Opel 2.2 dti nesiveda

Created by User 2012-02-02
2012-02-02 14:06
Sveiki turiu toky klausimą Opel Frontera 2.2 DTI 85 kw. Per salčius nenori kurtis žvakės pakeistos , kuro oro filtras pakeistas, akumas naujas, kuras is statoilo kas dar gali buti ? :0

4021 / 0
2012-02-02 14:27
O tai kas darosi? Suka, suka ir neužsuka? Griebia?..
It's not a hobby - it's way of life!
477 / 0
2012-02-02 14:31
as savo siandien prie -26 su visom mirusiom zvakem uzkuriau
Tavo zvakes pakeistos, bet ar jos syla ? Ta pr ar jas rele suveikdina ?
Ir klausimas kaip nesiveda, ar griebia ir nesiveda, ar net negriebia ? Tokiai temperaturai esant, netgi i statoil'o kura nepamaisytu priedu ipilti
use google before asking stupid questions
2012-02-02 16:01
2012-02-02 14:27 zarachas wrote: O tai kas darosi? Suka, suka ir neužsuka? Griebia?.. :smoke:
suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
2012-02-02 16:01
2012-02-02 14:31 bimbleidas wrote: as savo siandien prie -26 su visom mirusiom zvakem uzkuriau :smilewink::thumbup:
Tavo zvakes pakeistos, bet ar jos syla ? Ta pr ar jas rele suveikdina ?
Ir klausimas kaip nesiveda, ar griebia ir nesiveda, ar net negriebia ? Tokiai temperaturai esant, netgi i statoil'o kura nepamaisytu priedu ipilti :drink:
o kaip rele ta patikrinti geriausiai butu ? :)
3586 / 0
2012-02-02 16:17
2012-02-02 14:27 zarachas wrote: O tai kas darosi? Suka, suka ir neužsuka? Griebia?.. :smoke:
2012-02-02 16:01 wrote: suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
rele, zvakes gal pigios pas tave tad galimybe kad neveikia gerai
3586 / 0
2012-02-02 16:18
2012-02-02 14:27 zarachas wrote: O tai kas darosi? Suka, suka ir neužsuka? Griebia?.. :smoke:
2012-02-02 16:01 wrote: suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
dar siurblys gali buti y pabaiga seda
2012-02-02 16:18
2012-02-02 14:27 zarachas wrote: O tai kas darosi? Suka, suka ir neužsuka? Griebia?.. :smoke:
2012-02-02 16:01 wrote: suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
2012-02-02 16:17 assas wrote: rele, zvakes gal pigios pas tave tad galimybe kad neveikia gerai
zvakes bosh po 40 lt brangesniu parduotuvei ir pirkti nebuvo :O
2012-02-02 16:23
Svx, kad zvakes naujos tai neirodo ju realios kokybes, kaip vienas autosporto atstovas neseniai minejo siame forume zvake gali kaitinti, bet, deja nepakankamai nors issukus ir tikrinant ji raudonuoja.TURI PARAUSTI IR KAIP ZARIJA LAUZE AR METALAS IKAITES PABALTI.PARAUDIMAS DAR NEIRODO NORMALAUS ikaitimo turi net pabalti is kaitrumo.Tuomet zvake tikrai ok.Aisku, matuojant prietaisais neissuktas zvakes buna dar didesniu nesusipratimu.Tai cia vienas niuansas is paprastesniuju :)
2012-02-02 16:27
2012-02-02 16:23 wrote: Svx, kad zvakes naujos tai neirodo ju realios kokybes, kaip vienas autosporto atstovas neseniai minejo siame forume zvake gali kaitinti, bet, deja nepakankamai nors issukus ir tikrinant ji raudonuoja.TURI PARAUSTI IR KAIP ZARIJA LAUZE AR METALAS IKAITES PABALTI.PARAUDIMAS DAR NEIRODO NORMALAUS ikaitimo turi net pabalti is kaitrumo.Tuomet zvake tikrai ok.Aisku, matuojant prietaisais neissuktas zvakes buna dar didesniu nesusipratimu.Tai cia vienas niuansas is paprastesniuju :):beer:
sita zinau kad nubalti turi ne leciau nei per 8 sekundes ;)
3586 / 0
2012-02-02 16:30
2012-02-02 16:01 wrote: suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
2012-02-02 16:17 assas wrote: rele, zvakes gal pigios pas tave tad galimybe kad neveikia gerai
2012-02-02 16:18 wrote: zvakes bosh po 40 lt brangesniu parduotuvei ir pirkti nebuvo :O
patikrink ar kaista jos nuo akumo, pliusa pasimk su laidu ir kisk prie zvakes virsaus ziurek ar kibirksciuoja ar ne jei taip visos daro tada rele bus
2012-02-02 16:34
2012-02-02 14:27 zarachas wrote: O tai kas darosi? Suka, suka ir neužsuka? Griebia?.. :smoke:
2012-02-02 16:01 wrote: suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
Kiti momentai taipogi prastesnes kokybes akumai per didesnius salcius trumpina(nori ar nenori bet taip yra).Dar niuansas:ar esi tikras kad tepala keisdamas neapsirikai ir nebuvai isdurtas.Nuo mazdaug -16-20 salcio prasti tepalai sustingsta, todel dyzeliams pries ziema patartina pilti tik ausciausios rusies sintetinius tepaliukus.Dar lieka dyzelino kokybes ir sutankejimo klausimai ir parafino issiskyrimas, seni purkstukai, ir , nepamirskime, kad aparatas Tavo senokas, kompresija gali buti arti kritines ribos.Pvz vietoj normalios amplitudes max 32 minimum 26 tarkim gali but kokie 22bar.Vnz niuansu daug
3586 / 0
2012-02-02 16:37
2012-02-02 14:27 zarachas wrote: O tai kas darosi? Suka, suka ir neužsuka? Griebia?.. :smoke:
2012-02-02 16:01 wrote: suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
2012-02-02 16:34 wrote: Kiti momentai taipogi prastesnes kokybes akumai per didesnius salcius trumpina(nori ar nenori bet taip yra).Dar niuansas:ar esi tikras kad tepala keisdamas neapsirikai ir nebuvai isdurtas.Nuo mazdaug -16-20 salcio prasti tepalai sustingsta, todel dyzeliams pries ziema patartina pilti tik ausciausios rusies sintetinius tepaliukus.Dar lieka dyzelino kokybes ir sutankejimo klausimai ir parafino issiskyrimas, seni purkstukai, ir , nepamirskime, kad aparatas Tavo senokas, kompresija gali buti arti kritines ribos.Pvz vietoj normalios amplitudes max 32 minimum 26 tarkim gali but kokie 22bar.Vnz niuansu daug :thumbup:
sutinku su tavo nuomone ir as, teisingai parasiai
4021 / 0
2012-02-02 16:37
Tai nusipirk kuro vožtuvą, gali nusėsti kuras. Arba jeigu netingi, tai atsisuk prieš kuriant kuro filtrą ir pažiūrėk, kiek ten kuro yra... :) Be to, kaip supratau, tai po pusės minutės brūžinimo užsikuria, tai ko tu nori? Nori tikėti tais pagyrūnais, kurių automobiliai kuriasi iš pusės abaroto prie -26 su mirusiomis pakaitinimo žvakėmis? Atsipeikėk ir susitaikyk su realybe... ;)
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-02 16:42
2012-02-02 16:37 zarachas wrote: Tai nusipirk kuro vožtuvą, gali nusėsti kuras. Arba jeigu netingi, tai atsisuk prieš kuriant kuro filtrą ir pažiūrėk, kiek ten kuro yra... :) Be to, kaip supratau, tai po pusės minutės brūžinimo užsikuria, tai ko tu nori? Nori tikėti tais pagyrūnais, kurių automobiliai kuriasi iš pusės abaroto prie -26 su mirusiomis pakaitinimo žvakėmis? Atsipeikėk ir susitaikyk su realybe... ;)
ne tikrai taip dizelis neturi kurtis as pats turiu passata delfina 1.9 tid tai va sen buvo -26 ir usikure kuo puikiausiai poro sukiu ir usivedes, o puses minutes drozimas nemanau , kad normalu bent pagal mane ;) na reik bandyti voztuvele statyti dekuj uz patarimus :))
2012-02-02 16:46
2012-02-02 14:27 zarachas wrote: O tai kas darosi? Suka, suka ir neužsuka? Griebia?.. :smoke:
2012-02-02 16:01 wrote: suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
2012-02-02 16:34 wrote: Kiti momentai taipogi prastesnes kokybes akumai per didesnius salcius trumpina(nori ar nenori bet taip yra).Dar niuansas:ar esi tikras kad tepala keisdamas neapsirikai ir nebuvai isdurtas.Nuo mazdaug -16-20 salcio prasti tepalai sustingsta, todel dyzeliams pries ziema patartina pilti tik ausciausios rusies sintetinius tepaliukus.Dar lieka dyzelino kokybes ir sutankejimo klausimai ir parafino issiskyrimas, seni purkstukai, ir , nepamirskime, kad aparatas Tavo senokas, kompresija gali buti arti kritines ribos.Pvz vietoj normalios amplitudes max 32 minimum 26 tarkim gali but kokie 22bar.Vnz niuansu daug :thumbup:
suprantat kad as va visu situ dalyku dares nebuciau, tada kitaip galvociau nes tepalus keiciau, kompresija tikrinau pries koki mensi , ir bendra diegnostika daryta autodinoi o ji igaliotas atstovas Opel tad nemanau kad chebra ten halturina :)
3586 / 0
2012-02-02 16:49
2012-02-02 16:01 wrote: suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
2012-02-02 16:34 wrote: Kiti momentai taipogi prastesnes kokybes akumai per didesnius salcius trumpina(nori ar nenori bet taip yra).Dar niuansas:ar esi tikras kad tepala keisdamas neapsirikai ir nebuvai isdurtas.Nuo mazdaug -16-20 salcio prasti tepalai sustingsta, todel dyzeliams pries ziema patartina pilti tik ausciausios rusies sintetinius tepaliukus.Dar lieka dyzelino kokybes ir sutankejimo klausimai ir parafino issiskyrimas, seni purkstukai, ir , nepamirskime, kad aparatas Tavo senokas, kompresija gali buti arti kritines ribos.Pvz vietoj normalios amplitudes max 32 minimum 26 tarkim gali but kokie 22bar.Vnz niuansu daug :thumbup:
2012-02-02 16:46 wrote: suprantat kad as va visu situ dalyku dares nebuciau, tada kitaip galvociau nes tepalus keiciau, kompresija tikrinau pries koki mensi , ir bendra diegnostika daryta autodinoi o ji igaliotas atstovas Opel tad nemanau kad chebra ten halturina :)
bet mano nuomone jei kiekviena diena vaziuoji maza tiketina kad seda.labiau linkes rele arba zvakes.kai konkreciai issiaikinsi kas kaltas pranesk
4021 / 0
2012-02-02 16:49
2012-02-02 16:37 zarachas wrote: Tai nusipirk kuro vožtuvą, gali nusėsti kuras. Arba jeigu netingi, tai atsisuk prieš kuriant kuro filtrą ir pažiūrėk, kiek ten kuro yra... :) Be to, kaip supratau, tai po pusės minutės brūžinimo užsikuria, tai ko tu nori? Nori tikėti tais pagyrūnais, kurių automobiliai kuriasi iš pusės abaroto prie -26 su mirusiomis pakaitinimo žvakėmis? Atsipeikėk ir susitaikyk su realybe... ;)
2012-02-02 16:42 wrote: ne tikrai taip dizelis neturi kurtis as pats turiu passata delfina 1.9 tid tai va sen buvo -26 ir usikure kuo puikiausiai poro sukiu ir usivedes, o puses minutes drozimas nemanau , kad normalu bent pagal mane ;) na reik bandyti voztuvele statyti dekuj uz patarimus :))
Dyzeliai sunkiai kuriasi, bet kaip sunkiai, tai priklauso nuo automobilio stovio. Ne to stovio, kad skelbime parašyta "idealus" ar "kuriasi vos prilietus raktelį", o realaus faktinio stovio, kuris turi daug prasmių, pradedant susidėvėjimais ir baigiant profilaktika, taip kad nematau problemos, jeigu senas automobilis vos užsikuria prie žemos temperatūros...
It's not a hobby - it's way of life!
3586 / 0
2012-02-02 16:52
2012-02-02 16:01 wrote: suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
2012-02-02 16:34 wrote: Kiti momentai taipogi prastesnes kokybes akumai per didesnius salcius trumpina(nori ar nenori bet taip yra).Dar niuansas:ar esi tikras kad tepala keisdamas neapsirikai ir nebuvai isdurtas.Nuo mazdaug -16-20 salcio prasti tepalai sustingsta, todel dyzeliams pries ziema patartina pilti tik ausciausios rusies sintetinius tepaliukus.Dar lieka dyzelino kokybes ir sutankejimo klausimai ir parafino issiskyrimas, seni purkstukai, ir , nepamirskime, kad aparatas Tavo senokas, kompresija gali buti arti kritines ribos.Pvz vietoj normalios amplitudes max 32 minimum 26 tarkim gali but kokie 22bar.Vnz niuansu daug :thumbup:
2012-02-02 16:46 wrote: suprantat kad as va visu situ dalyku dares nebuciau, tada kitaip galvociau nes tepalus keiciau, kompresija tikrinau pries koki mensi , ir bendra diegnostika daryta autodinoi o ji igaliotas atstovas Opel tad nemanau kad chebra ten halturina :)
dar patarimas tau pilk gera kura bent dabar pvz statoil arctic kuras
2012-02-02 16:54
2012-02-02 16:37 zarachas wrote: Tai nusipirk kuro vožtuvą, gali nusėsti kuras. Arba jeigu netingi, tai atsisuk prieš kuriant kuro filtrą ir pažiūrėk, kiek ten kuro yra... :) Be to, kaip supratau, tai po pusės minutės brūžinimo užsikuria, tai ko tu nori? Nori tikėti tais pagyrūnais, kurių automobiliai kuriasi iš pusės abaroto prie -26 su mirusiomis pakaitinimo žvakėmis? Atsipeikėk ir susitaikyk su realybe... ;)
2012-02-02 16:42 wrote: ne tikrai taip dizelis neturi kurtis as pats turiu passata delfina 1.9 tid tai va sen buvo -26 ir usikure kuo puikiausiai poro sukiu ir usivedes, o puses minutes drozimas nemanau , kad normalu bent pagal mane ;) na reik bandyti voztuvele statyti dekuj uz patarimus :))
2012-02-02 16:49 zarachas wrote: Dyzeliai sunkiai kuriasi, bet kaip sunkiai, tai priklauso nuo automobilio stovio. Ne to stovio, kad skelbime parašyta "idealus" ar "kuriasi vos prilietus raktelį", o realaus faktinio stovio, kuris turi daug prasmių, pradedant susidėvėjimais ir baigiant profilaktika, taip kad nematau problemos, jeigu senas automobilis vos užsikuria prie žemos temperatūros... :smoke:
Juokinga tai , kad pasatas 94 metu usikuria laisvai , o sitas 02 ir nesikuria :D
2012-02-02 16:55
2012-02-02 14:27 zarachas wrote: O tai kas darosi? Suka, suka ir neužsuka? Griebia?.. :smoke:
2012-02-02 16:01 wrote: suka suka ir neusuka sakytum , bet griept griebia drozi starteriu gal puse minutes tada usikuria
jei suka suka, tai zinok kompresija pas tau zmogau ant ribos, del ko per kancias didziausias uzsikuria, kaip kad sakai puse minutes bruzini, kitas variantas jog pakaitinimo zvakes nepakankamai kaitina, dar gali buti jog siurblio veikimas netinkamas, t.y. ten kampas degimo blogas ar pati elektronika pisa prota. Vienu zodziu ka gali pasidaryti, tai pasitikrinti zvakes ar jos tinkamai atlieka savo darba ir pasitikrink kompresija. Dar vienas variantas kad pas tave sustingsta tepalas, esant tokiems salciams dyzeliui patartina yra pilna sintetika, nes prastesnes kokybes tepalu tiesiog neuzpompuoja iki voztuvu, ko pasekoje variklis niekaip neuzsiveda... bandyk, tikrink, gal ir pades musu patarimai
3586 / 0
2012-02-02 16:57
2012-02-02 16:42 wrote: ne tikrai taip dizelis neturi kurtis as pats turiu passata delfina 1.9 tid tai va sen buvo -26 ir usikure kuo puikiausiai poro sukiu ir usivedes, o puses minutes drozimas nemanau , kad normalu bent pagal mane ;) na reik bandyti voztuvele statyti dekuj uz patarimus :))
2012-02-02 16:49 zarachas wrote: Dyzeliai sunkiai kuriasi, bet kaip sunkiai, tai priklauso nuo automobilio stovio. Ne to stovio, kad skelbime parašyta "idealus" ar "kuriasi vos prilietus raktelį", o realaus faktinio stovio, kuris turi daug prasmių, pradedant susidėvėjimais ir baigiant profilaktika, taip kad nematau problemos, jeigu senas automobilis vos užsikuria prie žemos temperatūros... :smoke:
2012-02-02 16:54 wrote: Juokinga tai , kad pasatas 94 metu usikuria laisvai , o sitas 02 ir nesikuria :D
taiva pasiziurek dar karta zvakes arba rele cia tiketina kad defektas
2012-02-02 17:02
2012-02-02 16:42 wrote: ne tikrai taip dizelis neturi kurtis as pats turiu passata delfina 1.9 tid tai va sen buvo -26 ir usikure kuo puikiausiai poro sukiu ir usivedes, o puses minutes drozimas nemanau , kad normalu bent pagal mane ;) na reik bandyti voztuvele statyti dekuj uz patarimus :))
2012-02-02 16:49 zarachas wrote: Dyzeliai sunkiai kuriasi, bet kaip sunkiai, tai priklauso nuo automobilio stovio. Ne to stovio, kad skelbime parašyta "idealus" ar "kuriasi vos prilietus raktelį", o realaus faktinio stovio, kuris turi daug prasmių, pradedant susidėvėjimais ir baigiant profilaktika, taip kad nematau problemos, jeigu senas automobilis vos užsikuria prie žemos temperatūros... :smoke:
2012-02-02 16:54 wrote: Juokinga tai , kad pasatas 94 metu usikuria laisvai , o sitas 02 ir nesikuria :D
variklis varikliui nelygus. ziurint kiek prabeges kaip kompresija ir agregatai prie variklio ar dar veikiantys.
477 / 0
2012-02-02 17:02
buriat zmogui ir tiek. Prie ko cia ledinis ar ne ledinis ? Savo bendzina uzsivedziau siandien is pirmo karto, dyzeli su mirusiom zvakem gal is 3 ir gerokai pasukus, bet faktas uzsivedziau
Cia burimas is kavos tirsciu gaunasi. Zvakes pirktos naujos, vadinasi bent teoriskai jos turi veikti, pasiimi indikatoriu ir ijungus degima tikrini ar itampa ant zvakiu yra. Jei yra, viskas OK. Kuras sako geras, viskas OK. Automobilis stovi kur ? Lauke ar garaze ? Lauke - prarandi min 15-30proc galios esant tokiai temperaturai (jei norit bandykit paneigt). Taigi jei akumas jau ne pirmos jaunystes, vadinasi jo atidavimas jau bus gerooookai sumazejas. Toliau kadangi sumazejes atidavimas, vadinasi sumazejes starterio sukimo momentas. O dyzeliui tas labai svarbu, cia ne bendzinas, kad vos suka ir gali uzsivesti. Taigi klausimas kaip suka tas starteris ar gyvai, ar taip nelabai norom ? Kuras, tegul jis geras, bet gali buti dregmes ar vendens kuro bake, tam reikalui pilamas spiritas i baka, kuris skiedziasi su vandeniu ir snapso pavidalu "suvalgomas" variklio. Kad ir slakelis vandens kuro sistemoje gali pridaryti toookiu reikalu, kad zagsesi, ypac jei yra salytis su metalu kazkur. Kazkas mineju kuro voztuva atbulini, taip pat variantas. Galu gale...jei automobilis uzsiveda, kad ir ilgai pasukus, tai ko noret ?
Zodziu galima cia filosofuoti iki negalejimo
use google before asking stupid questions
4021 / 0
2012-02-02 17:05
2012-02-02 16:42 wrote: ne tikrai taip dizelis neturi kurtis as pats turiu passata delfina 1.9 tid tai va sen buvo -26 ir usikure kuo puikiausiai poro sukiu ir usivedes, o puses minutes drozimas nemanau , kad normalu bent pagal mane ;) na reik bandyti voztuvele statyti dekuj uz patarimus :))
2012-02-02 16:49 zarachas wrote: Dyzeliai sunkiai kuriasi, bet kaip sunkiai, tai priklauso nuo automobilio stovio. Ne to stovio, kad skelbime parašyta "idealus" ar "kuriasi vos prilietus raktelį", o realaus faktinio stovio, kuris turi daug prasmių, pradedant susidėvėjimais ir baigiant profilaktika, taip kad nematau problemos, jeigu senas automobilis vos užsikuria prie žemos temperatūros... :smoke:
2012-02-02 16:54 wrote: Juokinga tai , kad pasatas 94 metu usikuria laisvai , o sitas 02 ir nesikuria :D
Krč tai ko pas mus klausi patarimo, jeigu kaip ir dažnas lietuvis perki metus? Arba ridą. Čia, kad automobilis gražiai atrodo ir dar važiuoja, tai nereiškia, kad jis geras ir pan. Pasakyti galima daug ką, bet tai nereiškia, ar tiesa ir t.t. Pats sunkiai pardavinėjau automobilius, nes sakydavau tiesą, po to pabandžiau sumeluoti ir vuolę, išėjo į marčias. Aišku susitaikiau su beta, bet tas nepatiko, nes žmonės baidosi, kai pasakai, kad ir smulkius defektus, nes jie galvoja, kad tas variantas, kur nieko nesako, kur viskas tvarkoje, yra geresnis, o tik po to jiems daeina, jog nusipirko paskutinį šūdą. Krč išvada tokia, kad ne metus lygink, o variklio stovį, tarkim kompresiją, ridą ir pan. (ridą, tai ne spidometre, o realią)...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-02 17:31
2012-02-02 16:49 zarachas wrote: Dyzeliai sunkiai kuriasi, bet kaip sunkiai, tai priklauso nuo automobilio stovio. Ne to stovio, kad skelbime parašyta "idealus" ar "kuriasi vos prilietus raktelį", o realaus faktinio stovio, kuris turi daug prasmių, pradedant susidėvėjimais ir baigiant profilaktika, taip kad nematau problemos, jeigu senas automobilis vos užsikuria prie žemos temperatūros... :smoke:
2012-02-02 16:54 wrote: Juokinga tai , kad pasatas 94 metu usikuria laisvai , o sitas 02 ir nesikuria :D
2012-02-02 17:05 zarachas wrote: Krč tai ko pas mus klausi patarimo, jeigu kaip ir dažnas lietuvis perki metus? Arba ridą. Čia, kad automobilis gražiai atrodo ir dar važiuoja, tai nereiškia, kad jis geras ir pan. Pasakyti galima daug ką, bet tai nereiškia, ar tiesa ir t.t. Pats sunkiai pardavinėjau automobilius, nes sakydavau tiesą, po to pabandžiau sumeluoti ir vuolę, išėjo į marčias. Aišku susitaikiau su beta, bet tas nepatiko, nes žmonės baidosi, kai pasakai, kad ir smulkius defektus, nes jie galvoja, kad tas variantas, kur nieko nesako, kur viskas tvarkoje, yra geresnis, o tik po to jiems daeina, jog nusipirko paskutinį šūdą. Krč išvada tokia, kad ne metus lygink, o variklio stovį, tarkim kompresiją, ridą ir pan. (ridą, tai ne spidometre, o realią)... :thumbdown:
Automobiliais as prekiaut ir pats prekiauju ir po siai dienai ir sau ir sita fontera pirkau voketijoi pats ne deda kazys man ja atvare... Esme tau sakau kad tikrinti tie visi dalykai kompresija ir t.t paskaityk idemiau , o ne skaites nerasinek tada isvis. Tiesiog gal klausiu gal kam yra buve su tokio tipo varikliu panasiai.. O metu nieks cia neperka o buvo pasakyt , kad keista nes pasatas droztas ir dadroztas jau gerokai ;)o kaip tu kam melavai ar namelavai nelabai man idomu ;)
4021 / 0
2012-02-02 17:47
2012-02-02 16:54 wrote: Juokinga tai , kad pasatas 94 metu usikuria laisvai , o sitas 02 ir nesikuria :D
2012-02-02 17:05 zarachas wrote: Krč tai ko pas mus klausi patarimo, jeigu kaip ir dažnas lietuvis perki metus? Arba ridą. Čia, kad automobilis gražiai atrodo ir dar važiuoja, tai nereiškia, kad jis geras ir pan. Pasakyti galima daug ką, bet tai nereiškia, ar tiesa ir t.t. Pats sunkiai pardavinėjau automobilius, nes sakydavau tiesą, po to pabandžiau sumeluoti ir vuolę, išėjo į marčias. Aišku susitaikiau su beta, bet tas nepatiko, nes žmonės baidosi, kai pasakai, kad ir smulkius defektus, nes jie galvoja, kad tas variantas, kur nieko nesako, kur viskas tvarkoje, yra geresnis, o tik po to jiems daeina, jog nusipirko paskutinį šūdą. Krč išvada tokia, kad ne metus lygink, o variklio stovį, tarkim kompresiją, ridą ir pan. (ridą, tai ne spidometre, o realią)... :thumbdown:
2012-02-02 17:31 wrote: Automobiliais as prekiaut ir pats prekiauju ir po siai dienai ir sau ir sita fontera pirkau voketijoi pats ne deda kazys man ja atvare... Esme tau sakau kad tikrinti tie visi dalykai kompresija ir t.t paskaityk idemiau , o ne skaites nerasinek tada isvis. Tiesiog gal klausiu gal kam yra buve su tokio tipo varikliu panasiai.. O metu nieks cia neperka o buvo pasakyt , kad keista nes pasatas droztas ir dadroztas jau gerokai ;)o kaip tu kam melavai ar namelavai nelabai man idomu ;)
Tai tu pats sau prieštarauji. Kuo jis drožtas ir dadrožtas? Dėl to, kad nesaugai? Ten, kad jis neplaunamas, nevalomas ir niekas jam neprižiūrima profilaktiškai, tai dar nereiškia, kad jis turi nesikurti, nes principas ne tame. Skaičiau, bet toks jausmas, kad pats tik akimis permetei ir nieko neįsisavinai, kas tau buvo parašyta, taip kad nesiskųsk ir neverk čia, kad senas automobilis neužsikuria. Kaip prižiūri - taip ir turi...
It's not a hobby - it's way of life!
477 / 0
2012-02-02 17:48
nu cia temos autorius sudavei paskutini posta. Cia zmones rimtai padet nori, o Tu kazkaip pakeitei gaida...
zarachas teisus, zmones metus perka. Turiu sena V 740 td, kai nusipirkau kolegos juokesi is manes, o as juokiausi is ju . Naujesnes kartais imu ant pardavimo, o savo Volvo parduoti visai nenoriu ir aplinkiniu nuomone man nelabai rupi, nors automobiliui virs 20m jau. Bet teisinga....cia ne ta tema, cia niekam neidomu. Padekit issprest beda, ai negalit, tai eikit na.....
use google before asking stupid questions
3586 / 0
2012-02-02 17:52
2012-02-02 17:48 bimbleidas wrote: nu cia temos autorius sudavei paskutini posta. Cia zmones rimtai padet nori, o Tu kazkaip pakeitei gaida...
zarachas teisus, zmones metus perka. Turiu sena V 740 td, kai nusipirkau kolegos juokesi is manes, o as juokiausi is ju :lol:. Naujesnes kartais imu ant pardavimo, o savo Volvo parduoti visai nenoriu :smoke: ir aplinkiniu nuomone man nelabai rupi, nors automobiliui virs 20m jau. Bet teisinga....cia ne ta tema, cia niekam neidomu. Padekit issprest beda, ai negalit, tai eikit na..... :beer:
tas volvukas patvarus ir konfortiskas teko 3 metus tureti
2012-02-02 17:53
2012-02-02 14:31 bimbleidas wrote: as savo siandien prie -26 su visom mirusiom zvakem uzkuriau :smilewink::thumbup:
Tavo zvakes pakeistos, bet ar jos syla ? Ta pr ar jas rele suveikdina ?
Ir klausimas kaip nesiveda, ar griebia ir nesiveda, ar net negriebia ? Tokiai temperaturai esant, netgi i statoil'o kura nepamaisytu priedu ipilti :drink:
Sitam forume fantastikos daugiau nei zvaigdziu karuose. Zmones netikekit visai sitais komentatoriais jie kaikurie net masinos neturi, arba isvis net rato nera pakeite...
2012-02-02 18:07
2012-02-02 17:05 zarachas wrote: Krč tai ko pas mus klausi patarimo, jeigu kaip ir dažnas lietuvis perki metus? Arba ridą. Čia, kad automobilis gražiai atrodo ir dar važiuoja, tai nereiškia, kad jis geras ir pan. Pasakyti galima daug ką, bet tai nereiškia, ar tiesa ir t.t. Pats sunkiai pardavinėjau automobilius, nes sakydavau tiesą, po to pabandžiau sumeluoti ir vuolę, išėjo į marčias. Aišku susitaikiau su beta, bet tas nepatiko, nes žmonės baidosi, kai pasakai, kad ir smulkius defektus, nes jie galvoja, kad tas variantas, kur nieko nesako, kur viskas tvarkoje, yra geresnis, o tik po to jiems daeina, jog nusipirko paskutinį šūdą. Krč išvada tokia, kad ne metus lygink, o variklio stovį, tarkim kompresiją, ridą ir pan. (ridą, tai ne spidometre, o realią)... :thumbdown:
2012-02-02 17:31 wrote: Automobiliais as prekiaut ir pats prekiauju ir po siai dienai ir sau ir sita fontera pirkau voketijoi pats ne deda kazys man ja atvare... Esme tau sakau kad tikrinti tie visi dalykai kompresija ir t.t paskaityk idemiau , o ne skaites nerasinek tada isvis. Tiesiog gal klausiu gal kam yra buve su tokio tipo varikliu panasiai.. O metu nieks cia neperka o buvo pasakyt , kad keista nes pasatas droztas ir dadroztas jau gerokai ;)o kaip tu kam melavai ar namelavai nelabai man idomu ;)
2012-02-02 17:47 zarachas wrote: Tai tu pats sau prieštarauji. Kuo jis drožtas ir dadrožtas? Dėl to, kad nesaugai? Ten, kad jis neplaunamas, nevalomas ir niekas jam neprižiūrima profilaktiškai, tai dar nereiškia, kad jis turi nesikurti, nes principas ne tame. Skaičiau, bet toks jausmas, kad pats tik akimis permetei ir nieko neįsisavinai, kas tau buvo parašyta, taip kad nesiskųsk ir neverk čia, kad senas automobilis neužsikuria. Kaip prižiūri - taip ir turi... :thumbup:
dadroztas tame kad jo rida jau perkopus 500 tuk ir tikrai jai tiek demsio kiek fornterai niekas gyvenime skyres nebuvo.:) as tau sakua, kad fronterai tikrinau ta kompresija ir t.t o tu man kalbi apie kompresija tad man atrodo ne as kasko neisisavinu o tu kasko nedaskaitai ;)
4021 / 0
2012-02-02 18:13
2012-02-02 17:31 wrote: Automobiliais as prekiaut ir pats prekiauju ir po siai dienai ir sau ir sita fontera pirkau voketijoi pats ne deda kazys man ja atvare... Esme tau sakau kad tikrinti tie visi dalykai kompresija ir t.t paskaityk idemiau , o ne skaites nerasinek tada isvis. Tiesiog gal klausiu gal kam yra buve su tokio tipo varikliu panasiai.. O metu nieks cia neperka o buvo pasakyt , kad keista nes pasatas droztas ir dadroztas jau gerokai ;)o kaip tu kam melavai ar namelavai nelabai man idomu ;)
2012-02-02 17:47 zarachas wrote: Tai tu pats sau prieštarauji. Kuo jis drožtas ir dadrožtas? Dėl to, kad nesaugai? Ten, kad jis neplaunamas, nevalomas ir niekas jam neprižiūrima profilaktiškai, tai dar nereiškia, kad jis turi nesikurti, nes principas ne tame. Skaičiau, bet toks jausmas, kad pats tik akimis permetei ir nieko neįsisavinai, kas tau buvo parašyta, taip kad nesiskųsk ir neverk čia, kad senas automobilis neužsikuria. Kaip prižiūri - taip ir turi... :thumbup:
2012-02-02 18:07 wrote: dadroztas tame kad jo rida jau perkopus 500 tuk ir tikrai jai tiek demsio kiek fornterai niekas gyvenime skyres nebuvo.:) as tau sakua, kad fronterai tikrinau ta kompresija ir t.t o tu man kalbi apie kompresija tad man atrodo ne as kasko neisisavinu o tu kasko nedaskaitai ;)
Tai jeigu perkopus tik pusę limono, tai jau dadrožta? Ar tu žinai, kiek kokių 10 metų senumo automobiliai pravažiuoja kilometrų? Tikrai ne du ar tris štukas gabalų, kiek yra rašoma skelbimuose... Pasak vieno draugo motinos, tai "automobilį pardaviau tik atsukus ridą". Nebūtų Lietuva... O ką aš kalbu apie tą kompresiją? Minėjau, kad kalbu apie tavo Opel Frontera? Kalbėjau bendrai, taip kad pamatęs žodį "kompresija" čia nečiešink to, ko nėra ir nebuvo...
It's not a hobby - it's way of life!
477 / 0
2012-02-02 18:15
2012-02-02 14:31 bimbleidas wrote: as savo siandien prie -26 su visom mirusiom zvakem uzkuriau :smilewink::thumbup:
Tavo zvakes pakeistos, bet ar jos syla ? Ta pr ar jas rele suveikdina ?
Ir klausimas kaip nesiveda, ar griebia ir nesiveda, ar net negriebia ? Tokiai temperaturai esant, netgi i statoil'o kura nepamaisytu priedu ipilti :drink:
2012-02-02 17:53 wrote: Sitam forume fantastikos daugiau nei zvaigdziu karuose. Zmones netikekit visai sitais komentatoriais jie kaikurie net masinos neturi, arba isvis net rato nera pakeite... :thumbdown:
turi masinas ir ne viena, o apie remonta supranta gerokai daugiau, nei didesne dalis cia besilankanciu
Autogido forumas, kaip ir daugumas kitu forumu Lietuvoje, vienas ant kito tik pamazgas pila ir gatavi i gerkle isikibti, todel net nepikta girdeti "komplimentus". Juk visus aplinkui loxais laikyti pas mus jau tapo norma ar ne
use google before asking stupid questions
2012-02-02 18:19
2012-02-02 17:48 bimbleidas wrote: nu cia temos autorius sudavei paskutini posta. Cia zmones rimtai padet nori, o Tu kazkaip pakeitei gaida...
zarachas teisus, zmones metus perka. Turiu sena V 740 td, kai nusipirkau kolegos juokesi is manes, o as juokiausi is ju :lol:. Naujesnes kartais imu ant pardavimo, o savo Volvo parduoti visai nenoriu :smoke: ir aplinkiniu nuomone man nelabai rupi, nors automobiliui virs 20m jau. Bet teisinga....cia ne ta tema, cia niekam neidomu. Padekit issprest beda, ai negalit, tai eikit na..... :beer:
patikek tokiu volvu kaip tavo ir pilna nesivedanciu tad nieko tame baisaus nematau.. O apie metu prikima as nesakiau o pasakiau kaip fakta, kad juokinga kad 94 vedasi geriau bet jokiu budu kad vat 02 metu ji geresne turi but. as pasklaust apie konkrecia problema norejau o ne i pievas atsakymu jei konkretaus nieko pasakyt negalima tai kam isvis rasineti ;) pasake apie voztuveli as jam dekingas us tai :)
2012-02-02 18:22
2012-02-02 17:47 zarachas wrote: Tai tu pats sau prieštarauji. Kuo jis drožtas ir dadrožtas? Dėl to, kad nesaugai? Ten, kad jis neplaunamas, nevalomas ir niekas jam neprižiūrima profilaktiškai, tai dar nereiškia, kad jis turi nesikurti, nes principas ne tame. Skaičiau, bet toks jausmas, kad pats tik akimis permetei ir nieko neįsisavinai, kas tau buvo parašyta, taip kad nesiskųsk ir neverk čia, kad senas automobilis neužsikuria. Kaip prižiūri - taip ir turi... :thumbup:
2012-02-02 18:07 wrote: dadroztas tame kad jo rida jau perkopus 500 tuk ir tikrai jai tiek demsio kiek fornterai niekas gyvenime skyres nebuvo.:) as tau sakua, kad fronterai tikrinau ta kompresija ir t.t o tu man kalbi apie kompresija tad man atrodo ne as kasko neisisavinu o tu kasko nedaskaitai ;)
2012-02-02 18:13 zarachas wrote: Tai jeigu perkopus tik pusę limono, tai jau dadrožta? Ar tu žinai, kiek kokių 10 metų senumo automobiliai pravažiuoja kilometrų? Tikrai ne du ar tris štukas gabalų, kiek yra rašoma skelbimuose... :lol: Pasak vieno draugo motinos, tai "automobilį pardaviau tik atsukus ridą". Nebūtų Lietuva... :smoke: O ką aš kalbu apie tą kompresiją? Minėjau, kad kalbu apie tavo Opel Frontera? Kalbėjau bendrai, taip kad pamatęs žodį "kompresija" čia nečiešink to, ko nėra ir nebuvo... :beer:
ne nu su tavim sunku as tau sakau kad tuos puse limo ar kiek ten tikrai tos ridos yra jos niekas nepriziurejo normaliai ;) O bendrai pakalbet gali eiti is skilti varikiai ir kalbek bendrai ar kaip ten nori as klausiu konkreciai ir tikiuosi konkretaus atsakymo :) ir gincitis cia dbr nera prasmes ir nuo to manau masina geriau vestis neprades bet dekuj tau del voztuvelio :)
477 / 0
2012-02-02 18:25
2012-02-02 17:48 bimbleidas wrote: nu cia temos autorius sudavei paskutini posta. Cia zmones rimtai padet nori, o Tu kazkaip pakeitei gaida...
zarachas teisus, zmones metus perka. Turiu sena V 740 td, kai nusipirkau kolegos juokesi is manes, o as juokiausi is ju :lol:. Naujesnes kartais imu ant pardavimo, o savo Volvo parduoti visai nenoriu :smoke: ir aplinkiniu nuomone man nelabai rupi, nors automobiliui virs 20m jau. Bet teisinga....cia ne ta tema, cia niekam neidomu. Padekit issprest beda, ai negalit, tai eikit na..... :beer:
2012-02-02 18:19 wrote: patikek tokiu volvu kaip tavo ir pilna nesivedanciu tad nieko tame baisaus nematau.. O apie metu prikima as nesakiau o pasakiau kaip fakta, kad juokinga kad 94 vedasi geriau bet jokiu budu kad vat 02 metu ji geresne turi but. as pasklaust apie konkrecia problema norejau o ne i pievas atsakymu jei konkretaus nieko pasakyt negalima tai kam isvis rasineti ;) pasake apie voztuveli as jam dekingas us tai :)
Volvo as tokiu oru net nebandau uzvesti , o be to ji dabar stovi nevazinejama.
Vedziau ryte visai ne Volvo, o kita masina kuri taip pat 2002m
use google before asking stupid questions
4021 / 0
2012-02-02 18:34
2012-02-02 18:07 wrote: dadroztas tame kad jo rida jau perkopus 500 tuk ir tikrai jai tiek demsio kiek fornterai niekas gyvenime skyres nebuvo.:) as tau sakua, kad fronterai tikrinau ta kompresija ir t.t o tu man kalbi apie kompresija tad man atrodo ne as kasko neisisavinu o tu kasko nedaskaitai ;)
2012-02-02 18:13 zarachas wrote: Tai jeigu perkopus tik pusę limono, tai jau dadrožta? Ar tu žinai, kiek kokių 10 metų senumo automobiliai pravažiuoja kilometrų? Tikrai ne du ar tris štukas gabalų, kiek yra rašoma skelbimuose... :lol: Pasak vieno draugo motinos, tai "automobilį pardaviau tik atsukus ridą". Nebūtų Lietuva... :smoke: O ką aš kalbu apie tą kompresiją? Minėjau, kad kalbu apie tavo Opel Frontera? Kalbėjau bendrai, taip kad pamatęs žodį "kompresija" čia nečiešink to, ko nėra ir nebuvo... :beer:
2012-02-02 18:22 wrote: ne nu su tavim sunku as tau sakau kad tuos puse limo ar kiek ten tikrai tos ridos yra jos niekas nepriziurejo normaliai ;) O bendrai pakalbet gali eiti is skilti varikiai ir kalbek bendrai ar kaip ten nori as klausiu konkreciai ir tikiuosi konkretaus atsakymo :) ir gincitis cia dbr nera prasmes ir nuo to manau masina geriau vestis neprades bet dekuj tau del voztuvelio :)
Nu tai tiek dar kol kas suprantu. Aš skaitau, ką rašai, jei ką. O ką tu laikai priežiūra ir nepriežiūra? Kiekvienas elementarius dalykus gali suprasti skirtingai, dėl to ir kyla ginčai ir t.t. Kaip sakant - kiek žmonių, tai tiek ir nuomonių. Tai ten tik palyginimas, o ne pievinimas. Krč, pamiršk, jei nesugebi NORS perskaityti, nes čia dabar gaunasi pilstymas iš tuščio į kiaurą arba neperskaitytos knygos analizavimas pagal pavadinimą. Nesvarbu. Tai ko tu dar nori? Mes galim čia prifantazuoti pradedant tuo kuro vožtuvėliu ir baigiant kuro filtru. Reikia bandyti, o ne klausinėti, kas dar, nes kartais ir tas vienas žodis yra atsakymas, o čia kad kai kurie spėlios ar dės tave į šunio dienas, tai kaip ir pats sakei - dėl to tavo automobilis neužsikurs ir nesvarbu, kurie ten metai ar kokia rida, esmė STOVIS...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-02 18:39
2012-02-02 18:13 zarachas wrote: Tai jeigu perkopus tik pusę limono, tai jau dadrožta? Ar tu žinai, kiek kokių 10 metų senumo automobiliai pravažiuoja kilometrų? Tikrai ne du ar tris štukas gabalų, kiek yra rašoma skelbimuose... :lol: Pasak vieno draugo motinos, tai "automobilį pardaviau tik atsukus ridą". Nebūtų Lietuva... :smoke: O ką aš kalbu apie tą kompresiją? Minėjau, kad kalbu apie tavo Opel Frontera? Kalbėjau bendrai, taip kad pamatęs žodį "kompresija" čia nečiešink to, ko nėra ir nebuvo... :beer:
2012-02-02 18:22 wrote: ne nu su tavim sunku as tau sakau kad tuos puse limo ar kiek ten tikrai tos ridos yra jos niekas nepriziurejo normaliai ;) O bendrai pakalbet gali eiti is skilti varikiai ir kalbek bendrai ar kaip ten nori as klausiu konkreciai ir tikiuosi konkretaus atsakymo :) ir gincitis cia dbr nera prasmes ir nuo to manau masina geriau vestis neprades bet dekuj tau del voztuvelio :)
2012-02-02 18:34 zarachas wrote: Nu tai tiek dar kol kas suprantu. Aš skaitau, ką rašai, jei ką. O ką tu laikai priežiūra ir nepriežiūra? Kiekvienas elementarius dalykus gali suprasti skirtingai, dėl to ir kyla ginčai ir t.t. Kaip sakant - kiek žmonių, tai tiek ir nuomonių. Tai ten tik palyginimas, o ne pievinimas. Krč, pamiršk, jei nesugebi NORS perskaityti, nes čia dabar gaunasi pilstymas iš tuščio į kiaurą arba neperskaitytos knygos analizavimas pagal pavadinimą. Nesvarbu. Tai ko tu dar nori? Mes galim čia prifantazuoti pradedant tuo kuro vožtuvėliu ir baigiant kuro filtru. Reikia bandyti, o ne klausinėti, kas dar, nes kartais ir tas vienas žodis yra atsakymas, o čia kad kai kurie spėlios ar dės tave į šunio dienas, tai kaip ir pats sakei - dėl to tavo automobilis neužsikurs ir nesvarbu, kurie ten metai ar kokia rida, esmė STOVIS... :beer:
Patikek viska ir darau o ne skaitineju kas ka pasake bet nieko nebandau tiesiog masina kiekviena diena reikalinga tat norisi , kad usivestu, viska isbandziau beliko vozuvelis tas , ryt desiu matysiu kaip bus :)o gincitis tai net prasmes ir laiko nepatau geriau jau ka gincitis nueisiu ir pasikrapstysiu prie auto dai gal ta problema rasiu
4021 / 0
2012-02-02 18:44
2012-02-02 18:22 wrote: ne nu su tavim sunku as tau sakau kad tuos puse limo ar kiek ten tikrai tos ridos yra jos niekas nepriziurejo normaliai ;) O bendrai pakalbet gali eiti is skilti varikiai ir kalbek bendrai ar kaip ten nori as klausiu konkreciai ir tikiuosi konkretaus atsakymo :) ir gincitis cia dbr nera prasmes ir nuo to manau masina geriau vestis neprades bet dekuj tau del voztuvelio :)
2012-02-02 18:34 zarachas wrote: Nu tai tiek dar kol kas suprantu. Aš skaitau, ką rašai, jei ką. O ką tu laikai priežiūra ir nepriežiūra? Kiekvienas elementarius dalykus gali suprasti skirtingai, dėl to ir kyla ginčai ir t.t. Kaip sakant - kiek žmonių, tai tiek ir nuomonių. Tai ten tik palyginimas, o ne pievinimas. Krč, pamiršk, jei nesugebi NORS perskaityti, nes čia dabar gaunasi pilstymas iš tuščio į kiaurą arba neperskaitytos knygos analizavimas pagal pavadinimą. Nesvarbu. Tai ko tu dar nori? Mes galim čia prifantazuoti pradedant tuo kuro vožtuvėliu ir baigiant kuro filtru. Reikia bandyti, o ne klausinėti, kas dar, nes kartais ir tas vienas žodis yra atsakymas, o čia kad kai kurie spėlios ar dės tave į šunio dienas, tai kaip ir pats sakei - dėl to tavo automobilis neužsikurs ir nesvarbu, kurie ten metai ar kokia rida, esmė STOVIS... :beer:
2012-02-02 18:39 wrote: Patikek viska ir darau o ne skaitineju kas ka pasake bet nieko nebandau tiesiog masina kiekviena diena reikalinga tat norisi , kad usivestu, viska isbandziau beliko vozuvelis tas , ryt desiu matysiu kaip bus :)o gincitis tai net prasmes ir laiko nepatau geriau jau ka gincitis nueisiu ir pasikrapstysiu prie auto dai gal ta problema rasiu :beer:
Dar neaišku kas ten pas tave tam kuro bake darosi ir žarnose. Nu čia jau reikia žaisti, keisti ir tikrinti vieną dalyką po kito. Juk tarkim neįlįsi į kuro siurblį. Šiaip ar taip sėkmės...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-02 19:01
2012-02-02 18:34 zarachas wrote: Nu tai tiek dar kol kas suprantu. Aš skaitau, ką rašai, jei ką. O ką tu laikai priežiūra ir nepriežiūra? Kiekvienas elementarius dalykus gali suprasti skirtingai, dėl to ir kyla ginčai ir t.t. Kaip sakant - kiek žmonių, tai tiek ir nuomonių. Tai ten tik palyginimas, o ne pievinimas. Krč, pamiršk, jei nesugebi NORS perskaityti, nes čia dabar gaunasi pilstymas iš tuščio į kiaurą arba neperskaitytos knygos analizavimas pagal pavadinimą. Nesvarbu. Tai ko tu dar nori? Mes galim čia prifantazuoti pradedant tuo kuro vožtuvėliu ir baigiant kuro filtru. Reikia bandyti, o ne klausinėti, kas dar, nes kartais ir tas vienas žodis yra atsakymas, o čia kad kai kurie spėlios ar dės tave į šunio dienas, tai kaip ir pats sakei - dėl to tavo automobilis neužsikurs ir nesvarbu, kurie ten metai ar kokia rida, esmė STOVIS... :beer:
2012-02-02 18:39 wrote: Patikek viska ir darau o ne skaitineju kas ka pasake bet nieko nebandau tiesiog masina kiekviena diena reikalinga tat norisi , kad usivestu, viska isbandziau beliko vozuvelis tas , ryt desiu matysiu kaip bus :)o gincitis tai net prasmes ir laiko nepatau geriau jau ka gincitis nueisiu ir pasikrapstysiu prie auto dai gal ta problema rasiu :beer:
2012-02-02 18:44 zarachas wrote: Dar neaišku kas ten pas tave tam kuro bake darosi ir žarnose. Nu čia jau reikia žaisti, keisti ir tikrinti vieną dalyką po kito. Juk tarkim neįlįsi į kuro siurblį. Šiaip ar taip sėkmės... :beer:
Bandysiu kaip ka isiaiskinsiu pranesiu, gal kap pagelbes:)
4021 / 0
2012-02-03 13:08
Sėkmės...
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-17 00:42
2012-02-02 14:06 wrote: Sveiki turiu toky klausimą Opel Frontera 2.2 DTI 85 kw. Per salčius nenori kurtis žvakės pakeistos , kuro oro filtras pakeistas, akumas naujas, kuras is statoilo kas dar gali buti ? :0

sveki mano pastebejimas pernai blogai kuresi ziema sia vasara restauravo siurbli dabar kuriasi gerai Opel Frontera 2.2 DTI 85 kw.
4021 / 0
2012-02-18 18:46
2012-02-02 14:06 wrote: Sveiki turiu toky klausimą Opel Frontera 2.2 DTI 85 kw. Per salčius nenori kurtis žvakės pakeistos , kuro oro filtras pakeistas, akumas naujas, kuras is statoilo kas dar gali buti ? :0

2012-02-17 00:42 wrote: sveki mano pastebejimas pernai blogai kuresi ziema sia vasara restauravo siurbli dabar kuriasi gerai Opel Frontera 2.2 DTI 85 kw.
Nu tai taip. Kai restauruoji arba pakeiti kuro siurblį, tada viskas OK, tik aišku neilgam... :(
It's not a hobby - it's way of life!
2012-02-19 21:29
2012-02-02 14:06 wrote: Sveiki turiu toky klausimą Opel Frontera 2.2 DTI 85 kw. Per salčius nenori kurtis žvakės pakeistos , kuro oro filtras pakeistas, akumas naujas, kuras is statoilo kas dar gali buti ? :0

2012-02-17 00:42 wrote: sveki mano pastebejimas pernai blogai kuresi ziema sia vasara restauravo siurbli dabar kuriasi gerai Opel Frontera 2.2 DTI 85 kw.
2012-02-18 18:46 zarachas wrote: Nu tai taip. Kai restauruoji arba pakeiti kuro siurblį, tada viskas OK, tik aišku neilgam... :(
uz uzvedima kuro siurblyje atsako mazas stumuokliukas korpusas siurblio padiles ko pasekoje sis nesudaro reikemo slegio.siu siurbliu resursas iki 200 tuks. tas pasireikia salcio metu . pas mane praeita ziema sunkei kuresi su naujom zvakem . vasara sugedo elektrine dalis tad keite ir korpusa su stumokliuOpel Frontera 2.2 DTI 85 kw
4021 / 0
2012-02-23 16:46
2012-02-17 00:42 wrote: sveki mano pastebejimas pernai blogai kuresi ziema sia vasara restauravo siurbli dabar kuriasi gerai Opel Frontera 2.2 DTI 85 kw.
2012-02-18 18:46 zarachas wrote: Nu tai taip. Kai restauruoji arba pakeiti kuro siurblį, tada viskas OK, tik aišku neilgam... :(
2012-02-19 21:29 wrote: uz uzvedima kuro siurblyje atsako mazas stumuokliukas korpusas siurblio padiles ko pasekoje sis nesudaro reikemo slegio.siu siurbliu resursas iki 200 tuks. tas pasireikia salcio metu . pas mane praeita ziema sunkei kuresi su naujom zvakem . vasara sugedo elektrine dalis tad keite ir korpusa su stumokliuOpel Frontera 2.2 DTI 85 kw
Mano mokytojui vasarą parėjo, dar per pačius karščius. Tik tiek, kad pas jį 2.0 l ir 74 kW, bet kaip suprantu, tai čia jų liga, litražas neturi reikšmės... :(
It's not a hobby - it's way of life!
3586 / 0
2012-02-23 16:56
2012-02-17 00:42 wrote: sveki mano pastebejimas pernai blogai kuresi ziema sia vasara restauravo siurbli dabar kuriasi gerai Opel Frontera 2.2 DTI 85 kw.
2012-02-18 18:46 zarachas wrote: Nu tai taip. Kai restauruoji arba pakeiti kuro siurblį, tada viskas OK, tik aišku neilgam... :(
2012-02-19 21:29 wrote: uz uzvedima kuro siurblyje atsako mazas stumuokliukas korpusas siurblio padiles ko pasekoje sis nesudaro reikemo slegio.siu siurbliu resursas iki 200 tuks. tas pasireikia salcio metu . pas mane praeita ziema sunkei kuresi su naujom zvakem . vasara sugedo elektrine dalis tad keite ir korpusa su stumokliuOpel Frontera 2.2 DTI 85 kw
tai reikia su galva galvoti kokiuose masinuose buna dar tokie siurbliai ir nereikes pora stuke atiduoti o dabar vel rekiat kad brangu pirkit golf 2 bus pigu jums manau
4021 / 0
2012-02-23 17:00
2012-02-18 18:46 zarachas wrote: Nu tai taip. Kai restauruoji arba pakeiti kuro siurblį, tada viskas OK, tik aišku neilgam... :(
2012-02-19 21:29 wrote: uz uzvedima kuro siurblyje atsako mazas stumuokliukas korpusas siurblio padiles ko pasekoje sis nesudaro reikemo slegio.siu siurbliu resursas iki 200 tuks. tas pasireikia salcio metu . pas mane praeita ziema sunkei kuresi su naujom zvakem . vasara sugedo elektrine dalis tad keite ir korpusa su stumokliuOpel Frontera 2.2 DTI 85 kw
2012-02-23 16:56 assas wrote: tai reikia su galva galvoti kokiuose masinuose buna dar tokie siurbliai ir nereikes pora stuke atiduoti o dabar vel rekiat kad brangu pirkit golf 2 bus pigu jums manau
Tai čia tik Opel'iuose, bet žiūriu nelaiko tiek 2, 0 l, tiek 2, 2 l varikliai dėl tų nevykusių kuro siurblių... :(
It's not a hobby - it's way of life!
2012-03-23 21:03
2012-02-19 21:29 wrote: uz uzvedima kuro siurblyje atsako mazas stumuokliukas korpusas siurblio padiles ko pasekoje sis nesudaro reikemo slegio.siu siurbliu resursas iki 200 tuks. tas pasireikia salcio metu . pas mane praeita ziema sunkei kuresi su naujom zvakem . vasara sugedo elektrine dalis tad keite ir korpusa su stumokliuOpel Frontera 2.2 DTI 85 kw
2012-02-23 16:56 assas wrote: tai reikia su galva galvoti kokiuose masinuose buna dar tokie siurbliai ir nereikes pora stuke atiduoti o dabar vel rekiat kad brangu pirkit golf 2 bus pigu jums manau
2012-02-23 17:00 zarachas wrote: Tai čia tik Opel'iuose, bet žiūriu nelaiko tiek 2, 0 l, tiek 2, 2 l varikliai dėl tų nevykusių kuro siurblių... :(
vis kalbat apie siurbli, kaip cia pigiau issisukti ir visi (dauguma ) pasirenka siurblio restauracija, na kur nors pas specus sumoka 800-1000 Lt., ir ka neilgam... As rasau todel kad katik pats susiduriasu su tokiomis problemomis. Tik dabar jau viska zinau, pats patyriau ir kitiems patariu. -Neuzsiimkit taupymu ten kur nera garantiju, arba pirkti kapitaliskai suremontuota, arba is vaziuojancios(mazai pravaziavusios) masinos.Ir pries statant i savo auto tai rekomenduociau patikrinti BoscH siurbliu servise.O SIAIP PARDUODU GERA PATIKRINTA SIURBLI ...016 (868744556)
1687 / 0
2012-03-23 21:07
2012-02-23 16:56 assas wrote: tai reikia su galva galvoti kokiuose masinuose buna dar tokie siurbliai ir nereikes pora stuke atiduoti o dabar vel rekiat kad brangu pirkit golf 2 bus pigu jums manau
2012-02-23 17:00 zarachas wrote: Tai čia tik Opel'iuose, bet žiūriu nelaiko tiek 2, 0 l, tiek 2, 2 l varikliai dėl tų nevykusių kuro siurblių... :(
2012-03-23 21:03 wrote: vis kalbat apie siurbli, kaip cia pigiau issisukti ir visi (dauguma ) pasirenka siurblio restauracija, na kur nors pas specus sumoka 800-1000 Lt., ir ka neilgam... As rasau todel kad katik pats susiduriasu su tokiomis problemomis. Tik dabar jau viska zinau, pats patyriau ir kitiems patariu. -Neuzsiimkit taupymu ten kur nera garantiju, arba pirkti kapitaliskai suremontuota, arba is vaziuojancios(mazai pravaziavusios) masinos.Ir pries statant i savo auto tai rekomenduociau patikrinti BoscH siurbliu servise.O SIAIP PARDUODU GERA PATIKRINTA SIURBLI ...016 (868744556)
o kur rasti tą mažai pravažiavusią
4021 / 0
2012-03-25 17:18
2012-02-23 17:00 zarachas wrote: Tai čia tik Opel'iuose, bet žiūriu nelaiko tiek 2, 0 l, tiek 2, 2 l varikliai dėl tų nevykusių kuro siurblių... :(
2012-03-23 21:03 wrote: vis kalbat apie siurbli, kaip cia pigiau issisukti ir visi (dauguma ) pasirenka siurblio restauracija, na kur nors pas specus sumoka 800-1000 Lt., ir ka neilgam... As rasau todel kad katik pats susiduriasu su tokiomis problemomis. Tik dabar jau viska zinau, pats patyriau ir kitiems patariu. -Neuzsiimkit taupymu ten kur nera garantiju, arba pirkti kapitaliskai suremontuota, arba is vaziuojancios(mazai pravaziavusios) masinos.Ir pries statant i savo auto tai rekomenduociau patikrinti BoscH siurbliu servise.O SIAIP PARDUODU GERA PATIKRINTA SIURBLI ...016 (868744556)
2012-03-23 21:07 pumpkin wrote: o kur rasti tą mažai pravažiavusią:lol:
Skelbimuose, kurios dažniausiai būna daužtos, degę arba su variklio defekto... Na, dar su vairu dešinėje pusėje...
It's not a hobby - it's way of life!

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you