klausimukas del bmw 525tds

Created by User 2013-12-10
2013-12-10 12:56
Sveiki norejau paklausti jusu ka tarkim kokia paskirti atlieka bmw 525tds kolektorius isiurbimo??? ar jis lb reiksmingas variklio darbe ten slangutes fiskutes sujungtos??
2013-12-10 13:39
2013-12-10 12:56 wrote: Sveiki norejau paklausti jusu ka tarkim kokia paskirti atlieka bmw 525tds kolektorius isiurbimo??? ar jis lb reiksmingas variklio darbe ten slangutes fiskutes sujungtos??
kazkada youtubej maciau tds matora kai isiurbimo kolektoriaus nebuvo, o buvo kazkaip pritaisyti 6 sportiniai oro filtrai vietoj kolektoriaus, bet db nein rast to video :(
2013-12-10 13:50
2013-12-10 12:56 wrote: Sveiki norejau paklausti jusu ka tarkim kokia paskirti atlieka bmw 525tds kolektorius isiurbimo??? ar jis lb reiksmingas variklio darbe ten slangutes fiskutes sujungtos??
Reiksmingas, nes jame gali buti (ne visuose)oro sklendes, kurios per reguliuoja oro paemima, jei gu tikrai jack visuoe ir zarnikes visuose(ar tik vienam?).>ovidijus maciau autopliuse i UAZ idetas bemvo dyzelis, kariniai tiltai BTR-0 ir kebulas toks kaip Slesero bagio perdarytas.CRAZY ten jie keleta turi pazek yra foto.
2013-12-10 14:10
Mūsų įmonės internetiniame automobilių katalizatorių kataloge www.catalyst.lt galite sužinoti savo siūlomo automobilio katalizatoriaus supirkimo kainą.
2013-12-10 14:35
autopliuse jo neradau bet apie si BMW X7 kalbi?
http://www.autogidas.lt/uaz-kitas-tds-visureigis-2013-0125741178.html
2013-12-10 14:48
2013-12-10 14:35 wrote: autopliuse jo neradau bet apie si BMW X7 kalbi? :lol:
http://www.autogidas.lt/uaz-kitas-tds-visureigis-2013-0125741178.html
Jo, tas gaila nesikopijuoja autopliusiukas
2013-12-10 19:03
pwz pas mane i kolektoriu jungias fishke su laiduku ziuriu tas laidukas issisakoja i du laidelius ir vienas nutrukes, tai del to ir klausiu gal duoda itaka kokia, nes siaip mano tdsa labai neturi traukos nevalina
2013-12-10 19:10
2013-12-10 19:03 wrote: pwz pas mane i kolektoriu jungias fishke su laiduku ziuriu tas laidukas issisakoja i du laidelius ir vienas nutrukes, tai del to ir klausiu gal duoda itaka kokia, nes siaip mano tdsa labai neturi traukos nevalina
pas mane fiat'e isiurbimo slangei pries kolektoriu stovi kazkokia fyske, bet nesuprantu kas ten, atjungi-dirba ir traukia kaip su ikista fyske
2013-12-11 19:57
2013-12-10 19:03 wrote: pwz pas mane i kolektoriu jungias fishke su laiduku ziuriu tas laidukas issisakoja i du laidelius ir vienas nutrukes, tai del to ir klausiu gal duoda itaka kokia, nes siaip mano tdsa labai neturi traukos nevalina
2013-12-10 19:10 wrote: pas mane fiat'e isiurbimo slangei pries kolektoriu stovi kazkokia fyske, bet nesuprantu kas ten, atjungi-dirba ir traukia kaip su ikista fyske :lol:
Ta fyske yra oro temperaturos daviklis.Del jo vaziuos .Bet svarbiau yra turbinos slegio daviklis, slangute jungiasi ties antru cilindru is kolektoriaus apacios ir nueina i davikli kuris prisuktas prie amortizatoriaus stakano vienu varzteliu ir prijungta fyske 3 kontaktu.Tai labai svarbus dalykas, nes tankiai buna neteisingai sujungta po visokiu ardymu.
2013-12-11 21:21
2013-12-10 19:03 wrote: pwz pas mane i kolektoriu jungias fishke su laiduku ziuriu tas laidukas issisakoja i du laidelius ir vienas nutrukes, tai del to ir klausiu gal duoda itaka kokia, nes siaip mano tdsa labai neturi traukos nevalina
svarbus tas dacikas kuris yra ant kolektoriuas jei jis nepajungtas tau trauka sumazeja kaip ir turbo charger ar kaip nepamenu autodatoj raso kur prie stakano yra ten tokia dezute su fyskia ir slangute kuri eina i isiurbimo kolektoriu jei ji nepajungta ar neveikia tau gali masina visiskai netraukti
2013-12-11 21:31
2013-12-10 19:03 wrote: pwz pas mane i kolektoriu jungias fishke su laiduku ziuriu tas laidukas issisakoja i du laidelius ir vienas nutrukes, tai del to ir klausiu gal duoda itaka kokia, nes siaip mano tdsa labai neturi traukos nevalina
2013-12-11 21:21 wrote: svarbus tas dacikas kuris yra ant kolektoriuas jei jis nepajungtas tau trauka sumazeja kaip ir turbo charger ar kaip nepamenu autodatoj raso kur prie stakano yra ten tokia dezute su fyskia ir slangute kuri eina i isiurbimo kolektoriu jei ji nepajungta ar neveikia tau gali masina visiskai netraukti
turbcharger reiskia turbokompresorius. ir tai nera "dezute su fyskia" :D
2013-12-11 22:15
ziurekit dar klausimukas va pas mane sitas dacikas kazkoks yra ir is jo iseina laidukas bet jis palaidas neprijungtas cia ok? cia svarbus sitas daikciukas su salngute pridedu foto http://www.gophoto.it/view.php?i=http://ipix.lt/di/1U23/20131211_160106.jpg#.UqjHcuKzKJI ir masina seip kazko tai traukia tai netraukia tai pradeda traukt nuo 2k apsuku tai isvis vos velkas reik ieskot bedu gal filtrai..
2013-12-11 22:16
ziurekit dar klausimukas va pas mane sitas dacikas kazkoks yra ir is jo iseina laidukas bet jis palaidas neprijungtas cia ok? cia svarbus sitas daikciukas su salngute pridedu foto http://ipix.lt/di/1U23/20131211_160106.jpg ir masina seip kazko tai traukia tai netraukia tai pradeda traukt nuo 2k apsuku tai isvis vos velkas reik ieskot bedu gal filtrai..
2013-12-11 23:30
2013-12-11 22:16 wrote: ziurekit dar klausimukas va pas mane sitas dacikas kazkoks yra ir is jo iseina laidukas bet jis palaidas neprijungtas cia ok? cia svarbus sitas daikciukas su salngute pridedu foto http://ipix.lt/di/1U23/20131211_160106.jpg ir masina seip kazko tai traukia tai netraukia tai pradeda traukt nuo 2k apsuku tai isvis vos velkas reik ieskot bedu gal filtrai..
kazkas su turbios slegio valdymu susije, tiksliai jau nebepamenu e34 kaip ten, senai teko ciupineti.
2013-12-12 00:23
2013-12-11 22:16 wrote: ziurekit dar klausimukas va pas mane sitas dacikas kazkoks yra ir is jo iseina laidukas bet jis palaidas neprijungtas cia ok? cia svarbus sitas daikciukas su salngute pridedu foto http://ipix.lt/di/1U23/20131211_160106.jpg ir masina seip kazko tai traukia tai netraukia tai pradeda traukt nuo 2k apsuku tai isvis vos velkas reik ieskot bedu gal filtrai..
2013-12-11 23:30 wrote: kazkas su turbios slegio valdymu susije, tiksliai jau nebepamenu e34 kaip ten, senai teko ciupineti.
atsakyk ant bahuro :D man reik zinot kas per slangiukas cia.
2013-12-12 00:30
2013-12-11 22:16 wrote: ziurekit dar klausimukas va pas mane sitas dacikas kazkoks yra ir is jo iseina laidukas bet jis palaidas neprijungtas cia ok? cia svarbus sitas daikciukas su salngute pridedu foto http://ipix.lt/di/1U23/20131211_160106.jpg ir masina seip kazko tai traukia tai netraukia tai pradeda traukt nuo 2k apsuku tai isvis vos velkas reik ieskot bedu gal filtrai..
2013-12-11 23:30 wrote: kazkas su turbios slegio valdymu susije, tiksliai jau nebepamenu e34 kaip ten, senai teko ciupineti.
tai ta slangute turetu prie turbos kakzur eit ane
2013-12-12 18:18
2013-12-11 22:16 wrote: ziurekit dar klausimukas va pas mane sitas dacikas kazkoks yra ir is jo iseina laidukas bet jis palaidas neprijungtas cia ok? cia svarbus sitas daikciukas su salngute pridedu foto http://ipix.lt/di/1U23/20131211_160106.jpg ir masina seip kazko tai traukia tai netraukia tai pradeda traukt nuo 2k apsuku tai isvis vos velkas reik ieskot bedu gal filtrai..
2013-12-11 23:30 wrote: kazkas su turbios slegio valdymu susije, tiksliai jau nebepamenu e34 kaip ten, senai teko ciupineti.
2013-12-12 00:30 wrote: tai ta slangute turetu prie turbos kakzur eit ane
kodel man ta masina traukia tik nuo 2k apsuku kdl ji tokia mieganti buna iki 2k ?? nors pedala staigaii spaudziu o apsukos kyla mieganciai
2013-12-12 18:24
2013-12-11 23:30 wrote: kazkas su turbios slegio valdymu susije, tiksliai jau nebepamenu e34 kaip ten, senai teko ciupineti.
2013-12-12 00:30 wrote: tai ta slangute turetu prie turbos kakzur eit ane
2013-12-12 18:18 wrote: kodel man ta masina traukia tik nuo 2k apsuku kdl ji tokia mieganti buna iki 2k ?? nors pedala staigaii spaudziu o apsukos kyla mieganciai
nes kaip apsukos sukyla virs 2k rpm tada pradeda turbina pusti ir automobilis pagyveja ;)
2013-12-12 18:42
2013-12-12 00:30 wrote: tai ta slangute turetu prie turbos kakzur eit ane
2013-12-12 18:18 wrote: kodel man ta masina traukia tik nuo 2k apsuku kdl ji tokia mieganti buna iki 2k ?? nors pedala staigaii spaudziu o apsukos kyla mieganciai
2013-12-12 18:24 wrote: nes kaip apsukos sukyla virs 2k rpm tada pradeda turbina pusti ir automobilis pagyveja ;)
tai kad kregzde 1.6 staigiau dinamiskiau valina negu tas 2.5 kas cia dbr yra:D
2013-12-12 18:45
2013-12-12 18:18 wrote: kodel man ta masina traukia tik nuo 2k apsuku kdl ji tokia mieganti buna iki 2k ?? nors pedala staigaii spaudziu o apsukos kyla mieganciai
2013-12-12 18:24 wrote: nes kaip apsukos sukyla virs 2k rpm tada pradeda turbina pusti ir automobilis pagyveja ;)
2013-12-12 18:42 wrote: tai kad kregzde 1.6 staigiau dinamiskiau valina negu tas 2.5 kas cia dbr yra:D
zinai kas yra? 2, 5tds variklis yra pats gaigiskiausias ir labiausiai nenusisekes variklis. ne ekonomiskas bukas kaip kiausinis siurbliai tragedija na zodziu tragedija ne variklis.
1829 / 0
2013-12-12 18:57
2013-12-12 18:24 wrote: nes kaip apsukos sukyla virs 2k rpm tada pradeda turbina pusti ir automobilis pagyveja ;)
2013-12-12 18:42 wrote: tai kad kregzde 1.6 staigiau dinamiskiau valina negu tas 2.5 kas cia dbr yra:D
2013-12-12 18:45 wrote: zinai kas yra? 2, 5tds variklis yra pats gaigiskiausias ir labiausiai nenusisekes variklis. ne ekonomiskas bukas kaip kiausinis siurbliai tragedija na zodziu tragedija ne variklis.
o dar zinai kas yra?pavaru deze tokia yra, kad begi zemesni imest kad masina butu dinamiskesne
2013-12-12 19:03
2013-12-12 18:42 wrote: tai kad kregzde 1.6 staigiau dinamiskiau valina negu tas 2.5 kas cia dbr yra:D
2013-12-12 18:45 wrote: zinai kas yra? 2, 5tds variklis yra pats gaigiskiausias ir labiausiai nenusisekes variklis. ne ekonomiskas bukas kaip kiausinis siurbliai tragedija na zodziu tragedija ne variklis.
2013-12-12 18:57 wagen wrote: o dar zinai kas yra?pavaru deze tokia yra, kad begi zemesni imest kad masina butu dinamiskesne
tai taip ir darau o pas pazistama 2.5 a4 tdi 110kw zymiai fainiau valina tokios pacios kubaturos matoras. ar cia pas mane tdsas be kompresijos negyvas atgainiotas sudo gabalas ar kas cia jie visi tokie zdz nesvarbu vistiek stumsiu
2013-12-12 19:10
2013-12-12 18:45 wrote: zinai kas yra? 2, 5tds variklis yra pats gaigiskiausias ir labiausiai nenusisekes variklis. ne ekonomiskas bukas kaip kiausinis siurbliai tragedija na zodziu tragedija ne variklis.
2013-12-12 18:57 wagen wrote: o dar zinai kas yra?pavaru deze tokia yra, kad begi zemesni imest kad masina butu dinamiskesne
2013-12-12 19:03 wrote: tai taip ir darau o pas pazistama 2.5 a4 tdi 110kw zymiai fainiau valina tokios pacios kubaturos matoras. ar cia pas mane tdsas be kompresijos negyvas atgainiotas sudo gabalas ar kas cia jie visi tokie zdz nesvarbu vistiek stumsiu
as seniau turejau e34 tds 105kw tai traukos tikrai pilnai pakako. gal paprasciausei jau mires pas tave yra ;) su savo tds buvau bandes lenktyniauti tai kregzde 1.8is 103kw ir 2.0l kupa aplenkdavau. gaiziunu poligone buvo bandyta ;)
2013-12-12 19:17
2013-12-12 18:24 wrote: nes kaip apsukos sukyla virs 2k rpm tada pradeda turbina pusti ir automobilis pagyveja ;)
2013-12-12 18:42 wrote: tai kad kregzde 1.6 staigiau dinamiskiau valina negu tas 2.5 kas cia dbr yra:D
2013-12-12 18:45 wrote: zinai kas yra? 2, 5tds variklis yra pats gaigiskiausias ir labiausiai nenusisekes variklis. ne ekonomiskas bukas kaip kiausinis siurbliai tragedija na zodziu tragedija ne variklis.
sneki vejus, motorai tikrai normalus, jei byra reiskia droztas belenkiap pries tai buvo. apie ekonomiskuma irgi stipriai I lankas, 6-8ltr siltuoju sezonu toks vidurkis mazdaug ziurint kaip vaziuoji ir kur. 2.5 tdi ta pati rija. ir manau near ko noreti is tu siurbliu kai jau pareina jie su nemaza rida apie 500k ar daugiau. siaip pats turejes anksciau tds ir dabar dar kita turiu tai su varikliu ir siurbliu jokiu bedu.
2013-12-12 19:29
2013-12-12 18:42 wrote: tai kad kregzde 1.6 staigiau dinamiskiau valina negu tas 2.5 kas cia dbr yra:D
2013-12-12 18:45 wrote: zinai kas yra? 2, 5tds variklis yra pats gaigiskiausias ir labiausiai nenusisekes variklis. ne ekonomiskas bukas kaip kiausinis siurbliai tragedija na zodziu tragedija ne variklis.
2013-12-12 19:17 wrote: sneki vejus, motorai tikrai normalus, jei byra reiskia droztas belenkiap pries tai buvo. apie ekonomiskuma irgi stipriai I lankas, 6-8ltr siltuoju sezonu toks vidurkis mazdaug ziurint kaip vaziuoji ir kur. 2.5 tdi ta pati rija. ir manau near ko noreti is tu siurbliu kai jau pareina jie su nemaza rida apie 500k ar daugiau. siaip pats turejes anksciau tds ir dabar dar kita turiu tai su varikliu ir siurbliu jokiu bedu.
nu del ktiko priekaistu neturiu vedas gerai, lyg ir nedaug srebia , bet del traukos jin erzina butu dar e39 kebulas dar dar, bet e34 ir dar nevalina cia yra apsileidimas geda man su ja vazinet, bent eitu zmoniskai is vietos..
2013-12-12 20:53
2013-12-12 18:45 wrote: zinai kas yra? 2, 5tds variklis yra pats gaigiskiausias ir labiausiai nenusisekes variklis. ne ekonomiskas bukas kaip kiausinis siurbliai tragedija na zodziu tragedija ne variklis.
2013-12-12 19:17 wrote: sneki vejus, motorai tikrai normalus, jei byra reiskia droztas belenkiap pries tai buvo. apie ekonomiskuma irgi stipriai I lankas, 6-8ltr siltuoju sezonu toks vidurkis mazdaug ziurint kaip vaziuoji ir kur. 2.5 tdi ta pati rija. ir manau near ko noreti is tu siurbliu kai jau pareina jie su nemaza rida apie 500k ar daugiau. siaip pats turejes anksciau tds ir dabar dar kita turiu tai su varikliu ir siurbliu jokiu bedu.
2013-12-12 19:29 wrote: nu del ktiko priekaistu neturiu vedas gerai, lyg ir nedaug srebia , bet del traukos jin erzina butu dar e39 kebulas dar dar, bet e34 ir dar nevalina cia yra apsileidimas geda man su ja vazinet, bent eitu zmoniskai is vietos..
turbina nekintamos geometrijos todel uzsipucia veliau, paprasciau pasakius traukia nuo 1, 8-2k apsuku. pabandymui buvo idetas cipuotas kompas ejo kur kas geriau nei 530d
2013-12-12 20:55
ai tiesa su cipuotu kompu taukia anksciau nuo 1.5k apsuku.
2013-12-12 20:58
2013-12-12 19:17 wrote: sneki vejus, motorai tikrai normalus, jei byra reiskia droztas belenkiap pries tai buvo. apie ekonomiskuma irgi stipriai I lankas, 6-8ltr siltuoju sezonu toks vidurkis mazdaug ziurint kaip vaziuoji ir kur. 2.5 tdi ta pati rija. ir manau near ko noreti is tu siurbliu kai jau pareina jie su nemaza rida apie 500k ar daugiau. siaip pats turejes anksciau tds ir dabar dar kita turiu tai su varikliu ir siurbliu jokiu bedu.
2013-12-12 19:29 wrote: nu del ktiko priekaistu neturiu vedas gerai, lyg ir nedaug srebia , bet del traukos jin erzina butu dar e39 kebulas dar dar, bet e34 ir dar nevalina cia yra apsileidimas geda man su ja vazinet, bent eitu zmoniskai is vietos..
2013-12-12 20:53 wrote: turbina nekintamos geometrijos todel uzsipucia veliau, paprasciau pasakius traukia nuo 1, 8-2k apsuku. pabandymui buvo idetas cipuotas kompas ejo kur kas geriau nei 530d:thumbup:
Ne**sk proto kad gereu ejo uz 3.0d tam tds'ui iki 3.0d toli, toli, toli, nebent butu ykista daug litu ir pakeista daug detaliu traukos labui..
2013-12-12 21:14
2013-12-12 18:42 wrote: tai kad kregzde 1.6 staigiau dinamiskiau valina negu tas 2.5 kas cia dbr yra:D
2013-12-12 18:45 wrote: zinai kas yra? 2, 5tds variklis yra pats gaigiskiausias ir labiausiai nenusisekes variklis. ne ekonomiskas bukas kaip kiausinis siurbliai tragedija na zodziu tragedija ne variklis.
2013-12-12 19:17 wrote: sneki vejus, motorai tikrai normalus, jei byra reiskia droztas belenkiap pries tai buvo. apie ekonomiskuma irgi stipriai I lankas, 6-8ltr siltuoju sezonu toks vidurkis mazdaug ziurint kaip vaziuoji ir kur. 2.5 tdi ta pati rija. ir manau near ko noreti is tu siurbliu kai jau pareina jie su nemaza rida apie 500k ar daugiau. siaip pats turejes anksciau tds ir dabar dar kita turiu tai su varikliu ir siurbliu jokiu bedu.
na ne vejus taip jau yra, as irgi 2 turejau ir ne su 2 vaziaves esu, sanaudos 6-8ltr jei kaip pencininkas vaziuoji eko rezimu o jei paspaust reikia tai pyzda reikia kad uosvis nuosava kuro kolonele turetu nes iki dugnu prabaidyt reikia tam kad jis vaziuotu, kai jis isisuka tai viskas ok eidavo tai 220 dugnas bet jei mieste tai gazo negailint spaudi nes aplenks koks pencininkas per pirma juosta kumsciu grumodamas kad kelio neduodi. :D aisku pilna kapitalke motorui padarius viska kaip naujam tai gal ir vaziuotu padoriai, o kai pas mus tos masinos su sitais senais motorais gal apie limona praleke tai nera ko ir noret.
2013-12-12 21:51
2013-12-12 18:45 wrote: zinai kas yra? 2, 5tds variklis yra pats gaigiskiausias ir labiausiai nenusisekes variklis. ne ekonomiskas bukas kaip kiausinis siurbliai tragedija na zodziu tragedija ne variklis.
2013-12-12 19:17 wrote: sneki vejus, motorai tikrai normalus, jei byra reiskia droztas belenkiap pries tai buvo. apie ekonomiskuma irgi stipriai I lankas, 6-8ltr siltuoju sezonu toks vidurkis mazdaug ziurint kaip vaziuoji ir kur. 2.5 tdi ta pati rija. ir manau near ko noreti is tu siurbliu kai jau pareina jie su nemaza rida apie 500k ar daugiau. siaip pats turejes anksciau tds ir dabar dar kita turiu tai su varikliu ir siurbliu jokiu bedu.
2013-12-12 21:14 wrote: na ne vejus taip jau yra, as irgi 2 turejau ir ne su 2 vaziaves esu, sanaudos 6-8ltr jei kaip pencininkas vaziuoji eko rezimu o jei paspaust reikia tai pyzda reikia kad uosvis nuosava kuro kolonele turetu nes iki dugnu prabaidyt reikia tam kad jis vaziuotu, kai jis isisuka tai viskas ok eidavo tai 220 dugnas bet jei mieste tai gazo negailint spaudi nes aplenks koks pencininkas per pirma juosta kumsciu grumodamas kad kelio neduodi. :D aisku pilna kapitalke motorui padarius viska kaip naujam tai gal ir vaziuotu padoriai, o kai pas mus tos masinos su sitais senais motorais gal apie limona praleke tai nera ko ir noret.
nebesvaik nes turbot lavona ciuju turejai jei tau misriai daugiau rija
2013-12-12 21:52
2013-12-12 19:29 wrote: nu del ktiko priekaistu neturiu vedas gerai, lyg ir nedaug srebia , bet del traukos jin erzina butu dar e39 kebulas dar dar, bet e34 ir dar nevalina cia yra apsileidimas geda man su ja vazinet, bent eitu zmoniskai is vietos..
2013-12-12 20:53 wrote: turbina nekintamos geometrijos todel uzsipucia veliau, paprasciau pasakius traukia nuo 1, 8-2k apsuku. pabandymui buvo idetas cipuotas kompas ejo kur kas geriau nei 530d:thumbup:
2013-12-12 20:58 wrote: Ne**sk proto kad gereu ejo uz 3.0d :lol: tam tds'ui iki 3.0d toli, toli, toli, nebent butu ykista daug litu ir pakeista daug detaliu traukos labui..
su standzrtiniu kompu esu states su 3.0d siaip is vietos labai panasiai eina trasoj 3.0d turi pranasuma nieko nesakau. su cipuotu kompu tikrai visai kitas vaziavimas 3.0d iki to dar truksta.
2013-12-13 15:40
2013-12-12 20:53 wrote: turbina nekintamos geometrijos todel uzsipucia veliau, paprasciau pasakius traukia nuo 1, 8-2k apsuku. pabandymui buvo idetas cipuotas kompas ejo kur kas geriau nei 530d:thumbup:
2013-12-12 20:58 wrote: Ne**sk proto kad gereu ejo uz 3.0d :lol: tam tds'ui iki 3.0d toli, toli, toli, nebent butu ykista daug litu ir pakeista daug detaliu traukos labui..
2013-12-12 21:52 wrote: su standzrtiniu kompu esu states su 3.0d siaip is vietos labai panasiai eina trasoj 3.0d turi pranasuma nieko nesakau. su cipuotu kompu tikrai visai kitas vaziavimas 3.0d iki to dar truksta.
ir dar klausimukas ar ne pyzdet ssiubrliuj, jeigu stovint seip rodykle stovi graizia nepulsuoja bet imusu pirma pavara ir atleides sankaba riedu ir man ta rodykle variklis pulsuoja ciut ciut sokineja ar cia ok?
2019-07-30 11:42
Katalizatoriu supirkimas Kaune
Supirktuvėje Kaune superkami automobiliu katalizatoriai.
Superkamų katalizatorių kaina nustatoma spektroanalizatoriaus pagalba. Benzininių katalizatorių kainos iki 115€/kg , dyzelinių iki 180€/kg
Daugiau informacijos tinklapyje:
https://www.kaunakiemis.lt/katalizatoriai/

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you