Citroen C5 I I Break 2.2HDi Exclusive Reviews

Citroen C5 2006-2008
Engine l.:
2.2 l
Power:
125 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
9.0 sec
Avg. fuel consumption:
6.2 l
Recommends
Reviews: 14 -3
Average score: 4.0
Write review

Reviews (17)

Citroen C5 I 2.2 HDi SX Aut., 2002y.

2018-07-13
hidraulinės važiuoklės plaukimas, pakankamai ekonomiškas.
Visas automobilis.

Šitą automobilį galite pirkt tik dviem atvėjais: A) Jūs neturite kur dėt pinigų ir galvojate kaip juos išmest. B) Jūs turite marias laiko ir labai daug pinigų, bet norėtumėt viską praleist vėjais. Jei atitinki kažkurį reikalavimą, butinai prieš pirkdamas paklausk savęs ,,Ar man šiandien sekasi?"
Prabėgo 260 000 km. Genda viskas iš eilės. Pakeičiau gal 50 % detalių, tačiau galų vistiek neina suvest, tad automobilis keliauja į laužyną. Hidraulinė važiuoklė maloni, tačiau turi gaut direktoriaus algą, kad pilnai susiremontuot, nepatikima ir metų bėgyje tikrai suges.. Kainos kosminės, o meistrus kurie apsiemą remontuot, gali skaičiuot ant pirštų. Citroen elektronika - tai magija. Autoelektrikai arba neapsiema, arba po dviejų dienų gražina nesutvarkyta.
Sakoma ,,pirkt mašina, tai kaip žaist loterijoj", tik šitoj loterijoj tu visada pralaimi.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I I Break 2.0HDi Exclusive, 2006y.

2017-11-14
Pigus; Gražus; Pigus išlaikymas; Gera garso izoliacija
kaip ir visų prancuzų : stabilizatorių traukutės

Labai geras automobilis, mažai problemų. Nusipirkau tuomet susitvarkiau pilnai, sumokėjau pora šimtų ir tuomet du metus važinėjau be jokių problemų. Labai pravertė, kai važiuoji ten kur reikia pasikelti auto. Super automobilis sekantis vėl bus citroen c5

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I I Break 2.0HDi Exclusive, 2006y.

2017-11-07
neturime automobili su pasisukanciomis lempomis kur tik vaira pasuksi yra begalo patogu
trukumu nera

Pigus draudimas, trauka gera, tik reik jau issipjauti DPF filtra

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.2 HDi Prestige Aut., 2003y.

2017-10-12
nera
pati masina yra trukumu maisas

Kas mėnesį reikia atiduoti po 500 eurų už remontus. Visiškas chlamas. Genda viskas iš eilės

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I Break 2.0i 16v SX, 2001y.

2017-01-31
Komfortas, nerudyja,
Didelės sanaudos, HPI įpurškimo sistema, brangus remontas

Sveiki, turėjau Citroena su HPI varikliu pats variklis 2,0 geras, bet įpurškimo sistema tai tikras galvos skausmas. Iš pradžių buvo viskas gerai, bet po pusmečio atsivėrė visos bėdos. Kuro slėgio reguliatorius kuris kainuoja apie 170€ parėjo, paskui aukšto spaudimo siurblys vėl apie 700€, dar vėliau siurblys bake numirė. Taip tai jo automobilis komfortiškas pakaba laikė be problemų, pats variklis tepalų nedegino. Elektronika irgi darė nesąmones tai langas atsidaro iš niekur nieko, arba užsidaro, prieš parduodant tai išvis galinis valytuvas kaip norėjo taip valė.Automobili rekomenduočiau pirkti tiems kas nori komforto, bet tik ne su HPI benzininiu varikliu. Ir gerai iškratyti visa elektronika prieš perkant.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0 HDi SX, 2003y.

2016-09-04
Patogios sėdynės, gera komplektacija ekonomiškumas (savo klasėje), talpi bagažinė, puiki pakaba. Idealus tolimoms kelionėms.
Mieste nepatogus valdymas, parkavimas. Nenoriai keičia važiavimo kryptį. Prastas matomumas. Reikia meistrų, kurie ,,myli" Citroen.

Geras automobilis už savo kainą. Reikia rasti meistrus, kurie kokybiškai ir nebrangiai atliktų remonto ir techninio aptarnavimo darbus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0i 16V Exclusive aut, 2008y.

2016-03-03
Komfortas, garso izoliacija, talpumas, piedu gausa, patikimi varikliai. Kaina
Netinkamoje vietoje itvirtintas kavos laikiklis.

Niekada nesitikėjau, jog Citroen gali gaminti tokius gerus automobilius.
Vargu ar galima rasti geresnį kainos ir kokybės santykį. Automobilis labai konfortiškas, gera garso izoliacija. Benzininis variklis dirba puikiai. Eksplotacija nebrangi. Turiu 2,0 103KW benzina, kuris yra aukso viduriukas. Pavaru deze automatine, pavaros perjungiamos tiksliai. Vaziuokle pasaka, sugeriami visi pavirsiai. Kas maloniausia hidrauline vaziuokle labai patvari. Specialiai domejausi ar daznai reikia keisti sferas citroen autoservise. Atsakymas buvo paprastas. Ju teigimu is visu automobiliu tvarkomu pas juos vos 1 sfera per keleta menesiu, kai seniau sferu keitimas sudare puse atliekamu darbu. Todel nekeista, kad neteko invertuoti i vaziuokle nei euro.
Kiti privalumai: ytin patogios sedynes, daug vietos galia net aukstiem vyram. Galinis langas spec formos, todel pagazine labai talpi.
Automobilis atrodo puikiai, traukia aki ir stulbina mano keleivius. Automobilis turi mielu privalumu, kuriuos turi tik verslo klases automobiliai: kaip uzsilenkiantys veidrodeliai, palydincios lempos, salino apsvietima, savaime vakare uztemstantis galinis veidrodelis.
Kitas automobilis tikrai bus Citroen su hidrauline pakaba.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0i 16V Exclusive, 2008y.

2015-09-21
Kaina masinos zymiai mazesne palyginus su viduriniu klasiu BMV ir mersais. Turi ispudinga rinkini opciju. Visko nevardinsiu, bet ispudi daro erdvi bagazine, talpus salonas, kurio apdailoj praktiskai nera plastiko. Puiki klimato sistema, sviesos daviklis ir automatinis zibintu reguliavimas, puikus stabdziai. Dvipusis kebulo cinkavimas (kapotas aliuminio), jauciasi dazu kokybe (iki siol jokiu giliu ibrezimu ar nuskelimu priekiniam bamperyje ir kapote). Automatinis pastovus klirensas su galimybe pakelti kebula vaziuojant per sudetinga kelia ar esant kliutims iki 290 mm nuo kelio pavirsiaus.
Lietaus daviklis.. Gal pas ji yra ten kokie nustatymai, bet mano masinoj istikro net nervina paranojiskai greitas valytuvu darbas praktiskai per sausa stikla. Prisipazinsiu, kad daznai ji atjungiu. Dar kas erzina, tai mano ugiui ir komplektacijai kartais sedant uz vairo trinkteliu koja i stiklines laikiklio kampa ir jis demonstratyviai isvaziuoja is savo tuneliuko.

Pradesiu nuo to, kad vazineti man reikia daug ir ivairiais, kartu ir ne pacios geriausios kokybes keliais, tai masinos patvarumas yra tikrai man svarbus kriterijus. Pardavus BMV E36, pradejau ieskoti talpesnes masinos, praktiskos, komfortiskos, europietisko surinkimo. Prisiskaites forumu ir prisiklauses atsiliepimu apsistojau ties citroenu. Pirkau vokietijoje, is pirmojo masinos savininko. Puikus egzempliorius su 82 tukt rida, jokiu avariju neturejes.
Ka galiu pasakyti - vazinejuosi ketvirtus metus, be kasmetinio tepalu ir filtru keitimo, niekas itampos nekele. Vaziuoja masina lygiai, ergonimika padori, negirgzda. Dinamika ir kuro sanaudos atitinkamai pagal klase ir mase.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 1.8i 16V Attraction, 2008y.

2015-07-11
Buvo atvejis, kad lietus, liutis tiesiog, kad virs kelio vandens koks iki keliu vienoj gilesnej vietoj, dzipai pakelese stovejo, vaziuoti nedriso, ar tuos gilesnius vandenis toli is aplinkui apvaziuodavo - ties ta bala kamstis susidare. Na ir ka, as privaziavau, masina pakeliau (pas mane pneumatine pakaba) tik viena padala, na ir vaziuoju - visi kamstyje per langus nustebe ziurejo, filmuot pradejo. As dar iki maksimalaus pakeliau masina, nemeluoju, puse masinos is isores vandeny - praplaukiau!!! ir tokiu panasiu nutikimu su sita masina ne vienas buvo!
Kol kas trukumu nera, ir pagarba sitos masinos kurejams!

