VW 1,9TDI sunkiai kuriasi silta, kur bedos?

Created by User 2013-06-25
2013-06-25 13:38
66kw kazko sunkiau kuriasi silta, temperaturai rodant 60, 70 dar normaliai kuriasi bet pasiekus 90 jau reikia nemazai pavynioti..kas galetu buti?siurblys, kuras? gal galima su kompu pajungus kazka pasizaisti, degima pareguliuoti ar dar kazka?
2013-06-25 13:51
manau siurblys, duma meta juoda uzgazinus?
2013-06-25 14:00
2013-06-25 13:51 wrote: manau siurblys, duma meta juoda uzgazinus?
meta juoda duma, bet manau kaip ir visiems senesniems dyzeliams prie kokiu 5000 rms meta jo irgi
2013-06-25 14:36
2013-06-25 13:38 wrote: 66kw kazko sunkiau kuriasi silta, temperaturai rodant 60, 70 dar normaliai kuriasi bet pasiekus 90 jau reikia nemazai pavynioti..kas galetu buti?siurblys, kuras? gal galima su kompu pajungus kazka pasizaisti, degima pareguliuoti ar dar kazka?
Siurblio plundzeris isdiles, ir kai karsta plundzerio poros atsiveria ir siurblys negali sukelti tinkamo slegio, pabandyk i baka ipilt mineralinio tepalo ir jei tada pageres kurimasis tai vadinasi tikrai siurblio plundzeriai isdile.
2013-06-25 14:39
2013-06-25 13:38 wrote: 66kw kazko sunkiau kuriasi silta, temperaturai rodant 60, 70 dar normaliai kuriasi bet pasiekus 90 jau reikia nemazai pavynioti..kas galetu buti?siurblys, kuras? gal galima su kompu pajungus kazka pasizaisti, degima pareguliuoti ar dar kazka?
2013-06-25 14:36 wrote: Siurblio plundzeris isdiles, ir kai karsta plundzerio poros atsiveria ir siurblys negali sukelti tinkamo slegio, pabandyk i baka ipilt mineralinio tepalo ir jei tada pageres kurimasis tai vadinasi tikrai siurblio plundzeriai isdile.
kiek jo pilti ir į kokį kiekį? kiek laiko toks fintas veiktų man?
2013-06-25 14:45
2013-06-25 13:38 wrote: 66kw kazko sunkiau kuriasi silta, temperaturai rodant 60, 70 dar normaliai kuriasi bet pasiekus 90 jau reikia nemazai pavynioti..kas galetu buti?siurblys, kuras? gal galima su kompu pajungus kazka pasizaisti, degima pareguliuoti ar dar kazka?
2013-06-25 14:36 wrote: Siurblio plundzeris isdiles, ir kai karsta plundzerio poros atsiveria ir siurblys negali sukelti tinkamo slegio, pabandyk i baka ipilt mineralinio tepalo ir jei tada pageres kurimasis tai vadinasi tikrai siurblio plundzeriai isdile.
2013-06-25 14:39 wrote: kiek jo pilti ir į kokį kiekį? kiek laiko toks fintas veiktų man?
Nu ant kokiu 15 - 20 ltr salerkos litra tepalo. Tai kol isdegs tas minisys tol ir kursis geriau, nes misinys automatiskai patirstes.. Siaip del to nereiketu perguventi per daug, kai jau visai nesives karsta tada ir remontuok.. man tas pats buvo su bmw 2.5 tds, ipyliau mineralinio tepalo ir stebuklai, kuresi is puses pasukimo.. o kai tepalas baiges vel nesikure..teko restoruot plundzerius
2013-06-25 14:50
Jūs visi esate neteisūs.

Pabandyk daryti karšto variklio užvedimą atjungus temperatūros daviklio fiškę, kur stovi prie galvutės ant plastikinio trainyko.
Jei atjungus fyškę variklis užsives kaip sakoma s pol abarota, tai neliesk tame variklyje nieko. Tokiu atveju reiks perrašyt variklio ecu softą (kaina apie 300 Lt)

Jei su atjungta fyške startas bus toks pat ilgai sukant starteriu, tada siurblio remontas. Tepalo į salerą nepilk, jei nenori dar paskui papildomai pasikeist pridegusių purkštukų
2013-06-25 14:52
2013-06-25 14:50 wrote: Jūs visi esate neteisūs.

Pabandyk daryti karšto variklio užvedimą atjungus temperatūros daviklio fiškę, kur stovi prie galvutės ant plastikinio trainyko.
Jei atjungus fyškę variklis užsives kaip sakoma s pol abarota, tai neliesk tame variklyje nieko. Tokiu atveju reiks perrašyt variklio ecu softą (kaina apie 300 Lt)

Jei su atjungta fyške startas bus toks pat ilgai sukant starteriu, tada siurblio remontas. Tepalo į salerą nepilk, jei nenori dar paskui papildomai pasikeist pridegusių purkštukų
Niekas ten nuo tokio kiekio nepridegs. Net dumingumo padidejusio nebus.
2013-06-25 14:54
2013-06-25 14:50 wrote: Jūs visi esate neteisūs.

Pabandyk daryti karšto variklio užvedimą atjungus temperatūros daviklio fiškę, kur stovi prie galvutės ant plastikinio trainyko.
Jei atjungus fyškę variklis užsives kaip sakoma s pol abarota, tai neliesk tame variklyje nieko. Tokiu atveju reiks perrašyt variklio ecu softą (kaina apie 300 Lt)

Jei su atjungta fyške startas bus toks pat ilgai sukant starteriu, tada siurblio remontas. Tepalo į salerą nepilk, jei nenori dar paskui papildomai pasikeist pridegusių purkštukų
2013-06-25 14:52 wrote: Niekas ten nuo tokio kiekio nepridegs. Net dumingumo padidejusio nebus.
duoną valgai iš mašinų remonto, kad sakai ką tikrai žinai?
2013-06-25 15:00
Darykit jus visi kaip norit. Daug kartu bandziau ir daug kartu kiti taip bande ir nieko neatsitiko.
2013-06-25 15:12
2013-06-25 15:00 wrote: Darykit jus visi kaip norit. Daug kartu bandziau ir daug kartu kiti taip bande ir nieko neatsitiko.
Žinoma, kad darykit kaip norit - nuo to tik servisai (tame tarpe ir aš) tik darbo daugiau turim
2013-06-25 15:13
cia kaip per zinias rode, vienas kaimynas kitam sako nevalyk tu to kamino uzsipisi, ipylk benzo ir uzdek, tai nx namas sudege
2013-06-25 15:16
2013-06-25 14:50 wrote: Jūs visi esate neteisūs.

Pabandyk daryti karšto variklio užvedimą atjungus temperatūros daviklio fiškę, kur stovi prie galvutės ant plastikinio trainyko.
Jei atjungus fyškę variklis užsives kaip sakoma s pol abarota, tai neliesk tame variklyje nieko. Tokiu atveju reiks perrašyt variklio ecu softą (kaina apie 300 Lt)

Jei su atjungta fyške startas bus toks pat ilgai sukant starteriu, tada siurblio remontas. Tepalo į salerą nepilk, jei nenori dar paskui papildomai pasikeist pridegusių purkštukų
jo jo, del tos fiskes ir as galvoju nes a6 c4 budavo kad neduodavo zvakiu kaitint tai ta atjungus duodavo ir lengvai kurdavosi..kaip suprantu ja atjungus nerodytu kompui temperaturos ir jis galvotu kad motoras yra saltas ir leistu kurtis normalei?
2013-06-25 15:21
mąstai teisinga linkme, tik vienu atveju būna daviklyje bėda, kai šaltam varikliui neduoda kaitinimo, nes jame yra dvi atskiros kontaktų poros - viena į skydelį kita į kompą. Atjungus daviklį kompas supras, kad lauke -30 ir startui duos didesnį degimo ankstinimą ir kuro porciją startui. Tik su atjungta fiške labai ilgai degs pakaitinimo lemputė jei jungsi degimą ir žiūrėsi į skydelį, bet karštam varikliui kaitinimas visiškai nereikalingas. realiai TDI varikliui jis neveikia iki -5.

Sakau, jei yra nusimušę kompo parametrai, tai su atjungta fiške variklis karštas kursis vos sujudintas. Tokiu atveju bus reikalingas naujas softo perrašymas su programos koregavimu
2013-06-25 15:40
arba atsivedi laida ir jungikli pajungi is salono kad galetum atjungt ta davikli, o uzkures ijungt atgal.
2013-06-25 15:57
2013-06-25 15:40 wrote: arba atsivedi laida ir jungikli pajungi is salono kad galetum atjungt ta davikli, o uzkures ijungt atgal.
Genijus :D
2013-06-25 16:23
2013-06-25 15:21 wrote: mąstai teisinga linkme, tik vienu atveju būna daviklyje bėda, kai šaltam varikliui neduoda kaitinimo, nes jame yra dvi atskiros kontaktų poros - viena į skydelį kita į kompą. Atjungus daviklį kompas supras, kad lauke -30 ir startui duos didesnį degimo ankstinimą ir kuro porciją startui. Tik su atjungta fiške labai ilgai degs pakaitinimo lemputė jei jungsi degimą ir žiūrėsi į skydelį, bet karštam varikliui kaitinimas visiškai nereikalingas. realiai TDI varikliui jis neveikia iki -5.

Sakau, jei yra nusimušę kompo parametrai, tai su atjungta fiške variklis karštas kursis vos sujudintas. Tokiu atveju bus reikalingas naujas softo perrašymas su programos koregavimu
ne paprasciau butu kita ECU uz 100lt nupirkt ir idet , IMMO pririsimas kainuos pigiau nei softa permest...
2013-06-25 16:31
1. ECU reikalingas identišku kodu - paieškos su kelionėmis irgi kainuos pinigus
2. Nėra garantijos, kad nupirksi gerą
2013-06-25 16:33
2013-06-25 16:31 wrote: 1. ECU reikalingas identišku kodu - paieškos su kelionėmis irgi kainuos pinigus
2. Nėra garantijos, kad nupirksi gerą
http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/fuel-temperature-sensor-TDI.htm kartais ne cia slypi problema ? http://www.vwklubas.lt/forum/attachments/11730remove_sensor.jpg
2013-06-25 16:38
šitas dalykas niekaip neitakoja variklio starto. Aš tau galiu vietoj to sensoriaus varžą idėt ir suksi ratus antru bėgiu iš vietos kaip su čipuotu, tik kompas rodys kuro temperatūrą kokius -7 :D

Tegu temos autorius pirma išbando padaryti ką sakiau, o toliau matysim kaip tvarkyt
2013-06-25 16:44
2013-06-25 16:38 wrote: šitas dalykas niekaip neitakoja variklio starto. Aš tau galiu vietoj to sensoriaus varžą idėt ir suksi ratus antru bėgiu iš vietos kaip su čipuotu, tik kompas rodys kuro temperatūrą kokius -7 :D

Tegu temos autorius pirma išbando padaryti ką sakiau, o toliau matysim kaip tvarkyt
gal, bet kur antroje nuorodoje raudonai apvesta detale , pasatui keite siltas geriau po pakeitimo kuresi, bet po men 109 rele parejo, pakeista ir problemos kaip nebuta, simptomai - kaip variklis uzkaista iki darbines temp ir psio nesiveda. neatmetam ir situ , patikrinam
2013-06-25 18:11
tik pamates tema iskart norejau pasakyti apie daviklio atjungima, bet paskui pamaciau, kad kazkas jau pasake uz mane:)
pritariu-jei atjungus kursis, tai beda bus arba degimo kampe arba pats misinys per liesas kaip ir sako softas visa sita reguliuoja.
o jei nesikurs, tada jau galima siurbli bedu ieskoti...
dauguma audi a6 kurios nesikuria, po daviklio atjungimo stebuklingai pradeda kurtis, del tos pacios problemos...
na tokiam kaip 1, 9tdi su alyva purkstuku neturetum uzdeginti, nes jie pakankamai "buki"
bet vis tik, taip eksperimentuoti tikrai nepatariu...
juk bakas skirtas kurui, o ne alyvai:)
+kaip tau gali nebeduminti 15kai litru ipilus 1ltr alyvos?
vadinasi grubiai paemus ant 200km tu sudegini litra tepalo.
masina, kuri ant 1000km sudegina litra alyvos jau rodo melsva duma, o cia ant 200km litras, nesekit pasaku...
su tokiais pilstymais gal dar mazu katalyza uzkisi (jei jis yra) ir paskui sekmingai netik siurbli remontuosi, bet ir turba restauruosi...
2013-06-25 23:14
Tai jei i degimo kamera patenka tepalas, taip jis dega ir nesudega didelis kiekis todel ir dumina melynai, o kai tepalas ispurskiamas per purkstuka, jokio dumo nebus, tik kavapas yra. As taip dariau ir neiko netasitiko, o jei kam nepatinka mano siulytas budas tai cia jau ne mano problema. cia ti common rail'ams netiktu, bet paprastiems seno tipo dyzeliams su boch siurliu ir negudriais purkstukais nieko nenutinka, px
2013-06-28 00:15
nu nemazai cia pridiskutavot jus, gerai, kuo daugiau nuomoniu tuo geriau pradziai galvoju bandysiu ta dacika temp atjungti, o galima su juo atjungtu vazineti visa laika? ka jo atjungimas gali dar itakoti?
299 / 0
2013-06-28 09:29
gali buti kad visa laika zvakes kais, jeigu atjungsti....o per kuro magystrales oro gaodo? yra burbuliuku? Greiciausiai koks golf 4?
265 / 0
2013-06-28 10:11
Sveiki. Smulkiausia beda gali buti tiesiog per silpnas akumuliatorius. Jei yra galimybe pabandyk pakeist kitu bent jau pabandymui.
2013-06-28 13:00
2013-06-28 10:11 nexusss wrote: Sveiki. Smulkiausia beda gali buti tiesiog per silpnas akumuliatorius. Jei yra galimybe pabandyk pakeist kitu bent jau pabandymui. :smoke:
nemanau kad akumas per silpnas, nes salta gerai kuria, 60-70 laipsniu irgi gerai, bet 90 pasiekia ir sunkei kurias...
2013-06-28 13:23
2013-06-28 00:15 wrote: nu nemazai cia pridiskutavot jus, gerai, kuo daugiau nuomoniu tuo geriau:thumbup: pradziai galvoju bandysiu ta dacika temp atjungti, o galima su juo atjungtu vazineti visa laika? ka jo atjungimas gali dar itakoti?
1. nerodys temperatūros prietaisų skydelyje
2. Kaitins žvakes labai ilgai vos ne iki jų sudegimo jei rėlė natsijungs po kokios minutės
2013-06-28 16:02
2013-06-28 00:15 wrote: nu nemazai cia pridiskutavot jus, gerai, kuo daugiau nuomoniu tuo geriau:thumbup: pradziai galvoju bandysiu ta dacika temp atjungti, o galima su juo atjungtu vazineti visa laika? ka jo atjungimas gali dar itakoti?
2013-06-28 13:23 wrote: 1. nerodys temperatūros prietaisų skydelyje
2. Kaitins žvakes labai ilgai vos ne iki jų sudegimo jei rėlė natsijungs po kokios minutės
viskas aisku, tai cia tas pats kaips su a6, atjungu akd uzkurt lengviau o paskui greit uzdedi..dekui reikes pameginti tša buda ir tada jau ziureti
2013-06-28 22:59
nusipirk nauja siurbli, mechanini, is TD, apie 100~ lt tau kainuos sitas malonumas bet su lyg juo pasibaigs visa elektra, ir tuo paciu problemos, turesi m-tdi, labai populerus dalykas kazkuriam regione dabar tiksliai neatsimenu
265 / 0
2013-06-28 23:42
Pas mane buvo seat toledo II 1.9 tdi 81kW, toks pats kaip 66kW. Saltas kurdavosi be problemu, o karstas ilgai tekdavo sukt... Pakeiciau akuma ir problemos baiges Nesakau kad 100 proc. bet man taip buvo.
2013-06-30 19:58
2013-06-28 22:59 wrote: nusipirk nauja siurbli, mechanini, is TD, apie 100~ lt tau kainuos sitas malonumas bet su lyg juo pasibaigs visa elektra, ir tuo paciu problemos, turesi m-tdi, labai populerus dalykas kazkuriam regione dabar tiksliai neatsimenu
jo, patarimas vertas milijono.

Dar nei vienas TDI su uždėtu TD pilnai mechaniniu siurbliu, atjngta elektronika ir perdarytu mechaniniu gazu nevažiuoja ir nevažiuos kaip važiuoja TDI ir nebalamutink žmonių, nes neduok dieve dar kas patikės tavo pasakyta nesamone.

Nesakau, kad toks frankenšteinas nevažiuos. Važiuos, bet be traukos ir žvalumo ir apsipylęs dūmais
2013-06-30 21:34
man atrodo kad jau pyzda tam tavo siurbliui, nes atjungus ta fiske tau duoda daugiau kuro, kaitina zvakes ir ankstina degima tai jau automatiskai palengvina uzsivedima, kad ir sudile plundzeriai. juk mirstatiems siurbliams ankstina degima kad geriau uzsivestu. manau cia tas fyskes atjungimas nieko nepades.
2013-07-01 09:19
2013-06-30 21:34 wrote: man atrodo kad jau pyzda tam tavo siurbliui, nes atjungus ta fiske tau duoda daugiau kuro, kaitina zvakes ir ankstina degima tai jau automatiskai palengvina uzsivedima, kad ir sudile plundzeriai. juk mirstatiems siurbliams ankstina degima kad geriau uzsivestu. manau cia tas fyskes atjungimas nieko nepades.
degimo paankstinimas plunžerių sukeliamo slėgio nepadidins, taip kas nesakyk to ko nežinai, o degimo ankstinimas seniems varikliams šiek tiek padeda, kai kompresija nebekokia.

Aišku temos autoriaus TDI labai norėčiau pamatyti prisijungęs VCDS 4 grupėj trečią langelį ir 1 grupėj antrą langelį parodymus bei 5 grupės antrą langelį po starto tada pasakyčiau tiksliau ir pirmiausia būtinai norėčiau sužinoti kaip keičiasi startas po fiškės atjungimo nuo temp daviklio. Galėčiau daug ką pasakyti
2013-07-01 17:50
dar buna variantas, meistreliai megsta is akies ar klausos siurbli pastumdyt ar degima atreguliuot. tj jo reikia patikrint ar ne i pievas prisukiota kazkieno. turejau viena kur degimas is akies pasukiotas, kurdavos normaliai, bet per kompa net i grafiko rezius nepatekdavo. kitoj iq prireguliuotas vietoj 2-9 pagal specifikacija kaip turi but, buvo 0.5 tj vaziuojant dumais pildavos.
2013-07-08 19:54
sveiki siandien kazkaip pastebejau savo seat ibizoi kad sunkiau pradejo kurtis tiek silta tiek salta..variklis 1.4tdi pumpaduse.kartais uzeina kuriasi normaliai o kartais tris sekundes pasukt reik..kame cia problema galetu but?kuro filtras keistas senokai..ar cia jau tiem legendiniam purkstukam paskutinioji...?
2013-07-10 10:10
pirma filtra pasikeisk, poto jau reik ziuret ar purkstukas koks vienas i pabaiga ar seip koks daviklis.
2013-07-15 12:56
sveiki, na ka pagaliau radau laiko kad uzkaitinus temperatura galeciau atjungti ta dacikeli, na ir ka, kuriasi vos palietus rakteli su tajungta fiske..
tai kokie patarimai butu, kad padaryti kad normalei kurtusi be atjungimo, nes siurblys kaip ir atkrenta sioje vietoje?
beje radau nukritusi viena laideli ir nerandu is kur jis galetu buti, nes nerandu jo vietos, vakare nufotkinsiu imesiu foto, gal gerb. Idalius pades surasti jo vieta ir paskirti
2013-07-15 14:17
tai va, pasirodo po ilgų nereikalingų "specų" rašliavų atkrenta ir siurblys ir akumas ir alyva į salerka ir kitos nesamonės.

Sakau jei nori padaryti kaip reikiant, reikalingas kompo programos naujas perrašymas arba jei esi taupus lietuvis tai galima padaryt laikinai apgaviką, bet jei jau programa turi iškraipymų su karštu startu, tai po kokių metų ar dviejų nieko nedarant gali prasidėt variklio patrukčiojimai net važiuojant lygiu keliu.
2013-07-15 14:57
o negali buti kaltas tas daviklis pats? o koks apgavikas butu gal gali atskleisti aisku jei nera tai kazkokia paslaptis?
2013-07-15 15:10
ne daviklyje esme. apgavikas toks, kad nukerpi laida temp daviklio ir pajungi prie galu atsivedes jungikli i salona. tik kirpk laida kur eina i pc o ne i skydeli. ten buna 4 laidai ligtais, 2 pajungti prie auto kompo, 2 prie skydelio. arba mygtuka koki pajungi, kai karsta vedi masina paspaudes mygtuka paskui atleidi.
2013-07-15 15:53
daviklis ne prie ko.

Paprasčiau yra apgavikui statyt rėlę, kuri atjungs tą vieną reikiamą laidą starterio sūkimo metu ir tada nereik maigyt jokios knopkės
2013-07-15 16:04
2013-07-15 15:53 wrote: daviklis ne prie ko.

Paprasčiau yra apgavikui statyt rėlę, kuri atjungs tą vieną reikiamą laidą starterio sūkimo metu ir tada nereik maigyt jokios knopkės
Aš darydavau biški kitaip, rėlės valdymą jungdavau nuo degimo laido, skirto salonui, (dar prieš sukantis starteriui, atjungiamas pliusas salono prietaisams). Tokiu atveju starteriui dar nepradėjus suktis, daviklio grandinė pertraukiama. Aišku čia sekundės dalių reikalas, bet kompui susigaudyt padeda greičiau
2013-07-17 18:48
2013-07-15 15:53 wrote: daviklis ne prie ko.

Paprasčiau yra apgavikui statyt rėlę, kuri atjungs tą vieną reikiamą laidą starterio sūkimo metu ir tada nereik maigyt jokios knopkės
o kaip mazdaug statosi ta rele, koks jos pricipas, kur ja gauti, ir ka su kuo sujungti? anksciau nesu to dares, bet jei paaiskintumete manau pasidaryciau nes rankos ne is visiskos siknos isdygusios
2013-07-17 18:51
dar pridedu foto laidelio kuri pamaciau nuemes apsauga..gal kas zino kokia jo paskirtis ir kur turetu jis jungtis, nes niekaip nerandu kur jis turetu jungtis ir is kur nuluzes yra...
2013-07-17 18:51
2013-07-17 18:51
2013-07-17 18:53
2013-07-17 19:06
na cia prie to daviklio kur ant dideles slangos stovi turbut, kur matosi paskutinej foto. panasu i oro padavimo temp davikli(G71).
2013-07-17 22:01
2013-07-17 19:06 wrote: na cia prie to daviklio kur ant dideles slangos stovi turbut, kur matosi paskutinej foto. panasu i oro padavimo temp davikli(G71).
Dekui manfre, buvai teisus, cia nuo to daciko, ir kaip as pats nepastebejau nors net is foto akivaizdziai matosi paziurejus kai pasakei

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you