Kuro aktyvatorius

Created by User 2013-04-22
2013-04-22 14:06
Esu taip pat isigijes kuro aktyvatoriu MAGIKO, man jis pasiteisino, vazineju su juo virs menesio ir su pilnu baku nuvaziuoju apie 100 km daugiau nei be aktyvatoriaus. Ji reikia tiesiog teisingai pastatyti, man state servise ir viskas gerai! Rekomendavau draugams, kurie pasistate patenkinti, be to variklis zymiai tyliau pradejo dirbti.
2013-04-22 14:18
2013-04-22 14:06 wrote: Esu taip pat isigijes kuro aktyvatoriu MAGIKO, man jis pasiteisino, vazineju su juo virs menesio ir su pilnu baku nuvaziuoju apie 100 km daugiau nei be aktyvatoriaus. Ji reikia tiesiog teisingai pastatyti, man state servise ir viskas gerai! Rekomendavau draugams, kurie pasistate patenkinti, be to variklis zymiai tyliau pradejo dirbti.
.
2013-04-22 17:24
Laboratorinis bandymas atliktas neteisetai, VGTU rektorius apie tai nieko nezino, kaip ir nezino, kad zurnalistai filmavo kazkokius bandymus VGTU transporto laboratorijoje. Atliktas bandymas per 20 min. Realiai turetu buti issamus tyrimas, kuris truktu apie savaite. Bet VGTU transporto fakulteto variklio stendas, nera paruostas tokiam tyrimui kadangi negali pateikti teisingu parodymu, nes nera irengto perteklinio kuro sugrazinimo i sistema. Todel toks bandymas visiskai iskreipia tiesa. Be to, neaisku, kada buvo atlikta tersalu matavimo iranginio kalibracija. Bandymo metu tersalu matavimo irenginys pastoviai gedo. Noriu pabrezti, kad naudingumas nustatomas butent sio irengini pagalba. Tersalu parodymus fiksuoja laborantas, jis nera susistemintas t.y. ne kompiuteris fiksuoja nuolat besikeiciancius tersalu parodymus, o zmogus pasirenka viena is keliu parodymu ir uzraso. Veikia zmogiskumo faktorius. Todel greiciausiai grebiamas Pukalskas kazkieno uzsakymu padare nieko vertus bandymus, neisku kokiais sumetimais. Kieno uzsakymu, reiketu pagalvoti patiems... Be to, eteryje Pukalskas pripazino, kad: "degalu sanaudos praktiskai nepakito, jos svyravo siek tiek, be del tam tikru paklaidu, svyravo 1-2 proc ribose..., kad tersalai kazkiek pakito, bet tik angliavandeniliai". Zodziu pilste is tuscio i kiaura. Kaip ir veikia kaip ir neveikia. O zurnalistai si bandyma, kuriuo tyrimu nepavadinsi, prieme kaip uz gryna piniga. Bandymas atliktas prelimenarus ir netikslus, o pateikiant per ziniasklaida, turejo buti atliktas issamus tyrimas.
2013-04-22 17:32
klausimas panase tema, tarkim kuom skiresi 95 paprastas benzinas nuo 95 su priedais? sendien pildamasis benzina pamaciau ta brangesni, pasidomejau, raso kad sanaudos, trauka labaratorijoje skiresi 2% o trasoje 6 % , tipo pagereja trauka, sumazeja sanaudos ir pan, realiai kas lietuvoja bandete ? ar yra koks skirtumas, ka ?
2013-04-23 10:58
JAV Aplinkos apsaugos agentūra arba A certified U.S. Environmental Protection Agency (EPA) atliko tyrimus ir įrodė magiko veiksmingumą, tačiau Saugirdas Pukalskas savo bandyme pasimetė.


EPA rezultatai: http://www.magiko.lt/labaratoriniai-tyrimai.html
3586 / 0
2013-04-23 11:13
2013-04-22 17:24 wrote: Laboratorinis bandymas atliktas neteisetai, VGTU rektorius apie tai nieko nezino, kaip ir nezino, kad zurnalistai filmavo kazkokius bandymus VGTU transporto laboratorijoje. Atliktas bandymas per 20 min. Realiai turetu buti issamus tyrimas, kuris truktu apie savaite. Bet VGTU transporto fakulteto variklio stendas, nera paruostas tokiam tyrimui kadangi negali pateikti teisingu parodymu, nes nera irengto perteklinio kuro sugrazinimo i sistema. Todel toks bandymas visiskai iskreipia tiesa. Be to, neaisku, kada buvo atlikta tersalu matavimo iranginio kalibracija. Bandymo metu tersalu matavimo irenginys pastoviai gedo. Noriu pabrezti, kad naudingumas nustatomas butent sio irengini pagalba. Tersalu parodymus fiksuoja laborantas, jis nera susistemintas t.y. ne kompiuteris fiksuoja nuolat besikeiciancius tersalu parodymus, o zmogus pasirenka viena is keliu parodymu ir uzraso. Veikia zmogiskumo faktorius. Todel greiciausiai grebiamas Pukalskas kazkieno uzsakymu padare nieko vertus bandymus, neisku kokiais sumetimais. Kieno uzsakymu, reiketu pagalvoti patiems... Be to, eteryje Pukalskas pripazino, kad: "degalu sanaudos praktiskai nepakito, jos svyravo siek tiek, be del tam tikru paklaidu, svyravo 1-2 proc ribose..., kad tersalai kazkiek pakito, bet tik angliavandeniliai". Zodziu pilste is tuscio i kiaura. Kaip ir veikia kaip ir neveikia. O zurnalistai si bandyma, kuriuo tyrimu nepavadinsi, prieme kaip uz gryna piniga. Bandymas atliktas prelimenarus ir netikslus, o pateikiant per ziniasklaida, turejo buti atliktas issamus tyrimas.
TURIU TAU KLAUSYMA-KOKIU TU CIA ASILU IESKAI ?!!!VGTU BANDE ANT TREJU MASINU!!!0 REIKSMES AISKIAI PASAKE TIE MAGNETAI IR JUOS DEJO YVAIRIU DYDZIU!!!BETO DAUGIAU NEI 10 KARTU MATES PER DISCOVERY LAIDA APIE TUOS MAGNETUS RODE TAIPAT PASAKE JOKIOS REISKMES TIEK BENZINUI TIEK DYZELIUI.TAI SAKAI REIKIA ILGIAU NAUDOTI KAD PASIMATYTU REZULTATAS MATES VISOKIU TRINTUKU BET TOKIO KAIP TU DAR NEMATES JEI KURAS PRADETU TAUPYTIS TAI MATYTUS ISKARTA AR KAI NUVAZIUOJI 500 000KM TADA TIK PRADEDA MATYTIS?...parasiau dizdziosiom raidem nes nematai ka rasau tad jei esi prisipirkes ju tai turek manau cia nepavyks apipisti!ir netrink mano posto
299 / 0
2013-04-23 11:18
O man tai i vis kuro sanaudos padidejo, tai iskart ismeciau, aisku pinigu gaila bet nepabandisi nezinosi:(
2013-04-23 11:42
taigi rode cia pas mus laidose jau kad jie sudas nieko netaupo, o taupo tik jusu desine koja.
2013-04-23 11:49
gerai kad nesiulo dar oro gaivykliu kurie mazina kuro sanaudas iki 50%
2013-04-23 11:53
Geriau pakalbam apie E85 ir kt bioetanolio pagrindu sudarytu kuru MODIFIKATORIU kainas ir irengimus.Ar kasnors esate isimontave Lietuvoje?Kazkur skaicia apie 650 litu berods.
2013-04-23 12:28
gerai pakalbam apie aktyvatoriu taupikli.juokiuosii is tu kas ji perka :) neisizeiskit durniu ieskojimas...geriausias taupiklis matai toli raudona ant laisvo mieste stenkis kad apsukos nekiltu virs 2000stuku , kartais max 2500.nuo kalniuko laisvas i kalniuka jei zinai is toli lengvai isvaziuoji ir taip toliau .kamsciuose stenktis pralys kamscius kuo greiciau jie didziausia beda ryjimo ypac kai kubatura didesne.nekalbu apie diezelius bet juose tai pat tauposi cia visks isbandyta su benzu dujomis susitauopo 2-5litrai.

norintys gerai palakstyt taupymas joks nepades uz tai gerai vaziuos nesuderinami du dalykai :)
2013-04-23 13:16
2013-04-23 12:28 wrote: gerai pakalbam apie aktyvatoriu taupikli.juokiuosii is tu kas ji perka :) neisizeiskit durniu ieskojimas...geriausias taupiklis matai toli raudona ant laisvo mieste stenkis kad apsukos nekiltu virs 2000stuku , kartais max 2500.nuo kalniuko laisvas i kalniuka jei zinai is toli lengvai isvaziuoji ir taip toliau .kamsciuose stenktis pralys kamscius kuo greiciau jie didziausia beda ryjimo ypac kai kubatura didesne.nekalbu apie diezelius bet juose tai pat tauposi cia visks isbandyta su benzu dujomis susitauopo 2-5litrai.
:shocking:
norintys gerai palakstyt taupymas joks nepades uz tai gerai vaziuos nesuderinami du dalykai :)
.
2013-04-23 13:18
2013-04-23 12:28 wrote: gerai pakalbam apie aktyvatoriu taupikli.juokiuosii is tu kas ji perka :) neisizeiskit durniu ieskojimas...geriausias taupiklis matai toli raudona ant laisvo mieste stenkis kad apsukos nekiltu virs 2000stuku , kartais max 2500.nuo kalniuko laisvas i kalniuka jei zinai is toli lengvai isvaziuoji ir taip toliau .kamsciuose stenktis pralys kamscius kuo greiciau jie didziausia beda ryjimo ypac kai kubatura didesne.nekalbu apie diezelius bet juose tai pat tauposi cia visks isbandyta su benzu dujomis susitauopo 2-5litrai.
:shocking:
norintys gerai palakstyt taupymas joks nepades uz tai gerai vaziuos nesuderinami du dalykai :)
Nei juos perka neicia ka.O riedejimas ir letas vairavimas neapkraunant variklio irgi senas budas kaip ir pats automobilis.
Cia nieko naujo nepasakei, nors minti turbut norejosi suskelti eik tu saaaau.Taupus vaziavimas gali buti ir kitoks, pvz elektriniu"hybrid"dviraciu arba paprastu dviraciu, miesto mazalitraziu lengvu masiniuku arba kokiu ClubCar`u ir t.t.Mane uz...sa kai mieste kad nuvaziuoti 2-6km daugelis grudasi su didelem masinom ir dar sedi jose po viena.Bent jau Vilniuje yra visos salygos na nors i darba nuvykti dviraciu.Nesakau kad visi nori pirkti gerus , brangius dviracius po 2-4 tukst.litu.Yra ir neblogu iki 500 litu.Pavyzdziui mes dviraciu takais varom su brangiaja pasivazineti kai tik turim laiko ir nebutinai savaitgaliais.Kaimynas prapyles teises kiaura ziema du metus vazineja paprastu ceku gamybos dviraciu is akropolio uz 350 litu.Jei galvoti aie taupuma-pats tas manau.Kadaise buvau Kinijoje tai per dviracius ir pirdas nesimato automobiliu gatvese, dabar per langa ziuriu ir negaliu pasakyti, ar dviraciu mieste yra daugiau ar masinu, yra toks pokstas apie Stockholma, kad dviraciai vaziuoja 50km/h o automobiliai 30km/h nes istiesu daugeli gyv.rajonu cia apribotas greitis iki 30
1757 / 0
2013-04-23 13:31
2013-04-23 12:28 wrote: gerai pakalbam apie aktyvatoriu taupikli.juokiuosii is tu kas ji perka :) neisizeiskit durniu ieskojimas...geriausias taupiklis matai toli raudona ant laisvo mieste stenkis kad apsukos nekiltu virs 2000stuku , kartais max 2500.nuo kalniuko laisvas i kalniuka jei zinai is toli lengvai isvaziuoji ir taip toliau .kamsciuose stenktis pralys kamscius kuo greiciau jie didziausia beda ryjimo ypac kai kubatura didesne.nekalbu apie diezelius bet juose tai pat tauposi cia visks isbandyta su benzu dujomis susitauopo 2-5litrai.
:shocking:
norintys gerai palakstyt taupymas joks nepades uz tai gerai vaziuos nesuderinami du dalykai :)
2013-04-23 13:16 wrote: .
jo rimtai? purkstukai nedirba sakai? jei taip butu atleidus gaza ant pavaros tu per priekini stikla isliptum, taip kad pats pasidomek kas atjungiama ir kada.
You serious?
2013-04-23 13:36
2013-04-23 12:28 wrote: gerai pakalbam apie aktyvatoriu taupikli.juokiuosii is tu kas ji perka :) neisizeiskit durniu ieskojimas...geriausias taupiklis matai toli raudona ant laisvo mieste stenkis kad apsukos nekiltu virs 2000stuku , kartais max 2500.nuo kalniuko laisvas i kalniuka jei zinai is toli lengvai isvaziuoji ir taip toliau .kamsciuose stenktis pralys kamscius kuo greiciau jie didziausia beda ryjimo ypac kai kubatura didesne.nekalbu apie diezelius bet juose tai pat tauposi cia visks isbandyta su benzu dujomis susitauopo 2-5litrai.
:shocking:
norintys gerai palakstyt taupymas joks nepades uz tai gerai vaziuos nesuderinami du dalykai :)
2013-04-23 13:16 wrote: .
2013-04-23 13:31 giedzka wrote: jo rimtai? purkstukai nedirba sakai? jei taip butu atleidus gaza ant pavaros tu per priekini stikla isliptum, taip kad pats pasidomek kas atjungiama ir kada.
.
2013-04-23 13:47
2013-04-23 13:16 wrote: .
2013-04-23 13:31 giedzka wrote: jo rimtai? purkstukai nedirba sakai? jei taip butu atleidus gaza ant pavaros tu per priekini stikla isliptum, taip kad pats pasidomek kas atjungiama ir kada.
2013-04-23 13:36 wrote: .
tai jeigu isjungia kuro padavima riedant begiu, tai ant ko jis dirba tik oru? kol krenta apsukas primazina kuro padavima o ne visiskai isjungia, nes jeigu variklis isvis kuro negautu tai kuom jis dirbtu?
2013-04-23 13:52
2013-04-23 13:31 giedzka wrote: jo rimtai? purkstukai nedirba sakai? jei taip butu atleidus gaza ant pavaros tu per priekini stikla isliptum, taip kad pats pasidomek kas atjungiama ir kada.
2013-04-23 13:36 wrote: .
2013-04-23 13:47 wrote: tai jeigu isjungia kuro padavima riedant begiu, tai ant ko jis dirba tik oru? kol krenta apsukas primazina kuro padavima o ne visiskai isjungia, nes jeigu variklis isvis kuro negautu tai kuom jis dirbtu?
kura ima tik spaudus gaza arba ant laisvu kai nespaudi gazo ir riedi ant pavaros variklis sukasi nuo ratu
2013-04-23 14:00
2013-04-23 11:53 wrote: Geriau pakalbam apie E85 ir kt bioetanolio pagrindu sudarytu kuru MODIFIKATORIU kainas ir irengimus.Ar kasnors esate isimontave Lietuvoje?Kazkur skaicia apie 650 litu berods.
wrote: ..
.
2013-04-23 14:37
2013-04-23 11:53 wrote: Geriau pakalbam apie E85 ir kt bioetanolio pagrindu sudarytu kuru MODIFIKATORIU kainas ir irengimus.Ar kasnors esate isimontave Lietuvoje?Kazkur skaicia apie 650 litu berods.
wrote: ..
2013-04-23 14:00 wrote: .
Tie modifikatoriai ir reikalnigi pagrinindinai tam, kad pakeistu E85 misini ir palengvintu tada graziau kuriasi er salcius ir maziau naudoja.As pyliau be jokiu papildomu priedeliu i Dacia Duster 1, 5 metu tai esant saltesniems orams reikdavo iskarto duti apsuku kitaip gesdavo, o del sanaudu padidejimo nzn nes naudojau tik kaip pagalbini kura uzvedimui, o i trasa su LPG.Todel ir idomu ar kas yra bandes tuos modifikatorius, kazkur skaiciau kad firminiai apie 6-7 simtus o CELICA CLUB daug kas prisigamine modifikatoriu, kazkuris bicas net gamina ir parduoda juos berods po pora simtu itu.Dar tas dalykas, kad esant siltai oro emperaturai sanaudos mazesnes ir trauka geresne
2013-04-23 19:21
2013-04-23 12:28 wrote: gerai pakalbam apie aktyvatoriu taupikli.juokiuosii is tu kas ji perka :) neisizeiskit durniu ieskojimas...geriausias taupiklis matai toli raudona ant laisvo mieste stenkis kad apsukos nekiltu virs 2000stuku , kartais max 2500.nuo kalniuko laisvas i kalniuka jei zinai is toli lengvai isvaziuoji ir taip toliau .kamsciuose stenktis pralys kamscius kuo greiciau jie didziausia beda ryjimo ypac kai kubatura didesne.nekalbu apie diezelius bet juose tai pat tauposi cia visks isbandyta su benzu dujomis susitauopo 2-5litrai.
:shocking:
norintys gerai palakstyt taupymas joks nepades uz tai gerai vaziuos nesuderinami du dalykai :)
2013-04-23 13:16 wrote: .
2013-04-23 13:31 giedzka wrote: jo rimtai? purkstukai nedirba sakai? jei taip butu atleidus gaza ant pavaros tu per priekini stikla isliptum, taip kad pats pasidomek kas atjungiama ir kada.
jis teisus - nedirba. pas mane misinio riebumo daviklis stovi - riedant ant begio rodo, kad kuro nepaduodama. kodel manai, kad isliptum per stikla? varikli suka ratai, jis tik ora pompuoja.. jei starteris sugeba varikli prasukti, tai riedancios masinos mase tuo labiau sugebes.
nzn kaip kitu, bet mano atjungia nevisada - tik kai greitis didesnis. pirmu begiu pvz neatjungia, bet variklio garsas visai kitoks buna kai riedi ant begio atleides gaza, bet kuras nebuna atjungtas.
2013-04-23 19:26
2013-04-23 10:58 wrote: JAV Aplinkos apsaugos agentūra arba A certified U.S. Environmental Protection Agency (EPA) atliko tyrimus ir įrodė magiko veiksmingumą, tačiau Saugirdas Pukalskas savo bandyme pasimetė.


EPA rezultatai: http://www.magiko.lt/labaratoriniai-tyrimai.html
tokius duomenis as su wordu tau per 5 minutes irgi galiu parasyti. dar profesionaliau atrodys

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you