BMW 530 E61 d Touring Reviews

BMW 530 2005-2007
Engine l.:
3.0 l
Power:
170 kW
Fuel type:
Diesel
0-100 km/h:
6.9 sec
Avg. fuel consumption:
7.0 l
Recommends
Reviews: 4 -1
Average score: 3.5
Write review

Reviews (5)

BMW 530 E61 d Touring, 2007y.

2018-12-02
Ekonomiškas automobilis mieste 10l užmiestį tik 6l su baku tikrai galite nuvažiuoti daug. Mieste 600km užmiestį 850km. Paprasta elektronika - automobilis labai paprastas jei kas atsitinka jis iškarto išmeta klaida, kad tikrai tas dalykas atsitiko ir reikia jį tvarkyti, kaip sutvarko klaida pati dingsta. Komfortiskas ir labai stabilus ant kelio, kietėje vairas kad stabiliau stovėtų automobilis ant kelio. Žiemą užsikuria be problemų.
Kas 400000-500000km jei automatinė dėžė netvarkyta tikriausiai kad reikės tvarkyti pūslė. Būna išlenda elektros klaideliu visokių bet tai ne problema nes greitai susitvarko. Gali rasoti priekinės lempos bet šį bėda lengvai išsprendžiama.

Prieš perkant patarčiau pirkti jei rida tikra kuo mažiau nuvažiavusi. Ir su gausesne komplektacija nes tada jei parduodate lengviau jūsų automobilį nuperka dėl klaidų nebijokite jų tikrai daug nebus. Turėjęs ir AUDI ir MERSA tikrai BMW elektra yra paprasta ir jeigu tvarkote savo automobilį prie jo tikrai lengva prieiti nėra taip paslėpta. Tikrai Komfortiskas automobilis ir minkštas. Šviesos dega puikiai, radijas groja gerai, kompiuteris patogus ir lengvai valdosi ir jame daug visko yra kad galėsite pasidaryti pagal save. Remontas aišku nėra pigus reikia turėti tam pinigų. Bet susitvarkysite ir toliau važiuosite, važiuoklės tikrai patvarios nes čia dažna bėda Lietuvos keliuose. Pagalvės tikrai laiko jos neplyšta. Variklis patikimas grandinė gali bet kada sugesti bet ji pasikeičia ir toliau važiuojate. Purkštukų bėdos pasitaiko retai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 530 E61 xi Touring, 2005y.

2017-03-06
Stabilus, dinamiskas, ganetinai ekonomiskas, patogus kelionese, talpus, pilnas komforto irangos kuri vaziavima juo padaro kur kas malonesni.
Nepigus remontas, nekokybiskos vidaus apdailos medziagos

Turiu porą metų 3.0 i xdrive, automobiliu esu patenkintas, prieš metus laiko įsidėjau dujas, su dujom nuvaziavau jau apie 60 k km ir esu labai patenkintas, nes vazineti pigiau nei su dyzeliu, su pilnu baku trasoj vaziuojant 120-130 nuvaziuoju 350 km (baliono talpa 40l) . Kas labiausiai nepatinka siame automobili tai smulkios klaidos, tai parktronikas sugenda, koks tai bagazines liftas ir panasiai. Is rimtesniu gedimu nieko kaip ir nebuvo, nes visa techinine prieziura atliekama laiku, Nereik bijoti xdrive sistemos, ziema tobulas daiktas, kai padangos geros slidziu keliu vaziuoja labai stabiliai, nepalyginsi su galu varomu, per 100 k km, reikejo pasitvarkyti vaziuokle ir elektronika, bet ne per daugiausiai, toliau einami dalykai stabdziu diskai, kaladeles, tepalai. Is variklio ir pavaru dezes apart zvakiu keitimo nieko nebuvo, nors kai kas sako, kad n52 motorai nera labai patikimi,

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 530 E61 d Touring, 2004y.

2015-10-01
Prieš įsigydamas maniau, kad bus "skarbonkė" tačiau tik atsidarius duris supranti, kad BMW metalo storiui ir kokybei nepataupė, durys tokios sunkios ir stangrios,panašiai kaip ir senesnių modelių, jaučiasi, kad atidarai mašinos dureles. 500 Nm sukimo momentas tikrai įspūdingas,teko važiuot su 170 kw 4x4, skirtumo nepajaučiau, gal net 160 kw aštresnis žemesnėmis pavaromis.Man pasirodė kiek garsokas variklio darbas sėdint viduje. Lygiam kely ir važiuoti didesniu greičiu - vienas malonumas, ratai standartiniai 225x55 R16, bet mašina vistiek prilipus prie kelio.Varikliai, sako, ilgaamžiai. Sanaudos važiuojant ramiu režimu bendrai siekia apie 8 ltr. kaip tokios galios ir tokių metų - neblogas derinys. Novatoriškas dizainas, net ir po 10 metų modelis neatrodo labai pasenęs. Apie visus xenonus, automatines bagažines, apiplaunamas lempas ir šildomus veidrodžius nerašysiu, nors man jų pilnai pakanka
Žiauriai kieta pakaba, bent jau man, 15 metų važinėjusiam tik su mercedes. Tai tikrai ne miesto automobilis dėl savo masės, gabaritų ir variklio dydžio, kurio mieste net neišnaudosi. Jei pagrinde važinėjate užmiestyje - tikrai rekomenduoju, bet mieste jis per sunkus ir perdidelis. Šiam modelyje NĖRA variklio temperatūros daviklio. Pasikeičiau termostatus ir nežinau net kokia variklio darbinė temperatūra. Dėl šios priežasties yra tekę matyt perkaitintų motorų. Viduje erdvės neperdaugiausiai lyginant su konkurentais. Kadangi važinėjau su MB, tai labai didelio komforto nepajaučiau. Atsisėdus iš 3 bmw, golfo ar audi A4, komfortas tikrai skirsis.

2004 m. 530 d. 160 kw su pdf automatas.Išimti katalizatoriai ir išprogramuotas pdf filtras. Nupirkęs pakeičiau termostatus, vandens pompą, išėmiau sklendes, supyliau naują antifrizą, tepalus (9 ltr) filtrus, patvarkiau šiek tiek važiuoklę. Kol kas techninių bėdų neturiu.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 530 E61 d Touring, 2005y.

2012-09-20
Erdvus, mano manymu, kokybiškas ir atitinka savo kainą. Variklis patikimas, galingas, pagal tūri ekonomiškas. Važiuoklė irgi nėra tragedija ir atlaiko normaliai Lietuviško kelio maksimalius išbandymus. Yra brangus perkant, bet kaina jo nekrenta dienom.
Karts nuo karto iššokanti klaida, kad padangose kažkas su slegiu negerai, bet tai nutinka labai retai ir pats gali tai išjungti. Per maža skylė atsarginiam ratui, bet pagal mašina padangos ,,flatrun'' tipo turėtu būti.

Mašina nėra iš pigių lyginant su kitais konkurentais, bet tiek audi, tiek mb išlaiko savo kainas ir nenūvertėja tarkim, kaip Prancūzijos ar Japonijos gamintojų konkurentai.

Pati mašina lyginant su Japoniškais konkurentais turi gero garso izoliacija, tikriausiai didesni interesantų rata, kadangi Lietuvoje MB, Bmw ir Audi yra vertinamos.

Mašinos važiuoklė patvari, nežinau ar kai pirkau mašina mano orginalus lieti ratlankiai jau buvo brokuoti ar juos sulankste Lietuvos keliai ir mašinos svoris, šiuos tai teko lyginti pora kartu. Pati važiuoklė visuose universaluose su pagalvėmis (manau) maniškė, kai pirkau buvo tik su viena sveika, o kita buvo sprogusi, tai remontas atsiejo 120 litu su keitimais (dalis buvo dėvėta).

Variklis, perkant mašina vienas purkstukas prastai dirbo, tai teko keisti deveto kaina apie 200 litu. Daugiau skundu dėl variklio skyriaus neturiu, traukos per akis, kuro sąnaudos nesikandžioja. Varyklis ilgai išlaiko darbine temperatūra (aktualu tiems kurie dažnai stoviniuoja ir sugaišta bent pusvalandi).

Salonas erdvus, nesigirdi pašalinių garsų iš lauko, medžiagos atitinka mašinos klase. Mašina sandari prie arti minusinės temperatūros sėdint keliems asmenims mašinoje netgi palieka karšta (čia neužvestai). Galinėje mašinos dalyje užtektinai vietos daiktams. Pas mane nėra, kur priekyje kava pasidėti, tai šioks toks minusas, bet tai pirmojo savininko nuopelnas, kuris pagailėjo pinigų :D tai puikiai tarnauja navigacijos ekrane esanti palange :D

Greičiu dėžė. Pas mane automatas. Dirba normaliai. Gal kiek jaučiami kietesni bėgiu permetimai mašina užkurus po nakties, kai greičiu dėžė nėra užšilusi.

Kas link išlaikymo, tai draudimas brangus dėl to, kad variklis yra didelis, plius bmw.... Draudikai kelia dėl šių aspektų kainą. Čia ypač aktualu, kas apie kasko galvoja. Šeip dalys nėra brangios, dėvėtų dalių rasti nesunku. Tepalai brangus ir jų daug pilasi, jei pili tokius, kokius rekomenduoja, atperka tai, kad dirželiu visokių nereikia kaitalioti, kaip kad audi...

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 530 E61 d Touring, 2004y.

2012-09-15
didelis, erdvus, galingas, prabangus.
remonto kaina, neekonomiskas, elektros problemos, variklio pagrindinis skyvas, įsiurbimo kolektoriaus skelndės

Didelis, erdvus, galingas, prabangus. Tas kas nori taupyti kurą jo rinktis nepatariu, nes mieste tikrai ryja ne 10 litrų, o apie 12, užmiestyje kuro sąnaudos žymiai mažesnės. automobilio eksplotacija labai brangi, net nuvykus su juo į servisą meistrai jį pamatę iš karto pakelia remonto kainą. Variklio liga pagrindinis škyvas, kuris nusisuka, reikia išimti įsiurbimo kolektoriaus sklendes, nes lūždamos jos įkrenta į variklį ir jį užlenkia. Elektronika dažnai pjauna grybą, nespėsite važiuoti į servisą trinti klaidas. Automobilis tikrai ne biedniems.

tas kas nori taupyti kurą jo rinktis nepatariu,automobilio eksplotacija labai brangi, net nuvykus su juo į servisą meistrai jį pamatę iš karto pakelia remonto kainą. Variklio liga pagrindinis škyvas, kuris nusisuka, reikia išimti įsiurbimo kolektoriaus sklendes, nes lūždamos jos įkrenta į variklį ir jį užlenkia. Elektronika dažnai pjauna grybą, nespėsite važiuoti į servisą trinti klaidas.Automobilis tikrai ne biedniems.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2005 - 2007 (2005, 2006, 2007)

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree