Perku seat ibiza - nuomonės apie skelbimą, gal kas turi dar pasiūlymų?

Created by User 2012-01-07
2012-01-07 17:14
http://www.autogidas.lt/seat-ibiza-ii-fl-tdi-81kw-hecbekas-2001-0122846194.html
2012-01-07 17:42
2012-01-07 17:14 wrote:http://www.autogidas.lt/seat-ibiza-ii-fl-tdi-81kw-hecbekas-2001-0122846194.html
Gal kas nors buvote apžiūrėti ar taip ką nors galite pasakyti apie šitą modelį?
2012-01-08 14:00
lavonas...
(2410 / +1)
2012-01-08 14:12
Geriau ieskok analogo.Kokio 4 golfa arba astra G.Maziau bedos turesi.
2012-02-12 23:56
2012-01-08 14:12 Warsztat wrote:Geriau ieskok analogo.Kokio 4 golfa arba astra G.Maziau bedos turesi.
seip seat ir golf4 identiski tiek warikliu tiek waziuokle tik iswaizda skiriasi taip kad nezinai tai nepatarinek kwailai..
2013-05-02 22:11
Pirk seat ibiza, geros masinos
(1706 / +2)
2013-05-02 23:00
2012-01-08 14:12 Warsztat wrote:Geriau ieskok analogo.Kokio 4 golfa arba astra G.Maziau bedos turesi.
2012-02-12 23:56 wrote:seip seat ir golf4 identiski tiek warikliu tiek waziuokle tik iswaizda skiriasi taip kad nezinai tai nepatarinek kwailai..
tik kad ibiza tai polo, o ne golf

Your message

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree