Ka manote apie audi a6 C4 dyzeli?

Created by User 2010-11-13
2010-11-13 17:45
ka manote apie audi a6 c4 2.5 dyzeli?
7645 / 0
2010-11-13 17:53
gerai manom:)gal paskaityk, yra temu apie tai...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-11-13 18:07
Kiek suprantu, tai siuo metu sitas auto, yra pats mylimiausias Lietuvoj..
2010-11-13 18:21
2010-11-13 18:07 wrote: Kiek suprantu, tai siuo metu sitas auto, yra pats mylimiausias Lietuvoj..
Buvo pries daug daug metu.Siuo metu -mires modelis
2010-11-13 18:36
Vienas sustume kitas ne:)gerai cia.:D o kaip yra istikruju? nejaugi geriau tos a6 c5 su V6? kad visi perk anas.
2010-11-13 19:01
Neverta ju pirkt.
2010-11-13 19:07
Nors c4 yra geriau, vaziuokles atzvilgiu.
2010-11-13 19:07
As apie a6 c4
2010-11-14 08:49
2010-11-13 18:07 wrote: Kiek suprantu, tai siuo metu sitas auto, yra pats mylimiausias Lietuvoj..
Nu cia ne i tema pasakiai.. Paziurek skelbimuose sitie modeliai didziausia perziuru skaiciu turi..
2010-11-14 09:10
o vat klausimas , kuo skiresi audi a6 c4 nuo audi 100 ( ceskes ) ,
2010-11-14 09:41
2010-11-14 09:10 wrote: o vat klausimas , kuo skiresi audi a6 c4 nuo audi 100 ( ceskes ) ,
skiriasi buferiai, lempos lesines(ne pas visas c4 jos yra) bagazines dangtis:) mano manymu modelis tikrai geras
2010-11-14 09:59
bet kaip tokiu metu kaina nereali
2010-11-14 10:08
2010-11-14 09:59 wrote: bet kaip tokiu metu kaina nereali
visgi kainos ir kokybes santykis ,
2010-11-14 10:17
2010-11-14 09:59 wrote: bet kaip tokiu metu kaina nereali
2010-11-14 10:08 wrote: visgi kainos ir kokybes santykis ,
sutinku kai kurie tai yra uzsilauze kainas..:D
7645 / 0
2010-11-14 10:34
2010-11-14 09:59 wrote: bet kaip tokiu metu kaina nereali
2010-11-14 10:08 wrote: visgi kainos ir kokybes santykis ,
2010-11-14 10:17 wrote: sutinku kai kurie tai yra uzsilauze kainas..:D
tai pavazinek ir pasiziurek naturoje:Dpamatysi, kad tarp ju tiek grabu, kad net plaukai pasisiaus...Dar is tu brangesniu viena kita gal ir veta pasiziuret...
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2010-11-14 10:38
Jei šita sena modelį A6 C4 būtu galima nupirktį už kokius 5000lt(Žinoma tvarkinga), tai tada būtų galima sakyti kad tai geras kainos ir kokybės santykis. Nes dabar jo kainos yra nesamoningos. Bet nier ko norieti kai pas mus tiek kaimečių. Jei yra paklausa bus ir kaina atitinkama.
2010-11-14 10:39
Nes realiai tai Audi 100 kuri prasidėjo 91m. faceliftinis modelis.
2010-11-14 14:10
Blet, kad jus snekat....
Brolis su a6 vazine 2.5 TDI v6 C5 kiebule.... Ir vargo nemato.. Kas 2 metus dirzus keicia ir vsio... nusipirko prie 3.5 metu nusipirkes susidejo visa nauja orginalia vaziuokle, vaziuoja ir uzmirso, kad tvarke kazka...
7645 / 0
2010-11-14 14:12
2010-11-14 14:10 wrote: Blet, kad jus snekat....
Brolis su a6 vazine 2.5 TDI v6 C5 kiebule.... Ir vargo nemato.. Kas 2 metus dirzus keicia ir vsio... nusipirko prie 3.5 metu nusipirkes susidejo visa nauja orginalia vaziuokle, vaziuoja ir uzmirso, kad tvarke kazka...
tu is medzio issivertei, jaunuoli?:DPaskaityk dar karta akinius uzsidejes:DC4, supranti, cia kalbama apie C4, o ne apie C5:DJo, bletj:D
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1757 / 0
2010-11-14 14:53
2010-11-14 14:10 wrote: Blet, kad jus snekat....
Brolis su a6 vazine 2.5 TDI v6 C5 kiebule.... Ir vargo nemato.. Kas 2 metus dirzus keicia ir vsio... nusipirko prie 3.5 metu nusipirkes susidejo visa nauja orginalia vaziuokle, vaziuoja ir uzmirso, kad tvarke kazka...
uzmirso kad tvarke, bet kas 2 metus dirzus keicia, kazkaip jau daznokai.
You serious?
2010-11-14 15:26
2010-11-14 14:10 wrote: Blet, kad jus snekat....
Brolis su a6 vazine 2.5 TDI v6 C5 kiebule.... Ir vargo nemato.. Kas 2 metus dirzus keicia ir vsio... nusipirko prie 3.5 metu nusipirkes susidejo visa nauja orginalia vaziuokle, vaziuoja ir uzmirso, kad tvarke kazka...
2010-11-14 14:53 giedzka wrote: uzmirso kad tvarke, bet kas 2 metus dirzus keicia, kazkaip jau daznokai.
zmogus gal daug prasuka km
2010-11-15 19:35
nezinau kaip jusu nuomone, bet as nematau geresnio dyzelio kaip a6 ar c4 2.5tdi, mano manimu tai pats geriauses varijantas tiek trauka tiek ekonomija tiek konfortu tiek kiebulo atsparumui metams:)iki 10k lt.nu yra dar bmw 3.0d bet remonto kainos yra kosmines
2010-11-15 19:43
as kiek girdejau 2.5TDI yra pakankamai problematiskas.. bet asmeniskai nzn, nes nesusiduriu su jais.. bet bent jau ju benzininiai V6 (2.8L) ir V8 (4.2L) yra gana kvailo dizaino ir nera labai patikimi
2010-11-15 19:56
2010-11-15 19:43 wrote: as kiek girdejau 2.5TDI yra pakankamai problematiskas.. bet asmeniskai nzn, nes nesusiduriu su jais.. bet bent jau ju benzininiai V6 (2.8L) ir V8 (4.2L) yra gana kvailo dizaino ir nera labai patikimi
pats jau 2 turejas c4 2.5tdi 85kw tai jokiu rimtu gedimu tik smulkmenos del amziaus visdelto jom apie 17 metu jau buvo tai nori nenori kaskas turi sugesti:)
2010-11-15 19:59
ir dar draugu turiu 3 su tokiom paciom c4 arba a6 2.5tdi 85kw, tai tik vienas turejo rimtesne problema didysis skyvas nuede alkininio veleno gala, bet kai pirko napsiziurejo variklio nes cia buna ju liga bet susitvarke ir vazineja toliau
2010-11-15 21:45
2010-11-15 19:59 wrote: ir dar draugu turiu 3 su tokiom paciom c4 arba a6 2.5tdi 85kw, tai tik vienas turejo rimtesne problema didysis skyvas nuede alkininio veleno gala, bet kai pirko napsiziurejo variklio nes cia buna ju liga bet susitvarke ir vazineja toliau
o nesi turejas su 103 kw matoru kaip ans?:)
2010-11-15 21:55
2010-11-15 19:43 wrote: as kiek girdejau 2.5TDI yra pakankamai problematiskas.. bet asmeniskai nzn, nes nesusiduriu su jais.. bet bent jau ju benzininiai V6 (2.8L) ir V8 (4.2L) yra gana kvailo dizaino ir nera labai patikimi
Tai tu gal turi omeni 2.5TDI V6 kur i C5 kebula iejo, tie tai tikrai proibleminiai, o šitie senieji 2.5TDI gan patvarus kur C4 kebule buvo. Tu kaip suprantu užseni gyveni, tai jau gal net nzn kaip ta senovine A6 atrodo :D speju ten tokiom jau nieks nevžinieja.
2010-11-15 21:57
2010-11-15 19:43 wrote: as kiek girdejau 2.5TDI yra pakankamai problematiskas.. bet asmeniskai nzn, nes nesusiduriu su jais.. bet bent jau ju benzininiai V6 (2.8L) ir V8 (4.2L) yra gana kvailo dizaino ir nera labai patikimi
2010-11-15 19:56 wrote: pats jau 2 turejas c4 2.5tdi 85kw tai jokiu rimtu gedimu tik smulkmenos del amziaus visdelto jom apie 17 metu jau buvo tai nori nenori kaskas turi sugesti:)
Va tas ir yra kad tokiu metų mašinoj nori, nenori vistiek kažkas genda pastoviai :D Taip kad nematau už ka ten mokieti tokius pinigus.
2010-11-15 22:02
103kw pats geriausias. trauka kaip tik ant tokios auto, 85kw mazoka. bet 85kw ryja 5-6 pensininko stilium, nevirsijant greicio :D bet 103kw daug smagesnis. O kaina uzlauzta kad gera masina, ne kokie naujesniu metu kibireliai kurie kokiu 400k prasuke isvis subyres :D jei tas pats variklis butu montuojamas i c5 tj butu super :D neskaitant moraliskai pasenusio kebulo, ir nepatogu galiniu sedyniu :D
2010-11-15 22:19
turejau sia vasara tokia audi a6 96m. 2.5tdi, 103kw ir automata. nepaisant to, kad as rinkdamasis stipriai apsirinkau, nusipirkau galima sakyti jau nugainiota stipriai is vokieciu, tik su gera greiciu deze ir graziu kebulu, bet nepaisant to, tai buvo mano klaida, nes daug ko nezinojau, man drebejo alkuninio skyvas, svilpe turbina, variklis pute tepalo kamsteli (ant laisvu), bet nepaisant to, galiu pasakyti, tai bene geriausiais audi gaminys (bent jau man, neskaitant naujausiu modeliu), vaziuokle paprasta, tikrai patvari, kaip tokios svorio kategorijos ir tokio turio varikliui ramiai vazinejant ekonomija tiesiog stulbinama, kai kurie 1.9 tdi valge taip pat, kaip mano 2.5 ir dar automatas (+0.5-1litras/100km), traukos per akis net ir automatui (kuris buvo ilgu 4 begiu), gan auksto lygio komfortas, tikrai labai gera garso izoliacija, kai neseniai persedau i vos metais senesni japoniska auto, tai audi atrodo kaip limuzinas, nes pas japonus garzo izoliacijos apskritai nerasta, tai tik dabar suprantu, ka as praradau... :)
2010-11-16 08:30
jo del vienintelio dalyko ceske galiu pagirt tai garso izoliacijos :)
2010-11-16 09:43
2010-11-15 22:19 wrote: turejau sia vasara tokia audi a6 96m. 2.5tdi, 103kw ir automata. nepaisant to, kad as rinkdamasis stipriai apsirinkau, nusipirkau galima sakyti jau nugainiota stipriai is vokieciu, tik su gera greiciu deze ir graziu kebulu, bet nepaisant to, tai buvo mano klaida, nes daug ko nezinojau, man drebejo alkuninio skyvas, svilpe turbina, variklis pute tepalo kamsteli (ant laisvu), bet nepaisant to, galiu pasakyti, tai bene geriausiais audi gaminys (bent jau man, neskaitant naujausiu modeliu), vaziuokle paprasta, tikrai patvari, kaip tokios svorio kategorijos ir tokio turio varikliui ramiai vazinejant ekonomija tiesiog stulbinama, kai kurie 1.9 tdi valge taip pat, kaip mano 2.5 ir dar automatas (+0.5-1litras/100km), traukos per akis net ir automatui (kuris buvo ilgu 4 begiu), gan auksto lygio komfortas, tikrai labai gera garso izoliacija, kai neseniai persedau i vos metais senesni japoniska auto, tai audi atrodo kaip limuzinas, nes pas japonus garzo izoliacijos apskritai nerasta, tai tik dabar suprantu, ka as praradau... :)
Tai turbina ir turi svilpt, kame cia blogumas? Paklausyk, kaip pas Passatus B5 ji svilpia, net be apkrovos mielas ausiai garsas sklinda..
15 / 0
2010-11-16 09:47
2010-11-15 22:19 wrote: turejau sia vasara tokia audi a6 96m. 2.5tdi, 103kw ir automata. nepaisant to, kad as rinkdamasis stipriai apsirinkau, nusipirkau galima sakyti jau nugainiota stipriai is vokieciu, tik su gera greiciu deze ir graziu kebulu, bet nepaisant to, tai buvo mano klaida, nes daug ko nezinojau, man drebejo alkuninio skyvas, svilpe turbina, variklis pute tepalo kamsteli (ant laisvu), bet nepaisant to, galiu pasakyti, tai bene geriausiais audi gaminys (bent jau man, neskaitant naujausiu modeliu), vaziuokle paprasta, tikrai patvari, kaip tokios svorio kategorijos ir tokio turio varikliui ramiai vazinejant ekonomija tiesiog stulbinama, kai kurie 1.9 tdi valge taip pat, kaip mano 2.5 ir dar automatas (+0.5-1litras/100km), traukos per akis net ir automatui (kuris buvo ilgu 4 begiu), gan auksto lygio komfortas, tikrai labai gera garso izoliacija, kai neseniai persedau i vos metais senesni japoniska auto, tai audi atrodo kaip limuzinas, nes pas japonus garzo izoliacijos apskritai nerasta, tai tik dabar suprantu, ka as praradau... :)
"vaziuokle patvari":D:D:D nenusisnekek, jokiu vokieciu vaziuokles nera patvarios! as tu audiniu belekiek turejes ir dar kelis vw, su mano vazinejimu pastoviai reikedavo vaziuokle tvarkyt, tik sutvarkai viena, jau kitas bidet pradeda. sia problema issprendziau persedes ant japonu. draskaisi visur per duobes ir tarkuotus zvyrkelius, o vaziuokle kaip buvo ledine - tokia ir liko
2010-11-16 09:50
Kiek girdejau pas tas naujesnes A6 , tai ten net itempimo guoliai yra aliumininiai, tai kur jis bus ne problematiskas.. Nepakeitei laiku ir ameno motorui.. Senesnese viskas is gelezies, taip greit nepabires..
2010-11-16 11:06
2010-11-15 22:19 wrote: turejau sia vasara tokia audi a6 96m. 2.5tdi, 103kw ir automata. nepaisant to, kad as rinkdamasis stipriai apsirinkau, nusipirkau galima sakyti jau nugainiota stipriai is vokieciu, tik su gera greiciu deze ir graziu kebulu, bet nepaisant to, tai buvo mano klaida, nes daug ko nezinojau, man drebejo alkuninio skyvas, svilpe turbina, variklis pute tepalo kamsteli (ant laisvu), bet nepaisant to, galiu pasakyti, tai bene geriausiais audi gaminys (bent jau man, neskaitant naujausiu modeliu), vaziuokle paprasta, tikrai patvari, kaip tokios svorio kategorijos ir tokio turio varikliui ramiai vazinejant ekonomija tiesiog stulbinama, kai kurie 1.9 tdi valge taip pat, kaip mano 2.5 ir dar automatas (+0.5-1litras/100km), traukos per akis net ir automatui (kuris buvo ilgu 4 begiu), gan auksto lygio komfortas, tikrai labai gera garso izoliacija, kai neseniai persedau i vos metais senesni japoniska auto, tai audi atrodo kaip limuzinas, nes pas japonus garzo izoliacijos apskritai nerasta, tai tik dabar suprantu, ka as praradau... :)
Tai jeigu jau tokia gera, tai ko kitos tokios pačios tik neuždrožtos nepirkai? Spėju pagalvojai kad kai vėl nusipirksi, vėl pradės lysti visi galai pobiški. Beje Japoniškus tokių metų auto niekad nepasižymejo komfortu, tik patvarumu. Jei jau nori to super komforto, tai pirk koki prancuza :D
2010-11-16 18:29
del turbinos, tai gal ir nebuvo ji supjauta visiskai, nes ant kompo pajungus pute tiek, kiek jai ir priklause, bet, kad vare tepalus i ismetimo kolektoriu, tai cia faktas, o pardaviau ja todel, kad paprasciausiai priejau isvados, kad ne studentui su tokiom auto vazinet ir jas islaikyt, nes nebuvo lt dirzu keitimui ir kitiems remontams, be to atsirado finansiniu bedu, tai persedau i daug pigesne. o juokingiausia tai, kad ta audi nusipirkus, is pradziu nieko nebuvo, bet sekancia diena jinai netiketai apsipyle baltais dumais nuo tepalo is turbinos, tiesiog niekingas sutapimas... :( kai nesiseke pardavinet, jau buvau nusprendes nebepardavinet ir tvarkyt pagal galimybes su laiku, bet ant tu zodziu paeme ir nupirko rusu pirikupas :)
2010-11-16 18:30
2010-11-16 18:35
salonas buvo nesutrintas, tik vairas siek tiek, bet, kad rida buvo sukta, tai faktas, nes rode 202tukst, kai pirkau, o dar buvo servizo knygele vesta iki 2005metu, kur paskutine zyma buvo 256970km, o i metus buvo pravaziuojama mazdaug po 40-50tukst, tai matematika paprasta... :D
2010-11-16 18:47
2010-11-15 22:19 wrote: turejau sia vasara tokia audi a6 96m. 2.5tdi, 103kw ir automata. nepaisant to, kad as rinkdamasis stipriai apsirinkau, nusipirkau galima sakyti jau nugainiota stipriai is vokieciu, tik su gera greiciu deze ir graziu kebulu, bet nepaisant to, tai buvo mano klaida, nes daug ko nezinojau, man drebejo alkuninio skyvas, svilpe turbina, variklis pute tepalo kamsteli (ant laisvu), bet nepaisant to, galiu pasakyti, tai bene geriausiais audi gaminys (bent jau man, neskaitant naujausiu modeliu), vaziuokle paprasta, tikrai patvari, kaip tokios svorio kategorijos ir tokio turio varikliui ramiai vazinejant ekonomija tiesiog stulbinama, kai kurie 1.9 tdi valge taip pat, kaip mano 2.5 ir dar automatas (+0.5-1litras/100km), traukos per akis net ir automatui (kuris buvo ilgu 4 begiu), gan auksto lygio komfortas, tikrai labai gera garso izoliacija, kai neseniai persedau i vos metais senesni japoniska auto, tai audi atrodo kaip limuzinas, nes pas japonus garzo izoliacijos apskritai nerasta, tai tik dabar suprantu, ka as praradau... :)
2010-11-16 09:47 staska wrote: "vaziuokle patvari":D:D:D nenusisnekek, jokiu vokieciu vaziuokles nera patvarios! as tu audiniu belekiek turejes ir dar kelis vw, su mano vazinejimu pastoviai reikedavo vaziuokle tvarkyt, tik sutvarkai viena, jau kitas bidet pradeda. sia problema issprendziau persedes ant japonu. draskaisi visur per duobes ir tarkuotus zvyrkelius, o vaziuokle kaip buvo ledine - tokia ir liko
vaziuokle tikrai patvari, o kad dedi po kelis lt sarnyrus pacius pigiausius niekas nekaltas:):D
2010-11-16 21:03
2010-11-16 18:35 wrote: salonas buvo nesutrintas, tik vairas siek tiek, bet, kad rida buvo sukta, tai faktas, nes rode 202tukst, kai pirkau, o dar buvo servizo knygele vesta iki 2005metu, kur paskutine zyma buvo 256970km, o i metus buvo pravaziuojama mazdaug po 40-50tukst, tai matematika paprasta... :D
atrodo tai puikiai:D:D
2010-11-17 19:57
2010-11-16 18:35 wrote: salonas buvo nesutrintas, tik vairas siek tiek, bet, kad rida buvo sukta, tai faktas, nes rode 202tukst, kai pirkau, o dar buvo servizo knygele vesta iki 2005metu, kur paskutine zyma buvo 256970km, o i metus buvo pravaziuojama mazdaug po 40-50tukst, tai matematika paprasta... :D
kiek mokejai uz savo audi ir uzkiek pardevei ir pries kiek laiko jai nepaslaptis
2010-11-17 19:58
2010-11-15 19:59 wrote: ir dar draugu turiu 3 su tokiom paciom c4 arba a6 2.5tdi 85kw, tai tik vienas turejo rimtesne problema didysis skyvas nuede alkininio veleno gala, bet kai pirko napsiziurejo variklio nes cia buna ju liga bet susitvarke ir vazineja toliau
2010-11-15 21:45 wrote: o nesi turejas su 103 kw matoru kaip ans?:)
neturejau bet labai norejau tokios tik finansai neisnese:D
2010-11-17 20:00
2010-11-15 19:43 wrote: as kiek girdejau 2.5TDI yra pakankamai problematiskas.. bet asmeniskai nzn, nes nesusiduriu su jais.. bet bent jau ju benzininiai V6 (2.8L) ir V8 (4.2L) yra gana kvailo dizaino ir nera labai patikimi
2010-11-15 19:56 wrote: pats jau 2 turejas c4 2.5tdi 85kw tai jokiu rimtu gedimu tik smulkmenos del amziaus visdelto jom apie 17 metu jau buvo tai nori nenori kaskas turi sugesti:)
2010-11-15 21:57 wrote: Va tas ir yra kad tokiu metų mašinoj nori, nenori vistiek kažkas genda pastoviai :D Taip kad nematau už ka ten mokieti tokius pinigus.
o tai tipo kitu markiu masinu panasaus amziaus tipo negriuna palei tave:D
2010-11-17 20:02
2010-11-15 22:02 wrote: 103kw pats geriausias. trauka kaip tik ant tokios auto, 85kw mazoka. bet 85kw ryja 5-6 pensininko stilium, nevirsijant greicio :D bet 103kw daug smagesnis. O kaina uzlauzta kad gera masina, ne kokie naujesniu metu kibireliai kurie kokiu 400k prasuke isvis subyres :D jei tas pats variklis butu montuojamas i c5 tj butu super :D neskaitant moraliskai pasenusio kebulo, ir nepatogu galiniu sedyniu :D
nu nemanau kad 85kw jai mazoka, aisku 103kw geriau bet ju ir kaina didesne yra
2010-11-17 20:17
2010-11-16 18:35 wrote: salonas buvo nesutrintas, tik vairas siek tiek, bet, kad rida buvo sukta, tai faktas, nes rode 202tukst, kai pirkau, o dar buvo servizo knygele vesta iki 2005metu, kur paskutine zyma buvo 256970km, o i metus buvo pravaziuojama mazdaug po 40-50tukst, tai matematika paprasta... :D
2010-11-17 19:57 wrote: kiek mokejai uz savo audi ir uzkiek pardevei ir pries kiek laiko jai nepaslaptis
turejau as ja sia vasara, pirkau birzelio viduryje kazkur, o pardaviau spalio pradzioje, tada mokejau kaip uz tvarkinga 7900lt be nauju numeriu ir kitu mokesciu, nors norejo 8800, tai dar pavyko lb gerai nusideret, pavazinejau apie 5men, pakeiciau tepalus su filtrais (greiciu dezes irgi) iskaitant net salono filtra, ausinimo skysti su termostatu ir dar pasitikrinau forsunkes, kai buvau nusprendes tvarkyt, bet laimingai pardaviau uz 9000lt duminancia, kai isildavo, nupirko perekupas is rusijos ir isemes jai varikli ir nuemes ratus persiveze per siena, ten ja turbut jau sutvarke ir pardave gerai. nu va viska isklojau :D
2010-11-17 20:31
o griztant prie tos temos, ar vel tokia pirkciau? tai galiu paskyt, kad dar tikrai labai rimtai pagalvociau, nes stabdo keli dalykai: sunku rasti geros komplektacijos uz normalia kaina, taip pat dar sunkiau rasti neuzmusta, trecia: siuo metu negaleciau sau leisti tokia islaikyti, nes pastoviai reikia laikyti "lycna stuka" tam atvejui, jei reiketu keisti dirzus ar dar kasnors netiketai sugestu(is variklio), taciau sau priestaraudamas noreciau tokios, bet dabar jau tiktai kvatrines, nes quattro dar jokios auto nesu turejes, tai noreciau ismeginti. dar ir dabar kartais pereinu per tokiu audukiu skelbimus su nostalgija pasiziuret, bet labai mazai tikrai vertu demesio, nes mano tai ir autopilotus turejo ir sildomas sedynes ir gamykline siganlizacija su imobilaizeriu ir salonas rekarinis ir varas nuo eskes ir dar daug ko, o kitos neturi net to, nu kai as zinau tada... nafik tokia masina, kuri yra antra pagal dydi ir komforta is audziu ir turi irklinius langus priekyje, vat ka as noriu pasakyt :)
2010-11-18 11:33
turiu ir vargo nematau :)
2010-11-18 11:50
pas mane automatas, 85kw plius cipas, tai nzn kiek ten tos galios dbr, ne as cipavau, bet eina gerai, kuro nedaug palygunus, komplektacija kaip "robiso"tik kad gale irklai :D
2010-12-02 18:32
2010-11-13 17:45 wrote: ka manote apie audi a6 c4 2.5 dyzeli?
Sakyciau labai neblogas auto smagiai vaziuoja ir isvaizda nebloga taip pat ir variklis.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you