E46 330D Tiesioginis išmetimas

Created by User 2014-03-09
2014-03-09 01:10
Sveiki. Norėjau paklausti. Gal kam teko susidurti su technikine turint tiesioginį išmetimą ? Kaip jie reaguoja į tai ?
2014-03-09 09:00
2014-03-09 01:10 wrote: Sveiki. Norėjau paklausti. Gal kam teko susidurti su technikine turint tiesioginį išmetimą ? Kaip jie reaguoja į tai ? :helpsmilie:
Sveiki, manau taip ir reaguos, tiesiogiai ismeskaip tik zmogus su bmw, taip visokiu veju pilna galva.siulyciau regitrai pries registruojant bmw prasyt papildomos pazymos, kad asmuo adekvatus.
2014-03-09 09:09
2014-03-09 01:10 wrote: Sveiki. Norėjau paklausti. Gal kam teko susidurti su technikine turint tiesioginį išmetimą ? Kaip jie reaguoja į tai ? :helpsmilie:
2014-03-09 09:00 wrote: Sveiki, manau taip ir reaguos, tiesiogiai ismes:lol:kaip tik zmogus su bmw, taip visokiu veju pilna galva.siulyciau regitrai pries registruojant bmw prasyt papildomos pazymos, kad asmuo adekvatus.:thumbdown:
Nusisneki isviso.. Jei neturi pats bemvo tai nereikia cia kazka stumt ant tokiu kas juos turi.
2014-03-09 11:13
2014-03-09 01:10 wrote: Sveiki. Norėjau paklausti. Gal kam teko susidurti su technikine turint tiesioginį išmetimą ? Kaip jie reaguoja į tai ? :helpsmilie:
Benzinui kai ismetimas tiesus ta praeina mat jie negazuoja daug benzininems auto o pavyzdziui dyzelines jie smaugia per TA tad i c02 ismetima netilpsi , plius garsas bus labai garsus o del sito ir nepraeisi siaip konsultuokis pacioj istaigoj pasiklausinek ka pasakys darbuotopjai
2014-03-09 12:20
Jis ir nesiruosia toki slamsta turet, teisingai viska pasake. O tu tai matosi iskart eilinis keliu gaidelis su bnw
2014-03-09 12:24
2014-03-09 09:00 wrote: Sveiki, manau taip ir reaguos, tiesiogiai ismes:lol:kaip tik zmogus su bmw, taip visokiu veju pilna galva.siulyciau regitrai pries registruojant bmw prasyt papildomos pazymos, kad asmuo adekvatus.:thumbdown:
2014-03-09 09:09 wrote: Nusisneki isviso.. Jei neturi pats bemvo tai nereikia cia kazka stumt ant tokiu kas juos turi.:thumbdown:
2014-03-09 12:20 wrote: Jis ir nesiruosia toki slamsta turet, teisingai viska pasake. O tu tai matosi iskart eilinis keliu gaidelis su bnw :thumbdown:
Nevisi tokie kaip tu manai.. Ne visi turi gedos jausmo vaziuoti su kokia bulka ar pasatu
2014-03-09 12:56
As su lexus gs'u vazineju ir vargo nematau, ko negaliu pasakyt apie pazystamus kurie vazinejo ar vazineja su bnw. Ner ka lygint. O apie bulkas, golfus ir pasatus as tokios pat nuomones kaip apie bmw.
2014-03-09 13:21
Lexusas gs labai gera mašina ir labai patikima
2014-03-11 15:23
Na, dėkui už info :)
O dėl to, kad yra žmonių, kuriems nepatinka bmw, koks skirtumas, aš tiesiog nelaikau jokio pykčio ant tų bulkų ar pasatų, bet matau, kad yra žmonių, kurie yra pasipiktinę, jog juos aplenkia dyzelinis arba mažalitris bmw...
2015-03-18 13:27
tu daunas. arba tipinis lietuvis
2015-03-18 14:07
Paveluotai, bet teisingai. As jau antra technikini su tiesioginiu ismetimu 3" praeinu TA, bakelis gale tik didziulis. Del garso, tai garsas nepasikeite apart to, kad atsirado idomus svilpimas toks kaip dulkiu siurblio kai isisuka turbina. O del dumingumo tai vidurkis lygus 1.6 kai norma 3. Praleis nepraleis del kataliku, nu patys pagalvokit: su katalikais ir dumina kaip garvezis, geriau nei su tiesiu ismetimu ir 1.6 dumingumu? Nesamone...
2015-03-18 15:23
2015-03-18 14:07 wrote: Paveluotai, bet teisingai. As jau antra technikini su tiesioginiu ismetimu 3" praeinu TA, bakelis gale tik didziulis. Del garso, tai garsas nepasikeite apart to, kad atsirado idomus svilpimas toks kaip dulkiu siurblio kai isisuka turbina. O del dumingumo tai vidurkis lygus 1.6 kai norma 3. Praleis nepraleis del kataliku, nu patys pagalvokit: su katalikais ir dumina kaip garvezis, geriau nei su tiesiu ismetimu ir 1.6 dumingumu? Nesamone...
Teisingai, bet benzui isemus ispjovus bakelius garsas buna tragiskas, tikrai nepraleis.Turbodyzeliams gerai, palengvina turbinos darba, dar galima su EGR-u pazaisti tai sviso saltesne turba per apkrovas ir lengviau jai suktis, tai praktiskai au yra didzioji dalis to efgekto, uz kuri pinigus is naivuoliu ima "galingi" ir "vimotos", variklis atsigauna vien tai padarius, o patis cipavimo rezultato gyvai pajausti jokiu sansu, nes jis neapciuopiamas, is teoriniu galimu padidejusiu 8% galios, realiai dauguma sudaro butent EGR, katalizatoriaus/DPF isoperavimas+tiesioginis ismetimas, patobulintas oro isiurbimas, (filtras+kolektorius).Na ir visa kito.Keik teko matyti ant dynostndu, tai neva tai 3, 5-7% pagereja galia nei buvo.Bet nieks nezino ir nesusimasto, del o ji buvo isnykusi.Taigi dyzeliaims tiesioginis labai geras dalykas, bet su benzu nepraleistu, ir priez zmones, kaimynus nefasonas tiruksmauti.
2015-03-18 15:33
2015-03-18 14:07 wrote: Paveluotai, bet teisingai. As jau antra technikini su tiesioginiu ismetimu 3" praeinu TA, bakelis gale tik didziulis. Del garso, tai garsas nepasikeite apart to, kad atsirado idomus svilpimas toks kaip dulkiu siurblio kai isisuka turbina. O del dumingumo tai vidurkis lygus 1.6 kai norma 3. Praleis nepraleis del kataliku, nu patys pagalvokit: su katalikais ir dumina kaip garvezis, geriau nei su tiesiu ismetimu ir 1.6 dumingumu? Nesamone...
2015-03-18 15:23 wrote: Teisingai, bet benzui isemus ispjovus bakelius garsas buna tragiskas, tikrai nepraleis.Turbodyzeliams gerai, palengvina turbinos darba, dar galima su EGR-u pazaisti tai sviso saltesne turba per apkrovas ir lengviau jai suktis, tai praktiskai au yra didzioji dalis to efgekto, uz kuri pinigus is naivuoliu ima "galingi" ir "vimotos", variklis atsigauna vien tai padarius, o patis cipavimo rezultato gyvai pajausti jokiu sansu, nes jis neapciuopiamas, is teoriniu galimu padidejusiu 8% galios, realiai dauguma sudaro butent EGR, katalizatoriaus/DPF isoperavimas+tiesioginis ismetimas, patobulintas oro isiurbimas, (filtras+kolektorius).Na ir visa kito.Keik teko matyti ant dynostndu, tai neva tai 3, 5-7% pagereja galia nei buvo.Bet nieks nezino ir nesusimasto, del o ji buvo isnykusi.Taigi dyzeliaims tiesioginis labai geras dalykas, bet su benzu nepraleistu, ir priez zmones, kaimynus nefasonas tiruksmauti.
Savo faktus ir pasilik sau ir neklaidink žmonių. Pirma sužinok ką jie daro ir dar kokie 8procentai. Pasidaryk visą tai nuvažiuok į vimotą pastatys prieš stendo ir po. Jei dar netiki pasimatuok įsibegėjima iki 100 prieš ir po:) Manau maloniai nustebsi. Nes maniškiai pagerėjo ant sekundės.
2015-03-18 15:53
Oj kiek cia nemegstanciu bmwu.. bet apie esme.. Pas mane 530d katalizatoriai pasalinti.. ejau ta.. dumingumas 0.09... ir del kataliku ne puse zodzio neisgirdau.. katalikam galioja istatymas nuo 2008m masinom ar kelintu tiksliai nepamenu.. o del tiesioginio ismetimo.. tai svarbu nevirsytu decibelu ir tiek.. bet dyzelis ir taip tyliai dirba su turbina.. tad manau turetum praeiti..
2015-03-18 16:19
2015-03-18 14:07 wrote: Paveluotai, bet teisingai. As jau antra technikini su tiesioginiu ismetimu 3" praeinu TA, bakelis gale tik didziulis. Del garso, tai garsas nepasikeite apart to, kad atsirado idomus svilpimas toks kaip dulkiu siurblio kai isisuka turbina. O del dumingumo tai vidurkis lygus 1.6 kai norma 3. Praleis nepraleis del kataliku, nu patys pagalvokit: su katalikais ir dumina kaip garvezis, geriau nei su tiesiu ismetimu ir 1.6 dumingumu? Nesamone...
2015-03-18 15:23 wrote: Teisingai, bet benzui isemus ispjovus bakelius garsas buna tragiskas, tikrai nepraleis.Turbodyzeliams gerai, palengvina turbinos darba, dar galima su EGR-u pazaisti tai sviso saltesne turba per apkrovas ir lengviau jai suktis, tai praktiskai au yra didzioji dalis to efgekto, uz kuri pinigus is naivuoliu ima "galingi" ir "vimotos", variklis atsigauna vien tai padarius, o patis cipavimo rezultato gyvai pajausti jokiu sansu, nes jis neapciuopiamas, is teoriniu galimu padidejusiu 8% galios, realiai dauguma sudaro butent EGR, katalizatoriaus/DPF isoperavimas+tiesioginis ismetimas, patobulintas oro isiurbimas, (filtras+kolektorius).Na ir visa kito.Keik teko matyti ant dynostndu, tai neva tai 3, 5-7% pagereja galia nei buvo.Bet nieks nezino ir nesusimasto, del o ji buvo isnykusi.Taigi dyzeliaims tiesioginis labai geras dalykas, bet su benzu nepraleistu, ir priez zmones, kaimynus nefasonas tiruksmauti.
2015-03-18 15:33 wrote: Savo faktus ir pasilik sau ir neklaidink žmonių. Pirma sužinok ką jie daro ir dar kokie 8procentai. Pasidaryk visą tai nuvažiuok į vimotą pastatys prieš stendo ir po. Jei dar netiki pasimatuok įsibegėjima iki 100 prieš ir po:) Manau maloniai nustebsi. Nes maniškiai pagerėjo ant sekundės.
Vitmotos dynas yra 30 metu senumo beto buvo įgytas pusvelciui su gamykliniu defektu, jis tooooli grazu netikslus.Lietuvoj nėra išviso tikslaus dyno.Tai pirmas dalykas.O antras, jei nenusimanai, tai patylėk geriau kitų nemokinčs.Betkuri modifikacija prasideda būtent nuo to, apie ką čia rašė zurbuscsi.Vien tik remapas Nieko apčiuopiamo neduoda pats kad ir ką jie bepasakotų, ir kaip betikėtų vaikai jų pasakomis, normaliai nemodifikavus mechaniskai motoro, juolabiau jo absoliuciai neimanoma pajausti vaziuojant, net jei jis butu +10 procentų.Maximum LT padaro 4-5proc, kaip raše.Tik dar maziau.Bet tai toli grazu ne remapinimo rezultatas. Nori tikro Hp -didinimo, perki sportinį tam ir tik tam varikliui skirta variklio kompa, modifikuoji turbą, dedi sport purkstumus ir visa kita.Tai ka čia maklineja Lietuveje tie apsišaukeliai -nulis kvadratu.Nusipirktum rimta cheeppwerboxa (ne vaikiska už 100euru kur dvi varzos su rezistorium dezuteje, o uz 600-800 euro )ir pamatytum ką jis gali prie betkurių variklio Rpm, patys buvau pasiėmęs originalų Vokietijoje skirtą MB 4, 0CDI varikliui.Beveik antras variklio kompas gaunas.
Daug geriau negu kišt pinigus makaronščikams už nieką.
2015-03-18 16:27
2015-03-18 15:23 wrote: Teisingai, bet benzui isemus ispjovus bakelius garsas buna tragiskas, tikrai nepraleis.Turbodyzeliams gerai, palengvina turbinos darba, dar galima su EGR-u pazaisti tai sviso saltesne turba per apkrovas ir lengviau jai suktis, tai praktiskai au yra didzioji dalis to efgekto, uz kuri pinigus is naivuoliu ima "galingi" ir "vimotos", variklis atsigauna vien tai padarius, o patis cipavimo rezultato gyvai pajausti jokiu sansu, nes jis neapciuopiamas, is teoriniu galimu padidejusiu 8% galios, realiai dauguma sudaro butent EGR, katalizatoriaus/DPF isoperavimas+tiesioginis ismetimas, patobulintas oro isiurbimas, (filtras+kolektorius).Na ir visa kito.Keik teko matyti ant dynostndu, tai neva tai 3, 5-7% pagereja galia nei buvo.Bet nieks nezino ir nesusimasto, del o ji buvo isnykusi.Taigi dyzeliaims tiesioginis labai geras dalykas, bet su benzu nepraleistu, ir priez zmones, kaimynus nefasonas tiruksmauti.
2015-03-18 15:33 wrote: Savo faktus ir pasilik sau ir neklaidink žmonių. Pirma sužinok ką jie daro ir dar kokie 8procentai. Pasidaryk visą tai nuvažiuok į vimotą pastatys prieš stendo ir po. Jei dar netiki pasimatuok įsibegėjima iki 100 prieš ir po:) Manau maloniai nustebsi. Nes maniškiai pagerėjo ant sekundės.
2015-03-18 16:19 wrote: Vitmotos dynas yra 30 metu senumo beto buvo įgytas pusvelciui su gamykliniu defektu, jis tooooli grazu netikslus.Lietuvoj nėra išviso tikslaus dyno.Tai pirmas dalykas.O antras, jei nenusimanai, tai patylėk geriau kitų nemokinčs.Betkuri modifikacija prasideda būtent nuo to, apie ką čia rašė zurbuscsi.Vien tik remapas Nieko apčiuopiamo neduoda pats kad ir ką jie bepasakotų, ir kaip betikėtų vaikai jų pasakomis, normaliai nemodifikavus mechaniskai motoro, juolabiau jo absoliuciai neimanoma pajausti vaziuojant, net jei jis butu +10 procentų.Maximum LT padaro 4-5proc, kaip raše.Tik dar maziau.Bet tai toli grazu ne remapinimo rezultatas. Nori tikro Hp -didinimo, perki sportinį tam ir tik tam varikliui skirta variklio kompa, modifikuoji turbą, dedi sport purkstumus ir visa kita.Tai ka čia maklineja Lietuveje tie apsišaukeliai -nulis kvadratu.Nusipirktum rimta cheeppwerboxa (ne vaikiska už 100euru kur dvi varzos su rezistorium dezuteje, o uz 600-800 euro )ir pamatytum ką jis gali prie betkurių variklio Rpm, patys buvau pasiėmęs originalų Vokietijoje skirtą MB 4, 0CDI varikliui.Beveik antras variklio kompas gaunas.
Daug geriau negu kišt pinigus makaronščikams už nieką.
Sutinku kad vokiska kokybe yra vokiska.. bet tiek stumt ant lietuviu darbo negalima :) yra tiesos kad pasene stendai bet vistiek rodo kazka.. ir zinau kas turi naujausia stenda.. Kaune.. jaigu ka.. ir chipuoja ... tad ner cia ko stumt.. perdaug cia ant visko varai.. matyt gyvenimo nuskriaustas nes viskas blogai :)
2015-03-18 16:49
2015-03-18 15:33 wrote: Savo faktus ir pasilik sau ir neklaidink žmonių. Pirma sužinok ką jie daro ir dar kokie 8procentai. Pasidaryk visą tai nuvažiuok į vimotą pastatys prieš stendo ir po. Jei dar netiki pasimatuok įsibegėjima iki 100 prieš ir po:) Manau maloniai nustebsi. Nes maniškiai pagerėjo ant sekundės.
2015-03-18 16:19 wrote: Vitmotos dynas yra 30 metu senumo beto buvo įgytas pusvelciui su gamykliniu defektu, jis tooooli grazu netikslus.Lietuvoj nėra išviso tikslaus dyno.Tai pirmas dalykas.O antras, jei nenusimanai, tai patylėk geriau kitų nemokinčs.Betkuri modifikacija prasideda būtent nuo to, apie ką čia rašė zurbuscsi.Vien tik remapas Nieko apčiuopiamo neduoda pats kad ir ką jie bepasakotų, ir kaip betikėtų vaikai jų pasakomis, normaliai nemodifikavus mechaniskai motoro, juolabiau jo absoliuciai neimanoma pajausti vaziuojant, net jei jis butu +10 procentų.Maximum LT padaro 4-5proc, kaip raše.Tik dar maziau.Bet tai toli grazu ne remapinimo rezultatas. Nori tikro Hp -didinimo, perki sportinį tam ir tik tam varikliui skirta variklio kompa, modifikuoji turbą, dedi sport purkstumus ir visa kita.Tai ka čia maklineja Lietuveje tie apsišaukeliai -nulis kvadratu.Nusipirktum rimta cheeppwerboxa (ne vaikiska už 100euru kur dvi varzos su rezistorium dezuteje, o uz 600-800 euro )ir pamatytum ką jis gali prie betkurių variklio Rpm, patys buvau pasiėmęs originalų Vokietijoje skirtą MB 4, 0CDI varikliui.Beveik antras variklio kompas gaunas.
Daug geriau negu kišt pinigus makaronščikams už nieką.
2015-03-18 16:27 wrote: Sutinku kad vokiska kokybe yra vokiska.. bet tiek stumt ant lietuviu darbo negalima :) yra tiesos kad pasene stendai bet vistiek rodo kazka.. ir zinau kas turi naujausia stenda.. Kaune.. jaigu ka.. ir chipuoja ... tad ner cia ko stumt.. perdaug cia ant visko varai.. matyt gyvenimo nuskriaustas nes viskas blogai :)
Dėja, tačiau Klaipėdos valstybinė kolegija turi visiškai naują, puikiai veikiantį ir pilnai sukalibruotą dyno stendą. Su galingu aušintuvu. Galima varyti tiek FWD tiek RWD tiek AWD automobilius.
Taip kad nežinai, tai ir nesakyk...
2015-03-18 16:51
2015-03-18 16:19 wrote: Vitmotos dynas yra 30 metu senumo beto buvo įgytas pusvelciui su gamykliniu defektu, jis tooooli grazu netikslus.Lietuvoj nėra išviso tikslaus dyno.Tai pirmas dalykas.O antras, jei nenusimanai, tai patylėk geriau kitų nemokinčs.Betkuri modifikacija prasideda būtent nuo to, apie ką čia rašė zurbuscsi.Vien tik remapas Nieko apčiuopiamo neduoda pats kad ir ką jie bepasakotų, ir kaip betikėtų vaikai jų pasakomis, normaliai nemodifikavus mechaniskai motoro, juolabiau jo absoliuciai neimanoma pajausti vaziuojant, net jei jis butu +10 procentų.Maximum LT padaro 4-5proc, kaip raše.Tik dar maziau.Bet tai toli grazu ne remapinimo rezultatas. Nori tikro Hp -didinimo, perki sportinį tam ir tik tam varikliui skirta variklio kompa, modifikuoji turbą, dedi sport purkstumus ir visa kita.Tai ka čia maklineja Lietuveje tie apsišaukeliai -nulis kvadratu.Nusipirktum rimta cheeppwerboxa (ne vaikiska už 100euru kur dvi varzos su rezistorium dezuteje, o uz 600-800 euro )ir pamatytum ką jis gali prie betkurių variklio Rpm, patys buvau pasiėmęs originalų Vokietijoje skirtą MB 4, 0CDI varikliui.Beveik antras variklio kompas gaunas.
Daug geriau negu kišt pinigus makaronščikams už nieką.
2015-03-18 16:27 wrote: Sutinku kad vokiska kokybe yra vokiska.. bet tiek stumt ant lietuviu darbo negalima :) yra tiesos kad pasene stendai bet vistiek rodo kazka.. ir zinau kas turi naujausia stenda.. Kaune.. jaigu ka.. ir chipuoja ... tad ner cia ko stumt.. perdaug cia ant visko varai.. matyt gyvenimo nuskriaustas nes viskas blogai :)
2015-03-18 16:49 wrote: Dėja, tačiau Klaipėdos valstybinė kolegija turi visiškai naują, puikiai veikiantį ir pilnai sukalibruotą dyno stendą. Su galingu aušintuvu. Galima varyti tiek FWD tiek RWD tiek AWD automobilius.
Taip kad nežinai, tai ir nesakyk...
Taip, kaunas taip pat turi.
2015-03-18 17:20
2015-03-18 14:07 wrote: Paveluotai, bet teisingai. As jau antra technikini su tiesioginiu ismetimu 3" praeinu TA, bakelis gale tik didziulis. Del garso, tai garsas nepasikeite apart to, kad atsirado idomus svilpimas toks kaip dulkiu siurblio kai isisuka turbina. O del dumingumo tai vidurkis lygus 1.6 kai norma 3. Praleis nepraleis del kataliku, nu patys pagalvokit: su katalikais ir dumina kaip garvezis, geriau nei su tiesiu ismetimu ir 1.6 dumingumu? Nesamone...
2015-03-18 15:23 wrote: Teisingai, bet benzui isemus ispjovus bakelius garsas buna tragiskas, tikrai nepraleis.Turbodyzeliams gerai, palengvina turbinos darba, dar galima su EGR-u pazaisti tai sviso saltesne turba per apkrovas ir lengviau jai suktis, tai praktiskai au yra didzioji dalis to efgekto, uz kuri pinigus is naivuoliu ima "galingi" ir "vimotos", variklis atsigauna vien tai padarius, o patis cipavimo rezultato gyvai pajausti jokiu sansu, nes jis neapciuopiamas, is teoriniu galimu padidejusiu 8% galios, realiai dauguma sudaro butent EGR, katalizatoriaus/DPF isoperavimas+tiesioginis ismetimas, patobulintas oro isiurbimas, (filtras+kolektorius).Na ir visa kito.Keik teko matyti ant dynostndu, tai neva tai 3, 5-7% pagereja galia nei buvo.Bet nieks nezino ir nesusimasto, del o ji buvo isnykusi.Taigi dyzeliaims tiesioginis labai geras dalykas, bet su benzu nepraleistu, ir priez zmones, kaimynus nefasonas tiruksmauti.
atsipeikek. gali ismetima ir isiurbima keisti ir niekas beveik nepasikeis kol neperprogramuosi kompo siuolaikiniuose turbiniuose automobiliuose. nes galia yra ribota programiskai. kompas visada zino kiek Nm variklis "gamina". tai jis mato is oro srauto parodymu. daugiau oro neduos, nes galvos, kad perpucia turbina.
2015-03-18 17:49
2015-03-18 14:07 wrote: Paveluotai, bet teisingai. As jau antra technikini su tiesioginiu ismetimu 3" praeinu TA, bakelis gale tik didziulis. Del garso, tai garsas nepasikeite apart to, kad atsirado idomus svilpimas toks kaip dulkiu siurblio kai isisuka turbina. O del dumingumo tai vidurkis lygus 1.6 kai norma 3. Praleis nepraleis del kataliku, nu patys pagalvokit: su katalikais ir dumina kaip garvezis, geriau nei su tiesiu ismetimu ir 1.6 dumingumu? Nesamone...
2015-03-18 15:23 wrote: Teisingai, bet benzui isemus ispjovus bakelius garsas buna tragiskas, tikrai nepraleis.Turbodyzeliams gerai, palengvina turbinos darba, dar galima su EGR-u pazaisti tai sviso saltesne turba per apkrovas ir lengviau jai suktis, tai praktiskai au yra didzioji dalis to efgekto, uz kuri pinigus is naivuoliu ima "galingi" ir "vimotos", variklis atsigauna vien tai padarius, o patis cipavimo rezultato gyvai pajausti jokiu sansu, nes jis neapciuopiamas, is teoriniu galimu padidejusiu 8% galios, realiai dauguma sudaro butent EGR, katalizatoriaus/DPF isoperavimas+tiesioginis ismetimas, patobulintas oro isiurbimas, (filtras+kolektorius).Na ir visa kito.Keik teko matyti ant dynostndu, tai neva tai 3, 5-7% pagereja galia nei buvo.Bet nieks nezino ir nesusimasto, del o ji buvo isnykusi.Taigi dyzeliaims tiesioginis labai geras dalykas, bet su benzu nepraleistu, ir priez zmones, kaimynus nefasonas tiruksmauti.
2015-03-18 17:20 wrote: atsipeikek. gali ismetima ir isiurbima keisti ir niekas beveik nepasikeis kol neperprogramuosi kompo siuolaikiniuose turbiniuose automobiliuose. nes galia yra ribota programiskai. kompas visada zino kiek Nm variklis "gamina". tai jis mato is oro srauto parodymu. daugiau oro neduos, nes galvos, kad perpucia turbina.
Mes dabar kalbam apie senas lupenas, kurioms uzkepe katalizatoriai, pasene EGRai kurie juodai trukdo tuebos darbui.O ne apie remapo blogybes.Nuvaziuoja zmones su tokiais sudmaisiais"uzsicipuoti", ir kliedi kaip trauka pagerejo.3proc gali pagereti, bet gyvai zmogus to nepajaucia, tik stendas rodo.O atsigavimas dazniausiai kad isoperuoti egrai ir DPF.katoalzai ispjaunami.Pats pasisiaityk Vimota puslapyje.Betkokiam senam triperiui isimk uzlkepusi koatalizatoriu, isoperuok EGR, isvalyk kolikus, turba ir 1-2 sekundes dasides garantuotai.Aisku, yra isimciu, kai gamykla palieka kokius 10-12% Hp papildyma atyeiciai, busimiems modeliams.APie tuos nekalbu, bet tokiu varikliu 1 is 50., ir cipuoti juos reikia kai rida 50-80k km o ne 500k km
2015-03-18 18:18
2015-03-18 15:23 wrote: Teisingai, bet benzui isemus ispjovus bakelius garsas buna tragiskas, tikrai nepraleis.Turbodyzeliams gerai, palengvina turbinos darba, dar galima su EGR-u pazaisti tai sviso saltesne turba per apkrovas ir lengviau jai suktis, tai praktiskai au yra didzioji dalis to efgekto, uz kuri pinigus is naivuoliu ima "galingi" ir "vimotos", variklis atsigauna vien tai padarius, o patis cipavimo rezultato gyvai pajausti jokiu sansu, nes jis neapciuopiamas, is teoriniu galimu padidejusiu 8% galios, realiai dauguma sudaro butent EGR, katalizatoriaus/DPF isoperavimas+tiesioginis ismetimas, patobulintas oro isiurbimas, (filtras+kolektorius).Na ir visa kito.Keik teko matyti ant dynostndu, tai neva tai 3, 5-7% pagereja galia nei buvo.Bet nieks nezino ir nesusimasto, del o ji buvo isnykusi.Taigi dyzeliaims tiesioginis labai geras dalykas, bet su benzu nepraleistu, ir priez zmones, kaimynus nefasonas tiruksmauti.
2015-03-18 17:20 wrote: atsipeikek. gali ismetima ir isiurbima keisti ir niekas beveik nepasikeis kol neperprogramuosi kompo siuolaikiniuose turbiniuose automobiliuose. nes galia yra ribota programiskai. kompas visada zino kiek Nm variklis "gamina". tai jis mato is oro srauto parodymu. daugiau oro neduos, nes galvos, kad perpucia turbina.
2015-03-18 17:49 wrote: Mes dabar kalbam apie senas lupenas, kurioms uzkepe katalizatoriai, pasene EGRai kurie juodai trukdo tuebos darbui.O ne apie remapo blogybes.Nuvaziuoja zmones su tokiais sudmaisiais"uzsicipuoti", ir kliedi kaip trauka pagerejo.3proc gali pagereti, bet gyvai zmogus to nepajaucia, tik stendas rodo.O atsigavimas dazniausiai kad isoperuoti egrai ir DPF.katoalzai ispjaunami.Pats pasisiaityk Vimota puslapyje.Betkokiam senam triperiui isimk uzlkepusi koatalizatoriu, isoperuok EGR, isvalyk kolikus, turba ir 1-2 sekundes dasides garantuotai.Aisku, yra isimciu, kai gamykla palieka kokius 10-12% Hp papildyma atyeiciai, busimiems modeliams.APie tuos nekalbu, bet tokiu varikliu 1 is 50.:lol:, ir cipuoti juos reikia kai rida 50-80k km o ne 500k km:shocking:
beveik visus turbinius, ypac dyzelius, vien programiskai galima labai juntamai "pagalasti". su benzinais kiek sunkiau, nes beveik visada reikia keisti purkstukus, bet yra isimciu.

dyzeliai is gamyklos iseina detuninti, kad nedumintu. ir tai tik viena priezastis. slegis irgi buna gana konservatyvus, kad turba ilgiau laikytu. pats uzsiputimas turbos buna letinamas programiskai, kad apsaugotu, sankaba ir deze. ir dar kiti niuansai.

normalus tiuneris net neprades remapinti kompo, jei EGR leidzia, filtras uzsikises. kai kurie net netiunina jei variklis apsitepalaves smarkiai.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you