Kia Ceed 1.6 CRDI tepalo spaudimo lempute

Created by Artūras 2019-06-24
2019-06-24 22:49
Sveiki, susiduriau su tokia problema, kuriant salta varikli tepalo spaudimo lempute padega 2-3sekundes, taip pat pastovejus masinai kazkur 20-30min irgi negesta tepalo spaudimo lempute iskarto tik uztruka kazkur 1-2 sekundes. Pakeiciau tepalo filtro visa aliumini bloka galvodamas kad gali buti redukcinis voztuvas ar (anti drain back valve) taip pat idejau originalu filtra, ir nauja tepalo spaudimo sensoriu, tepala Total 5w30 C3, niekas nepasikeite, pas meistrus nuvaziavus niekas nieko nezino ( UK ) o pas KIA servisus vieni sako kad normalu, o kiti taip pat neturi atsakymo. Auto priziuretas, pilna servizo knygute, vaziuoja gerai, tiesiog kazkaip nemanau kad tai yra normalu, nes kasdiena taip kurinejant per metus susidaro gan netrumpas laikas kaip variklio virsutine dalis dirba be tepalo. Pridedu linka i video kaip kuriu masina po darbo + - 7val prastovejus.
https://www.youtube.com/watch?v=qnUEPAqkXUg
(1698 / +2)
2019-06-24 23:47
patikrink manometru koki spaudima sukelia, o tada jau galima arba kabintis prie spaudimo arba nusiramint...gal tiesiog daviklis grybauja
(2720 / +3)
2019-06-25 07:59
o tai visą laiką taip buvo, ar anksčiau užgesdavo iškart?
2019-06-25 09:35
Nezinau nes auto turiu pora menesiu, o pradziai ant tralo buvo vezta tiesiai dazyt is aukciono, tuo paciu pakeite tepalus ir filtrus. Kai pradejau vazinet pastebejau tik. Matavo tepalo spaudima, rode kad pradziai pora sekundziu kyla letai, o paskui staigiai sukyla iki normos ir tolygiai laikosi.
(2720 / +3)
2019-06-25 11:54
kažkaip nemanau, kad dėl to reikėtų nerimauti, turėjau dvi audes, lygiai taip pat užgesdavo lemputė kaip Tavo atveju ir nesukau galvos, šiaip kažkiek skiriasi užgesimo trukmė pvz. jeigu daviklis būna prie tepalo filtro korpuse ir o kitų variklio galvoj, dbr. mano pasate lemputė užgęsta momentaliai, net keista, tai pirma mano tokia auto, tarp kitko tepalas lygiai toks pat kaip ir Tavo.
2019-06-27 16:54
Tiesiog keista nes jokia kita masina pas mane taip nedare, ir kiekviena kart salta kuriant toks neramus jausmas lyg varikli drozciau. Bet realiai daugiau ir neisivaizduoju kas galetu but, nebent siurblio ta tepalo pakelimo dalis su sieteliu pasikisus, bet vel ardyt karteri, keist tarpines, o ar kas pasikeis neaisku. Gal cia tiesiog del to kad filtro korpuse stovi daviklis ir vistiek kadangi stovi filtras kaip pas BMW virsuj, isbega tepalas atgal i karteri po to kai pastovi ir vel kuriant turi sukelt viska virsun. Turbut reik vaziuot ir neieskot si**oj smegenu kol neprades pastoviai degt ar dar kazkokiu tarskesiu rodyt jei taip isvis bus
(2720 / +3)
2019-06-27 19:28
mano a4 ir pasato dar gražiau, pasukus degimą neužkurtam varikliui, tepalo lemputė dega kelias sekundes ir užgęsta, gal ten kažkokia savidiagnostika, nesuprantu :D tad į tepalo filtro korpusą (buvo tik zaglužkės) įsukau paprastus daviklius, įdėjau lemputę ir db. rodo normaliai, tarpkitko daviklius dėjau beru ne kokio toprano.

Your message

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree