e36Tds alsuoklis bega tepaliukas i turbinos slange

Created by User 2013-09-04
2013-09-04 19:35
Sveiki, pasidare idomu kdl is alsuoklio pavarva tepalas i oro filtra ir nubega tiesiai i turbinos slange o is jos tepala varo i isiurbimo kolektoriu.Tepalo nedaug varo kai atjungiu slange nuo kolektoriaus tai palenkkus slange ima laset minimaliai tepalas bet realiai to neturi but.Alsuokli isvaliau bet vis tiek tas pats daros
2013-09-04 19:58
O is kur alsuoklis pareina?
2013-09-04 22:57
2013-09-04 19:58 wrote:O is kur alsuoklis pareina?
Alsuoklis tas kur yra galvos virsutinis dangtelis i ji statosi oro filtro deze .Tad man pro ji varo tepala tiesiai i filtro deze bet ant filtro nepatenka bet uztat bega tiesiai zemyn i turbinos slange o kai turbina suveikia ji visa ta bruda pucia tiesiai i intercooleri ir i kolektoriu.Pavaizdavau rodyklemis kaip viskas eina. Foto kitokios neradau cia sena kai dar buvo pradetas variklis ardyt dba tvarkingas svarus:):)
(566 / +2)
2013-09-05 20:49
Tarp dangtelio yra atskirimas kuris sulaiko tepala, ten gali buti problema, variklio ziedai nelaiko, daug kompresijos nuteka i karteri, arba pats oro filtras pasikises, todel daugiau vakumuoja is variklio.
2013-09-05 21:42
2013-09-05 20:49 meistras wrote:Tarp dangtelio yra atskirimas kuris sulaiko tepala, ten gali buti problema, variklio ziedai nelaiko, daug kompresijos nuteka i karteri, arba pats oro filtras pasikises, todel daugiau vakumuoja is variklio.
Ten yra apsaugine skarda uz jos yra metaline sietka panasi i kempine viska gerai isvaliau bet ta pati beda.Ziedai geri nes kai keiciau variklio bloka tai ne krust ne vienas stumuoklis tad atkrenta sis variantas.
2015-01-09 13:26
2013-09-05 20:49 meistras wrote:Tarp dangtelio yra atskirimas kuris sulaiko tepala, ten gali buti problema, variklio ziedai nelaiko, daug kompresijos nuteka i karteri, arba pats oro filtras pasikises, todel daugiau vakumuoja is variklio.
2013-09-05 21:42 wrote:Ten yra apsaugine skarda uz jos yra metaline sietka panasi i kempine viska gerai isvaliau bet ta pati beda.Ziedai geri nes kai keiciau variklio bloka tai ne krust ne vienas stumuoklis tad atkrenta sis variantas.
As gal atgaivinsiu seną temą. Pas mane yra Opel Astra 2.0 turbininis benzininis motoras. Per dabar buvusius salcius (-10 / -20) atsitiko toks dalykas - vaziuojant masina labai uzdumino baltais/pilkais tepalais, sudege visas tepalas. (dar gerai, kad neuzkale motoras ar panasiai). Vienu zodziu, pirma pagalvojau, kad pramuse tarpine ir dega antifrizas. Bet paskui pasirode, kad dege antifrizas IR tepalai.
Dabar ipyliau tepalu, masina nebedumina.
Vienas veikejas teige, kad taip galejo atsitikti, nes uzsalo alsuoklio sistema ir del didelio slegio tepalus pradejo pusti per turbina.

Ar tai reiskia, kad reikia valyti alsuokli? Ar taip galejo atsitikt del prastoku tepalu?

(2818 / +3)
2015-01-09 14:09
2013-09-05 20:49 meistras wrote:Tarp dangtelio yra atskirimas kuris sulaiko tepala, ten gali buti problema, variklio ziedai nelaiko, daug kompresijos nuteka i karteri, arba pats oro filtras pasikises, todel daugiau vakumuoja is variklio.
2013-09-05 21:42 wrote:Ten yra apsaugine skarda uz jos yra metaline sietka panasi i kempine viska gerai isvaliau bet ta pati beda.Ziedai geri nes kai keiciau variklio bloka tai ne krust ne vienas stumuoklis tad atkrenta sis variantas.
2015-01-09 13:26 wrote:As gal atgaivinsiu seną temą. Pas mane yra Opel Astra 2.0 turbininis benzininis motoras. Per dabar buvusius salcius (-10 / -20) atsitiko toks dalykas - vaziuojant masina labai uzdumino baltais/pilkais tepalais, sudege visas tepalas. (dar gerai, kad neuzkale motoras ar panasiai). Vienu zodziu, pirma pagalvojau, kad pramuse tarpine ir dega antifrizas. Bet paskui pasirode, kad dege antifrizas IR tepalai.
Dabar ipyliau tepalu, masina nebedumina.
Vienas veikejas teige, kad taip galejo atsitikti, nes uzsalo alsuoklio sistema ir del didelio slegio tepalus pradejo pusti per turbina.

Ar tai reiskia, kad reikia valyti alsuokli? Ar taip galejo atsitikt del prastoku tepalu?

nu tik masina neprades dumint ar dar ka nors del prastesniu tepalu, bet nesuprantu kaip galejo degt antifrizas, kaip tas papuole i degima
2015-01-09 14:14
2013-09-05 21:42 wrote:Ten yra apsaugine skarda uz jos yra metaline sietka panasi i kempine viska gerai isvaliau bet ta pati beda.Ziedai geri nes kai keiciau variklio bloka tai ne krust ne vienas stumuoklis tad atkrenta sis variantas.
2015-01-09 13:26 wrote:As gal atgaivinsiu seną temą. Pas mane yra Opel Astra 2.0 turbininis benzininis motoras. Per dabar buvusius salcius (-10 / -20) atsitiko toks dalykas - vaziuojant masina labai uzdumino baltais/pilkais tepalais, sudege visas tepalas. (dar gerai, kad neuzkale motoras ar panasiai). Vienu zodziu, pirma pagalvojau, kad pramuse tarpine ir dega antifrizas. Bet paskui pasirode, kad dege antifrizas IR tepalai.
Dabar ipyliau tepalu, masina nebedumina.
Vienas veikejas teige, kad taip galejo atsitikti, nes uzsalo alsuoklio sistema ir del didelio slegio tepalus pradejo pusti per turbina.

Ar tai reiskia, kad reikia valyti alsuokli? Ar taip galejo atsitikt del prastoku tepalu?

2015-01-09 14:09 algis wrote:nu tik masina neprades dumint ar dar ka nors del prastesniu tepalu, bet nesuprantu kaip galejo degt antifrizas, kaip tas papuole i degima
arba gal turba kalta... bbz... gal kokia tarpine leidzia tepala+antifriza. Bet nesuprantu, kodel atsitiko per tuos didziausius salcius, o dabar dumas is dusliaros normalus...

Be to, pries tai dumas daugiau buvo pilkas, o ne melsvas (todel ir galvojau, kad dega antifrizas
2015-01-09 14:16
2013-09-05 21:42 wrote:Ten yra apsaugine skarda uz jos yra metaline sietka panasi i kempine viska gerai isvaliau bet ta pati beda.Ziedai geri nes kai keiciau variklio bloka tai ne krust ne vienas stumuoklis tad atkrenta sis variantas.
2015-01-09 13:26 wrote:As gal atgaivinsiu seną temą. Pas mane yra Opel Astra 2.0 turbininis benzininis motoras. Per dabar buvusius salcius (-10 / -20) atsitiko toks dalykas - vaziuojant masina labai uzdumino baltais/pilkais tepalais, sudege visas tepalas. (dar gerai, kad neuzkale motoras ar panasiai). Vienu zodziu, pirma pagalvojau, kad pramuse tarpine ir dega antifrizas. Bet paskui pasirode, kad dege antifrizas IR tepalai.
Dabar ipyliau tepalu, masina nebedumina.
Vienas veikejas teige, kad taip galejo atsitikti, nes uzsalo alsuoklio sistema ir del didelio slegio tepalus pradejo pusti per turbina.

Ar tai reiskia, kad reikia valyti alsuokli? Ar taip galejo atsitikt del prastoku tepalu?

2015-01-09 14:09 algis wrote:nu tik masina neprades dumint ar dar ka nors del prastesniu tepalu, bet nesuprantu kaip galejo degt antifrizas, kaip tas papuole i degima
o kas del prastesniu tepalu - pagalvojau, kad gal per tirsti tepalai uzkiso ten koki nors alsuoklio tinkleli ar dar ka...
(2818 / +3)
2015-01-09 16:14
2015-01-09 13:26 wrote:As gal atgaivinsiu seną temą. Pas mane yra Opel Astra 2.0 turbininis benzininis motoras. Per dabar buvusius salcius (-10 / -20) atsitiko toks dalykas - vaziuojant masina labai uzdumino baltais/pilkais tepalais, sudege visas tepalas. (dar gerai, kad neuzkale motoras ar panasiai). Vienu zodziu, pirma pagalvojau, kad pramuse tarpine ir dega antifrizas. Bet paskui pasirode, kad dege antifrizas IR tepalai.
Dabar ipyliau tepalu, masina nebedumina.
Vienas veikejas teige, kad taip galejo atsitikti, nes uzsalo alsuoklio sistema ir del didelio slegio tepalus pradejo pusti per turbina.

Ar tai reiskia, kad reikia valyti alsuokli? Ar taip galejo atsitikt del prastoku tepalu?

2015-01-09 14:09 algis wrote:nu tik masina neprades dumint ar dar ka nors del prastesniu tepalu, bet nesuprantu kaip galejo degt antifrizas, kaip tas papuole i degima
2015-01-09 14:16 wrote:o kas del prastesniu tepalu - pagalvojau, kad gal per tirsti tepalai uzkiso ten koki nors alsuoklio tinkleli ar dar ka...
nu, kad prastesni tepalai uzkist gal logikos yra, o jei antifrizas jau per kamina eis :D tai jau savaime nesusitvarkys, o koki tepciu pili, kad prastesniu vadini, jau visvien nebepili 15w, o as pilu kokia 15metu 10w-40 gamintojas pochui ir gyvos jos visos nei viena nenumire :)

Your message

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree