Patarimai ekonomiškam auto iki 7000lt

Created by User 2014-12-14
2014-12-14 17:57
Sveiki ieškau ekonomiško automobilio, kad mažai gestų, o sugedus remontas nebūtų brangus.

Darau prielaidą, kad naujesnis automobilis ges mažiau, tad žiūriu nuo 2005m

Dar darau prielaidą, kad mažesnio tūrio variklis naudos mažiau kuro tad žiūriu +- 1.6 tūrio automobilius

Žiūrinėju autogidą pagal šiuos filtrus: http://www.autogidas.lt/automobiliai/?f_1[]=&f_model_14[]=--------&f_41=2005&f_42=&f_215=&f_216=7000&f_61=&f_62=&f_63=&f_64=&f_65=&f_66=&f_103=&f_102=&f_2=Dyzelinas&f_376=&f_413=&f_4=&f_10=Mechanin%C4%97&f_5=&f_265=Kair%C4%97je&f_104=&f_245=Lietuva&f_13=--------&f_46=Tik+nedau%C5%BEtus&f_60=728&a_14=1&search=Surasti

Akį traukia Peugeot 206, citroen c1, c3 ir ši fiesta http://www.autogidas.lt/ford-fiesta-mk5-td-glx-hecbekas-2001-0126713182.html

Norėčiau komentarų, pasiūlymų, patarimų
2014-12-14 18:19
Visi jūsų išvardinti labai genda ir brangiai remontuojami.As pirkčiau Toyota, Skoda, WV, Audi.Kad ir senesnių metų arba brangesni, bet daug patikimesni ir pigiau remontuojami.Pigią mėsą šunys ėda.
2014-12-14 18:38
Nesurasi tu tokiu meto gero dyzelio uz tokia kaina
Emi mazos ridos benza ir viskas. Bet aisku jeigu jau toks uzkietejes busi ir vistiek pirksi dyzeli savo , tai gali ruostis ir taisymams
2014-12-14 18:44
Visu pirma nerasi mašinos, kad ji negestu, o visi kur tu žiuri, pežai, citroenai ir kiti grabai tikrai ges ir ir remontas jų tikrai nepigus bus ir keiksi kad pirkai toky šlamšta. Tava vietoj pasižiūrečiau kokia audine a6 c4 dyzeliuka už 7000lt rastum tikrai padoria. Ir važiuoji ramiu veidu.
2014-12-14 18:46
2014-12-14 18:38 wrote: Nesurasi tu tokiu meto gero dyzelio uz tokia kaina
Emi mazos ridos benza ir viskas. Bet aisku jeigu jau toks uzkietejes busi ir vistiek pirksi dyzeli savo , tai gali ruostis ir taisymams
Bet tai matom, kad randu kaip ir, nebent ten visi blogi, kuriuos radau. O kas jiems blogo būna variklis parėjęs ar pan. Ar daug šansų, kad automobilį patikrinęs autoservise vis tiek prastą nusipirkčiau, nes jie neaptiktų problemų ?

Pagal kokius kriterijus užsitikrinti, kad nusipirksiu gerą automobilį ?
2014-12-14 18:50
Servizas neįlys į varikli tom mašinom, jei kokios forsunkes bus parejusios verksi tada nes remontas kainuos vos nekaip visa mašina. nesakau galima rasti ir gera, bet čia jau loterija
2014-12-14 18:54
2014-12-14 18:38 wrote: Nesurasi tu tokiu meto gero dyzelio uz tokia kaina
Emi mazos ridos benza ir viskas. Bet aisku jeigu jau toks uzkietejes busi ir vistiek pirksi dyzeli savo , tai gali ruostis ir taisymams
2014-12-14 18:46 wrote: Bet tai matom, kad randu kaip ir, nebent ten visi blogi, kuriuos radau. O kas jiems blogo būna variklis parėjęs ar pan. Ar daug šansų, kad automobilį patikrinęs autoservise vis tiek prastą nusipirkčiau, nes jie neaptiktų problemų ?

Pagal kokius kriterijus užsitikrinti, kad nusipirksiu gerą automobilį ?
Patariu, jei tikrai žadi pirkt iki 7000lt. pasižiurek koky volksvagen polo, 1.4 benza. rasi uz kokius 5000lt tikrai gera lietuvoj nevažineta, isidek dujas tiesiogines, rimtoj firmoj ir važinesi po pigiaj kaip sakant.
2014-12-14 18:59
ziuri krepsa uz 3k ir dar apie servizus galvoja, netikiu kad pirikups zaisis
2014-12-14 19:00
2014-12-14 18:50 wrote: Servizas neįlys į varikli tom mašinom, jei kokios forsunkes bus parejusios verksi tada nes remontas kainuos vos nekaip visa mašina. nesakau galima rasti ir gera, bet čia jau loterija
Tai sakai, autoserviso patikrinimas nieko negarantuoja. Tai koks tada būtų saugiausias ėjimas, pirkti patikimesnių gamintojų auto ? sutinki su prieš tai minėtais "Toyota, Skoda, WV, Audi" ką pridėtum atimtum ?
2014-12-14 19:04
2014-12-14 17:57 wrote: Sveiki ieškau ekonomiško automobilio, kad mažai gestų, o sugedus remontas nebūtų brangus.

Darau prielaidą, kad naujesnis automobilis ges mažiau, tad žiūriu nuo 2005m

Dar darau prielaidą, kad mažesnio tūrio variklis naudos mažiau kuro tad žiūriu +- 1.6 tūrio automobilius

Žiūrinėju autogidą pagal šiuos filtrus: http://www.autogidas.lt/automobiliai/?f_1[]=&f_model_14[]=--------&f_41=2005&f_42=&f_215=&f_216=7000&f_61=&f_62=&f_63=&f_64=&f_65=&f_66=&f_103=&f_102=&f_2=Dyzelinas&f_376=&f_413=&f_4=&f_10=Mechanin%C4%97&f_5=&f_265=Kair%C4%97je&f_104=&f_245=Lietuva&f_13=--------&f_46=Tik+nedau%C5%BEtus&f_60=728&a_14=1&search=Surasti

Akį traukia Peugeot 206, citroen c1, c3 ir ši fiesta http://www.autogidas.lt/ford-fiesta-mk5-td-glx-hecbekas-2001-0126713182.html

Norėčiau komentarų, pasiūlymų, patarimų
nu kazkokia nesamone, ziuriu naujesnio nuo 05, iki 7k ir kad negestu. tai jau faktas, kad penktu metu masina uz tas 5k bus gedesis
2014-12-14 19:05
2014-12-14 18:50 wrote: Servizas neįlys į varikli tom mašinom, jei kokios forsunkes bus parejusios verksi tada nes remontas kainuos vos nekaip visa mašina. nesakau galima rasti ir gera, bet čia jau loterija
2014-12-14 19:00 wrote: Tai sakai, autoserviso patikrinimas nieko negarantuoja. Tai koks tada būtų saugiausias ėjimas, pirkti patikimesnių gamintojų auto ? sutinki su prieš tai minėtais "Toyota, Skoda, WV, Audi" ką pridėtum atimtum ?
Aš sau tik Subaru jimčiau. dabar turiu tai vargo nematau, o tau tai nzn, pirk kas tau patink. kad nereiktu nieko kaltint. nes su tavo biudzetu nenupirksi tokios masinos kad defektu nebutu ir negestu, visos jos genda ir ges. tokia jau realybe
2014-12-14 19:05
2014-12-14 17:57 wrote: Sveiki ieškau ekonomiško automobilio, kad mažai gestų, o sugedus remontas nebūtų brangus.

Darau prielaidą, kad naujesnis automobilis ges mažiau, tad žiūriu nuo 2005m

Dar darau prielaidą, kad mažesnio tūrio variklis naudos mažiau kuro tad žiūriu +- 1.6 tūrio automobilius

Žiūrinėju autogidą pagal šiuos filtrus: http://www.autogidas.lt/automobiliai/?f_1[]=&f_model_14[]=--------&f_41=2005&f_42=&f_215=&f_216=7000&f_61=&f_62=&f_63=&f_64=&f_65=&f_66=&f_103=&f_102=&f_2=Dyzelinas&f_376=&f_413=&f_4=&f_10=Mechanin%C4%97&f_5=&f_265=Kair%C4%97je&f_104=&f_245=Lietuva&f_13=--------&f_46=Tik+nedau%C5%BEtus&f_60=728&a_14=1&search=Surasti

Akį traukia Peugeot 206, citroen c1, c3 ir ši fiesta http://www.autogidas.lt/ford-fiesta-mk5-td-glx-hecbekas-2001-0126713182.html

Norėčiau komentarų, pasiūlymų, patarimų
2014-12-14 19:04 opelzafira wrote: nu kazkokia nesamone, ziuriu naujesnio nuo 05, iki 7k ir kad negestu. tai jau faktas, kad penktu metu masina uz tas 5k bus gedesis
Nu tai aš jam jau bandau tai išaiskint.
2014-12-14 19:21
Ok, idealios mašinos už tokią sumą galbūt nenupirksiu, bet noriu išsirinkti geriausią galimą variantą.

Man būtų įdomu aktualūs objektyvūs kriterijai pvz durp rekomendavo koncentruotis į mažos ridos benziną.

Buvo pasiūlymų žiūrėti į patikimesnius gamintojus, šiuo atveju Toyota, Skoda, WV, Audi.

Gal dar kas pavardintumėte labiau apčiuopiamų kriterijų pagal kuriuos galėčiau pasifiltruoti skelbimus ?
433 / 0
2014-12-14 19:31
Dar gali bandyt ziuret b5 pasata su 66kw arba a3 kokia.
2014-12-14 19:39
ziurint kad ziurinei mazus auto tai optimaliausia yra opel corsa su 1, 7 74kw varikliu galingas lyginant su litrazu smaikstus mieste ekonomiskas nelepus variklis paprasta vaziuokle tikrai geriau nei koks c3 ar pezas 206.
2014-12-14 19:42
2014-12-14 19:21 wrote: Ok, idealios mašinos už tokią sumą galbūt nenupirksiu, bet noriu išsirinkti geriausią galimą variantą.

Man būtų įdomu aktualūs objektyvūs kriterijai pvz durp rekomendavo koncentruotis į mažos ridos benziną.

Buvo pasiūlymų žiūrėti į patikimesnius gamintojus, šiuo atveju Toyota, Skoda, WV, Audi.

Gal dar kas pavardintumėte labiau apčiuopiamų kriterijų pagal kuriuos galėčiau pasifiltruoti skelbimus ?
gero automobilio 2005 metu uz 7 k tikrai nerasi , jai turi tik 7 k pirk koki nors sena auto, nes tie 7k labai maza suma , bet jai ir nupirksi masina uz 7 k vistiek dar turi turet bent 3k litu atsargoj, o sugesti masinoj gali belenkas , nes ten tiek visko , tiek mazgu , nors ir siandien atrodo ledine ir nepriekaistinga rytoj gali nebeuzsivesti. O devetu masinu patikimumas nepriklauso nuo markes , nes gali sugesti ir vw ir bmw ir pezo , visi genda ir visiem remontas yra brangus , nuo metu irgi nepriklauso nes gali 10 metu senumo masina buti jau nubegus 500k km o 15 metu senumo tik 250k km , siaip patarciau tikrinti servise vistiek jai pats mazai ka supranti , bent jau kazkiek pamatis ir papasakos.
2014-12-14 19:46
Pirk Mitsubishi Carisma arba 5-6gen honda civic ir neges tiek kiek tavo visokios audines ir vw
Toyota irgi geros masinos
208 / 0
2014-12-14 19:48
2014-12-14 19:21 wrote: Ok, idealios mašinos už tokią sumą galbūt nenupirksiu, bet noriu išsirinkti geriausią galimą variantą.

Man būtų įdomu aktualūs objektyvūs kriterijai pvz durp rekomendavo koncentruotis į mažos ridos benziną.

Buvo pasiūlymų žiūrėti į patikimesnius gamintojus, šiuo atveju Toyota, Skoda, WV, Audi.

Gal dar kas pavardintumėte labiau apčiuopiamų kriterijų pagal kuriuos galėčiau pasifiltruoti skelbimus ?
man asmeniskai benzinas ir ekonomija nera nieko bendro, benzinas yra benzinas mieste skaiciuok apie 10 ltr tai bus realios sanaudos ir nesvarbu ar ten 1.6 ar 2.0, netgi silpnesnis variklis ims daugiau benzo negu silpnas nes jam reikia daugiau jegos isjudint svori, aisku ant tiesaus kelio mazalitrazis parodys savo pliusus.As vienareiksmiskai imciau tk dyzeli ir tik dyzeli, cia aisku mano nuomone, nes dyzelio sanaudos tikrai mazesnes plius gali gauti per sona, bet kaip siai dienai ir degalines kainos nesikandzioja
dar vienas dalykas kad dyzelis turi daugiau jegos nei benzinas, o jei maza pacipuoji ir dedi tuos benzinus i vieta kad nu
2014-12-14 19:56
Tik lietuviai mašinos ekonomiškumą tapatina su kuro sąnaudomis ir niekuom daugiau.
208 / 0
2014-12-14 20:00
2014-12-14 19:56 wrote: Tik lietuviai mašinos ekonomiškumą tapatina su kuro sąnaudomis ir niekuom daugiau.
nu matai kad dazniausiai pili kura o ne vaziuokle , varikli ar kebula tvarkai, ant to ir jauciasi ekonomija
dabar idealiu auto nepagamina, jei vienos padare kebula, tai nepadare vaziuokle, jei padare vaziuokle, tai nepadare variklio, taip ir gaunasi kad visas auto reikia tvarkyt skirtingas problemas
2014-12-14 20:02
2014-12-14 19:56 wrote: Tik lietuviai mašinos ekonomiškumą tapatina su kuro sąnaudomis ir niekuom daugiau.
būtent, kad perka dyzelius daugiausia tie, kur tenuvažiuoja vos kelis tūkstančius km per metus :D

Jei neplanuoji bent 20 000 per metus važiuot, tai į dyzelį net nežiūrėčiau
208 / 0
2014-12-14 20:04
2014-12-14 19:56 wrote: Tik lietuviai mašinos ekonomiškumą tapatina su kuro sąnaudomis ir niekuom daugiau.
2014-12-14 20:02 wrote: būtent, kad perka dyzelius daugiausia tie, kur tenuvažiuoja vos kelis tūkstančius km per metus :D

Jei neplanuoji bent 20 000 per metus važiuot, tai į dyzelį net nežiūrėčiau
siaip tai ta 20000 per metus nera kas ivaziuot, nu bet aisku cia nuo kiekvieno vairuotojo priklauso ka jis gyvenime veikia ir kiek vaziuoja
2014-12-14 20:41
Dėkui visiems už nuomones. Jūs nors dauguma išmanote daugiau nei aš, bet matau jūsų irgi išsiskiria požiūriai.

Paskaitęs jūsų komentarus susidariau visgi vieną išvadą, kad geriau 5 metais senesnė, nei 50k km daugiau ridos.

Kaip jums ši škoda ? http://www.autogidas.lt/skoda-fabia-i-hecbekas-1999-0126662151.html
2014-12-14 21:06
2014-12-14 20:41 wrote: Dėkui visiems už nuomones. Jūs nors dauguma išmanote daugiau nei aš, bet matau jūsų irgi išsiskiria požiūriai.

Paskaitęs jūsų komentarus susidariau visgi vieną išvadą, kad geriau 5 metais senesnė, nei 50k km daugiau ridos.

Kaip jums ši škoda ? http://www.autogidas.lt/skoda-fabia-i-hecbekas-1999-0126662151.html
Jei žiūri škodą wv arba audi rekomenduočiau 1.8 motorą aišku bendziną.Idėsi dujas ir no problem.Gali ir iškart su dujom paieškot.Pats turėjau porą dyzelių tai nepatiko.Aišku mažai valgo ir vasara no problem, bet pas mus ir žiema būna kartais.O žiema jei 15-20 šalčio tai klausimas ar pavyks užvesti be visokiu purškalų prikurkių ir tt.Plius bendzo aptarnavimas žymiai pigesnis.Ir jei kurą pilti tik kolonėlei tai dujom pigiau už dyzeli važinėti.Na čia aišku mano asmeninė nuomonė.
2014-12-14 21:13
2014-12-14 20:41 wrote: Dėkui visiems už nuomones. Jūs nors dauguma išmanote daugiau nei aš, bet matau jūsų irgi išsiskiria požiūriai.

Paskaitęs jūsų komentarus susidariau visgi vieną išvadą, kad geriau 5 metais senesnė, nei 50k km daugiau ridos.

Kaip jums ši škoda ? http://www.autogidas.lt/skoda-fabia-i-hecbekas-1999-0126662151.html
2014-12-14 21:06 wrote: Jei žiūri škodą wv arba audi rekomenduočiau 1.8 motorą aišku bendziną.Idėsi dujas ir no problem.Gali ir iškart su dujom paieškot.Pats turėjau porą dyzelių tai nepatiko.Aišku mažai valgo ir vasara no problem, bet pas mus ir žiema būna kartais.O žiema jei 15-20 šalčio tai klausimas ar pavyks užvesti be visokiu purškalų prikurkių ir tt.Plius bendzo aptarnavimas žymiai pigesnis.Ir jei kurą pilti tik kolonėlei tai dujom pigiau už dyzeli važinėti.Na čia aišku mano asmeninė nuomonė.
Kodėl 1.8, o ne pvz šitą 1.3. Aš galvočiau 1.3 ekonomiškesnis būtų, ne ?
2014-12-14 21:34
Nzn kas tau patinka labiau ar benzinas ar dyzelis . Taciau supratau kad nori maza litrazio auto uz 7k LT mazdaug . Tai jei maza litrazis tave traukia tai vienareiksmiskai imk Benzina nebus vargo nei su siurbleis nei turbina nei purkstukais nes kaip kad minejai nori kad pigus remontas butu . PS uz toki biudzeta orentuokis auto iki 2000m jeigu nori kad butu gero stovio ir i ji nereiktu merkti dar pinigu nes virs 2000 buk tikras nusipirkes nesvarbu ar dyzeli ar benza buk pasiruoses dar ideti i remonta . Patarciau imti patikrintas auto kaip kad minejo audi ar vw imi benzina ir vargo nematai ju varikliai gan patvarus geriausias variantas tai butu 1.8 variklis nes tikrai rasi detaliu tokiam variantui nes 1.6 ir 1.4 gali tekti pavargti ieskant tam tikru daliu .
2014-12-14 21:34
2014-12-14 20:41 wrote: Dėkui visiems už nuomones. Jūs nors dauguma išmanote daugiau nei aš, bet matau jūsų irgi išsiskiria požiūriai.

Paskaitęs jūsų komentarus susidariau visgi vieną išvadą, kad geriau 5 metais senesnė, nei 50k km daugiau ridos.

Kaip jums ši škoda ? http://www.autogidas.lt/skoda-fabia-i-hecbekas-1999-0126662151.html
2014-12-14 21:06 wrote: Jei žiūri škodą wv arba audi rekomenduočiau 1.8 motorą aišku bendziną.Idėsi dujas ir no problem.Gali ir iškart su dujom paieškot.Pats turėjau porą dyzelių tai nepatiko.Aišku mažai valgo ir vasara no problem, bet pas mus ir žiema būna kartais.O žiema jei 15-20 šalčio tai klausimas ar pavyks užvesti be visokiu purškalų prikurkių ir tt.Plius bendzo aptarnavimas žymiai pigesnis.Ir jei kurą pilti tik kolonėlei tai dujom pigiau už dyzeli važinėti.Na čia aišku mano asmeninė nuomonė.
2014-12-14 21:13 wrote: Kodėl 1.8, o ne pvz šitą 1.3. Aš galvočiau 1.3 ekonomiškesnis būtų, ne ?
http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-tiesiogines-dujos-hecbekas-1998-0126710202.html pvz šitą pažiūrėčiau jei kaina tikra.1.8 varikliai patikimesni ir greičiu dėžės patvaresnės, o kuro panašiai valgys.Čia optimaliausias traukos ir kuro sunaudojimo santykis.Aišku gal kas mano kitaip bet aš tokiu važinėjau ir man patiko.
2014-12-14 21:38
2014-12-14 21:06 wrote: Jei žiūri škodą wv arba audi rekomenduočiau 1.8 motorą aišku bendziną.Idėsi dujas ir no problem.Gali ir iškart su dujom paieškot.Pats turėjau porą dyzelių tai nepatiko.Aišku mažai valgo ir vasara no problem, bet pas mus ir žiema būna kartais.O žiema jei 15-20 šalčio tai klausimas ar pavyks užvesti be visokiu purškalų prikurkių ir tt.Plius bendzo aptarnavimas žymiai pigesnis.Ir jei kurą pilti tik kolonėlei tai dujom pigiau už dyzeli važinėti.Na čia aišku mano asmeninė nuomonė.
2014-12-14 21:13 wrote: Kodėl 1.8, o ne pvz šitą 1.3. Aš galvočiau 1.3 ekonomiškesnis būtų, ne ?
2014-12-14 21:34 wrote: http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-tiesiogines-dujos-hecbekas-1998-0126710202.html pvz šitą pažiūrėčiau jei kaina tikra.1.8 varikliai patikimesni ir greičiu dėžės patvaresnės, o kuro panašiai valgys.Čia optimaliausias traukos ir kuro sunaudojimo santykis.Aišku gal kas mano kitaip bet aš tokiu važinėjau ir man patiko.
Pritarsiu del 1.8 variklio . Turejau as golf 3 1.6 varikliuku aisku ir db yra bet ne as vairuoju taciau priminsiu kur ju minusas mazas daliu pasirinkimas lauzyne kas liecia variklio dalys ir greiciu deze starteri ir panasiai . Nes buvo atvejis kaip teko keisti deze tai vos vos radau ja o rades labai nustebau kaip paprase uz deze tiek vos ne kiek pilnas variklis kainuotu su deze ir visu kitu nes pagrinde neinamas variklis ir daliu atzvilgiu sumku rasti tam tikras dalis ir as vargau bet galiausiai radau aisku kaina dezes buvo kosmine atsizvelgus kiek kainuoja 1.8 varikliui .
2014-12-14 21:41
Jei ketini vazineti benzinu imk tikrai kazka is vw gan patvarus varikliai remontas pigiau nei kad audi . Uz tokia kaina gali gera golf 4 rasti benzina arba kazka is pasatu iki 2000m ir butu tikrai protingas pasirinkimas . Nesigundik mazu litrazu kartais didesnis litrazas pigiau apsieina nei kad mazalitrazis :). Ypac kaip kalba apie benzinines eina .
2014-12-14 21:42
visu pirma tai visu savo santaupu nesukisk an masinos pirkimo, nepamirsk kad iskart ja nusipirkus (bent jau as labai rekomenduoju) reikes jai pasikeisti dirzus, tepalus, filtrus ir panasiai. O siaip as tau siulyciau rinktis tik benzini auto, jei bus noras susidėsi dujas. Su jom mazesne loterija. Nes dyzeliniu auto remontas labai brangus. I variklio litraza nekreipk didelio demesio, bet norint ekonomijos svarbiausia, kad jis nebutu didesnis nei 2l. Rinkis auto nuo 2000m. As asmeniskai tau siulyciau kazka panasaus i siuos variantus:
Volvo v40/s40, Mitsubishi carisma, Ford focus, Honda civic, Opel astra/vectra. Į audi/vw puse nelabai žiūrėčiau, nes jų remontas nepigus, o ir ridos visos atsuktos būna. Todėl nepasitikėk pardavėjais ir jų "tikromis ridomis". Geriausia varyt i servisa ir daugiau mažiau tau apie mašina papasakos ten, o jeigu ras kokių dėfektų galėsi ir kaina šiek tiek numušti.
2014-12-14 22:09
2014-12-14 21:42 wrote: visu pirma tai visu savo santaupu nesukisk an masinos pirkimo, nepamirsk kad iskart ja nusipirkus (bent jau as labai rekomenduoju) reikes jai pasikeisti dirzus, tepalus, filtrus ir panasiai. O siaip as tau siulyciau rinktis tik benzini auto, jei bus noras susidėsi dujas. Su jom mazesne loterija. Nes dyzeliniu auto remontas labai brangus. I variklio litraza nekreipk didelio demesio, bet norint ekonomijos svarbiausia, kad jis nebutu didesnis nei 2l. Rinkis auto nuo 2000m. As asmeniskai tau siulyciau kazka panasaus i siuos variantus:
Volvo v40/s40, Mitsubishi carisma, Ford focus, Honda civic, Opel astra/vectra. Į audi/vw puse nelabai žiūrėčiau, nes jų remontas nepigus, o ir ridos visos atsuktos būna. Todėl nepasitikėk pardavėjais ir jų "tikromis ridomis". Geriausia varyt i servisa ir daugiau mažiau tau apie mašina papasakos ten, o jeigu ras kokių dėfektų galėsi ir kaina šiek tiek numušti.
Ar matei wv mercedes bmv arba audi su volvo ar bet kokio kito gamintojo varikliu ?O volve ir reno ir wv varikliai stovi.Opelyje bmv ar isuzu idėti.Tai aš nemanau kad gamintojas nesugebantis pasigaminti savo variklio yra rimtas pasirinkimas.Na o su fordu be fokusu kažin ar pasieksi kelionės tikslą.Mitsubisi honda gal ir nieko bet kad jų remontas kaip ir volvo tikrai brangesnis už wv.Pats remontuoju tai susiduriu su kainomis.
2014-12-14 22:26
2014-12-14 21:42 wrote: visu pirma tai visu savo santaupu nesukisk an masinos pirkimo, nepamirsk kad iskart ja nusipirkus (bent jau as labai rekomenduoju) reikes jai pasikeisti dirzus, tepalus, filtrus ir panasiai. O siaip as tau siulyciau rinktis tik benzini auto, jei bus noras susidėsi dujas. Su jom mazesne loterija. Nes dyzeliniu auto remontas labai brangus. I variklio litraza nekreipk didelio demesio, bet norint ekonomijos svarbiausia, kad jis nebutu didesnis nei 2l. Rinkis auto nuo 2000m. As asmeniskai tau siulyciau kazka panasaus i siuos variantus:
Volvo v40/s40, Mitsubishi carisma, Ford focus, Honda civic, Opel astra/vectra. Į audi/vw puse nelabai žiūrėčiau, nes jų remontas nepigus, o ir ridos visos atsuktos būna. Todėl nepasitikėk pardavėjais ir jų "tikromis ridomis". Geriausia varyt i servisa ir daugiau mažiau tau apie mašina papasakos ten, o jeigu ras kokių dėfektų galėsi ir kaina šiek tiek numušti.
2014-12-14 22:09 wrote: Ar matei wv mercedes bmv arba audi su volvo ar bet kokio kito gamintojo varikliu ?O volve ir reno ir wv varikliai stovi.Opelyje bmv ar isuzu idėti.Tai aš nemanau kad gamintojas nesugebantis pasigaminti savo variklio yra rimtas pasirinkimas.Na o su fordu be fokusu kažin ar pasieksi kelionės tikslą.Mitsubisi honda gal ir nieko bet kad jų remontas kaip ir volvo tikrai brangesnis už wv.Pats remontuoju tai susiduriu su kainomis.
Taip, žinau jog šios mašinos turi pasiskolintus variklius ar važiuokles, bet tai juk nieko blogo. Nes tai tik patvirtina, kad tas variklis ar važiuokle yra pakankamai patikimi. O šiuo atveju pirkėjas taikosi į mažalitri/ekonomiska automobilį. Taip kad pirkėjui, manau, tikrai nereikia prabangaus bmw/audi/mercedes auto. Na taip focusas gal ir nėra pats geriausias varijantas, bet tikrai geriau už 2005m. citroena ar pezo uz 7k. O rasti gerą vw nenubėgusį 400-500k tikrai nėra lengva.
2014-12-15 08:35
2014-12-14 21:42 wrote: visu pirma tai visu savo santaupu nesukisk an masinos pirkimo, nepamirsk kad iskart ja nusipirkus (bent jau as labai rekomenduoju) reikes jai pasikeisti dirzus, tepalus, filtrus ir panasiai. O siaip as tau siulyciau rinktis tik benzini auto, jei bus noras susidėsi dujas. Su jom mazesne loterija. Nes dyzeliniu auto remontas labai brangus. I variklio litraza nekreipk didelio demesio, bet norint ekonomijos svarbiausia, kad jis nebutu didesnis nei 2l. Rinkis auto nuo 2000m. As asmeniskai tau siulyciau kazka panasaus i siuos variantus:
Volvo v40/s40, Mitsubishi carisma, Ford focus, Honda civic, Opel astra/vectra. Į audi/vw puse nelabai žiūrėčiau, nes jų remontas nepigus, o ir ridos visos atsuktos būna. Todėl nepasitikėk pardavėjais ir jų "tikromis ridomis". Geriausia varyt i servisa ir daugiau mažiau tau apie mašina papasakos ten, o jeigu ras kokių dėfektų galėsi ir kaina šiek tiek numušti.
2014-12-14 22:09 wrote: Ar matei wv mercedes bmv arba audi su volvo ar bet kokio kito gamintojo varikliu ?O volve ir reno ir wv varikliai stovi.Opelyje bmv ar isuzu idėti.Tai aš nemanau kad gamintojas nesugebantis pasigaminti savo variklio yra rimtas pasirinkimas.Na o su fordu be fokusu kažin ar pasieksi kelionės tikslą.Mitsubisi honda gal ir nieko bet kad jų remontas kaip ir volvo tikrai brangesnis už wv.Pats remontuoju tai susiduriu su kainomis.
2014-12-14 22:26 wrote: Taip, žinau jog šios mašinos turi pasiskolintus variklius ar važiuokles, bet tai juk nieko blogo. Nes tai tik patvirtina, kad tas variklis ar važiuokle yra pakankamai patikimi. O šiuo atveju pirkėjas taikosi į mažalitri/ekonomiska automobilį. Taip kad pirkėjui, manau, tikrai nereikia prabangaus bmw/audi/mercedes auto. Na taip focusas gal ir nėra pats geriausias varijantas, bet tikrai geriau už 2005m. citroena ar pezo uz 7k. O rasti gerą vw nenubėgusį 400-500k tikrai nėra lengva.
is wv/audi grupes auto iki 7t litu isvis neziureciau.. nes tikrai tikrai nebus normalaus.. Citroen kodel gi ne.. Focus kodel gi ne. ir Opel Vectra, astra, ZAFIRA 2.0tde 74kw .. ka geriausiu metu nusipirktum ir patikimiausio ir ekonomisko uz tokia sumtai.. tai kokiu 2004m zafira.. arciausiai realybes.. Audininkai galit patys pamegint pirma nusipirkti ta audi.. ir tada siulyti kitiems :) o ne iskisineti savo lauza :)
1 / 0
2014-12-15 13:06
2014-12-14 22:09 wrote: Ar matei wv mercedes bmv arba audi su volvo ar bet kokio kito gamintojo varikliu ?O volve ir reno ir wv varikliai stovi.Opelyje bmv ar isuzu idėti.Tai aš nemanau kad gamintojas nesugebantis pasigaminti savo variklio yra rimtas pasirinkimas.Na o su fordu be fokusu kažin ar pasieksi kelionės tikslą.Mitsubisi honda gal ir nieko bet kad jų remontas kaip ir volvo tikrai brangesnis už wv.Pats remontuoju tai susiduriu su kainomis.
2014-12-14 22:26 wrote: Taip, žinau jog šios mašinos turi pasiskolintus variklius ar važiuokles, bet tai juk nieko blogo. Nes tai tik patvirtina, kad tas variklis ar važiuokle yra pakankamai patikimi. O šiuo atveju pirkėjas taikosi į mažalitri/ekonomiska automobilį. Taip kad pirkėjui, manau, tikrai nereikia prabangaus bmw/audi/mercedes auto. Na taip focusas gal ir nėra pats geriausias varijantas, bet tikrai geriau už 2005m. citroena ar pezo uz 7k. O rasti gerą vw nenubėgusį 400-500k tikrai nėra lengva.
2014-12-15 08:35 wrote: is wv/audi grupes auto iki 7t litu isvis neziureciau.. nes tikrai tikrai nebus normalaus.. Citroen kodel gi ne.. Focus kodel gi ne. ir Opel Vectra, astra, ZAFIRA 2.0tde 74kw .. ka geriausiu metu nusipirktum ir patikimiausio ir ekonomisko uz tokia sumtai.. tai kokiu 2004m zafira.. arciausiai realybes.. Audininkai galit patys pamegint pirma nusipirkti ta audi.. ir tada siulyti kitiems :) o ne iskisineti savo lauza :)
pirk japona tik tikra su savo benzininiu motoru jai gera paimsi ruroi visi vokieciai kas del remonto jo biski brangiau bet patvarumas didesnis tai ir I servisus retciau atsisuksi
2014-12-15 13:12
fiesta is b klases pati patikimiausia pagal TUV, citroen tai bus Toyota aygo regis, o c3 jau velniai zino, Peugeot 206 zemas priekis visi nurarina numerous :D o ir spidometro problemos nervina, ziureciausi as asmeniskai, ford fiesta, Toyota yaris, Mitsubishi colt, Suzuki swift, huyndai getz, polo daug dauzniau genda negu pusseseres skoda fabia ar seat Ibiza. As imciau swift malonus vairuoti teko isbandyti bet uz 7k sunkiai rasi dar. O siaip jei ne rudys colto tai masina siulo daug vietos pakankamai... rinkciausi benzinine auto nes vistiek tokios klases auto vazineja mieste o ir benzo ima nedaug
2014-12-15 13:14
2014-12-14 20:41 wrote: Dėkui visiems už nuomones. Jūs nors dauguma išmanote daugiau nei aš, bet matau jūsų irgi išsiskiria požiūriai.

Paskaitęs jūsų komentarus susidariau visgi vieną išvadą, kad geriau 5 metais senesnė, nei 50k km daugiau ridos.

Kaip jums ši škoda ? http://www.autogidas.lt/skoda-fabia-i-hecbekas-1999-0126662151.html
cia felicija :D pati lieviausia is skodu :D jei fabia tai reikia ziureti kad vairo stiprintuvas butu veikiantis normaliai ir nemestu klaidu, vaziuokle paprasta, salone kartais patenka vanduo, remontas paprastas, nes cia ir octavijos liga per dureliu apacia po apfyske sunkiasi po gero lietaus, dar uzvedus ziurek ar nepulsuoja sviesos sukinejant vaira jei taip vadinasi greitai reikes vairo kampo jutiklio kaina apie 400lt, pagrindine beda ju
2014-12-16 18:33
Dar noriu dėl kuro paklausti. Jei neklystu ekonomiška ne pirmo naujumo dyzelinė mašina naudoja 6-7l automagistralėje ir +2-3l mieste šimtui km. Koks yra benzino ar dujų suvartojimas ?

Kokį skirtumą sudaro variklio kubatūrą, kokio reikia skirtumo, kad žymiau pasijaustų, pvz 1.5 ir 2.5 sudarytų puse litro 100km ?

P.S. Temoje šiek tiek žinutes pratrinu, kad labiau į temą kalbėtume
1757 / 0
2014-12-16 18:44
2014-12-14 22:09 wrote: Ar matei wv mercedes bmv arba audi su volvo ar bet kokio kito gamintojo varikliu ?O volve ir reno ir wv varikliai stovi.Opelyje bmv ar isuzu idėti.Tai aš nemanau kad gamintojas nesugebantis pasigaminti savo variklio yra rimtas pasirinkimas.Na o su fordu be fokusu kažin ar pasieksi kelionės tikslą.Mitsubisi honda gal ir nieko bet kad jų remontas kaip ir volvo tikrai brangesnis už wv.Pats remontuoju tai susiduriu su kainomis.
2014-12-14 22:26 wrote: Taip, žinau jog šios mašinos turi pasiskolintus variklius ar važiuokles, bet tai juk nieko blogo. Nes tai tik patvirtina, kad tas variklis ar važiuokle yra pakankamai patikimi. O šiuo atveju pirkėjas taikosi į mažalitri/ekonomiska automobilį. Taip kad pirkėjui, manau, tikrai nereikia prabangaus bmw/audi/mercedes auto. Na taip focusas gal ir nėra pats geriausias varijantas, bet tikrai geriau už 2005m. citroena ar pezo uz 7k. O rasti gerą vw nenubėgusį 400-500k tikrai nėra lengva.
2014-12-15 08:35 wrote: is wv/audi grupes auto iki 7t litu isvis neziureciau.. nes tikrai tikrai nebus normalaus.. Citroen kodel gi ne.. Focus kodel gi ne. ir Opel Vectra, astra, ZAFIRA 2.0tde 74kw .. ka geriausiu metu nusipirktum ir patikimiausio ir ekonomisko uz tokia sumtai.. tai kokiu 2004m zafira.. arciausiai realybes.. Audininkai galit patys pamegint pirma nusipirkti ta audi.. ir tada siulyti kitiems :) o ne iskisineti savo lauza :)
Skonio reikalas, vieni renkasi pagal patvaruma, kiti pagal salona, treti pagal isorine isvaizda. Asmeniskai neziureciau i prancuzus ar italus, kad ir kokie patvarus jie butu.
You serious?
2014-12-16 18:47
nuo 2005m. ir už 7000lt? Ir kad negestų? Kiekvieno lietuvio svajonė.
2014-12-16 19:12
2014-12-14 22:26 wrote: Taip, žinau jog šios mašinos turi pasiskolintus variklius ar važiuokles, bet tai juk nieko blogo. Nes tai tik patvirtina, kad tas variklis ar važiuokle yra pakankamai patikimi. O šiuo atveju pirkėjas taikosi į mažalitri/ekonomiska automobilį. Taip kad pirkėjui, manau, tikrai nereikia prabangaus bmw/audi/mercedes auto. Na taip focusas gal ir nėra pats geriausias varijantas, bet tikrai geriau už 2005m. citroena ar pezo uz 7k. O rasti gerą vw nenubėgusį 400-500k tikrai nėra lengva.
2014-12-15 08:35 wrote: is wv/audi grupes auto iki 7t litu isvis neziureciau.. nes tikrai tikrai nebus normalaus.. Citroen kodel gi ne.. Focus kodel gi ne. ir Opel Vectra, astra, ZAFIRA 2.0tde 74kw .. ka geriausiu metu nusipirktum ir patikimiausio ir ekonomisko uz tokia sumtai.. tai kokiu 2004m zafira.. arciausiai realybes.. Audininkai galit patys pamegint pirma nusipirkti ta audi.. ir tada siulyti kitiems :) o ne iskisineti savo lauza :)
2014-12-16 18:44 giedzka wrote: Skonio reikalas, vieni renkasi pagal patvaruma, kiti pagal salona, treti pagal isorine isvaizda. Asmeniskai neziureciau i prancuzus ar italus, kad ir kokie patvarus jie butu.
O as asmeniskai neziureciau i vokiskas kokios jos bebutu nes tai yra perdaug isaukstintos masinos, vaziuokles sudinos, trapios, skardos rudyja jau nebera kaip pas audi-80 kad 30m vazinek ir nei rudeles, automatai taip pat nelaiko pas audi, pumpaduzai lievi, siurbliai irgi gaidiski ant mb 2.2, bmw 2.5 bei audi 2.5 ir t.t, abs davikliai nelaiko ypac ant bmw, nu kas is tu vokisku? lauzai kaip ir kiti.
1757 / 0
2014-12-16 19:22
2014-12-15 08:35 wrote: is wv/audi grupes auto iki 7t litu isvis neziureciau.. nes tikrai tikrai nebus normalaus.. Citroen kodel gi ne.. Focus kodel gi ne. ir Opel Vectra, astra, ZAFIRA 2.0tde 74kw .. ka geriausiu metu nusipirktum ir patikimiausio ir ekonomisko uz tokia sumtai.. tai kokiu 2004m zafira.. arciausiai realybes.. Audininkai galit patys pamegint pirma nusipirkti ta audi.. ir tada siulyti kitiems :) o ne iskisineti savo lauza :)
2014-12-16 18:44 giedzka wrote: Skonio reikalas, vieni renkasi pagal patvaruma, kiti pagal salona, treti pagal isorine isvaizda. Asmeniskai neziureciau i prancuzus ar italus, kad ir kokie patvarus jie butu.
2014-12-16 19:12 wrote: O as asmeniskai neziureciau i vokiskas kokios jos bebutu nes tai yra perdaug isaukstintos masinos, vaziuokles sudinos, trapios, skardos rudyja jau nebera kaip pas audi-80 kad 30m vazinek ir nei rudeles, automatai taip pat nelaiko pas audi, pumpaduzai lievi, siurbliai irgi gaidiski ant mb 2.2, bmw 2.5 bei audi 2.5 ir t.t, abs davikliai nelaiko ypac ant bmw, nu kas is tu vokisku? lauzai kaip ir kiti.:director:
Lok ka nori. As gi sakiau, skonio reikalas.
You serious?
2014-12-16 19:37
Megane, pasakyk dar , kad italas prieš 50 metų nuo asilo nulipęs išmoko automobilį pagamint :D
sakai vokiečiai rudyja - pažiūrėk į japonus bus dar graudžiau
prancūzai - amžinos elektros bėdos, o kai kuriuos modelius kaip pirmąjį C5 net gamintojas savo klaida pripažino. Galinė pakaba prancūzų vyksui su svo su*istais torsionais?
Gal dar pasakysi, kad HDI variklius prancūams pavyko padaryt? Kas antras žemiau -10 nebesikuria. Gal dar sakysi, kad prancūzas padarė gerą kuro siurblį Lucas, kurį visa europa į šuns dienas deda
2014-12-16 19:40
gal dar sakysi, kad japonų D4-D / D-CAT varikliai pavykę?
2014-12-16 20:06
Per savo vairavimo istoriją turėjau ir vis dar turiu du automobilius: Audi 80 b4 93m 1.9 tdi ir Audi a4 b5 1.9 tdi. Gal kažkam atrodys banalus mano auto pasirinkimas, bet važinėju ir bėdų nematau. Kuro sąnaudos mišrios nepilni 6 litrai 100 kilometrų, tai 1+ mieste, -1 trasoje. Kažkas sakė, kad prie -15 šalčio neužvesi, paistalai, su Audi 80 laisvai kuriausi ir dar kitus tempiojau (net benzus). Dėl A4 dar nežinau, pirma žiema, -10 dar vedėsi kaip niekur nieko. Pavojinga riba yra -30, tada užšąla pats dyzelis bake, -27 jau užsiveda. Remonto metu piniginė neverkė, nesuprantu kur visi mato aukštas dyzelių remonto kainas, su varikliais išvis problemų neturėjau 6 metus (Audi 80). Po kiekvienos dienos eksploatavimo pradėjo degint tepalus, todėl nusipirkau A4. Tiek iš mano pusės. Šių modelių nekišu, bet noriu pasakyt, kad dyzelis nėra toks blogas kaip čia visi kalba, reik tik protingai pasirinkt.
2014-12-16 20:14
2014-12-16 20:06 wrote: Per savo vairavimo istoriją turėjau ir vis dar turiu du automobilius: Audi 80 b4 93m 1.9 tdi ir Audi a4 b5 1.9 tdi. Gal kažkam atrodys banalus mano auto pasirinkimas, bet važinėju ir bėdų nematau. Kuro sąnaudos mišrios nepilni 6 litrai 100 kilometrų, tai 1+ mieste, -1 trasoje. Kažkas sakė, kad prie -15 šalčio neužvesi, paistalai, su Audi 80 laisvai kuriausi ir dar kitus tempiojau (net benzus). Dėl A4 dar nežinau, pirma žiema, -10 dar vedėsi kaip niekur nieko. Pavojinga riba yra -30, tada užšąla pats dyzelis bake, -27 jau užsiveda. Remonto metu piniginė neverkė, nesuprantu kur visi mato aukštas dyzelių remonto kainas, su varikliais išvis problemų neturėjau 6 metus (Audi 80). Po kiekvienos dienos eksploatavimo pradėjo degint tepalus, todėl nusipirkau A4. Tiek iš mano pusės. Šių modelių nekišu, bet noriu pasakyt, kad dyzelis nėra toks blogas kaip čia visi kalba, reik tik protingai pasirinkt.
Į ką būtent reikia atsižvelgti "protingai" renkantis dyzelį ?
2014-12-16 20:19
aš ir tau ir kitiems buvau išdėstęs vos ne išsamiai apie dyzelius ir ne tik prancūzus, vokiečius, įtalus, japonus - bet ištrynei, dabar neberašysiu antrą kart.
2014-12-16 20:21
2014-12-16 20:19 wrote: aš ir tau ir kitiems buvau išdėstęs vos ne išsamiai apie dyzelius ir ne tik prancūzus, vokiečius, įtalus, japonus - bet ištrynei, dabar neberašysiu antrą kart.
Neįsižeisk, turbūt labiau emocingi nei pagrįsti pasirodė įrašai, kuriuos tryniau.
2014-12-16 20:23
2014-12-16 20:19 wrote: aš ir tau ir kitiems buvau išdėstęs vos ne išsamiai apie dyzelius ir ne tik prancūzus, vokiečius, įtalus, japonus - bet ištrynei, dabar neberašysiu antrą kart.
2014-12-16 20:21 wrote: Neįsižeisk, turbūt labiau emocingi nei pagrįsti pasirodė įrašai, kuriuos tryniau.
u trynei lazdavojimus forumo vaikų ir ištrynei mano straipsnį, kuris papuolė po tavo masiniu šios dienos pranešimų trynimu. Užgauliojimų mano poste nebuvo.

Iš auto remonto duoną valgau - turiu ką patart, o jei klausysi vaikų patarimų, tai tikrai nusipirksi gaidį ir per ašaras kelio nematysi.
Nieko asmeniško

Rašiau apie daugelio gamintojų modelių trūkumus, kai čia vienas išsireiškė, kad vokiškos mašinos niekam tikę
2014-12-16 21:00
Žiūrinėju nedideles mašinas dyzelius. Kokios nuomonės apie Opel corsa, Ford fiesta VW Lupo ?
208 / 0
2014-12-16 21:08
2014-12-16 21:00 wrote: Žiūrinėju nedideles mašinas dyzelius. Kokios nuomonės apie Opel corsa, Ford fiesta VW Lupo ?
apie korsas ar fiestas tikrai nk negaliu pasakyt, bet apie lupa tai del ekonomijos tikrai neblogas pasirinkimas, bet lupa gal labiau skirciau moterisku automobiliu
lupas ir su rudim maziau draugauja negu fordas ar corsa

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you