Patarkit BMW E46 ar VW Golf IV

Created by User 2014-02-21
2014-02-21 18:43
Sveiki, noriu paklausti kas geriau?
Turiu numatęs skirti~10-12.000
Galvoju ar Golf IV ar BMW E46 geresnis...
Kuris patvresnis, ekonomiškesnis?
Kurį rinktis, tik atvežtą ar važinėtą Lietuvoje?
1829 / 0
2014-02-21 18:46
o kuri labiau patinka?cia skirtingos klases auto
2014-02-21 18:53
Labiau tiktų vertint Bora su e46.
2014-02-21 18:53
Net nežinojau kad skirtingos, neesu važiavęs e46, su IV golfu teko...
1829 / 0
2014-02-21 18:57
bora nelabai tiks palyginimui, reikia passata lygint pagal klase
2014-02-21 19:01
abi masinos geros, imk ta kuri labiau prie sirdies man asmeniskai bmw labiau patinka
2014-02-21 19:03
ka jus cia rasot labiau tiktu lygint ta su anuo. jei zmogui svarbu 2 kriterijai patvarumas ir ekonomija, tai nebutina lygint tos pacios klases auto galima lygint ir fiesta su x5 jei tik tokie variantai yra
2014-02-21 19:05
Tiesiog bmw brangesnis remontas, patvarumas panašus turėtų būt visgi.. Žodžiu imk bmw, ner ką prie golfų sėst
Kita vertus, jei golfas už tokią sumą geras išeis tikrai
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-tdi-4mot-hecbekas-2002-0125966227.html
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-hecbekas-2002-0125962189.html
2014-02-21 19:06
2014-02-21 18:43 wrote: Sveiki, noriu paklausti kas geriau?
Turiu numatęs skirti~10-12.000
Galvoju ar Golf IV ar BMW E46 geresnis...
Kuris patvresnis, ekonomiškesnis?
Kurį rinktis, tik atvežtą ar važinėtą Lietuvoje?
GOLF 4 pliusai, kad visos dalys pigesnes negu bmw, vaziuokle labai paprasta ir laiko, pigus remontas, kebulas cinkuotas.BMW didziausias minusas galu varomas, daug kas ten isdilus kainuoja brangiai keist, gyvu nerasta , 2, 0 dyzeliai pasiima vidurkis 6litrai kuro, golfas tik 5, vw plius ziema nereikia tiek islaidu padangoms kiek bmw, labai daznos e46 2, 0 bedos su pakaitinimo relem , zvakem dar trukineja grandines, bmw zema ir kieta, mazoka vietos, palyginus su 4 golfu.
2014-02-21 19:10
Kažkaip universalai patrauklesni, iš pirmo žvilgsnio atrodo panašaus didumo, tai kodėl skiriasi ta klasė, kad įranga geresnė ar e46 visgi didesnis, talpesnis?Pagal kainas tai panašios, bent skelbimuose:D
2014-02-21 22:13
2014-02-21 19:10 wrote: Kažkaip universalai patrauklesni, iš pirmo žvilgsnio atrodo panašaus didumo, tai kodėl skiriasi ta klasė, kad įranga geresnė ar e46 visgi didesnis, talpesnis?Pagal kainas tai panašios, bent skelbimuose:D
nesiskiria ta klasė, tokia pati klasė, tiesiog golfų sedanų nėra, tai bora kažkas panašaus, nes bmw vietos tikrai ne ką daugiau. Nes pvž bora talpina 455 litro bagažinėj, o bmw 400, o golfo 340(Tad tikrai tos pačios klasės gaunas, nes bora tai tas pats beveik tik kad sedanas, o golfo mažiau nes hečbekas )
O jei lyginant golfą universalą ir bmw universalą skaičiai bus tokie:
Golf 4 variant :
Ilgis: 4397 mm
Plotis: 1735 mm
Aukštis: 1485 mm
Bagažinės talpa: 460 l

O bmw touringo
Ilgis: 4480 mm Plotis:1740 mm Aukštis: 1410 mm Bagažinės talpa: 435 l

Tad ne ką didesnis, ir kur wagen mato kitą klasė neįsivaizduoju, abi mašinos nedidelės
2014-02-21 22:27
Turejas abu, ir pats dabar vazyneju su mk4.
Kaip kazkas minejo e46 problemos reles, cia ne tik pakaitinimo, tas pats peciuko, centrinio ir .t.t vaziuokle Gan lepi priekine, o ir tvarkimas nepigus... turejau touring'a tai vietos pakako... del varikliu jai imt tai tik 3.0d arba bent jau 2.0d 110kw, tik ne 100kw, problematiski varikliai... Seip smagus masinukas ypac ziema (galas varomas)
na mk4 ka be paimk dalys centus kainuoja, patvarus ypac paprasti 66kw, jau jies tai dzin ar baltarusiskas ar koks kuras, srebia ir vargo nemato... 81kw silpni tepalo surbliai...

na ziurek pats ko is auto nori... jai nori lakstyt, draskytis imi e46, tai sakau taisymas brangus... tvarkiausi tik prieki pilnai apsiejo 800lt, uz sita suma golfui 2 kartus visa pakaba pakeisciau :D

beja jai domina parduodu Mk4 savo.

2014-02-22 11:34
2014-02-21 22:27 wrote: Turejas abu, ir pats dabar vazyneju su mk4.
Kaip kazkas minejo e46 problemos reles, cia ne tik pakaitinimo, tas pats peciuko, centrinio ir .t.t vaziuokle Gan lepi priekine, o ir tvarkimas nepigus... turejau touring'a tai vietos pakako... del varikliu jai imt tai tik 3.0d arba bent jau 2.0d 110kw, tik ne 100kw, problematiski varikliai... Seip smagus masinukas ypac ziema (galas varomas)
na mk4 ka be paimk dalys centus kainuoja, patvarus ypac paprasti 66kw, jau jies tai dzin ar baltarusiskas ar koks kuras, srebia ir vargo nemato... 81kw silpni tepalo surbliai...

na ziurek pats ko is auto nori... jai nori lakstyt, draskytis imi e46, tai sakau taisymas brangus... tvarkiausi tik prieki pilnai apsiejo 800lt, uz sita suma golfui 2 kartus visa pakaba pakeisciau :D

beja jai domina parduodu Mk4 savo.

81kw tepalo siurbliai silpni ar tapkes per sunkios??
2014-02-22 12:41
2014-02-21 22:27 wrote: Turejas abu, ir pats dabar vazyneju su mk4.
Kaip kazkas minejo e46 problemos reles, cia ne tik pakaitinimo, tas pats peciuko, centrinio ir .t.t vaziuokle Gan lepi priekine, o ir tvarkimas nepigus... turejau touring'a tai vietos pakako... del varikliu jai imt tai tik 3.0d arba bent jau 2.0d 110kw, tik ne 100kw, problematiski varikliai... Seip smagus masinukas ypac ziema (galas varomas)
na mk4 ka be paimk dalys centus kainuoja, patvarus ypac paprasti 66kw, jau jies tai dzin ar baltarusiskas ar koks kuras, srebia ir vargo nemato... 81kw silpni tepalo surbliai...

na ziurek pats ko is auto nori... jai nori lakstyt, draskytis imi e46, tai sakau taisymas brangus... tvarkiausi tik prieki pilnai apsiejo 800lt, uz sita suma golfui 2 kartus visa pakaba pakeisciau :D

beja jai domina parduodu Mk4 savo.

seip pakaba bent priekine bmw e46 yra lygei toke pati kaip bmw e36 kainos kaip golfo patvarumas tikrai geras...su golfu kaip skarbonkej uze snypsce maza masinyte, bmw komfortiskesne mano atzvilgiu ir seip sustatyk viena sale kitos golfuka ir bmw pats spresk y kure sestum
2014-02-22 12:56
2014-02-21 19:10 wrote: Kažkaip universalai patrauklesni, iš pirmo žvilgsnio atrodo panašaus didumo, tai kodėl skiriasi ta klasė, kad įranga geresnė ar e46 visgi didesnis, talpesnis?Pagal kainas tai panašios, bent skelbimuose:D
2014-02-21 22:13 wrote: nesiskiria ta klasė, tokia pati klasė, tiesiog golfų sedanų nėra, tai bora kažkas panašaus, nes bmw vietos tikrai ne ką daugiau. Nes pvž bora talpina 455 litro bagažinėj, o bmw 400, o golfo 340(Tad tikrai tos pačios klasės gaunas, nes bora tai tas pats beveik tik kad sedanas, o golfo mažiau nes hečbekas )
O jei lyginant golfą universalą ir bmw universalą skaičiai bus tokie:
Golf 4 variant :
Ilgis: 4397 mm
Plotis: 1735 mm
Aukštis: 1485 mm
Bagažinės talpa: 460 l

O bmw touringo
Ilgis: 4480 mm Plotis:1740 mm Aukštis: 1410 mm Bagažinės talpa: 435 l

Tad ne ką didesnis, ir kur wagen mato kitą klasė neįsivaizduoju, abi mašinos nedidelės
skirtingos klases, kiek kartu galima ta pati rasyt, bora yra tas pats golfas
1687 / 0
2014-02-22 13:14
2014-02-21 19:10 wrote: Kažkaip universalai patrauklesni, iš pirmo žvilgsnio atrodo panašaus didumo, tai kodėl skiriasi ta klasė, kad įranga geresnė ar e46 visgi didesnis, talpesnis?Pagal kainas tai panašios, bent skelbimuose:D
2014-02-21 22:13 wrote: nesiskiria ta klasė, tokia pati klasė, tiesiog golfų sedanų nėra, tai bora kažkas panašaus, nes bmw vietos tikrai ne ką daugiau. Nes pvž bora talpina 455 litro bagažinėj, o bmw 400, o golfo 340(Tad tikrai tos pačios klasės gaunas, nes bora tai tas pats beveik tik kad sedanas, o golfo mažiau nes hečbekas )
O jei lyginant golfą universalą ir bmw universalą skaičiai bus tokie:
Golf 4 variant :
Ilgis: 4397 mm
Plotis: 1735 mm
Aukštis: 1485 mm
Bagažinės talpa: 460 l

O bmw touringo
Ilgis: 4480 mm Plotis:1740 mm Aukštis: 1410 mm Bagažinės talpa: 435 l

Tad ne ką didesnis, ir kur wagen mato kitą klasė neįsivaizduoju, abi mašinos nedidelės
2014-02-22 12:56 wrote: skirtingos klases, kiek kartu galima ta pati rasyt, bora yra tas pats golfas
Tai nieks ir nesiginčija, kad golfas ir bora skirtingų klasių automobiliai.Na bet bmw trečiukai irgi tai pačiai klasei tinka.Bent jau paaiškink, kuo tas bmw išskirtinis, ir kam tu jį priskirtum.
2014-02-22 14:12
golfas ir bora lygiai ta pati mašina tik vienas be bagažinės kitas su bagažine.

O apie 81kw tepalo siurblių nelaikymą galima plačiau? Kažką naujo nugirdau :D
2014-02-22 14:23
2014-02-21 22:27 wrote: Turejas abu, ir pats dabar vazyneju su mk4.
Kaip kazkas minejo e46 problemos reles, cia ne tik pakaitinimo, tas pats peciuko, centrinio ir .t.t vaziuokle Gan lepi priekine, o ir tvarkimas nepigus... turejau touring'a tai vietos pakako... del varikliu jai imt tai tik 3.0d arba bent jau 2.0d 110kw, tik ne 100kw, problematiski varikliai... Seip smagus masinukas ypac ziema (galas varomas)
na mk4 ka be paimk dalys centus kainuoja, patvarus ypac paprasti 66kw, jau jies tai dzin ar baltarusiskas ar koks kuras, srebia ir vargo nemato... 81kw silpni tepalo surbliai...

na ziurek pats ko is auto nori... jai nori lakstyt, draskytis imi e46, tai sakau taisymas brangus... tvarkiausi tik prieki pilnai apsiejo 800lt, uz sita suma golfui 2 kartus visa pakaba pakeisciau :D

beja jai domina parduodu Mk4 savo.

2014-02-22 12:41 wrote: seip pakaba bent priekine bmw e46 yra lygei toke pati kaip bmw e36 kainos kaip golfo patvarumas tikrai geras...su golfu kaip skarbonkej uze snypsce maza masinyte, bmw komfortiskesne mano atzvilgiu ir seip sustatyk viena sale kitos golfuka ir bmw pats spresk y kure sestum
Nesėsčiau į nei vieną, mažos abidvi, dydis toks pats. Abidvi man tokios jaunuolių arba moterų mašinos. Tas tavo atžvilgis kad šnypčia ir t.t. remiasi tik teorija, kitaip sakant ženkliuku, kad va bmw tai jau aukštas lygis. Kainos tokios pačios? tik jau nereikia, ir nereikia sakyt kad va e36 tokia pati, tai jei tokia pati tai išeina kad e36 tinka? Dalys visvien bus brangesnės.
Žiūrint ko žmogui reikia, jei galios tai bmw ir ne tokios atsibodusios mašinos, ir gražesnės, nors golfas jei 96 ar 110 taip pat puikiai traukia, ir jis ekonomiškesnis
2014-02-22 15:07
2014-02-21 22:27 wrote: Turejas abu, ir pats dabar vazyneju su mk4.
Kaip kazkas minejo e46 problemos reles, cia ne tik pakaitinimo, tas pats peciuko, centrinio ir .t.t vaziuokle Gan lepi priekine, o ir tvarkimas nepigus... turejau touring'a tai vietos pakako... del varikliu jai imt tai tik 3.0d arba bent jau 2.0d 110kw, tik ne 100kw, problematiski varikliai... Seip smagus masinukas ypac ziema (galas varomas)
na mk4 ka be paimk dalys centus kainuoja, patvarus ypac paprasti 66kw, jau jies tai dzin ar baltarusiskas ar koks kuras, srebia ir vargo nemato... 81kw silpni tepalo surbliai...

na ziurek pats ko is auto nori... jai nori lakstyt, draskytis imi e46, tai sakau taisymas brangus... tvarkiausi tik prieki pilnai apsiejo 800lt, uz sita suma golfui 2 kartus visa pakaba pakeisciau :D

beja jai domina parduodu Mk4 savo.

Tai gal tu is tu gudruciu, kurie tiksisi sutaupyt pirkdami senus dyzelius , po to is eiles remontuoja, daugiau laiko skiria tvarkymui negi malonumo apturi:)o kai jau suremontuoja, padaro kapitalini dar i varikliui, tai jau atsikrato.
2014-02-22 15:27
2014-02-21 22:27 wrote: Turejas abu, ir pats dabar vazyneju su mk4.
Kaip kazkas minejo e46 problemos reles, cia ne tik pakaitinimo, tas pats peciuko, centrinio ir .t.t vaziuokle Gan lepi priekine, o ir tvarkimas nepigus... turejau touring'a tai vietos pakako... del varikliu jai imt tai tik 3.0d arba bent jau 2.0d 110kw, tik ne 100kw, problematiski varikliai... Seip smagus masinukas ypac ziema (galas varomas)
na mk4 ka be paimk dalys centus kainuoja, patvarus ypac paprasti 66kw, jau jies tai dzin ar baltarusiskas ar koks kuras, srebia ir vargo nemato... 81kw silpni tepalo surbliai...

na ziurek pats ko is auto nori... jai nori lakstyt, draskytis imi e46, tai sakau taisymas brangus... tvarkiausi tik prieki pilnai apsiejo 800lt, uz sita suma golfui 2 kartus visa pakaba pakeisciau :D

beja jai domina parduodu Mk4 savo.

2014-02-22 15:07 wrote: Tai gal tu is tu gudruciu, kurie tiksisi sutaupyt pirkdami senus dyzelius , po to is eiles remontuoja, daugiau laiko skiria tvarkymui negi malonumo apturi:)o kai jau suremontuoja, padaro kapitalini dar i varikliui, tai jau atsikrato.:shocking::lol:
gal parduoda nes jau pradėjo gest.
Arba tiesiog reikia seną mašina parduot kiek galima jau :D
2014-02-22 16:55
2014-02-21 18:43 wrote: Sveiki, noriu paklausti kas geriau?
Turiu numatęs skirti~10-12.000
Galvoju ar Golf IV ar BMW E46 geresnis...
Kuris patvresnis, ekonomiškesnis?
Kurį rinktis, tik atvežtą ar važinėtą Lietuvoje?
pirk bmw bent chiebra pagirs ir mergos kitaip ziures kai prarediesi gatve o golfas nu zinai.........pavaziuok su bmw ir poto su golfu suprasi skirtuma greit.bora ar golfas vienas ir taspats tik kad kebulas kitoks.beje bmw e46 vaziuokle toke pati kaip e 36 pats turiu e46 pirkau dalis kapitalei visa prieki viskas buvo nuo e36 isskyrus amortikai bet ir tie vidutinei su metu garantija po 110lt tai nemanau kad brangu, galinei amortikai tokie pat spirales taipat vaziuokle galo nzn neteko tvarkyt nors du metai vazineju jau, asmeniskai su matoru problemu neturejau stovi 2.0 110kw benzas dujos traukos tikrai uztenka berods du vanusai didesnis sukimo momentas vid sanaudos 10-12 duju
2014-02-23 11:49
2014-02-21 22:27 wrote: Turejas abu, ir pats dabar vazyneju su mk4.
Kaip kazkas minejo e46 problemos reles, cia ne tik pakaitinimo, tas pats peciuko, centrinio ir .t.t vaziuokle Gan lepi priekine, o ir tvarkimas nepigus... turejau touring'a tai vietos pakako... del varikliu jai imt tai tik 3.0d arba bent jau 2.0d 110kw, tik ne 100kw, problematiski varikliai... Seip smagus masinukas ypac ziema (galas varomas)
na mk4 ka be paimk dalys centus kainuoja, patvarus ypac paprasti 66kw, jau jies tai dzin ar baltarusiskas ar koks kuras, srebia ir vargo nemato... 81kw silpni tepalo surbliai...

na ziurek pats ko is auto nori... jai nori lakstyt, draskytis imi e46, tai sakau taisymas brangus... tvarkiausi tik prieki pilnai apsiejo 800lt, uz sita suma golfui 2 kartus visa pakaba pakeisciau :D

beja jai domina parduodu Mk4 savo.

2014-02-22 15:07 wrote: Tai gal tu is tu gudruciu, kurie tiksisi sutaupyt pirkdami senus dyzelius , po to is eiles remontuoja, daugiau laiko skiria tvarkymui negi malonumo apturi:)o kai jau suremontuoja, padaro kapitalini dar i varikliui, tai jau atsikrato.:shocking::lol:
2014-02-22 15:27 wrote: gal parduoda nes jau pradėjo gest.
Arba tiesiog reikia seną mašina parduot kiek galima jau :D
Sena nesena golf'as 2001metu...
Gest ten ner kam, variklys naujesnis stovi jau PD 74kw, antru kasa, variklis gyvas.. del vaziuokles tai ji centus kainuoja...
Pardavimo priezastis ne del to kad sena auto, ar gest pradejo.. del to kad jau nupirkta kita, o ir parduot neskubu, pana vazyneja dabar:)
o del e46 , buvo pirkta is italu uz 12.5k (faceliftas), nupirkus teko visa vaziuokle keist, po dvieju etu uz tiek pat ir pardaviau :)

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you