Sveiki. Kaip sutvarkyt nenukrentancia bendzino rodykle skydelyje ?

Created by User 2013-01-18
User
2013-01-18 05:39
Sveiki. Kaip sutvarkyt nenukrentancia bendzino rodykle skydelyje ? Bedzino bake lasas, o jis rodo 1/3..
User
2013-01-18 11:12
2013-01-18 05:39 wrote:Sveiki. Kaip sutvarkyt nenukrentancia bendzino rodykle skydelyje ? Bedzino bake lasas, o jis rodo 1/3..
Siulyciau pasitikrint plude bake :) gali but uzstrigusi :)
wagen(1645)
2013-01-18 11:20
pirmiausiai atjunk fiske nuo bako, jei nenukris, tai tada problema skydelyje
User
2013-01-18 13:44
2013-01-18 11:20 wagen wrote:pirmiausiai atjunk fiske nuo bako, jei nenukris, tai tada problema skydelyje
O visos fiskes ir plude randas po bagazine ? seip rodykle kai buvo pakeistas kuro siurblys rode ant rezervo, poto kai uzpiliau bendzio pakilo ir nebenusileido. paciom iseitu sutwarkyt ar pas meistriuka lekt ?
User
2013-01-18 21:05
2013-01-18 11:20 wagen wrote:pirmiausiai atjunk fiske nuo bako, jei nenukris, tai tada problema skydelyje
2013-01-18 13:44 wrote:O visos fiskes ir plude randas po bagazine ? seip rodykle kai buvo pakeistas kuro siurblys rode ant rezervo, poto kai uzpiliau bendzio pakilo ir nebenusileido. paciom iseitu sutwarkyt ar pas meistriuka lekt ?
Man atrodo randasi bagazineje desneje puseje
bmw320i(875)
2013-01-18 21:11
bandyk akuma atjukt

Your message

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree