Parekomenduokit kokį automobilį pirkti

Created by User 2013-04-28
2013-04-28 00:15
Nežinau ar čia pataikiau, bet norėjau išgirsti patarimų kokį automobilį pirkti. Taigi noriu išsirinkti sau pirmajį automobilį.Ieškau visų pirma ekonomiško automobilio, labiau važinėti mieste, bet, kad būtų ir nemažas ir galėtų iki kaimo nuvažiuoti ar panašiai, keturių durų. Taipogi kuris būtų patvarus ir netektų man su juo baisiausiai vargti po to. Kaina iki 10000 lt. Vieno pažystamo dirbančio servise paklausinėjus priėjome prie išvados, kad geriausiai man būtų pirkti golf'ą arba audi a6(a4 važiuoklė sakė genda, nors pasidomėjus ir apie a6 skaičiau, kad dažnas atvejas, kad pradeda bildėti važiuoklė). Bet esu atviras visiem pasiūlimam, kad tik tenkintų mano pageidavimus. Ir dar prie to paties paklausiu tokio klausimo, kaip įvertinti, kad automobilis tikrai vertas tos sumos kurios už jį prašo? Tarkime yra du labai panašūs automobiliai, bet kainos 7000 ir 10000, tai kaip įvertinti, kad tas už 10000 yra išties to vertas ir geresnis už kitą variantą ~50%. Ir perkant kaip supratau paprašyti nuvažiuoti į servisą, kad ten patikrintų?
2013-04-28 00:18
Temu forume daugybe apie tai, ieskok pats.
1829 / 0
2013-04-28 00:22
idomus tavo pazistamas...tai kad a4 ir a6 tokios pacios pakabos...beje a4 pakaba gera, jei dedi geras, ne pigiausias detales...jei nori ekonomijos a6 su 1, 9tdi labai kainos uzkeltos, a4 jei patinka, tai verta paieskot
2013-04-28 01:34
cia gal turejo galvoj ne a4, o c4 kebula. Nu atseit pirk a6 bet c4 kebule...
2013-04-28 01:46
2013-04-28 01:34 wrote: cia gal turejo galvoj ne a4, o c4 kebula. Nu atseit pirk a6 bet c4 kebule...
velnei zino
2013-04-28 10:02
bmw 520D
2013-04-28 10:22
2013-04-28 10:02 wrote: bmw 520D
Jauciu blogesnio ir nebegalejai pasiulyt, matyt savo auto bandai iskist
2013-04-28 10:25
530d. visapusiskai patvarus. apie wv ir audiniu patvaruma pamirskit zmones.. ten tik tautos pavadinimas ir kaina ispusta..
1829 / 0
2013-04-28 11:01
2013-04-28 10:25 wrote: 530d. visapusiskai patvarus. apie wv ir audiniu patvaruma pamirskit zmones.. ten tik tautos pavadinimas ir kaina ispusta..
tobulybe atrado....jei esi pamises del bmw tai bent prisipazink, o ne stumk ant kitu
2013-04-28 11:02
Na kaip ir sakiau, esu visiškai atviras kitiems pasiųlimams, tad pasiųlykite ir kitų, Jūsų nuomone gerų ir mano reikalavimus atitinkančių automobilių, va išgirdau apie bmw 520d, pasižiūrėjau, visai gal ir nieko, bet, kad labai jau daug kuro ima. Ne? O ir į kitus klausimus jeigu galima atsakykite, nes kaip matote, esu visiškas naujokas šitoje srityje.
1829 / 0
2013-04-28 12:10
2013-04-28 10:25 wrote: 530d. visapusiskai patvarus. apie wv ir audiniu patvaruma pamirskit zmones.. ten tik tautos pavadinimas ir kaina ispusta..
tu man dar atsakyk i viena klausyma apie kuro sanaudos...mazdaug po 95 metu tarp automatu mechaniniu labai mazas skirtumas kuro sanauduose, paimk audi ar mersa, max vienas litras skirtumas, tai pasakyk kodel 530 toks didelis skirtumas ?su mechanine daznai gyriasi kad 6-7, o su automatu 9-10....tai manau cia visiska nesamone, tokio didelio skirtumo negali but
2013-04-28 16:14
uz tokia kaina manau neimanoma gero bmw automobilio paimti jeigu dar 5 klases o apie 520d tai sitas variklis per silpnas tokiai masinai, manau kur tau pasiule golfa yra vienas is tikamiausiu variantu uz tokia suma galetum isigyti +-2001 geros bukles ir atitiktu tavo reikalavimus. O atskirti kuri masina geresne tai yra vienas budas isbandyti abi ir dar geriau butu jeigu kartu ir koks automobiliu zinovas butu salia
2013-04-28 16:34
2013-04-28 10:25 wrote: 530d. visapusiskai patvarus. apie wv ir audiniu patvaruma pamirskit zmones.. ten tik tautos pavadinimas ir kaina ispusta..
2013-04-28 12:10 wagen wrote: tu man dar atsakyk i viena klausyma apie kuro sanaudos...mazdaug po 95 metu tarp automatu mechaniniu labai mazas skirtumas kuro sanauduose, paimk audi ar mersa, max vienas litras skirtumas, tai pasakyk kodel 530 toks didelis skirtumas ?su mechanine daznai gyriasi kad 6-7, o su automatu 9-10....tai manau cia visiska nesamone, tokio didelio skirtumo negali but
yra tokie skirtumai tarp 142kw ir 135 :)
Ir pas 135kw varikli, automatine deze nera is paciu geriausiu, gan dideles sanaudos su ja ir nera ji labai patvari. Na patvari, bet palyginus su naujesne kuri ejo jau su 142 kw, netokia. Taip pat 142kw automatine deze yra ekonomiskesne. Aplamai 142 kw yra siek tiek ekonomiskesni varikliai. Zinoma priklausys ir jau kokiame stovyje variklis
2013-04-28 17:09
paziurek dar vw bora, nes tenai vaziuokle kaip golfo lygtais, o ne kaip b5. as dar uz tokia suma ziureciau volvo s70/v70 arba s80 ir v70 II 2.5d 103 kw volvo turbut butu patikimiausias varinatas mano akimis, nes remontas nera labai jau brangus, tiesiog dalys nepigios nes ju negamina kinieciai, o a6 c4 kebule jau daugelis bus daug prabegusios ir jos iki 97m, o uz tokia suma jau gali ir naujesne kokia kita masina nusipirkti
2013-04-28 17:17
arba gali pasiziureti opel vectra b-c ar astra II, o del variklio nezinau nes man ir 2.0 74 kw geras ir 2.2 92 kw , siaip pats vazineju su saab 9-3 2.2 tid tai jame tas pats opelio motoras, man jisai patiko kad jame grandine, nereikia keisti dirzeliu. gal 2.0 butu kazkiek ekonomiskesnis, bet tiksliai nezinau nes 2.0 turejau astra, o ar vectrai jis pakankamai galingas negaliu pasakyti
2013-04-28 18:50
Kad labai jau jos daug ryna kuro, po 7-8, kur a6 po 6 mišriai. O ir aš A6 galvojau ne iki 97 metų, o po jų, c5. Kokia volvo tai išvis man baisiai atrodo, opeliai dar visai nieko, bet pažiūrėjau irgi, kad jei 7.5 ryna tai čia jau gerai skaitosi. Na toks įspudis susidarė, kad nelabai jau jos ekonomiškos. Su golfais ir borom irgi tas pats. O tai jeigu man pvz vat ekonomikos reikia, tai gal imti su dujom kokia? Ar dyzelis visgi geriau?
2013-04-28 18:58
2013-04-28 18:50 wrote: Kad labai jau jos daug ryna kuro, po 7-8, kur a6 po 6 mišriai. O ir aš A6 galvojau ne iki 97 metų, o po jų, c5. Kokia volvo tai išvis man baisiai atrodo, opeliai dar visai nieko, bet pažiūrėjau irgi, kad jei 7.5 ryna tai čia jau gerai skaitosi. Na toks įspudis susidarė, kad nelabai jau jos ekonomiškos. Su golfais ir borom irgi tas pats. O tai jeigu man pvz vat ekonomikos reikia, tai gal imti su dujom kokia? Ar dyzelis visgi geriau?
cia koks a6 variklis 6 ima?
2013-04-28 19:00
2013-04-28 18:50 wrote: Kad labai jau jos daug ryna kuro, po 7-8, kur a6 po 6 mišriai. O ir aš A6 galvojau ne iki 97 metų, o po jų, c5. Kokia volvo tai išvis man baisiai atrodo, opeliai dar visai nieko, bet pažiūrėjau irgi, kad jei 7.5 ryna tai čia jau gerai skaitosi. Na toks įspudis susidarė, kad nelabai jau jos ekonomiškos. Su golfais ir borom irgi tas pats. O tai jeigu man pvz vat ekonomikos reikia, tai gal imti su dujom kokia? Ar dyzelis visgi geriau?
2013-04-28 18:58 wrote: cia koks a6 variklis 6 ima?
.
2013-04-28 19:03
pirk mano fiesta 98 1.4 5-iu duru su tech dviems metams su stiprinutuvu :) 1700lt atiduociau :0 o ta 8300lt o uz ta 8300lt sukviesim forumo dalyvius ir pakonsultuosim kokia savaitele apie automobili koki po 6-iu metu imt .fiesta mano drasiai laikys :)
2013-04-28 19:21
2013-04-28 19:03 wrote: pirk mano fiesta 98 1.4 5-iu duru su tech dviems metams su stiprinutuvu :) 1700lt atiduociau :0 o ta 8300lt o uz ta 8300lt sukviesim forumo dalyvius ir pakonsultuosim kokia savaitele apie automobili koki po 6-iu metu imt .fiesta mano drasiai laikys :) :smartass::beer::smoke:
Is kur tu zinai kiek ta fiesta laikys jai esi perekupas ir ta masina nupirkai ant perpardavimo ka?
2013-04-28 19:22
2013-04-28 18:50 wrote: Kad labai jau jos daug ryna kuro, po 7-8, kur a6 po 6 mišriai. O ir aš A6 galvojau ne iki 97 metų, o po jų, c5. Kokia volvo tai išvis man baisiai atrodo, opeliai dar visai nieko, bet pažiūrėjau irgi, kad jei 7.5 ryna tai čia jau gerai skaitosi. Na toks įspudis susidarė, kad nelabai jau jos ekonomiškos. Su golfais ir borom irgi tas pats. O tai jeigu man pvz vat ekonomikos reikia, tai gal imti su dujom kokia? Ar dyzelis visgi geriau?
jai nori kad imtu 6 litrus ir variklis bei pakaba butu patikima ir nebrangi ir nesvarbu konfortas ir daug vietos automobilyje tai tada rinkis is situ golf 4 bora seat toledo seat leon skoda octavia audi a3 visos jos turi tokia pacia pigia vaziuokle ir toki pati 1.9tdi varikli o apie ta audi c5 tai net ir tas 1.9 tdi ims daugiau nei golfas vien del to kad audi vos ne 200kg sunkesne o jai dar ir ziurejai 2.5 tai ten niekaip i 6 netilpsi ir dar gali bti problemu su tuo varikliu bei ir pakaba ten ne is pigiausiu
2013-04-28 19:28
2013-04-28 19:03 wrote: pirk mano fiesta 98 1.4 5-iu duru su tech dviems metams su stiprinutuvu :) 1700lt atiduociau :0 o ta 8300lt o uz ta 8300lt sukviesim forumo dalyvius ir pakonsultuosim kokia savaitele apie automobili koki po 6-iu metu imt .fiesta mano drasiai laikys :) :smartass::beer::smoke:
2013-04-28 19:21 wrote: Is kur tu zinai kiek ta fiesta laikys jai esi perekupas ir ta masina nupirkai ant perpardavimo ka?
o tai pats jau ne perekupas o verlininkas :) darai ta pati irkaisioji.tik skirtumas kad as jei perku zinau ka perku.o sita mano giminaites kuri saugojo auto gal nori i servisa pavaziuot ar lietuviskas bruozas suveike svarbu sukritikuot?paziurek pliuse gide perekupu 70-80proc. rimtu auto nera :) nebent pavyksta pagaut kaip loterijoje : )
2013-04-28 19:32
o A-6 mieste 8ltr tikrai ims .dujine 2.0 85kw sedanas 13-15kaip vaziuoji.bandziau siais metais.imk golf geriau manevringesnis mieste maziau es ir ne seimos auto jei pas mergas vaziuosi. :)
1829 / 0
2013-04-28 22:07
2013-04-28 10:25 wrote: 530d. visapusiskai patvarus. apie wv ir audiniu patvaruma pamirskit zmones.. ten tik tautos pavadinimas ir kaina ispusta..
2013-04-28 12:10 wagen wrote: tu man dar atsakyk i viena klausyma apie kuro sanaudos...mazdaug po 95 metu tarp automatu mechaniniu labai mazas skirtumas kuro sanauduose, paimk audi ar mersa, max vienas litras skirtumas, tai pasakyk kodel 530 toks didelis skirtumas ?su mechanine daznai gyriasi kad 6-7, o su automatu 9-10....tai manau cia visiska nesamone, tokio didelio skirtumo negali but
2013-04-28 16:34 wrote: yra tokie skirtumai tarp 142kw ir 135 :)
Ir pas 135kw varikli, automatine deze nera is paciu geriausiu, gan dideles sanaudos su ja ir nera ji labai patvari. Na patvari, bet palyginus su naujesne kuri ejo jau su 142 kw, netokia. Taip pat 142kw automatine deze yra ekonomiskesne. Aplamai 142 kw yra siek tiek ekonomiskesni varikliai. Zinoma priklausys ir jau kokiame stovyje variklis :beer:
tokio skirtumo negali but....tu pats isivaizduok kas pirktu tuos bmw, jei tiesioginiai konkurentai audi ir mers visa galva butu auksciau...kodel audi nera tokio kosminio skirtumo?tiesiog atsakymas akivaizdus, ne 6-7 ima, o 8-9
2013-04-29 08:26
Tai vat, kad man jau kaip ir vos ne šeimyninės reikia, užtai ir sakau, kad nebūtų tokia jau maža kaip tie golfiukai trijų durų(nors draugas turi, tai labai patiko su ja važiuoti dėl manevringumo ir panašiai), bet man ne to reikia, o ekonomikos, patvarumo, bei erdvės(bent jau vidutiniškai kiek ten tos 5 durų turi), na bandysiu tada dar pasižiūrėti tas mašinas kur išvardijot, golf, bora ir t.t. Jei šaus į galvą dar ką patarti tai užmesiu vis čia akį. :) O dėl tos audi a6, tai tdi 1.9 variklis tiek ima, aišku gal kaip sakė ir prisiklausiau pasakų, tiesiog ne dieną praleidau žiūrėdamas skelbimus ir visuose audi a6 97+ metų, 1.9 tdi dyzelis, rašė, kad vidutiniškai apie 6 ima, kitur net 5.5, bet tie tai jau įsivaizdavau, kad pagražina, bet, kad visi meluoja rašydami, kad 6l ima? ;/ Nes kitur tai visi atvirai vat rašo, kad golfas ten ar kas 8 ima ir panašiai.
2013-04-29 13:01
2013-04-29 08:26 wrote: Tai vat, kad man jau kaip ir vos ne šeimyninės reikia, užtai ir sakau, kad nebūtų tokia jau maža kaip tie golfiukai trijų durų(nors draugas turi, tai labai patiko su ja važiuoti dėl manevringumo ir panašiai), bet man ne to reikia, o ekonomikos, patvarumo, bei erdvės(bent jau vidutiniškai kiek ten tos 5 durų turi), na bandysiu tada dar pasižiūrėti tas mašinas kur išvardijot, golf, bora ir t.t. Jei šaus į galvą dar ką patarti tai užmesiu vis čia akį. :) O dėl tos audi a6, tai tdi 1.9 variklis tiek ima, aišku gal kaip sakė ir prisiklausiau pasakų, tiesiog ne dieną praleidau žiūrėdamas skelbimus ir visuose audi a6 97+ metų, 1.9 tdi dyzelis, rašė, kad vidutiniškai apie 6 ima, kitur net 5.5, bet tie tai jau įsivaizdavau, kad pagražina, bet, kad visi meluoja rašydami, kad 6l ima? ;/ Nes kitur tai visi atvirai vat rašo, kad golfas ten ar kas 8 ima ir panašiai.
man tai kazkaip irgi pasakom kazkiek panasu kai sako nemazos masinos ima nedaug, nebent uzmiestyje nedaug, o mieste tai jos nebus tokios taupios kaip golfai ar kokie mazi kibiriukai, nes kazkada vazinejau su volvo v70 2.5 tdi tai uzmiestyje vaziuojant lygiu keliu, su mazai kalnu apie 90 km/h su autopilotu tai 4.9 ime kuro, tik nepradekit sakyti kad pasakos tiesiog kompas tiek rode ir jie turi kazkokia paklaida, bet nedidele nes su 20 l pravaziavau netoli 400km, bet vaziavau uzmiesciu, o skelbimuose zinok daugelis pagrazina kiek ima kuro, nes vistiek zmogus pamato kad nedaug ima ir labiau susigundo pirkti.
2013-04-29 13:59
Toks kaip aš. :D O tai pvz pažiūrėjus tie golfai net ir tie mažiausi rašo, kad ima po 8 litrus, tai čia normaliai? Aš įsivaizdavau, kad 8 litrai yra jau nemažai ir galvojau, kad tos mažikės mašinikės ims po kokius 5, o pasirodo va po 8 vidutiniškai ima. O ir draugas va turi mazda 323 universala, tai sakė irgi apie 5-6 ima. O dabar žiūriu aš tas mazdas tai irgi po 8 vidutiniškai rašo. Tai kažkaip visai aš tame reikale pasimetęs jaučiuosi. Va pvz šita: Mazda 626 labai gražiai žiūrisi man, o ir Japoniška, tai patvari turėtų būti, bet turbūt irgi daug ryja, ne? Nes kitos kur rašo tai apie 8 irgi, bet 323 pažiūrėjus tai susidariau įspudi, kad apie 2000 metus plius minus ima mažiau, o iki kokiu 97-98 daug, ką apie tai gali pasakyti? Tie golfai pvz 4 irgi va mieste 8 rašo, kad ima, kitur dar daugiau. Vienur kitur tik randi, kad mažai, bet ir tie čia turbūt tie patys meluojantys.
1829 / 0
2013-04-29 14:10
2013-04-29 13:59 wrote: Toks kaip aš. :D O tai pvz pažiūrėjus tie golfai net ir tie mažiausi rašo, kad ima po 8 litrus, tai čia normaliai? Aš įsivaizdavau, kad 8 litrai yra jau nemažai ir galvojau, kad tos mažikės mašinikės ims po kokius 5, o pasirodo va po 8 vidutiniškai ima. O ir draugas va turi mazda 323 universala, tai sakė irgi apie 5-6 ima. O dabar žiūriu aš tas mazdas tai irgi po 8 vidutiniškai rašo. Tai kažkaip visai aš tame reikale pasimetęs jaučiuosi. Va pvz šita: Mazda 626 labai gražiai žiūrisi man, o ir Japoniška, tai patvari turėtų būti, bet turbūt irgi daug ryja, ne? Nes kitos kur rašo tai apie 8 irgi, bet 323 pažiūrėjus tai susidariau įspudi, kad apie 2000 metus plius minus ima mažiau, o iki kokiu 97-98 daug, ką apie tai gali pasakyti? Tie golfai pvz 4 irgi va mieste 8 rašo, kad ima, kitur dar daugiau. Vienur kitur tik randi, kad mažai, bet ir tie čia turbūt tie patys meluojantys.
nu mieste tai visi ims nuo 7, nebent koki lupo 1, 2tdi paimsi
2013-04-29 14:10
Lietuviai įpratę pirkt ne tik mašiną, o ir gražią pasaką. Nėra ko pykt ant perekupų, kad meluoja, juk iš jų tik ir laukiat, kol paseks pasaką. Juk kaip gera girdėt, kad mašina negendanti, visa sutvarkyta, buvo pas senelį, rida tik 10000km per metus gaunasi, kuro beveik nevartoja, o jeigu kiek ir ryja, tai tikrai mažiau, nei gamintojas nurodo. Protingas žmogus atkreips dėmesį, ką parašiau, kvailys eis toliau pasakų klausyt.
477 / 0
2013-04-29 14:23
2013-04-29 14:10 wrote: Lietuviai įpratę pirkt ne tik mašiną, o ir gražią pasaką. Nėra ko pykt ant perekupų, kad meluoja, juk iš jų tik ir laukiat, kol paseks pasaką. Juk kaip gera girdėt, kad mašina negendanti, visa sutvarkyta, buvo pas senelį, rida tik 10000km per metus gaunasi, kuro beveik nevartoja, o jeigu kiek ir ryja, tai tikrai mažiau, nei gamintojas nurodo. Protingas žmogus atkreips dėmesį, ką parašiau, kvailys eis toliau pasakų klausyt.
Džiugu, kad yra dar mastančių žmonių
Gaspadinė mano vairuoja Civic 7gen dyzeliuką. Atrodo nedidukas, bet vietos keturiese susėdam be problemų. Kas svarbiausia, tai netgi esant aukštaūgiui patogu sėdėti priekyje ir taip pat nejudinant sėdynės gale. Retai tokių mašinų teko sutikti. Automobiliukas itin patikimas, lengvai valdomas. 1, 7ctdi Isuzu variklis, tas pats kuris stovi Opel'iuose, tik šiek tiek papimpintas ir kW dadėta. Vienintelė jų bėda mano manymu, tai korozija, dėja japoniukai nėra tam atsparūs, visa kita aukštam lygyje.
Dar kažkas minėjo Volvo su 2, 5tdi. Turėjau asmeniškai, buvau prisiklausęs pasakų ir beveik patikėjau stebūklais, kad ji su 5Ltr kuro važiuoja .
Dėja dėja...taip važiuoja, su keliom salygom, t.y. šiltuoju metų laiku, nespardant per akceleratorių ir iki 90km/h. Jei važiuoji kaip žmogus, tai iš karto atsiranda gamintojo deklaruojamos sąnaudos, t.y. ~7ltr. O jei mėgsti paspausti, tai ir 10Ltr nėra problemos pasiekti. Šiaip automobilis labai geras, vykęs, didelis, talpus, patvarus, bet su 5Ltr jis nevažiuos, ypač mieste
Iš esmės negali būti didelis ir ekonomiškas, bet daug kas ir nuo vairuotojo priklauso. Tokie egzemplioriai kaip BMW su ekonomiškumu manau iš vis nieko bendra neturi, ypač 3Ltr. Draugai turi 320D automatą, jiems be 10Ltr mieste jis nevažiuoja.
Iš mano turėtų itin ekonomiškas buvo Citroen Xsara 2Ltr HDI. Normaliai važiuojant, nebijant prisiliesti prie akceleratoriaus 5-6Ltr ar miestas ar užmiestis. Už miesto žinoma mažiau :). Pas juos bėdos su galiniu tiltu, lūžta rankenėlės durų, bet važiuoja kaip raketa ir ekonomiškas
use google before asking stupid questions
2013-04-29 16:42
Na va dar vienas protingas atsakymas, dėkui, žvilgtelsiu ir į šiuos automobilius ir apsvarstysiu, nors būčiau buvęs dėkingas, kad ir apie tas mazdas ką pasakytumėt, ar patvarios ar pnš. :) O dėl tų pasakų tai čia ir durnam aišku, kad visi viską pagražins, užtai ir klausiau ir apie tai kaip atskirti ar automobilis išties vertas tos sumos ir patarti ką, vat kurios turi ten problemų su važiuoklę ir t.t. nes pardavėjas aišku, kad sakys viskas čia tvarkoj ir niekas čia negenda. :)
477 / 0
2013-04-29 16:54
2013-04-29 16:42 wrote: Na va dar vienas protingas atsakymas, dėkui, žvilgtelsiu ir į šiuos automobilius ir apsvarstysiu, nors būčiau buvęs dėkingas, kad ir apie tas mazdas ką pasakytumėt, ar patvarios ar pnš. :) O dėl tų pasakų tai čia ir durnam aišku, kad visi viską pagražins, užtai ir klausiau ir apie tai kaip atskirti ar automobilis išties vertas tos sumos ir patarti ką, vat kurios turi ten problemų su važiuoklę ir t.t. nes pardavėjas aišku, kad sakys viskas čia tvarkoj ir niekas čia negenda. :)
Mazdos itin rūdyti mėgsta. Asmeniškai turėjau 626GE liaudyje vadinamas delfinas, 2L su dujotiekiu, važinėjo gaspadinė, tai visiškai jokių bėdų nekėlė, raktelį pasuki ir važiuoji. Naujesnes 626 man asmeniškai šiaip sau, reliai ta pati GE, tik šiek tiek kitu kėbulu. Mazda 3, 6 baisiai rūdyja, nors dėl patikimumo negaliu nieko pasakyti, japoniškas daiktas turėtu būti patikimas
Jei reiktų didelio ir ekonomiško, rinkčiausia Volvo su D5. Aišku jis naujesnis, lepesnis kažkiek už 2, 5tdi, bet daugiau kW, mažesnės kuro sąnaudos lyginant su D5. Be to diržų keitimas kiek žinau labai vykusiai ir paprastai padarytas. Šiaip Volvo yra tikras automobilis, ne koks ten golpukas ar pasratas
Draugai turi V70 su D5, vidutinės sąnaudos apie 5, 4-6ltr. Važiavo į Kroatiją, tai vidurikis buvo 4, 6Ltr, čia 120-140km/h.
Daugiau sunku bepasiūlyti kažką, reiktų žinoti ne tik norus, bet ir galimybes :). Bet kokiu atveju nupirkti gerą ir patikimą bus tikrai sunkus išbandymas, nes visos jos "ledinės" ir "idealios" kol nepamatai, o tada nei į veidą pardavėjui duoti, nei .... Ypač nusitrenkus kelis šimtus km iki vietos.
use google before asking stupid questions
2013-04-29 17:02
2013-04-29 16:42 wrote: Na va dar vienas protingas atsakymas, dėkui, žvilgtelsiu ir į šiuos automobilius ir apsvarstysiu, nors būčiau buvęs dėkingas, kad ir apie tas mazdas ką pasakytumėt, ar patvarios ar pnš. :) O dėl tų pasakų tai čia ir durnam aišku, kad visi viską pagražins, užtai ir klausiau ir apie tai kaip atskirti ar automobilis išties vertas tos sumos ir patarti ką, vat kurios turi ten problemų su važiuoklę ir t.t. nes pardavėjas aišku, kad sakys viskas čia tvarkoj ir niekas čia negenda. :)
2013-04-29 16:54 bimbleidas wrote: Mazdos itin rūdyti mėgsta. Asmeniškai turėjau 626GE liaudyje vadinamas delfinas, 2L su dujotiekiu, važinėjo gaspadinė, tai visiškai jokių bėdų nekėlė, raktelį pasuki ir važiuoji. Naujesnes 626 man asmeniškai šiaip sau, reliai ta pati GE, tik šiek tiek kitu kėbulu. Mazda 3, 6 baisiai rūdyja, nors dėl patikimumo negaliu nieko pasakyti, japoniškas daiktas turėtu būti patikimas :thumbup:
Jei reiktų didelio ir ekonomiško, rinkčiausia Volvo su D5. Aišku jis naujesnis, lepesnis kažkiek už 2, 5tdi, bet daugiau kW, mažesnės kuro sąnaudos lyginant su D5. Be to diržų keitimas kiek žinau labai vykusiai ir paprastai padarytas. Šiaip Volvo yra tikras automobilis, ne koks ten golpukas ar pasratas :thumbdown:
Draugai turi V70 su D5, vidutinės sąnaudos apie 5, 4-6ltr. Važiavo į Kroatiją, tai vidurikis buvo 4, 6Ltr, čia 120-140km/h.
Daugiau sunku bepasiūlyti kažką, reiktų žinoti ne tik norus, bet ir galimybes :). Bet kokiu atveju nupirkti gerą ir patikimą bus tikrai sunkus išbandymas, nes visos jos "ledinės" ir "idealios" kol nepamatai, o tada nei į veidą pardavėjui duoti, nei .... Ypač nusitrenkus kelis šimtus km iki vietos.
tai ir sakiau bimbleidai, kad vaziavau apie 90 su autopilotu ir ligiu keliu tik tuomet taip ir gavosi tos sanaudos apie 5l, o siaip tai tikrai tau pritariu, kad su didele sunku buti ekonomisku ypac mieste, nes ir paciam juk kartais nori spustelti gaza ir parodyti visokiems piemenims kad dizeliai gali geriau vaziuoti negu ju sugriuve bmw o tau tikrai pritariu as kai dabar pavazinejau su senesne volvo tai dabar kitos noriu tik volvos xc90 jokia audi ar bmw neprilys jai(asmenine nuomone) bet tokios auto pakolkas neleidzia biudzetas. o i D5 motora nusipirkus reikia pilti tik tam varikliui tinkamus tepalus, tada biski reciau keisi ir graziau dirbs variklis, nes pazistamas uzsipyle paprastesniu kazkokiu tepalu tai po 6k km prasidejo garsai variklyje, pasikeite i kazkokius spec. tepalus tai kaip bitute dirba, o siaip motorai geri jeigu buvo priziureti
2013-04-29 17:05
2013-04-29 16:42 wrote: Na va dar vienas protingas atsakymas, dėkui, žvilgtelsiu ir į šiuos automobilius ir apsvarstysiu, nors būčiau buvęs dėkingas, kad ir apie tas mazdas ką pasakytumėt, ar patvarios ar pnš. :) O dėl tų pasakų tai čia ir durnam aišku, kad visi viską pagražins, užtai ir klausiau ir apie tai kaip atskirti ar automobilis išties vertas tos sumos ir patarti ką, vat kurios turi ten problemų su važiuoklę ir t.t. nes pardavėjas aišku, kad sakys viskas čia tvarkoj ir niekas čia negenda. :)
2013-04-29 16:54 bimbleidas wrote: Mazdos itin rūdyti mėgsta. Asmeniškai turėjau 626GE liaudyje vadinamas delfinas, 2L su dujotiekiu, važinėjo gaspadinė, tai visiškai jokių bėdų nekėlė, raktelį pasuki ir važiuoji. Naujesnes 626 man asmeniškai šiaip sau, reliai ta pati GE, tik šiek tiek kitu kėbulu. Mazda 3, 6 baisiai rūdyja, nors dėl patikimumo negaliu nieko pasakyti, japoniškas daiktas turėtu būti patikimas :thumbup:
Jei reiktų didelio ir ekonomiško, rinkčiausia Volvo su D5. Aišku jis naujesnis, lepesnis kažkiek už 2, 5tdi, bet daugiau kW, mažesnės kuro sąnaudos lyginant su D5. Be to diržų keitimas kiek žinau labai vykusiai ir paprastai padarytas. Šiaip Volvo yra tikras automobilis, ne koks ten golpukas ar pasratas :thumbdown:
Draugai turi V70 su D5, vidutinės sąnaudos apie 5, 4-6ltr. Važiavo į Kroatiją, tai vidurikis buvo 4, 6Ltr, čia 120-140km/h.
Daugiau sunku bepasiūlyti kažką, reiktų žinoti ne tik norus, bet ir galimybes :). Bet kokiu atveju nupirkti gerą ir patikimą bus tikrai sunkus išbandymas, nes visos jos "ledinės" ir "idealios" kol nepamatai, o tada nei į veidą pardavėjui duoti, nei .... Ypač nusitrenkus kelis šimtus km iki vietos.
O kokias galimybes turi omeny? Nes kaip sakiau iki 10000 galiu sau leisti, aišku kaip pirma mašina norėtųsi mažiau išleisti. O ir nežinau kodėl susidarei įspudį, kad didelės reikia, užtektų, kad 4 durų būtų ir tiek, kad ir tie patys golfai jei tik ryja nedaug ir yra kažkiek patvarūs, tai sakyčiau tada turbūt kažką iš japoniškų, kuri yra taupesnė ir 4 durų, nemanau, kad čia dideli reikalavimai. :) O išvaizdą ir panašiai tai čia jau iš galutinio varianto galima išsirinkti.
2013-04-29 17:27
Skaičiuot sąnaudas tik kažkurio momentu nesąmonė. Reikia pravažiuot kokius 20 000km, susirinkt visus kuro čekius ir pasiskaičiuot. 5-6l net nekvepės, bet tai bus realybė. Japonai gerai laiko, jei šeimos mašina, roveriai visai nieko, praktiškai honda, tik roverio kėbulas.
Apie tas mazdas 626 kur rodė atsiliepimai asmeniniai tik teigiami, rudys keliasi tik ant galinių arkų, dugne, jei tas nebuvo niekad papildomai apsaugotas. Jei buvo daužta ir šudarankių tvarkyta, tada pūna smarkiai, bet čia jau betkuriai mašinai tai būtų. Varikliai(benzininiai), važiuoklė tarnauja idealiai, išlaikymas pigus, detalės pigios, tinka nuo senesnių 626. Jei ne korozija, galėčiau drąsiai sakyt, kad toj klasėj tų laikų geriausia mašina.

Asmeniškai į dyzelius siūlau nežiūrėt, jei už dyka saliarkos neina gaut. Žiemom šyla ilgiau, dėl to daug valgo. Užmiestyje virš 100kmh visa ekonomija baigiasi, nebent 6 bėgių dėžė ir šiaip, bėdų daugiau. Japoniškas benzinis variklis+tiesioginės dujos, idealiausias variantas paprastam žmogui važinėt.
1829 / 0
2013-04-29 17:32
2013-04-29 17:27 wrote: Skaičiuot sąnaudas tik kažkurio momentu nesąmonė. Reikia pravažiuot kokius 20 000km, susirinkt visus kuro čekius ir pasiskaičiuot. 5-6l net nekvepės, bet tai bus realybė. Japonai gerai laiko, jei šeimos mašina, roveriai visai nieko, praktiškai honda, tik roverio kėbulas.
Apie tas mazdas 626 kur rodė atsiliepimai asmeniniai tik teigiami, rudys keliasi tik ant galinių arkų, dugne, jei tas nebuvo niekad papildomai apsaugotas. Jei buvo daužta ir šudarankių tvarkyta, tada pūna smarkiai, bet čia jau betkuriai mašinai tai būtų. Varikliai(benzininiai), važiuoklė tarnauja idealiai, išlaikymas pigus, detalės pigios, tinka nuo senesnių 626. Jei ne korozija, galėčiau drąsiai sakyt, kad toj klasėj tų laikų geriausia mašina.

Asmeniškai į dyzelius siūlau nežiūrėt, jei už dyka saliarkos neina gaut. Žiemom šyla ilgiau, dėl to daug valgo. Užmiestyje virš 100kmh visa ekonomija baigiasi, nebent 6 bėgių dėžė ir šiaip, bėdų daugiau. Japoniškas benzinis variklis+tiesioginės dujos, idealiausias variantas paprastam žmogui važinėt.
ir kokia gi nesamone?jei pastoviai ims 5-6, tai koks skirtumas ar skaiciuosi per 20tkm ar per 100tkm
1829 / 0
2013-04-29 17:32
2013-04-29 17:27 wrote: Skaičiuot sąnaudas tik kažkurio momentu nesąmonė. Reikia pravažiuot kokius 20 000km, susirinkt visus kuro čekius ir pasiskaičiuot. 5-6l net nekvepės, bet tai bus realybė. Japonai gerai laiko, jei šeimos mašina, roveriai visai nieko, praktiškai honda, tik roverio kėbulas.
Apie tas mazdas 626 kur rodė atsiliepimai asmeniniai tik teigiami, rudys keliasi tik ant galinių arkų, dugne, jei tas nebuvo niekad papildomai apsaugotas. Jei buvo daužta ir šudarankių tvarkyta, tada pūna smarkiai, bet čia jau betkuriai mašinai tai būtų. Varikliai(benzininiai), važiuoklė tarnauja idealiai, išlaikymas pigus, detalės pigios, tinka nuo senesnių 626. Jei ne korozija, galėčiau drąsiai sakyt, kad toj klasėj tų laikų geriausia mašina.

Asmeniškai į dyzelius siūlau nežiūrėt, jei už dyka saliarkos neina gaut. Žiemom šyla ilgiau, dėl to daug valgo. Užmiestyje virš 100kmh visa ekonomija baigiasi, nebent 6 bėgių dėžė ir šiaip, bėdų daugiau. Japoniškas benzinis variklis+tiesioginės dujos, idealiausias variantas paprastam žmogui važinėt.
nesamone yra ziuret i kompo parodymus, o realiai gaunamos sanaudos ir yra realios
2013-04-29 17:35
2013-04-29 17:27 wrote: Skaičiuot sąnaudas tik kažkurio momentu nesąmonė. Reikia pravažiuot kokius 20 000km, susirinkt visus kuro čekius ir pasiskaičiuot. 5-6l net nekvepės, bet tai bus realybė. Japonai gerai laiko, jei šeimos mašina, roveriai visai nieko, praktiškai honda, tik roverio kėbulas.
Apie tas mazdas 626 kur rodė atsiliepimai asmeniniai tik teigiami, rudys keliasi tik ant galinių arkų, dugne, jei tas nebuvo niekad papildomai apsaugotas. Jei buvo daužta ir šudarankių tvarkyta, tada pūna smarkiai, bet čia jau betkuriai mašinai tai būtų. Varikliai(benzininiai), važiuoklė tarnauja idealiai, išlaikymas pigus, detalės pigios, tinka nuo senesnių 626. Jei ne korozija, galėčiau drąsiai sakyt, kad toj klasėj tų laikų geriausia mašina.

Asmeniškai į dyzelius siūlau nežiūrėt, jei už dyka saliarkos neina gaut. Žiemom šyla ilgiau, dėl to daug valgo. Užmiestyje virš 100kmh visa ekonomija baigiasi, nebent 6 bėgių dėžė ir šiaip, bėdų daugiau. Japoniškas benzinis variklis+tiesioginės dujos, idealiausias variantas paprastam žmogui važinėt.
2013-04-29 17:32 wagen wrote: ir kokia gi nesamone?jei pastoviai ims 5-6, tai koks skirtumas ar skaiciuosi per 20tkm ar per 100tkm
kokia šeimos tipo mašina tiek ims?
2013-04-29 17:37
2013-04-29 17:27 wrote: Skaičiuot sąnaudas tik kažkurio momentu nesąmonė. Reikia pravažiuot kokius 20 000km, susirinkt visus kuro čekius ir pasiskaičiuot. 5-6l net nekvepės, bet tai bus realybė. Japonai gerai laiko, jei šeimos mašina, roveriai visai nieko, praktiškai honda, tik roverio kėbulas.
Apie tas mazdas 626 kur rodė atsiliepimai asmeniniai tik teigiami, rudys keliasi tik ant galinių arkų, dugne, jei tas nebuvo niekad papildomai apsaugotas. Jei buvo daužta ir šudarankių tvarkyta, tada pūna smarkiai, bet čia jau betkuriai mašinai tai būtų. Varikliai(benzininiai), važiuoklė tarnauja idealiai, išlaikymas pigus, detalės pigios, tinka nuo senesnių 626. Jei ne korozija, galėčiau drąsiai sakyt, kad toj klasėj tų laikų geriausia mašina.

Asmeniškai į dyzelius siūlau nežiūrėt, jei už dyka saliarkos neina gaut. Žiemom šyla ilgiau, dėl to daug valgo. Užmiestyje virš 100kmh visa ekonomija baigiasi, nebent 6 bėgių dėžė ir šiaip, bėdų daugiau. Japoniškas benzinis variklis+tiesioginės dujos, idealiausias variantas paprastam žmogui važinėt.
Aš kaip tik ir žiūrinėjau jau tas mazda 626 benzinas/dujos, nes kol kas jos man labai patinka kiek žiūriu, bet ir buvo klausimas dar galvoje dėl kuro kokį geriau naudoti. O tu į viską atsakei beveik. :) Tai ok tarkim mazda 626, kokį tada variklį žiūrėti? Ar tik vienas ir tas pats tebūna? Kiek kuro maždaug ryja?
1829 / 0
2013-04-29 17:38
2013-04-29 17:27 wrote: Skaičiuot sąnaudas tik kažkurio momentu nesąmonė. Reikia pravažiuot kokius 20 000km, susirinkt visus kuro čekius ir pasiskaičiuot. 5-6l net nekvepės, bet tai bus realybė. Japonai gerai laiko, jei šeimos mašina, roveriai visai nieko, praktiškai honda, tik roverio kėbulas.
Apie tas mazdas 626 kur rodė atsiliepimai asmeniniai tik teigiami, rudys keliasi tik ant galinių arkų, dugne, jei tas nebuvo niekad papildomai apsaugotas. Jei buvo daužta ir šudarankių tvarkyta, tada pūna smarkiai, bet čia jau betkuriai mašinai tai būtų. Varikliai(benzininiai), važiuoklė tarnauja idealiai, išlaikymas pigus, detalės pigios, tinka nuo senesnių 626. Jei ne korozija, galėčiau drąsiai sakyt, kad toj klasėj tų laikų geriausia mašina.

Asmeniškai į dyzelius siūlau nežiūrėt, jei už dyka saliarkos neina gaut. Žiemom šyla ilgiau, dėl to daug valgo. Užmiestyje virš 100kmh visa ekonomija baigiasi, nebent 6 bėgių dėžė ir šiaip, bėdų daugiau. Japoniškas benzinis variklis+tiesioginės dujos, idealiausias variantas paprastam žmogui važinėt.
2013-04-29 17:32 wagen wrote: ir kokia gi nesamone?jei pastoviai ims 5-6, tai koks skirtumas ar skaiciuosi per 20tkm ar per 100tkm
2013-04-29 17:35 wrote: kokia šeimos tipo mašina tiek ims?
tas pats golfas kuo tau blogas?ar seimos masina nuo grand voyagerio prasideda?
2013-04-29 17:43
2013-04-29 17:27 wrote: Skaičiuot sąnaudas tik kažkurio momentu nesąmonė. Reikia pravažiuot kokius 20 000km, susirinkt visus kuro čekius ir pasiskaičiuot. 5-6l net nekvepės, bet tai bus realybė. Japonai gerai laiko, jei šeimos mašina, roveriai visai nieko, praktiškai honda, tik roverio kėbulas.
Apie tas mazdas 626 kur rodė atsiliepimai asmeniniai tik teigiami, rudys keliasi tik ant galinių arkų, dugne, jei tas nebuvo niekad papildomai apsaugotas. Jei buvo daužta ir šudarankių tvarkyta, tada pūna smarkiai, bet čia jau betkuriai mašinai tai būtų. Varikliai(benzininiai), važiuoklė tarnauja idealiai, išlaikymas pigus, detalės pigios, tinka nuo senesnių 626. Jei ne korozija, galėčiau drąsiai sakyt, kad toj klasėj tų laikų geriausia mašina.

Asmeniškai į dyzelius siūlau nežiūrėt, jei už dyka saliarkos neina gaut. Žiemom šyla ilgiau, dėl to daug valgo. Užmiestyje virš 100kmh visa ekonomija baigiasi, nebent 6 bėgių dėžė ir šiaip, bėdų daugiau. Japoniškas benzinis variklis+tiesioginės dujos, idealiausias variantas paprastam žmogui važinėt.
2013-04-29 17:37 wrote: Aš kaip tik ir žiūrinėjau jau tas mazda 626 benzinas/dujos, nes kol kas jos man labai patinka kiek žiūriu, bet ir buvo klausimas dar galvoje dėl kuro kokį geriau naudoti. O tu į viską atsakei beveik. :) Tai ok tarkim mazda 626, kokį tada variklį žiūrėti? Ar tik vienas ir tas pats tebūna? Kiek kuro maždaug ryja?
1, 8, 2, 0 yra praktiškai vienodi varikliai, tiek konstrukcija, tiek išvaizda, nepasakyčiau, kad 1, 8 valgo mažiau už 2, 0, man valgydavo abu panašiai 8-12l dujų, bendras vidurkis gaudavosi biški virš 10l dujų. 1, 8 silpnas, 2, 0 tam kėbului pats tas. Perkant tokią mašiną, svarbiausias kėbulas, nes visa kita nebrangiai pataisoma.
2013-04-29 17:49
Nu nesigaus golfo bendros sąnaudos 6l, tu tik pats save apgaudinėji. Taip, trasoj, kažkurioj kelionėj ir 5 turėsi, bet važinėjant normaliai:užmiestis(ne kaip pensininkui autostradoj ant 80), miestas, kamsčiai turėsi ir virš 7, nekalbant apie žiemą. Tu manęs nesupratai, nesvarbu, kiek mašina gali mažai ryt, svarbu, kiek ryja važinėjant kasdien. Turėjau ir golfą 4, ir b5 pasatą 1, 9tdi, kiek ryja skaičiuodavau anksčiau minėtu būdu, golfas šaltuoju metų laiku virš 8 rydavo.
1829 / 0
2013-04-29 17:53
2013-04-29 17:49 wrote: Nu nesigaus golfo bendros sąnaudos 6l, tu tik pats save apgaudinėji. Taip, trasoj, kažkurioj kelionėj ir 5 turėsi, bet važinėjant normaliai:užmiestis(ne kaip pensininkui autostradoj ant 80), miestas, kamsčiai turėsi ir virš 7, nekalbant apie žiemą. Tu manęs nesupratai, nesvarbu, kiek mašina gali mažai ryt, svarbu, kiek ryja važinėjant kasdien. Turėjau ir golfą 4, ir b5 pasatą 1, 9tdi, kiek ryja skaičiuodavau anksčiau minėtu būdu, golfas šaltuoju metų laiku virš 8 rydavo.
nu huj znajet, mano brolis su a4 81kw jau virs 6 metu vazineja, tai 5, 3-5, 7 visalaik vid sanaudos, tai ir per visa laika ir 6 tikrai nebus
2013-04-29 17:54
2013-04-29 17:27 wrote: Skaičiuot sąnaudas tik kažkurio momentu nesąmonė. Reikia pravažiuot kokius 20 000km, susirinkt visus kuro čekius ir pasiskaičiuot. 5-6l net nekvepės, bet tai bus realybė. Japonai gerai laiko, jei šeimos mašina, roveriai visai nieko, praktiškai honda, tik roverio kėbulas.
Apie tas mazdas 626 kur rodė atsiliepimai asmeniniai tik teigiami, rudys keliasi tik ant galinių arkų, dugne, jei tas nebuvo niekad papildomai apsaugotas. Jei buvo daužta ir šudarankių tvarkyta, tada pūna smarkiai, bet čia jau betkuriai mašinai tai būtų. Varikliai(benzininiai), važiuoklė tarnauja idealiai, išlaikymas pigus, detalės pigios, tinka nuo senesnių 626. Jei ne korozija, galėčiau drąsiai sakyt, kad toj klasėj tų laikų geriausia mašina.

Asmeniškai į dyzelius siūlau nežiūrėt, jei už dyka saliarkos neina gaut. Žiemom šyla ilgiau, dėl to daug valgo. Užmiestyje virš 100kmh visa ekonomija baigiasi, nebent 6 bėgių dėžė ir šiaip, bėdų daugiau. Japoniškas benzinis variklis+tiesioginės dujos, idealiausias variantas paprastam žmogui važinėt.
2013-04-29 17:37 wrote: Aš kaip tik ir žiūrinėjau jau tas mazda 626 benzinas/dujos, nes kol kas jos man labai patinka kiek žiūriu, bet ir buvo klausimas dar galvoje dėl kuro kokį geriau naudoti. O tu į viską atsakei beveik. :) Tai ok tarkim mazda 626, kokį tada variklį žiūrėti? Ar tik vienas ir tas pats tebūna? Kiek kuro maždaug ryja?
2013-04-29 17:43 wrote: 1, 8, 2, 0 yra praktiškai vienodi varikliai, tiek konstrukcija, tiek išvaizda, nepasakyčiau, kad 1, 8 valgo mažiau už 2, 0, man valgydavo abu panašiai 8-12l dujų, bendras vidurkis gaudavosi biški virš 10l dujų. 1, 8 silpnas, 2, 0 tam kėbului pats tas. Perkant tokią mašiną, svarbiausias kėbulas, nes visa kita nebrangiai pataisoma.
Tai čia ir rudys įeina? Nes va porą atinkančių viską radau, bet rašo, kad va virš galinės arkos yra biški rudžių ir prie priekinio stiklo biški ir pnš. Tai jeigu yra rūdžių nors biški, tuomet neimti jos? Ir kiek kainuoja įsidėti dujų įrangą maždaug? Nes jeigu kaip sakei 8-12 l dujų tai čia visai nedaug ir gan tenkina mano ekonominius norus. O ir kaip dėl 323? Daug skiriasi nuo 626?
2013-04-29 17:57
2013-04-29 17:49 wrote: Nu nesigaus golfo bendros sąnaudos 6l, tu tik pats save apgaudinėji. Taip, trasoj, kažkurioj kelionėj ir 5 turėsi, bet važinėjant normaliai:užmiestis(ne kaip pensininkui autostradoj ant 80), miestas, kamsčiai turėsi ir virš 7, nekalbant apie žiemą. Tu manęs nesupratai, nesvarbu, kiek mašina gali mažai ryt, svarbu, kiek ryja važinėjant kasdien. Turėjau ir golfą 4, ir b5 pasatą 1, 9tdi, kiek ryja skaičiuodavau anksčiau minėtu būdu, golfas šaltuoju metų laiku virš 8 rydavo.
2013-04-29 17:53 wagen wrote: nu huj znajet, mano brolis su a4 81kw jau virs 6 metu vazineja, tai 5, 3-5, 7 visalaik vid sanaudos, tai ir per visa laika ir 6 tikrai nebus
Kai tokių dalykų žmonės prisiklauso, į servisus važiuoja mašinos taisyt, nes jų per daug ryja. Tegul tavo brolis pabando pasiskaičiuot kaip siūliau, bus nemaloniai nustebintas.
1829 / 0
2013-04-29 18:03
2013-04-29 17:49 wrote: Nu nesigaus golfo bendros sąnaudos 6l, tu tik pats save apgaudinėji. Taip, trasoj, kažkurioj kelionėj ir 5 turėsi, bet važinėjant normaliai:užmiestis(ne kaip pensininkui autostradoj ant 80), miestas, kamsčiai turėsi ir virš 7, nekalbant apie žiemą. Tu manęs nesupratai, nesvarbu, kiek mašina gali mažai ryt, svarbu, kiek ryja važinėjant kasdien. Turėjau ir golfą 4, ir b5 pasatą 1, 9tdi, kiek ryja skaičiuodavau anksčiau minėtu būdu, golfas šaltuoju metų laiku virš 8 rydavo.
2013-04-29 17:53 wagen wrote: nu huj znajet, mano brolis su a4 81kw jau virs 6 metu vazineja, tai 5, 3-5, 7 visalaik vid sanaudos, tai ir per visa laika ir 6 tikrai nebus
2013-04-29 17:57 wrote: Kai tokių dalykų žmonės prisiklauso, į servisus važiuoja mašinos taisyt, nes jų per daug ryja. Tegul tavo brolis pabando pasiskaičiuot kaip siūliau, bus nemaloniai nustebintas.
bliat tu juokingas...10 baku is eiles 5, 3, tai viska susumavus kiek gausis?taigi gausis 5, 3, o ne virs 7....as suprantu kai mano dujine auto, geriausias rezultatas ant bako 8 duju, tai nesakau kad tiek ir gaunas vidurkis, bet kai valgo 8-9, 6, tai vidurkis apie 9 iseina
2013-04-29 18:03
2013-04-29 17:37 wrote: Aš kaip tik ir žiūrinėjau jau tas mazda 626 benzinas/dujos, nes kol kas jos man labai patinka kiek žiūriu, bet ir buvo klausimas dar galvoje dėl kuro kokį geriau naudoti. O tu į viską atsakei beveik. :) Tai ok tarkim mazda 626, kokį tada variklį žiūrėti? Ar tik vienas ir tas pats tebūna? Kiek kuro maždaug ryja?
2013-04-29 17:43 wrote: 1, 8, 2, 0 yra praktiškai vienodi varikliai, tiek konstrukcija, tiek išvaizda, nepasakyčiau, kad 1, 8 valgo mažiau už 2, 0, man valgydavo abu panašiai 8-12l dujų, bendras vidurkis gaudavosi biški virš 10l dujų. 1, 8 silpnas, 2, 0 tam kėbului pats tas. Perkant tokią mašiną, svarbiausias kėbulas, nes visa kita nebrangiai pataisoma.
2013-04-29 17:54 wrote: Tai čia ir rudys įeina? Nes va porą atinkančių viską radau, bet rašo, kad va virš galinės arkos yra biški rudžių ir prie priekinio stiklo biški ir pnš. Tai jeigu yra rūdžių nors biški, tuomet neimti jos? Ir kiek kainuoja įsidėti dujų įrangą maždaug? Nes jeigu kaip sakei 8-12 l dujų tai čia visai nedaug ir gan tenkina mano ekonominius norus. O ir kaip dėl 323? Daug skiriasi nuo 626?
323 jau žemesnės klasės ir tiek. Dujų kainas pasako dujininkai, apie 1, 5k lt manau. Rudys ant arkų anksčiau ar vėliau atsiranda pas visas, todėl nelaikyčiau dideliu trūkumu, svarbu kiaura nebūtu. Jei mašina rudyja visur, arba daužyta ir blogai sutvarkyta, arba iš šiaurės atvežta, bet kurio atveju blogas variantas
1829 / 0
2013-04-29 18:05
2013-04-29 17:49 wrote: Nu nesigaus golfo bendros sąnaudos 6l, tu tik pats save apgaudinėji. Taip, trasoj, kažkurioj kelionėj ir 5 turėsi, bet važinėjant normaliai:užmiestis(ne kaip pensininkui autostradoj ant 80), miestas, kamsčiai turėsi ir virš 7, nekalbant apie žiemą. Tu manęs nesupratai, nesvarbu, kiek mašina gali mažai ryt, svarbu, kiek ryja važinėjant kasdien. Turėjau ir golfą 4, ir b5 pasatą 1, 9tdi, kiek ryja skaičiuodavau anksčiau minėtu būdu, golfas šaltuoju metų laiku virš 8 rydavo.
2013-04-29 17:53 wagen wrote: nu huj znajet, mano brolis su a4 81kw jau virs 6 metu vazineja, tai 5, 3-5, 7 visalaik vid sanaudos, tai ir per visa laika ir 6 tikrai nebus
2013-04-29 17:57 wrote: Kai tokių dalykų žmonės prisiklauso, į servisus važiuoja mašinos taisyt, nes jų per daug ryja. Tegul tavo brolis pabando pasiskaičiuot kaip siūliau, bus nemaloniai nustebintas.
man tai irgi juokinga daros, kai 1, 9tdi pas zmones 8 valgo, o koks 525tds ar 530d i 6, 5 telpa
2013-04-29 18:08
2013-04-29 17:53 wagen wrote: nu huj znajet, mano brolis su a4 81kw jau virs 6 metu vazineja, tai 5, 3-5, 7 visalaik vid sanaudos, tai ir per visa laika ir 6 tikrai nebus
2013-04-29 17:57 wrote: Kai tokių dalykų žmonės prisiklauso, į servisus važiuoja mašinos taisyt, nes jų per daug ryja. Tegul tavo brolis pabando pasiskaičiuot kaip siūliau, bus nemaloniai nustebintas.
2013-04-29 18:03 wagen wrote: bliat tu juokingas...10 baku is eiles 5, 3, tai viska susumavus kiek gausis?taigi gausis 5, 3, o ne virs 7....as suprantu kai mano dujine auto, geriausias rezultatas ant bako 8 duju, tai nesakau kad tiek ir gaunas vidurkis, bet kai valgo 8-9, 6, tai vidurkis apie 9 iseina
tai gal žmogus nuolat užmiestyje važiuoja iki 90 ir mieste nebūna. Aš irgi kažkada patikėjau apie 5l su 1, 9tdi, nusipirkau, pavažinėjau, supratau kas per reikalas.Ir ne lavonas buvo, pas daug meistrų variau, tikėjausi tuo 5l turėt. Ir ne aš vienas toks, o daugybė. O su tavo broliu man rodos viskas aišku, saliarkos degalinėj nepila?
2013-04-29 18:12
2013-04-29 17:53 wagen wrote: nu huj znajet, mano brolis su a4 81kw jau virs 6 metu vazineja, tai 5, 3-5, 7 visalaik vid sanaudos, tai ir per visa laika ir 6 tikrai nebus
2013-04-29 17:57 wrote: Kai tokių dalykų žmonės prisiklauso, į servisus važiuoja mašinos taisyt, nes jų per daug ryja. Tegul tavo brolis pabando pasiskaičiuot kaip siūliau, bus nemaloniai nustebintas.
2013-04-29 18:05 wagen wrote: man tai irgi juokinga daros, kai 1, 9tdi pas zmones 8 valgo, o koks 525tds ar 530d i 6, 5 telpa
prie bmw reiktų kokius 4-5l pridėt, tada būtų teisingai

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you