Ką rinktis ?

Created by User 2012-12-22
User
2012-12-27 17:02:41
2012-12-25 00:38:09 wrote:imk e39 jei tik pats rasi normalu. dar e34 labai patvarus dar liktu lt kazkiek. daug geriau nei te renukai ar pezai;)
2012-12-25 12:24:23 wrote:Na bet už tokią sumą tvarkingą sunkoka būtų rasti (e39) :(:( ir šiaip jo išlaikymas manau irgi nemenkai skirtusi nuo 406, ar klystu ? Beje, visus forumiečius sveikinu su Šv. Kalėdom, te išsipildo jūsų svajonės, na o Autogidas.lt komandai palinkėsiu sekmės šiame projekte :)
/bmw-525-e39-tds-sedanas-1997-0124487644.html
manau neblogas variantas kaip uz tokia suma.
User
2012-12-25 12:24:23
2012-12-25 00:38:09 wrote:imk e39 jei tik pats rasi normalu. dar e34 labai patvarus dar liktu lt kazkiek. daug geriau nei te renukai ar pezai;)
Na bet už tokią sumą tvarkingą sunkoka būtų rasti (e39) :(:( ir šiaip jo išlaikymas manau irgi nemenkai skirtusi nuo 406, ar klystu ? Beje, visus forumiečius sveikinu su Šv. Kalėdom, te išsipildo jūsų svajonės, na o Autogidas.lt komandai palinkėsiu sekmės šiame projekte :)
User
2012-12-25 00:38:09
imk e39 jei tik pats rasi normalu. dar e34 labai patvarus dar liktu lt kazkiek. daug geriau nei te renukai ar pezai;)
manomoto(364)
2012-12-25 00:17:34
2012-12-24 22:17:26 wrote:Na gal gi dar kas gali kanors pasakyt apie Laguna ? Lyginant su 406, kokie būtų +/- ?
2012-12-25 00:10:50 wrote:406 vaziuokle brangoka remontuot, elektra nekokia, kainuoja nemazai net perkant srote detales.
pezo 406 vaziuokl patvaresne negu lagunos nuo 2002m
User
2012-12-25 00:10:50
2012-12-24 22:17:26 wrote:Na gal gi dar kas gali kanors pasakyt apie Laguna ? Lyginant su 406, kokie būtų +/- ?
406 vaziuokle brangoka remontuot, elektra nekokia, kainuoja nemazai net perkant srote detales.
manomoto(364)
2012-12-24 22:44:02
2012-12-24 22:17:26 wrote:Na gal gi dar kas gali kanors pasakyt apie Laguna ? Lyginant su 406, kokie būtų +/- ?
2012-12-24 22:23:10 wrote:raktas korta jau buna...uzvedimo, tik metu nepamenu, beros nuo 2003m,
raktas korta pas mane buvo jau ir espeise 94m
User
2012-12-24 22:24:46
2012-12-24 22:17:26 wrote:Na gal gi dar kas gali kanors pasakyt apie Laguna ? Lyginant su 406, kokie būtų +/- ?
2012-12-24 22:23:10 wrote:raktas korta jau buna...uzvedimo, tik metu nepamenu, beros nuo 2003m,
Koks skirtumas, vistiek tikimybe 50/50 kad greit susipis...
User
2012-12-24 22:23:10
2012-12-24 22:17:26 wrote:Na gal gi dar kas gali kanors pasakyt apie Laguna ? Lyginant su 406, kokie būtų +/- ?
raktas korta jau buna...uzvedimo, tik metu nepamenu, beros nuo 2003m,
User
2012-12-24 22:19:54
2012-12-24 22:17:26 wrote:Na gal gi dar kas gali kanors pasakyt apie Laguna ? Lyginant su 406, kokie būtų +/- ?
As 406 ciupinejas nesu, tai sunku lyginti su juo...
User
2012-12-24 22:17:26
Na gal gi dar kas gali kanors pasakyt apie Laguna ? Lyginant su 406, kokie būtų +/- ?
User
2012-12-24 21:54:51
2012-12-24 21:40:26 wrote:as nepasitikiu tais long life.. geriausia keisti tada kada rekomenduoja automobilio gamintojas.. nevisi varikliai yra vienodi ir nevisuose tepalas buna vienodai "apkrautas".. tepalo gamintojas negali zinoti geriau uz automobilio gamintoja kada reiketu keisti tepala konkretaus variklio.
2012-12-24 21:47:31 wrote:Mano poziurys irgi niekoks i long lifes, mes su broliu pilam tik castroli i jo subarika sti ir keiciam kas 7 stukas , beja kaip subaru turbos laiko, neteko susidurti?
2012-12-24 21:53:29 wrote:kelios i jas ejo.. bet tikrai neteko girdeti nusiskundimu.. turbut del to, kad STI dazniau perka entuziastai ir rupinasi savo automobiliu.. bet kaip ir kiekviena detale - turba nera amzina.
del rupinimosi tu cia tiesa pasakei
User
2012-12-24 21:53:29
2012-12-24 21:30:49 wrote:o tai kaip vazineja su long lifes po 20k, tai ten isvis ne tepalas jauciu o kazkoks s....... bus ane?
2012-12-24 21:40:26 wrote:as nepasitikiu tais long life.. geriausia keisti tada kada rekomenduoja automobilio gamintojas.. nevisi varikliai yra vienodi ir nevisuose tepalas buna vienodai "apkrautas".. tepalo gamintojas negali zinoti geriau uz automobilio gamintoja kada reiketu keisti tepala konkretaus variklio.
2012-12-24 21:47:31 wrote:Mano poziurys irgi niekoks i long lifes, mes su broliu pilam tik castroli i jo subarika sti ir keiciam kas 7 stukas , beja kaip subaru turbos laiko, neteko susidurti?
kelios i jas ejo.. bet tikrai neteko girdeti nusiskundimu.. turbut del to, kad STI dazniau perka entuziastai ir rupinasi savo automobiliu.. bet kaip ir kiekviena detale - turba nera amzina.
User
2012-12-24 21:47:31
2012-12-24 21:26:48 wrote:tiketis, kad turba dirbs daugiau nei 100k myliu yra nelabai logiska. beveik visos ties 100k uzlinksta. o jei nepriziuri ir tepalo laiku nekeiti tai normalu, kad ir anksciau uzsilenks.

pas mus buvo 2010 MKT, 40k myliu - nusprogo viena is turbu.. tepalas beveik kaip smala. o uzsilenke, nes fordas imontavo sieteli i turbos tepalo padavimo vamzdeli.. kai nekeiti tepalo, jis suira ir pradeda esti gumines dalis - alsuoklio, ausinimo slangas ir tie mazi gumos gabaliukai plaukioja tepale.. sieteliai juos labai mielai surenka. jis uzsikiso ir turba perkaito, pradejo strigti ir galu gale luzo i dvi dalis - turbinos sparnuote nuluzo, su savim islauze nemaza centrines turbos dalies gabala.. kitaip sakant - netaisoma.
2012-12-24 21:30:49 wrote:o tai kaip vazineja su long lifes po 20k, tai ten isvis ne tepalas jauciu o kazkoks s....... bus ane?
2012-12-24 21:40:26 wrote:as nepasitikiu tais long life.. geriausia keisti tada kada rekomenduoja automobilio gamintojas.. nevisi varikliai yra vienodi ir nevisuose tepalas buna vienodai "apkrautas".. tepalo gamintojas negali zinoti geriau uz automobilio gamintoja kada reiketu keisti tepala konkretaus variklio.
Mano poziurys irgi niekoks i long lifes, mes su broliu pilam tik castroli i jo subarika sti ir keiciam kas 7 stukas , beja kaip subaru turbos laiko, neteko susidurti?
User
2012-12-24 21:40:26
2012-12-24 21:17:58 wrote:del turbinu is dalies teisus. Jos linksta mazdaug 160k km. Kazkas nelogiska ten su tepimu padaryta kiek zinau... Jei zmoniskai keitei tepalus, jos laiko zymiai ilgiau, bet vistiek nelaiko taip kaip turetu.
2012-12-24 21:26:48 wrote:tiketis, kad turba dirbs daugiau nei 100k myliu yra nelabai logiska. beveik visos ties 100k uzlinksta. o jei nepriziuri ir tepalo laiku nekeiti tai normalu, kad ir anksciau uzsilenks.

pas mus buvo 2010 MKT, 40k myliu - nusprogo viena is turbu.. tepalas beveik kaip smala. o uzsilenke, nes fordas imontavo sieteli i turbos tepalo padavimo vamzdeli.. kai nekeiti tepalo, jis suira ir pradeda esti gumines dalis - alsuoklio, ausinimo slangas ir tie mazi gumos gabaliukai plaukioja tepale.. sieteliai juos labai mielai surenka. jis uzsikiso ir turba perkaito, pradejo strigti ir galu gale luzo i dvi dalis - turbinos sparnuote nuluzo, su savim islauze nemaza centrines turbos dalies gabala.. kitaip sakant - netaisoma.
2012-12-24 21:30:49 wrote:o tai kaip vazineja su long lifes po 20k, tai ten isvis ne tepalas jauciu o kazkoks s....... bus ane?
as nepasitikiu tais long life.. geriausia keisti tada kada rekomenduoja automobilio gamintojas.. nevisi varikliai yra vienodi ir nevisuose tepalas buna vienodai "apkrautas".. tepalo gamintojas negali zinoti geriau uz automobilio gamintoja kada reiketu keisti tepala konkretaus variklio.
User
2012-12-24 21:35:46
2012-12-24 21:03:59 wrote:kokia tavo nuomone yra geresnis tepalas?
2012-12-24 21:05:37 wrote:as pilu castrol edge
2012-12-24 21:17:07 wrote:Tiesa dar norejau paklausti, matau esi turbo zinovas:smartass:
ar po pasivazinejimo aukstom apsukom, reikia pora minuciu kad variklis padirbtu laisvom apsukom pries uzgesinant ir tas pats pries vaziuojant? ar tai fignia?ta prasme reikia kad tepalas atausintu turba pirmu atveju, o antru kad suteptu?
kaip ir sake.. apie 30 sekundziu uztenka pabirbinti laisvom pries isjungiant - jei ramiai vaziavai, nebutina birbinti.

gali pradeti vaziuoti is karto, tik spausti negalima.. nebent minusine temperatura - tada geriau kazkiek pasildyti.

