passat b5 TDI

Created by User 2012-01-22
2012-01-22 17:12
Bega tepalas ant variklio pagalves toje puseje kur yra turbina..is kur jis ten galetu begti?ka tikrinti? bega gan gausiai..
2012-01-22 17:16
plauk viska ir ziurek per kur tiksliai bega, gali but kad trukes tas vamzdelis per kuri eina tepalas i turbina
2012-01-22 18:10
2012-01-22 17:16 wrote: plauk viska ir ziurek per kur tiksliai bega, gali but kad trukes tas vamzdelis per kuri eina tepalas i turbina
bus trukes vamzdelis prie uzsukimo turbinos apacioje, cia ju liga, gana dazna beda , arba jei su vamzdeliais tvarkoje, tai dabar atsalus orams pradeda is po galvos tarpiniu praleidineti, praita savaite 3 masinos su tokiom problemom buvo, arba dar gali virsutinio dangtelio tarpine leisti, aisku ziureti reikia nuplovus. Pas zmona masinoj jau 2 metai visada ziema pradeda praleidineti tepala, bet kol kas galvos nekeliu, bet butent ziema, nes kai dideli salciai metalas traukiasi, o kai pliusine temperatura tai viskas normaliai, ta va , o variklis jau 465000 km. praejas, 1, 9 TDI 66 kw.
2012-01-22 18:32
2012-01-22 17:16 wrote: plauk viska ir ziurek per kur tiksliai bega, gali but kad trukes tas vamzdelis per kuri eina tepalas i turbina
2012-01-22 18:10 wrote: bus trukes vamzdelis prie uzsukimo turbinos apacioje, cia ju liga, gana dazna beda , arba jei su vamzdeliais tvarkoje, tai dabar atsalus orams pradeda is po galvos tarpiniu praleidineti, praita savaite 3 masinos su tokiom problemom buvo, arba dar gali virsutinio dangtelio tarpine leisti, aisku ziureti reikia nuplovus. Pas zmona masinoj jau 2 metai visada ziema pradeda praleidineti tepala, bet kol kas galvos nekeliu, bet butent ziema, nes kai dideli salciai metalas traukiasi, o kai pliusine temperatura tai viskas normaliai, ta va , o variklis jau 465000 km. praejas, 1, 9 TDI 66 kw.
Liga yra audzi ir vw runkelio galvos vargas lietuvos vairuokliu sifilis o ne techniniai gedimai.Idek savo "perpusto"triperio kreive pries girdamasis kw.
2012-01-22 18:35
2012-01-22 17:16 wrote: plauk viska ir ziurek per kur tiksliai bega, gali but kad trukes tas vamzdelis per kuri eina tepalas i turbina
2012-01-22 18:10 wrote: bus trukes vamzdelis prie uzsukimo turbinos apacioje, cia ju liga, gana dazna beda , arba jei su vamzdeliais tvarkoje, tai dabar atsalus orams pradeda is po galvos tarpiniu praleidineti, praita savaite 3 masinos su tokiom problemom buvo, arba dar gali virsutinio dangtelio tarpine leisti, aisku ziureti reikia nuplovus. Pas zmona masinoj jau 2 metai visada ziema pradeda praleidineti tepala, bet kol kas galvos nekeliu, bet butent ziema, nes kai dideli salciai metalas traukiasi, o kai pliusine temperatura tai viskas normaliai, ta va , o variklis jau 465000 km. praejas, 1, 9 TDI 66 kw.
2012-01-22 18:32 wrote: Liga yra audzi ir vw runkelio galvos vargas lietuvos vairuokliu sifilis o ne techniniai gedimai.Idek savo "perpusto"triperio kreive pries girdamasis kw.
leiks paklausti ka pats vairuoji nerunkeli?
2012-01-22 18:46
nerunkelis sudlenkis ar gudas vairuoja seriuota volga ar dvikoji tanka kurio vairalazde tarp koju.....matai pamate tik kilovatus o daugiau skaityt nemoka kad zmogus ne kilovatais giriasi ir neperskaite.dar vardas makaronas ar mizonas.....
2012-01-22 19:15
Melagiu nemegstu, kur KREIVE IS DYNOSTENDO pagal "perpusta 3.0"programa?Prisvaige mazvaikiai patiki pasakomis ir issikalineja apie tai, kas nerealu ir neimanoma.103kw+chip=132kw ir dar 5, 5l kuro kai minimumas 10L neveltui vaiku darzelis cia susirinke bent turi is ko pasijuokkti visa LT
1757 / 0
2012-01-22 19:48
2012-01-22 19:15 wrote: Melagiu nemegstu, kur KREIVE IS DYNOSTENDO pagal "perpusta 3.0"programa?Prisvaige mazvaikiai patiki pasakomis ir issikalineja apie tai, kas nerealu ir neimanoma.103kw+chip=132kw ir dar 5, 5l kuro kai minimumas 10L neveltui vaiku darzelis cia susirinke bent turi is ko pasijuokkti visa LT
cia tai ziauriai uzprikolino su 5, 5 l jei 132 kw tik 5, 5 tai cia stovinciu rezimu gal?
You serious?
2012-01-22 22:27
2012-01-22 19:15 wrote: Melagiu nemegstu, kur KREIVE IS DYNOSTENDO pagal "perpusta 3.0"programa?Prisvaige mazvaikiai patiki pasakomis ir issikalineja apie tai, kas nerealu ir neimanoma.103kw+chip=132kw ir dar 5, 5l kuro kai minimumas 10L neveltui vaiku darzelis cia susirinke bent turi is ko pasijuokkti visa LT
Girdzi, tu nori buti kietas ar kaip, jei nori biski diskutuot, galiu pasakyt kad kelti kw.ne del galios o del kuro ekonomijos,
pvz. as galiu pasakyt kad 103kw. gal ir truksta darkeliu kw iki 132, bet yra pagal tokius parametrus reguliuota viskas, aisku ir ant stendo kai buvo daroma buvo labai karsta, jei zinai kas itakoja parametram, nors ir ledus dejom , dabar yra palikta tik 340Nm.nors galima buvo pakelti iki 380Nm , bet jau tai yra sankabos riba, tada jau plaukiojancia reikia i paprasta keisti.
Zinai, man nusispjaut ka tu galvoji, jei nors kiek apie tai supranti, kiek ir ka galima padaryti, tai as rasau ne miesto sanaudos , o trasos, nors 103 kw.net pagal techninius duomenis uzmiesti raso 5, 5 , kombinuotas 6, 9 , mieste 9, 2 , cia turejau omeny su 6 begiu . Taip kad turint tvarkingus visus kitus agregatus , galima pasiekti visada uzsibrezto tikslo, o as ir norejau kaip minejau ne galios
2012-01-25 16:11
2012-01-22 19:15 wrote: Melagiu nemegstu, kur KREIVE IS DYNOSTENDO pagal "perpusta 3.0"programa?Prisvaige mazvaikiai patiki pasakomis ir issikalineja apie tai, kas nerealu ir neimanoma.103kw+chip=132kw ir dar 5, 5l kuro kai minimumas 10L neveltui vaiku darzelis cia susirinke bent turi is ko pasijuokkti visa LT
2012-01-22 22:27 wrote: Girdzi, tu nori buti kietas ar kaip, jei nori biski diskutuot, galiu pasakyt kad kelti kw.ne del galios o del kuro ekonomijos,
pvz. as galiu pasakyt kad 103kw. gal ir truksta darkeliu kw iki 132, bet yra pagal tokius parametrus reguliuota viskas, aisku ir ant stendo kai buvo daroma buvo labai karsta, jei zinai kas itakoja parametram, nors ir ledus dejom , dabar yra palikta tik 340Nm.nors galima buvo pakelti iki 380Nm , bet jau tai yra sankabos riba, tada jau plaukiojancia reikia i paprasta keisti.
Zinai, man nusispjaut ka tu galvoji, jei nors kiek apie tai supranti, kiek ir ka galima padaryti, tai as rasau ne miesto sanaudos , o trasos, nors 103 kw.net pagal techninius duomenis uzmiesti raso 5, 5 , kombinuotas 6, 9 , mieste 9, 2 , cia turejau omeny su 6 begiu . Taip kad turint tvarkingus visus kitus agregatus , galima pasiekti visada uzsibrezto tikslo, o as ir norejau kaip minejau ne galios:beer:
Nu čia tai pieva kad 5, 5ltr./100km. Gamintojas deklaruoja 6, 9. O tu giriesi kad pakeldamas galia sumažinai kuro norma 20% Nu sakyk ka nori netikiu. Arba tokia nesamone su siurbliu padares kad jis ten tikrai ilgai nelaikys. Arba net nzn.
Gaunasi taip kad žmogelis iš Lietuvos apdėjo Vokečių inžinierius sumažindamas 20% TDI apetitą. Tu gal klausyk koks buves TDI inžinierius
2012-01-25 16:17
2012-01-22 19:15 wrote: Melagiu nemegstu, kur KREIVE IS DYNOSTENDO pagal "perpusta 3.0"programa?Prisvaige mazvaikiai patiki pasakomis ir issikalineja apie tai, kas nerealu ir neimanoma.103kw+chip=132kw ir dar 5, 5l kuro kai minimumas 10L neveltui vaiku darzelis cia susirinke bent turi is ko pasijuokkti visa LT
2012-01-22 22:27 wrote: Girdzi, tu nori buti kietas ar kaip, jei nori biski diskutuot, galiu pasakyt kad kelti kw.ne del galios o del kuro ekonomijos,
pvz. as galiu pasakyt kad 103kw. gal ir truksta darkeliu kw iki 132, bet yra pagal tokius parametrus reguliuota viskas, aisku ir ant stendo kai buvo daroma buvo labai karsta, jei zinai kas itakoja parametram, nors ir ledus dejom , dabar yra palikta tik 340Nm.nors galima buvo pakelti iki 380Nm , bet jau tai yra sankabos riba, tada jau plaukiojancia reikia i paprasta keisti.
Zinai, man nusispjaut ka tu galvoji, jei nors kiek apie tai supranti, kiek ir ka galima padaryti, tai as rasau ne miesto sanaudos , o trasos, nors 103 kw.net pagal techninius duomenis uzmiesti raso 5, 5 , kombinuotas 6, 9 , mieste 9, 2 , cia turejau omeny su 6 begiu . Taip kad turint tvarkingus visus kitus agregatus , galima pasiekti visada uzsibrezto tikslo, o as ir norejau kaip minejau ne galios:beer:
2012-01-25 16:11 wrote: Nu čia tai pieva kad 5, 5ltr./100km. Gamintojas deklaruoja 6, 9. O tu giriesi kad pakeldamas galia sumažinai kuro norma 20% Nu sakyk ka nori netikiu. Arba tokia nesamone su siurbliu padares kad jis ten tikrai ilgai nelaikys. Arba net nzn.
Gaunasi taip kad žmogelis iš Lietuvos apdėjo Vokečių inžinierius sumažindamas 20% TDI apetitą. Tu gal klausyk koks buves TDI inžinierius :lol:
pala pala. o tas negalioja kad is pradziu masinos ima daugiau kuro naujos o poto prasidirba nuo kokiu 40 stuku ir pradeda traukt gerai ir kuro mazyt ryt ?
2012-01-25 16:20
2012-01-22 22:27 wrote: Girdzi, tu nori buti kietas ar kaip, jei nori biski diskutuot, galiu pasakyt kad kelti kw.ne del galios o del kuro ekonomijos,
pvz. as galiu pasakyt kad 103kw. gal ir truksta darkeliu kw iki 132, bet yra pagal tokius parametrus reguliuota viskas, aisku ir ant stendo kai buvo daroma buvo labai karsta, jei zinai kas itakoja parametram, nors ir ledus dejom , dabar yra palikta tik 340Nm.nors galima buvo pakelti iki 380Nm , bet jau tai yra sankabos riba, tada jau plaukiojancia reikia i paprasta keisti.
Zinai, man nusispjaut ka tu galvoji, jei nors kiek apie tai supranti, kiek ir ka galima padaryti, tai as rasau ne miesto sanaudos , o trasos, nors 103 kw.net pagal techninius duomenis uzmiesti raso 5, 5 , kombinuotas 6, 9 , mieste 9, 2 , cia turejau omeny su 6 begiu . Taip kad turint tvarkingus visus kitus agregatus , galima pasiekti visada uzsibrezto tikslo, o as ir norejau kaip minejau ne galios:beer:
2012-01-25 16:11 wrote: Nu čia tai pieva kad 5, 5ltr./100km. Gamintojas deklaruoja 6, 9. O tu giriesi kad pakeldamas galia sumažinai kuro norma 20% Nu sakyk ka nori netikiu. Arba tokia nesamone su siurbliu padares kad jis ten tikrai ilgai nelaikys. Arba net nzn.
Gaunasi taip kad žmogelis iš Lietuvos apdėjo Vokečių inžinierius sumažindamas 20% TDI apetitą. Tu gal klausyk koks buves TDI inžinierius :lol:
2012-01-25 16:17 wrote: pala pala. o tas negalioja kad is pradziu masinos ima daugiau kuro naujos o poto prasidirba nuo kokiu 40 stuku ir pradeda traukt gerai ir kuro mazyt ryt ?
Jo jo kuo didesnė rida, tuo mažiau kuro ryja
2012-01-25 16:38
2012-01-22 22:27 wrote: Girdzi, tu nori buti kietas ar kaip, jei nori biski diskutuot, galiu pasakyt kad kelti kw.ne del galios o del kuro ekonomijos,
pvz. as galiu pasakyt kad 103kw. gal ir truksta darkeliu kw iki 132, bet yra pagal tokius parametrus reguliuota viskas, aisku ir ant stendo kai buvo daroma buvo labai karsta, jei zinai kas itakoja parametram, nors ir ledus dejom , dabar yra palikta tik 340Nm.nors galima buvo pakelti iki 380Nm , bet jau tai yra sankabos riba, tada jau plaukiojancia reikia i paprasta keisti.
Zinai, man nusispjaut ka tu galvoji, jei nors kiek apie tai supranti, kiek ir ka galima padaryti, tai as rasau ne miesto sanaudos , o trasos, nors 103 kw.net pagal techninius duomenis uzmiesti raso 5, 5 , kombinuotas 6, 9 , mieste 9, 2 , cia turejau omeny su 6 begiu . Taip kad turint tvarkingus visus kitus agregatus , galima pasiekti visada uzsibrezto tikslo, o as ir norejau kaip minejau ne galios:beer:
2012-01-25 16:11 wrote: Nu čia tai pieva kad 5, 5ltr./100km. Gamintojas deklaruoja 6, 9. O tu giriesi kad pakeldamas galia sumažinai kuro norma 20% Nu sakyk ka nori netikiu. Arba tokia nesamone su siurbliu padares kad jis ten tikrai ilgai nelaikys. Arba net nzn.
Gaunasi taip kad žmogelis iš Lietuvos apdėjo Vokečių inžinierius sumažindamas 20% TDI apetitą. Tu gal klausyk koks buves TDI inžinierius :lol:
2012-01-25 16:17 wrote: pala pala. o tas negalioja kad is pradziu masinos ima daugiau kuro naujos o poto prasidirba nuo kokiu 40 stuku ir pradeda traukt gerai ir kuro mazyt ryt ?
Kiek zinau tai yra tiesos. Ypac tas kuro sanaudu pasikeitimas matosi vilkikuose, pirmus 100k valgo daugiau, veliau jau sumazeja kazkiek sanaudos :)
2012-01-25 16:52
2012-01-25 16:11 wrote: Nu čia tai pieva kad 5, 5ltr./100km. Gamintojas deklaruoja 6, 9. O tu giriesi kad pakeldamas galia sumažinai kuro norma 20% Nu sakyk ka nori netikiu. Arba tokia nesamone su siurbliu padares kad jis ten tikrai ilgai nelaikys. Arba net nzn.
Gaunasi taip kad žmogelis iš Lietuvos apdėjo Vokečių inžinierius sumažindamas 20% TDI apetitą. Tu gal klausyk koks buves TDI inžinierius :lol:
2012-01-25 16:17 wrote: pala pala. o tas negalioja kad is pradziu masinos ima daugiau kuro naujos o poto prasidirba nuo kokiu 40 stuku ir pradeda traukt gerai ir kuro mazyt ryt ?
2012-01-25 16:38 wrote: Kiek zinau tai yra tiesos. Ypac tas kuro sanaudu pasikeitimas matosi vilkikuose, pirmus 100k valgo daugiau, veliau jau sumazeja kazkiek sanaudos :)
o kas su vilkiku apetitu pasidaro kai ju ridos milijona perkope? tada gal patys kura pradeda gamint?:)))
2012-01-25 17:00
taip as kalbejau apie vilkikus :) o kiti kugeliai kurie nesusidure tai ir pisa prota . as nezinau kaip su lengvom masinom buna bet va su vilkikais zinau :)
2012-02-10 19:51
2012-01-25 16:17 wrote: pala pala. o tas negalioja kad is pradziu masinos ima daugiau kuro naujos o poto prasidirba nuo kokiu 40 stuku ir pradeda traukt gerai ir kuro mazyt ryt ?
2012-01-25 16:38 wrote: Kiek zinau tai yra tiesos. Ypac tas kuro sanaudu pasikeitimas matosi vilkikuose, pirmus 100k valgo daugiau, veliau jau sumazeja kazkiek sanaudos :)
2012-01-25 16:52 wrote: o kas su vilkiku apetitu pasidaro kai ju ridos milijona perkope? tada gal patys kura pradeda gamint?:)))
Nori tikek, nori ne - bet naujut naujutelio variklio kuro sanaudos po apkatkes sumazeja.
2012-02-10 20:00
2012-01-25 16:38 wrote: Kiek zinau tai yra tiesos. Ypac tas kuro sanaudu pasikeitimas matosi vilkikuose, pirmus 100k valgo daugiau, veliau jau sumazeja kazkiek sanaudos :)
2012-01-25 16:52 wrote: o kas su vilkiku apetitu pasidaro kai ju ridos milijona perkope? tada gal patys kura pradeda gamint?:)))
2012-02-10 19:51 wrote: Nori tikek, nori ne - bet naujut naujutelio variklio kuro sanaudos po apkatkes sumazeja.
tikra tiesa kad sumazeja ta tiksliai zinau nes coltui darem apkatke naujam tai buvo patarta vaziuo iki 3000 apsuku ir iki 100 km/h apkatkei buvo uzpilti ir tam skirti tepalai mobil ir apkatkes metu dagalu sanaudos vidutines buvo 8.l 100 km. po apkatkes pakeitus tepalus ir perreguliavus motora dabartines sanaudos 6.l 100 km. auto naujas viskas buvo daroma pagal visus reikalavimus :)
2013-03-16 20:31
2012-01-25 16:38 wrote: Kiek zinau tai yra tiesos. Ypac tas kuro sanaudu pasikeitimas matosi vilkikuose, pirmus 100k valgo daugiau, veliau jau sumazeja kazkiek sanaudos :)
2012-01-25 16:52 wrote: o kas su vilkiku apetitu pasidaro kai ju ridos milijona perkope? tada gal patys kura pradeda gamint?:)))
2012-02-10 19:51 wrote: Nori tikek, nori ne - bet naujut naujutelio variklio kuro sanaudos po apkatkes sumazeja.
Sanaudos ir turi mazet, aisku ne 2 litrais, bet varikliui prasidirbus sumazeja trinties nuostoliai, atsiliepia ir sanaudoms

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you