[E39] buka iki 2 tukst. apsuku

Created by User 2014-03-10
2014-03-10 22:28
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1997
Variklis:2.5
Degalai:dyzelis

Sveiki, turiu 525tds 105 kw. Na ir masina labai buka iki 2 tukst apsuku. Nuo 2 tukst kaip uzpucia turbina vaziuoja patenkinamai.
Bet iki dvieju begejasi amzinybe.. Labai buka. Nezinau nuo ko pradeti ieskoti bedos?

Gal pasidaryti diagnosti pradziai? Gal kas gali parekomenduoti kas uz prieinama kaina daro?
Vilniuje
2014-03-10 23:08
normalia diagnostika pasidaryk pradziai. jei viskas gerai siulau nuvaryt pacipuot 350lt ir bus gyvas nuo mazu apsuku.
2014-03-10 23:10
2014-03-10 22:28 wrote: Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1997
Variklis:2.5
Degalai:dyzelis

Sveiki, turiu 525tds 105 kw. Na ir masina labai buka iki 2 tukst apsuku. Nuo 2 tukst kaip uzpucia turbina vaziuoja patenkinamai.
Bet iki dvieju begejasi amzinybe.. Labai buka. Nezinau nuo ko pradeti ieskoti bedos?

Gal pasidaryti diagnosti pradziai? Gal kas gali parekomenduoti kas uz prieinama kaina daro?
Vilniuje
na mano volvo v70 2, 5 tdi irgi nuo 2000 apsukų daug smagiau traukia, irgi galvojau kad kažkas blogai, reguliavo ir kuro lygį ir degimo kampą , sumokėjau 200 lt. gal kažkiek ir pagerėjo, bet nežymiai , su kuo kalbėjau , pas visus tas pats, tokie jau tie varikliai
2014-03-10 23:15
2014-03-10 22:28 wrote: Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1997
Variklis:2.5
Degalai:dyzelis

Sveiki, turiu 525tds 105 kw. Na ir masina labai buka iki 2 tukst apsuku. Nuo 2 tukst kaip uzpucia turbina vaziuoja patenkinamai.
Bet iki dvieju begejasi amzinybe.. Labai buka. Nezinau nuo ko pradeti ieskoti bedos?

Gal pasidaryti diagnosti pradziai? Gal kas gali parekomenduoti kas uz prieinama kaina daro?
Vilniuje
2014-03-10 23:10 wrote: na mano volvo v70 2, 5 tdi irgi nuo 2000 apsukų daug smagiau traukia, irgi galvojau kad kažkas blogai, reguliavo ir kuro lygį ir degimo kampą , sumokėjau 200 lt. gal kažkiek ir pagerėjo, bet nežymiai , su kuo kalbėjau , pas visus tas pats, tokie jau tie varikliai
nes turbina paprasta stovi, todel jai reikia isisukti.
2014-03-11 11:05
Man lygiai tas pats su e39 2, 5 tds paspaudi gaza o jis galvoja ka daryt ir kyla is leto , o po 2 eina jau kaip ispista :D bande pareguliuot kura misini nieko nepadejo net neregavo beveik , tai dabar pasikesiu kuro filtra gal uzsikimses nepaduoda saliarkos mazai nes huj kada jis keistas , gal pades
2014-03-11 11:25
galingas, lt parekomendavo "Autodarna"

buvot kas nors? kaip supratau reikia pradet nuo diagnostikos
2014-03-11 20:32
2014-03-11 11:25 wrote: galingas, lt parekomendavo "Autodarna"

buvot kas nors? kaip supratau reikia pradet nuo diagnostikos
Pas mane e39 2.5tds tai irgi virs 2k tik pradeda traukti , turba uzsipucia nuo 2.5k apsuku kazkur gal anksciau
bet logiskai pagalvojus 2.5dizeliukas turetu ir taip lupti gerai
2014-03-11 20:41
Bet biski nesamone , nori greiciau pajudet turi uzkelt apsukas... nori lenk vel turi kelt apsukas ar net mazesni begi , galetu iskart traukt , man dar vapsie ant mazu apsuku kokiu 2 begiu patrukciot nori
2014-03-11 20:49
2014-03-11 20:41 wrote: Bet biski nesamone , nori greiciau pajudet turi uzkelt apsukas... nori lenk vel turi kelt apsukas ar net mazesni begi , galetu iskart traukt , man dar vapsie ant mazu apsuku kokiu 2 begiu patrukciot nori
ieskokit bedos, nes turejau ir e34 tds ir e39, tai abu traukdavo gerai tiek nuo mazu tiek nuo dideliu apsuku. Pas juos silpni siurbliai, o ir turbinos daznai nuvaikytos, tai problemu gali buti daugybe
2014-03-11 20:54
jai visai buka buna iki turbo isijungimo pabandyk atjungti oro srauto matuokle jai pageres ji bus kalta. pats jau vazineju antra menesi su atjungta srauto matuokle, tai traukos pakanka ;) aisku geriau butu pasikeisti i veikencia :D
2014-03-11 21:08
2014-03-11 20:54 wrote: jai visai buka buna iki turbo isijungimo pabandyk atjungti oro srauto matuokle jai pageres ji bus kalta. pats jau vazineju antra menesi su atjungta srauto matuokle, tai traukos pakanka ;) aisku geriau butu pasikeisti i veikencia :D
nu jo sakyciau visai bukas , i klaipedos puse prie megos per siokes tokia grustis i kalniuka jei vaziuoji koki 70km/h greiciu ir 5begiu tai greitis nekyla stovi vietoi arba leteja o gaza dugna uzmynes laikai , tai kazkaip keista gan galingas variklis o jis nepatraukia tuscios masinos , dar turiu toki pastebejima nuo 2.500rpm ir daugiau atsiranda toks galingas svilpimas ir su tuo svilpimu atsirada gan gerule trauka :D ir dar jei ramiai vazuojant perjungi begi atleidi sankaba ir pyst uzsidega pakaitinimo zvakiu lempute ir gazo pedalas nereguoja , gazo pedala atleidus ir ves nuspaudus iki dugno viskas susitvarko
NU va nemazai ce prirasiau sokiu tokiu bedeliu
2014-03-11 21:16
2014-03-11 20:54 wrote: jai visai buka buna iki turbo isijungimo pabandyk atjungti oro srauto matuokle jai pageres ji bus kalta. pats jau vazineju antra menesi su atjungta srauto matuokle, tai traukos pakanka ;) aisku geriau butu pasikeisti i veikencia :D
2014-03-11 21:08 wrote: nu jo sakyciau visai bukas , i klaipedos puse prie megos per siokes tokia grustis i kalniuka jei vaziuoji koki 70km/h greiciu ir 5begiu tai greitis nekyla stovi vietoi arba leteja o gaza dugna uzmynes laikai , tai kazkaip keista gan galingas variklis o jis nepatraukia tuscios masinos , dar turiu toki pastebejima nuo 2.500rpm ir daugiau atsiranda toks galingas svilpimas ir su tuo svilpimu atsirada gan gerule trauka :D ir dar jei ramiai vazuojant perjungi begi atleidi sankaba ir pyst uzsidega pakaitinimo zvakiu lempute ir gazo pedalas nereguoja , gazo pedala atleidus ir ves nuspaudus iki dugno viskas susitvarko
NU va nemazai ce prirasiau sokiu tokiu bedeliu :smartass:
nu su tuo uzsidegimu nebuvau susidures ;) bet mano taip pat 5 begiu nuo 70km/h tikrai netrauke ;) tokiu atveju reikia vaziuoti 4 pavara ;) pas mane trauka atsiranda mazdaug nuo 1.7-1.8k rpm ;) o iki to buka ;) cia juk TDS :) pabandyk egr uzglusinti gal siek tiek bus geriau :) bet mano atveju atjungta OSM. o pries tai su prijungta osm trauka atsirasdavo mazdaug tik nuo 110km/h jai neveliau :)
2014-03-12 13:03
kiek supratau, cia tds beda.. taip ir turi but.
sprendimas vienas: chip tiuningas
2014-03-12 22:01
2014-03-12 13:03 wrote: kiek supratau, cia tds beda.. taip ir turi but.
sprendimas vienas: chip tiuningas
priciom tas chipas , toks motoras turi turet smarves ir be jokiu cipu..
2014-03-13 12:31
2014-03-12 13:03 wrote: kiek supratau, cia tds beda.. taip ir turi but.
sprendimas vienas: chip tiuningas
2014-03-12 22:01 wrote: priciom tas chipas , toks motoras turi turet smarves ir be jokiu cipu..
darysiu chipa, ziuresiu koks rezultatas bus
2014-03-13 12:35
2014-03-12 13:03 wrote: kiek supratau, cia tds beda.. taip ir turi but.
sprendimas vienas: chip tiuningas
2014-03-12 22:01 wrote: priciom tas chipas , toks motoras turi turet smarves ir be jokiu cipu..
2014-03-13 12:31 wrote: darysiu chipa, ziuresiu koks rezultatas bus
Nieko nepadės tas čipas, jei problemos su varikliu, normalus meistrai net neapsiims čipuot.
2014-03-13 13:30
2014-03-12 13:03 wrote: kiek supratau, cia tds beda.. taip ir turi but.
sprendimas vienas: chip tiuningas
2014-03-12 22:01 wrote: priciom tas chipas , toks motoras turi turet smarves ir be jokiu cipu..
2014-03-13 12:31 wrote: darysiu chipa, ziuresiu koks rezultatas bus
Čipavimas visai čia ne į temą. Man lygiai taip pat buvo, kad iki 2tūkst.aps. netraukė ypatingai, atrodė taip, tarsi prilaikytų kažkas, tai pasidariau diagnostiką, pasakė, kad oro srauto matuoklė. Pasikeičiau matuoklę, dabar jokių bėdų. Beje pas mane E39 3.0D 142 KW. Vynioja dabar kaip ir turi vynioti .
2014-03-13 18:07
2014-03-12 22:01 wrote: priciom tas chipas , toks motoras turi turet smarves ir be jokiu cipu..
2014-03-13 12:31 wrote: darysiu chipa, ziuresiu koks rezultatas bus
2014-03-13 13:30 wrote: Čipavimas visai čia ne į temą. Man lygiai taip pat buvo, kad iki 2tūkst.aps. netraukė ypatingai, atrodė taip, tarsi prilaikytų kažkas, tai pasidariau diagnostiką, pasakė, kad oro srauto matuoklė. Pasikeičiau matuoklę, dabar jokių bėdų. Beje pas mane E39 3.0D 142 KW. Vynioja dabar kaip ir turi vynioti .
nebludink zmoniu su savo 3.0d pas juos stovi kintamos geometrijos turbinos priesinagai nei tds stovi paprasta turbina. jei tvarkingas tds trauka atsiranda kazkur nuo 1.7-1.8k aps. jei jau nuo 2.5k paprasciausiai kazkas negerai jam yra. kai atsibodo bukumas mazose apsukose tiesiog isidejau cipuota kompa. masina atgijo trauka nuo 1.3-1.5k aps. spustelni ir eina. dar vienas pazystamas tai pat cipavo, visai kitas automobilis. norinciu cipuot vis daugeja is pazystamu turinciu tds
2014-03-13 18:12
2014-03-13 12:31 wrote: darysiu chipa, ziuresiu koks rezultatas bus
2014-03-13 13:30 wrote: Čipavimas visai čia ne į temą. Man lygiai taip pat buvo, kad iki 2tūkst.aps. netraukė ypatingai, atrodė taip, tarsi prilaikytų kažkas, tai pasidariau diagnostiką, pasakė, kad oro srauto matuoklė. Pasikeičiau matuoklę, dabar jokių bėdų. Beje pas mane E39 3.0D 142 KW. Vynioja dabar kaip ir turi vynioti .
2014-03-13 18:07 wrote: nebludink zmoniu su savo 3.0d pas juos stovi kintamos geometrijos turbinos priesinagai nei tds stovi paprasta turbina. jei tvarkingas tds trauka atsiranda kazkur nuo 1.7-1.8k aps. jei jau nuo 2.5k paprasciausiai kazkas negerai jam yra. kai atsibodo bukumas mazose apsukose tiesiog isidejau cipuota kompa. masina atgijo trauka nuo 1.3-1.5k aps. spustelni ir eina. dar vienas pazystamas tai pat cipavo, visai kitas automobilis. norinciu cipuot vis daugeja is pazystamu turinciu tds:thumbup:
as atjungiau oro srauto matuokle tai kaip ir tas pats , bet keista kad jokio servis neuzsidega ar seip koks cekas atrodo kad viskas butu gerai :D nu jo sndn pastebejau kad nuo 1.7kazkur pradeda traukti o kaip pasieke 2.5 tai tada kaip zveris eina :D
reiks pasidaryti diagnostika kad butu ramiau ir cipuoti gal kas pageres
2014-03-13 20:13
Bandysiu as atjunk osm (o jei ji neveikia ar iseina pastatyt taip kad trauktu ir nebereguotu , nesvarbu kad ten daugiau kelias litrais rys), glusint egr ir pravalyt ta sklende , gal kazkiek pades, butu gerai ir filtra pasikeist kuro :D
2014-03-13 23:18
2014-03-13 20:13 wrote: Bandysiu as atjunk osm (o jei ji neveikia ar iseina pastatyt taip kad trauktu ir nebereguotu , nesvarbu kad ten daugiau kelias litrais rys), glusint egr ir pravalyt ta sklende , gal kazkiek pades, butu gerai ir filtra pasikeist kuro :D
srote 50lt kita tai kam cia sukt smegenis:D geriausia tai normalia diagnostika pasidaryt.
2014-03-16 11:41
atjungiau osm vapsie pradejo traukt nuo 1-1, 5 apsuku , zjbys dbr , bet gal biski ilgiau reikia sukt arba man vaidenasi , o gal plundzeris gatavas?
2014-03-16 11:51
2014-03-16 11:41 wrote: atjungiau osm vapsie pradejo traukt nuo 1-1, 5 apsuku , zjbys dbr , bet gal biski ilgiau reikia sukt arba man vaidenasi , o gal plundzeris gatavas?
kaip patikrint kad butent pliundzeris?
2014-03-16 12:16
2014-03-16 12:17
kur yra tas pliundzeris?
2014-03-16 13:56
bandykit gal kuro siubrliuka bake prasivalyt..
2014-03-16 16:15
2014-03-16 13:56 wrote: bandykit gal kuro siubrliuka bake prasivalyt..
svarus kaip naujas yra , tai kuris plundzeris yra ?
2014-03-16 16:31
2014-03-16 12:16 wrote:
čia tavo paveiksliuke plunžerio nėra, jis yra siurblio viduje ir kai jis būna padilęs sunkiau vedasi tik karštas , o šaltas variklis vedasi gerai
2014-03-16 21:44
2014-03-16 13:56 wrote: bandykit gal kuro siubrliuka bake prasivalyt..
2014-03-16 16:15 wrote: svarus kaip naujas yra , tai kuris plundzeris yra ?
Tu pats i siurblio vidu neilysi O norint patikrinti kad tikrai plundzeris i pabaiga tai uzkaitini motora iki darbines tem po to uzgesini ir ant siurblio dedi sniego ledo ar taip ka salto jei kuri ir jei tau lengviau kurias tada tikrai su plundziariu beda bus. Dar gali ismeginti siltam varikliui zvakes pakaitint su laidu ir kurt buna tada kurias po pusia rakciuko pasukimo
2014-03-17 21:29
2014-03-16 13:56 wrote: bandykit gal kuro siubrliuka bake prasivalyt..
2014-03-16 16:15 wrote: svarus kaip naujas yra , tai kuris plundzeris yra ?
2014-03-16 21:44 wrote: Tu pats i siurblio vidu neilysi:lol: O norint patikrinti kad tikrai plundzeris i pabaiga tai uzkaitini motora iki darbines tem po to uzgesini ir ant siurblio dedi sniego ledo ar taip ka salto jei kuri ir jei tau lengviau kurias tada tikrai su plundziariu beda bus. Dar gali ismeginti siltam varikliui zvakes pakaitint su laidu ir kurt buna tada kurias po pusia rakciuko pasukimo
jei kurias ir siltas ir pastovejes bent pusvalandi greiciau nei 3 sekundes gali but ramus, plundzeris idealus. kai pastovejes siltas sunkiau vedasi tai jau plundzeris po biski baiginejasi, bet nesukciau galvos jei ten nereik sukt ilgai pvz 10 sekundziu.
2014-03-19 20:23
2014-03-16 16:15 wrote: svarus kaip naujas yra , tai kuris plundzeris yra ?
2014-03-16 21:44 wrote: Tu pats i siurblio vidu neilysi:lol: O norint patikrinti kad tikrai plundzeris i pabaiga tai uzkaitini motora iki darbines tem po to uzgesini ir ant siurblio dedi sniego ledo ar taip ka salto jei kuri ir jei tau lengviau kurias tada tikrai su plundziariu beda bus. Dar gali ismeginti siltam varikliui zvakes pakaitint su laidu ir kurt buna tada kurias po pusia rakciuko pasukimo
2014-03-17 21:29 wrote: jei kurias ir siltas ir pastovejes bent pusvalandi greiciau nei 3 sekundes gali but ramus, plundzeris idealus. kai pastovejes siltas sunkiau vedasi tai jau plundzeris po biski baiginejasi, bet nesukciau galvos jei ten nereik sukt ilgai pvz 10 sekundziu.
o nebus kad nuo 3sekundziu palaipsniuj 5 poto ir10..?

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you