as asmeniskai nesildau tiesiog neleidziu turbai sukelti slegio nespausdamas gazo.
bet stengiuosi pries isjunkdamas palaukti bent 30 sekundziu. jei is karto po agresyvaus vaziavimo tai ir ilgiau palaikau.

tepalas net ir saltas tepa, bet isjungus varikli, kai turba karsta jis gali "apkepti" ant aseles.. neisardes jos to "apkepo" nenuvalysi. as po 2 metu tokio vazinejimo buvau isardes turba, tai jokiu aseles edimo zymiu nebuvo.. bet buvo apkepe prie turbinos sparnuotes, kur stovi "salnikas".. tiek buvo suodziu, kad pradejo salnikas strigti. del to jis pradejo devetis ko pasekoje pradejo mizti tepala i ismetima.
User
2012-12-24 21:30:49
2012-12-24 21:14:22 wrote:tau geriau turbut zinot o kad pas lagunas nuo 2001 nelaiko turbinos tai faktas pilk ka tik nori jei nedadaryta.
2012-12-24 21:17:58 wrote:del turbinu is dalies teisus. Jos linksta mazdaug 160k km. Kazkas nelogiska ten su tepimu padaryta kiek zinau... Jei zmoniskai keitei tepalus, jos laiko zymiai ilgiau, bet vistiek nelaiko taip kaip turetu.
2012-12-24 21:26:48 wrote:tiketis, kad turba dirbs daugiau nei 100k myliu yra nelabai logiska. beveik visos ties 100k uzlinksta. o jei nepriziuri ir tepalo laiku nekeiti tai normalu, kad ir anksciau uzsilenks.

pas mus buvo 2010 MKT, 40k myliu - nusprogo viena is turbu.. tepalas beveik kaip smala. o uzsilenke, nes fordas imontavo sieteli i turbos tepalo padavimo vamzdeli.. kai nekeiti tepalo, jis suira ir pradeda esti gumines dalis - alsuoklio, ausinimo slangas ir tie mazi gumos gabaliukai plaukioja tepale.. sieteliai juos labai mielai surenka. jis uzsikiso ir turba perkaito, pradejo strigti ir galu gale luzo i dvi dalis - turbinos sparnuote nuluzo, su savim islauze nemaza centrines turbos dalies gabala.. kitaip sakant - netaisoma.
o tai kaip vazineja su long lifes po 20k, tai ten isvis ne tepalas jauciu o kazkoks s....... bus ane?
User
2012-12-24 21:27:55
2012-12-24 21:17:07 wrote:Tiesa dar norejau paklausti, matau esi turbo zinovas:smartass:
ar po pasivazinejimo aukstom apsukom, reikia pora minuciu kad variklis padirbtu laisvom apsukom pries uzgesinant ir tas pats pries vaziuojant? ar tai fignia?ta prasme reikia kad tepalas atausintu turba pirmu atveju, o antru kad suteptu?
2012-12-24 21:20:33 wrote:Po agresyvaus vaziavimo reikia bent kuri laika vaziuoti ramiai pries uzgesinant. Arba duoti padirbti varikliui ramiom apsukom ~30sec. O variklio nepasiekusio darbines temp drozti isvis nepatariama
2012-12-24 21:24:36 wrote:As ne apie drozima turejau omeni, tiesog po nakties tupa atsisedi i auto ir uzvedi pries vaziuojant i darba, va ka norejau pasakyti.:smilewink:
Siaip tepalo spaudimas pakyla labai greitai, pas mane turbinos tepimas iseina is trainyko kuris yra po tepalo spaudimo davikliu, tai auto dar nebuna spejus uzsivesti, o spaudima jau rodo normalu. Taigi savaime suprantama jog turbina taipat jau gauna visa reikiama tepima
User
2012-12-24 21:26:48
2012-12-24 20:59:05 wrote:tavo pazistami tada reiskia yra arba skregos arba moliai.. turbinai reikia gero, laiku keiciamo, geriausia sintetinio tepalo..
2012-12-24 21:14:22 wrote:tau geriau turbut zinot o kad pas lagunas nuo 2001 nelaiko turbinos tai faktas pilk ka tik nori jei nedadaryta.
2012-12-24 21:17:58 wrote:del turbinu is dalies teisus. Jos linksta mazdaug 160k km. Kazkas nelogiska ten su tepimu padaryta kiek zinau... Jei zmoniskai keitei tepalus, jos laiko zymiai ilgiau, bet vistiek nelaiko taip kaip turetu.
tiketis, kad turba dirbs daugiau nei 100k myliu yra nelabai logiska. beveik visos ties 100k uzlinksta. o jei nepriziuri ir tepalo laiku nekeiti tai normalu, kad ir anksciau uzsilenks.

pas mus buvo 2010 MKT, 40k myliu - nusprogo viena is turbu.. tepalas beveik kaip smala. o uzsilenke, nes fordas imontavo sieteli i turbos tepalo padavimo vamzdeli.. kai nekeiti tepalo, jis suira ir pradeda esti gumines dalis - alsuoklio, ausinimo slangas ir tie mazi gumos gabaliukai plaukioja tepale.. sieteliai juos labai mielai surenka. jis uzsikiso ir turba perkaito, pradejo strigti ir galu gale luzo i dvi dalis - turbinos sparnuote nuluzo, su savim islauze nemaza centrines turbos dalies gabala.. kitaip sakant - netaisoma.
User
2012-12-24 21:24:36
2012-12-24 21:05:37 wrote:as pilu castrol edge
2012-12-24 21:17:07 wrote:Tiesa dar norejau paklausti, matau esi turbo zinovas:smartass:
ar po pasivazinejimo aukstom apsukom, reikia pora minuciu kad variklis padirbtu laisvom apsukom pries uzgesinant ir tas pats pries vaziuojant? ar tai fignia?ta prasme reikia kad tepalas atausintu turba pirmu atveju, o antru kad suteptu?
2012-12-24 21:20:33 wrote:Po agresyvaus vaziavimo reikia bent kuri laika vaziuoti ramiai pries uzgesinant. Arba duoti padirbti varikliui ramiom apsukom ~30sec. O variklio nepasiekusio darbines temp drozti isvis nepatariama
As ne apie drozima turejau omeni, tiesog po nakties tupa atsisedi i auto ir uzvedi pries vaziuojant i darba, va ka norejau pasakyti.
User
2012-12-24 21:20:33
2012-12-24 21:03:59 wrote:kokia tavo nuomone yra geresnis tepalas?
2012-12-24 21:05:37 wrote:as pilu castrol edge
2012-12-24 21:17:07 wrote:Tiesa dar norejau paklausti, matau esi turbo zinovas:smartass:
ar po pasivazinejimo aukstom apsukom, reikia pora minuciu kad variklis padirbtu laisvom apsukom pries uzgesinant ir tas pats pries vaziuojant? ar tai fignia?ta prasme reikia kad tepalas atausintu turba pirmu atveju, o antru kad suteptu?
Po agresyvaus vaziavimo reikia bent kuri laika vaziuoti ramiai pries uzgesinant. Arba duoti padirbti varikliui ramiom apsukom ~30sec. O variklio nepasiekusio darbines temp drozti isvis nepatariama
User
2012-12-24 21:17:58
2012-12-24 20:05:11 wrote:keli pazystami turejo tai turbinos pareje buvo, bet ne po karta o po du:D dar elektra nevisai tvarkoj buvo.
2012-12-24 20:59:05 wrote:tavo pazistami tada reiskia yra arba skregos arba moliai.. turbinai reikia gero, laiku keiciamo, geriausia sintetinio tepalo..
2012-12-24 21:14:22 wrote:tau geriau turbut zinot o kad pas lagunas nuo 2001 nelaiko turbinos tai faktas pilk ka tik nori jei nedadaryta.
del turbinu is dalies teisus. Jos linksta mazdaug 160k km. Kazkas nelogiska ten su tepimu padaryta kiek zinau... Jei zmoniskai keitei tepalus, jos laiko zymiai ilgiau, bet vistiek nelaiko taip kaip turetu.
User
2012-12-24 21:17:07
2012-12-24 20:59:05 wrote:tavo pazistami tada reiskia yra arba skregos arba moliai.. turbinai reikia gero, laiku keiciamo, geriausia sintetinio tepalo..
2012-12-24 21:03:59 wrote:kokia tavo nuomone yra geresnis tepalas?
2012-12-24 21:05:37 wrote:as pilu castrol edge
Tiesa dar norejau paklausti, matau esi turbo zinovas
ar po pasivazinejimo aukstom apsukom, reikia pora minuciu kad variklis padirbtu laisvom apsukom pries uzgesinant ir tas pats pries vaziuojant? ar tai fignia?ta prasme reikia kad tepalas atausintu turba pirmu atveju, o antru kad suteptu?
User
2012-12-24 21:14:22
2012-12-24 14:38:32 wrote:Dėkui visiems už pasisakymus. Čia kažkas paminėjo Laguna, tą kur eina nuo 2001, visai dėl jos irgi panyžo, gal galima būtų išsamiau apie ją ?
2012-12-24 20:05:11 wrote:keli pazystami turejo tai turbinos pareje buvo, bet ne po karta o po du:D dar elektra nevisai tvarkoj buvo.
2012-12-24 20:59:05 wrote:tavo pazistami tada reiskia yra arba skregos arba moliai.. turbinai reikia gero, laiku keiciamo, geriausia sintetinio tepalo..
tau geriau turbut zinot o kad pas lagunas nuo 2001 nelaiko turbinos tai faktas pilk ka tik nori jei nedadaryta.
User
2012-12-24 21:10:03
2012-12-24 20:59:05 wrote:tavo pazistami tada reiskia yra arba skregos arba moliai.. turbinai reikia gero, laiku keiciamo, geriausia sintetinio tepalo..
2012-12-24 21:03:59 wrote:kokia tavo nuomone yra geresnis tepalas?
2012-12-24 21:05:37 wrote:as pilu castrol edge

mldc as irgi:D
User
2012-12-24 21:05:37
2012-12-24 20:05:11 wrote:keli pazystami turejo tai turbinos pareje buvo, bet ne po karta o po du:D dar elektra nevisai tvarkoj buvo.
2012-12-24 20:59:05 wrote:tavo pazistami tada reiskia yra arba skregos arba moliai.. turbinai reikia gero, laiku keiciamo, geriausia sintetinio tepalo..
2012-12-24 21:03:59 wrote:kokia tavo nuomone yra geresnis tepalas?
as pilu castrol edge
User
2012-12-24 21:03:59
2012-12-24 14:38:32 wrote:Dėkui visiems už pasisakymus. Čia kažkas paminėjo Laguna, tą kur eina nuo 2001, visai dėl jos irgi panyžo, gal galima būtų išsamiau apie ją ?
2012-12-24 20:05:11 wrote:keli pazystami turejo tai turbinos pareje buvo, bet ne po karta o po du:D dar elektra nevisai tvarkoj buvo.
2012-12-24 20:59:05 wrote:tavo pazistami tada reiskia yra arba skregos arba moliai.. turbinai reikia gero, laiku keiciamo, geriausia sintetinio tepalo..
kokia tavo nuomone yra geresnis tepalas?
User
2012-12-24 20:59:05
2012-12-24 14:38:32 wrote:Dėkui visiems už pasisakymus. Čia kažkas paminėjo Laguna, tą kur eina nuo 2001, visai dėl jos irgi panyžo, gal galima būtų išsamiau apie ją ?
2012-12-24 20:05:11 wrote:keli pazystami turejo tai turbinos pareje buvo, bet ne po karta o po du:D dar elektra nevisai tvarkoj buvo.
tavo pazistami tada reiskia yra arba skregos arba moliai.. turbinai reikia gero, laiku keiciamo, geriausia sintetinio tepalo..
User
2012-12-24 20:05:11
2012-12-24 14:38:32 wrote:Dėkui visiems už pasisakymus. Čia kažkas paminėjo Laguna, tą kur eina nuo 2001, visai dėl jos irgi panyžo, gal galima būtų išsamiau apie ją ?
keli pazystami turejo tai turbinos pareje buvo, bet ne po karta o po du:D dar elektra nevisai tvarkoj buvo.
User
2012-12-24 14:38:32
Dėkui visiems už pasisakymus. Čia kažkas paminėjo Laguna, tą kur eina nuo 2001, visai dėl jos irgi panyžo, gal galima būtų išsamiau apie ją ?
User
2012-12-23 14:14:24
2012-12-22 18:47:43 wrote:Nesiulykit jus tu renault peogeot ir pan. Nestumiu as labai ant ju, kol vaziuoja tol tikrai gerai viskas, bet kai genda tai nesamone jas taisyt, ju labai sudetinga konstrukscija, ir dar abejotina ar be serviso pagalbos isiversi tvarkydamas. Zodziu siulau nezet y tokias, nesvarbu kad jos pigios, paskui keiksi.
2012-12-23 01:40:59 wrote:renault neturejau , tad tyliu , uz peza pastovesiu , konstrukscija labai paprasta 406 , jai neciupinejai tj ir patylek , turejau kelis 605 , siuo metu 406 , prie progos 806 , o del vectros vaziuokles , ji kieta , su universalu kelinta diena vazineju , ten orginalus amortikai , kieta , aisku ne golfas , bet mano pezas su orginaliais amortikais zymei minkstesnis , ir anksciau turejau vectra sedana , ta ir buvo kieta lyginant su dabartiniu 406 , ir is pazystamu kas tureja 406 ju nekeike , vaziuokle labai paprasta pigi ir tarnauja ilgai kaip ir vectros , varikliai kita kalba , pas opeli tas , pas peza anas , sakau nes abi vairuoju ir matau , ,, ,, , cinkuoti dugnai kolega sako , iki 98m vectrai pakisk galva po apacia ir paziurek dugna , vienetai be rudziu:director: , aisku viskas tvarkoma siais laikais:thumbup: , ,nestumsiu ne ant vienos , bet nestumkit ant liutuko , nes jis tarnauja kaip ir vokiska auto ,
2012-12-23 13:31:29 wrote:Sveikas,
Kaip reikalai su 605, kokios pas juos bėdos, kaip pats vertintum automobilį ? :smartass:
turejau ne viena modeli , 605 , labai kantrus auto , pas mane buvo visi 2.1td , tikrai teigemai vertinu , uz savo kaina puikiai tarnauja , galine vaziuokle neuzmusama , priekine retai remontuojama ir tikrai nebrangi , kebulas na slenkscius pries pirkdamas pasiziurek , , labai minksta ir erdvi auto , tikrai smagu vairuot tiek po miesta , tiek ilgai kelionei , jai nesivaikai madu , tada pirk ir eksplotuok y sveikata , P.S nepirk 2.0 benzo , prakeiksi , imk 2.1td arba 3.0 benza , sekmes
User
2012-12-23 13:31:29
2012-12-22 18:47:43 wrote:Nesiulykit jus tu renault peogeot ir pan. Nestumiu as labai ant ju, kol vaziuoja tol tikrai gerai viskas, bet kai genda tai nesamone jas taisyt, ju labai sudetinga konstrukscija, ir dar abejotina ar be serviso pagalbos isiversi tvarkydamas. Zodziu siulau nezet y tokias, nesvarbu kad jos pigios, paskui keiksi.
2012-12-23 01:40:59 wrote:renault neturejau , tad tyliu , uz peza pastovesiu , konstrukscija labai paprasta 406 , jai neciupinejai tj ir patylek , turejau kelis 605 , siuo metu 406 , prie progos 806 , o del vectros vaziuokles , ji kieta , su universalu kelinta diena vazineju , ten orginalus amortikai , kieta , aisku ne golfas , bet mano pezas su orginaliais amortikais zymei minkstesnis , ir anksciau turejau vectra sedana , ta ir buvo kieta lyginant su dabartiniu 406 , ir is pazystamu kas tureja 406 ju nekeike , vaziuokle labai paprasta pigi ir tarnauja ilgai kaip ir vectros , varikliai kita kalba , pas opeli tas , pas peza anas , sakau nes abi vairuoju ir matau , ,, ,, , cinkuoti dugnai kolega sako , iki 98m vectrai pakisk galva po apacia ir paziurek dugna , vienetai be rudziu:director: , aisku viskas tvarkoma siais laikais:thumbup: , ,nestumsiu ne ant vienos , bet nestumkit ant liutuko , nes jis tarnauja kaip ir vokiska auto ,
Sveikas,
Kaip reikalai su 605, kokios pas juos bėdos, kaip pats vertintum automobilį ?
User
2012-12-23 12:10:35
2012-12-23 01:42:50 wrote:paimk 406 su 2.1td motoru ir paieskok silpnu vietu , 2.0 ten jop purkstukai ,
2012-12-23 01:51:07 wrote:sveiki, prasau patarimo. Apsimoka pirkti focusa 2durelem, 1, 8tddi 66kw senu motoru 2001m, naujos ziemines padangos, pilnos komplektacijos, multi vairas ir panasiai... tech rugseji praejus, kebulas idealus, amortikai nauji visi, vairo stiprintuvas naujas, salonas idealus uz 4500lt...? su chipu regis, nes vaziuoja nesveikai. Aciu uz nuomones
2012-12-23 11:56:11 giedzka wrote:Matai daugeliui zmoniu tas zodis "nesveikai" turi kelias reiksmes :lol::lol:
na taip , speju koks e39 3.0d net nepavytu
giedzka(1757)
2012-12-23 11:56:11
2012-12-22 17:22:03 manomoto wrote:Visos vektros nuo96metu gamybos dugnai cinkuotai, taip sedynes kietos, bet tikrai nevaziuokle(universalo) ir be kietumas nuo vaziuokles priklauso jai lievi amortikai sudeti tai ir kibiras, jai geri minksta, surbliu elektrine dalis genda, o pezu purkstukai tai, kad kiekviena turi savo defektu
2012-12-23 01:42:50 wrote:paimk 406 su 2.1td motoru ir paieskok silpnu vietu , 2.0 ten jop purkstukai ,
2012-12-23 01:51:07 wrote:sveiki, prasau patarimo. Apsimoka pirkti focusa 2durelem, 1, 8tddi 66kw senu motoru 2001m, naujos ziemines padangos, pilnos komplektacijos, multi vairas ir panasiai... tech rugseji praejus, kebulas idealus, amortikai nauji visi, vairo stiprintuvas naujas, salonas idealus uz 4500lt...? su chipu regis, nes vaziuoja nesveikai. Aciu uz nuomones
Matai daugeliui zmoniu tas zodis "nesveikai" turi kelias reiksmes
You serious?
User
2012-12-23 11:28:58
2012-12-22 17:22:03 manomoto wrote:Visos vektros nuo96metu gamybos dugnai cinkuotai, taip sedynes kietos, bet tikrai nevaziuokle(universalo) ir be kietumas nuo vaziuokles priklauso jai lievi amortikai sudeti tai ir kibiras, jai geri minksta, surbliu elektrine dalis genda, o pezu purkstukai tai, kad kiekviena turi savo defektu
2012-12-23 01:42:50 wrote:paimk 406 su 2.1td motoru ir paieskok silpnu vietu , 2.0 ten jop purkstukai ,
2012-12-23 01:51:07 wrote:sveiki, prasau patarimo. Apsimoka pirkti focusa 2durelem, 1, 8tddi 66kw senu motoru 2001m, naujos ziemines padangos, pilnos komplektacijos, multi vairas ir panasiai... tech rugseji praejus, kebulas idealus, amortikai nauji visi, vairo stiprintuvas naujas, salonas idealus uz 4500lt...? su chipu regis, nes vaziuoja nesveikai. Aciu uz nuomones
jai tvarkingas tj ir pirk , tvarkinga masina kainuoja lt , cia ir metai dar neblogi , pirk
User
2012-12-23 01:51:07
2012-12-22 17:16:03 wrote:tik uz 406 :thumbup: , turejau vechtra , kieta vaziuokle , kietos sedynes , korozija visom iki bet 2000m , ir tik nereik olialia kad cinkuota , ten audine kj cinkavo tj gal ir gavo dulkiu :lol:, varikliai lepus , siurbliai genda , atrodo visai padoriai , bet ir 406 atrodo zasibys:thumbup: , 406 minktesnis vaziuokle , minkstos sedynes , nepuva , na varikliai vel gi man bent :thumbdown: , siuo metu turiu 2.1td tj tikrai patenkintas visapusiskai , tik tiek kad senos konstrukcijos , bet patikrintas motoras:thumbup: , , seip abi uz tokius pinigus verta pirkt , bet pats mastai ko paciam reik , aisku gali pirkt e36 tds irgi visai nieko , bet visiskai kitos konstrukcijos auto , turejau 1996m irgi buvo :thumbup: , tad mastyk:beer:
2012-12-22 17:22:03 manomoto wrote:Visos vektros nuo96metu gamybos dugnai cinkuotai, taip sedynes kietos, bet tikrai nevaziuokle(universalo) ir be kietumas nuo vaziuokles priklauso jai lievi amortikai sudeti tai ir kibiras, jai geri minksta, surbliu elektrine dalis genda, o pezu purkstukai tai, kad kiekviena turi savo defektu
2012-12-23 01:42:50 wrote:paimk 406 su 2.1td motoru ir paieskok silpnu vietu , 2.0 ten jop purkstukai ,
sveiki, prasau patarimo. Apsimoka pirkti focusa 2durelem, 1, 8tddi 66kw senu motoru 2001m, naujos ziemines padangos, pilnos komplektacijos, multi vairas ir panasiai... tech rugseji praejus, kebulas idealus, amortikai nauji visi, vairo stiprintuvas naujas, salonas idealus uz 4500lt...? su chipu regis, nes vaziuoja nesveikai. Aciu uz nuomones
User
2012-12-23 01:42:50
2012-12-22 17:16:03 wrote:tik uz 406 :thumbup: , turejau vechtra , kieta vaziuokle , kietos sedynes , korozija visom iki bet 2000m , ir tik nereik olialia kad cinkuota , ten audine kj cinkavo tj gal ir gavo dulkiu :lol:, varikliai lepus , siurbliai genda , atrodo visai padoriai , bet ir 406 atrodo zasibys:thumbup: , 406 minktesnis vaziuokle , minkstos sedynes , nepuva , na varikliai vel gi man bent :thumbdown: , siuo metu turiu 2.1td tj tikrai patenkintas visapusiskai , tik tiek kad senos konstrukcijos , bet patikrintas motoras:thumbup: , , seip abi uz tokius pinigus verta pirkt , bet pats mastai ko paciam reik , aisku gali pirkt e36 tds irgi visai nieko , bet visiskai kitos konstrukcijos auto , turejau 1996m irgi buvo :thumbup: , tad mastyk:beer:
2012-12-22 17:22:03 manomoto wrote:Visos vektros nuo96metu gamybos dugnai cinkuotai, taip sedynes kietos, bet tikrai nevaziuokle(universalo) ir be kietumas nuo vaziuokles priklauso jai lievi amortikai sudeti tai ir kibiras, jai geri minksta, surbliu elektrine dalis genda, o pezu purkstukai tai, kad kiekviena turi savo defektu
paimk 406 su 2.1td motoru ir paieskok silpnu vietu , 2.0 ten jop purkstukai ,
User
2012-12-23 01:40:59
2012-12-22 18:47:43 wrote:Nesiulykit jus tu renault peogeot ir pan. Nestumiu as labai ant ju, kol vaziuoja tol tikrai gerai viskas, bet kai genda tai nesamone jas taisyt, ju labai sudetinga konstrukscija, ir dar abejotina ar be serviso pagalbos isiversi tvarkydamas. Zodziu siulau nezet y tokias, nesvarbu kad jos pigios, paskui keiksi.
renault neturejau , tad tyliu , uz peza pastovesiu , konstrukscija labai paprasta 406 , jai neciupinejai tj ir patylek , turejau kelis 605 , siuo metu 406 , prie progos 806 , o del vectros vaziuokles , ji kieta , su universalu kelinta diena vazineju , ten orginalus amortikai , kieta , aisku ne golfas , bet mano pezas su orginaliais amortikais zymei minkstesnis , ir anksciau turejau vectra sedana , ta ir buvo kieta lyginant su dabartiniu 406 , ir is pazystamu kas tureja 406 ju nekeike , vaziuokle labai paprasta pigi ir tarnauja ilgai kaip ir vectros , varikliai kita kalba , pas opeli tas , pas peza anas , sakau nes abi vairuoju ir matau , ,, ,, , cinkuoti dugnai kolega sako , iki 98m vectrai pakisk galva po apacia ir paziurek dugna , vienetai be rudziu , aisku viskas tvarkoma siais laikais , ,nestumsiu ne ant vienos , bet nestumkit ant liutuko , nes jis tarnauja kaip ir vokiska auto ,
manomoto(364)
2012-12-22 20:50:31
Jai priziureta ir tvarkinga tai ir prancuziska masina yra tikrai gera, bet jaigu ne tai eina nx jau... Tik beda uz gera prancuza ir prasio atitinkamai
User
2012-12-22 18:57:30
2012-12-22 18:51:03 wrote:nebutinai vokiskas, yra dar ir japonisku bei amerikansku :D
Amerikoniskos irgi nekazka
User
2012-12-22 18:51:03
nebutinai vokiskas, yra dar ir japonisku bei amerikansku :D
User
2012-12-22 18:48:19
2012-12-22 18:47:43 wrote:Nesiulykit jus tu renault peogeot ir pan. Nestumiu as labai ant ju, kol vaziuoja tol tikrai gerai viskas, bet kai genda tai nesamone jas taisyt, ju labai sudetinga konstrukscija, ir dar abejotina ar be serviso pagalbos isiversi tvarkydamas. Zodziu siulau nezet y tokias, nesvarbu kad jos pigios, paskui keiksi.
Tai jo imkit vokiskas
User
2012-12-22 18:47:43
Nesiulykit jus tu renault peogeot ir pan. Nestumiu as labai ant ju, kol vaziuoja tol tikrai gerai viskas, bet kai genda tai nesamone jas taisyt, ju labai sudetinga konstrukscija, ir dar abejotina ar be serviso pagalbos isiversi tvarkydamas. Zodziu siulau nezet y tokias, nesvarbu kad jos pigios, paskui keiksi.
User
2012-12-22 18:47:03
2012-12-22 18:29:25 mldcas wrote:reno nemasina, galit prisisikt i skrandi ju savininkai, bet tai teisybe
Greiciau tau i skarandi prisiksim
mldcas(272)
2012-12-22 18:29:25
reno nemasina, galit prisisikt i skrandi ju savininkai, bet tai teisybe
manomoto(364)
2012-12-22 18:18:56
2012-12-22 18:05:44 wrote:uz tokia suma gali nupirkti vectra C jei turi galimybe pasivazineti po marijampoles ir taurages aiksteles, kurios dabar prigrustos pilnos, nuo tralu jos vaziuoja uz 2400 euru, as siulyciau pigesni varianta - laguna nuo 2001, ekonomiska, nepasenusi moraliskai, pigi
Kiek teko girdet del vaziuokles lagunas peik, nezinau tiesa ar mitas, bet taip kalba, nu kazinau nieko ten marijampole pas asmeniskai siandien vaikstinejau ir ieskojausi mazdos 6 kainos ispusstytos kur normali, o kur lavonas.... Bent Marijmapoe tikrai nieko nra masinu normaliomis kainomis, Taurage gal ir yra, bet tik ne cia
User
2012-12-22 18:05:44
uz tokia suma gali nupirkti vectra C jei turi galimybe pasivazineti po marijampoles ir taurages aiksteles, kurios dabar prigrustos pilnos, nuo tralu jos vaziuoja uz 2400 euru, as siulyciau pigesni varianta - laguna nuo 2001, ekonomiska, nepasenusi moraliskai, pigi
manomoto(364)
2012-12-22 17:22:03
2012-12-22 17:16:03 wrote:tik uz 406 :thumbup: , turejau vechtra , kieta vaziuokle , kietos sedynes , korozija visom iki bet 2000m , ir tik nereik olialia kad cinkuota , ten audine kj cinkavo tj gal ir gavo dulkiu :lol:, varikliai lepus , siurbliai genda , atrodo visai padoriai , bet ir 406 atrodo zasibys:thumbup: , 406 minktesnis vaziuokle , minkstos sedynes , nepuva , na varikliai vel gi man bent :thumbdown: , siuo metu turiu 2.1td tj tikrai patenkintas visapusiskai , tik tiek kad senos konstrukcijos , bet patikrintas motoras:thumbup: , , seip abi uz tokius pinigus verta pirkt , bet pats mastai ko paciam reik , aisku gali pirkt e36 tds irgi visai nieko , bet visiskai kitos konstrukcijos auto , turejau 1996m irgi buvo :thumbup: , tad mastyk:beer:
Visos vektros nuo96metu gamybos dugnai cinkuotai, taip sedynes kietos, bet tikrai nevaziuokle(universalo) ir be kietumas nuo vaziuokles priklauso jai lievi amortikai sudeti tai ir kibiras, jai geri minksta, surbliu elektrine dalis genda, o pezu purkstukai tai, kad kiekviena turi savo defektu
User
2012-12-22 17:18:09
2012-12-22 16:42:48 wrote:Gal kas esat turėję ir Vectrą FL ir 406 FL ? Norėčiau išgirst palyginimus, kuris minkštesnis, kurio vidaus kokybė geresnė ir pan. :beer:
2012-12-22 16:57:25 manomoto wrote:As imciau vektra susideciau odini salona ir vazineciau
as imciau omega , ziema man truksta RWD
User
2012-12-22 17:16:03
tik uz 406 , turejau vechtra , kieta vaziuokle , kietos sedynes , korozija visom iki bet 2000m , ir tik nereik olialia kad cinkuota , ten audine kj cinkavo tj gal ir gavo dulkiu , varikliai lepus , siurbliai genda , atrodo visai padoriai , bet ir 406 atrodo zasibys , 406 minktesnis vaziuokle , minkstos sedynes , nepuva , na varikliai vel gi man bent , siuo metu turiu 2.1td tj tikrai patenkintas visapusiskai , tik tiek kad senos konstrukcijos , bet patikrintas motoras , , seip abi uz tokius pinigus verta pirkt , bet pats mastai ko paciam reik , aisku gali pirkt e36 tds irgi visai nieko , bet visiskai kitos konstrukcijos auto , turejau 1996m irgi buvo , tad mastyk
manomoto(364)
2012-12-22 16:57:25
2012-12-22 16:42:48 wrote:Gal kas esat turėję ir Vectrą FL ir 406 FL ? Norėčiau išgirst palyginimus, kuris minkštesnis, kurio vidaus kokybė geresnė ir pan. :beer:
As imciau vektra susideciau odini salona ir vazineciau

Your message

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree