Audi A8 D3 4.2 FSI Quattro Reviews

Audi A8 2006-2007
Engine l.:
4.2 l
Power:
257 kW
Fuel type:
Gasoline
0-100 km/h:
6.1 sec
Avg. fuel consumption:
10.9 l
Recommends
Reviews: 8 0
Average score: 4.5
Write review

Reviews (8)

Audi A8 D3 3.0 TDI L Quattro, 2008y.

2015-08-31
Malonus salonas, apdaila ganetinai prabangi, taciau neatrodo labai tvirta, pradeda girgzdet po kokiu 50000 km. automobilis puikiai pritaikytas vairuotojui. Bet keleiviams gal kiek maziau patogus, jiems lexus zymiai geresnis.
Teko keisti variklio temperaturos davikli, bet cia del savo paties kaltes plaunant varikli. Paciam neteko susidurt su problemom, bet pas pazystama tokioj masinoj su pneumatine pakaba bedos. Apdaila neitin tvirta, porankiai luzo gal tris kartus.

Masina audi a8 tiesiog puiki. Valdymas, greitejimas, vaziavimas ziema, salono kokybe, pakaba, juo labiau variklis 3 litrai tdi 245 arkliai nu tiesiog technikos stebuklas. Esu patenkintas 95 %. Paaiskinsiu 5 %. Gamintojai sukure nekokius stabdzius. Deja, teko statyti keramika.
Beje pasikeliau arklius iki 315 ir greitejimas tada 6 sek iki simtines km. sunaudojant 13 l.
Turiu jums pasakyti, kad tai pati idomiausia masina, kokia teko tureti, ir jei kada keisiu, tai tik taip pat i audine.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A8 D3 4.2 FSI Quattro, 2007y.

2015-03-14
Tokiai dinamikai ir svoriui pakankamai padorus – nuo 15 iki 18 litru simtui km. Turint omeny keturis varancius, nesunku ivertinti. Pneumatine pakaba tai cia atskira daina. Lifto rezime pakyla ir pradeda priminti dzipa. Vienu zodziu per isdauzytus zvyrkelius eina uztikrintai.
Susiede guma is vidines puses priekiniuose ratuose del neteisingo sureguliavimo is ankstesnio savininko puses. Masinos priekis stovejo 10 mm zemiau nei reikia. Tas ir buvo prekiniu ratu dilimo priezastis. Pasirodo pries tikrinant ir reguliuojant ratu kampus reikia patikrinti ir nustatyti masinos auksti ir adaptuoti pneumatika. Lyjant masinoj rasodavo, servise adaptavo klimato kontrole. Neveike galinio stiklo sildymas. Visi gedimai isskyrus muzika ir starteri buvo paveldeti is ankstesio savininko.

Keturi varantys, su reguliuojama pneumatine pakaba, 335 arkliai, kompiuteris ant ratu. Idealiai vairuojasi, laiko kelia, isibegeja ir stabdo. Sportiniam rezime su smagiu padangu kaukimu isipaiso i staigius posukius esant 100 km/h. Labai minkstai eina per duobes. Per 4 menesius dar nei karto neprakaliau pakabos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A8 D3 4.2 Quattro, 2005y.

2015-02-22
Salonas – tiesiog super. Bagazine talpi, masina manevringa, isipaiso gerai i posukius. Jeigu gauti masina is gero savininko, jei nieko isigijus nereikia keisti, tada skaitykit variantas nusisekes.
Be paminetu – galiniai suportai elgiasi kaprizingai, vaziuot galima, bet del daviklio tai salone tik su ausinemis per ta cypima. Panasu, kad masina tikrai buvo sukurta vazineti vokiskais keliais, o ne tokiais kaip pas mus.

Audi a8 masina gera, bet deJA ne musu keliams, ypac jeigu tenka pavazineti zvyrkeliais ar duobetais kiemais, ta galiu tikrai pasakyti. Keiciau viska. Ir tai iskaitant, kad masina iki naudojimo 5 metus stovejo.
Sudetingiausia sitoje masinoje yra pneumatine pakaba. Ja reikia sekti, antraip galit sulaukti problemu. Kai kurios detales kainuoja brangiai, ypac pneumo siurblys, o kitos tikrai pigios. Jei statyti propana, tai is karto, ir tarp kitko, pas visus – kompe ismusa ceki.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A8 D3 4.2 FSI Quattro, 2007y.

2015-01-23
Puikus automobilis. Suteikia daug malonumo vairuojant. Tiesiog sukurtas vaziuoti greitkeliu ilgesnius atstumus. Komfrtas aukstumoj, galios uztenka aplenkti praktiskai bet kokiam automobiliui ir tai dar su atsarga. Mieste irgi tik geri ispudziai. Musu ziemos salygom dziugina pneumatine pakaba, kuri gali kilstelti automobili. Vienintelis trukumelis mieste – jei pastoviai stovite kamsciuose, kuro sanaudos greitai pakyla nuo 16 iki 25 litru simtui kilometru ir net 90 litu bako uztenka neilgam. Techninis aptarnavimas nepigus, taciau jei issirinkti dar nevisai damusta egzemplioriu, tai nekainuos daugiau nei A6 ar net A4 (nors visuotine nuomone kiek kitokia).
Po pirkimo iskart atsidekit lesu techninei apziurai. As keiciau visus dirzus, skyscius, stabdziu diskus, kaladeles, vienu zodziu viska, kas kele abejoniu. Rezultate dabar viskas veikia normaliai ir jokiu problemu nekyla. Buna sugenda kokia smulkmena (pavyzdziui mire baterija rato slegio daviklyje), bet masinai, kuriai jau penki metai, as skaitau tai tikrai ne kriminalas. Prie automobilio elektronikos siulyciau prileisti tik gerai ismanancius, pas mane po taip vadinamu profu servise nustojo veikti kolonele galinese duryse, reikes aiskintis.

Jei norite pirkti, masina tikrai jums suteiks daug teigiamu emociju. Svarbiausia perkant gerai patikrinti su ismananciu zmogum.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A8 D3 3.7 Quattro, 2005y.

2015-01-07
Kas is pliusu, tai masina zveris, pats tas musu ziemiskiems keliams. I pakaba pirma karta ilindau pasikrapstyt prisukus kazkur 120000 km. Nors per gulincius policininkus lakstau nestabdydamas, Tai su tokiu nesaugojimu sakyciau laiko visai neblogai. Iki 200 km/h kelia laiko komfortabiliai, o toliau jau lenktynininku specifika, tunelio efektas. Lauksiu naujos versijos
Daznai stringa bagazine. Elektrinis rankinis stabdis. Is pradziu nepatiko isedimas, paskui gal pripratau. Benzino siurblys laiko 30-40 tukst km, tiek pravaziuoju, ir jau laukiu, kada duos apie save zinot ir keiciu. Ties 70 tukt. Km pradejo telet radiatorius, ties 80000 alkuninio veleno salnikas. Na ir mylimi masinos pasvirimo kampo davikliai. Per eksplotavimo laika du kartus keiciau bamperi, vis kliuva is apacios su bordiurais kovojant. Kaip matot detalem isleisti reikia. Iseitis – prikti neoriginalias.

Tiesa sakant is pradziu galvojau, kad jei automobilis pas gamintoja topinis, tai ir eksploatacijos patikimumas aukstam lygyje. Deja. Pirmuju masinu ligos.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A8 D3 4.2 FSI Quattro, 2007y.

2014-12-06
Is tiesu masina yra kasdienis dziaugsmas. Niekuo nenusileidzia BMV nei mersui. Masina liuks klases, salonas, apdaila, viskas auksciausio lygio. Masina labai gerai laiko kelia, esant dideliam greiciui elgiasi tikrai patikimai. Masinoj niekas nesibaladoja, nebarska, absoliutus komfortas ir vairavimo malonumas.
Per visa vairavimo laika problemu nebuvo, bet ju ir neturi buti, jei teisingai eksplotuoti masina. Aisku negaliu sakyt, daugiau pravaziavus gal islys kas nors, bet siam momentui situacija puiki, galiu tik pagirti.

Jei tik leidzia finansai, imkit masina ir megaukites. Tokio komforto ir super ergonomikos nebus nei vienoj kitos sitos markes masinoj. Masina komfortabili, maloniai greiteja, apsukri, puikiai valdoma. Teko bandyt japoniskas, korejietiskas, amerikietiskas – sitai tikrai nera lygiu.
Stabdziu sistemai nera priekaistu, ne karto nera uznese, nepaisant ledo ar balu ant kelio. Siai dienai prisukta 73232 km.

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A8 D3 3.0 TDI Quattro, 2006y.

2014-11-17
Galingas, labai komfortiškas, talpus, išskirtinis, gera audio aparatūra
Tai limuzino klasės automobilis tai ir detalės atitinkamai kainuoja

Tai išskirtinis automobilis, ne tik nuvykti iš taško A į tašką B, bet tai padaryti komfortiškai. Su juo per du metus prasukau apie 60 tūkstančių, nuo sukinėjimosi miesto gatvelėmis iki keliolikos valandų non-stop už vairo ir manau gan neblogai pažinau šio automobilio charakterį.

Nors tai ir yra didelis automobilis bet sėdint už vairo taip neatrodo. Tai pasijaučia tik tada, kai reikia kur nors siaurai apsisukunėti ar manevruoti. Kažkas forumuose skundėsi, kad sunku parkuotis, bet jai veikia atstumo davikliai ir moki naudotis veidrodėliais tai vienas juokas, tik reikia žinoti, kad tai ne koks mažas miesto automobiliukas, o ilgas limuzinas.

Vidaus apdaila labai kokybiška, LED apšvietimas salono viduje, išlendantis ekranas, labai patogios el.sėdynės (man prireikės kokių 2-3val pirmą kartą įsėdus susirasti sau idealią sėdėjimo pozą, nes čia galimybių yra begalės), gera audio aparatūra ir kelionėje laikas tikrai skrenda, ne tik vairuotojui, bet ir sėdintiems gale.

Quattro - tai mano pirmas automobilis su visai vedamais ratais ir galiu pasakyti, kad tai kažkas iš kito pasaulio. Teko ne kartą važiuoti keliukais, kur sniego tiek, kad jis ant kapoto verčiasi, o šis auto atrodo į tai visai nesuregavo. Jis važiuoja kaip tankas, o dar pridėkime hidropniaumatinę pakabą (paprastai sakant ji gali pakilti ir nusileisti 5cm) su šiuo automobiliu užklimpti neįmanoma (bent jau man nė karto nepavyko). Pabandęs visų vedamų ratų sistemą, žinau, kad mano sekantis auto irgi bus quattro.

Priežiūra. Su šiuo auto supratau gana paprasta dalyką ir kuri man kol kas labai pasiteisino - jį reikia į servisą nuvaryti maždaug kas 3 mėn. profilaktiškai patikrinti. Gal tai ir nėra labai malonus dalūkas, bet aš taip varydamas išvengiau keletos brangių remontų, kai bėda surandama dar tik pradėjus joms atsirasti.

Trūkumai - vienas iš trūkumų yra kuro sąnaudos. Jos labai pasijunta važinėjant mieste, tada kuro bakas greitai tuštėja, bet ir tai apie 700km galima įveikti su juo. Jai už miesto važiuoji tai vidurkis apie 6,6 laikosi (čia važiuojant maždaug 120km/h). Dar vienas nelabai malonus dalykas, kai užvažiuoji į degalinę ir užsipili 80L kuro, tada jauti kaip palengvėjo piniginė.


Apibendrinimas. Tai yra limuzinas ir žmogus perkantis tokį automobilį ir turi nusiteikti, kad detalės brangesnės, kuro sąnaudos didesnės, padangos didelės, draudimas tirkai nėra pigus, bet užtat jūs gaunat labai komfortišką automobilį, su kuriuo galit nuvažiuoti bet kur, o nuvažiavę nesijausti pavargę. Tikrai rekomenduoju

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost

Audi A8 D3 4.0 TDI Quattro, 2003y.

2013-10-22
Ishskirtinis automobilis,nerudyjantis kebulas.
brangi ekploatacija,pigus(plastmasinis) MMI navigacijos mechanizmas,sunkus priejimas varyklio skyriuje.

4.0l dyzelinis varyklis ishties prastas,dazhnos bedos ypach su turbinom(2),3.0l patwaresni,labai sudetingas priejimas keichiant detales.brangi pakaba.dezhes kaip ir laiko neblogai.galiu rekomenduoti toki auto tik Audi fanui :D

Recommends
Value for money
Interior materials
El. reliability
Overall stability
Fuel cons.
Operating cost
Auto build years 2006 - 2007 (2006, 2007)

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree