BMW 518 E28 i Reviews

BMW 518 1984-1988
Engine l.:
1.8 l
Power:
77 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
12.6 sec
Avg. fuel consumption:
-
Recommends
Reviews: 0 0
Average score: 0.0
Write review

5 series reviews (155)

BMW 525 E61 d Touring, 2005y

2020-06-26
Savo svoriui ir varikliui tai gan dinamiškas, vikrus, greitas, talpus automobilis. Malonus ausiai elektrinis variklio garsas, kokybiškai sukonstruotas visas automobilis, stabilumo kontrolės žiemą mieste tikrai veikia ir pagelbėja.
Salono plastmasės su laiku pradeda traškėti, detales geriausiai pirkti tik originalias, ypač visokiausius siurbliukus ar turbinai tarpines, termostatus, praktiškai viskas kas po slėgiu ar apkrova. Galiniai sailentblokai (girgždukai) po žiemos, juos būtina sutepti arba keisti, nes garsas kaip vežimo. Šio modelio ligotos vietos, kurių tikrai nemažai, bet jas susitvarkius važiuosit ir džiaugsitės.

BMW e61 2005 metų, pirkau jau beveik du metus laiko prabuvusį Lietuvoje, prieš tai atvežtas iš Vokietijos. Dėl automobilio eksploatacinių išlaidų ir patikimumo priekaištų tikrai neturiu. Automobilis 15 metų senumo, tad naturalų, jog ne tik tepalus ir filtrus reikia keisti, bet ir tokios vietos kaip žibintų apiplovimo siurbliukai, galiniai sailentblokai, galinio reduktoriaus tarpinės ir visos kitos aplamai tarpinės ar vietos esančios po slėgiu ar apkrova - dėvisi. Tačiau šiuos mazgus sutvarkius pačiam,patartina originaliom detalėm, liks tik tepalai ir filtrai, bei važiuoklės patikra kas porą metų...
Žinoma, yra šio modelio kelios esminės bėdos į kurias reikia atkreipti dėmesį: išmetimo kolektorius jeigu originalus, jis skardinis - trūkinėja, įsiurbimo kolektoriaus sklendės - glušinti, žvakių rėlę patikrinti, jeigu automatas - pūslės būklę patikrinti, jeigu plaukioja apsukos geriau susitvarkyti... Bet šiaip, nepasakyčiau, kad tai dideli labai darbai ar defektai kurie turėtų atgrasinti nuo automobilio pirkimo. Aišku, patariu keisti viską originaliomis dalimis ką įmanoma (išskyrus kolektorių - tik špyžių, ir jokių suvirinimų seno!) ir turėtu patikimus meistrus. Mano atveju, tenka taisyti visas kliurkas ir snarglius, kuriuos buvusio savininko "meistras" paliko... :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 523 E39 i, 1996y

2020-06-25
Komfortas, Garso izoliacija Vairavimo malonumas
Nera

Nerealus kebulas, gera trauka, elektronika,kartais parodo nervukus,bet viskas istaisoma. Per 11 turejimo metu automobilis myletas ir priziuretas. Reikia neleisti jo uzleisti bus mylimas ir vazinesite labai maloniai su sia masina . Erdvus salonas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 518 E34 i, 1993y

2020-06-25
Vaziavimo malonumas ( Komfortas ) Gera garso izoliacija Klasika tapes automobilis atkreipia demesi
Orginali magnetola su kasetem :) Bet galima isigyti kita magnetola kad ir su usb ar cd tiek kad jau bus neorginalas :)

Bmw e34 1.8l dar vadinamas liaudyje( riklys) Kitaip sakant automobilis nostalgija.
Automobilis naudojamas 2020 metais vel traukia praeiviu sypsenas ir akis i si automobili. Daug nevardinsiu kaip ir kokie motorai ejo tiek kad nuo benzino 1.8 iki M5 buvo nemazai versiju sio automobilio. Vaziavimas persedus is e39 pajutau neprastesni malonuma,komfortas,minkstumas,automobilo egresyvumas savo isvaizda. Gera garso izoliacija. Su siuo automobiliu isriedi savo malonumui ,kad ir ne M5 ir ne 3l bet vaziavimas juo vienas malonumas.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 525 E39 d, 2003y

2020-05-28
komfortiskas
nusilanksto laidai bagazineje

geras auto tds vazinejau 11metu .dabar vazineju 525d puikus auto

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 530 E61 d Touring, 2005y

2020-05-28
Patogus,erdvus ekonomiskas
Automato nepatarciau. Jei su mehanine deze jokiu bedu,karts nuo karto kokia milaciofke islenda,bet tikrai ne beda.

Turejau trys tokius, du su mehaninem ir viena su automatu, su automatu iskart sakau NE. per du menesius buvo ikista apie 2k eu ir masina vistiek nevaziavo,jei ne deze tai purkstukai,jei ne purkstukai tai elektra, 530d 2004 automatas, poto pasiemiau su mehanine deze 2metai nieko isvis tik skyvas keistas, trecias buvo lygiai taip pat su mehanine deze 525d 2005m irgi jokiu bedu,pakeista buvo tik rele prie pagrndinio valdymo kompiuterio,nes nesikurdavo masina karts nuo karto ( remonto kaina 5eu) ir pakaba. sitie automobiliai tikrai yra geri,jei priziuri tikrai geras meistras,nes kai man ta rele nusprogo 5servisai vilniuje pasake remontas apie 500 -700eu nes reiktu keisti pagrindini valdymo bloka ir panasiai. o beda pasirodo net ne jame buvo. Rekomenduoju tiem,kas suprantat kaip juos taisyt ir kaip teisingai priziuret,o ne varinet i servisus :)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 530 E61 d Touring, 2005y

2020-05-27
Išvaizdus. Malonu vairuoti. Talpus
Daug. Eksplotacija brangi. Genda viskas iš eilės. Automatas kuro sanaudos mieste iki 22l

Vienas didelis minusas.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 520 E39 d, 2000y

2020-04-01
Pigus, patvarus, galingas, minkštas
Sugenda kuro siurblys.

Kaina automobilio maža, kuro sąnaudos mažos, detalių daug, traukia gerai, važiuoja minkštai ir pats automobilis pigus. Važiuoklė patvari, elektronika visada veikia ir niekas negenda, variklis patvarus, kuro sąnaudos 100km/l - 5l.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 525 E61 d Touring aut., 2004y

2019-11-05
Vaziuokle kas 2metus tvarkau :)
Antena.

Puikus auto

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 535 F10 i xDrive, 2011y

2019-10-03
Minkštas, ekonomiškas, labai kokybiškai pagamintas, puiki trauka.
Per 2 metus nepastebėjau:)

535d F11

Puiki trauka, geros kuro sanaudos apie 8l. sport dėžė 8 begių veikia nepriekaištingai, garso įzoliacija puiki, aktyvi pakaba pranoko lūkesčius, žodžiu automobilį rekomenduoju:)

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 520 E39 d Touring, 2000y

2019-10-03
ideali
be trukumu

Geras automobilis variklis tikrai pakantus

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 535 F10 i xDrive, 2011y

2019-09-28
Stabilumas, adaptatyvine greiciu deze, M paketas taipogi prideda privalumu.
F10 Nepersistengiant kuro sąnaudos 16-18 litriuku. Vidaus dizainas paziurejus į skydeli primena 1990 metus ;) Brangi eksplotacija XDrive, jei turintis jums net nenutuokiančiu staigmenų! Mėgstat rizikuoti, bandykit laime! ;)

Nerekomenduoju pirkti tikrai nuodugniai neištyrus kas vyksta po gaubtu ir važiuoklėje, tai itin aktualiau XDrive automobiliams.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 530 E60 i, 2008y

2019-09-22
Dizainas. Net budama 10+ metu masina priziureta ir su gera spalva atrodo geriau ir idomiau nei dauguma is salono isvaziavusiu pigienu. Gan komfortiska ir gerai valdoma masina, ziema slidziam kely tiesiog pasaka. (nereikia jokio xdrive net) Salonas neblogas, dziugina elektronikos smulkmenos ir visokie navarotai:) galinga ir ekonomiska.
Siek tiek truksta komforto, pakaba kietoka. Komforto megejam tikrai nesiulau. Masina gan didele ir nelabai patogi parkuojantis. automatine pavaru deze man asmeniskai nepatinka. Salonas neatitinka BMW idialogijos, panele nera pasukta i vairuotoja... mazai vietos daigtam susidet, akiniu deklas porankyje-nonsensas.

Jau 3 BMW automobilis man. Ilgai ieškojau šio "tautos automobilio", apžiūrėjau gal 20+ mašinų. Rinkausi labai atsakingai, nes pilna atsiliepimų kokia tai prasta mašina. Kai pamačiau kokios būklės šios mašinos mūsų rinkoj plaukai šiauštis pradėjo. Tai kur bus gera jei lavoną nusiperki:) Pavyko nupirkti nesudrozta 10metu sedana 528i is amerikos. Lietuvoj 5 metus vazyneta. su 215k rida. tikra, visi yrasai lietuvoj ir amerikoj atitiko. buvo grizus su nedideliu dauzimu i prieki. Sutvarkyta gerai ir pilnai su europinta. Masina dziugina aki kaskart prie jos priejus, spalva reta, auksine, su sviesiu kreminiu salonu, retai tokiu pamatysi lietuvoj, tikrai issiskiria is minios. su 3.0 benzininiu varikliu vaziuoja neblogai o su dujuom ir ekonomiskai 6eur. 100km. :) Sie varikliai kiek teko girdet neblogi. pravaziavau per metus 15k tik. tai bedu nebuvo rimtu. Generatoriaus dirza ir itempejus keiciau. 65eur. bei alkuninio davikli. Tepalo nedegina.
dar keiciau guoli priekini. 140eur. Kokie ispudziai vairuojant? Na masina gan didele ir sunkoka ir vaziuojant tai jauciasi. bet kaip tokio dydzio vistiek yra sportiska ir gan tiksliai valdoma. Deja to pasekoje ir nlb komfortiska;/ 11metu vairavau masina mechanine deze ir nejauciau jokio diskomforto (nlb daug vazyneju, gal delto) tai automatas man tikrai nera palaima;/ sekantis bmw manau bus mazesnis ir su mechanine deze:)

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 525 E39 d, 2002y

2019-05-21
Ekonomiškas ir kartu visai galingas automobilis. Pakėlus automobilio galią išties smagiai važiuoja. Surinkimo kokybė 10 balų. Elektronika negrybauja.
Šiuo metu automobiliui nemažai metų, tad pradeda atsirasti daug rudelių.

Išties puikus automobilis, tik tiek, kad rudyja. O šiaip labai patvarus.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 523 E39 i, 1997y

2019-05-15
Komfortas, patogios sėdynės, ilgose kelionėse neskauda kojų, nugaros. Salono dalis kokybiškos, nėra girgždėjimo, plastmases skrybėsio, surinkimas 10/10. Brangios medžiagos. Manevringa, patogi, išvaizdi nors ir 20+ metų.
Brangi pakaba, kėbulo rūdys.

Turiu senuką 97' E39 b/d 523i 125kW. Turiu jau 3,5 metų.
Per tiek metų pareikalavo daug pinigų kol atstačiau, kad galima butu važinėti.
Daug nepasakosiu, bet jei jus domina būtent toks auto, tai visai neblogas skonis jūsų.
Trauka kaip ant 2.5 variklio visai gera, ypač tiktu naujokui, kuris nori šiek tiek greitesnio automobilio nei golfas tdi.
Važineju 98% su dujom, dujų rodė praeita vasara apie 13L/100, dabar kolkas 17L/100. Aš negailiu mašinos, ir nevažiuoju kaip pensininkas. Bet kartais ir ekonomiškai važiuoju. Dujų negaila tai nors ir 20L ima tegul.
Pakaba tikrai nepigi, bet jei dėsit gerų firmų dalis, tikrai laiko neblogai, nedėkit piguvos.
Keičiau: žvakes, tarpine, vair. stipr. siurblį (bet tas pats grįžo) važinėju su "sunkiu" vairu, radijatorių, bbž kiek iš pakabos daug visko, visokių smulkmenų ir tt. mašina aišku dvigubai ar gal ir trigubai jau įkišęs, bet važinėju.
Kas ieškosite, tai žiūrekite, kad kėbulas ir dugnas būtų ok, slenkščiai pūva ir tt. Realiai daug kas viską jau žino apie tas mašina, bagažine ir tt.
Visumoj aš šį modelį vertinu 8/10.
Jei remontų, dalių kainos būtų mažesnes galima daugiau duot. Dar max puse metų pavažinėsiu ir eis jau ant nurašymo i kokia ukraina, nors širdis dar gyva, bet kūnas jau pavargęs.
Jei kas turės kokių klausimų, tai galite rašyti i e-mail: Aduar@gmx.com

© K4Tsıs

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 530 F11 d xDrive Touring, 2012y

2019-03-29
Ekonomiškas, dinamiškas, labai smagus vairuoti, patogios priekinės sėdynės
Mažai vietos gale, nėra labai talpi bagažinė, prasta garso izoliacija ir interjero medžiagos

Ekonomiškas, labai geros kuro sąnaudos kaip 3 Ltr. xdriv'ui po miestą ir trasoj. Gerai valdomas, patogios sėdynes, vairas, visi mygtukai išdėstyti labai aiškiai ir viskas po ranka, vienžodž patogi vairuotojo darbo vieta, bet kaip 5 serijos BMW, premium segemento, labai mažai vietos gale, prasta garso izoliacija, interjero medžiagos prastos kokybės, labai jaučias kad viskas iš plastiko, pigiai padaryta, prasta garso izoliacija, BMW F11 ypač persėdus po BMW E61 - tai kaip skarbonkė kokia: durys lengvos, panelės ir centrinės konsolės "piano" plastikas teplus, labai raižosi - reikia saugot, oda jau tokia irgi ne tokia, pataupyta stipriai... Nors komplektacija nėra skurdi, night vision, distronic, comfort access, panorama ir t.t.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 530 E39 d, 2002y

2019-01-30
Galingas, dinamiškas, konfortiškas, ekonomiškas, laikus nepavaldus dizainas.
Rūdys, be perstojo lendantys smulkūs gedimai, brangi ekspoatacija, sedano nepraktiškas kėbulas (M-modelio).

Šiai dienai šis auto mielas tik BMW fanams, žmonėms, kas supranta kas tai per automobilis ir yra nusiteikę taikytis su jo išlaikymo išlaidomis, bei tiems kas labiau vertina važiavimo komfortą, dinamika, nei ekonomiją ir praktiškumą. Tiems kam reikalingas pigiai išlaikomas, praktiškas automobilis šis BMW tikrai gerų įspūdžių jums nepaliks. Detalių kainos tikrai ne mažos, panašios kaip kitų markių 2010m. modelių. Be to beveik 20m. automobilyje nuolat išlys visokių gedimų, smulkių, bet jie vistiek paplonins jūsų kišenę ir atims laisvą savaitgalį. Variklis puikus galingas ekonomiškas, nuvarius čipuoti galia padidėjo iki 175kw, 500Nm, o kuro sąnaudos sumažėjo apie 0,7l/100km. Važiuoklė maloni stabiliai laiko auto, net nesitiki kaip tokio dydžio mašina gali įveikti posūkius, tačiau jos remontas nepigus. Mechaninė dėžė kantri jokių bėdų, tačiau galingas variklis dažnai išdaužo smagračius ir atsiranda liuftas kardano linijoje.

Taigi jei esi vairuotojas, kuris iš automobilio nori daugiau nei tik nuvažiuoti iš taško A į tašką B, mėgsti leisti savaitgalius garaže, jei randi tokį gerame stovyje rekomenduoju. Asmeniškai man šis auto pradėjo reikalauti per daug laiko ir išlaidų, be to atsirado poreikis praktiškesnei mašinai.

Not recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 525 E61 d Touring, 2007y

2018-12-29
Ko didesne komplektacija,to didesnis malonumas vairuot
Kazkada bus,bet laiku priziurint masina isvengsi dideliu bedu

Normalus erdvus automobilis, galios gal norisi daugiau, bet realiai užtenka, visada cip padės, nu čia aišku vaikams daugiau aktualu. O šiaip nepirkit lavonų, o tikrinkit mašinas, man juokingai skamba kai sako, kad viskas genda, bet juk tu žmogau 200 procentų visiems gireisi kad pigiau nupirkai nei Antanas iš kito namo, o Antanas važinėja ir vargo nemato, o tau tas pigumas paskutines kelnes baigia numaut.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 530 E61 d Touring, 2007y

2018-12-02
Ekonomiškas automobilis mieste 10l užmiestį tik 6l su baku tikrai galite nuvažiuoti daug. Mieste 600km užmiestį 850km. Paprasta elektronika - automobilis labai paprastas jei kas atsitinka jis iškarto išmeta klaida, kad tikrai tas dalykas atsitiko ir reikia jį tvarkyti, kaip sutvarko klaida pati dingsta. Komfortiskas ir labai stabilus ant kelio, kietėje vairas kad stabiliau stovėtų automobilis ant kelio. Žiemą užsikuria be problemų.
Kas 400000-500000km jei automatinė dėžė netvarkyta tikriausiai kad reikės tvarkyti pūslė. Būna išlenda elektros klaideliu visokių bet tai ne problema nes greitai susitvarko. Gali rasoti priekinės lempos bet šį bėda lengvai išsprendžiama.

Prieš perkant patarčiau pirkti jei rida tikra kuo mažiau nuvažiavusi. Ir su gausesne komplektacija nes tada jei parduodate lengviau jūsų automobilį nuperka dėl klaidų nebijokite jų tikrai daug nebus. Turėjęs ir AUDI ir MERSA tikrai BMW elektra yra paprasta ir jeigu tvarkote savo automobilį prie jo tikrai lengva prieiti nėra taip paslėpta. Tikrai Komfortiskas automobilis ir minkštas. Šviesos dega puikiai, radijas groja gerai, kompiuteris patogus ir lengvai valdosi ir jame daug visko yra kad galėsite pasidaryti pagal save. Remontas aišku nėra pigus reikia turėti tam pinigų. Bet susitvarkysite ir toliau važiuosite, važiuoklės tikrai patvarios nes čia dažna bėda Lietuvos keliuose. Pagalvės tikrai laiko jos neplyšta. Variklis patikimas grandinė gali bet kada sugesti bet ji pasikeičia ir toliau važiuojate. Purkštukų bėdos pasitaiko retai.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 525 E60 d, 2004y

2018-10-12
Mažos kuro sunaudos,patvari važiuokle.
Bagažines dangčio spyna.

Normalus automobilis

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

BMW 535 E34 i, 1988y

2018-07-08
Komfortiskas, manevringas, greitas, patikimas.
Dideles kuro sanaudos, jautri sankaba, problemos su duru uzraktu.

Puikus akį traukiantis gražus bei patogus automobilis

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 1984 - 1988 (1984, 1985, 1986, 1987, 1988)
Questions and comments
Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree