Sveiki zadu y paprasta dyzeliny matora deti turbina ar turbina nekenks varikliui

Created by User 2010-03-21
2010-03-21 14:54
Sveiki zadu y paprasta dyzeliny matora deti turbina ar turbina nekenks varikliui.motoras wv multivan 2.4 dyzelis 57 kw.dekui uz protingus patarimus:)
2010-03-21 14:59
klausiu nes tevas tureji WV LT45 buvo 2.4 td sesiu cilindru tai jam kas metus pakeldavo galva bet veziodavo krovinius.o kaimynas turejo toki pati tik be turbinos jis sunkiai traugdavo bet remontuoti nereikdavo taip daznai.pas mane WV multivane 2.4d bet 5 cilindru.
582 / 0
2010-03-21 19:45
Na variklis juk projektuotas vazinejimui be turbinos tai turbina galetu pakenkt bet jai bus naudojama su protu tai baisiai kenkt neturetu. Cia kaip ir kiekvienas variklio galios didinimas mazina variklio rezerva. Na bet kaip ir minejau viskas priklauso dar ir nuo to kaip vazinejama su padidina galia. seip nepamirsk kad turbinai ne tik ismetima ir isiurbima perdaryt reikia bet ir pagalvoti apie turbinos tepima bei ausinima nes apie situos dalykus nepagalvojus turbina gali labai trumpai tarnauti.
2010-03-21 22:31
nu ta zinau.as ne pats desiu.snekejau su tokiu zmogum jis tuom uzsiima.jis pats sau y bmw 320 ysidejo turbina matyt zmogus zino kaip ten padaryti viska kad tepimas butu ir kad ausintusi:)
2010-03-21 22:36
nejaugi tas tavo multivanas taip slabnai eina kad nori turbo det?
582 / 0
2010-03-22 00:13
o kokia turbina palnuoji deti zemo slegio vidutinio ar auksto?
2010-03-22 04:34
tu gal pirma pagalvok kokias nesamones nori daryt
2010-03-22 06:56
esu susidūręs su tokių auksarankių 'šedevru'. teko išmest variklį po jų paturbinimo. dėl įdomumo išardžiau - vienas stūmoklis buvo pradegęs kiti ant ribos. žmogus tik 4mėn atvažinėjo su turbo. (buvo idėta b4 1.9)
582 / 0
2010-03-22 14:10
jai dedi turbo nieko butu ir galva kislstelt kompersijos sumazinimui arba deti zemo slegio turbo kad nelebai daug kilovatu pridetu. arba deti normalu turbaka ir daryt varikli tuo paciu bet cia jau nemazos investicijos. dar pasidomek vilmontoj cipuoja varikli, jai tavo cipuojamos bus paprasciau. Ba turbaka varikliui nieko nedares gali det tik zemo slegio o taip islosi vos 5-20kw.
2010-03-22 21:12
2010-03-21 22:36 wrote: nejaugi tas tavo multivanas taip slabnai eina kad nori turbo det?
nu trauke kaip visi tokie matorai.nu pats pagalvok, autobusiukas sveria 1800kg dar jai priseda pilna masina dar plius 500kg isviso gaunasi 2300kg matoras 2.4d 57kw o dar vejo pasipresinimas daug didesnis negu lengvosios, seip uztektu tos traukos bet ant lenkimo labai turi galvoti ar spesi aplenti ar ne tai ziaurai uzknisa:D
2010-03-22 21:14
2010-03-22 00:13 haro196 wrote: o kokia turbina palnuoji deti zemo slegio vidutinio ar auksto?
nu nezinau kokio ten slegio turiu turbina nuo 6 cilindru WV LT45 2.4 td motoro tai ja galvoju deti
2010-03-22 21:22
2010-03-22 14:10 haro196 wrote: jai dedi turbo nieko butu ir galva kislstelt kompersijos sumazinimui arba deti zemo slegio turbo kad nelebai daug kilovatu pridetu. arba deti normalu turbaka ir daryt varikli tuo paciu bet cia jau nemazos investicijos. dar pasidomek vilmontoj cipuoja varikli, jai tavo cipuojamos bus paprasciau. Ba turbaka varikliui nieko nedares gali det tik zemo slegio o taip islosi vos 5-20kw.
nu as manau kad turbina turetu dadeti apie 10-15kw tai man tiek ir uztektu, manau kad tiek kilovatu neturetu kenkti varikliu.nu pavizdziuj ant wv multivanu buna 1.9d su 45kw ir buna 1.9td su 55kw nu ir tas 1.9 turbininis visai gerai trauke ir ta turbina nekenke tam varikliu:Do cipoti tai neina to 2.4d nes nera ka ten cipoti siurblys tai mehaninis
2010-03-23 20:56
geriau neturbink:)
2010-03-23 20:59
geriau nusipirk 2.5tdi
2010-03-24 00:41
galvojau ir apie 2.5tdi bet ju remontas daug brangesnis negu 2.4d ir jie daugiau griuna.turejau c4 2.5tdi per daug ten elekronikos variklyja koksnors dacikiukas sugenda ir prasideda problemos o problema be kompo neina surasti.tai geriau 2.4d ten beveik nera kam griuti jai ir sugriuna greitai randi gedima:D
2010-03-24 19:57
visiskai tu teisus 2.4d paprastas.Gal eiti 2.5tdi deze idet jei tiktu:D
2010-03-24 22:18
2010-03-24 19:57 wrote: visiskai tu teisus 2.4d paprastas.Gal eiti 2.5tdi deze idet jei tiktu:D
biski nesupratau.a tu sakai y 2.4d ydeti 2.5tdi pavaru deze ar kaip?
2010-03-25 18:52
ideti deze gal tiktu
2010-03-26 00:29
2010-03-25 18:52 wrote: ideti deze gal tiktu
o sakai skiresi tu pavaru greiciai, as tai manau kad pavaru dezes panasios tik varikliu sukimo momentai skiresi todel jauciu 2.5tdi ir eina iki 170, nors gali buti kad ant 2.5tdi ilgesnes pavaros yra:Dbutu ydomu pabandyti y 2.4d ydeti 2.5tdi pavaru deze bet sunkus finansiniai laikai daba tai nera lt tokiem bandymam daryti:D:D:D
2010-03-26 20:58
man atrodo kad ilgesnes pavaros:Das bandyciau irgi det litu nera:D
2010-03-27 01:07
2010-03-26 20:58 wrote: man atrodo kad ilgesnes pavaros:Das bandyciau irgi det litu nera:D
as ir esu daug planu sudares kaip tobulinti savo multivana tik laukiu geresniu laiko kad butu isko tobulinti:Djai domina suves per google WV TS4 pamatysi kas ten do aparatas:D
2010-03-27 19:39
neblogai padarytas:)
2010-03-27 22:16
2010-03-27 19:39 wrote: neblogai padarytas:)
jo ten tas geras ir matoras neblogas:D
2010-04-05 22:57
2010-03-21 14:54 wrote: Sveiki zadu y paprasta dyzeliny matora deti turbina ar turbina nekenks varikliui.motoras wv multivan 2.4 dyzelis 57 kw.dekui uz protingus patarimus:)
Idejus turba reikes reguliuoti kuro padavima, nes puchiant turbai reikes adekvachiai prideti daugiau kuro, kad neishliesetu mishinys. Ash nesu susidures su tavo auto, tai nzn ant kiek daug elektronika valdo kuro padavima. Ash labai smarkiai abejoju, kad kuro sistema "pamatys" padidejusi oro kieki.



Aishku kadangi tai yra dyzelis, tai variklis teorishkai neturetu detonuoti, bet pati degimo temperatura bus gerokai aukshtesne nei atmosferinio. Ja galima sumazinti pariebinus mishini. Bet kaip ir sakiau, ash nezinau ant kiek reguliuojama yra tavo kuro sistema. Jei elektronika - reiketu perprogramuoti ECU, kad prie aukshtesniu apsuku (kai isisuka turba) duotu riebesni mishini.



Su mexaniniu ipurshkimu bishki kebliau, nes reikia mexanishkai priversti ji duoti daugiau kuro, ir tai tik prie aukshtesniu apsuku, nes jei tik atsuksi daugiau kuro prie visu apsuku, turesi bedu su uzvedimu, ir ish ishmetimo vamzdzio ruks juodi dumai iki kol isisuks turbina ir mishinys pasidarys daug maz normalus.



Del galvos kelimo tai nemanau, kad verta mazinti cilindro kompresija, nes tai yra dyzelis, ir detonuoti neturetu. Nuo cilindro kompresijos priklauso uzsidegimas.. ir sumazinus kompresija gali tureti bedu bandydamas uzkurti varikli ziema.



2010-04-05 23:04
2010-03-22 14:10 haro196 wrote: jai dedi turbo nieko butu ir galva kislstelt kompersijos sumazinimui arba deti zemo slegio turbo kad nelebai daug kilovatu pridetu. arba deti normalu turbaka ir daryt varikli tuo paciu bet cia jau nemazos investicijos. dar pasidomek vilmontoj cipuoja varikli, jai tavo cipuojamos bus paprasciau. Ba turbaka varikliui nieko nedares gali det tik zemo slegio o taip islosi vos 5-20kw.
Turbinos neskirstomos pagal zemo ar didelio spaudimo. Spaudimas reguliuojasi. Turbina reikia pritaikyti varikliui pagal jos gebejima pompuoti ora i tam tikro darbinio turio varikli. Mazos turbinos pompuoja mazai oro, bet isisuka greitai, dideles turbinos pompuoja daug, bet isisuka letai.
2010-04-06 21:05
nu pas mane ten yra parastas dyzelis be jokiu elekroniku su mehaniniu siurbliu.is esmes ten jokios elekronikos nera tik uzvedimui ir uzgesinimui:)o cia delto kuro regulevimo ar cia labai butina keisti jo padavima, man nereikia daug galios man kad minimaliai padidetu galiai iki kokiu 10kw ir uzteks.manau kad turbina paduos ora ir salins dumus ir nuo to jau variklis dirbs lengviau tuo paciu kils ir gale.taigi ar butina cia keisti ta kuro padavima?
2010-04-07 10:33
galutinis variantas vistiek bus pradege stumokliai. na bet jei tau atrodo kad pigesnis toks variantas nei 2.5tdi tai.... ji tikrai maziau remontuotum nei savo sedevra :D
2010-04-07 17:29
2010-04-06 21:05 wrote: nu pas mane ten yra parastas dyzelis be jokiu elekroniku su mehaniniu siurbliu.is esmes ten jokios elekronikos nera tik uzvedimui ir uzgesinimui:)o cia delto kuro regulevimo ar cia labai butina keisti jo padavima, man nereikia daug galios man kad minimaliai padidetu galiai iki kokiu 10kw ir uzteks.manau kad turbina paduos ora ir salins dumus ir nuo to jau variklis dirbs lengviau tuo paciu kils ir gale.taigi ar butina cia keisti ta kuro padavima?
Tai 10kW nepakenktu, bet gauti stabilius 10kW nera taip lengva, nes prideta galia priklauso nuo turbinos slegio. Ji reguliuoja wastegate - toks voztuvas su membrana kuris atsidaro kai i ji paduodi slegi. Kiek man teko matyti maziausias slegis prie kurio atsidaro wastegate yra ~0.5 bar. Ir shitas slegis jau pridarytu bedu varikliui su kuro sistema skirta atmosferiniam varikliui. Na ne ish karto, bet faktas, kad ishmetimo duju temperatura butu labai aukshta. Del ko su laiku pradegs ishmetimo voztuvai arba prapus tarpine.



Bet jei rasi turbina, kurios wastegate atsidaro prie zemesnio spaudimo tai teorishkai gali bandyti.. bet ish kitos puses.. per daug vargo deti turbina del 10kW. pagalvok, kad reiks perdaryti ishmetima, surasti tepalo kanala, kad tepti turbina; surasti aushinimo kanala, kad ja aushinti. reikes grezti skyle karteryje tepalo sugrizimui ish turbinos. Ir isiurbimo sistema perdaryti, su intercooleriu ar be, vistiek reiks sukti galva del vamzdziu.
2010-04-07 17:29
2010-04-07 10:33 wrote: galutinis variantas vistiek bus pradege stumokliai. na bet jei tau atrodo kad pigesnis toks variantas nei 2.5tdi tai.... ji tikrai maziau remontuotum nei savo sedevra :D
stuimokliai nepradega.. jie ishsilydo..
2010-04-07 23:26
as turiu turbina nuo vw LT45 ten yra 2.4 dyzelis sesiu cilindru su turbina o pas mane wv multivane 2.4 dyzelis penkiu cilindru.nu buvau nuvares tam kur deda turbinas parodyti samo wv tai jis sake kad ta turbina nekenktu varikliu nes tipo mazai ten slegio pucia.nu jis sake ten padaro tepimo taskus perdaro ismetimo kolektoriu ir ydeda interkolery tai uz darba paprase 500lt nu cia netaip ir daug:)nu bet tu cia mane ir prigasdinai tai reiks darkarta pasvarstyti ar verta:)
2010-04-07 23:28
o tai kaip tada kitose turbininiuose varikliose nepradega ismetimo voztuvai?
2010-04-08 05:01
Voztuvai nepradega, nes mishinys pariebintas (riebesnis mishinys dega shalchiau, nes nevisas kuras sudega, o nesudeges kuras aushina cilindra virsdamas garais), degimo kampas pavelintas iki kiek reikia (veliau uzdegus, arba ipurshkus kuro dyzelio atveju, nebuna pakankamai laiko pilnai sudegti oro/kuro mishiniui) ir ishmetimo sistema adekvati (kad ishmetiumo duju slegis nebutu per aukshtas).



Na jei jis sako, reishkia zino. Gali buti, nes shiaip dyzeliu su mexaninem pompom tos turbinos vos ne "zaislines". Atsimenu BMW E30 324D ir 324TD nlb kuo skyresi, nes pute labai mazai boosto.



Uz 500 manau apsimoka.



Nors kainos/gautos galios santykis nlb koks.. Bet shiaip jokios modifikacijos auto neapsimoka.. bet jei esi "gearhead" kaip ash tai eksperimentuok.
582 / 0
2010-04-08 15:29
2010-04-05 23:04 wrote: Turbinos neskirstomos pagal zemo ar didelio spaudimo. Spaudimas reguliuojasi. Turbina reikia pritaikyti varikliui pagal jos gebejima pompuoti ora i tam tikro darbinio turio varikli. Mazos turbinos pompuoja mazai oro, bet isisuka greitai, dideles turbinos pompuoja daug, bet isisuka letai.
sitoj vietoj tu teisus bet uzdek ant didesnio variklio turbina skirta mazesniam varikliui ir isiurbimo kolektoriuj turesi zemesni slegi uzdek turbina pritaikyta didesniam varikliui ir turesi didesni slegi. Nors velgi nevisai tikslu :) tiksliau maza turbina duoda maza slegi isiurbimo kolektoriui vidutine turbina duoda vidutini slegi ir didele turbina duoda auksta slegi. Jai mano zinios teisingos.
2010-04-08 19:33
Nevisai teisingos. Turbinos dydis neturi nieko bendro su slegiu. slegis reguliuojasi. Nuo turbinos "shaltosios" puses (kompresoriaus) dydzio priklauso kiek oro ji sugebes pompuoti, o nuo turbinos "karshtosios" puses priklauso kaip greitai ji isisuks. Uzdejus maza turbina ant didelio variklio slegis sukils labai greitai, bet ji nesugebes pompuoti pakankamai oro prie aukshtu apsuku, del ko variklis gaus galios tik prie zemu apsuku, uzdejus didele turbina ant mazo variklio ji tures labai dideli turbo laga ir isisuks tik prie aukshtu variklio apsuku, ir variklis tures daugiau galios prie aukshtu apsuku. Be to, gauta galia netiesiogiai priklauso nuo slegio, nes maza turbina pompuos maziau oro prie to pachio slegio kaip didele turbina. Ir didinti slegi mazos turbinos ant didelio variklio nera prasmes, nes tada oras labai ikais, del ko oro molekuliu i varikli pateks maziau nei prie zemo slegio.



Turbina pritaikyti prie variklio reikia pagal turbinos kompresoriaus "zemelapi". Pridejau savo turbinos zemelapi (MHI TD04). Norint pritaikyti, reikia apskaichiuoti kiek variklis ima oro. Tada reikia ziureti i zemelapi ir matysi kiek slegio yra efektyvu, ir kiek ne. Apatine grafiko dalis yra turbinos pompuojamo oro kiekis kubiniais metrais per sekunde, o kairej pusej yra absoliutus slegis barais. RPM yra turbinos asheles apsukos per minute, o procentai yra kompresoriaus efektyvumas. Kuo mazesnis efektyvumas, tuo labiau kaista turbinos paduodamas oras. Intercooleris duoda mazdaug +10% prie shitu skaichiu. Priklausomai nuo Intercoolerio dydzio ir padeties. Tikslas yra tas, kad kreive slegio/oro kiekio turetu eiti mazdaug per centra.
2010-04-08 22:37
deikui uz protingus patarimus daba jau tikskiai apsisprenziau nebedeti turbinos nes nelabai apsimoka, as galvojau kas cia uz nedidele suma islosiu biski galios bet pasirodo is tos galios paskui gali dauk problemu tureti kurios kainuos zymiai daugiau.tai uzteks ir tiek tos galios dekui uz patarimus:)
2010-04-08 23:23
2010-04-06 21:05 wrote: nu pas mane ten yra parastas dyzelis be jokiu elekroniku su mehaniniu siurbliu.is esmes ten jokios elekronikos nera tik uzvedimui ir uzgesinimui:)o cia delto kuro regulevimo ar cia labai butina keisti jo padavima, man nereikia daug galios man kad minimaliai padidetu galiai iki kokiu 10kw ir uzteks.manau kad turbina paduos ora ir salins dumus ir nuo to jau variklis dirbs lengviau tuo paciu kils ir gale.taigi ar butina cia keisti ta kuro padavima?
2010-04-07 17:29 wrote: Tai 10kW nepakenktu, bet gauti stabilius 10kW nera taip lengva, nes prideta galia priklauso nuo turbinos slegio. Ji reguliuoja wastegate - toks voztuvas su membrana kuris atsidaro kai i ji paduodi slegi. Kiek man teko matyti maziausias slegis prie kurio atsidaro wastegate yra ~0.5 bar. Ir shitas slegis jau pridarytu bedu varikliui su kuro sistema skirta atmosferiniam varikliui. Na ne ish karto, bet faktas, kad ishmetimo duju temperatura butu labai aukshta. Del ko su laiku pradegs ishmetimo voztuvai arba prapus tarpine.



Bet jei rasi turbina, kurios wastegate atsidaro prie zemesnio spaudimo tai teorishkai gali bandyti.. bet ish kitos puses.. per daug vargo deti turbina del 10kW. pagalvok, kad reiks perdaryti ishmetima, surasti tepalo kanala, kad tepti turbina; surasti aushinimo kanala, kad ja aushinti. reikes grezti skyle karteryje tepalo sugrizimui ish turbinos. Ir isiurbimo sistema perdaryti, su intercooleriu ar be, vistiek reiks sukti galva del vamzdziu.
gal galetum placiau apie turbinos vestgeita, jei gerai suprantu tai ce tas kur prie to cilindro prisuktas, kaip ten buna jei jis stringa, nes vieniem net kzk geriau traukia kai jis uztriges o kitiem is vis zopa buna
2010-04-09 04:57
Wastegate yra voztuvas, kuris praleidzia dali ishmetamuju duju ish ishmetimo kolektoriaus tiesiai i ishmetimo vamzdzio aplenkdamas turbina. Wastegate yra vienintele dalis tiesiogiai kontroliuojanti turbinos sukimosi greiti ir tuo pachiu turbo slegi. Wastegate atidaro turbo slegis, kuris ateina i ji vamzdeliu. Dazniausiai prie to vamzdelio buna pajungtas solenoidas, kad variklio kompiuteris galetu pakelti slegi arba ji sumazinti.



Jei uzstrigtu wastegate uzdarytoj padetyje ir vamzdeliu ateinantis slegis jo neatidarytu tai turbina pustu per dideli slegi.. iki tokio lygio, kad variklis "susinaikintu"..



Jei wastegate uzstrigtu dalinai atidarytoje padetyje tai slegis kiltu letai, bet maximalus slegis butu didesnis nei buvo gamyklinis, bet jei kuro sistema nepasiruoshusi didesniam slegiui, tai mishinys bus liesesnis, del ko irgi yra shansas, kad variklis kazkuria diena "nusprogs".



Bet kuriuo atveju tai yra blogai. Norint galima labai nesunkiai pasikelti slegi. Tereikia Ishleisti dalislegio einanchio vamzedliu i wastegate. Bet velgi reikia sekti oro/kuro mishini, nes galima labai nesunkiai "persistengti". Kas gali brangiai kainuoti
2011-04-08 18:37
Sveiki.. del audi 2, 4d variklio turbinimo. Galiu pasakyti tai kad pats esu isidėjes turbo prieš 3 metus (zadu det intercooler nuo audi 2.2 turbo). Gan stipriai patampau, bet dar jokiu bedu neturejau. eina ne ka blogiau nei tdi. vidutinės kuro sanaudos 6, 5-7 gerai tampant apie 10. jei kam bus ydomu papasakosiu placiau kas ir kaip...
2011-04-08 23:05
2011-04-08 18:37 wrote: Sveiki.. del audi 2, 4d variklio turbinimo. Galiu pasakyti tai kad pats esu isidėjes turbo prieš 3 metus (zadu det intercooler nuo audi 2.2 turbo). Gan stipriai patampau, bet dar jokiu bedu neturejau. eina ne ka blogiau nei tdi. vidutinės kuro sanaudos 6, 5-7 gerai tampant apie 10. jei kam bus ydomu papasakosiu placiau kas ir kaip...
nuo ko ydejai turbina kolektorius ir t.t?
2011-04-11 20:34
Audi c4 2.4TD , Zodziu, susiradau silke 2.0td su galvos defektu uz 500 lt. Tada keiciau isiurbimo, ismetimo kolektorius, siurbli nuo 2, 0TD, forsunkes po 150 bar. Teko keisti ir tepalo filtro kelma nuo 2, 0td(reikia det mazesni tepalo filtra, orginalus nebetinka)tepalo drenaza jungiau i tepalo isleidimo skile karteryje, dejau stuceriuka kuri prie turbinos prijungiau variniu vamzdeliu su 10mm ir 15mm perechodais (cia pirkau santechnikos prekese kainavo 50 lt).
2011-04-11 20:44
Bet tau multivanui siulyciau det t4 2.5tdi kolektoriu su turdina(silkes nelb vietos uzteks ikist), audi 2.0td siurbli ir forsunkem reiketu slegi sukelt nuo 130 iki 150 bar jei bloko nenori greziot tai griztama i karteri pajunk, beje o tepalo filtro korpusa butinai dek nuo silkes nes ten dar stovi tepalo ausinimo radiatorius, ir neturesi bedu su tepalo slegio padavimu turbinai.
2011-04-11 20:47
snd buvau sustojes su t4 tdi 74 kw. tai malku gerai gavo nuo 2.4td
2011-04-11 20:57
2011-04-11 20:34 wrote: Audi c4 2.4TD :p, Zodziu, susiradau silke 2.0td su galvos defektu uz 500 lt. Tada keiciau isiurbimo, ismetimo kolektorius, siurbli nuo 2, 0TD, forsunkes po 150 bar. Teko keisti ir tepalo filtro kelma nuo 2, 0td(reikia det mazesni tepalo filtra, orginalus nebetinka)tepalo drenaza jungiau i tepalo isleidimo skile karteryje, dejau stuceriuka kuri prie turbinos prijungiau variniu vamzdeliu su 10mm ir 15mm perechodais (cia pirkau santechnikos prekese kainavo 50 lt).
kadangi pasiemes reikalingas dalis masina paleidau dalimis(susirinkau 700 lt) tai turbinos isidejimas atsiejo tik pusdieniu darbo
2011-04-11 21:10
Idomu, koks efektas butu tarkime oled engine didinant tik pati intercooleri, arba neesant jo , ideti tarkim i TD?
2011-04-11 21:15
varikliui nekenks eis kaip raketa istatyk trys turbas dvi prieki viena gale tai znk eina ratais ir po du buna kada vakarais po penkis bet retai rytais uzkurus buna vienas isvaziuoji jau buna du o kai grizti visi trys znk labai gerai cia
2011-04-11 21:19
2011-04-11 20:44 wrote: Bet tau multivanui siulyciau det t4 2.5tdi kolektoriu su turdina(silkes nelb vietos uzteks ikist), audi 2.0td siurbli ir forsunkem reiketu slegi sukelt nuo 130 iki 150 bar jei bloko nenori greziot tai griztama i karteri pajunk, beje o tepalo filtro korpusa butinai dek nuo silkes nes ten dar stovi tepalo ausinimo radiatorius, ir neturesi bedu su tepalo slegio padavimu turbinai. :thumbup:
tai va kad jau turiu toky varijantasenasis matoras uzlinko tai norejau daryti kapitaliny, bet pasiule is dauzto t4 pirkti visa varikly 2.4td, tai ir nupirkau su viskuo su siurbliu, turbina, starteriu, generatorium, interkuleriu, nu zodziu su viskuo
2011-04-11 21:23
2011-04-11 20:47 wrote: snd buvau sustojes su t4 tdi 74 kw. tai malku gerai gavo nuo 2.4td:lol:
sunku patiketi kad padejai su 2.4td be interkulerio, t4 2.5tdinu maniskis daba eina tai gerai bet nemanau kad padeciau t4 2.5tdi, nu matai pas tave audi ant 400kg lengvesne uz t4, cia tu turejai pranasuma gal ir galejai padeti
2011-04-11 21:25
2011-04-11 21:15 wrote: varikliui nekenks eis kaip raketa istatyk trys turbas dvi prieki viena gale tai znk eina ratais ir po du buna kada vakarais po penkis bet retai rytais uzkurus buna vienas isvaziuoji jau buna du o kai grizti visi trys znk labai gerai cia
zobarai nustoks nusisneketi jau darai geda netik sau paciam bet ir siam forumuo
2011-04-11 21:52
2011-04-11 21:10 wrote: Idomu, koks efektas butu tarkime oled engine didinant tik pati intercooleri, arba neesant jo , ideti tarkim i TD?
priklauso nuo boosto, kuo daugiau boosto tuo didesnis efektas bus uzdejus intercooleri
4243 / 0
2011-04-12 08:29
2011-04-11 20:34 wrote: Audi c4 2.4TD :p, Zodziu, susiradau silke 2.0td su galvos defektu uz 500 lt. Tada keiciau isiurbimo, ismetimo kolektorius, siurbli nuo 2, 0TD, forsunkes po 150 bar. Teko keisti ir tepalo filtro kelma nuo 2, 0td(reikia det mazesni tepalo filtra, orginalus nebetinka)tepalo drenaza jungiau i tepalo isleidimo skile karteryje, dejau stuceriuka kuri prie turbinos prijungiau variniu vamzdeliu su 10mm ir 15mm perechodais (cia pirkau santechnikos prekese kainavo 50 lt).
jo visuomet yra paprastas variantas tik reikia donora gera surast.kazkada senai atsimenu opeliui ant 1.8 pritaikiau 1.6 motoro karba ir buvau nustebes kad maziau ryt pradejo o trauka nepradingo

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you