu dyzeliuku ir nerealiomis kuro sanaudomis..ir gera ergonomika
Tai vienintelis is mano turetu automobiliu su kuriuo as visiskai nesijaudinu artejant ziemai...Kodel?nes sildymo sistema jame nuostabi,greit nupucia langus ir susildo salona ir rasoja is vidaus minimaliai...Kuriasi ziema labai gerai,jokiu bedu
Pakaba siek tiek kietoka bet ir tai atperka jos paprastumas,elektronika rimtesniu bedu nekele pas mane,apart nutrukusio vieno laidelio ir starterio remonto del susidevejimo

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 1.6 HDi Mistral, 2004y.

2013-07-11
Mažos kuro sąnaudos, patikima važiuoklė, pigus automobilis, geros komplektacijos, talpus auto
Trūksta garso izoliacijos, retkarčiais išlendančios elektronikos bėdos

Apie automobili galiu pasakyti kad per metus vairavimo susidariau nuomonę kad : kuro vartoja ganetinai ne daug apie 8 dyzelio mieste ir trauka visai nebloga kaip 1.6, vaziuokle tvarkiau tik einamus dalykus tai šarnyra ir stabilizatoriaus trauke bei stabdzžiu diskus ir kaladėles. Važiuoklė gan patvari, salone triukšmas gan nemazžas bet auto klasė ne aukšta. Bagažinė labai talpi.Elektronika kartais iškrėčia kažka tai neveikia bagažinės atidarymo mygtukas tai koks katalizatorius pasikemša tai pravažiuoji agresyviau ir prasivalo. Detalės nebrangios nebrangiau nei kokiam vw ar audi o laiko tikrai daug geriau ir komforto daugiau nes yra lietaus daviklis, borto kompiuteris, visi elektriniai langai, kondicionerius, užsilenkiants veidrodėliai. Geras auto savo klasėje už savo nedidelę kainą apie 10000 litų. Piktite nepasigailėsite.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Peugeot 307 1.6 HDi Trendy, 2005y.

2013-02-18
Kuro ekonomija Talpumas Nerudyja Gera isvaizda
Lepus kurui ir tepalams Siek tiek kietoka vaziuokle

Vaziuokle paprasta, lengvai remontuojama, tik gal kiek kietoka, variklis 1.6hdi labai dinamiskas ir smagus, kebulo detales taip pat nebrangios. Interjeras gan neblogas, tik gal sedynes prieky galetu buti siek tiek patogesnes, apdailos medziagu kokybe gan nebloga( nebarska). Kas liecia elektronika bedu neturejes, galbut del to, kad peugeot stengiuosi pirkti su kuo maziau privalumu. HDI varikliai lepus kurui ir tepalams, bet jei mylesit ir slamsto nepilsit - tarnaus ilgai ir kuro sanaudom pinigines neplonins. Kebulas ju cinkuotas, tad del rudziu galite tikrai nesijaudinti. Automobilio nepatarciau pirkti tiems, kurie pavazineje pora metu parduoda( nebent megejiskai vertiesi auto), nes jie gana greitai nuverteja, o jei sau ilgam - ilgai ir laimingai( zinoma buna isimciu, jei nuskriausta jau nusiperki)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2006/10 - 2008/06 (2006, 2007, 2008)

Questions and comments