Labai grazi masina. Jei nebuciau pirkes ir pasivazinejes, kad buna taip puikiai sukomplektuotu masinu - vazineju ir nesigailiu, i jokia kita masina keisti neplanuoju, na nebent i tokia pacia tik naujesne.
Labai jauciasi tolygumas vaziuojant, masina tiesiog plaukia. Vaziuojant minksta, nesidauzo, salone tylu net ir prie didesnio greicio. Ergonimika puiki. Rekia su sita masina pravaziuoti kokius 5-12 tukst km, tada suprasit apie ka kalbu. Gal ir anksciau suprasit :)
Pries tai turejau masinu beveik 20, prancuziska masina pirma karta, bet apie ja tik geriausi atsiliepimai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0i HPi Exclusive, 2002y.

2015-05-21
C5 masina labai komfortiska, galinej sedynej isvis super, visiems labai patika. tiesa is pradziu kazkaip ne visai pripratau prie sankabos ir stabdziu pedalu - man jos kazkaip lyg ne visai geroj vietoj isdestytos - reguliavau ir sedyne ir vaira - nepadejo, teko priprast.
Trukumu yra. Trasoje ryta 7-8 litrus, tai normaliai, o vat ziema mieste kamsciuose 16-17. cia jau daug. Dideliu techniniu problemu per pusantrus metus nebuvo. Keiciau generatoriaus dirza, (taip pat ir kondicionieriaus bei stiprintuvo), keiciau variklio pagalve, vairuotojo puses dureliu rankenele vidine, nes pats nulauziau (teko visa mechanizma keist, nes atskirai neparsiduoda).

Vazineju su masina pusantru metu. Rinkausi ilgai, teko amerikieciuose, vokieciuose, japonuose pasedet - na nera tu masinu salonose kazko tokio, na nezinau, gal sarmo truksta (aisku as nekalbu apie masinas, kuriu klase aukstesne nei c5). Viskas pakankamai griezta, aiskios linijos - todel tos masinos ir nepatiko. C5 kitas reikalas - vos isedus jauciasi komfortas.
Varklis vat nelabai patinka du litrai. Veikia tai puikiai, na tik kompas kartais barasi ant benzo, o pilu neste - pakrautas ar nepakrautas, tarukia kaip tankas, bet pavaras keiciant kazkaip tupina - isibegeji, perjungi ir.. lauki. Manau mazoka 2 litrai tokio svorio masinai. 1.8 isvis neisivaizduoju.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0 HDi X, 2002y.

2015-02-10
Iskart nusipirkes isvaliau varikli ir perkraciau visa pakaba - tai mano giliu isitikinimu ir dave geru rezultatu - nezinai, kokia masina, ir kiek gerai priziureta perki - norisi paciam sutvarkyt ir pasitiket jau tada, kad siurprizu nebus. Per metus su trupuciu masina be jokiu priekaistu pravazinejo, nepaisant ridos virs 200000 km. Kebulas cinkuotas, per 10 metu nei vieno aprudijimo, nors dazu nuskilimu yra, bet po jais gelezis, o ne rudys. komfortas vairuotojui ir garso izoliacija - neikainojami.
problemu buvo su davikliais, kuriais masina prifarsiruota, kaip kaledine zasis obuoliais. Taciau po pakeitimo viskas tvarkingai veikia.

Pirkau masina galima sakyt pabandymui. Pinigu tuo metu daug nebuvo, o reikejo didelio automobilio, kad vezimelis sutilptu. Prisiskaites, prisiklauses, apsistojau ties citroenu c5. Daug girdejau is vairuotoju su stazu, kad citroenai nepatikimi, kad daznai luzta, genda tai sis tai tas. Bet man paciam, kiek yra teke vazineti ir su opeliu frontera ir su nisanu primera 12, ir galiu pasakyti, kad citroenas pats komfortabiliausias ir brutaliausia aparatas. Ir negenda jisai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 2.0i HPi Exclusive, 2002y.

2014-11-26
Variklis sitoj masinoj tikrai greitai pasyla, kas labai svarbu ziema. Apie pakaba atskira kalba. Ziema karta teko ziede ant ledo uzlekt, bet protinga elektronika islygino jau gresianti uzmetima be jokio mano isikisimo. Automobilis tinka bet kokiems tikslams. Vidutines kuro sanaudos a95 benzino, nes pilu tik toki - apire 9 litrai. C5 masinoj parkavimosi davikliai pastoviai primena, kad planuoji vaziuoti atbuline eiga - cia kaip kam, privalumas ar erzinantis bereikalingas funkcionalumas.
Yra problemu su tepalo iseiga. Pilu sintetini kas 10000 km ir po to dar dapilu 2-3 litrus. Internete perskaiciau, kad cia normalu 2.0 varikliams po 80000 ridos. Dar rekomenduoja keisti i pusiau sintetini - pabandziau ir po 500 km nupyliau, nes pradejo zvanget hidrokompensatoriai. Teko keist tepala - padejo.

Pazystamas parvare sita masina man is vokietijos. Radom internete. Kas liecia vaziuokles dali, jos kolybe, tai ispudis geras, masina komfortiska, palyginus su anksciau turetom opel askona, opel astra, audi 100, peugeot406, skoda oktavia ir vw. Su vw vaziuojant, tai isvis ispudis, kad tanke sedi, tik ten privalumas, kad detales pigios.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I 1.6HDi Dynamique Equilibre Navi, 2009y.

2014-11-20
Turejau reikalu su prancuzu mechanikais, tai jie paaiskino, kad dyzelio sitai masinai reikia gero, kad jie i rytu europos (ukraina, rusija, baltarusija) salis dzeliniu masinu nerekomenduoja, nes ten dyzelio kokybe prastesne. Taigi jei kuras geras, manau problemu dideliu su sita masina galima ir isvengti.
Esminiu problemu nera, jeigu pasina priziureti. Dyzelis naug ekonomiskiau bet kokio benzino. Buvo problemu su minetu suodziu filtru, stabilizatorium ir galinem lemputem.

Savo citroena pirkau pernai su 142 tukst km rida. Praktiskai nieko nekeite.
Tik nusipirkes iskart nuvariau i servisa, ten pasake, kad reikia keisti suodziu filtra, nes ji reikia keisti kas 120 tukst. ridos ant europietisko dyzelio. arba po 80-100 tukst musisko. Filtra keisti nepigus malonumas. Nutariau kiek palaukti su tuo reikalu, nes ketimas filtro vos ne kaip puses masinos kaina. Vasara teko vaziuot i ukraina, ten ju dyzelio uzsipyliau ir ka jus manot - pradejo masina priesintis, o ir taip pas ja galios ne per daugiausiai. Pravaziavom kokiu 120 km ir pradejo dumai is po kapoto eit - atidarau kapota, o ten is turbinos visu plysiu varo.. Ukrainoj servise man tiesiog ta filtra ispjove ir vietoj jo kazkoki vamzdi istate savadarbi. Bet rezultate, jokiu dumu is turbinos ir galia atsirado.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I I Break 1.6HDi X, 2004y.

2013-10-18
Stabilus patogus patikimas
nera

Citrinu bijo tik tie kas apie juos nieko nezino. Nepriekaistingas auto uz juokinga kaina. 2,2 hdi galios pakankamai privalumai visi kuriu tik reikia pakaba paprasta ir tikrai patikima hidraulikos bedos jau praaitis kaip ir xm bei xantia. komforto atzvilgiu niekuo nenusileidzia A6 ar BMW7 klasei zinau nes turejau siuos auto ir patikekit c5 tikrai niekuo nenusileidzia o netgi ir lenkia siuos garsius modelius

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Citroen C5 I I Break 1.6HDi X, 2005y.

2013-07-15
Patogus Mažos kuro sąnaudos
Užsikemša kietųjų dalelių filtras

Didelis, patogus automobilis. Ilgesnėse kelionėse nejaučiamas nuovargis, nes mašina važiuoja minkštai. Pagrindinės bėdos, kaip ir su kitomis naujomis mašinomis - kietųjų dalelių filtras, kuris užsikemša jei daugiau važinėjama mieste. Mašiną turiu du metus, per tą laiką teko keisti dvigubos sankabos smagratį į paprastą (sugenda po 200k kilometrų), EGR filtrą, gazo pedalą. Daugiau jokių bėdų neturėjau.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2006 - 2008 (2006, 2007, 2008)

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree