vaziuokle

Created by User 2013-10-17
2013-10-17 13:22
sveiki.vaziuojant kazkur nuo 90km/h pradeda drebet masina ir siek tiek plaukioja kelyje dar atrodo vairas toks laisvesnis paliko.kur cia gali but gedimas? Padangos, balansavimas, suvedimas atkrenta jie ne prie ko.audi a6 c4
2013-10-17 13:42
wrote: ..
su padangom viskas gerai visos geros vienodos.dar nepaminejau kad vienu momentu kazkas priekyje gan stipriai nubildejo ir nuo tada viskas prasidejo.
2013-10-17 13:45
siaip mintis kyla kad gal kokia granata ar sailenblokai jau i pabaiga
2013-10-17 13:54
2013-10-17 13:45 wrote: siaip mintis kyla kad gal kokia granata ar sailenblokai jau i pabaiga
Sailentblokus tikrinciaus.
2013-10-17 14:04
jo, pas visus mašinos ledinės kol rašo prie kompo prisėdę, o kai gerai prakreti ant duobės užvaręs, tai paskui vienintelį klausimą tesišlemena - kiek dabar kainuos
2013-10-17 14:15
2013-10-17 14:04 wrote: jo, pas visus mašinos ledinės kol rašo prie kompo prisėdę, o kai gerai prakreti ant duobės užvaręs, tai paskui vienintelį klausimą tesišlemena - kiek dabar kainuos
ner cia ko lazdawotis:D visom masinom anksciau ar veliau vaziuokle pabyra:D
2013-10-17 14:58
sveiki, gal neitema, bet norejau idaliaus paklaust, kame problema yra kad priekiniai ratai ciut ciut vaiksto pirmyn ir atgal? is tu ratu sklinda astrus kalenimas, bet kai TA varydavau, visada praeidavo. manau kad silinblokai, bet neesu uztikrintas 100%
2013-10-17 17:04
2013-10-17 14:58 wrote: sveiki, gal neitema, bet norejau idaliaus paklaust, kame problema yra kad priekiniai ratai ciut ciut vaiksto pirmyn ir atgal? is tu ratu sklinda astrus kalenimas, bet kai TA varydavau, visada praeidavo. manau kad silinblokai, bet neesu uztikrintas 100%
kokia mašina?
2013-10-17 17:08
kas gali but kad vaziuojant is leto iki kokiu 40mh/h galas lyg siektiek dreba?atrodo kad kazkuris ratas kreivai vaiksciotu?
2013-10-17 17:21
2013-10-17 17:08 wrote: kas gali but kad vaziuojant is leto iki kokiu 40mh/h galas lyg siektiek dreba?atrodo kad kazkuris ratas kreivai vaiksciotu?
Manau daug dalyku pradedant purvo apnasom ant disko, nesubalansuoto disko, gumbotos padangos, perplacios padangos, skirtingos padangos, kokia trauke stabilizatoriaus ir kt smulkmenu
2013-10-17 18:22
2013-10-17 14:58 wrote: sveiki, gal neitema, bet norejau idaliaus paklaust, kame problema yra kad priekiniai ratai ciut ciut vaiksto pirmyn ir atgal? is tu ratu sklinda astrus kalenimas, bet kai TA varydavau, visada praeidavo. manau kad silinblokai, bet neesu uztikrintas 100%
2013-10-17 17:04 wrote: kokia mašina?
ford scorpio mk 2 ir fiat multipla 1999. abiem tos pacios problemos
2013-10-17 18:28
2013-10-17 14:58 wrote: sveiki, gal neitema, bet norejau idaliaus paklaust, kame problema yra kad priekiniai ratai ciut ciut vaiksto pirmyn ir atgal? is tu ratu sklinda astrus kalenimas, bet kai TA varydavau, visada praeidavo. manau kad silinblokai, bet neesu uztikrintas 100%
2013-10-17 17:04 wrote: kokia mašina?
2013-10-17 18:22 wrote: ford scorpio mk 2 ir fiat multipla 1999. abiem tos pacios problemos
paprastai ir nesunkiai gali pasitikrinti:
užsivarai mašiną ant duobės, užgesini variklį ir palieki įjungtą tarkim 1 pavarą, o tada palindęs po mašina kiek turi sveikatos ją bandai stumdyti pirmyn atgal ir pamatysi ir sailenblokų būklę ir netgi variklio pagalvių būklę.
Daugiau nieko negaliu diagnozuot nematydamas mašinos
2013-10-17 18:31
2013-10-17 14:58 wrote: sveiki, gal neitema, bet norejau idaliaus paklaust, kame problema yra kad priekiniai ratai ciut ciut vaiksto pirmyn ir atgal? is tu ratu sklinda astrus kalenimas, bet kai TA varydavau, visada praeidavo. manau kad silinblokai, bet neesu uztikrintas 100%
2013-10-17 17:04 wrote: kokia mašina?
2013-10-17 18:22 wrote: ford scorpio mk 2 ir fiat multipla 1999. abiem tos pacios problemos
Vartosi ar kliba sukant pirmyn atgal kai begis ijungtas?Scorpio ir multipla skirtingos priek.pakabos bet vienoda problema nu ir trantukai:)
2013-10-17 18:32
2013-10-17 17:04 wrote: kokia mašina?
2013-10-17 18:22 wrote: ford scorpio mk 2 ir fiat multipla 1999. abiem tos pacios problemos
2013-10-17 18:28 wrote: paprastai ir nesunkiai gali pasitikrinti:
užsivarai mašiną ant duobės, užgesini variklį ir palieki įjungtą tarkim 1 pavarą, o tada palindęs po mašina kiek turi sveikatos ją bandai stumdyti pirmyn atgal ir pamatysi ir sailenblokų būklę ir netgi variklio pagalvių būklę.
Daugiau nieko negaliu diagnozuot nematydamas mašinos
Kokie pagrindiniai pozymiai kai pavarge FSI 3, 2V6 variklio purkstukai ir siaip i ka atkreipti demesi gal teko susidurti?
2013-10-17 18:37
žinau puikiai ir mondeo ir multiplos priekines pakabas. Mažiausias laisvumas iš sailenblokų ir stovinčiai mašinai jau gali ratą pastumdyt pirmyn atgal, tik mondeikos stovi šakėse vienodi įpresuojami sailenblokai, o multiplos vienas presuojamas, kitas užmaunamas su metaliniu laikikliu. Bildėt gali stabilizatoriaus štanga dar iš įvorių kur tvirtinasi prie balkio

Beje kur buvo klausimas apie variklį, tai nuliūdinsiu, nes dirbu tik su dyzeliais jei lendu po kapotu
2013-10-17 18:51
2013-10-17 17:04 wrote: kokia mašina?
2013-10-17 18:22 wrote: ford scorpio mk 2 ir fiat multipla 1999. abiem tos pacios problemos
2013-10-17 18:31 wrote: Vartosi ar kliba sukant pirmyn atgal kai begis ijungtas?Scorpio ir multipla skirtingos priek.pakabos bet vienoda problema nu ir trantukai:)
nei kliba nei vartosi, tiesiog ratas vaiksto pirmyn-atgal
2013-10-17 18:53
2013-10-17 17:04 wrote: kokia mašina?
2013-10-17 18:22 wrote: ford scorpio mk 2 ir fiat multipla 1999. abiem tos pacios problemos
2013-10-17 18:28 wrote: paprastai ir nesunkiai gali pasitikrinti:
užsivarai mašiną ant duobės, užgesini variklį ir palieki įjungtą tarkim 1 pavarą, o tada palindęs po mašina kiek turi sveikatos ją bandai stumdyti pirmyn atgal ir pamatysi ir sailenblokų būklę ir netgi variklio pagalvių būklę.
Daugiau nieko negaliu diagnozuot nematydamas mašinos
dekui uz info
2013-10-17 18:57
stovinčiai mašinai (varomu priekiu)jei pirmyn atgal iš jėgos ratą stumdysi, tai bet kuriai mašinas jis judės, bet panašiai nedaugiau puse centimetro, nes iš visų sailenblokų gumų tamprumas turi būti ir tam tikrą gumų tampymąsi TA centrai praleidžia kaip tvarkingą
2013-10-17 19:07
2013-10-17 18:57 wrote: stovinčiai mašinai (varomu priekiu)jei pirmyn atgal iš jėgos ratą stumdysi, tai bet kuriai mašinas jis judės, bet panašiai nedaugiau puse centimetro, nes iš visų sailenblokų gumų tamprumas turi būti ir tam tikrą gumų tampymąsi TA centrai praleidžia kaip tvarkingą
puse cm? pas manes apie 1.5-3cm. desinys daugiau bilda ir kliba. ir ne is jegos, o uzdedu koja ir biski spusteliu atgal, ir vaikscioja. tai silinblokai?
2013-10-17 19:12
2013-10-17 18:57 wrote: stovinčiai mašinai (varomu priekiu)jei pirmyn atgal iš jėgos ratą stumdysi, tai bet kuriai mašinas jis judės, bet panašiai nedaugiau puse centimetro, nes iš visų sailenblokų gumų tamprumas turi būti ir tam tikrą gumų tampymąsi TA centrai praleidžia kaip tvarkingą
2013-10-17 19:07 wrote: puse cm?:shocking: pas manes apie 1.5-3cm. desinys daugiau bilda ir kliba. ir ne is jegos, o uzdedu koja ir biski spusteliu atgal, ir vaikscioja. tai silinblokai?
greičiausiai
2013-10-18 10:51
Sveiki, kaip galima patikrint atramines gumas ( audi b4) arba kas gali buti, vaziuojant per duobes letai, dungsi kazkas priekyje. Buvo pakeista stabilizatoriaus traukes, bet beda nedingo.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you