GREITAS KLAUSIMELIS BMW ZINOVAMS

Created by User 2015-05-22
User
2015-05-23 10:10:34
2015-05-23 06:30:15 wrote:Reduktoriaus mygtukas neblokuoja.Viskas veikia panašiai kaip ir ABS.Ir kompas informaciją gauna iš tų pačių ABS daviklių.Jei nors vienas iš jų neveiks.Neveiks nei ABS nei traukos nei stabilumo kontrolė.Veikimo principas vienas ir tas pats.Kažkurio rato pristabdymas.Jei užklimpus sukasi tik vienas ratas.Jis yra pristabdomas iki tokio lygio kai per diferencialą pradeda suktis kitas ratas.Kardanas sukasi tam tikru greičiu ir jėgą peduoda į diferencialą.Toliau užklimpus jėga eina i tą ratą kuris turi mažiausią pasipriešinimą.Jei tą besisukanti (prabuksuojanti) ratą sustabdyti.Tai visą jėga bus nukreipta i kitą ratą.Ir jis pradės suktis.
2015-05-23 08:17:07 wrote:Netiesa.4matic jei su LSD ir X-drive 4wd(pvz nissane) naujausiose modeliuose iki dabar yra du ASC varijantai, kai sukasi kartu du arba trys ratai skirtinguose tiltuose.Pvz privaziuoji stora šaka atsiremus priekiniu tiltu del ESP suveikimo miliskundemis pasikeisdami sukasi ne vienas ratas o trys arba visi keturi-beveik tas pats kas butu sublokavus visus keturis ratus ir nesunkiai perlipi per ta kliuti.O paspaudus ASC mygtyka sukasi tik tie iš 4 varomi ratai, kurie tą milisekundės dalį reikalingiausi, pvz jei reks suksis du kairieji vienu metu arba simetrišai du vienu metu, jei reiks gali suktis trys.....Kieto sublokavimo net su LSD nėra, bet ir be jo AS atlieka panašų vaidmenį nes efektas ir rezultatas poanašus, o svorio mašinai elektronika tiek neprideda kiek kieto sublokavimo difai, kurie sunkūs ir , šiaip jau , nėra patvarūs nes dažnai naudojant lūžta spyruoklytįs ir užrūdyja stūmokliukai juose.....Naujo heavy differential lock kainos yra kosmines , ypač mums.Pvz Audi A5 quattro galinis blokuojamas difas naudotas kainuoja 350-400 euro.O nauji isviso nuo nuo 500 euro iki 2500 euro 1-ną(čia įvairiems modeliams ir be mokesčių!!!)Genda dažnai, o keisti neapsimoka, todėl vis rečiau diegiami ir kišama elektronika.Pvz Nissan X-Trail elektronika priverstinai padaro tą patį, ką LSD tilte.
susiblokavo kvatriniui lsd, x-drive, esp ir asc vienu metu smegeninej.pasekmes matot visi...
bmw320i(875)
2015-05-23 09:58:55
2015-05-23 06:30:15 wrote:Reduktoriaus mygtukas neblokuoja.Viskas veikia panašiai kaip ir ABS.Ir kompas informaciją gauna iš tų pačių ABS daviklių.Jei nors vienas iš jų neveiks.Neveiks nei ABS nei traukos nei stabilumo kontrolė.Veikimo principas vienas ir tas pats.Kažkurio rato pristabdymas.Jei užklimpus sukasi tik vienas ratas.Jis yra pristabdomas iki tokio lygio kai per diferencialą pradeda suktis kitas ratas.Kardanas sukasi tam tikru greičiu ir jėgą peduoda į diferencialą.Toliau užklimpus jėga eina i tą ratą kuris turi mažiausią pasipriešinimą.Jei tą besisukanti (prabuksuojanti) ratą sustabdyti.Tai visą jėga bus nukreipta i kitą ratą.Ir jis pradės suktis.
2015-05-23 08:17:07 wrote:Netiesa.4matic jei su LSD ir X-drive 4wd(pvz nissane) naujausiose modeliuose iki dabar yra du ASC varijantai, kai sukasi kartu du arba trys ratai skirtinguose tiltuose.Pvz privaziuoji stora šaka atsiremus priekiniu tiltu del ESP suveikimo miliskundemis pasikeisdami sukasi ne vienas ratas o trys arba visi keturi-beveik tas pats kas butu sublokavus visus keturis ratus ir nesunkiai perlipi per ta kliuti.O paspaudus ASC mygtyka sukasi tik tie iš 4 varomi ratai, kurie tą milisekundės dalį reikalingiausi, pvz jei reks suksis du kairieji vienu metu arba simetrišai du vienu metu, jei reiks gali suktis trys.....Kieto sublokavimo net su LSD nėra, bet ir be jo AS atlieka panašų vaidmenį nes efektas ir rezultatas poanašus, o svorio mašinai elektronika tiek neprideda kiek kieto sublokavimo difai, kurie sunkūs ir , šiaip jau , nėra patvarūs nes dažnai naudojant lūžta spyruoklytįs ir užrūdyja stūmokliukai juose.....Naujo heavy differential lock kainos yra kosmines , ypač mums.Pvz Audi A5 quattro galinis blokuojamas difas naudotas kainuoja 350-400 euro.O nauji isviso nuo nuo 500 euro iki 2500 euro 1-ną(čia įvairiems modeliams ir be mokesčių!!!)Genda dažnai, o keisti neapsimoka, todėl vis rečiau diegiami ir kišama elektronika.Pvz Nissan X-Trail elektronika priverstinai padaro tą patį, ką LSD tilte.
kvatrini lysk i krymus cia nebereikalingos tavo erezijos.
User
2015-05-23 08:17:07
2015-05-23 06:30:15 wrote:Reduktoriaus mygtukas neblokuoja.Viskas veikia panašiai kaip ir ABS.Ir kompas informaciją gauna iš tų pačių ABS daviklių.Jei nors vienas iš jų neveiks.Neveiks nei ABS nei traukos nei stabilumo kontrolė.Veikimo principas vienas ir tas pats.Kažkurio rato pristabdymas.Jei užklimpus sukasi tik vienas ratas.Jis yra pristabdomas iki tokio lygio kai per diferencialą pradeda suktis kitas ratas.Kardanas sukasi tam tikru greičiu ir jėgą peduoda į diferencialą.Toliau užklimpus jėga eina i tą ratą kuris turi mažiausią pasipriešinimą.Jei tą besisukanti (prabuksuojanti) ratą sustabdyti.Tai visą jėga bus nukreipta i kitą ratą.Ir jis pradės suktis.
Netiesa.4matic jei su LSD ir X-drive 4wd(pvz nissane) naujausiose modeliuose iki dabar yra du ASC varijantai, kai sukasi kartu du arba trys ratai skirtinguose tiltuose.Pvz privaziuoji stora šaka atsiremus priekiniu tiltu del ESP suveikimo miliskundemis pasikeisdami sukasi ne vienas ratas o trys arba visi keturi-beveik tas pats kas butu sublokavus visus keturis ratus ir nesunkiai perlipi per ta kliuti.O paspaudus ASC mygtyka sukasi tik tie iš 4 varomi ratai, kurie tą milisekundės dalį reikalingiausi, pvz jei reks suksis du kairieji vienu metu arba simetrišai du vienu metu, jei reiks gali suktis trys.....Kieto sublokavimo net su LSD nėra, bet ir be jo AS atlieka panašų vaidmenį nes efektas ir rezultatas poanašus, o svorio mašinai elektronika tiek neprideda kiek kieto sublokavimo difai, kurie sunkūs ir , šiaip jau , nėra patvarūs nes dažnai naudojant lūžta spyruoklytįs ir užrūdyja stūmokliukai juose.....Naujo heavy differential lock kainos yra kosmines , ypač mums.Pvz Audi A5 quattro galinis blokuojamas difas naudotas kainuoja 350-400 euro.O nauji isviso nuo nuo 500 euro iki 2500 euro 1-ną(čia įvairiems modeliams ir be mokesčių!!!)Genda dažnai, o keisti neapsimoka, todėl vis rečiau diegiami ir kišama elektronika.Pvz Nissan X-Trail elektronika priverstinai padaro tą patį, ką LSD tilte.
User
2015-05-23 06:30:15
Reduktoriaus mygtukas neblokuoja.Viskas veikia panašiai kaip ir ABS.Ir kompas informaciją gauna iš tų pačių ABS daviklių.Jei nors vienas iš jų neveiks.Neveiks nei ABS nei traukos nei stabilumo kontrolė.Veikimo principas vienas ir tas pats.Kažkurio rato pristabdymas.Jei užklimpus sukasi tik vienas ratas.Jis yra pristabdomas iki tokio lygio kai per diferencialą pradeda suktis kitas ratas.Kardanas sukasi tam tikru greičiu ir jėgą peduoda į diferencialą.Toliau užklimpus jėga eina i tą ratą kuris turi mažiausią pasipriešinimą.Jei tą besisukanti (prabuksuojanti) ratą sustabdyti.Tai visą jėga bus nukreipta i kitą ratą.Ir jis pradės suktis.
User
2015-05-23 03:19:31
2015-05-22 23:08:15 wrote:na bet reduktoriaus jis neblokuoja tik taip pristabdo neleidzia kilti apsukom ar ne ?
2015-05-23 03:06:51 wrote:reduktoriaus neblokuoja, bet efektas panasus truputi.
overboosted, tu telepatas anapus Atlanto, brač tik pagalvoju aš ką nors, ir tu tą patį suskeli forume
User
2015-05-23 03:17:52
Netiesa.Blokuoja, tik ne kietai.Tai savotiškas elektroninis blokatorius-pagalbininkas jeigu tik šinkna varoma.Todėl nors ratai kartu nesisuka bet kompas "pergudrauja" laisvą diferencialą kažkas panašaus į LSD ir gaunasi sukasi milisekundėmis tai vienas tai kitas ir važiuoji tiesiai.Iš pusnų tikrai padeda išvažiuoti, bandžiau ne kaetą su S kl MB, kol nespjoviau į tuosr RWD galutinai.Kai "visi"varomi, dar kitaip veikia.Taigi, Tavo BMW , kuri nėra jokia išskirtine ir veikia ASC kaip ESP programos dalis "joja" lygiai kaip visuose kituose primityviuose RWD auto, išgauna elektroninio pagalbininko dėka beveik "tą patį", ką turi sportiniai aparatai arba rimti visuregiai-RIBOJA DIFERENCIALE PRASLYDIMĄ(L S D).Arba nekietai "sublokuoja"elektronikos pagalba.Nežinau kaip E39, bet manojoje ASC veikia per pagrindinę ESP kompo programą(Electronic stabilyty program)- ji sujungia savyje ASC, ABS, ABD ir ETCS ir kitu pagalbininku, priklausomai nuo auto lygio, galimybes.Pagridine funkcija kai kontrolinis ESP blokas gauna informaciją iš kampinio greičio daviklių, suskaičiuoja kiekvieno rato apsisukimus, vairo pasukimo kampą ir automobilio judėjimo greitį. Jei posūkyje ESP aprūpintas automobilis pradeda slysti, ši sistema koreguoja važiavimo traektoriją, pristabdydama vieną ar kitą reikiamą ratą ir tiksliai pagal poreikius sumažindama variklio trauką......Būtų X-Drive arba 4matic , 4wd visi varantieji tai su ASC ir ESP tu savo BMW išviso neatpažintum, reikia išmėginti, kitaip nelabai įmanoma pamatyti kokios galimybės, paraktiškai ir realiai net ant labai slidaus kelio staigiuose posūkiuose galima sportiškai arba dinamiškai važiuoti, o kai kuriose mašinose dar būna kita programos dalis HILL DESCENT CONTROL priklausomai nuo aparato lygio pvz maniškiame neleidžia automatui muo kalno važiuojant perjungti iš neutralaus į D prie tam tikro greičio ir pristando ratus, "pridusina" variklį, na būna "greitojo"nusileidimo HDC ir "lėtojo", kuris labiau skirtas pradedantiesiems su galu varomu leidžiantis nuo statesnių įkalnių.Jeigu dar buna kartu ir mechaninis LSD riboto slydimo difas ir ASC, tai net pas4dus sniege ar purvyne ant "pilvo"ramiausiai išvažiuoji, buvau tyčia bebandydamas įvažiavęs į šviežiai supiltą šlapią molžemį statybose, tai beveik 6 metru ilgio kone 3t griozdas pasedes ant "bambos"išropoja be problemų ir nereikia jokių DIF/LOCKų.
User
2015-05-23 03:06:51
2015-05-22 23:08:15 wrote:na bet reduktoriaus jis neblokuoja tik taip pristabdo neleidzia kilti apsukom ar ne ?
reduktoriaus neblokuoja, bet efektas panasus truputi.
pofke3332(31)
2015-05-22 23:28:08
neblokuoja reduktoriaus tikrai
User
2015-05-22 23:08:15
na bet reduktoriaus jis neblokuoja tik taip pristabdo neleidzia kilti apsukom ar ne ?
pofke3332(31)
2015-05-22 23:05:14
Labas, ASC pristabdo rata kuris praslysta.Kitaip tariant antiprabuksavimo sistema, mano ziniomis dar dalinai veikia ir kaip antipraslydimo sistema.todel isjungus ASC ir pajutai, kad kitas ratas pradejo suktis.
User
2015-05-22 22:38:10
sveiki zinovai turiu bmw e39 karta vazuodamas misku i kritau i miskovezio vezes buvo nesmagu nes masina ant dugno kabejo beveik pastebejau pas save toki dalyka asc migtuka kol jo neijungiau man suko tik viena rata muset antraas buvo gerokai uzklimpes kai ijungiau suko abu ar imanoma kad tas migtukas blokuoja reduktoriu ?? nes draugai sako kad neimanoma migtuku blokuoti reduktoriu tai gal kas zinot kaip ta mano iviki paaiskinti? :D
Have questions? send us a message here
Work hours: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Questions and comments