kaista variklis

Created by User 2014-02-24
2014-02-24 18:42
sveiki, gal kas patars kur ieskuoti bedos atsirado idomus kaitimas visalaik budavo ties 90 o dabar pakyla 1, 2 bruksneliais auksciau pries metus buvo vostuvai keisti galvoju gal tarpine pradejo leisti, bet slangu nepucia skystis nedinksta kame reikalas?
2014-02-24 18:51
2014-02-24 18:42 wrote: sveiki, gal kas patars kur ieskuoti bedos atsirado idomus kaitimas visalaik budavo ties 90 o dabar pakyla 1, 2 bruksneliais auksciau pries metus buvo vostuvai keisti galvoju gal tarpine pradejo leisti, bet slangu nepucia skystis nedinksta kame reikalas?
tikrink termostata gali buti uzstrigo uzdarytoj padetyje, tad tau variklis ir kaista nes yra uzdarytas cirkuliavimo ratas ir is bloko negali iseiti karstas antifryzas i radiatoriu o is radiatoriaus negali patekti atsales
2014-02-24 19:00
2014-02-24 18:42 wrote: sveiki, gal kas patars kur ieskuoti bedos atsirado idomus kaitimas visalaik budavo ties 90 o dabar pakyla 1, 2 bruksneliais auksciau pries metus buvo vostuvai keisti galvoju gal tarpine pradejo leisti, bet slangu nepucia skystis nedinksta kame reikalas?
tai jeigu tik virš 90 rodo ir daugiau nekyla ir antifrizas neužverda tai nieko blogo, davikliai gi elektriniai gal varža kur pakito ar kas, o variklio darbinė temperatūra yra 95 laipsniai, vairuotojo egzaminų bilietuose yra toks klausimas
2014-02-24 19:03
as apie tai irgi pagalvojau bet tada jis kaistu iki kol uzvirs o cia dabar keleis laipsneis aukciau apie97 kas kur stovi ar gali buti kad jis nepilnai atsidaro?
2014-02-24 19:06
gal ir yra toks klausimas bet visalaika budavo tas 90 tai dabar kai pradejo bluditi kaskaip nesmagu paliko as galvoju gal tarpine pradeda praleidineti gal kai tvarke varikli blogai suvarze
2014-02-24 19:07
2014-02-24 18:42 wrote: sveiki, gal kas patars kur ieskuoti bedos atsirado idomus kaitimas visalaik budavo ties 90 o dabar pakyla 1, 2 bruksneliais auksciau pries metus buvo vostuvai keisti galvoju gal tarpine pradejo leisti, bet slangu nepucia skystis nedinksta kame reikalas?
2014-02-24 19:00 wrote: tai jeigu tik virš 90 rodo ir daugiau nekyla ir antifrizas neužverda tai nieko blogo, davikliai gi elektriniai gal varža kur pakito ar kas, o variklio darbinė temperatūra yra 95 laipsniai, vairuotojo egzaminų bilietuose yra toks klausimas
gal ir yra toks klausimas bet visalaika budavo tas 90 tai dabar kai pradejo bluditi kaskaip nesmagu paliko as galvoju gal tarpine pradeda praleidineti gal kai tvarke varikli blogai suvarze
2014-02-24 19:19
2014-02-24 18:42 wrote: sveiki, gal kas patars kur ieskuoti bedos atsirado idomus kaitimas visalaik budavo ties 90 o dabar pakyla 1, 2 bruksneliais auksciau pries metus buvo vostuvai keisti galvoju gal tarpine pradejo leisti, bet slangu nepucia skystis nedinksta kame reikalas?
2014-02-24 19:00 wrote: tai jeigu tik virš 90 rodo ir daugiau nekyla ir antifrizas neužverda tai nieko blogo, davikliai gi elektriniai gal varža kur pakito ar kas, o variklio darbinė temperatūra yra 95 laipsniai, vairuotojo egzaminų bilietuose yra toks klausimas
2014-02-24 19:07 wrote: gal ir yra toks klausimas bet visalaika budavo tas 90 tai dabar kai pradejo bluditi kaskaip nesmagu paliko as galvoju gal tarpine pradeda praleidineti gal kai tvarke varikli blogai suvarze
O ventiliatorius įsijungia?
2014-02-24 19:27
2014-02-24 18:42 wrote: sveiki, gal kas patars kur ieskuoti bedos atsirado idomus kaitimas visalaik budavo ties 90 o dabar pakyla 1, 2 bruksneliais auksciau pries metus buvo vostuvai keisti galvoju gal tarpine pradejo leisti, bet slangu nepucia skystis nedinksta kame reikalas?
Pasikeisk termostata ir viskas isispres ne vienam auto taip yra buvo ir visad padejo. Be to 30 lt nemanau jau baisus pinigai pasikeisi ir fsio. O del daciko tai ne prie ko jis arba neveikia arba veikia siuo atveju veikia ir rodo gerai.
2014-02-24 19:29
nebuvai per šalčius kokio kardono užkišęs už radiatoriaus, nes būna kai žmonės tai pamiršta, o paskui padėkit - kaista
2014-02-24 19:35
2014-02-24 19:00 wrote: tai jeigu tik virš 90 rodo ir daugiau nekyla ir antifrizas neužverda tai nieko blogo, davikliai gi elektriniai gal varža kur pakito ar kas, o variklio darbinė temperatūra yra 95 laipsniai, vairuotojo egzaminų bilietuose yra toks klausimas
2014-02-24 19:07 wrote: gal ir yra toks klausimas bet visalaika budavo tas 90 tai dabar kai pradejo bluditi kaskaip nesmagu paliko as galvoju gal tarpine pradeda praleidineti gal kai tvarke varikli blogai suvarze
2014-02-24 19:19 wrote: O ventiliatorius įsijungia?
ne neisijungia bet kai biski propke prasuki tai ta temperatura kaip ir i savo vieta atsistoja, pakeiciau kita bet kai priverzi vel taspats ir taip idomei uzeina kila uzeina viskas ok
2014-02-24 19:35
2014-02-24 19:29 wrote: nebuvai per šalčius kokio kardono užkišęs už radiatoriaus, nes būna kai žmonės tai pamiršta, o paskui padėkit - kaista
ne bet is po tu salciu man viskas ir prasidejo
2014-02-24 19:38
2014-02-24 19:29 wrote: nebuvai per šalčius kokio kardono užkišęs už radiatoriaus, nes būna kai žmonės tai pamiršta, o paskui padėkit - kaista
2014-02-24 19:35 wrote: ne bet is po tu salciu man viskas ir prasidejo
dėl antifryzo užšalimo temperatūros esi garantuotas, kad nebuvo prasidėjęs antifrizo stingimas per šalčius? Jei buvo prasidėjusi kristalizacija, tai galėjo ir pompos sparnelius nulaužyt po variklio užvedimo, ko pasekoje nebėr geros cirkuliacijos. Tokių fintų esu radęs ne kartą varikliuose
2014-02-24 19:42
2014-02-24 19:07 wrote: gal ir yra toks klausimas bet visalaika budavo tas 90 tai dabar kai pradejo bluditi kaskaip nesmagu paliko as galvoju gal tarpine pradeda praleidineti gal kai tvarke varikli blogai suvarze
2014-02-24 19:19 wrote: O ventiliatorius įsijungia?
2014-02-24 19:35 wrote: ne neisijungia bet kai biski propke prasuki tai ta temperatura kaip ir i savo vieta atsistoja, pakeiciau kita bet kai priverzi vel taspats ir taip idomei uzeina kila uzeina viskas ok
Todel, kad termostatas veikia netinkamai o atsukus isipletimo bakelio propke tau ir iseina visas susidares spaudimas tad biski ir atvesta.Tikrink slanga termostato jei salta su juo bus gal viskas ok jei karsta mires. O kad cia nutiko is po salciu tai nieko nereiskia buna daug sutapimu tiesiog ateina laikas ir viskas.
2014-02-24 19:44
2014-02-24 19:29 wrote: nebuvai per šalčius kokio kardono užkišęs už radiatoriaus, nes būna kai žmonės tai pamiršta, o paskui padėkit - kaista
2014-02-24 19:35 wrote: ne bet is po tu salciu man viskas ir prasidejo
2014-02-24 19:38 wrote: dėl antifryzo užšalimo temperatūros esi garantuotas, kad nebuvo prasidėjęs antifrizo stingimas per šalčius? Jei buvo prasidėjusi kristalizacija, tai galėjo ir pompos sparnelius nulaužyt po variklio užvedimo, ko pasekoje nebėr geros cirkuliacijos. Tokių fintų esu radęs ne kartą varikliuose
Nemanau kad galejo uzsalti nebuvo cia tokiu salciu. nors ir atskiedus antifryza 1+1 vistiek bus apie 17
2014-02-24 19:46
kai kuriuose LT regionuose buvo ir -25, o tokiam antifryzui esant kur šala prie -17 jau sparnelius aplaužyt įmanoma.

Čia tik prielaidą išsakiau, bet pirmiausia rekomenduoju kaip ir sakė kolega pasikeist termostatą
2014-02-24 19:48
dar svarbu žinot kokiu variklio darbo režimu ta temperatūra plaukioja ar pakyla daugiau nei reikiant
2014-02-24 19:49
2014-02-24 19:29 wrote: nebuvai per šalčius kokio kardono užkišęs už radiatoriaus, nes būna kai žmonės tai pamiršta, o paskui padėkit - kaista
2014-02-24 19:35 wrote: ne bet is po tu salciu man viskas ir prasidejo
Pečiukas karštą orą pučia?
2014-02-24 19:50
2014-02-24 19:46 wrote: kai kuriuose LT regionuose buvo ir -25, o tokiam antifryzui esant kur šala prie -17 jau sparnelius aplaužyt įmanoma.

Čia tik prielaidą išsakiau, bet pirmiausia rekomenduoju kaip ir sakė kolega pasikeist termostatą
Taip cia prielaida ir as nieko pries tai neturiu. Buvo pas mane to salcio 23 masina lauke stovi o langu skystis buvo tik iki 15 bet va neuzsalo, zinoma papuciauant langu ir langai apsalo Cia tik pavyzdi duodu
2014-02-24 19:55
2014-02-24 18:42 wrote: sveiki, gal kas patars kur ieskuoti bedos atsirado idomus kaitimas visalaik budavo ties 90 o dabar pakyla 1, 2 bruksneliais auksciau pries metus buvo vostuvai keisti galvoju gal tarpine pradejo leisti, bet slangu nepucia skystis nedinksta kame reikalas?
2014-02-24 19:27 wrote: Pasikeisk termostata ir viskas isispres ne vienam auto taip yra buvo ir visad padejo. Be to 30 lt nemanau jau baisus pinigai pasikeisi ir fsio. O del daciko tai ne prie ko jis arba neveikia arba veikia siuo atveju veikia ir rodo gerai.
as taip ir galvoju rytoj padaryt reik pakeisti ir tada bus matyt nes daugiau kaip ir nera ka keisti.Bet jeigu nepades kut tada ieskoti ligos ar vaziuot kol pati iki galo islys:)
2014-02-24 20:05
2014-02-24 19:29 wrote: nebuvai per šalčius kokio kardono užkišęs už radiatoriaus, nes būna kai žmonės tai pamiršta, o paskui padėkit - kaista
2014-02-24 19:35 wrote: ne bet is po tu salciu man viskas ir prasidejo
2014-02-24 19:49 wrote: Pečiukas karštą orą pučia?
peciukas viskas ok karsta pucia, slangas liktais nepucia pokolkas vaziuoti galima bet tas kilimas labai idomus nepastovei kyla kai propke prasuku jis nukrenta ir kuri laika viskas ok buna bet kai atsala ir vel vaziuoji jis vel uzkyla
2014-02-24 20:05
2014-02-24 18:42 wrote: sveiki, gal kas patars kur ieskuoti bedos atsirado idomus kaitimas visalaik budavo ties 90 o dabar pakyla 1, 2 bruksneliais auksciau pries metus buvo vostuvai keisti galvoju gal tarpine pradejo leisti, bet slangu nepucia skystis nedinksta kame reikalas?
2014-02-24 19:27 wrote: Pasikeisk termostata ir viskas isispres ne vienam auto taip yra buvo ir visad padejo. Be to 30 lt nemanau jau baisus pinigai pasikeisi ir fsio. O del daciko tai ne prie ko jis arba neveikia arba veikia siuo atveju veikia ir rodo gerai.
2014-02-24 19:55 wrote: as taip ir galvoju rytoj padaryt reik pakeisti ir tada bus matyt nes daugiau kaip ir nera ka keisti.Bet jeigu nepades kut tada ieskoti ligos ar vaziuot kol pati iki galo islys:)
Jei nepades kaltink vandens pompa buna, kad ir jos blogai veikia paprasciausiai kaip ir zmogui buna ateina uztarnauta pensija Taip k, ad viskas dyla nuo variklio iki vairuotojo
2014-02-24 20:09
2014-02-24 19:35 wrote: ne bet is po tu salciu man viskas ir prasidejo
2014-02-24 19:49 wrote: Pečiukas karštą orą pučia?
2014-02-24 20:05 wrote: peciukas viskas ok karsta pucia, slangas liktais nepucia pokolkas vaziuoti galima bet tas kilimas labai idomus nepastovei kyla kai propke prasuku jis nukrenta ir kuri laika viskas ok buna bet kai atsala ir vel vaziuoji jis vel uzkyla
Dar gali buti radiatoriaus nusiorinimo taskas uzsikises del to irgi kaista. Pvz rudeni su chuliganu vazinejom i darba ir is lempos pradejo kilt temp pasikeiciau termostata nes slange jau buvo silta tad irodymas kad jau misios jam po keitimo visvien taspats tai radiatoriaus nuorinimo taska su stora viela prabadziau tai iskart atsigavo bet dabar vel beda sunkiau uzsyla per gerai ausina
2014-02-24 20:09
2014-02-24 19:46 wrote: kai kuriuose LT regionuose buvo ir -25, o tokiam antifryzui esant kur šala prie -17 jau sparnelius aplaužyt įmanoma.

Čia tik prielaidą išsakiau, bet pirmiausia rekomenduoju kaip ir sakė kolega pasikeist termostatą
vandens pompa keista buvo pries 3 men ir antifrizas normalus buvo supiltas tai galvoju kad neturejo uzsalti
2014-02-24 20:14
2014-02-24 19:35 wrote: ne bet is po tu salciu man viskas ir prasidejo
2014-02-24 19:49 wrote: Pečiukas karštą orą pučia?
2014-02-24 20:05 wrote: peciukas viskas ok karsta pucia, slangas liktais nepucia pokolkas vaziuoti galima bet tas kilimas labai idomus nepastovei kyla kai propke prasuku jis nukrenta ir kuri laika viskas ok buna bet kai atsala ir vel vaziuoji jis vel uzkyla
paskutinis aprašymas man byloja apie nedidelį kompresijos prasiskverbimą į aušinimo sistemą
2014-02-24 20:16
2014-02-24 19:35 wrote: ne bet is po tu salciu man viskas ir prasidejo
2014-02-24 19:49 wrote: Pečiukas karštą orą pučia?
2014-02-24 20:05 wrote: peciukas viskas ok karsta pucia, slangas liktais nepucia pokolkas vaziuoti galima bet tas kilimas labai idomus nepastovei kyla kai propke prasuku jis nukrenta ir kuri laika viskas ok buna bet kai atsala ir vel vaziuoji jis vel uzkyla
bet ta pompa pakeitus viskas ok buvo niekas nekaito nori pasakyt kad per 3 men nusibaige as dar speceliai pirkau brangesne:)nu nieko ryt pakeisiu termostata jei nieko reiks bandyt pompa gal
2014-02-24 20:19
2014-02-24 19:49 wrote: Pečiukas karštą orą pučia?
2014-02-24 20:05 wrote: peciukas viskas ok karsta pucia, slangas liktais nepucia pokolkas vaziuoti galima bet tas kilimas labai idomus nepastovei kyla kai propke prasuku jis nukrenta ir kuri laika viskas ok buna bet kai atsala ir vel vaziuoji jis vel uzkyla
2014-02-24 20:14 wrote: paskutinis aprašymas man byloja apie nedidelį kompresijos prasiskverbimą į aušinimo sistemą
Manau bus cia beda su kalkemis uzkimso nusiorinimo taska tai ir gali susidaryti slegis bakelyje o kur jam daugiau dingti. Siaip bandyciau sita varianta ne yra didele tikimybe plius nieko nekainuos tai manau verta o antra jei nepades keicia termostata. O kad is bakelio iseina spaudimas cia yra normalu tik neturi eiti garas atsukus kai gaza spaudi va tada jau tarpine buna kalta
2014-02-24 20:20
2014-02-24 19:49 wrote: Pečiukas karštą orą pučia?
2014-02-24 20:05 wrote: peciukas viskas ok karsta pucia, slangas liktais nepucia pokolkas vaziuoti galima bet tas kilimas labai idomus nepastovei kyla kai propke prasuku jis nukrenta ir kuri laika viskas ok buna bet kai atsala ir vel vaziuoji jis vel uzkyla
2014-02-24 20:14 wrote: paskutinis aprašymas man byloja apie nedidelį kompresijos prasiskverbimą į aušinimo sistemą
tai as tokiu minciu turiu nes yra buve su viena masina ir ka as tada nedariau niekas nepadejo kol i tepalus antifrizas neparejo pakeiciau tada tarpine is rankos suvarziau puse metu praejo ir vel tas pats tai pardaviau nieko nebelaukes
2014-02-24 20:22
2014-02-24 19:49 wrote: Pečiukas karštą orą pučia?
2014-02-24 20:05 wrote: peciukas viskas ok karsta pucia, slangas liktais nepucia pokolkas vaziuoti galima bet tas kilimas labai idomus nepastovei kyla kai propke prasuku jis nukrenta ir kuri laika viskas ok buna bet kai atsala ir vel vaziuoji jis vel uzkyla
2014-02-24 20:16 wrote: bet ta pompa pakeitus viskas ok buvo niekas nekaito nori pasakyt kad per 3 men nusibaige as dar speceliai pirkau brangesne:)nu nieko ryt pakeisiu termostata jei nieko reiks bandyt pompa gal
Nekvailiok pinigu gal per daug turi pirma reik isiaiskinti o po to keisti kitaip ir visa masina spesi naujai persiringti.Vandens pompa nekalta duodu ranka nukirsti. Bandyk radiatoriui nusiorinimo taska pravalyti su kieta viela nes buna kad uzsikise tad ir uzsyla motoras, jei nepades tai tada belieka termostatas
2014-02-24 20:32
wrote: ..
Buna ant radiatoriaus kamstis ir uzrasyta vokiskai prie jo entlüftung lietuviskai vedinimas. T a kamsti atsukus yra nestora skyle va je reik su viela prabadyti.
2014-02-24 20:33
2014-02-24 19:29 wrote: nebuvai per šalčius kokio kardono užkišęs už radiatoriaus, nes būna kai žmonės tai pamiršta, o paskui padėkit - kaista
2014-02-24 19:35 wrote: ne bet is po tu salciu man viskas ir prasidejo
2014-02-24 19:38 wrote: dėl antifryzo užšalimo temperatūros esi garantuotas, kad nebuvo prasidėjęs antifrizo stingimas per šalčius? Jei buvo prasidėjusi kristalizacija, tai galėjo ir pompos sparnelius nulaužyt po variklio užvedimo, ko pasekoje nebėr geros cirkuliacijos. Tokių fintų esu radęs ne kartą varikliuose
ne nesu garantuotas ant bakekio raso -35 tai galvoju kad neturejo susalti bet gal ir gerai sakai reiketu patikrinti ka rodo sistemoje nes matai as per tuos salcius nebuvau o zmona nieko nepastebejo jei ir dabar sako kad viskas gerai :) kol nepradejau pats vaziuoti
2014-02-24 20:34
wrote: ..
tokio dalyko kaip ir nėra, mes sistema nusiorina pati per plonąją šlangelę kur eina į išsiplėtimo bakelį. tačiau būna, kad tas štuceriukas užkalkėja kur šlangutė jungiasi į bakelį ir tada nenusiorina. Bet tą dalyką labai lengva patikrint vien atsukus probkę dirbančiam varikliui ir puikiai matoma cirkuliacija per tą šlangutę jei viskas ok
2014-02-24 20:39
wrote: ..
2014-02-24 20:34 wrote: tokio dalyko kaip ir nėra, mes sistema nusiorina pati per plonąją šlangelę kur eina į išsiplėtimo bakelį. tačiau būna, kad tas štuceriukas užkalkėja kur šlangutė jungiasi į bakelį ir tada nenusiorina. Bet tą dalyką labai lengva patikrint vien atsukus probkę dirbančiam varikliui ir puikiai matoma cirkuliacija per tą šlangutę jei viskas ok
Na mes ji taip vadinam ir tiek zinai kaip buna su tokiais dalykais servise dauguma zodziu ne i tema ir nemazai uzsilike nuo rusu laiku.
2014-02-24 20:39
2014-02-24 20:05 wrote: peciukas viskas ok karsta pucia, slangas liktais nepucia pokolkas vaziuoti galima bet tas kilimas labai idomus nepastovei kyla kai propke prasuku jis nukrenta ir kuri laika viskas ok buna bet kai atsala ir vel vaziuoji jis vel uzkyla
2014-02-24 20:16 wrote: bet ta pompa pakeitus viskas ok buvo niekas nekaito nori pasakyt kad per 3 men nusibaige as dar speceliai pirkau brangesne:)nu nieko ryt pakeisiu termostata jei nieko reiks bandyt pompa gal
2014-02-24 20:22 wrote: Nekvailiok pinigu gal per daug turi pirma reik isiaiskinti o po to keisti kitaip ir visa masina spesi naujai persiringti.Vandens pompa nekalta duodu ranka nukirsti. Bandyk radiatoriui nusiorinimo taska pravalyti su kieta viela nes buna kad uzsikise tad ir uzsyla motoras, jei nepades tai tada belieka termostatas
kurioj vietoj tas taskas ?
2014-02-24 20:45
Algi, to aš irgi nežinojau, kol kažkada vienam klijentui prieš pora gal metų pakeičiu variklio diržus, pompą ir užkūrus varikli niekaip negalėjau nuorint sistemos - rodyklė rodo 100, o viršutinė šlanga karšta buvo tik prie pat galvutės. Atjungiau viršutinę šlangą nuo radiatoriaus - kažkiek užsipildė sistema ir vėl vos ne tas pats ir tik atsitiktinai atjungiau tą ploną šlangutę ir sistema iš kart nusiorino ir tada pamačiau, kad pypelio skylutės bakelyje per kalkes nebelikę. Bet žmogus važinėjo taip ir nesiskundė kol aš neišleidau antifrizo iš sistemos.
2014-02-24 20:50
wrote: ..
2014-02-24 20:34 wrote: tokio dalyko kaip ir nėra, mes sistema nusiorina pati per plonąją šlangelę kur eina į išsiplėtimo bakelį. tačiau būna, kad tas štuceriukas užkalkėja kur šlangutė jungiasi į bakelį ir tada nenusiorina. Bet tą dalyką labai lengva patikrint vien atsukus probkę dirbančiam varikliui ir puikiai matoma cirkuliacija per tą šlangutę jei viskas ok
2014-02-24 20:39 wrote: Na mes ji taip vadinam ir tiek zinai kaip buna su tokiais dalykais servise dauguma zodziu ne i tema ir nemazai uzsilike nuo rusu laiku.
per slanga cirkuliuoja ziurejau vakar ir pradziu man ten keistokai pasirode ant laisvu su tokeis nutukimais neistisai bego pagazavus graziai pradejo begti nu vienu zodziu nervus paede jau ta audi tik spek tvarkyti as tai galvoju pakeisiu ta termostata jei nepades reiskes tarpine nes stebuklu negali buti tuo labiau jei galva varze is rankos tai ce viskas tuom ir pasakyta kiek zinau reikia su tuo speceliu raktu
2014-02-24 20:52
Starx,

užsikaitink variklį iki 90 laipsnių, tada atsisuk išsiplėtimo bakelį, užspausk tą mažąšlangutę ir paprašyk kadkas nors palaikytų variklio apsūkas virš 3 tūks kokia puse minutės. Jei pamatysi burbulus žinai ką daryt
2014-02-24 21:50
2014-02-24 20:34 wrote: tokio dalyko kaip ir nėra, mes sistema nusiorina pati per plonąją šlangelę kur eina į išsiplėtimo bakelį. tačiau būna, kad tas štuceriukas užkalkėja kur šlangutė jungiasi į bakelį ir tada nenusiorina. Bet tą dalyką labai lengva patikrint vien atsukus probkę dirbančiam varikliui ir puikiai matoma cirkuliacija per tą šlangutę jei viskas ok
2014-02-24 20:39 wrote: Na mes ji taip vadinam ir tiek zinai kaip buna su tokiais dalykais servise dauguma zodziu ne i tema ir nemazai uzsilike nuo rusu laiku.
2014-02-24 20:50 wrote: per slanga cirkuliuoja ziurejau vakar ir pradziu man ten keistokai pasirode ant laisvu su tokeis nutukimais neistisai bego pagazavus graziai pradejo begti nu vienu zodziu nervus paede jau ta audi tik spek tvarkyti as tai galvoju pakeisiu ta termostata jei nepades reiskes tarpine nes stebuklu negali buti tuo labiau jei galva varze is rankos tai ce viskas tuom ir pasakyta kiek zinau reikia su tuo speceliu raktu
Reikia moketi su ranka versti tada viskas buna ok. Daznai servisuose neverze galvu su dinanometriniu raktu paprasciauiai du kart po 90 laipsniu ir viskas su pertraukom viena kart po 10 min sekanti ir viskas ok buna
2014-02-24 22:00
2014-02-24 20:52 wrote: Starx,

užsikaitink variklį iki 90 laipsnių, tada atsisuk išsiplėtimo bakelį, užspausk tą mažąšlangutę ir paprašyk kadkas nors palaikytų variklio apsūkas virš 3 tūks kokia puse minutės. Jei pamatysi burbulus žinai ką daryt
ok isbandysiu rytoj aciu uz patarima
2014-02-24 22:11
2014-02-24 20:39 wrote: Na mes ji taip vadinam ir tiek zinai kaip buna su tokiais dalykais servise dauguma zodziu ne i tema ir nemazai uzsilike nuo rusu laiku.
2014-02-24 20:50 wrote: per slanga cirkuliuoja ziurejau vakar ir pradziu man ten keistokai pasirode ant laisvu su tokeis nutukimais neistisai bego pagazavus graziai pradejo begti nu vienu zodziu nervus paede jau ta audi tik spek tvarkyti as tai galvoju pakeisiu ta termostata jei nepades reiskes tarpine nes stebuklu negali buti tuo labiau jei galva varze is rankos tai ce viskas tuom ir pasakyta kiek zinau reikia su tuo speceliu raktu
2014-02-24 21:50 wrote: Reikia moketi su ranka versti tada viskas buna ok. Daznai servisuose neverze galvu su dinanometriniu raktu paprasciauiai du kart po 90 laipsniu ir viskas su pertraukom viena kart po 10 min sekanti ir viskas ok buna
su ranka niekada neuzversi kaip su raktu. ir kalbi turbut ne apie servisus, o apie garazinius. servisuose tokiu nesamoniu nedaro niekas.
2014-02-24 22:12
2014-02-24 20:50 wrote: per slanga cirkuliuoja ziurejau vakar ir pradziu man ten keistokai pasirode ant laisvu su tokeis nutukimais neistisai bego pagazavus graziai pradejo begti nu vienu zodziu nervus paede jau ta audi tik spek tvarkyti as tai galvoju pakeisiu ta termostata jei nepades reiskes tarpine nes stebuklu negali buti tuo labiau jei galva varze is rankos tai ce viskas tuom ir pasakyta kiek zinau reikia su tuo speceliu raktu
2014-02-24 21:50 wrote: Reikia moketi su ranka versti tada viskas buna ok. Daznai servisuose neverze galvu su dinanometriniu raktu paprasciauiai du kart po 90 laipsniu ir viskas su pertraukom viena kart po 10 min sekanti ir viskas ok buna
wrote: ..
kiekvienam nm skirtingi paprasciausiai perki tarpine ir joje buna instrukcija verzimo tvarka laipsniai ir nm zinoma ir taip visi zinoma cia elementaru
2014-02-24 22:13
2014-02-24 20:50 wrote: per slanga cirkuliuoja ziurejau vakar ir pradziu man ten keistokai pasirode ant laisvu su tokeis nutukimais neistisai bego pagazavus graziai pradejo begti nu vienu zodziu nervus paede jau ta audi tik spek tvarkyti as tai galvoju pakeisiu ta termostata jei nepades reiskes tarpine nes stebuklu negali buti tuo labiau jei galva varze is rankos tai ce viskas tuom ir pasakyta kiek zinau reikia su tuo speceliu raktu
2014-02-24 21:50 wrote: Reikia moketi su ranka versti tada viskas buna ok. Daznai servisuose neverze galvu su dinanometriniu raktu paprasciauiai du kart po 90 laipsniu ir viskas su pertraukom viena kart po 10 min sekanti ir viskas ok buna
2014-02-24 22:11 wrote: su ranka niekada neuzversi kaip su raktu. ir kalbi turbut ne apie servisus, o apie garazinius. servisuose tokiu nesamoniu nedaro niekas.
Nezinai nesakyk geriau.
2014-02-24 22:18
Zinoma yra simta kartu geriausia verst dinanometriniu raktu bet ka turi tuom verzi. Zinau kad servisuose taip daro nesakau kad visose bet daugumoj kurie yra nerimti menko biudzeto stambesnios firmos viska turi net purkstukams isemimo kitus, visokiausiu kaisciu degimamas uzfiksuoti, valenelio padeciai uzfiksuoti ir panasiai bent pas mus nieko panasaus nera.
38 / 0
2014-02-24 22:23
2014-02-24 22:18 wrote: Zinoma yra simta kartu geriausia verst dinanometriniu raktu bet ka turi tuom verzi. Zinau kad servisuose taip daro nesakau kad visose bet daugumoj kurie yra nerimti menko biudzeto stambesnios firmos viska turi net purkstukams isemimo kitus, visokiausiu kaisciu degimamas uzfiksuoti, valenelio padeciai uzfiksuoti ir panasiai bent pas mus nieko panasaus nera.
nepeik savo serviso
2014-02-24 22:39
2014-02-24 22:18 wrote: Zinoma yra simta kartu geriausia verst dinanometriniu raktu bet ka turi tuom verzi. Zinau kad servisuose taip daro nesakau kad visose bet daugumoj kurie yra nerimti menko biudzeto stambesnios firmos viska turi net purkstukams isemimo kitus, visokiausiu kaisciu degimamas uzfiksuoti, valenelio padeciai uzfiksuoti ir panasiai bent pas mus nieko panasaus nera.
2014-02-24 22:23 dicas wrote: nepeik savo serviso:lol::beer:
Kas tiesa tas tiesa , bet as cia akivaizdziai nevarau ant serviso tik prielaida tokia dariau tai tiek
2014-02-24 22:50
2014-02-24 21:50 wrote: Reikia moketi su ranka versti tada viskas buna ok. Daznai servisuose neverze galvu su dinanometriniu raktu paprasciauiai du kart po 90 laipsniu ir viskas su pertraukom viena kart po 10 min sekanti ir viskas ok buna
2014-02-24 22:11 wrote: su ranka niekada neuzversi kaip su raktu. ir kalbi turbut ne apie servisus, o apie garazinius. servisuose tokiu nesamoniu nedaro niekas.
2014-02-24 22:13 wrote: Nezinai nesakyk geriau.
labai gerai zinau. ne vienus metus dirbu. nuo pradiniu Nm labai pirklauso galutinis verzimas po laisniu. laipsnius tai ir balvonas gali atitaikyti, bet va Nm niekaip tiksliai nepadarysi. perversi ar nedaversi. perverzimas dar blogiau gali laikyti, nes dauguma varztu tempiasi. tam ir reikalingos specifikacijos, kad jie pasitemptu tam tikra atstuma. pas mane 3 dinamometriniai raktai yra skirtingu dydziu ir skaliu. nesakau kad visur naudoju, bet kritiskai svarbiose vietose beveik visada pritaikau
2014-02-24 23:01
2014-02-24 22:11 wrote: su ranka niekada neuzversi kaip su raktu. ir kalbi turbut ne apie servisus, o apie garazinius. servisuose tokiu nesamoniu nedaro niekas.
2014-02-24 22:13 wrote: Nezinai nesakyk geriau.
2014-02-24 22:50 wrote: labai gerai zinau. ne vienus metus dirbu. nuo pradiniu Nm labai pirklauso galutinis verzimas po laisniu. laipsnius tai ir balvonas gali atitaikyti, bet va Nm niekaip tiksliai nepadarysi. perversi ar nedaversi. perverzimas dar blogiau gali laikyti, nes dauguma varztu tempiasi. tam ir reikalingos specifikacijos, kad jie pasitemptu tam tikra atstuma. pas mane 3 dinamometriniai raktai yra skirtingu dydziu ir skaliu. nesakau kad visur naudoju, bet kritiskai svarbiose vietose beveik visada pritaikau
Angluose sutinku ten niekas nekalturina, bet lietuvoje tai tikrai yra ir bus galiu isvardint 6 servisus 20km spinduliu kurie neturi rakto bet geriau nereikia daryti anti reklamos.Zinoma jei pas mane butu toks dalykas tai ir naudociaus juo, bet nera ir nieko nepadarysi.
2014-02-24 23:07
2014-02-24 22:13 wrote: Nezinai nesakyk geriau.
2014-02-24 22:50 wrote: labai gerai zinau. ne vienus metus dirbu. nuo pradiniu Nm labai pirklauso galutinis verzimas po laisniu. laipsnius tai ir balvonas gali atitaikyti, bet va Nm niekaip tiksliai nepadarysi. perversi ar nedaversi. perverzimas dar blogiau gali laikyti, nes dauguma varztu tempiasi. tam ir reikalingos specifikacijos, kad jie pasitemptu tam tikra atstuma. pas mane 3 dinamometriniai raktai yra skirtingu dydziu ir skaliu. nesakau kad visur naudoju, bet kritiskai svarbiose vietose beveik visada pritaikau
2014-02-24 23:01 wrote: Angluose sutinku ten niekas nekalturina, bet lietuvoje tai tikrai yra ir bus galiu isvardint 6 servisus 20km spinduliu kurie neturi rakto bet geriau nereikia daryti anti reklamos.Zinoma jei pas mane butu toks dalykas tai ir naudociaus juo, bet nera ir nieko nepadarysi.
o sita.. nuisipirkti neina?
ir anglai cia ne prie ko.
2014-02-24 23:08
2014-02-24 22:50 wrote: labai gerai zinau. ne vienus metus dirbu. nuo pradiniu Nm labai pirklauso galutinis verzimas po laisniu. laipsnius tai ir balvonas gali atitaikyti, bet va Nm niekaip tiksliai nepadarysi. perversi ar nedaversi. perverzimas dar blogiau gali laikyti, nes dauguma varztu tempiasi. tam ir reikalingos specifikacijos, kad jie pasitemptu tam tikra atstuma. pas mane 3 dinamometriniai raktai yra skirtingu dydziu ir skaliu. nesakau kad visur naudoju, bet kritiskai svarbiose vietose beveik visada pritaikau
2014-02-24 23:01 wrote: Angluose sutinku ten niekas nekalturina, bet lietuvoje tai tikrai yra ir bus galiu isvardint 6 servisus 20km spinduliu kurie neturi rakto bet geriau nereikia daryti anti reklamos.Zinoma jei pas mane butu toks dalykas tai ir naudociaus juo, bet nera ir nieko nepadarysi.
2014-02-24 23:07 wrote: o sita.. nuisipirkti neina?:shocking:
ir anglai cia ne prie ko.
O tu pasakyk kodel as savo darbdaviui turiu nupirkti? Jo servisas tegu pats ir rupinasi. Kai man prireiks as nusipirksiu bet kolkas nereikia.
2014-02-24 23:16
2014-02-24 23:01 wrote: Angluose sutinku ten niekas nekalturina, bet lietuvoje tai tikrai yra ir bus galiu isvardint 6 servisus 20km spinduliu kurie neturi rakto bet geriau nereikia daryti anti reklamos.Zinoma jei pas mane butu toks dalykas tai ir naudociaus juo, bet nera ir nieko nepadarysi.
2014-02-24 23:07 wrote: o sita.. nuisipirkti neina?:shocking:
ir anglai cia ne prie ko.
2014-02-24 23:08 wrote: O tu pasakyk kodel as savo darbdaviui turiu nupirkti? Jo servisas tegu pats ir rupinasi. Kai man prireiks as nusipirksiu bet kolkas nereikia.
pas mus visi dirba savais irankiais. darbdavys tik brangiausius nuperka - keltuvai, kompresoriai, presas ir rimtesne diagnostikos iranga. visa kita perkasi mechanikai.

kas tu per mechanikas, jei neturi irankiu..
2014-02-24 23:21
2014-02-24 23:07 wrote: o sita.. nuisipirkti neina?:shocking:
ir anglai cia ne prie ko.
2014-02-24 23:08 wrote: O tu pasakyk kodel as savo darbdaviui turiu nupirkti? Jo servisas tegu pats ir rupinasi. Kai man prireiks as nusipirksiu bet kolkas nereikia.
2014-02-24 23:16 wrote: pas mus visi dirba savais irankiais. darbdavys tik brangiausius nuperka - keltuvai, kompresoriai, presas ir rimtesne diagnostikos iranga. visa kita perkasi mechanikai.

kas tu per mechanikas, jei neturi irankiu..:shocking:
Pasakyk nuo kada zmogus dirbantis servise turi su sava irankiais dirbti? Cia tai geras bajeris pirmasyk girdziu toki juokeli neblogas uzskaitau As irankiu turiu visokiu bet neperdaugiausiai pora deziu , visokiausiu raktu, repliu, kas reikalinga dazymui ir panasiai bet as cia sau taip irkaus o ne blt i darba nestis..

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you