saab 900 2.0t greičių dėžė

Created by User 2012-01-03
2012-01-03 00:02
sveiki, man reikia patarimo, per naujus metus subyrėjo mano saab dėžės diferencialas... ieškojau skelbimuose, bet nieko nerandu. gal kas nors žinote ar tinka galbūt nuo opelio pavarų dėžė į saab"a? bet labiau norėčiau dalimis kad kas turėtu... šiaip pats remontuojuosi, tai nelabai žinau kur daliu iešškoti....
582 / 0
2012-01-03 15:39
pasuk man garaze yra gyvas galas 900uko daliu kazka surasim, sutarsim. Galu gale pasakysiu kur ieskot. Bus paprasciau telefonu nes labai tingiu forume mygtukus maigyt. 8 686 penki 707 penki
2012-01-22 20:50
2012-01-03 15:39 haro196 wrote: pasuk man garaze yra gyvas galas 900uko daliu kazka surasim, sutarsim. Galu gale pasakysiu kur ieskot. Bus paprasciau telefonu nes labai tingiu forume mygtukus maigyt. 8 686 penki 707 penki :smoke:
Labai dėkoju už detales :) lieku skolingas :) ateityje turiu planų, todėl neliksiu skolingas :)
2012-01-28 06:25
haro, primesk man mazdaug ko reikia mechanines dezes swappui. as pradejau rinkti dalis. turiu shifteri ir roda (ta strypa) kuris eina is shifterio i linkage. kaip ta linkage (svirtynas ar koks ten bbs lietuviskai) tvirtinasi? pataisyk jei klystu.. viena jos dalis zinoma montuojasi ant to strypo kuris is sifterio eina ir viena ant deze. o kitos kur? reikia kokiu nors specifiniu holderiu? galine transmission mount bracket tokia pati mechanines ir automatines ar ne? ar viduj (tarp shifterio ir linkage) ta shifter roda (strypa) laiko kazkas, ar jis kaba? ar reikia statyti stabdziu pedala nuo mechanines ar uztenka nuo automatines patrumpinti? ar imanoma trosines sankabos pedala perdaryti i hidraulini? as randu daugumoj tik trosinius pedalus.. hidrauliniai nauji gana nepigus.

kas cia dar..

jei ka prisiminsiu pranesiu. dekingas.
582 / 0
2012-01-29 10:22
2012-01-28 06:25 wrote: haro, primesk man mazdaug ko reikia mechanines dezes swappui. as pradejau rinkti dalis. turiu shifteri ir roda (ta strypa) kuris eina is shifterio i linkage. kaip ta linkage (svirtynas ar koks ten bbs lietuviskai) tvirtinasi? pataisyk jei klystu.. viena jos dalis zinoma montuojasi ant to strypo kuris is sifterio eina ir viena ant deze. o kitos kur? reikia kokiu nors specifiniu holderiu? galine transmission mount bracket tokia pati mechanines ir automatines ar ne? ar viduj (tarp shifterio ir linkage) ta shifter roda (strypa) laiko kazkas, ar jis kaba? ar reikia statyti stabdziu pedala nuo mechanines ar uztenka nuo automatines patrumpinti? ar imanoma trosines sankabos pedala perdaryti i hidraulini? as randu daugumoj tik trosinius pedalus.. hidrauliniai nauji gana nepigus.

kas cia dar..

jei ka prisiminsiu pranesiu. dekingas.
reikalinga begiu rankena su uzvedimo spynele aliuumioninis hodleris kur abu sitie daiktai dedasi, toliau reikia to strypo kuris eina i motoro skyriu, sekantis daiktas yra kulisa tarp strypo is salono ir strypo dezeje, ta kulisa buna dvieju tipu: pirmaiss buvo naudojamas iki 97 metu tada tvirtindavosi prie salonino strypo, dezes pagalves laikiklio ir pire gear selektoriaus dezeje, antras tipas po 97 metu tvirtindavosi prie salono strypo gear selektoriaus dezeje ir dezes riebokslis buvo prisukamas vienu navatnu varztu su bumbulu gale ir treciasis vritinimo taskas budavo t varzto bumbulas, beje pastaroji kulisa laikoma daug tikslesne. tu teisus galine variklio pagalve galima ta pacia palikti, o dezes tvirtinima iki pagalves 99 priocentais reikes keist nes kodai skirtingi. Stabdziu pedala reikes keisti nes automatao jo lankstymai kitokie jai nupjausi gali kliut sankabos pedalas uz stabdziu nekalbant apie besipinancias kojas, 900ukai pagrinde buvo su trosinem sankabom tik 98 metais atsirado hidraulines, jai netycia nukitrai 900uko dezse ir nori hidraulines sankabos tau teks pirkti sensoniko isminamaji guoli(jis hideraulinis) ir perdaryti slangutes gala kuris nuo sankabos master cilindro eina tiesa gali priseit keist stabdziu bakeli jai jis netures kojos sankabos maitinimui jai tures uzteks skyle pragrezt. kadangi tavo masina 9-3 tada uzteks nusipirkti hidraulini sankabos cilindriuka su pedalu pritaikytu hidrauliniai sankabai (skiriasi nuo troselines pedalo) ir turetu uztekti apart gal reikes kai kuriu kebulo gumu pvz kaip nuo is salono einanciam strypui sandarinimo. ai tiesa 9-3 dezems paprasta isminaaji guoli gali pirkt (hidraulini) ten nera jokiu suptilybiu kaip 900uke
2012-01-29 19:18
2012-01-28 06:25 wrote: haro, primesk man mazdaug ko reikia mechanines dezes swappui. as pradejau rinkti dalis. turiu shifteri ir roda (ta strypa) kuris eina is shifterio i linkage. kaip ta linkage (svirtynas ar koks ten bbs lietuviskai) tvirtinasi? pataisyk jei klystu.. viena jos dalis zinoma montuojasi ant to strypo kuris is sifterio eina ir viena ant deze. o kitos kur? reikia kokiu nors specifiniu holderiu? galine transmission mount bracket tokia pati mechanines ir automatines ar ne? ar viduj (tarp shifterio ir linkage) ta shifter roda (strypa) laiko kazkas, ar jis kaba? ar reikia statyti stabdziu pedala nuo mechanines ar uztenka nuo automatines patrumpinti? ar imanoma trosines sankabos pedala perdaryti i hidraulini? as randu daugumoj tik trosinius pedalus.. hidrauliniai nauji gana nepigus.

kas cia dar..

jei ka prisiminsiu pranesiu. dekingas.
2012-01-29 10:22 haro196 wrote: reikalinga begiu rankena su uzvedimo spynele aliuumioninis hodleris kur abu sitie daiktai dedasi, toliau reikia to strypo kuris eina i motoro skyriu, sekantis daiktas yra kulisa tarp strypo is salono ir strypo dezeje, ta kulisa buna dvieju tipu: pirmaiss buvo naudojamas iki 97 metu tada tvirtindavosi prie salonino strypo, dezes pagalves laikiklio ir pire gear selektoriaus dezeje, antras tipas po 97 metu tvirtindavosi prie salono strypo gear selektoriaus dezeje ir dezes riebokslis buvo prisukamas vienu navatnu varztu su bumbulu gale ir treciasis vritinimo taskas budavo t varzto bumbulas, beje pastaroji kulisa laikoma daug tikslesne. tu teisus galine variklio pagalve galima ta pacia palikti, o dezes tvirtinima iki pagalves 99 priocentais reikes keist nes kodai skirtingi. Stabdziu pedala reikes keisti nes automatao jo lankstymai kitokie jai nupjausi gali kliut sankabos pedalas uz stabdziu nekalbant apie besipinancias kojas, 900ukai pagrinde buvo su trosinem sankabom tik 98 metais atsirado hidraulines, jai netycia nukitrai 900uko dezse ir nori hidraulines sankabos tau teks pirkti sensoniko isminamaji guoli(jis hideraulinis) ir perdaryti slangutes gala kuris nuo sankabos master cilindro eina tiesa gali priseit keist stabdziu bakeli jai jis netures kojos sankabos maitinimui jai tures uzteks skyle pragrezt. kadangi tavo masina 9-3 tada uzteks nusipirkti hidraulini sankabos cilindriuka su pedalu pritaikytu hidrauliniai sankabai (skiriasi nuo troselines pedalo) ir turetu uztekti apart gal reikes kai kuriu kebulo gumu pvz kaip nuo is salono einanciam strypui sandarinimo. ai tiesa 9-3 dezems paprasta isminaaji guoli gali pirkt (hidraulini) ten nera jokiu suptilybiu kaip 900uke
as iatriau, kad dezes tvirtinima reikes keisti.. o galines pagalves irgi skirtingas numeris, nors jos identiskai atrodo..

gal zinai ar tinka 900tuko stabdzio pedalas i 9-3?

dezes dar neturiu, paskutinej eilej deze imsiu, kai busiu pasirenges viska deti.. be to pati deze nera brangi.. aliuminis smagratis su padoria sankaba daugiau nei ji kainuos.

o isminamasis guolis eina kartu su slave cylinder komplekte kiek zinau.
582 / 0
2012-01-29 23:30
2012-01-28 06:25 wrote: haro, primesk man mazdaug ko reikia mechanines dezes swappui. as pradejau rinkti dalis. turiu shifteri ir roda (ta strypa) kuris eina is shifterio i linkage. kaip ta linkage (svirtynas ar koks ten bbs lietuviskai) tvirtinasi? pataisyk jei klystu.. viena jos dalis zinoma montuojasi ant to strypo kuris is sifterio eina ir viena ant deze. o kitos kur? reikia kokiu nors specifiniu holderiu? galine transmission mount bracket tokia pati mechanines ir automatines ar ne? ar viduj (tarp shifterio ir linkage) ta shifter roda (strypa) laiko kazkas, ar jis kaba? ar reikia statyti stabdziu pedala nuo mechanines ar uztenka nuo automatines patrumpinti? ar imanoma trosines sankabos pedala perdaryti i hidraulini? as randu daugumoj tik trosinius pedalus.. hidrauliniai nauji gana nepigus.

kas cia dar..

jei ka prisiminsiu pranesiu. dekingas.
2012-01-29 10:22 haro196 wrote: reikalinga begiu rankena su uzvedimo spynele aliuumioninis hodleris kur abu sitie daiktai dedasi, toliau reikia to strypo kuris eina i motoro skyriu, sekantis daiktas yra kulisa tarp strypo is salono ir strypo dezeje, ta kulisa buna dvieju tipu: pirmaiss buvo naudojamas iki 97 metu tada tvirtindavosi prie salonino strypo, dezes pagalves laikiklio ir pire gear selektoriaus dezeje, antras tipas po 97 metu tvirtindavosi prie salono strypo gear selektoriaus dezeje ir dezes riebokslis buvo prisukamas vienu navatnu varztu su bumbulu gale ir treciasis vritinimo taskas budavo t varzto bumbulas, beje pastaroji kulisa laikoma daug tikslesne. tu teisus galine variklio pagalve galima ta pacia palikti, o dezes tvirtinima iki pagalves 99 priocentais reikes keist nes kodai skirtingi. Stabdziu pedala reikes keisti nes automatao jo lankstymai kitokie jai nupjausi gali kliut sankabos pedalas uz stabdziu nekalbant apie besipinancias kojas, 900ukai pagrinde buvo su trosinem sankabom tik 98 metais atsirado hidraulines, jai netycia nukitrai 900uko dezse ir nori hidraulines sankabos tau teks pirkti sensoniko isminamaji guoli(jis hideraulinis) ir perdaryti slangutes gala kuris nuo sankabos master cilindro eina tiesa gali priseit keist stabdziu bakeli jai jis netures kojos sankabos maitinimui jai tures uzteks skyle pragrezt. kadangi tavo masina 9-3 tada uzteks nusipirkti hidraulini sankabos cilindriuka su pedalu pritaikytu hidrauliniai sankabai (skiriasi nuo troselines pedalo) ir turetu uztekti apart gal reikes kai kuriu kebulo gumu pvz kaip nuo is salono einanciam strypui sandarinimo. ai tiesa 9-3 dezems paprasta isminaaji guoli gali pirkt (hidraulini) ten nera jokiu suptilybiu kaip 900uke
2012-01-29 19:18 wrote: as iatriau, kad dezes tvirtinima reikes keisti.. o galines pagalves irgi skirtingas numeris, nors jos identiskai atrodo..

gal zinai ar tinka 900tuko stabdzio pedalas i 9-3?

dezes dar neturiu, paskutinej eilej deze imsiu, kai busiu pasirenges viska deti.. be to pati deze nera brangi.. aliuminis smagratis su padoria sankaba daugiau nei ji kainuos.

o isminamasis guolis eina kartu su slave cylinder komplekte kiek zinau.
galine pagalve gali palikt ta pacia kai nutruks tada kitos paieskosi vis tiek ja pakeist kaip pora pirstu apsysiot. 900uko pedalas 99% esu isitikines kad tiks, slave cilinder ir isminamasis guolis 9-3 saabe vienas ir ta pati dalis, na bent parsiduoda kaip viena, labai norint galima isardyti :)
2012-01-30 01:28
kadangi apie transmisija kalba eina, tai paklausiu. ar isidėjus hidrauline sankaba labai palengvėja pedalas? nes trosine tikrai nesmagu minkyt jei ji pasidaro tokia kaip "mb e220" tada ir aš susidomėčiau ysidėti... o jei ne tada gal neverta...
2012-01-30 10:36
2012-01-28 06:25 wrote: haro, primesk man mazdaug ko reikia mechanines dezes swappui. as pradejau rinkti dalis. turiu shifteri ir roda (ta strypa) kuris eina is shifterio i linkage. kaip ta linkage (svirtynas ar koks ten bbs lietuviskai) tvirtinasi? pataisyk jei klystu.. viena jos dalis zinoma montuojasi ant to strypo kuris is sifterio eina ir viena ant deze. o kitos kur? reikia kokiu nors specifiniu holderiu? galine transmission mount bracket tokia pati mechanines ir automatines ar ne? ar viduj (tarp shifterio ir linkage) ta shifter roda (strypa) laiko kazkas, ar jis kaba? ar reikia statyti stabdziu pedala nuo mechanines ar uztenka nuo automatines patrumpinti? ar imanoma trosines sankabos pedala perdaryti i hidraulini? as randu daugumoj tik trosinius pedalus.. hidrauliniai nauji gana nepigus.

kas cia dar..

jei ka prisiminsiu pranesiu. dekingas.
2012-01-29 10:22 haro196 wrote: reikalinga begiu rankena su uzvedimo spynele aliuumioninis hodleris kur abu sitie daiktai dedasi, toliau reikia to strypo kuris eina i motoro skyriu, sekantis daiktas yra kulisa tarp strypo is salono ir strypo dezeje, ta kulisa buna dvieju tipu: pirmaiss buvo naudojamas iki 97 metu tada tvirtindavosi prie salonino strypo, dezes pagalves laikiklio ir pire gear selektoriaus dezeje, antras tipas po 97 metu tvirtindavosi prie salono strypo gear selektoriaus dezeje ir dezes riebokslis buvo prisukamas vienu navatnu varztu su bumbulu gale ir treciasis vritinimo taskas budavo t varzto bumbulas, beje pastaroji kulisa laikoma daug tikslesne. tu teisus galine variklio pagalve galima ta pacia palikti, o dezes tvirtinima iki pagalves 99 priocentais reikes keist nes kodai skirtingi. Stabdziu pedala reikes keisti nes automatao jo lankstymai kitokie jai nupjausi gali kliut sankabos pedalas uz stabdziu nekalbant apie besipinancias kojas, 900ukai pagrinde buvo su trosinem sankabom tik 98 metais atsirado hidraulines, jai netycia nukitrai 900uko dezse ir nori hidraulines sankabos tau teks pirkti sensoniko isminamaji guoli(jis hideraulinis) ir perdaryti slangutes gala kuris nuo sankabos master cilindro eina tiesa gali priseit keist stabdziu bakeli jai jis netures kojos sankabos maitinimui jai tures uzteks skyle pragrezt. kadangi tavo masina 9-3 tada uzteks nusipirkti hidraulini sankabos cilindriuka su pedalu pritaikytu hidrauliniai sankabai (skiriasi nuo troselines pedalo) ir turetu uztekti apart gal reikes kai kuriu kebulo gumu pvz kaip nuo is salono einanciam strypui sandarinimo. ai tiesa 9-3 dezems paprasta isminaaji guoli gali pirkt (hidraulini) ten nera jokiu suptilybiu kaip 900uke
sitos kojos?
582 / 0
2012-01-30 23:49
2012-01-30 01:28 wrote: kadangi apie transmisija kalba eina, tai paklausiu. ar isidėjus hidrauline sankaba labai palengvėja pedalas? nes trosine tikrai nesmagu minkyt :thumbdown: jei ji pasidaro tokia kaip "mb e220" tada ir aš susidomėčiau ysidėti... o jei ne tada gal neverta...
jai saknkaba maigosi sunkiai tada greiciausiai bus nuvarges diskatorius susenes sankabos trosas pirmai pradizai siulyciau pasikeisti diskatoriu i nauja geriausiai su visa sankaba arba jai jau lendi is karto viggeno sankabos komplekta uzsisakai. jai neuztenka minkstumo tada vel gamima apie hidraula galvoti. hidraulika tikrai palengvina sankabos pedalo maigyma bet kainuoja tikrai ne viena lita 900ukui reikia pirkti nauja sankabos cilindre dezeje nuo sensoniko visa kita galima ir deveta imti. bet nera viskas taip paprasta 900uke norint ideti hidrauline sankaba reikia dar viena plokstele pakeisti kebuline oja pakeisti tikrai nelengva.
582 / 0
2012-01-30 23:51
2012-01-28 06:25 wrote: haro, primesk man mazdaug ko reikia mechanines dezes swappui. as pradejau rinkti dalis. turiu shifteri ir roda (ta strypa) kuris eina is shifterio i linkage. kaip ta linkage (svirtynas ar koks ten bbs lietuviskai) tvirtinasi? pataisyk jei klystu.. viena jos dalis zinoma montuojasi ant to strypo kuris is sifterio eina ir viena ant deze. o kitos kur? reikia kokiu nors specifiniu holderiu? galine transmission mount bracket tokia pati mechanines ir automatines ar ne? ar viduj (tarp shifterio ir linkage) ta shifter roda (strypa) laiko kazkas, ar jis kaba? ar reikia statyti stabdziu pedala nuo mechanines ar uztenka nuo automatines patrumpinti? ar imanoma trosines sankabos pedala perdaryti i hidraulini? as randu daugumoj tik trosinius pedalus.. hidrauliniai nauji gana nepigus.

kas cia dar..

jei ka prisiminsiu pranesiu. dekingas.
2012-01-29 10:22 haro196 wrote: reikalinga begiu rankena su uzvedimo spynele aliuumioninis hodleris kur abu sitie daiktai dedasi, toliau reikia to strypo kuris eina i motoro skyriu, sekantis daiktas yra kulisa tarp strypo is salono ir strypo dezeje, ta kulisa buna dvieju tipu: pirmaiss buvo naudojamas iki 97 metu tada tvirtindavosi prie salonino strypo, dezes pagalves laikiklio ir pire gear selektoriaus dezeje, antras tipas po 97 metu tvirtindavosi prie salono strypo gear selektoriaus dezeje ir dezes riebokslis buvo prisukamas vienu navatnu varztu su bumbulu gale ir treciasis vritinimo taskas budavo t varzto bumbulas, beje pastaroji kulisa laikoma daug tikslesne. tu teisus galine variklio pagalve galima ta pacia palikti, o dezes tvirtinima iki pagalves 99 priocentais reikes keist nes kodai skirtingi. Stabdziu pedala reikes keisti nes automatao jo lankstymai kitokie jai nupjausi gali kliut sankabos pedalas uz stabdziu nekalbant apie besipinancias kojas, 900ukai pagrinde buvo su trosinem sankabom tik 98 metais atsirado hidraulines, jai netycia nukitrai 900uko dezse ir nori hidraulines sankabos tau teks pirkti sensoniko isminamaji guoli(jis hideraulinis) ir perdaryti slangutes gala kuris nuo sankabos master cilindro eina tiesa gali priseit keist stabdziu bakeli jai jis netures kojos sankabos maitinimui jai tures uzteks skyle pragrezt. kadangi tavo masina 9-3 tada uzteks nusipirkti hidraulini sankabos cilindriuka su pedalu pritaikytu hidrauliniai sankabai (skiriasi nuo troselines pedalo) ir turetu uztekti apart gal reikes kai kuriu kebulo gumu pvz kaip nuo is salono einanciam strypui sandarinimo. ai tiesa 9-3 dezems paprasta isminaaji guoli gali pirkt (hidraulini) ten nera jokiu suptilybiu kaip 900uke
2012-01-30 10:36 wrote: sitos kojos?
jo per sita koja eina stabdzuiu skystis i sankabos cilindriuka
582 / 0
2012-01-30 23:51
2012-01-30 01:28 wrote: kadangi apie transmisija kalba eina, tai paklausiu. ar isidėjus hidrauline sankaba labai palengvėja pedalas? nes trosine tikrai nesmagu minkyt :thumbdown: jei ji pasidaro tokia kaip "mb e220" tada ir aš susidomėčiau ysidėti... o jei ne tada gal neverta...
beje kaip deze ar sukasi ar nieko gero nesigavo?
2012-02-01 15:42
2012-01-30 01:28 wrote: kadangi apie transmisija kalba eina, tai paklausiu. ar isidėjus hidrauline sankaba labai palengvėja pedalas? nes trosine tikrai nesmagu minkyt :thumbdown: jei ji pasidaro tokia kaip "mb e220" tada ir aš susidomėčiau ysidėti... o jei ne tada gal neverta...
2012-01-30 23:51 haro196 wrote: beje kaip deze ar sukasi ar nieko gero nesigavo?
žodžiu, reik akis ne šiknoj turėt :D viskas gerai buvo kai surinkau :)
2012-02-01 20:02
dar klausimas pasistojo.. jei aisku zinai. ar automatu ir mechaniniu pats cilindriukas uzvedimo spyneles toks pats? nes mechanines rakto istraukimas blokuojamas kol nepastatai i atbuline pavara (arba turi short shifteri is genuinesaab.com), o automato blokuojamas kol nepastatai i Park padeti.. nors pas mane jis suluzes ir gali nors ir drive isimti rakteli

tai butu idomu ar uztenka cilindriukus sukeisti ar reikes pirkti nuo mechannes ir programuoti nauja rakta..

cia kolkas turimos mano dalys. siandien linkage uzsakiau nuo 01 saab 9-3, naujo pavidalo. kolkas viska randu isskyrus hidraulni pedala.. reikes po svalkes pradeti vazinetis
582 / 0
2012-02-01 20:28
2012-02-01 20:02 wrote: dar klausimas pasistojo.. jei aisku zinai. ar automatu ir mechaniniu pats cilindriukas uzvedimo spyneles toks pats? nes mechanines rakto istraukimas blokuojamas kol nepastatai i atbuline pavara (arba turi short shifteri is genuinesaab.com), o automato blokuojamas kol nepastatai i Park padeti.. nors pas mane jis suluzes ir gali nors ir drive isimti rakteli:lol:

tai butu idomu ar uztenka cilindriukus sukeisti ar reikes pirkti nuo mechannes ir programuoti nauja rakta..

cia kolkas turimos mano dalys. siandien linkage uzsakiau nuo 01 saab 9-3, naujo pavidalo. kolkas viska randu isskyrus hidraulni pedala.. reikes po svalkes pradeti vazinetis
skiraisi tiek uzverdimo spyneles tiek kontaktines grupes (elektrine dalis po spynele) bet rakta nauja uzsisakinet nebutina jai rankas turi issiardai spynele abi spyneles tiek mechanines tiek automatines dezes is pradziu siulau mechanines ardyt :) is mechanines ismeti visas rakto ploksteles von o paskui automato ardydamas nuo apacios i virsu eiles tvarka ploksteles dedi i mechanines spynele viska surenki ir vuolia rakto gamintis ir pririsinet nereikes.
2012-02-02 00:50
2012-02-01 20:02 wrote: dar klausimas pasistojo.. jei aisku zinai. ar automatu ir mechaniniu pats cilindriukas uzvedimo spyneles toks pats? nes mechanines rakto istraukimas blokuojamas kol nepastatai i atbuline pavara (arba turi short shifteri is genuinesaab.com), o automato blokuojamas kol nepastatai i Park padeti.. nors pas mane jis suluzes ir gali nors ir drive isimti rakteli:lol:

tai butu idomu ar uztenka cilindriukus sukeisti ar reikes pirkti nuo mechannes ir programuoti nauja rakta..

cia kolkas turimos mano dalys. siandien linkage uzsakiau nuo 01 saab 9-3, naujo pavidalo. kolkas viska randu isskyrus hidraulni pedala.. reikes po svalkes pradeti vazinetis
2012-02-01 20:28 haro196 wrote: skiraisi tiek uzverdimo spyneles tiek kontaktines grupes (elektrine dalis po spynele) bet rakta nauja uzsisakinet nebutina jai rankas turi issiardai spynele abi spyneles tiek mechanines tiek automatines dezes is pradziu siulau mechanines ardyt :) is mechanines ismeti visas rakto ploksteles von o paskui automato ardydamas nuo apacios i virsu eiles tvarka ploksteles dedi i mechanines spynele viska surenki ir vuolia rakto gamintis ir pririsinet nereikes.
Haro, ar dar tebeturi saabui dėže siela?? atsibodo jau man tos problemos... i=3.84 perdavimas?
2012-02-02 05:41
2012-02-01 20:02 wrote: dar klausimas pasistojo.. jei aisku zinai. ar automatu ir mechaniniu pats cilindriukas uzvedimo spyneles toks pats? nes mechanines rakto istraukimas blokuojamas kol nepastatai i atbuline pavara (arba turi short shifteri is genuinesaab.com), o automato blokuojamas kol nepastatai i Park padeti.. nors pas mane jis suluzes ir gali nors ir drive isimti rakteli:lol:

tai butu idomu ar uztenka cilindriukus sukeisti ar reikes pirkti nuo mechannes ir programuoti nauja rakta..

cia kolkas turimos mano dalys. siandien linkage uzsakiau nuo 01 saab 9-3, naujo pavidalo. kolkas viska randu isskyrus hidraulni pedala.. reikes po svalkes pradeti vazinetis
2012-02-01 20:28 haro196 wrote: skiraisi tiek uzverdimo spyneles tiek kontaktines grupes (elektrine dalis po spynele) bet rakta nauja uzsisakinet nebutina jai rankas turi issiardai spynele abi spyneles tiek mechanines tiek automatines dezes is pradziu siulau mechanines ardyt :) is mechanines ismeti visas rakto ploksteles von o paskui automato ardydamas nuo apacios i virsu eiles tvarka ploksteles dedi i mechanines spynele viska surenki ir vuolia rakto gamintis ir pririsinet nereikes.
truputi pasidomejau ir atrodo, kad cilindriukas (metaline dalis) issiema be kontaktu (plastikine).. tereikia numygti sone esanti mygtuka plonu daiktu ir istraukti visa cilindriuka su raktu. skiriasi nuo 900uko.. kontaktai, o kartu ir fyske, atrodo tokie patys ir mechanines ir automatines.. nors maciau skirtingu variantu.. is bedos manau iseis ta pati automatines naudoti, rekes tik paziureti kaip rakto blokavimo mechanizmas veikia, jei iseis ji apgauti tai nereiks palikineti ijungus atbulini begi.. bet del visa ko uzsakiau spynele nuo mechanines dezes.
2012-02-11 21:11
spaudi toj skylutej su astriu daiktu
2012-02-11 21:12
ir trauki
2012-02-11 21:13
vualia
2012-03-29 23:03
klausimas del machavyko. ar tinka varztai nuo flex plate (automatines dezes tipo machavykas) mechanines dezes machavykui?

ar vertas aliumininis machavykas tu pinigu?
582 / 0
2012-03-30 18:11
2012-03-29 23:03 wrote: klausimas del machavyko. ar tinka varztai nuo flex plate (automatines dezes tipo machavykas) mechanines dezes machavykui?

ar vertas aliumininis machavykas tu pinigu?
nesu tikras bet gal varztu dezej rasciau mechanines dezes machavyko varzta ir pamatuociau ilgi o seip sriegiai tokie patys. tik ilgiai gali skirtis.
aliuminis is vienos puses vertas tu pinigu nes jis lengvesnis gerokai tas duos staigesni motora greiciau kels greciau pames apsukas. is kitos puses velnias zino.
2012-03-30 23:03
ta prasme pinigu man negaila, bet ar nera minus.. mazesne inercija - greiciau isisuks, bet tures maziau energijos. nebus del to maziau Nm? nenukris per daug greitis metant saiba?
7646 / 0
2012-03-30 23:08
2012-03-30 23:03 wrote: ta prasme pinigu man negaila, bet ar nera minus.. mazesne inercija - greiciau isisuks, bet tures maziau energijos. nebus del to maziau Nm? nenukris per daug greitis metant saiba?
Isikisiu kolegosAr jus machaviku vadinate smagrati?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-03-30 23:13
2012-03-30 23:03 wrote: ta prasme pinigu man negaila, bet ar nera minus.. mazesne inercija - greiciau isisuks, bet tures maziau energijos. nebus del to maziau Nm? nenukris per daug greitis metant saiba?
2012-03-30 23:08 maumas wrote: Isikisiu kolegos:lol:Ar jus machaviku vadinate smagrati?
taip
7646 / 0
2012-03-30 23:19
2012-03-30 23:03 wrote: ta prasme pinigu man negaila, bet ar nera minus.. mazesne inercija - greiciau isisuks, bet tures maziau energijos. nebus del to maziau Nm? nenukris per daug greitis metant saiba?
2012-03-30 23:08 maumas wrote: Isikisiu kolegos:lol:Ar jus machaviku vadinate smagrati?
2012-03-30 23:13 wrote: taip
Tai va, apie islengvinima.Tiek smagracio, tiek stumoklines grupes dramatiskas islengvinimas duoda pliusa ir minusa.Pliusas, kad variklis super lengvai didina sukius iki pat raudono, minusas-labai blogai dirba laisva eiga, todel vos ne koja ant pedalo laikyt reik...Kada nors girdejot kaip raliniai zverys dirba?Tai va, o ka ten variklyje lengvint, patys geriau zinot...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-03-30 23:23
2012-03-30 23:08 maumas wrote: Isikisiu kolegos:lol:Ar jus machaviku vadinate smagrati?
2012-03-30 23:13 wrote: taip
2012-03-30 23:19 maumas wrote: Tai va, apie islengvinima.Tiek smagracio, tiek stumoklines grupes dramatiskas islengvinimas duoda pliusa ir minusa.Pliusas, kad variklis super lengvai didina sukius iki pat raudono, minusas-labai blogai dirba laisva eiga, todel vos ne koja ant pedalo laikyt reik...Kada nors girdejot kaip raliniai zverys dirba?Tai va, o ka ten variklyje lengvint, patys geriau zinot...
raliniai daugiau del nesveiku paskirstymo velenu taip dirba.. del didelio overlapo. mano draugo evo su sportiniais velenais taip dirba.
7646 / 0
2012-03-30 23:28
2012-03-30 23:13 wrote: taip
2012-03-30 23:19 maumas wrote: Tai va, apie islengvinima.Tiek smagracio, tiek stumoklines grupes dramatiskas islengvinimas duoda pliusa ir minusa.Pliusas, kad variklis super lengvai didina sukius iki pat raudono, minusas-labai blogai dirba laisva eiga, todel vos ne koja ant pedalo laikyt reik...Kada nors girdejot kaip raliniai zverys dirba?Tai va, o ka ten variklyje lengvint, patys geriau zinot...
2012-03-30 23:23 wrote: raliniai daugiau del nesveiku paskirstymo velenu taip dirba.. del didelio overlapo. mano draugo evo su sportiniais velenais taip dirba.
Bet super lengvas smagratis irgi neatlieka pilnai savo darboAny way, nesigincisiuVisgi samgu prisimint ziguliukus, 2106 variklius su 160ag...Kazkada su vyruku dirbom kartu, jis jaunystej sturmanu vaziavo su Lada, tai man laisvalaikiu paskaitas skaite
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-03-30 23:33
nors gal tu ir teisus, nes pas ji ir alkuninis su visa grupe keisti. bet labiausiai veikimas pasikeite po paskirstymo velenu. nes su dideliu overlapu misinio nemazai ismeta per vis dar atidaryta ismetimo voztuva.

siaip jei tik laisva eiga nukencia, tai cia nebeda, nes labai nesunku prideti daugiau kuro, kad atsvertu ta kritima. blogiausiu atveju pakelti laisvas apsukas. programiskai tai lengva padaryti
2012-03-30 23:35
2012-03-30 23:19 maumas wrote: Tai va, apie islengvinima.Tiek smagracio, tiek stumoklines grupes dramatiskas islengvinimas duoda pliusa ir minusa.Pliusas, kad variklis super lengvai didina sukius iki pat raudono, minusas-labai blogai dirba laisva eiga, todel vos ne koja ant pedalo laikyt reik...Kada nors girdejot kaip raliniai zverys dirba?Tai va, o ka ten variklyje lengvint, patys geriau zinot...
2012-03-30 23:23 wrote: raliniai daugiau del nesveiku paskirstymo velenu taip dirba.. del didelio overlapo. mano draugo evo su sportiniais velenais taip dirba.
2012-03-30 23:28 maumas wrote: Bet super lengvas smagratis irgi neatlieka pilnai savo darbo:smoke:Any way, nesigincisiu:lol:Visgi samgu prisimint ziguliukus, 2106 variklius su 160ag...Kazkada su vyruku dirbom kartu, jis jaunystej sturmanu vaziavo su Lada, tai man laisvalaikiu paskaitas skaite:lol::thumbup:
va del to man ir kyla klausimas.. nes neatlieka savo darbo. bet kaip tai butent itakoja vaziavima.
7646 / 0
2012-03-30 23:37
2012-03-30 23:33 wrote: nors gal tu ir teisus, nes pas ji ir alkuninis su visa grupe keisti. bet labiausiai veikimas pasikeite po paskirstymo velenu. nes su dideliu overlapu misinio nemazai ismeta per vis dar atidaryta ismetimo voztuva.

siaip jei tik laisva eiga nukencia, tai cia nebeda, nes labai nesunku prideti daugiau kuro, kad atsvertu ta kritima. blogiausiu atveju pakelti laisvas apsukas. programiskai tai lengva padaryti
Nu jo, kiti laikai dabarPas lada 2106 nebuvo kaip
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-03-30 23:39
https://www.youtube.com/watch?v=TIfVGh2mFTE


cia jo evo vien pakeitus velenus
582 / 0
2012-03-31 06:44
jai varikli darysi desi normalius kaltinius stumuoklius titaninius svaistiklius(nebutinai nei stumuokliai nei svaistikliai svarbu kad ir gamyklinius gerai susvert), taip pat subalansuosi alkunini velena, lengvintas smagratis tikrai nesugadins laisvos eigos, nes nebalancuotas alkuninis buna turi ir 22 g disbalanca o nebalancuoi stumuokliai iki 4-6 g paklaida, kad visa sita chlama priverst tolygiai suktis reikia sunkaus smagracio ir balancyravimo veleneliu. subalancavus alkunini ir stumuokliu su svaistikliais svori balancavimo velenelius visi jungia nafik. O kai variklis dirba tolygiai lengvesnis smagratis nekazi ka isbalancuos.
o kai ismini sankaba smagracio mase nebeturi reiksmes masinos greicio kitimui na tikliau turi bet praktiskai niekine taip kad ismynus sankaba masina vienodai greitai letes tiek su lengvintu tiek su orginaliu ar sunkintu smagraciu. nes sitoj vietoj pagrindinis kriterijus masinos mase.
Aisku ismynus sankaba variklio apsisukimai kris greiciau nei su standartiniu smagraciu, bet begi manau tikrai ramiai spesi perjungt.
2012-03-31 07:06
2012-03-31 06:44 haro196 wrote: jai varikli darysi desi normalius kaltinius stumuoklius titaninius svaistiklius(nebutinai nei stumuokliai nei svaistikliai svarbu kad ir gamyklinius gerai susvert), taip pat subalansuosi alkunini velena, lengvintas smagratis tikrai nesugadins laisvos eigos, nes nebalancuotas alkuninis buna turi ir 22 g disbalanca o nebalancuoi stumuokliai iki 4-6 g paklaida, kad visa sita chlama priverst tolygiai suktis reikia sunkaus smagracio ir balancyravimo veleneliu. subalancavus alkunini ir stumuokliu su svaistikliais svori balancavimo velenelius visi jungia nafik. O kai variklis dirba tolygiai lengvesnis smagratis nekazi ka isbalancuos.
o kai ismini sankaba smagracio mase nebeturi reiksmes masinos greicio kitimui na tikliau turi bet praktiskai niekine taip kad ismynus sankaba masina vienodai greitai letes tiek su lengvintu tiek su orginaliu ar sunkintu smagraciu. nes sitoj vietoj pagrindinis kriterijus masinos mase.
Aisku ismynus sankaba variklio apsisukimai kris greiciau nei su standartiniu smagraciu, bet begi manau tikrai ramiai spesi perjungt.
reiskia desiu aliumini

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you