Starterio gedimas.

Created by User 2013-01-11
User
2013-01-15 18:32:18
2013-01-15 18:26:15 topgear wrote:realiai turetu laikyt ir gera saiba.
2013-01-15 18:27:57 wrote:Aš irgi taip galvoju, nes ta špylka dar kažkiek laiko. Ant kitų bmw esu matęs, kad tik ant 2 varštų prisisuka, o čia dar špylka stovi.
2013-01-15 18:29:32 topgear wrote:Bet retkarciais tikrink kaip laikosi, vdrug atsisuks.
Tai matai dabar būčiau net nežiūrėjęs, bet man bendeksas nepaimt pradėjo kartais.. :D Tai jei vėl pradės puliuot žinosiu kur ieškot.
topgear(2329)
2013-01-15 18:29:32
2013-01-15 18:24:24 wrote:Nu bandysiu kaip sakiau, kai nukris antra ausis keisiu korpusą.
2013-01-15 18:26:15 topgear wrote:realiai turetu laikyt ir gera saiba.
2013-01-15 18:27:57 wrote:Aš irgi taip galvoju, nes ta špylka dar kažkiek laiko. Ant kitų bmw esu matęs, kad tik ant 2 varštų prisisuka, o čia dar špylka stovi.
Bet retkarciais tikrink kaip laikosi, vdrug atsisuks.
User
2013-01-15 18:27:57
2013-01-15 18:22:26 topgear wrote:Pas mane pirmam bmw starteris isvis atsisukes buvo, net iskrito ir kabojo ant laidu, nuluzus ausiai prisukau ant sveikos ausies o vietoi nuluzusios ausies uzdejau didelia saiba ir uzsukau, bet laike ne ilgai nes nuluzo ir antra ausis, tada sterterio vidurius perdejau i neveikianti starteri.tad jei nori, kad butu patikimai tai patariu keisti.Nes bele kada ir bele kur nuluz antra ausis.
2013-01-15 18:24:24 wrote:Nu bandysiu kaip sakiau, kai nukris antra ausis keisiu korpusą.
2013-01-15 18:26:15 topgear wrote:realiai turetu laikyt ir gera saiba.
Aš irgi taip galvoju, nes ta špylka dar kažkiek laiko. Ant kitų bmw esu matęs, kad tik ant 2 varštų prisisuka, o čia dar špylka stovi.
topgear(2329)
2013-01-15 18:26:15
2013-01-15 16:35:34 wrote:Krč chebra radau starterio bėdą. Šiandien paklibinu visą starterį, kliba. Pasirodo viena ausis nutrūkus ir kliba. Ten kiek supratau laikosi ant 2 varštų ir ant 1 špylkos mažikės? Gal ką parekomenduotumėt daryt tokiu atveju?
2013-01-15 18:22:26 topgear wrote:Pas mane pirmam bmw starteris isvis atsisukes buvo, net iskrito ir kabojo ant laidu, nuluzus ausiai prisukau ant sveikos ausies o vietoi nuluzusios ausies uzdejau didelia saiba ir uzsukau, bet laike ne ilgai nes nuluzo ir antra ausis, tada sterterio vidurius perdejau i neveikianti starteri.tad jei nori, kad butu patikimai tai patariu keisti.Nes bele kada ir bele kur nuluz antra ausis.
2013-01-15 18:24:24 wrote:Nu bandysiu kaip sakiau, kai nukris antra ausis keisiu korpusą.
realiai turetu laikyt ir gera saiba.
User
2013-01-15 18:24:24
2013-01-15 16:35:34 wrote:Krč chebra radau starterio bėdą. Šiandien paklibinu visą starterį, kliba. Pasirodo viena ausis nutrūkus ir kliba. Ten kiek supratau laikosi ant 2 varštų ir ant 1 špylkos mažikės? Gal ką parekomenduotumėt daryt tokiu atveju?
2013-01-15 18:22:26 topgear wrote:Pas mane pirmam bmw starteris isvis atsisukes buvo, net iskrito ir kabojo ant laidu, nuluzus ausiai prisukau ant sveikos ausies o vietoi nuluzusios ausies uzdejau didelia saiba ir uzsukau, bet laike ne ilgai nes nuluzo ir antra ausis, tada sterterio vidurius perdejau i neveikianti starteri.tad jei nori, kad butu patikimai tai patariu keisti.Nes bele kada ir bele kur nuluz antra ausis.
Nu bandysiu kaip sakiau, kai nukris antra ausis keisiu korpusą.
topgear(2329)
2013-01-15 18:22:26
2013-01-15 16:35:34 wrote:Krč chebra radau starterio bėdą. Šiandien paklibinu visą starterį, kliba. Pasirodo viena ausis nutrūkus ir kliba. Ten kiek supratau laikosi ant 2 varštų ir ant 1 špylkos mažikės? Gal ką parekomenduotumėt daryt tokiu atveju?
Pas mane pirmam bmw starteris isvis atsisukes buvo, net iskrito ir kabojo ant laidu, nuluzus ausiai prisukau ant sveikos ausies o vietoi nuluzusios ausies uzdejau didelia saiba ir uzsukau, bet laike ne ilgai nes nuluzo ir antra ausis, tada sterterio vidurius perdejau i neveikianti starteri.tad jei nori, kad butu patikimai tai patariu keisti.Nes bele kada ir bele kur nuluz antra ausis.
User
2013-01-15 18:21:44
2013-01-15 17:21:26 wrote:?
2013-01-15 17:48:01 wrote:kai tai ka? PASIKEISK:director:
Pasikeisk bl. Durns turi būt, kad visą starterį keist dėl supistos ausikės.. Gal ką normalaus kas patars? Galvoju dėt šaltos svarkės ir po to didesnę šaibą ir priveršt.
User
2013-01-15 17:48:01
2013-01-15 17:21:26 wrote:?
kai tai ka? PASIKEISK
User
2013-01-15 17:21:26
?
User
2013-01-15 16:35:34
Krč chebra radau starterio bėdą. Šiandien paklibinu visą starterį, kliba. Pasirodo viena ausis nutrūkus ir kliba. Ten kiek supratau laikosi ant 2 varštų ir ant 1 špylkos mažikės? Gal ką parekomenduotumėt daryt tokiu atveju?
User
2013-01-13 19:45:25
2013-01-12 22:33:22 wrote:tas CCA tai salto paleidimp srove? nezinau kodel pas jus ah neraso. bet pats manau supranti kad akuma kraunant 100a srove jis uzvirs po minutes. gerai, jei neuzdaras, o jei uzdaras tai gali liudnai baigtis... o jei per silpnas generas didesnio akumo gali nedakrauti nes besikraunant akumui vidine jo varza dideja ir genero galios neuztenka krauti normaliai nes daug energijos dingsta tai varzai nugalet, kitaip sakant tas akumas tik syla, bet realiai nesikrauna, o plius kiek galios iseina sviesom, magui ir dar visai elektronikai.
2013-01-12 23:39:58 wrote:pagal tavo teorija masina su 2 akumuliatoriais isvis butu nepakraunama, nes talpa butu dviguba.. bet taip toli grazu nera. yra Chevrolet Tahoe su vienu ir su dviem akumuliatoriais, o generatorius tas pats.
Jei itampa varikliui dirbant yra 13.8 ar panasiai - akumuliatorius yra kraunamas. dirbant varikliui normaliomis salygomis visa energija yra gaunama is generatoriaus. akumuliatoriaus reikia tik uzkuriant ir jei variklio greitis yra zemas.
del to mano generatorius kacialina 130A, nes tie 130A neskirti krauti akumui, o skirti aprupinti visoms sistemoms.
2013-01-13 18:52:59 wrote:nu matai, neviska vien itampa apsprendzia, bet tebunie. gal ir klydau. tik tada vistiek kodel niekas nerekomenduoja statyti didesnio akumo? ir is praktikos galiu pasakyti kad didesnis akumas pilnai nebuna pakrautas.
o kodel rekomenduoja statyti antra akuma su galinga aparatura juk pagal tave jie nebus pakrunami? ir be to PAS JUS rekomenduoja, o ne globaliai. pas mus yra tik 2 reikalavimai - itampa ir forma.

o akumuliatorius kraunasi del potencialu skirtumo.. t.y. jei generatorius kacialina didesne itampa nei akumuliatoriaus - jis bus kraunamas. naturalu, kad jei generatorius nesugeba "dakrauti" - itampa kris.
User
2013-01-13 18:52:59
2013-01-12 22:33:22 wrote:tas CCA tai salto paleidimp srove? nezinau kodel pas jus ah neraso. bet pats manau supranti kad akuma kraunant 100a srove jis uzvirs po minutes. gerai, jei neuzdaras, o jei uzdaras tai gali liudnai baigtis... o jei per silpnas generas didesnio akumo gali nedakrauti nes besikraunant akumui vidine jo varza dideja ir genero galios neuztenka krauti normaliai nes daug energijos dingsta tai varzai nugalet, kitaip sakant tas akumas tik syla, bet realiai nesikrauna, o plius kiek galios iseina sviesom, magui ir dar visai elektronikai.
2013-01-12 23:39:58 wrote:pagal tavo teorija masina su 2 akumuliatoriais isvis butu nepakraunama, nes talpa butu dviguba.. bet taip toli grazu nera. yra Chevrolet Tahoe su vienu ir su dviem akumuliatoriais, o generatorius tas pats.
Jei itampa varikliui dirbant yra 13.8 ar panasiai - akumuliatorius yra kraunamas. dirbant varikliui normaliomis salygomis visa energija yra gaunama is generatoriaus. akumuliatoriaus reikia tik uzkuriant ir jei variklio greitis yra zemas.
del to mano generatorius kacialina 130A, nes tie 130A neskirti krauti akumui, o skirti aprupinti visoms sistemoms.
nu matai, neviska vien itampa apsprendzia, bet tebunie. gal ir klydau. tik tada vistiek kodel niekas nerekomenduoja statyti didesnio akumo? ir is praktikos galiu pasakyti kad didesnis akumas pilnai nebuna pakrautas.
User
2013-01-12 23:39:58
2013-01-12 22:33:22 wrote:tas CCA tai salto paleidimp srove? nezinau kodel pas jus ah neraso. bet pats manau supranti kad akuma kraunant 100a srove jis uzvirs po minutes. gerai, jei neuzdaras, o jei uzdaras tai gali liudnai baigtis... o jei per silpnas generas didesnio akumo gali nedakrauti nes besikraunant akumui vidine jo varza dideja ir genero galios neuztenka krauti normaliai nes daug energijos dingsta tai varzai nugalet, kitaip sakant tas akumas tik syla, bet realiai nesikrauna, o plius kiek galios iseina sviesom, magui ir dar visai elektronikai.
pagal tavo teorija masina su 2 akumuliatoriais isvis butu nepakraunama, nes talpa butu dviguba.. bet taip toli grazu nera. yra Chevrolet Tahoe su vienu ir su dviem akumuliatoriais, o generatorius tas pats.
Jei itampa varikliui dirbant yra 13.8 ar panasiai - akumuliatorius yra kraunamas. dirbant varikliui normaliomis salygomis visa energija yra gaunama is generatoriaus. akumuliatoriaus reikia tik uzkuriant ir jei variklio greitis yra zemas.
del to mano generatorius kacialina 130A, nes tie 130A neskirti krauti akumui, o skirti aprupinti visoms sistemoms.
User
2013-01-12 22:33:22
tas CCA tai salto paleidimp srove? nezinau kodel pas jus ah neraso. bet pats manau supranti kad akuma kraunant 100a srove jis uzvirs po minutes. gerai, jei neuzdaras, o jei uzdaras tai gali liudnai baigtis... o jei per silpnas generas didesnio akumo gali nedakrauti nes besikraunant akumui vidine jo varza dideja ir genero galios neuztenka krauti normaliai nes daug energijos dingsta tai varzai nugalet, kitaip sakant tas akumas tik syla, bet realiai nesikrauna, o plius kiek galios iseina sviesom, magui ir dar visai elektronikai.
User
2013-01-12 22:33:16
tas CCA tai salto paleidimp srove? nezinau kodel pas jus ah neraso. bet pats manau supranti kad akuma kraunant 100a srove jis uzvirs po minutes. gerai, jei neuzdaras, o jei uzdaras tai gali liudnai baigtis... o jei per silpnas generas didesnio akumo gali nedakrauti nes besikraunant akumui vidine jo varza dideja ir genero galios neuztenka krauti normaliai nes daug energijos dingsta tai varzai nugalet, kitaip sakant tas akumas tik syla, bet realiai nesikrauna, o plius kiek galios iseina sviesom, magui ir dar visai elektronikai.
User
2013-01-12 15:02:04
, Vakar matomai gerai nepasikroves buvo, kai susirasinejom, o su tais akumais tai sakau ne tau vienam stebuklu buta. Laukiam, ka parasysi po ilgesnio test vaziavimo ir kurinejimo :)
User
2013-01-12 14:39:56
2013-01-11 22:19:16 wrote:O žiūrėk čia visa šita bėda negalėjo atsitikt nuo dyzelinio naujo akumo? Nes tik įdėjau ir pz :D Beje mašina benzininė.
2013-01-12 02:11:11 wrote:jūsų žinai ponas, visų automobilinių generatorių įtampa yra no 13, 8 iki 14, 2, jei nedakrauna reikia ziuret kokius aperus duoda :)
2013-01-12 06:01:13 wrote:jei neuztenka amperu - krenta itampa
Nežinau kaip čia yra, bet va šiandien įdėjau seną akumą, pakūriau normaliai, prasukau gal kokius 5km ir kūrinėjau, tai be problemų. Matysiu kai visai pašils kas gausis.
User
2013-01-12 06:01:13
2013-01-11 22:15:42 pumpkin wrote:50-70 lt parduotuvėj, pasikeist gali pats, jei yra rankos, garažas ir įrankiai
2013-01-11 22:19:16 wrote:O žiūrėk čia visa šita bėda negalėjo atsitikt nuo dyzelinio naujo akumo? Nes tik įdėjau ir pz :D Beje mašina benzininė.
2013-01-12 02:11:11 wrote:jūsų žinai ponas, visų automobilinių generatorių įtampa yra no 13, 8 iki 14, 2, jei nedakrauna reikia ziuret kokius aperus duoda :)
jei neuztenka amperu - krenta itampa
User
2013-01-12 02:11:11
2013-01-11 22:08:17 wrote:Kiek viso šito kaina maždaug? Bmw 318 1991
2013-01-11 22:15:42 pumpkin wrote:50-70 lt parduotuvėj, pasikeist gali pats, jei yra rankos, garažas ir įrankiai
2013-01-11 22:19:16 wrote:O žiūrėk čia visa šita bėda negalėjo atsitikt nuo dyzelinio naujo akumo? Nes tik įdėjau ir pz :D Beje mašina benzininė.
jūsų žinai ponas, visų automobilinių generatorių įtampa yra no 13, 8 iki 14, 2, jei nedakrauna reikia ziuret kokius aperus duoda :)
User
2013-01-12 01:02:02
2013-01-11 22:50:05 wrote:kodel jis gali "nedakrauti"? jei generatorius kacialina 120amperu, o akumui reikia valandos iskrauti 100amperu?:shocking:
2013-01-11 23:00:15 ogius wrote: Gamintojai rekomenduoja į automobilį montuoti tam tikros talpos akumuliatorių. Specialistai nepataria montuoti daugiau kaip 10 % talpesnį akumuliatorių. Tarkim, jeigu gamintojas rekomenduoja naudoti 55 Ah, tai didesnės talpos nei 60 Ah akumuliatoriaus montuoti nepatariame. Priežastis paprasta – automobilio generatorius apskaičiuotas įkrauti tam tikros talpos akumuliatorių ir talpesnio tiesiog pilnai neįkraus, t. y. didesnė talpa netenka prasmės. Nebent sumontuosite ir galingesnį generatorių. Be to, ir starteris nuo to nepasidarys galingesnis – jis vartos tik tiek elektros energijos, kiek numatyta jo techninėje charakteristikoje.

Tiesa, čia irgi yra niuansų – jeigu automoilį pirkote atvarytą iš kurios nors Pietų šalies, jame gali būti sumontuotas kur kas mažesnės talpos akumuliatorius. Tad geriausia pasitikrinti, kokios talpos akumuliatorių rekomenduoja naudoti gamintojas mūsų šalyje, o ne pirkti tokį patį, kuris buvo.

taip zmones kalba
:shocking:
2013-01-11 23:01:27 wrote:teisingai kalba. ar cia toks globalinis susitarimas is pirsto lauztas kad paprasta vartotoja apgauti?
kodel globalinis jei pas mus net neraso AH ant akumuliatorius? raso tik CCA
User
2013-01-12 00:59:45
2013-01-11 22:48:00 wrote:itampa tai visu akumu vienoda. arba 12 arba 24. bet va su pakrovimu nesutinku. tarkim jei turi buti 65ah o idedam tarkim 100ah-nedakraus gereratorius. teoriskai turetu o vat raliai nesigauna. o ypac ziema.
2013-01-11 22:50:05 wrote:kodel jis gali "nedakrauti"? jei generatorius kacialina 120amperu, o akumui reikia valandos iskrauti 100amperu?:shocking:
2013-01-11 22:52:49 wrote:110A? paskaiciuojam. 12v x 100a = 1200w arba 1.2kw. parodyk man toki masinini generatoriu? pats koki didziausia keiciau tai 190w
mano krauna 130 amperu

http://shop.advanceautoparts.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_x​_19850457-P_x_x?cm_mmc=ACQ-_-Google-_-enhancedRM-_-19850457&ci_src=17588969&ci_sku=​19850457&ci_gpa=pla&ci_kw={keyword}&gclid=CNXi3fuz4bQCFQyk4AodzgEAhg#utm_source=acq​&utm_medium=google&utm_campaign=enhancedrm&utm_content=19850457
User
2013-01-12 00:51:18
2013-01-11 23:27:44 wrote:Nu reikės bandyt kažką, o žiūrėkit gal kas ėmėt 318 starterį? Sunku prieit? Nes dar nežiūrėjau kaip kas ten.
2013-01-11 23:52:18 wrote:Priejimas tikrai ne pats geriausias ... Vienas turi laikyti arba sukti is uz apacios varsta (palindes po masina , geriausia su varatoku ir metriniu prailginimu), kitas is virsaus po kapotu .Jei teisingai pamenu vienas varztas problematiskas ten...
Keiskis ta starteri kol visai neuzlinko , ziema ne taip paprasta uzsikurti, uzstument :lol:
2013-01-11 23:56:18 wrote:Duobės garaže neturiu, o lauke oras nekažką. :) Beje bandžiau :D Akumas krovėsi gal 2h, bet įdėjau nesuka išvis, nors lemputės visai neužgesta net.. :)
Va golfui tas pats buvo, maniau, kad jau reiks starterį imt, bet va ėmė ir pagijo :D
User
2013-01-11 23:56:18
2013-01-11 23:25:06 wrote:nu matai kaip... saltas viskas gerai. o vat siltas metalas issiplecia. tos visos siuksles irgi ten malasi, irgi issiplecia nuo silumos. vat ir gaunasi ta. jei rankas turi, tai gal visas problemos sprendimas butu issivalyt starteri ir sutept.
2013-01-11 23:27:44 wrote:Nu reikės bandyt kažką, o žiūrėkit gal kas ėmėt 318 starterį? Sunku prieit? Nes dar nežiūrėjau kaip kas ten.
2013-01-11 23:52:18 wrote:Priejimas tikrai ne pats geriausias ... Vienas turi laikyti arba sukti is uz apacios varsta (palindes po masina , geriausia su varatoku ir metriniu prailginimu), kitas is virsaus po kapotu .Jei teisingai pamenu vienas varztas problematiskas ten...
Keiskis ta starteri kol visai neuzlinko , ziema ne taip paprasta uzsikurti, uzstument :lol:
Duobės garaže neturiu, o lauke oras nekažką. :) Beje bandžiau :D Akumas krovėsi gal 2h, bet įdėjau nesuka išvis, nors lemputės visai neužgesta net.. :)
User
2013-01-11 23:52:18
2013-01-11 23:22:49 wrote:Pastrigęs būtų visai neužkurčiau. :)
2013-01-11 23:25:06 wrote:nu matai kaip... saltas viskas gerai. o vat siltas metalas issiplecia. tos visos siuksles irgi ten malasi, irgi issiplecia nuo silumos. vat ir gaunasi ta. jei rankas turi, tai gal visas problemos sprendimas butu issivalyt starteri ir sutept.
2013-01-11 23:27:44 wrote:Nu reikės bandyt kažką, o žiūrėkit gal kas ėmėt 318 starterį? Sunku prieit? Nes dar nežiūrėjau kaip kas ten.
Priejimas tikrai ne pats geriausias ... Vienas turi laikyti arba sukti is uz apacios varsta (palindes po masina , geriausia su varatoku ir metriniu prailginimu), kitas is virsaus po kapotu .Jei teisingai pamenu vienas varztas problematiskas ten...
Keiskis ta starteri kol visai neuzlinko , ziema ne taip paprasta uzsikurti, uzstument
User
2013-01-11 23:49:50
2013-01-11 23:35:58 wrote:Nežinau, nesiklausau, džiaugiuos, kad pagaliau kurias :D:lol: O vienspalvi, kai akumas bšk nedakrautas, na neimtas iš auto gerai kurdavos? Nes kai rašei, kad puliuoja kai gerai pakrautas.
2013-01-11 23:40:28 wrote:Pabandyk isiklausyt, jei girdis tai girdis, jei ne tai ne, o kad db kurias tai turbut ilgai nesidziaugsi, kai taip tavo masinos "nuotaika" sokineja :lol: isskirus atveji jei idejai silpnesni akuma ir viskas tvarkoj :)
2013-01-11 23:42:45 wrote:Nu dabar pajungęs kraut seną akumą, išimsiu tą 74ah ir įmesiu tą ir matysiu kas gausis :D
Tai ant durniaus, kai krausi ir matysi kad krovimo srove jau gerokai nukritus isimesk i masina ir pabandyk, ir viskas bus aisku nereiks laukt rytojaus
User
2013-01-11 23:46:48
2013-01-11 23:32:20 wrote:"Tema nuo starterio perėjo prie akumo Nu man tas dyzelinis suka kai žvėris tą benzinį, bet, kad va bendeksas nx nepritrauk ir tu gali rūkyt atsisėdęs su kokiu nori akumu"

Pilnai gali but, kad bendeksas nepritraukia. As i 1, 8l benza buvau idejes 100 ah akuma nuo saliero, saliera vos sukdavo, o benza viniojo kaip ner kas veikt, bet tai nera ka norejau pasakyt. Pastebejau toki dalyka, kad kartais, nesvarbu siltas ar saltas variklis, bet budavo taip, kad kai viniodavo girdejosi cyksejimas - nepritraukdavo inkarelio ir variklis neuzsikurdavo. Pabandzius antra kart uzsikurdavo gerai. Lygiai tas pats vykdavo jei 55 ah ka tik pakrautas budavo. Pas tave kuriant jokio ciksejimo nesigirdi kuriant?
2013-01-11 23:35:58 wrote:Nežinau, nesiklausau, džiaugiuos, kad pagaliau kurias :D:lol: O vienspalvi, kai akumas bšk nedakrautas, na neimtas iš auto gerai kurdavos? Nes kai rašei, kad puliuoja kai gerai pakrautas.
55 ah Ka tik pakrovus sakau girdedavos kartais ciksejimas, po kiek laiko kai akumas nusilpdavo, tarkim po poros sav. iki to laiko kai ateidavo laikas vel naujai kraut tokio bajerio nebudavo - kurdavos gerai. Kame sakes tai ir pats nesupratau, bet tas bajeris sukeldavo toki itarima kad inkarelis neprispaudzia kontaktu ploksteles ir srove i starteri toliau nebeeina, bet bandai kurt vel, ar kai akumas kiek nusilpsta viskas ok, tad as jau tokios minties kad inkarelis nevaiksto jau buvau atsisakes nes siaip realiai jai srove neateina tai ji ir neateis, bet kas per stebuklas tai taip ir nesupratau
User
2013-01-11 23:42:45
2013-01-11 23:32:20 wrote:"Tema nuo starterio perėjo prie akumo Nu man tas dyzelinis suka kai žvėris tą benzinį, bet, kad va bendeksas nx nepritrauk ir tu gali rūkyt atsisėdęs su kokiu nori akumu"

Pilnai gali but, kad bendeksas nepritraukia. As i 1, 8l benza buvau idejes 100 ah akuma nuo saliero, saliera vos sukdavo, o benza viniojo kaip ner kas veikt, bet tai nera ka norejau pasakyt. Pastebejau toki dalyka, kad kartais, nesvarbu siltas ar saltas variklis, bet budavo taip, kad kai viniodavo girdejosi cyksejimas - nepritraukdavo inkarelio ir variklis neuzsikurdavo. Pabandzius antra kart uzsikurdavo gerai. Lygiai tas pats vykdavo jei 55 ah ka tik pakrautas budavo. Pas tave kuriant jokio ciksejimo nesigirdi kuriant?
2013-01-11 23:35:58 wrote:Nežinau, nesiklausau, džiaugiuos, kad pagaliau kurias :D:lol: O vienspalvi, kai akumas bšk nedakrautas, na neimtas iš auto gerai kurdavos? Nes kai rašei, kad puliuoja kai gerai pakrautas.
2013-01-11 23:40:28 wrote:Pabandyk isiklausyt, jei girdis tai girdis, jei ne tai ne, o kad db kurias tai turbut ilgai nesidziaugsi, kai taip tavo masinos "nuotaika" sokineja :lol: isskirus atveji jei idejai silpnesni akuma ir viskas tvarkoj :)
Nu dabar pajungęs kraut seną akumą, išimsiu tą 74ah ir įmesiu tą ir matysiu kas gausis :D
User
2013-01-11 23:40:28
2013-01-11 23:32:20 wrote:"Tema nuo starterio perėjo prie akumo Nu man tas dyzelinis suka kai žvėris tą benzinį, bet, kad va bendeksas nx nepritrauk ir tu gali rūkyt atsisėdęs su kokiu nori akumu"

Pilnai gali but, kad bendeksas nepritraukia. As i 1, 8l benza buvau idejes 100 ah akuma nuo saliero, saliera vos sukdavo, o benza viniojo kaip ner kas veikt, bet tai nera ka norejau pasakyt. Pastebejau toki dalyka, kad kartais, nesvarbu siltas ar saltas variklis, bet budavo taip, kad kai viniodavo girdejosi cyksejimas - nepritraukdavo inkarelio ir variklis neuzsikurdavo. Pabandzius antra kart uzsikurdavo gerai. Lygiai tas pats vykdavo jei 55 ah ka tik pakrautas budavo. Pas tave kuriant jokio ciksejimo nesigirdi kuriant?
2013-01-11 23:35:58 wrote:Nežinau, nesiklausau, džiaugiuos, kad pagaliau kurias :D:lol: O vienspalvi, kai akumas bšk nedakrautas, na neimtas iš auto gerai kurdavos? Nes kai rašei, kad puliuoja kai gerai pakrautas.
Pabandyk isiklausyt, jei girdis tai girdis, jei ne tai ne, o kad db kurias tai turbut ilgai nesidziaugsi, kai taip tavo masinos "nuotaika" sokineja isskirus atveji jei idejai silpnesni akuma ir viskas tvarkoj :)
User
2013-01-11 23:35:58
2013-01-11 23:32:20 wrote:"Tema nuo starterio perėjo prie akumo Nu man tas dyzelinis suka kai žvėris tą benzinį, bet, kad va bendeksas nx nepritrauk ir tu gali rūkyt atsisėdęs su kokiu nori akumu"

Pilnai gali but, kad bendeksas nepritraukia. As i 1, 8l benza buvau idejes 100 ah akuma nuo saliero, saliera vos sukdavo, o benza viniojo kaip ner kas veikt, bet tai nera ka norejau pasakyt. Pastebejau toki dalyka, kad kartais, nesvarbu siltas ar saltas variklis, bet budavo taip, kad kai viniodavo girdejosi cyksejimas - nepritraukdavo inkarelio ir variklis neuzsikurdavo. Pabandzius antra kart uzsikurdavo gerai. Lygiai tas pats vykdavo jei 55 ah ka tik pakrautas budavo. Pas tave kuriant jokio ciksejimo nesigirdi kuriant?
Nežinau, nesiklausau, džiaugiuos, kad pagaliau kurias :D O vienspalvi, kai akumas bšk nedakrautas, na neimtas iš auto gerai kurdavos? Nes kai rašei, kad puliuoja kai gerai pakrautas.
User
2013-01-11 23:32:26
2013-01-11 23:22:49 wrote:Pastrigęs būtų visai neužkurčiau. :)
2013-01-11 23:25:06 wrote:nu matai kaip... saltas viskas gerai. o vat siltas metalas issiplecia. tos visos siuksles irgi ten malasi, irgi issiplecia nuo silumos. vat ir gaunasi ta. jei rankas turi, tai gal visas problemos sprendimas butu issivalyt starteri ir sutept.
2013-01-11 23:27:44 wrote:Nu reikės bandyt kažką, o žiūrėkit gal kas ėmėt 318 starterį? Sunku prieit? Nes dar nežiūrėjau kaip kas ten.
sito pasakyt negaliu, ardziau tik 2.0L. pabandyk issivalyt ir gal viskas gerai bus. visgi nieko nekainuoja. tuo paciu paziuresi kaip ivores laikos, gal koks per didelis liuftas yra, tai jau meistram nunesi tegu perrenka.
User
2013-01-11 23:32:20
"Tema nuo starterio perėjo prie akumo Nu man tas dyzelinis suka kai žvėris tą benzinį, bet, kad va bendeksas nx nepritrauk ir tu gali rūkyt atsisėdęs su kokiu nori akumu"

Pilnai gali but, kad bendeksas nepritraukia. As i 1, 8l benza buvau idejes 100 ah akuma nuo saliero, saliera vos sukdavo, o benza viniojo kaip ner kas veikt, bet tai nera ka norejau pasakyt. Pastebejau toki dalyka, kad kartais, nesvarbu siltas ar saltas variklis, bet budavo taip, kad kai viniodavo girdejosi cyksejimas - nepritraukdavo inkarelio ir variklis neuzsikurdavo. Pabandzius antra kart uzsikurdavo gerai. Lygiai tas pats vykdavo jei 55 ah ka tik pakrautas budavo. Pas tave kuriant jokio ciksejimo nesigirdi kuriant?
User
2013-01-11 23:27:44
2013-01-11 23:21:24 wrote:matau dvi bedas
1. alektromagneto apvija pasvilus, todel nepritraukia iki galo.
2. pastriges bendiksas, siuksles, ivarios drozles.
cia bent jau mano nuomone
2013-01-11 23:22:49 wrote:Pastrigęs būtų visai neužkurčiau. :)
2013-01-11 23:25:06 wrote:nu matai kaip... saltas viskas gerai. o vat siltas metalas issiplecia. tos visos siuksles irgi ten malasi, irgi issiplecia nuo silumos. vat ir gaunasi ta. jei rankas turi, tai gal visas problemos sprendimas butu issivalyt starteri ir sutept.
Nu reikės bandyt kažką, o žiūrėkit gal kas ėmėt 318 starterį? Sunku prieit? Nes dar nežiūrėjau kaip kas ten.
User
2013-01-11 23:25:06
2013-01-11 23:13:51 wrote:Būtent, šaltas ateini viskas gerai, bet va kai pašyla ir žaidi bl žaidi atsisėdęs kol pagauna. Tiesiog pasuki rakčiuka zirzia, rakčiuka užsuku dar bšk zirzia ir ant pabaigos trinkteli, lyg užsikabinęs būtų.
2013-01-11 23:21:24 wrote:matau dvi bedas
1. alektromagneto apvija pasvilus, todel nepritraukia iki galo.
2. pastriges bendiksas, siuksles, ivarios drozles.
cia bent jau mano nuomone
2013-01-11 23:22:49 wrote:Pastrigęs būtų visai neužkurčiau. :)
nu matai kaip... saltas viskas gerai. o vat siltas metalas issiplecia. tos visos siuksles irgi ten malasi, irgi issiplecia nuo silumos. vat ir gaunasi ta. jei rankas turi, tai gal visas problemos sprendimas butu issivalyt starteri ir sutept.
User
2013-01-11 23:22:49
2013-01-11 23:11:57 wrote:tai starteris pats sukasi, bet laisvai, variklio nesuka?
2013-01-11 23:13:51 wrote:Būtent, šaltas ateini viskas gerai, bet va kai pašyla ir žaidi bl žaidi atsisėdęs kol pagauna. Tiesiog pasuki rakčiuka zirzia, rakčiuka užsuku dar bšk zirzia ir ant pabaigos trinkteli, lyg užsikabinęs būtų.
2013-01-11 23:21:24 wrote:matau dvi bedas
1. alektromagneto apvija pasvilus, todel nepritraukia iki galo.
2. pastriges bendiksas, siuksles, ivarios drozles.
cia bent jau mano nuomone
Pastrigęs būtų visai neužkurčiau. :)
User
2013-01-11 23:21:24
2013-01-11 23:10:22 wrote:Tema nuo starterio perėjo prie akumo :D Nu man tas dyzelinis suka kai žvėris tą benzinį, bet, kad va bendeksas nx nepritrauk ir tu gali rūkyt atsisėdęs su kokiu nori akumu :D
2013-01-11 23:11:57 wrote:tai starteris pats sukasi, bet laisvai, variklio nesuka?
2013-01-11 23:13:51 wrote:Būtent, šaltas ateini viskas gerai, bet va kai pašyla ir žaidi bl žaidi atsisėdęs kol pagauna. Tiesiog pasuki rakčiuka zirzia, rakčiuka užsuku dar bšk zirzia ir ant pabaigos trinkteli, lyg užsikabinęs būtų.
matau dvi bedas
1. alektromagneto apvija pasvilus, todel nepritraukia iki galo.
2. pastriges bendiksas, siuksles, ivarios drozles.
cia bent jau mano nuomone
User
2013-01-11 23:13:51
2013-01-11 23:05:36 wrote:is praktikos nepatarciau deti daugiau nei 65ah. jei desi dar didesni daugiau problemu bus nei realiai naudos. tiesiog galesi kelis kart papildomai starteriu prasukti nes talpa didesne, o dakrauti generui nepavyks, taigi kita ryta atejus pasuksi vistiek kaip su senu akumu, o gal net maziau nei senuoju nes itampa bus kritus... bet jei jau masina nesiveda is pirma... antro.. ar trecio karto.. vertetu gal paziuret kitur bedas
2013-01-11 23:10:22 wrote:Tema nuo starterio perėjo prie akumo :D Nu man tas dyzelinis suka kai žvėris tą benzinį, bet, kad va bendeksas nx nepritrauk ir tu gali rūkyt atsisėdęs su kokiu nori akumu :D
2013-01-11 23:11:57 wrote:tai starteris pats sukasi, bet laisvai, variklio nesuka?
Būtent, šaltas ateini viskas gerai, bet va kai pašyla ir žaidi bl žaidi atsisėdęs kol pagauna. Tiesiog pasuki rakčiuka zirzia, rakčiuka užsuku dar bšk zirzia ir ant pabaigos trinkteli, lyg užsikabinęs būtų.
User
2013-01-11 23:11:57
2013-01-11 23:01:19 wrote:nu mano atveju, nebepamenu tu skaiciu, bet lyg orginalas 55AH o as lyg 80 norejau imti..per galingas tipo ir tt..
2013-01-11 23:05:36 wrote:is praktikos nepatarciau deti daugiau nei 65ah. jei desi dar didesni daugiau problemu bus nei realiai naudos. tiesiog galesi kelis kart papildomai starteriu prasukti nes talpa didesne, o dakrauti generui nepavyks, taigi kita ryta atejus pasuksi vistiek kaip su senu akumu, o gal net maziau nei senuoju nes itampa bus kritus... bet jei jau masina nesiveda is pirma... antro.. ar trecio karto.. vertetu gal paziuret kitur bedas
2013-01-11 23:10:22 wrote:Tema nuo starterio perėjo prie akumo :D Nu man tas dyzelinis suka kai žvėris tą benzinį, bet, kad va bendeksas nx nepritrauk ir tu gali rūkyt atsisėdęs su kokiu nori akumu :D
tai starteris pats sukasi, bet laisvai, variklio nesuka?
User
2013-01-11 23:10:22
2013-01-11 22:55:08 wrote:rekomenduojama deti max 10procentu nuo talpos. kitu atveju reiks dakraudineti namie, o to pasekoje mirsi akumas, nemegsta svinas tokiu dalyku
2013-01-11 23:01:19 wrote:nu mano atveju, nebepamenu tu skaiciu, bet lyg orginalas 55AH o as lyg 80 norejau imti..per galingas tipo ir tt..
2013-01-11 23:05:36 wrote:is praktikos nepatarciau deti daugiau nei 65ah. jei desi dar didesni daugiau problemu bus nei realiai naudos. tiesiog galesi kelis kart papildomai starteriu prasukti nes talpa didesne, o dakrauti generui nepavyks, taigi kita ryta atejus pasuksi vistiek kaip su senu akumu, o gal net maziau nei senuoju nes itampa bus kritus... bet jei jau masina nesiveda is pirma... antro.. ar trecio karto.. vertetu gal paziuret kitur bedas
Tema nuo starterio perėjo prie akumo :D Nu man tas dyzelinis suka kai žvėris tą benzinį, bet, kad va bendeksas nx nepritrauk ir tu gali rūkyt atsisėdęs su kokiu nori akumu :D
User
2013-01-11 23:05:36
2013-01-11 22:51:48 wrote:mano atveju, norejau imti galingesni daug, nu tipo ziema kurti ir tt, tai tas balvonas isitrauke kazkokia lentele, joje tipo surasyta galingumai akumu kokie priklauso pagal galinguma variklio, ir ka sau manot?? ponulis usizalupino konkreciai...imsi ne toki koks priklauso, negausi garantijos akumui...aisku pries tai krovima ismatavo, viskas ciki..bet va as pasimatavau, i deze akumo lenda didesnis akumas..ir galingesnis aisku, bet 12V..ir ka?? nedave zasukai garantijos man..nu dave bet 6 men..kada siap jei tvarkoj viskas duodavo 2 metai...tipo pasemei per galinga akuma, tada jo nedakraus ir tt sudrosi ji, tada atvarysi imti kita pagal garantija ir tt...tokia ta istorija buvo..
2013-01-11 22:55:08 wrote:rekomenduojama deti max 10procentu nuo talpos. kitu atveju reiks dakraudineti namie, o to pasekoje mirsi akumas, nemegsta svinas tokiu dalyku
2013-01-11 23:01:19 wrote:nu mano atveju, nebepamenu tu skaiciu, bet lyg orginalas 55AH o as lyg 80 norejau imti..per galingas tipo ir tt..
is praktikos nepatarciau deti daugiau nei 65ah. jei desi dar didesni daugiau problemu bus nei realiai naudos. tiesiog galesi kelis kart papildomai starteriu prasukti nes talpa didesne, o dakrauti generui nepavyks, taigi kita ryta atejus pasuksi vistiek kaip su senu akumu, o gal net maziau nei senuoju nes itampa bus kritus... bet jei jau masina nesiveda is pirma... antro.. ar trecio karto.. vertetu gal paziuret kitur bedas
ogius(268)
2013-01-11 23:03:53
2013-01-11 22:50:05 wrote:kodel jis gali "nedakrauti"? jei generatorius kacialina 120amperu, o akumui reikia valandos iskrauti 100amperu?:shocking:
2013-01-11 23:00:15 ogius wrote: Gamintojai rekomenduoja į automobilį montuoti tam tikros talpos akumuliatorių. Specialistai nepataria montuoti daugiau kaip 10 % talpesnį akumuliatorių. Tarkim, jeigu gamintojas rekomenduoja naudoti 55 Ah, tai didesnės talpos nei 60 Ah akumuliatoriaus montuoti nepatariame. Priežastis paprasta – automobilio generatorius apskaičiuotas įkrauti tam tikros talpos akumuliatorių ir talpesnio tiesiog pilnai neįkraus, t. y. didesnė talpa netenka prasmės. Nebent sumontuosite ir galingesnį generatorių. Be to, ir starteris nuo to nepasidarys galingesnis – jis vartos tik tiek elektros energijos, kiek numatyta jo techninėje charakteristikoje.

Tiesa, čia irgi yra niuansų – jeigu automoilį pirkote atvarytą iš kurios nors Pietų šalies, jame gali būti sumontuotas kur kas mažesnės talpos akumuliatorius. Tad geriausia pasitikrinti, kokios talpos akumuliatorių rekomenduoja naudoti gamintojas mūsų šalyje, o ne pirkti tokį patį, kuris buvo.

taip zmones kalba
:shocking:
2013-01-11 23:01:27 wrote:teisingai kalba. ar cia toks globalinis susitarimas is pirsto lauztas kad paprasta vartotoja apgauti?
nemanau
vafliu gimes, tortu netapsi :)))
User
2013-01-11 23:01:27
2013-01-11 22:48:00 wrote:itampa tai visu akumu vienoda. arba 12 arba 24. bet va su pakrovimu nesutinku. tarkim jei turi buti 65ah o idedam tarkim 100ah-nedakraus gereratorius. teoriskai turetu o vat raliai nesigauna. o ypac ziema.
2013-01-11 22:50:05 wrote:kodel jis gali "nedakrauti"? jei generatorius kacialina 120amperu, o akumui reikia valandos iskrauti 100amperu?:shocking:
2013-01-11 23:00:15 ogius wrote: Gamintojai rekomenduoja į automobilį montuoti tam tikros talpos akumuliatorių. Specialistai nepataria montuoti daugiau kaip 10 % talpesnį akumuliatorių. Tarkim, jeigu gamintojas rekomenduoja naudoti 55 Ah, tai didesnės talpos nei 60 Ah akumuliatoriaus montuoti nepatariame. Priežastis paprasta – automobilio generatorius apskaičiuotas įkrauti tam tikros talpos akumuliatorių ir talpesnio tiesiog pilnai neįkraus, t. y. didesnė talpa netenka prasmės. Nebent sumontuosite ir galingesnį generatorių. Be to, ir starteris nuo to nepasidarys galingesnis – jis vartos tik tiek elektros energijos, kiek numatyta jo techninėje charakteristikoje.

Tiesa, čia irgi yra niuansų – jeigu automoilį pirkote atvarytą iš kurios nors Pietų šalies, jame gali būti sumontuotas kur kas mažesnės talpos akumuliatorius. Tad geriausia pasitikrinti, kokios talpos akumuliatorių rekomenduoja naudoti gamintojas mūsų šalyje, o ne pirkti tokį patį, kuris buvo.

taip zmones kalba
:shocking:
teisingai kalba. ar cia toks globalinis susitarimas is pirsto lauztas kad paprasta vartotoja apgauti?
User
2013-01-11 23:01:19
2013-01-11 22:46:23 ogius wrote:blin kazkaip manau kad i pvz. koki benza 1.8 imetus 100 ah akuma, jo tikrai negaletu normaliai dakraut
2013-01-11 22:51:48 wrote:mano atveju, norejau imti galingesni daug, nu tipo ziema kurti ir tt, tai tas balvonas isitrauke kazkokia lentele, joje tipo surasyta galingumai akumu kokie priklauso pagal galinguma variklio, ir ka sau manot?? ponulis usizalupino konkreciai...imsi ne toki koks priklauso, negausi garantijos akumui...aisku pries tai krovima ismatavo, viskas ciki..bet va as pasimatavau, i deze akumo lenda didesnis akumas..ir galingesnis aisku, bet 12V..ir ka?? nedave zasukai garantijos man..nu dave bet 6 men..kada siap jei tvarkoj viskas duodavo 2 metai...tipo pasemei per galinga akuma, tada jo nedakraus ir tt sudrosi ji, tada atvarysi imti kita pagal garantija ir tt...tokia ta istorija buvo..
2013-01-11 22:55:08 wrote:rekomenduojama deti max 10procentu nuo talpos. kitu atveju reiks dakraudineti namie, o to pasekoje mirsi akumas, nemegsta svinas tokiu dalyku
nu mano atveju, nebepamenu tu skaiciu, bet lyg orginalas 55AH o as lyg 80 norejau imti..per galingas tipo ir tt..
ogius(268)
2013-01-11 23:00:15
2013-01-11 22:39:31 wrote:nesamones. specialiai galingesnius pas mus parduoda. galingumas yra rasomas CCA - cold cranking amps, t.y. amperais. pas mus ampervalandziu net neraso ant akumo, nes jos nieko apciuopiamo neparodo.. taip - tai yra talpa.. bet jei generatorius sugeba isbezdeti 13 su virsum voltu tai tikrai sugebes pakrauti talpesni akuma.

itampa ju visu vienoda
2013-01-11 22:48:00 wrote:itampa tai visu akumu vienoda. arba 12 arba 24. bet va su pakrovimu nesutinku. tarkim jei turi buti 65ah o idedam tarkim 100ah-nedakraus gereratorius. teoriskai turetu o vat raliai nesigauna. o ypac ziema.
2013-01-11 22:50:05 wrote:kodel jis gali "nedakrauti"? jei generatorius kacialina 120amperu, o akumui reikia valandos iskrauti 100amperu?:shocking:
Gamintojai rekomenduoja į automobilį montuoti tam tikros talpos akumuliatorių. Specialistai nepataria montuoti daugiau kaip 10 % talpesnį akumuliatorių. Tarkim, jeigu gamintojas rekomenduoja naudoti 55 Ah, tai didesnės talpos nei 60 Ah akumuliatoriaus montuoti nepatariame. Priežastis paprasta – automobilio generatorius apskaičiuotas įkrauti tam tikros talpos akumuliatorių ir talpesnio tiesiog pilnai neįkraus, t. y. didesnė talpa netenka prasmės. Nebent sumontuosite ir galingesnį generatorių. Be to, ir starteris nuo to nepasidarys galingesnis – jis vartos tik tiek elektros energijos, kiek numatyta jo techninėje charakteristikoje.

Tiesa, čia irgi yra niuansų – jeigu automoilį pirkote atvarytą iš kurios nors Pietų šalies, jame gali būti sumontuotas kur kas mažesnės talpos akumuliatorius. Tad geriausia pasitikrinti, kokios talpos akumuliatorių rekomenduoja naudoti gamintojas mūsų šalyje, o ne pirkti tokį patį, kuris buvo.

taip zmones kalba
vafliu gimes, tortu netapsi :)))
User
2013-01-11 22:56:58
2013-01-11 22:48:00 wrote:itampa tai visu akumu vienoda. arba 12 arba 24. bet va su pakrovimu nesutinku. tarkim jei turi buti 65ah o idedam tarkim 100ah-nedakraus gereratorius. teoriskai turetu o vat raliai nesigauna. o ypac ziema.
2013-01-11 22:50:05 wrote:kodel jis gali "nedakrauti"? jei generatorius kacialina 120amperu, o akumui reikia valandos iskrauti 100amperu?:shocking:
2013-01-11 22:52:49 wrote:110A? paskaiciuojam. 12v x 100a = 1200w arba 1.2kw. parodyk man toki masinini generatoriu? pats koki didziausia keiciau tai 190w
ir tas 190w tai maximali galia kai rele pilnai suzadinima duoda... o tai reiskia nemaza apkrova varikliui prie laisvu apsuku.
User
2013-01-11 22:55:08
2013-01-11 22:39:31 wrote:nesamones. specialiai galingesnius pas mus parduoda. galingumas yra rasomas CCA - cold cranking amps, t.y. amperais. pas mus ampervalandziu net neraso ant akumo, nes jos nieko apciuopiamo neparodo.. taip - tai yra talpa.. bet jei generatorius sugeba isbezdeti 13 su virsum voltu tai tikrai sugebes pakrauti talpesni akuma.

itampa ju visu vienoda
2013-01-11 22:46:23 ogius wrote:blin kazkaip manau kad i pvz. koki benza 1.8 imetus 100 ah akuma, jo tikrai negaletu normaliai dakraut
2013-01-11 22:51:48 wrote:mano atveju, norejau imti galingesni daug, nu tipo ziema kurti ir tt, tai tas balvonas isitrauke kazkokia lentele, joje tipo surasyta galingumai akumu kokie priklauso pagal galinguma variklio, ir ka sau manot?? ponulis usizalupino konkreciai...imsi ne toki koks priklauso, negausi garantijos akumui...aisku pries tai krovima ismatavo, viskas ciki..bet va as pasimatavau, i deze akumo lenda didesnis akumas..ir galingesnis aisku, bet 12V..ir ka?? nedave zasukai garantijos man..nu dave bet 6 men..kada siap jei tvarkoj viskas duodavo 2 metai...tipo pasemei per galinga akuma, tada jo nedakraus ir tt sudrosi ji, tada atvarysi imti kita pagal garantija ir tt...tokia ta istorija buvo..
rekomenduojama deti max 10procentu nuo talpos. kitu atveju reiks dakraudineti namie, o to pasekoje mirsi akumas, nemegsta svinas tokiu dalyku
User
2013-01-11 22:52:49
2013-01-11 22:39:31 wrote:nesamones. specialiai galingesnius pas mus parduoda. galingumas yra rasomas CCA - cold cranking amps, t.y. amperais. pas mus ampervalandziu net neraso ant akumo, nes jos nieko apciuopiamo neparodo.. taip - tai yra talpa.. bet jei generatorius sugeba isbezdeti 13 su virsum voltu tai tikrai sugebes pakrauti talpesni akuma.

itampa ju visu vienoda
2013-01-11 22:48:00 wrote:itampa tai visu akumu vienoda. arba 12 arba 24. bet va su pakrovimu nesutinku. tarkim jei turi buti 65ah o idedam tarkim 100ah-nedakraus gereratorius. teoriskai turetu o vat raliai nesigauna. o ypac ziema.
2013-01-11 22:50:05 wrote:kodel jis gali "nedakrauti"? jei generatorius kacialina 120amperu, o akumui reikia valandos iskrauti 100amperu?:shocking:
110A? paskaiciuojam. 12v x 100a = 1200w arba 1.2kw. parodyk man toki masinini generatoriu? pats koki didziausia keiciau tai 190w
User
2013-01-11 22:51:48
2013-01-11 22:31:43 wrote:ane???:shocking: as to nezinojau...nes man ale meistrai aiskino taip, jau tie kur pardavineja specializuotose parduotuvese butent akumus..jau tipo akumu asai yra...tipo desi galinga, tau jo nedakraus, per laika sudrosi ji, imk toki koks priklauso ir nebus bedu...tokie jo zodziai..
2013-01-11 22:39:31 wrote:nesamones. specialiai galingesnius pas mus parduoda. galingumas yra rasomas CCA - cold cranking amps, t.y. amperais. pas mus ampervalandziu net neraso ant akumo, nes jos nieko apciuopiamo neparodo.. taip - tai yra talpa.. bet jei generatorius sugeba isbezdeti 13 su virsum voltu tai tikrai sugebes pakrauti talpesni akuma.

itampa ju visu vienoda
2013-01-11 22:46:23 ogius wrote:blin kazkaip manau kad i pvz. koki benza 1.8 imetus 100 ah akuma, jo tikrai negaletu normaliai dakraut
mano atveju, norejau imti galingesni daug, nu tipo ziema kurti ir tt, tai tas balvonas isitrauke kazkokia lentele, joje tipo surasyta galingumai akumu kokie priklauso pagal galinguma variklio, ir ka sau manot?? ponulis usizalupino konkreciai...imsi ne toki koks priklauso, negausi garantijos akumui...aisku pries tai krovima ismatavo, viskas ciki..bet va as pasimatavau, i deze akumo lenda didesnis akumas..ir galingesnis aisku, bet 12V..ir ka?? nedave zasukai garantijos man..nu dave bet 6 men..kada siap jei tvarkoj viskas duodavo 2 metai...tipo pasemei per galinga akuma, tada jo nedakraus ir tt sudrosi ji, tada atvarysi imti kita pagal garantija ir tt...tokia ta istorija buvo..
User
2013-01-11 22:50:05
2013-01-11 22:31:43 wrote:ane???:shocking: as to nezinojau...nes man ale meistrai aiskino taip, jau tie kur pardavineja specializuotose parduotuvese butent akumus..jau tipo akumu asai yra...tipo desi galinga, tau jo nedakraus, per laika sudrosi ji, imk toki koks priklauso ir nebus bedu...tokie jo zodziai..
2013-01-11 22:39:31 wrote:nesamones. specialiai galingesnius pas mus parduoda. galingumas yra rasomas CCA - cold cranking amps, t.y. amperais. pas mus ampervalandziu net neraso ant akumo, nes jos nieko apciuopiamo neparodo.. taip - tai yra talpa.. bet jei generatorius sugeba isbezdeti 13 su virsum voltu tai tikrai sugebes pakrauti talpesni akuma.

itampa ju visu vienoda
2013-01-11 22:48:00 wrote:itampa tai visu akumu vienoda. arba 12 arba 24. bet va su pakrovimu nesutinku. tarkim jei turi buti 65ah o idedam tarkim 100ah-nedakraus gereratorius. teoriskai turetu o vat raliai nesigauna. o ypac ziema.
kodel jis gali "nedakrauti"? jei generatorius kacialina 120amperu, o akumui reikia valandos iskrauti 100amperu?
User
2013-01-11 22:48:00
2013-01-11 22:27:34 wrote:itampa ne prie ko, nes akumuliatoriaus itampa yra vienoda. skiraisi sroves stiprumas.. t.y. amperai. su krovimu bedu nebus.
2013-01-11 22:31:43 wrote:ane???:shocking: as to nezinojau...nes man ale meistrai aiskino taip, jau tie kur pardavineja specializuotose parduotuvese butent akumus..jau tipo akumu asai yra...tipo desi galinga, tau jo nedakraus, per laika sudrosi ji, imk toki koks priklauso ir nebus bedu...tokie jo zodziai..
2013-01-11 22:39:31 wrote:nesamones. specialiai galingesnius pas mus parduoda. galingumas yra rasomas CCA - cold cranking amps, t.y. amperais. pas mus ampervalandziu net neraso ant akumo, nes jos nieko apciuopiamo neparodo.. taip - tai yra talpa.. bet jei generatorius sugeba isbezdeti 13 su virsum voltu tai tikrai sugebes pakrauti talpesni akuma.

itampa ju visu vienoda
itampa tai visu akumu vienoda. arba 12 arba 24. bet va su pakrovimu nesutinku. tarkim jei turi buti 65ah o idedam tarkim 100ah-nedakraus gereratorius. teoriskai turetu o vat raliai nesigauna. o ypac ziema.
User
2013-01-11 22:47:57
2013-01-11 22:31:43 wrote:ane???:shocking: as to nezinojau...nes man ale meistrai aiskino taip, jau tie kur pardavineja specializuotose parduotuvese butent akumus..jau tipo akumu asai yra...tipo desi galinga, tau jo nedakraus, per laika sudrosi ji, imk toki koks priklauso ir nebus bedu...tokie jo zodziai..
2013-01-11 22:39:31 wrote:nesamones. specialiai galingesnius pas mus parduoda. galingumas yra rasomas CCA - cold cranking amps, t.y. amperais. pas mus ampervalandziu net neraso ant akumo, nes jos nieko apciuopiamo neparodo.. taip - tai yra talpa.. bet jei generatorius sugeba isbezdeti 13 su virsum voltu tai tikrai sugebes pakrauti talpesni akuma.

itampa ju visu vienoda
2013-01-11 22:46:23 ogius wrote:blin kazkaip manau kad i pvz. koki benza 1.8 imetus 100 ah akuma, jo tikrai negaletu normaliai dakraut
tu ziurek ne i kuro rusi o i generatoriaus generuojama srove.

Questions and comments

The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree