Touareg 3.2 ar 4.2

Created by explas 2014-03-09
3 / 0
2014-03-09 13:19
Kuris is ju geriau, patikimiau?
Kaip draugauja su dujom, kokias pasirinkti?
Girdejau 3.2 su grandine, kaip del 4.2?
Kalba eina apie Touareg ~2004m.
2014-03-09 19:00
draugas turėjo 3, 2 tai per 2 metus problemų neturėjo.kaip su 4, 2 nežinau
76 / 0
2014-03-09 19:04
o kaip del 2.5 dyz?mehanine deze, ar labai brangios detales ant ju?
2014-03-09 19:30
2014-03-09 19:04 comics23 wrote: o kaip del 2.5 dyz?mehanine deze, ar labai brangios detales ant ju?
sudas tie penkiacilindrai 2, 5 pas tuaregus, visi kiek tvarkyti variklio bedos, o eksploatcija tikrai nepigi.
pavyzdys, devetas alkuninis ant lietuvos radom tik 3 viena uz 2500 kitus 2 uz 4000lt
nepilni 2 metai atgal tokios kainos buvo.
3 / 0
2014-03-10 02:28
2014-03-09 19:00 wrote: draugas turėjo 3, 2 tai per 2 metus problemų neturėjo.kaip su 4, 2 nežinau
Pagal sanaudas tai ziuriu, kad labai jau panasios, tik galios daugiau 4.2 turi, bet kazkodel pardavimuose dauguma 3.2, idomu kodel?
3 / 0
2014-03-10 02:29
2014-03-09 19:04 comics23 wrote: o kaip del 2.5 dyz?mehanine deze, ar labai brangios detales ant ju?
Situ jau net ir as supratau, kad neverta ziureti :)
2014-03-10 09:19
Verčiame eksploatuotojo žinyną
(knygutė mašinoje, originalas)

2, 5 su mechanine/mieste 13, 2L(realybeje 14L)

3, 0 su mechanine/mieste 14, 6(realybeje 15, 5)

automatui triptronikui dar +minimum 1L.

2, 5 vienintelis privalumas, kad neteko matyti
komplektuojamo su reguliuojama pakaba(paprasta)
3, 0tdi neteko matyti su paprasta, tik reguliuojamo
aukscio pakaba(gal buna paprastu, neteko sutikti)

benzas 3, 2/mietsas pagal knygute 18, 3 realiai 20
benzas 4, 2 V8/miestas 20, 2 realybeje 23-25mieste.

kiek teko vaziuoti su 2, 5 TDI traukos, smagumo truksta
3, 0 100% čipuojami

Apie sutinkamus gedimjus nera prasmes kalbet, nes kiekvienam
pasitgaiko skirtingai, cayenne ir touareg panasus greitai byrantys, trapus modeliai, dazniausiais tai reguliuojamos pakabos gedimas ir priekiniai svirciu salenblokai.

Pirkti benzo neapsimoka jei nori deti dujas, nes itin maza bagazine,
kurioje vietos atsarginio rato didesnis nei 50l balionas nebetilptu
ir dar atsargini rata tasysiesi, jei kanors veztis neitin patogu,
o imetus bent 80-100 l baliona turesi dar ir "zapaske"veziotis isimta
tai bagazines kaip ir neturesi.Na nebent ats.rata laikyti balkone

Dyzeliu neapsimoka imti 2, 5TDI ir 5, 0V10TDI

(cia tik mano nuomone)


Privalumas kaip visu tos kartos VW -patogi vairuotojo ir keleivio
vieta priekyje.Ant galines sed.eiles jei aukstesnis zmogus ankstoka.
Sulankscius galines sedynes taip sunkiai telpa slides, kad tenka
tvirtinti ant stogo.Dviratis telpa vidun nebent nuemus priekini rata.
Valtis savaime aisku tik ant stogo


3 / 0
2014-03-10 17:55
2014-03-10 09:19 wrote: Verčiame eksploatuotojo žinyną
(knygutė mašinoje, originalas)

2, 5 su mechanine/mieste 13, 2L(realybeje 14L)

3, 0 su mechanine/mieste 14, 6(realybeje 15, 5)

automatui triptronikui dar +minimum 1L.

2, 5 vienintelis privalumas, kad neteko matyti
komplektuojamo su reguliuojama pakaba(paprasta)
3, 0tdi neteko matyti su paprasta, tik reguliuojamo
aukscio pakaba(gal buna paprastu, neteko sutikti)

benzas 3, 2/mietsas pagal knygute 18, 3 realiai 20
benzas 4, 2 V8/miestas 20, 2 realybeje 23-25mieste.

kiek teko vaziuoti su 2, 5 TDI traukos, smagumo truksta
3, 0 100% čipuojami

Apie sutinkamus gedimjus nera prasmes kalbet, nes kiekvienam
pasitgaiko skirtingai, cayenne ir touareg panasus greitai byrantys, trapus modeliai, dazniausiais tai reguliuojamos pakabos gedimas ir priekiniai svirciu salenblokai.

Pirkti benzo neapsimoka jei nori deti dujas, nes itin maza bagazine,
kurioje vietos atsarginio rato didesnis nei 50l balionas nebetilptu
ir dar atsargini rata tasysiesi, jei kanors veztis neitin patogu,
o imetus bent 80-100 l baliona turesi dar ir "zapaske"veziotis isimta
tai bagazines kaip ir neturesi.Na nebent ats.rata laikyti balkone

Dyzeliu neapsimoka imti 2, 5TDI ir 5, 0V10TDI

(cia tik mano nuomone)


Privalumas kaip visu tos kartos VW -patogi vairuotojo ir keleivio
vieta priekyje.Ant galines sed.eiles jei aukstesnis zmogus ankstoka.
Sulankscius galines sedynes taip sunkiai telpa slides, kad tenka
tvirtinti ant stogo.Dviratis telpa vidun nebent nuemus priekini rata.
Valtis savaime aisku tik ant stogo
:smilewink:

Dekui uz issakyta nuomone.

Uzkliuvo tik
"cayenne ir touareg panasus greitai byrantys, trapus modeliai, dazniausiais tai reguliuojamos pakabos gedimas ir priekiniai svirciu salenblokai."
Ar greit byra tik reguliuojama pakaba ir svirciu salenblokai ar dar problemos nesibaigia?

Tie 3.0 TDI pradejo eiti nuo 06 metu, tiesa?
Jei tas 3.0 ima ~16 mieste dyzelio tai irgi nestebuklas :(

O pats koki modeli eksploatuoji ar exploatavai?
2014-04-06 14:29
2014-03-10 09:19 wrote: Verčiame eksploatuotojo žinyną
(knygutė mašinoje, originalas)

2, 5 su mechanine/mieste 13, 2L(realybeje 14L)

3, 0 su mechanine/mieste 14, 6(realybeje 15, 5)

automatui triptronikui dar +minimum 1L.

2, 5 vienintelis privalumas, kad neteko matyti
komplektuojamo su reguliuojama pakaba(paprasta)
3, 0tdi neteko matyti su paprasta, tik reguliuojamo
aukscio pakaba(gal buna paprastu, neteko sutikti)

benzas 3, 2/mietsas pagal knygute 18, 3 realiai 20
benzas 4, 2 V8/miestas 20, 2 realybeje 23-25mieste.

kiek teko vaziuoti su 2, 5 TDI traukos, smagumo truksta
3, 0 100% čipuojami

Apie sutinkamus gedimjus nera prasmes kalbet, nes kiekvienam
pasitgaiko skirtingai, cayenne ir touareg panasus greitai byrantys, trapus modeliai, dazniausiais tai reguliuojamos pakabos gedimas ir priekiniai svirciu salenblokai.

Pirkti benzo neapsimoka jei nori deti dujas, nes itin maza bagazine,
kurioje vietos atsarginio rato didesnis nei 50l balionas nebetilptu
ir dar atsargini rata tasysiesi, jei kanors veztis neitin patogu,
o imetus bent 80-100 l baliona turesi dar ir "zapaske"veziotis isimta
tai bagazines kaip ir neturesi.Na nebent ats.rata laikyti balkone

Dyzeliu neapsimoka imti 2, 5TDI ir 5, 0V10TDI

(cia tik mano nuomone)


Privalumas kaip visu tos kartos VW -patogi vairuotojo ir keleivio
vieta priekyje.Ant galines sed.eiles jei aukstesnis zmogus ankstoka.
Sulankscius galines sedynes taip sunkiai telpa slides, kad tenka
tvirtinti ant stogo.Dviratis telpa vidun nebent nuemus priekini rata.
Valtis savaime aisku tik ant stogo
:smilewink:

2014-03-10 17:55 explas wrote: Dekui uz issakyta nuomone.

Uzkliuvo tik
"cayenne ir touareg panasus greitai byrantys, trapus modeliai, dazniausiais tai reguliuojamos pakabos gedimas ir priekiniai svirciu salenblokai."
Ar greit byra tik reguliuojama pakaba ir svirciu salenblokai ar dar problemos nesibaigia?

Tie 3.0 TDI pradejo eiti nuo 06 metu, tiesa?
Jei tas 3.0 ima ~16 mieste dyzelio tai irgi nestebuklas :(

O pats koki modeli eksploatuoji ar exploatavai?
Kai paskaitai ka cia rasot net juokas neima svaigalai kur be paskaitysi vien del pakabos jos zymei tvirtesnes ner ka lygint su kokiu x5 ar volvos. lietuvoja turguose trilitrinei beveik visi spyruokline pakaba yra ne orine, penkelitrinei beveik visi orine yra.jai galvojat pirk touaerg reik pirkti nuo 2005m nes je buvo padobulinti didieji ju trukumai gedimu pasalinti kaip orine pakaba, mehanines greciu dezes, ar blokiruotes rasdatke. 3.0 TDI pradeti gaminti ne nuo 2006m. o nuo 2005m. o 4.2 benzu yra delto maziau kad je buvo brangesni uz 3.2 ir ju maziau zmones pirko 4.2 yra audi variklei is A8 je patvarus neuzmusami save uzsigarantave yra taip sneka. i badazine zapaskes vieta telpa tik 42l. balionas, tam bedu nera sitais laikais kaip yra duju koloneliu ant betkokio kampo, kam kisti giganta baliona ir sugadinti bagaznika. draugas turi 3l. dyzeli 05m. salerkos sudegina vidurkis iki 11 lit miestas lygus, turiu pats 05m. 4.2 benza su balionu 42l nuvaziuoju 200km. lygem keli duju suvalgo ziema 15-16lit
2014-04-06 14:47
klausi kuris geriau 3.2 ar 4.2 benzai 3.2 yra 6silindru ji suka grandine, ji isitampo per laika ir pabega degimas dar kaskokiu bedu ten yra su juom. o 4.2 yra 8 cilindru suka dirzas jis keiciamas vienur raso kas 120tuks kitur raso kas 150tuks seip audi su 4.2 motoru yra daug nesunku yra gauti informacijos apie situos motorukius. touareg reik pirkti tik nuo 2005m kaip X5 nuo 2004m
76 / 0
2014-04-06 15:16
2014-04-06 14:47 wrote: klausi kuris geriau 3.2 ar 4.2 benzai 3.2 yra 6silindru ji suka grandine, ji isitampo per laika ir pabega degimas dar kaskokiu bedu ten yra su juom. o 4.2 yra 8 cilindru suka dirzas jis keiciamas vienur raso kas 120tuks kitur raso kas 150tuks seip audi su 4.2 motoru yra daug nesunku yra gauti informacijos apie situos motorukius. touareg reik pirkti tik nuo 2005m kaip X5 nuo 2004m
Nu gerai, mane tai domina 2.5D R5 nuo 2004-2006m ir tik su mehanine deze, nu ir aisku geriau su paprasta vaziokle, yra keleta variantu geru bet brangoka, maciau 2008m 35k lt, nu o 2005 po 26k lt tai geriau jau 2008 gal imti
2014-04-06 23:02
2014-04-06 14:47 wrote: klausi kuris geriau 3.2 ar 4.2 benzai 3.2 yra 6silindru ji suka grandine, ji isitampo per laika ir pabega degimas dar kaskokiu bedu ten yra su juom. o 4.2 yra 8 cilindru suka dirzas jis keiciamas vienur raso kas 120tuks kitur raso kas 150tuks seip audi su 4.2 motoru yra daug nesunku yra gauti informacijos apie situos motorukius. touareg reik pirkti tik nuo 2005m kaip X5 nuo 2004m
2014-04-06 15:16 comics23 wrote: Nu gerai, mane tai domina 2.5D R5 nuo 2004-2006m ir tik su mehanine deze, nu ir aisku geriau su paprasta vaziokle, yra keleta variantu geru bet brangoka, maciau 2008m 35k lt, nu o 2005 po 26k lt tai geriau jau 2008 gal imti
Mehanines greiciu dezes iki 05m buvo labai problematiskos daznai griunancios, ta problema isprende, pasitaiko ir 3.0D mehankiu, bet ju yra retenybe. galima ir 04m galo rasti touareg patobulinta, nei tie kurie buvo pirmieji kurie daug problemu turedavo. 2.5D rasti su pniumatine pakaba mazai tikimybes je buna beveik visi spiruokline
2014-04-07 08:27
2014-04-06 14:47 wrote: klausi kuris geriau 3.2 ar 4.2 benzai 3.2 yra 6silindru ji suka grandine, ji isitampo per laika ir pabega degimas dar kaskokiu bedu ten yra su juom. o 4.2 yra 8 cilindru suka dirzas jis keiciamas vienur raso kas 120tuks kitur raso kas 150tuks seip audi su 4.2 motoru yra daug nesunku yra gauti informacijos apie situos motorukius. touareg reik pirkti tik nuo 2005m kaip X5 nuo 2004m
2014-04-06 15:16 comics23 wrote: Nu gerai, mane tai domina 2.5D R5 nuo 2004-2006m ir tik su mehanine deze, nu ir aisku geriau su paprasta vaziokle, yra keleta variantu geru bet brangoka, maciau 2008m 35k lt, nu o 2005 po 26k lt tai geriau jau 2008 gal imti
2014-04-06 23:02 wrote: Mehanines greiciu dezes iki 05m buvo labai problematiskos daznai griunancios, ta problema isprende, pasitaiko ir 3.0D mehankiu, bet ju yra retenybe. galima ir 04m galo rasti touareg patobulinta, nei tie kurie buvo pirmieji kurie daug problemu turedavo. 2.5D rasti su pniumatine pakaba mazai tikimybes je buna beveik visi spiruokline
Paskaiciau ir sukele sypsena.vergai jus masinos, kam tokia technika, jei vien velenas 4000 litu ir dar jo reik ieskot po visa lt.sunku man suvokt toki kaifa.10 metu masinom netur reketi velenu.reiskia gavno yra.
2014-04-07 15:33
2014-04-06 14:47 wrote: klausi kuris geriau 3.2 ar 4.2 benzai 3.2 yra 6silindru ji suka grandine, ji isitampo per laika ir pabega degimas dar kaskokiu bedu ten yra su juom. o 4.2 yra 8 cilindru suka dirzas jis keiciamas vienur raso kas 120tuks kitur raso kas 150tuks seip audi su 4.2 motoru yra daug nesunku yra gauti informacijos apie situos motorukius. touareg reik pirkti tik nuo 2005m kaip X5 nuo 2004m
Kaip hapugos pila betkokius tepalus, arba keicia neaisku kada tai ir nusproksta greit matorai, bet tokiu kainu neber daliu kokios kaskada buvo dabar pilna srotuose tu masinu and daliu paberta su dalim bedu nebera.O tepalus i dizeliukus reik pilt CASTROL 5W-30 kad butu kitoja puseja parasyta specifikacijos ACEA C3 VW 504.00/507.00
76 / 0
2014-04-22 21:07
ka reiskia "Blokiruote+paletintojas veikia" ?? taureg 2.5 dyz mehanine 2005m
2014-05-17 14:45
2014-04-22 21:07 comics23 wrote: ka reiskia "Blokiruote+paletintojas veikia" ?? taureg 2.5 dyz mehanine 2005m
blokiruote reiske kaip priverstinai uzblokuoja priekini su galiniu tiltu, dar buna blokuojantis galinio tilto diferensijalas, bet pas reta kuri buna idetas jis. kaip bvm ar volvu dzipu pakelk priekini rata su dankratu, o po kitais pakisk plyta tas ratas ore suksis ir masina vietoja stoves, o pas touareg uzblokavus priverstinai tam ratui ore sukantis galinei vistiek stums lips per plyta. o paletintojas, manau zinai kas yra
1 / 0
2015-12-03 18:25
3.2 yra pats geriausias variklis koki tik galejo ir gali tureti wv Touareg.
2018-01-13 13:59
2015-12-03 18:25 h34d wrote: 3.2 yra pats geriausias variklis koki tik galejo ir gali tureti wv Touareg.
Ka touareg turi tik vienas normalus variklis juose yra 4.2 o kiti visi iki vieno yra didele meslo kruva ikoki bepaziuresi, tiek tas 2.5 kur eina i transporterius, caraveles, tiek 3 gavno tiek tas 5 tiek 3.2 o paprastas atsakimas ko nedaug tera su 4.2 motorais masinu, jos buvo naujos daug brangesnes nei tie kibirai su 3.2 varikliu delto zmones pirko su 3.2 o kol nauja masina visos neblogai laiko tam tikra laika

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you