Volvo S80

Created by User 2014-03-11
2014-03-11 12:40
Sveiki, norejau paklausti ar geros yra s80 1999 m 2.5 TDI 103kw dizeliu automatines pavaru dezes?
Ar geriau vis del to mechanine geresne?
7645 / 0
2014-03-11 12:53
2014-03-11 12:40 wrote: Sveiki, norejau paklausti ar geros yra s80 1999 m 2.5 TDI 103kw dizeliu automatines pavaru dezes?
Ar geriau vis del to mechanine geresne?
jei GM deze, tai OK.Jei Aisin, na tai kaip paklius.Remontas nelabai imanomas, nes kainininkas baisus.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-03-11 13:08
o siaip so automatine ar mechanine geresnis variantas?
7645 / 0
2014-03-11 13:12
2014-03-11 13:08 wrote: o siaip so automatine ar mechanine geresnis variantas?
jei neturi vienos kojos, tai geriau automatasPas mane vis dar abi kojos, todel man geriau mechanas
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-03-11 13:23
Matai vis ieskojau mechanikos, o senden pasiule automata pirkt :D
7645 / 0
2014-03-11 13:37
2014-03-11 13:23 wrote: Matai vis ieskojau mechanikos, o senden pasiule automata pirkt :D
volvo forume paskaitinek.Dabar jau neatsimenu iki kuriu metu ejo GM, veliau jau Aisin dezes.Paimkim kokiu 08m. masina, tai silpna vieta hidraulinis dezes blokas.Kaina sostenoj apie 5klt, gal galima kazkur pigiau gaut, nezinau...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2014-03-11 13:55
2014-03-11 13:23 wrote: Matai vis ieskojau mechanikos, o senden pasiule automata pirkt :D
2014-03-11 13:37 maumas wrote: volvo forume paskaitinek.Dabar jau neatsimenu iki kuriu metu ejo GM, veliau jau Aisin dezes.Paimkim kokiu 08m. masina, tai silpna vieta hidraulinis dezes blokas.Kaina sostenoj apie 5klt, gal galima kazkur pigiau gaut, nezinau...
šiaip kiek teko girdėt tai volvuose iki 2000 metų automatai tikrai patikimi ir nelepūs tik kad rida tokiose mašinose milijoninė būna
2014-03-11 14:01
na cia galima sakyti pazistamas pats varineja volvo masinas jau memazai metu ir dabar atvare volvo s80 automata su 260 tukst. km rida ir iskart pasake, kad dar iki 2001 su automatine maziau problemu nei su mechanine pavaru deze.
2014-03-11 14:15
2014-03-11 14:01 wrote: na cia galima sakyti pazistamas pats varineja volvo masinas jau memazai metu ir dabar atvare volvo s80 automata su 260 tukst. km rida ir iskart pasake, kad dar iki 2001 su automatine maziau problemu nei su mechanine pavaru deze.
na su mechanine išvis neteko girdėt kad volvai turėtų kokių nors problemų, o jei tikrai rida tik 260000 tai čia galima sakyt nauja mašina
2014-03-11 14:45
2014-03-11 14:01 wrote: na cia galima sakyti pazistamas pats varineja volvo masinas jau memazai metu ir dabar atvare volvo s80 automata su 260 tukst. km rida ir iskart pasake, kad dar iki 2001 su automatine maziau problemu nei su mechanine pavaru deze.
2014-03-11 14:15 wrote: na su mechanine išvis neteko girdėt kad volvai turėtų kokių nors problemų, o jei tikrai rida tik 260000 tai čia galima sakyt nauja mašina
kokių dar 2001 ar iki 2000. Geros jos yra. Tiesiog gali ne taip laikyti tos kur galima pačiam bėgius įmušt, pusiau automatinės, nes neaišku kas prieš tai vairavęs, visos jos laiko, aš turiu s60 tas pats bibys liečiant variklį ir pavarų dėžę, automatas(automatas reikalingas ne bereikalo man...)
Bet kiek apsižėjau tai kainos kokį 1200lt, palieki dar jiem seną dėžę ir garantiją duoda porai metų.
O su mechaninėm jau linksmiau, jei sankaba nueina chujom, ar smagratis tai ne vieną tūkstantį teks paklot, o taip laikyt visos laiko, dar geriau, variklis nors nebus užpjautas kaip mechaninių, o dėžė laiko normaliai, man rods iki 2003 jų dar tos kur grynas automatas tai tas labiau patariu.
2014-03-11 15:07
2014-03-11 14:01 wrote: na cia galima sakyti pazistamas pats varineja volvo masinas jau memazai metu ir dabar atvare volvo s80 automata su 260 tukst. km rida ir iskart pasake, kad dar iki 2001 su automatine maziau problemu nei su mechanine pavaru deze.
2014-03-11 14:15 wrote: na su mechanine išvis neteko girdėt kad volvai turėtų kokių nors problemų, o jei tikrai rida tik 260000 tai čia galima sakyt nauja mašina
2014-03-11 14:45 wrote: kokių dar 2001 ar iki 2000. Geros jos yra. Tiesiog gali ne taip laikyti tos kur galima pačiam bėgius įmušt, pusiau automatinės, nes neaišku kas prieš tai vairavęs, visos jos laiko, aš turiu s60 tas pats bibys liečiant variklį ir pavarų dėžę, automatas(automatas reikalingas ne bereikalo man...)
Bet kiek apsižėjau tai kainos kokį 1200lt, palieki dar jiem seną dėžę ir garantiją duoda porai metų.
O su mechaninėm jau linksmiau, jei sankaba nueina chujom, ar smagratis tai ne vieną tūkstantį teks paklot, o taip laikyt visos laiko, dar geriau, variklis nors nebus užpjautas kaip mechaninių, o dėžė laiko normaliai, man rods iki 2003 jų dar tos kur grynas automatas tai tas labiau patariu.
sankaba ar smagratis tai ne greičių dėžė
87 / 0
2014-03-11 15:09
2014-03-11 13:08 wrote: o siaip so automatine ar mechanine geresnis variantas?
Šitoms Volvo didžiausias skirtumas tarp mechninės ir automatinės dėžės, kuro sanaudos (2.5tdi automatas nekvepia ekonomiškumu). Plačiau gali volvo forume paskaitinėti, tenai ir informacijos norimos tikrai gausi, nes čia tema baigsis ginčais automtas/mechanika, na ir žinoma "dyzelis traktoriams, dujos viryklėms, imk T6 benzą".
2014-03-11 15:35
na sake kazkur vienu litru daugiau ima nei mechanika
87 / 0
2014-03-11 15:44
2014-03-11 15:35 wrote: na sake kazkur vienu litru daugiau ima nei mechanika
Čia toks standaritis pasakymas bet kuriam automobiliui. S80 su automatu mieste nuo 10ltr.
2014-03-11 15:51
O mechanika kiek kazkur imtu?
87 / 0
2014-03-11 15:58
2014-03-11 15:51 wrote: O mechanika kiek kazkur imtu?
Man kazkur apie 8ltr mieste (ne pensininkas, naudojamas kaip darbinis, daug sustojimu kas keli kilometrai). Uzmiestyje ilgu atstumu ir i 6 telpa.
2014-03-11 20:01
tai pagal viska taip iseina geriau uzsakineti mechanika.
2014-03-12 00:48
kažkaip man kvaila yra kaip žmogus kuris vairuoja mechaninę ir automato net nėra vairavęs, kas tuos du litrus daugiau pagal tave suvalgo? tai jei mano volvo kaune d5 ryja 7, 5. ar 8 tai pagal tave mechanika turėtų ryt dviejais litrais mažiau? Daugiausia skyriasi 0.5l, na iki 1 litro. Bent jau šiom mašinom..
2014-03-12 07:40
2014-03-12 00:48 wrote: kažkaip man kvaila yra kaip žmogus kuris vairuoja mechaninę ir automato net nėra vairavęs, kas tuos du litrus daugiau pagal tave suvalgo? tai jei mano volvo kaune d5 ryja 7, 5. ar 8 tai pagal tave mechanika turėtų ryt dviejais litrais mažiau? Daugiausia skyriasi 0.5l, na iki 1 litro. Bent jau šiom mašinom..
Dar vienas užsikrėtęs ekonomine paranoja
87 / 0
2014-03-12 07:43
2014-03-12 00:48 wrote: kažkaip man kvaila yra kaip žmogus kuris vairuoja mechaninę ir automato net nėra vairavęs, kas tuos du litrus daugiau pagal tave suvalgo? tai jei mano volvo kaune d5 ryja 7, 5. ar 8 tai pagal tave mechanika turėtų ryt dviejais litrais mažiau? Daugiausia skyriasi 0.5l, na iki 1 litro. Bent jau šiom mašinom..
Ir kuo tu gi remiesi teigdamas ką kitas yra ar nėra vairavęs ir kodėl įsitikinęs kad pačio patirtis su skirtingais automobiliais ir MPD/APD didesnė? O man kvailą kai tamsta (na čia tokia auto savininkų kategorija), aukština, dievina ir gina tai, ką tuo metu vairuoja (dažniausiai iki kol parduoda arba jei tai D5 pakeičia purkštukus, smagratį). BMW savininkai ir iki nukritimo aiškina kad 530d 7ltr valgo. Trumpai tariant esi iš tų, kurie sugeba su dešimties metu automobiliu pasiekti sanaudas mažesnes nei nurodo gamintojas naujam automobiliui idealiomis sąlygomis (gamintojas kiek pamenu D5 deklruoja 8.8-9ltr mieste), sveikinu.
P.S. D5 yra ekonomiškesnis už 2.5TDI.
2014-03-14 10:41
2014-03-12 00:48 wrote: kažkaip man kvaila yra kaip žmogus kuris vairuoja mechaninę ir automato net nėra vairavęs, kas tuos du litrus daugiau pagal tave suvalgo? tai jei mano volvo kaune d5 ryja 7, 5. ar 8 tai pagal tave mechanika turėtų ryt dviejais litrais mažiau? Daugiausia skyriasi 0.5l, na iki 1 litro. Bent jau šiom mašinom..
2014-03-12 07:43 gedasjns wrote: Ir kuo tu gi remiesi teigdamas ką kitas yra ar nėra vairavęs ir kodėl įsitikinęs kad pačio patirtis su skirtingais automobiliais ir MPD/APD didesnė? O man kvailą kai tamsta (na čia tokia auto savininkų kategorija), aukština, dievina ir gina tai, ką tuo metu vairuoja (dažniausiai iki kol parduoda arba jei tai D5 pakeičia purkštukus, smagratį). BMW savininkai ir iki nukritimo aiškina kad 530d 7ltr valgo. Trumpai tariant esi iš tų, kurie sugeba su dešimties metu automobiliu pasiekti sanaudas mažesnes nei nurodo gamintojas naujam automobiliui idealiomis sąlygomis (gamintojas kiek pamenu D5 deklruoja 8.8-9ltr mieste), sveikinu.
P.S. D5 yra ekonomiškesnis už 2.5TDI.
matai miestas miestui nelygus, vilniui ar diesniam mieste kur daugiau gyventojų ir t, t tai ir daugiau rytų. O tipo labai skyriasi naujas nuo senesnio kad sąnaudos turėtų ženkliai skirtis? dūmingumas tik 0.26, tad tvarkingas yra ir viskas ten gerai. Kas ten pačiame variklyje pasidaro kad sakai jog daugiau ryja nuo senatvės? kad cilindre mikroįtrūkimai ar dar kasnors tokio?
87 / 0
2014-03-14 11:06
2014-03-12 00:48 wrote: kažkaip man kvaila yra kaip žmogus kuris vairuoja mechaninę ir automato net nėra vairavęs, kas tuos du litrus daugiau pagal tave suvalgo? tai jei mano volvo kaune d5 ryja 7, 5. ar 8 tai pagal tave mechanika turėtų ryt dviejais litrais mažiau? Daugiausia skyriasi 0.5l, na iki 1 litro. Bent jau šiom mašinom..
2014-03-12 07:43 gedasjns wrote: Ir kuo tu gi remiesi teigdamas ką kitas yra ar nėra vairavęs ir kodėl įsitikinęs kad pačio patirtis su skirtingais automobiliais ir MPD/APD didesnė? O man kvailą kai tamsta (na čia tokia auto savininkų kategorija), aukština, dievina ir gina tai, ką tuo metu vairuoja (dažniausiai iki kol parduoda arba jei tai D5 pakeičia purkštukus, smagratį). BMW savininkai ir iki nukritimo aiškina kad 530d 7ltr valgo. Trumpai tariant esi iš tų, kurie sugeba su dešimties metu automobiliu pasiekti sanaudas mažesnes nei nurodo gamintojas naujam automobiliui idealiomis sąlygomis (gamintojas kiek pamenu D5 deklruoja 8.8-9ltr mieste), sveikinu.
P.S. D5 yra ekonomiškesnis už 2.5TDI.
2014-03-14 10:41 wrote: matai miestas miestui nelygus, vilniui ar diesniam mieste kur daugiau gyventojų ir t, t tai ir daugiau rytų. O tipo labai skyriasi naujas nuo senesnio kad sąnaudos turėtų ženkliai skirtis? dūmingumas tik 0.26, tad tvarkingas yra ir viskas ten gerai. Kas ten pačiame variklyje pasidaro kad sakai jog daugiau ryja nuo senatvės? kad cilindre mikroįtrūkimai ar dar kasnors tokio?
Na matai aš nesu teoretikas, tai sakau kiek valgo realiai (matuojant nuo pilno pylimo iki pilno), o kas ten dedas cilindruose ar duslintuve atleisk bet nesigilinsiu, tik manau nereikia būti naiviam ir bandyti save ir kitus įtikinti, kad tie 10m eksploatacijos ir keli šimtai menkų tūkstantėlių kilometrų varikliui, transmisijai, važiuoklei ir viso to pasekoje eksploatacijos kaštams neturi įtakos. Čia vienas nesenai gyresi, kad S60 iš vokiečių parsivarė savo eiga su vidutinėmis 2.9ltr sanaudomis. Rastumėte bendrą kalbą.
2014-03-14 11:24
2014-03-12 07:43 gedasjns wrote: Ir kuo tu gi remiesi teigdamas ką kitas yra ar nėra vairavęs ir kodėl įsitikinęs kad pačio patirtis su skirtingais automobiliais ir MPD/APD didesnė? O man kvailą kai tamsta (na čia tokia auto savininkų kategorija), aukština, dievina ir gina tai, ką tuo metu vairuoja (dažniausiai iki kol parduoda arba jei tai D5 pakeičia purkštukus, smagratį). BMW savininkai ir iki nukritimo aiškina kad 530d 7ltr valgo. Trumpai tariant esi iš tų, kurie sugeba su dešimties metu automobiliu pasiekti sanaudas mažesnes nei nurodo gamintojas naujam automobiliui idealiomis sąlygomis (gamintojas kiek pamenu D5 deklruoja 8.8-9ltr mieste), sveikinu.
P.S. D5 yra ekonomiškesnis už 2.5TDI.
2014-03-14 10:41 wrote: matai miestas miestui nelygus, vilniui ar diesniam mieste kur daugiau gyventojų ir t, t tai ir daugiau rytų. O tipo labai skyriasi naujas nuo senesnio kad sąnaudos turėtų ženkliai skirtis? dūmingumas tik 0.26, tad tvarkingas yra ir viskas ten gerai. Kas ten pačiame variklyje pasidaro kad sakai jog daugiau ryja nuo senatvės? kad cilindre mikroįtrūkimai ar dar kasnors tokio?
2014-03-14 11:06 gedasjns wrote: Na matai aš nesu teoretikas, tai sakau kiek valgo realiai (matuojant nuo pilno pylimo iki pilno), o kas ten dedas cilindruose ar duslintuve atleisk bet nesigilinsiu, tik manau nereikia būti naiviam ir bandyti save ir kitus įtikinti, kad tie 10m eksploatacijos ir keli šimtai menkų tūkstantėlių kilometrų varikliui, transmisijai, važiuoklei ir viso to pasekoje eksploatacijos kaštams neturi įtakos. Čia vienas nesenai gyresi, kad S60 iš vokiečių parsivarė savo eiga su vidutinėmis 2.9ltr sanaudomis. Rastumėte bendrą kalbą.
Tame ir esmė kad mašinoj niekas nepasikeičia nors ir po 10 m, jei ji TVARKINGA, nebent pagal tave gal koks balastas po kiek laiko užsideda svorio, ar kas. Gal padidėjo max 0.5 nuo TVARKINGOS mašinos. nuo netvarkingos tikiu kad gali daug pakilt

tai aš taip ir matuoju, kitaip ir nematuoju, nes kitaip tikrai niekaip nesuskaičiuosi kiek ištikro suryjo :D nežinau vien mieste prasuku 850, likus mažai kuro ipilu. Tiki netiki man nuo to nei šilta nei šalta, rašau realias sąnaudas, ir nieko aš čia apgaudinėt nenoriu.
O kad su 2.9 litro važiavo tai čia nesamone paskutinė. Per kompą gal ir rodo tiek važiuojant ant 80, bet realiai užmiestį važiuojant 90-110 5.0, 5.5 REALIOS sąnaudos. Netiki tuo kuo aš sakau, tai nueik į autovikingai, ir galėsi pasižiūrėt kaip žmonės nusimanantys sako apie tą d5, kad jis tiek ir ryja kiek sakau.
Ir aš jokiu būdu nesakau kad tai pats geriausias pasirinkimas koks tik galėtų būti, kiekvieno skonis skirtingas.
87 / 0
2014-03-14 12:15
2014-03-14 10:41 wrote: matai miestas miestui nelygus, vilniui ar diesniam mieste kur daugiau gyventojų ir t, t tai ir daugiau rytų. O tipo labai skyriasi naujas nuo senesnio kad sąnaudos turėtų ženkliai skirtis? dūmingumas tik 0.26, tad tvarkingas yra ir viskas ten gerai. Kas ten pačiame variklyje pasidaro kad sakai jog daugiau ryja nuo senatvės? kad cilindre mikroįtrūkimai ar dar kasnors tokio?
2014-03-14 11:06 gedasjns wrote: Na matai aš nesu teoretikas, tai sakau kiek valgo realiai (matuojant nuo pilno pylimo iki pilno), o kas ten dedas cilindruose ar duslintuve atleisk bet nesigilinsiu, tik manau nereikia būti naiviam ir bandyti save ir kitus įtikinti, kad tie 10m eksploatacijos ir keli šimtai menkų tūkstantėlių kilometrų varikliui, transmisijai, važiuoklei ir viso to pasekoje eksploatacijos kaštams neturi įtakos. Čia vienas nesenai gyresi, kad S60 iš vokiečių parsivarė savo eiga su vidutinėmis 2.9ltr sanaudomis. Rastumėte bendrą kalbą.
2014-03-14 11:24 wrote: Tame ir esmė kad mašinoj niekas nepasikeičia nors ir po 10 m, jei ji TVARKINGA, nebent pagal tave gal koks balastas po kiek laiko užsideda svorio, ar kas. Gal padidėjo max 0.5 nuo TVARKINGOS mašinos. nuo netvarkingos tikiu kad gali daug pakilt

tai aš taip ir matuoju, kitaip ir nematuoju, nes kitaip tikrai niekaip nesuskaičiuosi kiek ištikro suryjo :D nežinau vien mieste prasuku 850, likus mažai kuro ipilu. Tiki netiki man nuo to nei šilta nei šalta, rašau realias sąnaudas, ir nieko aš čia apgaudinėt nenoriu.
O kad su 2.9 litro važiavo tai čia nesamone paskutinė. Per kompą gal ir rodo tiek važiuojant ant 80, bet realiai užmiestį važiuojant 90-110 5.0, 5.5 REALIOS sąnaudos. Netiki tuo kuo aš sakau, tai nueik į autovikingai, ir galėsi pasižiūrėt kaip žmonės nusimanantys sako apie tą d5, kad jis tiek ir ryja kiek sakau.
Ir aš jokiu būdu nesakau kad tai pats geriausias pasirinkimas koks tik galėtų būti, kiekvieno skonis skirtingas.
Beprasmiška čia su tavim ginčytis, puiku kad tavo s80 toks ekomobilis. Galėjai ir 2.9 T6 pirkti, su tokiu talentu taupiai važiuoti būtum irgi į kokius 12ltr mieste tilpęs. Paskui žmonės prisiskaitę tokių eko pasakų ir nusipirkę automobilį atakuoja forumus ir autoservisus su pagalbos prašymais kodėl jų pirkinys tiek tau ryna.
2014-03-15 01:50
2014-03-14 11:06 gedasjns wrote: Na matai aš nesu teoretikas, tai sakau kiek valgo realiai (matuojant nuo pilno pylimo iki pilno), o kas ten dedas cilindruose ar duslintuve atleisk bet nesigilinsiu, tik manau nereikia būti naiviam ir bandyti save ir kitus įtikinti, kad tie 10m eksploatacijos ir keli šimtai menkų tūkstantėlių kilometrų varikliui, transmisijai, važiuoklei ir viso to pasekoje eksploatacijos kaštams neturi įtakos. Čia vienas nesenai gyresi, kad S60 iš vokiečių parsivarė savo eiga su vidutinėmis 2.9ltr sanaudomis. Rastumėte bendrą kalbą.
2014-03-14 11:24 wrote: Tame ir esmė kad mašinoj niekas nepasikeičia nors ir po 10 m, jei ji TVARKINGA, nebent pagal tave gal koks balastas po kiek laiko užsideda svorio, ar kas. Gal padidėjo max 0.5 nuo TVARKINGOS mašinos. nuo netvarkingos tikiu kad gali daug pakilt

tai aš taip ir matuoju, kitaip ir nematuoju, nes kitaip tikrai niekaip nesuskaičiuosi kiek ištikro suryjo :D nežinau vien mieste prasuku 850, likus mažai kuro ipilu. Tiki netiki man nuo to nei šilta nei šalta, rašau realias sąnaudas, ir nieko aš čia apgaudinėt nenoriu.
O kad su 2.9 litro važiavo tai čia nesamone paskutinė. Per kompą gal ir rodo tiek važiuojant ant 80, bet realiai užmiestį važiuojant 90-110 5.0, 5.5 REALIOS sąnaudos. Netiki tuo kuo aš sakau, tai nueik į autovikingai, ir galėsi pasižiūrėt kaip žmonės nusimanantys sako apie tą d5, kad jis tiek ir ryja kiek sakau.
Ir aš jokiu būdu nesakau kad tai pats geriausias pasirinkimas koks tik galėtų būti, kiekvieno skonis skirtingas.
2014-03-14 12:15 gedasjns wrote: Beprasmiška čia su tavim ginčytis, puiku kad tavo s80 toks ekomobilis. Galėjai ir 2.9 T6 pirkti, su tokiu talentu taupiai važiuoti būtum irgi į kokius 12ltr mieste tilpęs. Paskui žmonės prisiskaitę tokių eko pasakų ir nusipirkę automobilį atakuoja forumus ir autoservisus su pagalbos prašymais kodėl jų pirkinys tiek tau ryna.
nežinau dar neteko girdėt kad kam daug ritų būtent šis modelis, pas mane šiaip s60. Bet jai netiki visiškai realiomis sąnaudomis, tavo reikalas, sakau realias sąnaudas :)

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you