reik patarimo ?

Created by gintaras1 2012-09-10
2012-09-10 11:56
ar deda turbimas i dohinius variklius ? pvz i audi 90 2.3 dohas 123 kw varikli ? arba 2.0 litro dohini varikli 101 kw ?
2012-09-10 13:03
negamykliskai deda turbas y viska , auksarankiai viska sugeba , tik po to kaip kam kas laiko
2012-09-10 13:21
deti taj deda bet va su laikimu taj jau kita beda buna.
2012-09-10 20:43
Pigiau ir protingiau butu prisitaikyti 1.8T motora is a4 arba TT ir ji upgradinti, nes gamykliskai jis per silpnas, nei is atmosferiko pasidaryt turbo, kuris uzlus neuzilgo, krc kasdien nepasivazinesi pasidares..
2012-09-10 20:49
2012-09-10 20:43 wrote: Pigiau ir protingiau butu prisitaikyti 1.8T motora is a4 arba TT ir ji upgradinti, nes gamykliskai jis per silpnas, nei is atmosferiko pasidaryt turbo, kuris uzlus neuzilgo, krc kasdien nepasivazinesi pasidares..:smoke:
na ir kodel kasdien nepasivazinesi?kodel jis turetu uzlinkti?jai rankos ne is uzpakalio auga ir darai viska tvarkingai su tam skirtom dalim, jis laikys ir laikys, cia reikia ziuret ko is jo nori(kiek galios) aisku 20 kartu pigiau tiesiogine ta zodzio prasme iseina nusipirkt, isidet ir uzsicipuot varikli su turbina, nes tvarkingas turbos dejimas kainuos ne 5k ir ne 10k, nori rezultato skiri nemazai litu ir daug, daug laiko
2012-09-10 20:53
Tai vat todel kad tos audi kapeikas kainuoja turimos, ir todel kad pigiau.. jei pasiruoses susudyt dhj litu i nesamone tai reiskia kad rankos is normaliu vietu auga, bet su galva kazkas negerai.. Kas kis litus i tokius projektus< buna vienetai aisq, bet nemanau kad temos autorius is ju, nes klausia ar deda, o kaip deda hjv znajet, siaip nededa nieks cia LT i 2.0 ir 2.3.. Jei yra pvz numesk navodke. Kainuos besinus pinigus toks projektas, su salyga kad tolkas is to butu
2012-09-10 21:07
2012-09-10 20:53 wrote: Tai vat todel kad tos audi kapeikas kainuoja turimos, ir todel kad pigiau.. jei pasiruoses susudyt dhj litu i nesamone tai reiskia kad rankos is normaliu vietu auga, bet su galva kazkas negerai..:smoke: Kas kis litus i tokius projektus< buna vienetai aisq, bet nemanau kad temos autorius is ju, nes klausia ar deda, o kaip deda hjv znajet, siaip nededa nieks cia LT i 2.0 ir 2.3.. Jei yra pvz numesk navodke. Kainuos besinus pinigus toks projektas, su salyga kad tolkas is to butu
va kur projektukas ir kiek kainavo http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1987-0123873978.html
2012-09-10 21:19
2012-09-10 20:53 wrote: Tai vat todel kad tos audi kapeikas kainuoja turimos, ir todel kad pigiau.. jei pasiruoses susudyt dhj litu i nesamone tai reiskia kad rankos is normaliu vietu auga, bet su galva kazkas negerai..:smoke: Kas kis litus i tokius projektus< buna vienetai aisq, bet nemanau kad temos autorius is ju, nes klausia ar deda, o kaip deda hjv znajet, siaip nededa nieks cia LT i 2.0 ir 2.3.. Jei yra pvz numesk navodke. Kainuos besinus pinigus toks projektas, su salyga kad tolkas is to butu
2012-09-10 21:07 sittingbourne wrote: va kur projektukas ir kiek kainavo http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1987-0123873978.html
Sitas geras, zinau as ji.. Bet cia ne tas mororas apie kuriuos kalba eina..
2012-09-10 21:26
na naaaa.... sanaris uz 62 stukas...
1757 / 0
2012-09-10 21:38
asmeniskai as neisivaizduoju uz ka jie skaiciuoja 62 stukas.
You serious?
2012-09-10 21:42
Nu suma besina aisku, bet ir bajeriu ten nemazai, nuotraukose nieko nematyti kas padaryta.. Kaip manai, uz kiek lt padarytum tokia masina kuri per 2.9s 100km?h pasiekia?
1757 / 0
2012-09-10 21:47
2012-09-10 21:42 wrote: Nu suma besina aisku, bet ir bajeriu ten nemazai, nuotraukose nieko nematyti kas padaryta.. Kaip manai, uz kiek lt padarytum tokia masina kuri per 2.9s 100km?h pasiekia?
priklauso nuo to is kur reiktu detales siustis, kokio tipo auto, naudingiausias aftermarket'as, na aisku projekto vieta, laikas ir alus o jei rimtai tai lb daug ivairiu faktoriu yra.
You serious?
2012-09-10 21:53
Neprasisuksi pigiai niekaip, vien motoro viduriai nesvarbu is kur siusi, juk levaku nedesi, kainuos tukstanciais, paskui aplink motora, paskui deze, sankaba ir pakaba, alaus dezes.. Krc, neisivelus i projekta sunku isivaizduot ..
3586 / 0
2012-09-10 22:08
2012-09-10 20:53 wrote: Tai vat todel kad tos audi kapeikas kainuoja turimos, ir todel kad pigiau.. jei pasiruoses susudyt dhj litu i nesamone tai reiskia kad rankos is normaliu vietu auga, bet su galva kazkas negerai..:smoke: Kas kis litus i tokius projektus< buna vienetai aisq, bet nemanau kad temos autorius is ju, nes klausia ar deda, o kaip deda hjv znajet, siaip nededa nieks cia LT i 2.0 ir 2.3.. Jei yra pvz numesk navodke. Kainuos besinus pinigus toks projektas, su salyga kad tolkas is to butu
2012-09-10 21:07 sittingbourne wrote: va kur projektukas ir kiek kainavo http://www.autogidas.lt/audi-coupe-coupe-1987-0123873978.html
zinau ta zmogu ir ta masina.klaida padare kam y sena lauza dejo visa tai
2012-09-10 22:43
Nu zinai, kaip kas supranta. As tai pritariu tokiam projekteliui, Lietuvoj supersport klasej drage vaziuoja vos keli dalyviai, ir jis pasidares toki zveriuka tarp ju.. Kiekvienas autofanas bent vienakart gyvenime privalo padaryt "tokia klaida", mazesne ar didesne..
3586 / 0
2012-09-11 08:57
2012-09-10 22:43 wrote: Nu zinai, kaip kas supranta. As tai pritariu tokiam projekteliui, Lietuvoj supersport klasej drage vaziuoja vos keli dalyviai, ir jis pasidares toki zveriuka tarp ju..:thumbup: Kiekvienas autofanas bent vienakart gyvenime privalo padaryt "tokia klaida", mazesne ar didesne..
as sakau is isskaiciavimo puses kad butu dejes y naujesniu metu kokio bmw kebula ar ir audi kebula koky s ar kita butu gaves savo litus ka jis nori o dabar negaus manau.na jam reikia deti y vokieciu puslapius su smulkiu aprasymu va ten nebent bus susidomejusiu na jei ka reikes jam pasakyti jei neturi sudejes.jis ilgai ja dare bet ir to manau nera pabaiges, kai maciau salona nebuvo dar
2012-09-11 09:05
2012-09-10 20:43 wrote: Pigiau ir protingiau butu prisitaikyti 1.8T motora is a4 arba TT ir ji upgradinti, nes gamykliskai jis per silpnas, nei is atmosferiko pasidaryt turbo, kuris uzlus neuzilgo, krc kasdien nepasivazinesi pasidares..:smoke:
jei projektas rimtas tai ir tam ir tam reikes vidurius keisti.. o jei variklis populiarus, tai nesunkiai is atmosferinio galima grynakrauji turbini pasidaryti.. pvz nissano SR20 labai nesunku pasidaryti grynakrauji turbini, nes daliu jam pilna..

o kas del 1.8t, mano draugas (MK4 GTI) buvo isspaudes apie 175kW.. bet ikiso nemazai. paskirstymo velenai, FMIC, metanolio purskimas ir t.t.
2012-09-11 17:37
2012-09-10 22:43 wrote: Nu zinai, kaip kas supranta. As tai pritariu tokiam projekteliui, Lietuvoj supersport klasej drage vaziuoja vos keli dalyviai, ir jis pasidares toki zveriuka tarp ju..:thumbup: Kiekvienas autofanas bent vienakart gyvenime privalo padaryt "tokia klaida", mazesne ar didesne..
2012-09-11 08:57 assas wrote: as sakau is isskaiciavimo puses kad butu dejes y naujesniu metu kokio bmw kebula ar ir audi kebula koky s ar kita butu gaves savo litus ka jis nori o dabar negaus manau.na jam reikia deti y vokieciu puslapius su smulkiu aprasymu va ten nebent bus susidomejusiu na jei ka reikes jam pasakyti jei neturi sudejes.jis ilgai ja dare bet ir to manau nera pabaiges, kai maciau salona nebuvo dar
na ir kas toks sita audine turi?jai sakai, kad jy pazysti?kas perka tokia daryta auto, ne y kebula ziuri, o kas po kapotu, sita coupine yra legenda ir daug graziau atrodo nei kokia kita s klases nauja audi
2012-09-11 17:43
2012-09-10 22:43 wrote: Nu zinai, kaip kas supranta. As tai pritariu tokiam projekteliui, Lietuvoj supersport klasej drage vaziuoja vos keli dalyviai, ir jis pasidares toki zveriuka tarp ju..:thumbup: Kiekvienas autofanas bent vienakart gyvenime privalo padaryt "tokia klaida", mazesne ar didesne..
2012-09-11 08:57 assas wrote: as sakau is isskaiciavimo puses kad butu dejes y naujesniu metu kokio bmw kebula ar ir audi kebula koky s ar kita butu gaves savo litus ka jis nori o dabar negaus manau.na jam reikia deti y vokieciu puslapius su smulkiu aprasymu va ten nebent bus susidomejusiu na jei ka reikes jam pasakyti jei neturi sudejes.jis ilgai ja dare bet ir to manau nera pabaiges, kai maciau salona nebuvo dar
2012-09-11 17:37 wrote: na ir kas toks sita audine turi?jai sakai, kad jy pazysti?kas perka tokia daryta auto, ne y kebula ziuri, o kas po kapotu, sita coupine yra legenda ir daug graziau atrodo nei kokia kita s klases nauja audi
hui jis pazysta, durnelis blet, juokas ima skaitant jo rasliavas, bando primest kazka kertanti bet durnas kaip bato aulas yra
2012-09-11 17:50
2012-09-11 08:57 assas wrote: as sakau is isskaiciavimo puses kad butu dejes y naujesniu metu kokio bmw kebula ar ir audi kebula koky s ar kita butu gaves savo litus ka jis nori o dabar negaus manau.na jam reikia deti y vokieciu puslapius su smulkiu aprasymu va ten nebent bus susidomejusiu na jei ka reikes jam pasakyti jei neturi sudejes.jis ilgai ja dare bet ir to manau nera pabaiges, kai maciau salona nebuvo dar
2012-09-11 17:37 wrote: na ir kas toks sita audine turi?jai sakai, kad jy pazysti?kas perka tokia daryta auto, ne y kebula ziuri, o kas po kapotu, sita coupine yra legenda ir daug graziau atrodo nei kokia kita s klases nauja audi
2012-09-11 17:43 wrote: hui jis pazysta, durnelis blet, juokas ima skaitant jo rasliavas, bando primest kazka kertanti bet durnas kaip bato aulas yra
man ir panasiai atrodo
2012-09-12 21:29
aciu uz patarimus, ivairei jus cia paraset, as tik norejau pasidometi ar deda turbinas, ar apsimoka det, ir gal kas ka geresnio pasiulyti galetu ? o pas mane tik ateiti yra tokiu planu kazka pasidaryti gero ir zverysko is senutes masinos. beto man tokio zveriuko ir nereikia kur jus snekat apie ta kupa kur 62 stukas prasotada gal patartumete i koki varikli ir kebula geriau butu deti turbina ? gal kas zino kas ir kur tuom uzsijimdyneje ? ir kiek panasei kainuotu ? beto su ta masina vazineciau daznai, ir kazdienine beveik masina butu, o ne tik lenktynems ir dragui
2012-09-12 21:49
2012-09-12 21:29 gintaras1 wrote: aciu uz patarimus, ivairei jus cia paraset, as tik norejau pasidometi ar deda turbinas, ar apsimoka det, ir gal kas ka geresnio pasiulyti galetu ? o pas mane tik ateiti yra tokiu planu kazka pasidaryti gero ir zverysko is senutes masinos. beto man tokio zveriuko ir nereikia kur jus snekat apie ta kupa kur 62 stukas praso:smoke:tada gal patartumete i koki varikli ir kebula geriau butu deti turbina ? gal kas zino kas ir kur tuom uzsijimdyneje ? ir kiek panasei kainuotu ? beto su ta masina vazineciau daznai, ir kazdienine beveik masina butu, o ne tik lenktynems ir dragui:smoke:
is senesniu audiniu 2.2 turbo variklis. is naujesniu 1.8 turbo neblogas. kebulas geriau kuo lengvesnis.. GTI arba A3.
2012-09-12 21:55
eik tu elektrike
2012-09-12 22:45
2012-09-12 21:55 wrote: eik tu elektrike
audi 90 senute 85-86 metu tiktu 2.2 varikliu 100kw uzturbinti ? aisku kiek suprantu reiktu vaziuokle keisti, stiprinti ismetima ir.t.t ar geriau butu pirkt audi 200 2.2 turbo ir didinti galia ?
2012-09-12 22:57
2012-09-12 21:55 wrote: eik tu elektrike
2012-09-12 22:45 gintaras1 wrote: audi 90 senute 85-86 metu tiktu 2.2 varikliu 100kw uzturbinti ? aisku kiek suprantu reiktu vaziuokle keisti, stiprinti ismetima ir.t.t ar geriau butu pirkt audi 200 2.2 turbo ir didinti galia ?
200 per sunki rimtam projektui. net ir ryskiai pakeus galia 1/4 laikas nezymiai mazes.

geriau B2 coupe, jei rasi nesupuvusiu kebulu.
2012-09-12 23:39
2012-09-12 21:55 wrote: eik tu elektrike
2012-09-12 22:45 gintaras1 wrote: audi 90 senute 85-86 metu tiktu 2.2 varikliu 100kw uzturbinti ? aisku kiek suprantu reiktu vaziuokle keisti, stiprinti ismetima ir.t.t ar geriau butu pirkt audi 200 2.2 turbo ir didinti galia ?
2012-09-12 22:57 wrote: 200 per sunki rimtam projektui. net ir ryskiai pakeus galia 1/4 laikas nezymiai mazes.

geriau B2 coupe, jei rasi nesupuvusiu kebulu.
b2 tai kupas kaip pas mane fotkeje ? beto sitas kupas mano buves ir kaip minejau labai rimto projekto nereik man, neturiu tokiu pinygu, ir kaip minejau nesiruosiu dalivauti varzybose kazkokiose. tik sau laisvalaikiui noriu pavazinet, palakstyt kartas nuo karto, ir kazdieniniui vazinejimui beveik.kad pakelt galia iki kokia 180-200 kw man uztektu
2012-09-12 23:49
mano galva tai ir tie 200 kw norimi brangiai atseis, aisku tas brangiai kiekvienam skirtingai zinoma :) Na, sekmes darbe, ir kad ne vien snekos zinoma butu :)
2012-09-12 23:55
2012-09-12 23:49 wrote: mano galva tai ir tie 200 kw norimi brangiai atseis, aisku tas brangiai kiekvienam skirtingai zinoma :) Na, sekmes darbe, ir kad ne vien snekos zinoma butu :)
nuperki audi 90 b3 quattro dedi 2.2t 10v ale pacipuoji ir turi 160-170kw siaip toks pigesnis variantas arba Audi 100 ar 200 su 2.2turbavyku ale cipuotu irgi variantas tik kiek pigesnis. tik kasdien neprilkastysi nes geria kibirais
2012-09-12 23:57
jo, toks kupas.

2.2 turbo su keliais modais nesunkiai pus 180kW (isiurbimas, ismetimas, remapas). 200kW irgi realu.

mano pazistamas su 295kW kasdiena vazineja.. juk niekas nevercia spausti
2012-09-13 00:04
2012-09-12 23:57 wrote: jo, toks kupas.

2.2 turbo su keliais modais nesunkiai pus 180kW (isiurbimas, ismetimas, remapas). 200kW irgi realu.

mano pazistamas su 295kW kasdiena vazineja.. juk niekas nevercia spausti
dar pasakyk oru vaziuoja tie 295kw
:D
2012-09-13 00:14
2012-09-12 23:57 wrote: jo, toks kupas.

2.2 turbo su keliais modais nesunkiai pus 180kW (isiurbimas, ismetimas, remapas). 200kW irgi realu.

mano pazistamas su 295kW kasdiena vazineja.. juk niekas nevercia spausti
2012-09-13 00:04 wrote: dar pasakyk oru vaziuoja tie 295kw
:D
didzioji dalis oro.. spaudziant buna 7 dalys oro ir 1 dalis E85. ramiai vaziuojant ~9.8 oro ir 1 dalis E85
2012-09-13 14:34
2012-09-12 23:57 wrote: jo, toks kupas.

2.2 turbo su keliais modais nesunkiai pus 180kW (isiurbimas, ismetimas, remapas). 200kW irgi realu.

mano pazistamas su 295kW kasdiena vazineja.. juk niekas nevercia spausti
2012-09-13 00:04 wrote: dar pasakyk oru vaziuoja tie 295kw
:D
2012-09-13 00:14 wrote: didzioji dalis oro.. spaudziant buna 7 dalys oro ir 1 dalis E85. ramiai vaziuojant ~9.8 oro ir 1 dalis E85
dauk mas aisku koki kebula jieskoti ir kokiu varikliu, tik svarbu rast nesupuvusi kebula ir neuzdususi varikli:)aciu uz patarimus dar paklausiu, ka reiktu keist is vaziuokles ? ir kaip su greiciu deze reikalai ?
2012-09-13 22:33
2012-09-13 00:04 wrote: dar pasakyk oru vaziuoja tie 295kw
:D
2012-09-13 00:14 wrote: didzioji dalis oro.. spaudziant buna 7 dalys oro ir 1 dalis E85. ramiai vaziuojant ~9.8 oro ir 1 dalis E85
2012-09-13 14:34 gintaras1 wrote: dauk mas aisku koki kebula jieskoti ir kokiu varikliu, tik svarbu rast nesupuvusi kebula ir neuzdususi varikli:)aciu uz patarimus:beer: dar paklausiu, ka reiktu keist is vaziuokles ? ir kaip su greiciu deze reikalai ?
tu visu pirma paklausk ar is cia nors vienas yra dares toki projakteli?tada klausk, kas ir kaip, nes jai nesi dares, tai cia gali fantazuot be galo, tu pirma pasakyk kokia suma zadi skirti?
2012-09-13 22:42
2012-09-13 00:14 wrote: didzioji dalis oro.. spaudziant buna 7 dalys oro ir 1 dalis E85. ramiai vaziuojant ~9.8 oro ir 1 dalis E85
2012-09-13 14:34 gintaras1 wrote: dauk mas aisku koki kebula jieskoti ir kokiu varikliu, tik svarbu rast nesupuvusi kebula ir neuzdususi varikli:)aciu uz patarimus:beer: dar paklausiu, ka reiktu keist is vaziuokles ? ir kaip su greiciu deze reikalai ?
2012-09-13 22:33 wrote: tu visu pirma paklausk ar is cia nors vienas yra dares toki projakteli?tada klausk, kas ir kaip, nes jai nesi dares, tai cia gali fantazuot be galo, tu pirma pasakyk kokia suma zadi skirti?
na kiek paskaites ivaires temas forume, supratau kad dare tokius kazkas projektus, beto ir is kitur zinau kad daro ir ymanoma padaryti, ne toks as kvailas kaip jum atrodo. o suma zadu skirti apitikslei iki 7000-8000 tukstanciu.tik va smulkmenu nezinau, ir kur daro tokius projektus servisu ar privaciu asmenu, aisku noriu geru meistru kad darytu. tai del to ir klausiu patarimu, jai viska zinociau nieks cia net nerasynetu ir neklausinetu.
2012-09-13 22:53
2012-09-13 14:34 gintaras1 wrote: dauk mas aisku koki kebula jieskoti ir kokiu varikliu, tik svarbu rast nesupuvusi kebula ir neuzdususi varikli:)aciu uz patarimus:beer: dar paklausiu, ka reiktu keist is vaziuokles ? ir kaip su greiciu deze reikalai ?
2012-09-13 22:33 wrote: tu visu pirma paklausk ar is cia nors vienas yra dares toki projakteli?tada klausk, kas ir kaip, nes jai nesi dares, tai cia gali fantazuot be galo, tu pirma pasakyk kokia suma zadi skirti?
2012-09-13 22:42 gintaras1 wrote: na kiek paskaites ivaires temas forume, supratau kad dare tokius kazkas projektus, beto ir is kitur zinau kad daro ir ymanoma padaryti, ne toks as kvailas kaip jum atrodo. o suma zadu skirti apitikslei iki 7000-8000 tukstanciu.tik va smulkmenu nezinau, ir kur daro tokius projektus servisu ar privaciu asmenu, aisku noriu geru meistru kad darytu. tai del to ir klausiu patarimu, jai viska zinociau nieks cia net nerasynetu ir neklausinetu.
tai imk ta 2, 2 TURBO.draugas s4 turejo, cia audi 100 c4 kebule tik s4 versija.2, 2turbo.jei neklystu 164kw buvo taip snekejo.toki pacipavus ir 200 isspaustum galbut.nes imsi sena tranta koki, vel klausimas..kaip TA praeiti..darai tiesiogini ismetima, balsas keiciasi variklio."baubimas" atsiranda duslus.lyg variklis butu 5 litru kubaturos prisiknist gali prie triuksmingumo..pamenu pasata seni turejau taip prixalturyta.2, 2 litro.tiesioginis ismetimas, uz keliu simtu metru girdedavos kaip atvaziuoju per TECH APZIURA, KLAUSDAVO KADA DUSLINTUVA SUSITVARKYSI PONULI??LABAI TRIUKSMAS DIDELIS...padaryta buvo be katalizatoriu, be koriu visiskai duslintuvas.visi bakeliai be koriu..is vokietijos tokia parsivezes buvau.tik kw nebepamenu kiek turejo. 5 cilindrai 2, 2 be jokiu turbo.
2012-09-14 00:44
2012-09-13 22:33 wrote: tu visu pirma paklausk ar is cia nors vienas yra dares toki projakteli?tada klausk, kas ir kaip, nes jai nesi dares, tai cia gali fantazuot be galo, tu pirma pasakyk kokia suma zadi skirti?
2012-09-13 22:42 gintaras1 wrote: na kiek paskaites ivaires temas forume, supratau kad dare tokius kazkas projektus, beto ir is kitur zinau kad daro ir ymanoma padaryti, ne toks as kvailas kaip jum atrodo. o suma zadu skirti apitikslei iki 7000-8000 tukstanciu.tik va smulkmenu nezinau, ir kur daro tokius projektus servisu ar privaciu asmenu, aisku noriu geru meistru kad darytu. tai del to ir klausiu patarimu, jai viska zinociau nieks cia net nerasynetu ir neklausinetu.
2012-09-13 22:53 wrote: tai imk ta 2, 2 TURBO.draugas s4 turejo, cia audi 100 c4 kebule tik s4 versija.2, 2turbo.jei neklystu 164kw buvo taip snekejo.toki pacipavus ir 200 isspaustum galbut.nes imsi sena tranta koki, vel klausimas..kaip TA praeiti..darai tiesiogini ismetima, balsas keiciasi variklio."baubimas" atsiranda duslus.lyg variklis butu 5 litru kubaturos :lol: prisiknist gali prie triuksmingumo..pamenu pasata seni turejau taip prixalturyta.2, 2 litro.tiesioginis ismetimas, uz keliu simtu metru girdedavos kaip atvaziuoju :lol: per TECH APZIURA, KLAUSDAVO KADA DUSLINTUVA SUSITVARKYSI PONULI??LABAI TRIUKSMAS DIDELIS...padaryta buvo be katalizatoriu, be koriu visiskai duslintuvas.visi bakeliai be koriu..is vokietijos tokia parsivezes buvau.tik kw nebepamenu kiek turejo. 5 cilindrai 2, 2 be jokiu turbo.
pagal nuostatas tai gali labai lengvai nepraleisti del ismetimo vamzdzio jei jis negamyklinis.. t.y. net jei katalizatoriu tik ispjauni.

triuksmingumo jie siaip nematuoja kiek zinau
2012-09-14 00:44
2012-09-13 00:14 wrote: didzioji dalis oro.. spaudziant buna 7 dalys oro ir 1 dalis E85. ramiai vaziuojant ~9.8 oro ir 1 dalis E85
2012-09-13 14:34 gintaras1 wrote: dauk mas aisku koki kebula jieskoti ir kokiu varikliu, tik svarbu rast nesupuvusi kebula ir neuzdususi varikli:)aciu uz patarimus:beer: dar paklausiu, ka reiktu keist is vaziuokles ? ir kaip su greiciu deze reikalai ?
2012-09-13 22:33 wrote: tu visu pirma paklausk ar is cia nors vienas yra dares toki projakteli?tada klausk, kas ir kaip, nes jai nesi dares, tai cia gali fantazuot be galo, tu pirma pasakyk kokia suma zadi skirti?
tokio ne, bet kitokiu ne viena
2012-09-14 00:48
2012-09-13 22:42 gintaras1 wrote: na kiek paskaites ivaires temas forume, supratau kad dare tokius kazkas projektus, beto ir is kitur zinau kad daro ir ymanoma padaryti, ne toks as kvailas kaip jum atrodo. o suma zadu skirti apitikslei iki 7000-8000 tukstanciu.tik va smulkmenu nezinau, ir kur daro tokius projektus servisu ar privaciu asmenu, aisku noriu geru meistru kad darytu. tai del to ir klausiu patarimu, jai viska zinociau nieks cia net nerasynetu ir neklausinetu.
2012-09-13 22:53 wrote: tai imk ta 2, 2 TURBO.draugas s4 turejo, cia audi 100 c4 kebule tik s4 versija.2, 2turbo.jei neklystu 164kw buvo taip snekejo.toki pacipavus ir 200 isspaustum galbut.nes imsi sena tranta koki, vel klausimas..kaip TA praeiti..darai tiesiogini ismetima, balsas keiciasi variklio."baubimas" atsiranda duslus.lyg variklis butu 5 litru kubaturos :lol: prisiknist gali prie triuksmingumo..pamenu pasata seni turejau taip prixalturyta.2, 2 litro.tiesioginis ismetimas, uz keliu simtu metru girdedavos kaip atvaziuoju :lol: per TECH APZIURA, KLAUSDAVO KADA DUSLINTUVA SUSITVARKYSI PONULI??LABAI TRIUKSMAS DIDELIS...padaryta buvo be katalizatoriu, be koriu visiskai duslintuvas.visi bakeliai be koriu..is vokietijos tokia parsivezes buvau.tik kw nebepamenu kiek turejo. 5 cilindrai 2, 2 be jokiu turbo.
2012-09-14 00:44 wrote: pagal nuostatas tai gali labai lengvai nepraleisti del ismetimo vamzdzio jei jis negamyklinis.. t.y. net jei katalizatoriu tik ispjauni.

triuksmingumo jie siaip nematuoja kiek zinau
veiksmas vyko 2003m dar.nebuvo katalizatoriaus, galinis bakelis tuscias be koriu.vidinis bakelis tuscias..nu ir bent kiek uzmetus gazo pradedavo baubt...todel ir bambedavo per TA..dar tada ne draudimu nebudavo privalomu nieko.TA gaudavai ir pirmyn..jie vis kai CO matuodavo, UZMESK GAZO...uzmeti nu ir prasidedavo moralai...bet kaip sakant sistema ismetimo tvarkinga, jokiu skyliu kad pro sonus dumai svilptu, nebuvo prie ko pisiknisti.ir praleizdavo..mentai sustabde irgi smegenelas plaudavo nuolat.
2012-09-14 09:42
2012-09-13 22:53 wrote: tai imk ta 2, 2 TURBO.draugas s4 turejo, cia audi 100 c4 kebule tik s4 versija.2, 2turbo.jei neklystu 164kw buvo taip snekejo.toki pacipavus ir 200 isspaustum galbut.nes imsi sena tranta koki, vel klausimas..kaip TA praeiti..darai tiesiogini ismetima, balsas keiciasi variklio."baubimas" atsiranda duslus.lyg variklis butu 5 litru kubaturos :lol: prisiknist gali prie triuksmingumo..pamenu pasata seni turejau taip prixalturyta.2, 2 litro.tiesioginis ismetimas, uz keliu simtu metru girdedavos kaip atvaziuoju :lol: per TECH APZIURA, KLAUSDAVO KADA DUSLINTUVA SUSITVARKYSI PONULI??LABAI TRIUKSMAS DIDELIS...padaryta buvo be katalizatoriu, be koriu visiskai duslintuvas.visi bakeliai be koriu..is vokietijos tokia parsivezes buvau.tik kw nebepamenu kiek turejo. 5 cilindrai 2, 2 be jokiu turbo.
2012-09-14 00:44 wrote: pagal nuostatas tai gali labai lengvai nepraleisti del ismetimo vamzdzio jei jis negamyklinis.. t.y. net jei katalizatoriu tik ispjauni.

triuksmingumo jie siaip nematuoja kiek zinau
2012-09-14 00:48 wrote: veiksmas vyko 2003m dar.nebuvo katalizatoriaus, galinis bakelis tuscias be koriu.vidinis bakelis tuscias..nu ir bent kiek uzmetus gazo pradedavo baubt...todel ir bambedavo per TA..dar tada ne draudimu nebudavo privalomu nieko.TA gaudavai ir pirmyn..jie vis kai CO matuodavo, UZMESK GAZO...uzmeti nu ir prasidedavo moralai...bet kaip sakant sistema ismetimo tvarkinga, jokiu skyliu kad pro sonus dumai svilptu, nebuvo prie ko pisiknisti.ir praleizdavo..mentai sustabde irgi smegenelas plaudavo nuolat.
del garso tai cia bus matyti, ne taip svarbu, beto ir as patc nelabai megstu kad butu didelis garsas. tai sakai imt 2.2 turbo, bet tai paprasta ar 20v ?
2012-09-14 10:18
2012-09-13 22:53 wrote: tai imk ta 2, 2 TURBO.draugas s4 turejo, cia audi 100 c4 kebule tik s4 versija.2, 2turbo.jei neklystu 164kw buvo taip snekejo.toki pacipavus ir 200 isspaustum galbut.nes imsi sena tranta koki, vel klausimas..kaip TA praeiti..darai tiesiogini ismetima, balsas keiciasi variklio."baubimas" atsiranda duslus.lyg variklis butu 5 litru kubaturos :lol: prisiknist gali prie triuksmingumo..pamenu pasata seni turejau taip prixalturyta.2, 2 litro.tiesioginis ismetimas, uz keliu simtu metru girdedavos kaip atvaziuoju :lol: per TECH APZIURA, KLAUSDAVO KADA DUSLINTUVA SUSITVARKYSI PONULI??LABAI TRIUKSMAS DIDELIS...padaryta buvo be katalizatoriu, be koriu visiskai duslintuvas.visi bakeliai be koriu..is vokietijos tokia parsivezes buvau.tik kw nebepamenu kiek turejo. 5 cilindrai 2, 2 be jokiu turbo.
2012-09-14 00:44 wrote: pagal nuostatas tai gali labai lengvai nepraleisti del ismetimo vamzdzio jei jis negamyklinis.. t.y. net jei katalizatoriu tik ispjauni.

triuksmingumo jie siaip nematuoja kiek zinau
2012-09-14 00:48 wrote: veiksmas vyko 2003m dar.nebuvo katalizatoriaus, galinis bakelis tuscias be koriu.vidinis bakelis tuscias..nu ir bent kiek uzmetus gazo pradedavo baubt...todel ir bambedavo per TA..dar tada ne draudimu nebudavo privalomu nieko.TA gaudavai ir pirmyn..jie vis kai CO matuodavo, UZMESK GAZO...uzmeti nu ir prasidedavo moralai...bet kaip sakant sistema ismetimo tvarkinga, jokiu skyliu kad pro sonus dumai svilptu, nebuvo prie ko pisiknisti.ir praleizdavo..mentai sustabde irgi smegenelas plaudavo nuolat.
draudimas privalomas prasidejo lietuvoje nuo 2002.04.01.
2012-09-14 12:57
2012-09-14 00:44 wrote: pagal nuostatas tai gali labai lengvai nepraleisti del ismetimo vamzdzio jei jis negamyklinis.. t.y. net jei katalizatoriu tik ispjauni.

triuksmingumo jie siaip nematuoja kiek zinau
2012-09-14 00:48 wrote: veiksmas vyko 2003m dar.nebuvo katalizatoriaus, galinis bakelis tuscias be koriu.vidinis bakelis tuscias..nu ir bent kiek uzmetus gazo pradedavo baubt...todel ir bambedavo per TA..dar tada ne draudimu nebudavo privalomu nieko.TA gaudavai ir pirmyn..jie vis kai CO matuodavo, UZMESK GAZO...uzmeti nu ir prasidedavo moralai...bet kaip sakant sistema ismetimo tvarkinga, jokiu skyliu kad pro sonus dumai svilptu, nebuvo prie ko pisiknisti.ir praleizdavo..mentai sustabde irgi smegenelas plaudavo nuolat.
2012-09-14 09:42 gintaras1 wrote: del garso tai cia bus matyti, ne taip svarbu, beto ir as patc nelabai megstu kad butu didelis garsas. tai sakai imt 2.2 turbo, bet tai paprasta ar 20v ?
nezinau koks ten buna varklis.kaina apie 2000 euru uz auto.ten orginalas jau 169kw buna nereik nieko burti.pacipavai ir pirmyn i trasa.o imsi koki paprasta varianta kur tarkim koks bus 2, 0 paprastas, o tu visokiu turbo prikonstruosi, aiskiai bus matyt kad kazkas prixalturyta, ir su TA bus problemu.kiek suprantu nori standartinio auto, tai ir sakau imk ta audi s4 (audi100c4 kebule) ir turesi tu kw galingumo.
2012-09-14 14:09
2012-09-14 00:48 wrote: veiksmas vyko 2003m dar.nebuvo katalizatoriaus, galinis bakelis tuscias be koriu.vidinis bakelis tuscias..nu ir bent kiek uzmetus gazo pradedavo baubt...todel ir bambedavo per TA..dar tada ne draudimu nebudavo privalomu nieko.TA gaudavai ir pirmyn..jie vis kai CO matuodavo, UZMESK GAZO...uzmeti nu ir prasidedavo moralai...bet kaip sakant sistema ismetimo tvarkinga, jokiu skyliu kad pro sonus dumai svilptu, nebuvo prie ko pisiknisti.ir praleizdavo..mentai sustabde irgi smegenelas plaudavo nuolat.
2012-09-14 09:42 gintaras1 wrote: del garso tai cia bus matyti, ne taip svarbu, beto ir as patc nelabai megstu kad butu didelis garsas. tai sakai imt 2.2 turbo, bet tai paprasta ar 20v ?
2012-09-14 12:57 wrote: nezinau koks ten buna varklis.kaina apie 2000 euru uz auto.ten orginalas jau 169kw buna nereik nieko burti.pacipavai ir pirmyn i trasa.o imsi koki paprasta varianta kur tarkim koks bus 2, 0 paprastas, o tu visokiu turbo prikonstruosi, aiskiai bus matyt kad kazkas prixalturyta, ir su TA bus problemu.kiek suprantu nori standartinio auto, tai ir sakau imk ta audi s4 (audi100c4 kebule) ir turesi tu kw galingumo.
aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
2012-09-14 14:11
2012-09-14 09:42 gintaras1 wrote: del garso tai cia bus matyti, ne taip svarbu, beto ir as patc nelabai megstu kad butu didelis garsas. tai sakai imt 2.2 turbo, bet tai paprasta ar 20v ?
2012-09-14 12:57 wrote: nezinau koks ten buna varklis.kaina apie 2000 euru uz auto.ten orginalas jau 169kw buna nereik nieko burti.pacipavai ir pirmyn i trasa.o imsi koki paprasta varianta kur tarkim koks bus 2, 0 paprastas, o tu visokiu turbo prikonstruosi, aiskiai bus matyt kad kazkas prixalturyta, ir su TA bus problemu.kiek suprantu nori standartinio auto, tai ir sakau imk ta audi s4 (audi100c4 kebule) ir turesi tu kw galingumo.
2012-09-14 14:09 gintaras1 wrote: aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2
2012-09-14 15:11
2012-09-14 12:57 wrote: nezinau koks ten buna varklis.kaina apie 2000 euru uz auto.ten orginalas jau 169kw buna nereik nieko burti.pacipavai ir pirmyn i trasa.o imsi koki paprasta varianta kur tarkim koks bus 2, 0 paprastas, o tu visokiu turbo prikonstruosi, aiskiai bus matyt kad kazkas prixalturyta, ir su TA bus problemu.kiek suprantu nori standartinio auto, tai ir sakau imk ta audi s4 (audi100c4 kebule) ir turesi tu kw galingumo.
2012-09-14 14:09 gintaras1 wrote: aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
2012-09-14 14:11 gintaras1 wrote: ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2 :thumbup:
vienas minusas yra.jeigu pirkt ta s4.jos priekines sparnu arkos labiau pustos buna, bamperis truputi kitoks buna, cia priekinis, jeigu suplieksi bus problem.draugas buvo iprosines svelniai, bamperio ieskojo rado tik 1 per visa lt kaina 900 prase.nuo paprastos c4 audes netinka bamperis.ne sparnai netinka.ratus parinkt irgi klizma.suportas priekiniu ratu trugdo, zodziu iskirtine auto, ne standartas.arba imk isvis ta kita audi. s6 beros. stovi variklis 4, 2 benzas kw net nezinau, mechanine pavaru deze.kebulas audi 100c4 vagiukus kazkada vilniuje pagavo su tokia aude.
2012-09-14 16:05
2012-09-14 12:57 wrote: nezinau koks ten buna varklis.kaina apie 2000 euru uz auto.ten orginalas jau 169kw buna nereik nieko burti.pacipavai ir pirmyn i trasa.o imsi koki paprasta varianta kur tarkim koks bus 2, 0 paprastas, o tu visokiu turbo prikonstruosi, aiskiai bus matyt kad kazkas prixalturyta, ir su TA bus problemu.kiek suprantu nori standartinio auto, tai ir sakau imk ta audi s4 (audi100c4 kebule) ir turesi tu kw galingumo.
2012-09-14 14:09 gintaras1 wrote: aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
2012-09-14 14:11 gintaras1 wrote: ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2 :thumbup:
8000 mazai. nebent randi s4 ar s6 (c4 kebule)2.2T20V AAN (169KW)uz ta kaina.
arba
geriau s2. nesunkus kebulas, viskas gatava, nieko daryt nereikia
det i b2 darbo bus nu n/x, (perki s4 ar s6 donora ir viska krauni, tokius dalykus gali daryt tik sau ir pats :) ir po keliu metu sukises kokius 15k vaziuosi
Jei galia netenkina keiti turbina, purkstukus, kuro siurbli, ..daugybe smulkmenu, suprogramuoji ecu pagal visa sita ir bus kokie 300KW
Remapai "pacipinimai" ~nieko nedarant ar nupjaunant dusliarka tikrai nieko apciuopiamo neduos, nebent bobutes pakelese galesi gasdint, apie 200KW tikrai gali pamirst, bus keli %

atsakymas i 1 klausima ar deda tai tikrai ne. Visiskas kliedesys, ilgai rasyt kodel...
2012-09-14 16:13
2012-09-14 14:09 gintaras1 wrote: aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
2012-09-14 14:11 gintaras1 wrote: ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2 :thumbup:
2012-09-14 15:11 wrote: vienas minusas yra.jeigu pirkt ta s4.jos priekines sparnu arkos labiau pustos buna, bamperis truputi kitoks buna, cia priekinis, jeigu suplieksi bus problem.draugas buvo iprosines svelniai, bamperio ieskojo rado tik 1 per visa lt kaina 900 prase.nuo paprastos c4 audes netinka bamperis.ne sparnai netinka.ratus parinkt irgi klizma.suportas priekiniu ratu trugdo, zodziu iskirtine auto, ne standartas.arba imk isvis ta kita audi. s6 beros. :lol: stovi variklis 4, 2 benzas kw net nezinau, mechanine pavaru deze.kebulas audi 100c4 vagiukus kazkada vilniuje pagavo su tokia aude.
s4 ar 6 yra ne minusas o +, masina standesniu kebulu, geresniais stabdziais, ir tt, taip bamperio nuo paprastos ar r15 neuzdesi
2012-09-14 16:22
2012-09-14 14:09 gintaras1 wrote: aisku, gal ir tavo teisybe, pigiau iseitu.o idomu ta varikli idet eitu i sena kedula audi 100 ar 200 ? (silke)
2012-09-14 14:11 gintaras1 wrote: ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2 :thumbup:
2012-09-14 16:05 wrote: 8000 mazai. nebent randi s4 ar s6 (c4 kebule)2.2T20V AAN (169KW)uz ta kaina.
arba
geriau s2. nesunkus kebulas, viskas gatava, nieko daryt nereikia
det i b2 darbo bus nu n/x, (perki s4 ar s6 donora ir viska krauni, tokius dalykus gali daryt tik sau ir pats :) ir po keliu metu sukises kokius 15k vaziuosi
Jei galia netenkina keiti turbina, purkstukus, kuro siurbli, ..daugybe smulkmenu, suprogramuoji ecu pagal visa sita ir bus kokie 300KW
Remapai "pacipinimai" ~nieko nedarant ar nupjaunant dusliarka tikrai nieko apciuopiamo neduos, nebent bobutes pakelese galesi gasdint, apie 200KW tikrai gali pamirst, bus keli %
:lol::lol:
atsakymas i 1 klausima ar deda tai tikrai ne. Visiskas kliedesys, ilgai rasyt kodel...
turejai omeni s4 prikelt is donoro kainuos 15k ? ar s4 didint galia iki 300kw 15k kainuos ?
2012-09-14 16:53
2012-09-14 14:11 gintaras1 wrote: ir norisi kad butu lengvesnis kebulas, is vis butu gerai toki varikli idet i audi 90 B2 :thumbup:
2012-09-14 16:05 wrote: 8000 mazai. nebent randi s4 ar s6 (c4 kebule)2.2T20V AAN (169KW)uz ta kaina.
arba
geriau s2. nesunkus kebulas, viskas gatava, nieko daryt nereikia
det i b2 darbo bus nu n/x, (perki s4 ar s6 donora ir viska krauni, tokius dalykus gali daryt tik sau ir pats :) ir po keliu metu sukises kokius 15k vaziuosi
Jei galia netenkina keiti turbina, purkstukus, kuro siurbli, ..daugybe smulkmenu, suprogramuoji ecu pagal visa sita ir bus kokie 300KW
Remapai "pacipinimai" ~nieko nedarant ar nupjaunant dusliarka tikrai nieko apciuopiamo neduos, nebent bobutes pakelese galesi gasdint, apie 200KW tikrai gali pamirst, bus keli %
:lol::lol:
atsakymas i 1 klausima ar deda tai tikrai ne. Visiskas kliedesys, ilgai rasyt kodel...
2012-09-14 16:22 gintaras1 wrote: turejai omeni s4 prikelt is donoro kainuos 15k ? ar s4 didint galia iki 300kw 15k kainuos ?
tu savo mintis bent pameni? ka klausei? pats gi snekejai kad o jeigu i bulka ikisti ta motora.va tau ir atsakymas..15k ir laiko bile kiek..s4 apie 2000 euru kainuoja.draugas uz 1700 atidave, bet dauzta lengvai.tokia imk ir busi ramus..
2012-09-14 17:04
2012-09-14 16:05 wrote: 8000 mazai. nebent randi s4 ar s6 (c4 kebule)2.2T20V AAN (169KW)uz ta kaina.
arba
geriau s2. nesunkus kebulas, viskas gatava, nieko daryt nereikia
det i b2 darbo bus nu n/x, (perki s4 ar s6 donora ir viska krauni, tokius dalykus gali daryt tik sau ir pats :) ir po keliu metu sukises kokius 15k vaziuosi
Jei galia netenkina keiti turbina, purkstukus, kuro siurbli, ..daugybe smulkmenu, suprogramuoji ecu pagal visa sita ir bus kokie 300KW
Remapai "pacipinimai" ~nieko nedarant ar nupjaunant dusliarka tikrai nieko apciuopiamo neduos, nebent bobutes pakelese galesi gasdint, apie 200KW tikrai gali pamirst, bus keli %
:lol::lol:
atsakymas i 1 klausima ar deda tai tikrai ne. Visiskas kliedesys, ilgai rasyt kodel...
2012-09-14 16:22 gintaras1 wrote: turejai omeni s4 prikelt is donoro kainuos 15k ? ar s4 didint galia iki 300kw 15k kainuos ?
2012-09-14 16:53 wrote: tu savo mintis bent pameni? ka klausei? pats gi snekejai kad o jeigu i bulka ikisti ta motora.va tau ir atsakymas..15k ir laiko bile kiek..s4 apie 2000 euru kainuoja.draugas uz 1700 atidave, bet dauzta lengvai.tokia imk ir busi ramus..
as prisimenu ka klausiau, bet kai dauk visokiu patarimu tai ir nesupratau.ok daleiskim pajemu s4 uz 8k, ir kiek apitikslei kainuotu is to motoro padaryt keiciant tas dalis 250-300kw ?
2012-09-14 17:11
2012-09-14 16:22 gintaras1 wrote: turejai omeni s4 prikelt is donoro kainuos 15k ? ar s4 didint galia iki 300kw 15k kainuos ?
2012-09-14 16:53 wrote: tu savo mintis bent pameni? ka klausei? pats gi snekejai kad o jeigu i bulka ikisti ta motora.va tau ir atsakymas..15k ir laiko bile kiek..s4 apie 2000 euru kainuoja.draugas uz 1700 atidave, bet dauzta lengvai.tokia imk ir busi ramus..
2012-09-14 17:04 gintaras1 wrote: as prisimenu ka klausiau, bet kai dauk visokiu patarimu tai ir nesupratau.ok daleiskim pajemu s4 uz 8k, ir kiek apitikslei kainuotu is to motoro padaryt keiciant tas dalis 250-300kw ?
noriu nesunkios ir galingos masinos. aisku galiu pirkt bumeri 750 ar a8 4.2 ar s8 ir.t.t bet nenoriu tokiu laivu.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you