Hibridinis vs elektromobilis

Created by hghhhhhhhh 2017-05-10
electrohead(4)
2017-05-12 10:19:23
2017-05-11 14:15:42 electrohead wrote:Labai jau abstraktus klausimas, žiūrint kokį hibridą su kokiu elektromobiliu lyginsi...
Bet bet kuriuo atvėju verta rinktis pilnai elektrinį jei jo nuvažiavimo atstumas yra bent jau ~300 km. Arba jei niekada iš miesto neišvažiuoji tai užteks ir iki 100 km...
2017-05-11 16:03:07 garazinis wrote:Pamiršom pridurti-rimtesnės žiemos metu važinėti beveik neįmanoma arba žiauriai sudėtinga.Problemos su salono šidymu, apipūtimu, realiam geram apip9timui ir šildymui reikia papildomo DYZELINIO ŠILDYTUVO ar webastos, jeim jų nėra-smarkiai sodina baterijas ir nepakanka to el.pašildymo, o palikus lauke kai bent - 3 šalčio-akumai nudusta , neretai visai nevažiuoja arba nudusta pakeliui į darbą kurnors kamštyje, į darbą turint el.mobilį lengviausia nukakti bėgte, su sport apranga(kaip daraun pvz aš):lol::lol::lol:, arba vienintelė išeitis šaltesniu oru vykti elektromobiliu-naktį jį laikyti šiltame garaže ir išvykti maximaliai pakrovus.Tačiau tai nė kiek neišprendžia salono šildymo ir langų apipūtimo keblumų:smilewink:

Paprasčiausias sprendimas daryti kaip daro tarkime suomiai, danai ir švedai:žiemą į darbus važiuoja dviračiais arba metro, o el mobiliukais -tik vasarą.

Aš čia kalbu apie mini elektromobilius, su rimtais tik elektra varomais neesu susidūręs.

Pasakysiu paprasčiau, ar įsivaizduojate, kiek energijos IŠLEKIA NORINT SUŠILDYTI EL.RADIATORIUMI NEDIDELĮ KABINETUKĄ AR DIRBUVĖLES?Pats brangiausias ir daugiausiai elektros suryjantis šildymas.Tačiau jam naudiojame elektrą ne iš baterijų, o iš tinklo 220.

Mano bičiulis ŽIEMĄ Vokietijoje su BMW elmobiliu važiuoja 30km į darbą poliklinikoje, vos nukanka, atvažiuja dvesiančiom baterijom ir prie darbo palieka krauti mašiniuką, kad galėtų grįžti atgal namo.:thumbup:
Taip jūs visiškai teisus, kaip ir visos baterijos žiemą jos laiko trumpiau, ne tik dėl to kad reikia šildymą pastoviai palaikyti automobilio salone, bet ir dėl savo fizikinių savybių.
Pvz. Tesla lietuviškos žiemos metu nuvažiuojamas atstumas laikant ją lauke, nukrenta maždaug dvigubai lyginant su vasaros rėžimu.
Vėl gi jei jūs turite namą ir garažą kur galite laikyti elektromobilį tai tokios ryškios problemos neturėsite, nes automobilis ir jo baterija bus šilti.
O elektromobiliai tobulėja akyse, pažiūrėkite į nesenai pristatytą Opel Ampera-e (Chevrolet Bolt JAV rinkos analogas) kuris kaip gamintojas deklaruoja nuvažiuoja net iki ~500km!
Tad viskas priklauso nuo jūsų pasirinkimo, o ir žiemos lietuvoje jau visai nebežiemiškos :)
ElectroHead
garazinis(256 / +3)
2017-05-11 16:03:07
2017-05-11 14:15:42 electrohead wrote:Labai jau abstraktus klausimas, žiūrint kokį hibridą su kokiu elektromobiliu lyginsi...
Bet bet kuriuo atvėju verta rinktis pilnai elektrinį jei jo nuvažiavimo atstumas yra bent jau ~300 km. Arba jei niekada iš miesto neišvažiuoji tai užteks ir iki 100 km...
Pamiršom pridurti-rimtesnės žiemos metu važinėti beveik neįmanoma arba žiauriai sudėtinga.Problemos su salono šidymu, apipūtimu, realiam geram apip9timui ir šildymui reikia papildomo DYZELINIO ŠILDYTUVO ar webastos, jeim jų nėra-smarkiai sodina baterijas ir nepakanka to el.pašildymo, o palikus lauke kai bent - 3 šalčio-akumai nudusta , neretai visai nevažiuoja arba nudusta pakeliui į darbą kurnors kamštyje, į darbą turint el.mobilį lengviausia nukakti bėgte, su sport apranga(kaip daraun pvz aš), arba vienintelė išeitis šaltesniu oru vykti elektromobiliu-naktį jį laikyti šiltame garaže ir išvykti maximaliai pakrovus.Tačiau tai nė kiek neišprendžia salono šildymo ir langų apipūtimo keblumų

Paprasčiausias sprendimas daryti kaip daro tarkime suomiai, danai ir švedai:žiemą į darbus važiuoja dviračiais arba metro, o el mobiliukais -tik vasarą.

Aš čia kalbu apie mini elektromobilius, su rimtais tik elektra varomais neesu susidūręs.

Pasakysiu paprasčiau, ar įsivaizduojate, kiek energijos IŠLEKIA NORINT SUŠILDYTI EL.RADIATORIUMI NEDIDELĮ KABINETUKĄ AR DIRBUVĖLES?Pats brangiausias ir daugiausiai elektros suryjantis šildymas.Tačiau jam naudiojame elektrą ne iš baterijų, o iš tinklo 220.

Mano bičiulis ŽIEMĄ Vokietijoje su BMW elmobiliu važiuoja 30km į darbą poliklinikoje, vos nukanka, atvažiuja dvesiančiom baterijom ir prie darbo palieka krauti mašiniuką, kad galėtų grįžti atgal namo.
tiesiog garažnis draugelis,klausiate-atsakau ir pats klausiu.
electrohead(4)
2017-05-11 14:15:42
Labai jau abstraktus klausimas, žiūrint kokį hibridą su kokiu elektromobiliu lyginsi...
Bet bet kuriuo atvėju verta rinktis pilnai elektrinį jei jo nuvažiavimo atstumas yra bent jau ~300 km. Arba jei niekada iš miesto neišvažiuoji tai užteks ir iki 100 km...
ElectroHead
hghhhhhhhhhhhhhhhhhh(1)
2017-05-10 17:38:57
Ar verta pirkti hibridinį automobilį ar visgi geriau pilnas elektromobilis?
Autogidas.lt information: +370 5 207 5057
Work hours: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“