Padekit! Moto Honda nx 650cc

Created by atvmoto 2015-07-08
7 / 0
2015-07-08 00:35
Sveiki, turiu honda dominator 650cc 1992m. su problema...
Labai greitai ikaista ne tik duslintuvas, bet aplamai visas variklis ir nezinau del ko. Pastovejus ant laisvu apsuku 2-3min. neina prideti rankos 10cm atstumu. Gali buti jog senas tepalas? Voztuvai? Prastas degimas? kuro misinys? ar cia kazkas rimciau, su varikliu? Net nezinau nuo ko pradeti, variklio ardyti be reikalo nesinori...

P.S Motociklas ausinamas oru, duslintuvu viduriai ispjauti(kaip pirkau buvo)
2015-07-08 11:12
Ar kaitimas palaipsniui atsirado? Ar kompresija gera, ar variklis lengvai prasissuka?
7 / 0
2015-07-08 20:16
Viskas tvarkoje su kompresija, starteris lengvai suka varikli, Pastebejau jog variklis ikaista nuo duslintuvo kuris iseina is cilindro, salta varikli uzkurus per 10-20s ikaista tiek, jog uzsspjovus cirskia.... o kaip uzgesini is duslintuvo eina dumai. gali buti nuo kuro misinio? (liesas ar riebus). Dabar ieskau info ar turi itakos pats duslintuvas, nes pas mane nera viduriu tai lb garsiai dirba.
2015-07-09 11:34
2015-07-08 20:16 atvmoto wrote: Viskas tvarkoje su kompresija, starteris lengvai suka varikli, Pastebejau jog variklis ikaista nuo duslintuvo kuris iseina is cilindro, salta varikli uzkurus per 10-20s ikaista tiek, jog uzsspjovus cirskia.... o kaip uzgesini is duslintuvo eina dumai. gali buti nuo kuro misinio? (liesas ar riebus). Dabar ieskau info ar turi itakos pats duslintuvas, nes pas mane nera viduriu tai lb garsiai dirba.
Atjunk duslintuva ir ir tada paziurek ar kais variklis. gal tas tavo duslius uzsikises. kokiu santykiu benzno ir tepalo misini maisai ir koki tepala naudoji?
477 / 0
2015-07-09 11:45
2015-07-08 20:16 atvmoto wrote: Viskas tvarkoje su kompresija, starteris lengvai suka varikli, Pastebejau jog variklis ikaista nuo duslintuvo kuris iseina is cilindro, salta varikli uzkurus per 10-20s ikaista tiek, jog uzsspjovus cirskia.... o kaip uzgesini is duslintuvo eina dumai. gali buti nuo kuro misinio? (liesas ar riebus). Dabar ieskau info ar turi itakos pats duslintuvas, nes pas mane nera viduriu tai lb garsiai dirba.
2015-07-09 11:34 wrote: Atjunk duslintuva ir ir tada paziurek ar kais variklis. gal tas tavo duslius uzsikises. kokiu santykiu benzno ir tepalo misini maisai ir koki tepala naudoji?
Ant Domiko tepalo ir bendzo mišinį ?
4T variklis čia
use google before asking stupid questions
477 / 0
2015-07-09 11:49
2015-07-08 00:35 atvmoto wrote: Sveiki, turiu honda dominator 650cc 1992m. su problema...
Labai greitai ikaista ne tik duslintuvas, bet aplamai visas variklis ir nezinau del ko. Pastovejus ant laisvu apsuku 2-3min. neina prideti rankos 10cm atstumu. Gali buti jog senas tepalas? Voztuvai? Prastas degimas? kuro misinys? ar cia kazkas rimciau, su varikliu? Net nezinau nuo ko pradeti, variklio ardyti be reikalo nesinori...

P.S Motociklas ausinamas oru, duslintuvu viduriai ispjauti(kaip pirkau buvo)
Sąvoka labai plati "labai kaista". Neina pridėti rankos 10cm atstumu ? Kas čia per sąvoka ? Normaliai kaista tie varikliai ir per 10-20s įkais tiek, kad čirškės ir tai yra normalu.
Galbūt mišinį pareguliuoti reiktų, bet pradžiai reikia išsiryškinti, gal tas kaitimas yra visiškai normalus ir nėra ko lysti prie jo. Oru aušinami moto natūraliai labiau kaista už skysčiu aušinamus.
use google before asking stupid questions
2015-07-09 12:58
2015-07-08 00:35 atvmoto wrote: Sveiki, turiu honda dominator 650cc 1992m. su problema...
Labai greitai ikaista ne tik duslintuvas, bet aplamai visas variklis ir nezinau del ko. Pastovejus ant laisvu apsuku 2-3min. neina prideti rankos 10cm atstumu. Gali buti jog senas tepalas? Voztuvai? Prastas degimas? kuro misinys? ar cia kazkas rimciau, su varikliu? Net nezinau nuo ko pradeti, variklio ardyti be reikalo nesinori...

P.S Motociklas ausinamas oru, duslintuvu viduriai ispjauti(kaip pirkau buvo)
2015-07-09 11:49 bimbleidas wrote: Sąvoka labai plati "labai kaista". Neina pridėti rankos 10cm atstumu ? Kas čia per sąvoka ? Normaliai kaista tie varikliai ir per 10-20s įkais tiek, kad čirškės ir tai yra normalu.
Galbūt mišinį pareguliuoti reiktų, bet pradžiai reikia išsiryškinti, gal tas kaitimas yra visiškai normalus ir nėra ko lysti prie jo. Oru aušinami moto natūraliai labiau kaista už skysčiu aušinamus.
Tai tu jam ir padek ISSIRYSKINTI ar cia normaliai kaista, o pasipyzdavot mes visi mokam.
7 / 0
2015-07-09 13:21
nereikia maisyti tepalo su benzinu. O toks kaitimas tikrai nenormalu, paravaziavus 2-3km neina kojos laikyti ant pedeles, nes ant tiek variklis ikaites. Krienas reikes pabandyti dusliu atjunk ir ziureti, o del misiniu reguliavimo gal kas paaiskintu kaip reikia ji reguliuoti? Dekui
7 / 0
2015-07-09 13:23
P.S Vakar pakeiciau tepala(pusiau sintetinis 10w40), kuru ir oro filtrus.
7 / 0
2015-07-09 15:47
dusliu nuemiau, viskas tas pats. Jeigu kas galit paaiskinkit ar duokit kokia nuoroda kaip reikia sureguliuoti kuro misini. Ar reikia ardyti karba norint ji sureguliuoti ar tik isoreje varztus uztenka pasukioti. Aciu
477 / 0
2015-07-09 16:49
2015-07-09 15:47 atvmoto wrote: dusliu nuemiau, viskas tas pats. Jeigu kas galit paaiskinkit ar duokit kokia nuoroda kaip reikia sureguliuoti kuro misini. Ar reikia ardyti karba norint ji sureguliuoti ar tik isoreje varztus uztenka pasukioti. Aciu
Išsiaiškini koks karbas, Mikuni ar pan.
Pagal karbą bandai googlinti ir randi kaip reguliuojasi arba paprastuoju būdu sukinėji reguliavimo varžtus ant karbo ir žiūri kas darosi (ne techniškas variantas).
Ieškaisi kas remontuoja moto, skambini - klausi priežastis.
Veži moto pas tuos kas tvarko ir ten viską sutvarko
use google before asking stupid questions
2015-07-09 18:25
2015-07-09 15:47 atvmoto wrote: dusliu nuemiau, viskas tas pats. Jeigu kas galit paaiskinkit ar duokit kokia nuoroda kaip reikia sureguliuoti kuro misini. Ar reikia ardyti karba norint ji sureguliuoti ar tik isoreje varztus uztenka pasukioti. Aciu
Pasitikrink ir oro filtra, jei keicemas elementas pasikeisk, jei plaunamas isplauk ir supursk specialiu tepalu, jo yra pirkti.
Karbai visi panasiai reguliuojesi. prikllauso kiek regulevimo varztu ant karbo yra.
Karbiuratoriaus modifikacija cia ne prieko, ar mikuni, ar dar koks karbas stoves, jie vistiek turi reguliuotis.
7 / 0
2015-07-09 18:47
kaip jau minejau oro filtras naujas, skirtas mano modeliui, spec. tepalo neturiu oro filtrui. Karbo pavadinimas: KEIHIN. Isoreje turi 2 varztus: 1-kuro drenazas, 2-pilot screw (reguliuoja oro ir kuro misini). Issukus zvake, jos spalva buvo juoda, kaip suprantu per riebus kuro misinys, reikia liesinti, bet nezinau i kuria puse sukti pilot screw varzta, O karbe kaip reikia pakeisti adatos padeti, norint paliesinti kuro misini?
2015-07-09 18:51
na del kuro misinio neturetu taip kaisti, ziurek voztuvus, gali buti uzspausti ismetimo, jei kaista duslintuvas
2015-07-09 19:11
2015-07-09 18:47 atvmoto wrote: kaip jau minejau oro filtras naujas, skirtas mano modeliui, spec. tepalo neturiu oro filtrui. Karbo pavadinimas: KEIHIN. Isoreje turi 2 varztus: 1-kuro drenazas, 2-pilot screw (reguliuoja oro ir kuro misini). Issukus zvake, jos spalva buvo juoda, kaip suprantu per riebus kuro misinys, reikia liesinti, bet nezinau i kuria puse sukti pilot screw varzta, O karbe kaip reikia pakeisti adatos padeti, norint paliesinti kuro misini?
Nuo riebaus misininio nekaista, labiau kaistai kaip misinys liesas.
Kolega teisingai patare, gali buti ismetimo voztuvas uzspaustas ir pilnai neuzsidaro, arba net ir pradeges.
477 / 0
2015-07-09 19:14
2015-07-09 18:51 wrote: na del kuro misinio neturetu taip kaisti, ziurek voztuvus, gali buti uzspausti ismetimo, jei kaista duslintuvas
Jei kažkas negerai su vožtuvais, tai turėtu nedirbt, blogai kurtis, netraukt ir pan.
Išmetimo vožtuvas manau turi matytis per nuimtą duslės alkūnę.
Pajuodavus žvakė ne rodiklis, nuo riebaus mišinio variklis nekaista kiek žinau, o nuo lieso kaista, nors garantuoti negaliu.
use google before asking stupid questions
7 / 0
2015-07-09 20:08
Dekui visiems uz atsakymus. Turbut reikes pas meistrus vezti kad apziuretu, :) nes prie voztuvu gal ranku nekisiu, taciau traukia ir kuriasi OK, bet dirba tai netolygiai :(

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you