Mitsubishi Outlander II 3.0 V6 LS 2WD aut Reviews

Mitsubishi Outlander 2007-2010
Engine l.:
3.0 l
Power:
162 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
9.7 sec
Avg. fuel consumption:
8.8 l
Recommends
Reviews: 2 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (2)

Mitsubishi Outlander II 3.0 V6 LS 2WD aut, 2007y

2020-09-14
Patogus, talpus, universalus, dinamiškas automobilis. Labai geras matomumas, ergonomiška vairuotojo vieta, labai lengvai sulankstomos galinės sėdinės.
Prasta garso izoliacija. Jautri korozijai pakaba. Per silpni, greitai perkaisti linkę stabdžiai.

V6 3,0 benzinas 6pavarų automatas
Tiesiog puikus automobilis. Eksploatuojame jau virš 10 metų.
Labai patogus ir universalus automobilis. variklis ir greičių dėžė be priekaištu. Per visą naudojimo laiką nei vieno gedimo, tik tech aptarnavimas, kuris nėra nei dažnas nei brangus. kėbulas gana atsparus korozijai, tiesa to negalima pasakyti apie važiuoklę, pakabą. Labai patinka variklio bei greičių dėžės charakteristikos, tiesiog puikiai suderinti mazgai. Per visą naudojimo laiką teko keisti galinius amortizatorius ir pakabos spyruokles, stabdžių kaladėles ir diskus.
Greičiausiai kai ateis laikas keisti automobili, bus keičiamas tik į naujesnį, arba nauja Outlanderį.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Mitsubishi Outlander II 2.4 Intense + CVT, 2008y

2017-03-09
patikimumas, pigi eksploatacija, detales pigios, nerudija, geras pravazumas 4x4, komfortiska ilgosiose kelionese, daug vietos bagazineje, belaipsne greiciu deze, berakte sistema, sildomas/saldomas bardaciokas :)
garso izoliacija

Vairuoju Outlanderi 7 metus, labai geras auto, negenda (kolkas viskas ok, tik planiniai darbai, tepalai, filtrai ir t.t. ), nerudija kebulas (isskyrus pakabos detales), labai labai pigi eksploatacija (benzinines versijos, dizelines - nevikes variklis, pinigu siurbimo masina :) , bent taip sake pazistamas kuris jau atsikrate dyz outlanderio ). super patogus ilgoje kelioneje, ziema ir bekeleje. labai patinka berakte sistema, nereikia traukti rakta is kisenes, tiesiog priletei rankena duris atsirakino, taip pat nereikia kisti rakta i uzvedimo spyna. labai patinka variatorius, tolygiai isibegeja, absoliuciai nera greiciu persijungimo tik triuksmingas po mazdaug 2500 apsuku. yra tik vienas dalykas kuris labai nepatinka tai bloga garso izoliacija, aisku galima paciam perdaryti bet palyginus su kitom japoniskom masinom sakyciau toks pats lygis.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2007 - 2010 (2007, 2008, 2009, 2010)
Questions and comments
Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree