nissan x-trail katalizatorius

Created by User 2015-03-10
maumas(6778 / +1)
2015-03-10 14:01:37
2015-03-10 12:38:48 wrote:Na šiaip jau, truputį komiškai skamba tokie nusiskundimai,
kadangi kai viskas gerai ir nieko nepridirbta , DPF ir kitus filtrus
visi commorlailiniai aparatai valo ir/arba prapūtinėja, netgi mirko ir plauna spec.sistemos skysciu savarankiškai.

Nebent yra išimtis prancūziškame variklyje, arba knisa protą programiškai kasnors.Kai kuriu "prancuzu"jie automatiskai plaunami:)

Bent naujesnių metų nuo Huyundai iki Mercedes periodiškai variklis pats prapučia filtrą, pavaro riebesnį mišinį tad nereikia išsigast kai pasipila dūmų debesis lyg nei iš šio nei iš to.

Tai vyksta kokias 10min.

Galbut filtras uzsikišes ar užkepęs, uždžiūvęs iki tiek, kad jau neprasipučia, ir neissiplauna, nes pvz Peugeot-Ciotroen jis mirkomas specialiu skysčiu kuris yra sistemoje.Gal nepapildė autorius laiku to skysčio, arba kompas neduoda komandos prapūst, todel ir dega įspejimas?

Nzn konkreciai ar lygiai taip su Renault varikliu, esancius tame X-traile, bet turetu būti panasi sistema.

Na jei jau tarkim visai numiro piltras,
tai paėmiai ir pasikeitei i kitą,
kame remples?
Jei jau taip trukdo ta lemputė

:director:
2015-03-10 12:42:30 maumas wrote:filtru kainas parasyk:lol:Daugumai lietuviu tai yra ispudingi kastai
2015-03-10 13:13:28 wrote:Filtrai tai filtrai, bet išjungimo kainas pasistudijuokim.
Manau apie 100euru?
Jei klystu, pataisykit:)

Išjungimas tai tik programinis darbas.

O kur mechaninė dalis?

Reikia dar ir išpjauti, suvirinti,
ir dažnai programuojasi prieš ir po išpjovimo-2 kartus,
lakstymo daug, tačiau būna kad nepasiseka ir galutinis rezultatas =O
taciau lieki ir be pinigu ir normaliai netraukianciu varikliu.
Ta prasme jie aiskina kad viskas gerai, isjungtas, bet ECU durniuoja ir
nevaziuoja kaip turi.Tikrai buvo ne vienam zmogui.Ne vienas atvejis, kai varinejo rimtus zmones po keleta savaiciu visokie isjunginetojai.

Ir kas is to?
Ar ne perasciau
Prideti tarkim simta euru ir pasikeisti nauja filtra
(bent as taip manau, nezinau tiksliu filtru kainu, neteko pirkt)
:thumbup:
atversk ta galingas.lt kur nurodziau ir paskaityk, Bus aisku, kodel zmones imasi tu "isoperavimu"
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-03-10 13:13:28
2015-03-10 12:38:48 wrote:Na šiaip jau, truputį komiškai skamba tokie nusiskundimai,
kadangi kai viskas gerai ir nieko nepridirbta , DPF ir kitus filtrus
visi commorlailiniai aparatai valo ir/arba prapūtinėja, netgi mirko ir plauna spec.sistemos skysciu savarankiškai.

Nebent yra išimtis prancūziškame variklyje, arba knisa protą programiškai kasnors.Kai kuriu "prancuzu"jie automatiskai plaunami:)

Bent naujesnių metų nuo Huyundai iki Mercedes periodiškai variklis pats prapučia filtrą, pavaro riebesnį mišinį tad nereikia išsigast kai pasipila dūmų debesis lyg nei iš šio nei iš to.

Tai vyksta kokias 10min.

Galbut filtras uzsikišes ar užkepęs, uždžiūvęs iki tiek, kad jau neprasipučia, ir neissiplauna, nes pvz Peugeot-Ciotroen jis mirkomas specialiu skysčiu kuris yra sistemoje.Gal nepapildė autorius laiku to skysčio, arba kompas neduoda komandos prapūst, todel ir dega įspejimas?

Nzn konkreciai ar lygiai taip su Renault varikliu, esancius tame X-traile, bet turetu būti panasi sistema.

Na jei jau tarkim visai numiro piltras,
tai paėmiai ir pasikeitei i kitą,
kame remples?
Jei jau taip trukdo ta lemputė

:director:
2015-03-10 12:42:30 maumas wrote:filtru kainas parasyk:lol:Daugumai lietuviu tai yra ispudingi kastai
Filtrai tai filtrai, bet išjungimo kainas pasistudijuokim.
Manau apie 100euru?
Jei klystu, pataisykit:)

Išjungimas tai tik programinis darbas.

O kur mechaninė dalis?

Reikia dar ir išpjauti, suvirinti,
ir dažnai programuojasi prieš ir po išpjovimo-2 kartus,
lakstymo daug, tačiau būna kad nepasiseka ir galutinis rezultatas =O
taciau lieki ir be pinigu ir normaliai netraukianciu varikliu.
Ta prasme jie aiskina kad viskas gerai, isjungtas, bet ECU durniuoja ir
nevaziuoja kaip turi.Tikrai buvo ne vienam zmogui.Ne vienas atvejis, kai varinejo rimtus zmones po keleta savaiciu visokie isjunginetojai.

Ir kas is to?
Ar ne perasciau
Prideti tarkim simta euru ir pasikeisti nauja filtra
(bent as taip manau, nezinau tiksliu filtru kainu, neteko pirkt)
maumas(6778 / +1)
2015-03-10 12:42:30
2015-03-10 12:38:48 wrote:Na šiaip jau, truputį komiškai skamba tokie nusiskundimai,
kadangi kai viskas gerai ir nieko nepridirbta , DPF ir kitus filtrus
visi commorlailiniai aparatai valo ir/arba prapūtinėja, netgi mirko ir plauna spec.sistemos skysciu savarankiškai.

Nebent yra išimtis prancūziškame variklyje, arba knisa protą programiškai kasnors.Kai kuriu "prancuzu"jie automatiskai plaunami:)

Bent naujesnių metų nuo Huyundai iki Mercedes periodiškai variklis pats prapučia filtrą, pavaro riebesnį mišinį tad nereikia išsigast kai pasipila dūmų debesis lyg nei iš šio nei iš to.

Tai vyksta kokias 10min.

Galbut filtras uzsikišes ar užkepęs, uždžiūvęs iki tiek, kad jau neprasipučia, ir neissiplauna, nes pvz Peugeot-Ciotroen jis mirkomas specialiu skysčiu kuris yra sistemoje.Gal nepapildė autorius laiku to skysčio, arba kompas neduoda komandos prapūst, todel ir dega įspejimas?

Nzn konkreciai ar lygiai taip su Renault varikliu, esancius tame X-traile, bet turetu būti panasi sistema.

Na jei jau tarkim visai numiro piltras,
tai paėmiai ir pasikeitei i kitą,
kame remples?
Jei jau taip trukdo ta lemputė

:director:
filtru kainas parasyk:lol:Daugumai lietuviu tai yra ispudingi kastai
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-03-10 12:38:48
Na šiaip jau, truputį komiškai skamba tokie nusiskundimai,
kadangi kai viskas gerai ir nieko nepridirbta , DPF ir kitus filtrus
visi commorlailiniai aparatai valo ir/arba prapūtinėja, netgi mirko ir plauna spec.sistemos skysciu savarankiškai.

Nebent yra išimtis prancūziškame variklyje, arba knisa protą programiškai kasnors.Kai kuriu "prancuzu"jie automatiskai plaunami:)

Bent naujesnių metų nuo Huyundai iki Mercedes periodiškai variklis pats prapučia filtrą, pavaro riebesnį mišinį tad nereikia išsigast kai pasipila dūmų debesis lyg nei iš šio nei iš to.

Tai vyksta kokias 10min.

Galbut filtras uzsikišes ar užkepęs, uždžiūvęs iki tiek, kad jau neprasipučia, ir neissiplauna, nes pvz Peugeot-Ciotroen jis mirkomas specialiu skysčiu kuris yra sistemoje.Gal nepapildė autorius laiku to skysčio, arba kompas neduoda komandos prapūst, todel ir dega įspejimas?

Nzn konkreciai ar lygiai taip su Renault varikliu, esancius tame X-traile, bet turetu būti panasi sistema.

Na jei jau tarkim visai numiro piltras,
tai paėmiai ir pasikeitei i kitą,
kame remples?
Jei jau taip trukdo ta lemputė

maumas(6778 / +1)
2015-03-10 11:39:15
http://www.galingas.lt/DPF-FAP-isjungimas-naujienos na, nezinau, ar jus nezinot kas yra googleIr taip ne pirma karta kas nors ko nors neranda...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
User
2015-03-10 11:32:52
Sveiki, turiu x-trail'ą 2008 metų dizeliuką 2 l., yra viena problema kuri žiauriai užknisa- užsidega kietųjų dalelių filtro įspėjimo lemputė panėlėje. prieš keturis mėn. jau taip buvo, ilgos distancijos nepadėjo, reikėjo statyti ant kaladžių. kainavo nepigiai, praputimas + tepalų keitimas. dabar vėl tas pats. gal galima kaip nors sutvarkyti šitą problemą ilgesniam laikui.....
Have questions? send us a message here
Work hours: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Questions and comments