Kaip varikliai 1.7 TD

Created by User 2013-11-03
2013-11-03 12:05
Kaip laiko 1.7 TD varikliai, kaip remontai, dalys pigios ar brangios, patvarūs jie?
2013-11-03 12:07
visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
20 / 0
2013-11-03 12:10
kuris 1.7td? nes jie buvo du :) vienas geras kitas traktorius... :D -ta prasme traukos nerasta, patikimumo irgi siaip...
2013-11-03 12:15
2013-11-03 12:07 wrote: visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
smagu kad ismanus zmogus atsirado siame formume.200% pritariu, kad egzistuoja nebent bloga tarine tarp vairo ir sedynes, blogu varikliu nebuna-buna apsileide ir/arba gobsus savininkai. ir/arba nujoti del dideles _
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
2013-11-03 12:17
2013-11-03 12:10 fregis wrote: kuris 1.7td? nes jie buvo du :) vienas geras kitas traktorius... :D -ta prasme traukos nerasta, patikimumo irgi siaip...
dveji? kuo skiriasi? kaip atskirti?
2013-11-03 12:39
50kw vokiskas o tie 55kw japoniski.
1829 / 0
2013-11-03 12:43
2013-11-03 12:07 wrote: visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
2013-11-03 12:15 wrote: smagu kad ismanus zmogus atsirado siame formume.200% pritariu, kad egzistuoja nebent bloga tarine tarp vairo ir sedynes, blogu varikliu nebuna-buna apsileide ir/arba gobsus savininkai. ir/arba nujoti del dideles _
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
tikrai nevisi varikliai geri, nes varikliu resursai labai jau skiriasi....
2013-11-03 13:12
2013-11-03 12:39 wrote: 50kw vokiskas o tie 55kw japoniski.
tai speju japoniski geresni? ar vokiski
2013-11-03 13:40
2013-11-03 12:39 wrote: 50kw vokiskas o tie 55kw japoniski.
2013-11-03 13:12 wrote: tai speju japoniski geresni? ar vokiski
Vokiski!
2013-11-03 14:35
2013-11-03 12:07 wrote: visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
2013-11-03 12:15 wrote: smagu kad ismanus zmogus atsirado siame formume.200% pritariu, kad egzistuoja nebent bloga tarine tarp vairo ir sedynes, blogu varikliu nebuna-buna apsileide ir/arba gobsus savininkai. ir/arba nujoti del dideles _
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
2013-11-03 12:43 wagen wrote: tikrai nevisi varikliai geri, nes varikliu resursai labai jau skiriasi....
o ka mes ir sakome-NUJOTI DEL PER DIDELES RIDOS.Taip, vokisko 1, 7 dyzelio resursas zenkliai didesnis negu TD opelio jolab negu 1, 7TD itercoleriu isuzinio .Bet is geru ranku paemus neturetu kilt problemu nei su visnu nei su kitu.O is kokiu sukciu ar alkašnikų simeikos, tinginių komandos nupirkus ispiderasinta groba jau po poras dienu ramontosi.
2013-11-03 15:46
Turėjau 1.7 TD isuzu ir beje 60 kw jie yra, ir tikrai galios užteko ir sanaudos geros, per tris metus nekišau rankų prie variklio, neskaitau diržų ir tepalų keitimo ir nesigailiu, kad pirkau toki ir žiemą kuriau be vargo tampyt nereikejo. O vokiškas 40 kažkeli kw tai atrodo silpnokai
2013-11-03 16:06
2013-11-03 12:07 wrote: visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
2013-11-03 12:15 wrote: smagu kad ismanus zmogus atsirado siame formume.200% pritariu, kad egzistuoja nebent bloga tarine tarp vairo ir sedynes, blogu varikliu nebuna-buna apsileide ir/arba gobsus savininkai. ir/arba nujoti del dideles _
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
Panevėžys

Kompresimetrą turiu, tik nežinau kokiam varikliui tau reikia išmatuot kompresiją, o ir tepalo slėgį.

Kadangi pagrinde dirbu su VW dyzeliais, tai visa įranga (tiksliau antgaliai) labiau pritaikyta jiems
2013-11-03 16:35
2013-11-03 12:07 wrote: visi varikliai geri, jei juos eksploatavo kaip priklauso buvę šeimininkai, o
užmušt galima net tanko variklį
2013-11-03 12:15 wrote: smagu kad ismanus zmogus atsirado siame formume.200% pritariu, kad egzistuoja nebent bloga tarine tarp vairo ir sedynes, blogu varikliu nebuna-buna apsileide ir/arba gobsus savininkai. ir/arba nujoti del dideles _
Daliau, nioreciau Tamstos sia proga paklausiti is kokio miesto ir gal turite arsenale kompresiometra dyzeliui ir tepalo slegio matuokle????
2013-11-03 16:06 wrote: Panevėžys

Kompresimetrą turiu, tik nežinau kokiam varikliui tau reikia išmatuot kompresiją, o ir tepalo slėgį.

Kadangi pagrinde dirbu su VW dyzeliais, tai visa įranga (tiksliau antgaliai) labiau pritaikyta jiems
Kolkas konkreciai jokiam nereikia, Vilniuje neliko ne vieno meistro kuris tai daro, tiksliau liko keliuose perkrautuose nerimtuose servisuose jie ziauriai uzsieme ir net sutartu laiku pas juos pauplti jokiu sansu del tokios smulkmenos.KITI-DYYZELSERVISAS LIEPKALNIOM GATVĖJE MATUOJA BET IRGI SU NIUANSAIS, NAUJESNIEMS MODELIAMS PO 60 LITU UZ CILINDRA PAPRASTESNIEMS DYZELIAMS PO 40 IR UZSIRASYTI VOS NE PRIES MENESI REIKIA.Kartais buna kad susitri, o atejus laikui nuvaziuoji ir tenka laukti pusdieni, ne net kuris auto savininkas sutinka tiek laukti.PATS TURIU GER KOMPA.Na tiesiog pasiteravau, turesiu omeny.Manau vien kompiuterines diagnostikos perkant uz 30 ar 40t litu auto nepapakanka.Beje, ar gali kompas parodyti kad problema su variklio cilindru kaip pvz rodomklaida kad su automato valdymu buvo nesklandumu nors pries puse metu atminti lieka klaida auto kompe ir ta klaida nuskaito diagnostikos kompas?
2013-11-03 16:39
jokios mechaninės dalies kompas nerodė ir niekada nerodys jei ten nebus daviklio. Kompresijos su kompu neišmatuosi, o perkant mašiną retas kuris pardavėjas sutiks, kad kažkas sūkiotų forsunkes ar pakaitinimo žvakes šiai procedūrai atlikt. Be to kompresijos matavimui irgi yra savų niuansų dėl parodymų paklaidos, nes kompresija turi būti matuojama tik šltam varikliui ir tik po vieną cilindrą išsukant, kad starteris suktų variklį natūraliu greičiu, koks yra kuriant šaltą variklį. Jei kompresija bus matuojama išsukus visas forsunkes ar žvakes ir šiltam, tai tokie parodymai praktiškai nieko verti
2013-11-04 18:17
Tai japoniški Isuzu prastesni, nes dalys brangesnės ir sunkiau gaut?
2013-11-04 18:20
2013-11-03 16:39 wrote: jokios mechaninės dalies kompas nerodė ir niekada nerodys jei ten nebus daviklio. Kompresijos su kompu neišmatuosi, o perkant mašiną retas kuris pardavėjas sutiks, kad kažkas sūkiotų forsunkes ar pakaitinimo žvakes šiai procedūrai atlikt. Be to kompresijos matavimui irgi yra savų niuansų dėl parodymų paklaidos, nes kompresija turi būti matuojama tik šltam varikliui ir tik po vieną cilindrą išsukant, kad starteris suktų variklį natūraliu greičiu, koks yra kuriant šaltą variklį. Jei kompresija bus matuojama išsukus visas forsunkes ar žvakes ir šiltam, tai tokie parodymai praktiškai nieko verti
Ar neapsirikot, gal šaltam reikia matuoti.Faktas, kompas gali parodyt puskštukų darbą, visas kt smulkmes bet kompresijos aišku ne.Per žvakes lengviau.
2013-11-04 18:24
2013-11-03 16:39 wrote: jokios mechaninės dalies kompas nerodė ir niekada nerodys jei ten nebus daviklio. Kompresijos su kompu neišmatuosi, o perkant mašiną retas kuris pardavėjas sutiks, kad kažkas sūkiotų forsunkes ar pakaitinimo žvakes šiai procedūrai atlikt. Be to kompresijos matavimui irgi yra savų niuansų dėl parodymų paklaidos, nes kompresija turi būti matuojama tik šltam varikliui ir tik po vieną cilindrą išsukant, kad starteris suktų variklį natūraliu greičiu, koks yra kuriant šaltą variklį. Jei kompresija bus matuojama išsukus visas forsunkes ar žvakes ir šiltam, tai tokie parodymai praktiškai nieko verti
2013-11-04 18:20 wrote: Ar neapsirikot, gal šaltam reikia matuoti.Faktas, kompas gali parodyt puskštukų darbą, visas kt smulkmes bet kompresijos aišku ne.Per žvakes lengviau.:smoke:
neapsirikau, tik vieną raidę praleidau. Perskaitęs dar kartą ką parašiau pamačiau , kad žodyje trūksta raidės "a"

Tiksliausi parodymai matuojant kompresiją šaltam varikliui.

Dėkui už pastebėjimą klaidos
2013-11-04 18:25
Beje purkštukų kuro išpurškimo ar myžimo kokybės kompas nerodo
2013-11-04 18:30
2013-11-04 18:25 wrote: Beje purkštukų kuro išpurškimo ar myžimo kokybės kompas nerodo
jei kuris nors mires?
2013-11-04 18:33
kuro purškimo nerodo

Rodo tik nebent kokią dozę išpurškia ką duoda siurblys (ir tai tik elektriniams purkštukams), bet kaip išpurškimas vyksta to nerodo
2013-11-04 18:39
2013-11-04 18:33 wrote: kuro purškimo nerodo

Rodo tik nebent kokią dozę išpurškia ką duoda siurblys (ir tai tik elektriniams purkštukams), bet kaip išpurškimas vyksta to nerodo
Tai galbut placiaja prasme geriau rinktis 2, 7 TDI Audi A6 negu 3, 0TDI ar jie abu el.pusksukus turi?Kiek girdejau tai 2, 7 gersnis, maziau elektronikos ir sun grandine.Nezinau ar ir 3, 0 turi chain bet kuris patikimesnis?
2013-11-04 18:42
neslėpsiu - šių variklių dar nečiupinėjau, todėl negaliu nieko konkretaus pasakyt
2013-11-04 19:07
3.0tdi truputi ciupinejau...
commonrailas siurbli suka dirzas, velenus grandine, kad grandine pakeisti reik istraukti varikli, nes ji nuo smagracio galo eina, vietos nera.
butent ta
3.0tdi buvo mustu priekiu, teko ketvirciuoti, dalys nepigios...:)
vaziuoja smagiai, variau i kauno turgu, sanaudos apie 8ltr.
bet kad juos kazkas girtu, taip pat negirdejau...
2013-11-04 19:08
manau supratai, kad jei comonrailas, tai purkstukai elektra:)
2.7 neciupinejau.
20 / 0
2013-11-14 10:52
1.7 td japoniskas zymiai gersnis nei tas vokiskas.
Daliu atzvilgiu: japonisko dalys pigesnes nei to vokisko, reikejo variklio bloko vokiskam ir kitu daliu, niekas nieko neturi nes deficitas (buvau pats nustebes) visi turi ir isuzu.
Japoniskas zymiai geriau "sukasi", 10kw tik skirtumas bet opelinis tai troleibusas, o ir palyginus nedaug valgo
Kuriasi prie -30 kaip prie -5.
Pats variklis nera sudetyngas, bet nekiekvienas kaimo jurgis gali ji rinkti nes reikalauja kruopstumo.
Apie variklio ilgaamziskuma, as ir dar zinau zmoniu kurie vazinejo vietoj 0.7 bar-2 bar turba pucia ir dyzeli suko virs 5K, ir jis laiko. Jei virsyje variklio standartini galinguma 2x ir jis laiko tai ka galima pasakyti apie jo patikimuma?
20 / 0
2013-11-14 10:58
vienintelis isuzu minusas tai generatorius, jis stovi blogoj padeti, norint ji issaugoti reikia jam apsauga daryti.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you