S 80 gesta

Created by User 2012-12-13
2012-12-13 15:35
Sveiki,
Nezinau kas tiksliai yra, gal zvakes, gal taip kas. Esme tame, kad nesenai nusipirkau as ji ir visko nezinau apie ji, gal vasara butu ir gerai, o dabar uzkurus saltu metu volva dirba jis be problemu, bet tik norint vaziuot, imusus pavara uzgesta, tada vel kuri ir vel tas pats. Kol gerai neapsyla. 1999m, 2.5TDI, automatas.
(7216 / +3)
2012-12-13 16:35
2012-12-13 15:35 wrote:Sveiki,
Nezinau kas tiksliai yra, gal zvakes, gal taip kas. Esme tame, kad nesenai nusipirkau as ji ir visko nezinau apie ji, gal vasara butu ir gerai, o dabar uzkurus saltu metu volva dirba jis be problemu, bet tik norint vaziuot, imusus pavara uzgesta, tada vel kuri ir vel tas pats. Kol gerai neapsyla. 1999m, 2.5TDI, automatas.
Manyciau, kad reiketu pasirodyti automatiniu deziu meistrams
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-12-13 16:40
2012-12-13 15:35 wrote:Sveiki,
Nezinau kas tiksliai yra, gal zvakes, gal taip kas. Esme tame, kad nesenai nusipirkau as ji ir visko nezinau apie ji, gal vasara butu ir gerai, o dabar uzkurus saltu metu volva dirba jis be problemu, bet tik norint vaziuot, imusus pavara uzgesta, tada vel kuri ir vel tas pats. Kol gerai neapsyla. 1999m, 2.5TDI, automatas.
2012-12-13 16:35 maumas wrote:Manyciau, kad reiketu pasirodyti automatiniu deziu meistrams
Bet matai toks pats sutapimas kitam mano draugui, tik su S 60 modeliu. Kol vasara buvo, nieko, va atsalo tai irgi panasiai buna, kad uzkuria, dirba, gadyca viskas, musa automata vaziuot, bam ir uzgesta. Cia tipo blokuoja sistema gal, kad su salta nevaziuot...?
(7216 / +3)
2012-12-13 17:30
2012-12-13 15:35 wrote:Sveiki,
Nezinau kas tiksliai yra, gal zvakes, gal taip kas. Esme tame, kad nesenai nusipirkau as ji ir visko nezinau apie ji, gal vasara butu ir gerai, o dabar uzkurus saltu metu volva dirba jis be problemu, bet tik norint vaziuot, imusus pavara uzgesta, tada vel kuri ir vel tas pats. Kol gerai neapsyla. 1999m, 2.5TDI, automatas.
2012-12-13 16:35 maumas wrote:Manyciau, kad reiketu pasirodyti automatiniu deziu meistrams
2012-12-13 16:40 wrote:Bet matai toks pats sutapimas kitam mano draugui, tik su S 60 modeliu. Kol vasara buvo, nieko, va atsalo tai irgi panasiai buna, kad uzkuria, dirba, gadyca viskas, musa automata vaziuot, bam ir uzgesta. Cia tipo blokuoja sistema gal, kad su salta nevaziuot...?
neee, neturetu.Va kad krumplius saltam kitaip meto, tai gali but.O apskritai, kada tepalai ir filtras keisti dezeje?Vis tiek manau, kad nieko gero forume nesuzinosi, reiks pas specus kreiptis, manau, kad taip neturi but.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-12-13 17:34
2012-12-13 16:35 maumas wrote:Manyciau, kad reiketu pasirodyti automatiniu deziu meistrams
2012-12-13 16:40 wrote:Bet matai toks pats sutapimas kitam mano draugui, tik su S 60 modeliu. Kol vasara buvo, nieko, va atsalo tai irgi panasiai buna, kad uzkuria, dirba, gadyca viskas, musa automata vaziuot, bam ir uzgesta. Cia tipo blokuoja sistema gal, kad su salta nevaziuot...?
2012-12-13 17:30 maumas wrote:neee, neturetu.Va kad krumplius saltam kitaip meto, tai gali but.O apskritai, kada tepalai ir filtras keisti dezeje?Vis tiek manau, kad nieko gero forume nesuzinosi, reiks pas specus kreiptis, manau, kad taip neturi but.
pasiklausinek autovikingu forume, ten yra pratingu zmoniu
2012-12-13 17:45
As irgi manau kad pavaru dezei tepalus reik keist. Beje gal kas zino kiek mazdaug kainuoja APD tepalu keitimas?
2012-12-13 18:25
ir dar klausimas ar jeigu dezei nezine kada keistas tepalas ir jau atsiranda pozymiu kad kazkas negerai, ar verta keist tepala ar vazynet taip toliau? Nes esu girdejes kad pakeitus nauju kartais vapse deze uzsilenkia. Tai ka daryt tokiu atveju cia kalbu kai keitimas daromas ten tik nuleidziant alyva, o ne ja ispompuojant...
2012-12-13 18:45
Jei deze volvine o ne ZF gali ramiai ieskotis kito auto nes volvines remontas nuo 6000 litu.Jos turi "gamyklini"trukuma, silpnaja grandi tai anksciau ar veliau islenda panasiai kaip ir triptronikuose , tik triptronika ZF-ini galima sutvarkyt nuo 1000 ki 2500 o svedisko originalo, tiksliau GM kaina ziauri.Kas jau zino, tai apeina XC70, 90 ir S80.Yra volvinese dar kosmariskesniu gedimu, pavyzdziui dar brangesnis keist ar rem.AWD valdymo blokas.Nezinau ar vikinguose tai aprasyta(abejoju nes forumas kadaise ikurtas paciu prekiaujanciuju svedu masinom)taciau autosporto ir dzipistu forumuose apie tai info pilna.Reiktu pasidometi pries perkant pagrindiniu mazgu patikimumu o ne VBS pasiklausius pirkti.Beje, pavaru dezes gamintojas irasytas toje lenteleje po kapotu, kur ir kebulo nr.Bus arba GM arba ZF didziosios raides salia kebulo nr.
(7216 / +3)
2012-12-13 18:52
2012-12-13 18:45 wrote:Jei deze volvine o ne ZF gali ramiai ieskotis kito auto nes volvines remontas nuo 6000 litu.Jos turi "gamyklini"trukuma, silpnaja grandi tai anksciau ar veliau islenda panasiai kaip ir triptronikuose , tik triptronika ZF-ini galima sutvarkyt nuo 1000 ki 2500 o svedisko originalo, tiksliau GM kaina ziauri.Kas jau zino, tai apeina XC70, 90 ir S80.Yra volvinese dar kosmariskesniu gedimu, pavyzdziui dar brangesnis keist ar rem.AWD valdymo blokas.Nezinau ar vikinguose tai aprasyta(abejoju nes forumas kadaise ikurtas paciu prekiaujanciuju svedu masinom)taciau autosporto ir dzipistu forumuose apie tai info pilna.Reiktu pasidometi pries perkant pagrindiniu mazgu patikimumu o ne VBS pasiklausius pirkti.Beje, pavaru dezes gamintojas irasytas toje lenteleje po kapotu, kur ir kebulo nr.Bus arba GM arba ZF didziosios raides salia kebulo nr.
Tai kad mazai paguodos ir su mechanine deze.Man kainos yra zinomos, pvz sankabos komplektas plius "motherfucker" smagratis
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2012-12-13 19:04
2012-12-13 18:45 wrote:Jei deze volvine o ne ZF gali ramiai ieskotis kito auto nes volvines remontas nuo 6000 litu.Jos turi "gamyklini"trukuma, silpnaja grandi tai anksciau ar veliau islenda panasiai kaip ir triptronikuose , tik triptronika ZF-ini galima sutvarkyt nuo 1000 ki 2500 o svedisko originalo, tiksliau GM kaina ziauri.Kas jau zino, tai apeina XC70, 90 ir S80.Yra volvinese dar kosmariskesniu gedimu, pavyzdziui dar brangesnis keist ar rem.AWD valdymo blokas.Nezinau ar vikinguose tai aprasyta(abejoju nes forumas kadaise ikurtas paciu prekiaujanciuju svedu masinom)taciau autosporto ir dzipistu forumuose apie tai info pilna.Reiktu pasidometi pries perkant pagrindiniu mazgu patikimumu o ne VBS pasiklausius pirkti.Beje, pavaru dezes gamintojas irasytas toje lenteleje po kapotu, kur ir kebulo nr.Bus arba GM arba ZF didziosios raides salia kebulo nr.
2012-12-13 18:52 maumas wrote:Tai kad mazai paguodos ir su mechanine deze.Man kainos yra zinomos, pvz sankabos komplektas plius "motherfucker" smagratis:lol:
Gal turi pazystamu kurie pirke pacioje Svedijoje auto?Turiu galimybe susigrazinti pvm-a naujam ar apynaujam auto nes 4 metus ten legaliai gyvensiu.Ziaurios kainos tai 1 barjeras, bet neskubant galima rasti manau.Turiu galimybe tenai prisireginti.Gal kas turetumet kokiu patarimu?
2012-12-13 20:05
2012-12-13 18:25 wrote:ir dar klausimas ar jeigu dezei nezine kada keistas tepalas ir jau atsiranda pozymiu kad kazkas negerai, ar verta keist tepala ar vazynet taip toliau? Nes esu girdejes kad pakeitus nauju kartais vapse deze uzsilenkia. Tai ka daryt tokiu atveju cia kalbu kai keitimas daromas ten tik nuleidziant alyva, o ne ja ispompuojant...
labai gerai girdejai - panasiai ir buna. mes net nekeiciam tepalo jei masina su daugiau nei 100k myliu ir savininkas ne karto jo nekeites
2012-12-14 08:25
2012-12-13 16:35 maumas wrote:Manyciau, kad reiketu pasirodyti automatiniu deziu meistrams
2012-12-13 16:40 wrote:Bet matai toks pats sutapimas kitam mano draugui, tik su S 60 modeliu. Kol vasara buvo, nieko, va atsalo tai irgi panasiai buna, kad uzkuria, dirba, gadyca viskas, musa automata vaziuot, bam ir uzgesta. Cia tipo blokuoja sistema gal, kad su salta nevaziuot...?
2012-12-13 17:30 maumas wrote:neee, neturetu.Va kad krumplius saltam kitaip meto, tai gali but.O apskritai, kada tepalai ir filtras keisti dezeje?Vis tiek manau, kad nieko gero forume nesuzinosi, reiks pas specus kreiptis, manau, kad taip neturi but.
Keite man variklio dirzus ir tepalus, sakau paziurek ir dezes kaip viskas, tai sake kad dar keist tikrai nereikia.
(484 / +1)
2012-12-14 09:06
2012-12-13 16:40 wrote:Bet matai toks pats sutapimas kitam mano draugui, tik su S 60 modeliu. Kol vasara buvo, nieko, va atsalo tai irgi panasiai buna, kad uzkuria, dirba, gadyca viskas, musa automata vaziuot, bam ir uzgesta. Cia tipo blokuoja sistema gal, kad su salta nevaziuot...?
2012-12-13 17:30 maumas wrote:neee, neturetu.Va kad krumplius saltam kitaip meto, tai gali but.O apskritai, kada tepalai ir filtras keisti dezeje?Vis tiek manau, kad nieko gero forume nesuzinosi, reiks pas specus kreiptis, manau, kad taip neturi but.
2012-12-14 08:25 wrote:Keite man variklio dirzus ir tepalus, sakau paziurek ir dezes kaip viskas, tai sake kad dar keist tikrai nereikia.
Kiek supratau salta deze smugiuoja ir uzgesta masina, panasu kad problema dezes hydraulikoj, blogai reguliuoja tepalo slegi, aisku kai masina susyla tos problemos nebera.

Your message

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree