E12 Corolla pavarų dėžė

Created by efkisx 2013-09-30
18 / 0
2013-09-30 20:07
Sveiki, prieš mėnesiuką nupirkta 2003 Corolla D4d 85kw. Atsirado ūžimas pavarų dėžėje . Garsas labai panašus į guolio ūžimą, todėl buvo pakeistas guolis. Dėja garsas nedingo. Dar kas be ko perekūpas padangas nekokias buvo uždėjęs, tai galvojau kad gal padangos ūžia. Jau sumontuotos žieminės, bet garsas nedingsta. Nebežinau ko imtis. Garsas prasideda nuo 30km/h greicio ir nesvarbu pavara ijungta ar laisva rieda. Pamastymui: riedant laisva pavara deze nesisuka, bet uzimas nedingsta.
2013-09-30 20:14
Sveiki,

teks keisti REDUKTORIAUS , kuris yra pavarų dėžėje , (tiksliau tiketina kad prie jos bet gali buti ir joje) pagrindinį guolį, arba važinėti toliau nieko neatsitiks.O kai /jei atsitiks tai tas guolis subyrės ir išdraskys pavaru deze, gali net korpusa pramusti.Reduktoriaus guolis sukasi nepriklausomai nuo to ar ijungta pavara ar ne, gali uzti tik riedant.Tada pasikeisi visa deze.O del tiek vaziuok nekreipk demesio.Su uzianciu treciu begiu Land cruiseryje teko nuvaziuoti 40.t.km.ten kita beda buvo bet ir tamstos atveju gali nekreipt demesio.
2013-09-30 20:19
Pradžiai reikia pasikeist dėžės tepalus, jei jų apskritai yra, dažnai padeda.
18 / 0
2013-09-30 20:22
2013-09-30 20:14 wrote: Sveiki,

teks keisti REDUKTORIAUS , kuris yra pavarų dėžėje , (tiksliau tiketina kad prie jos bet gali buti ir joje) pagrindinį guolį, arba važinėti toliau nieko neatsitiks.O kai /jei atsitiks tai tas guolis subyrės ir išdraskys pavaru deze, gali net korpusa pramusti.Reduktoriaus guolis sukasi nepriklausomai nuo to ar ijungta pavara ar ne, gali uzti tik riedant.Tada pasikeisi visa deze.O del tiek vaziuok nekreipk demesio.Su uzianciu treciu begiu Land cruiseryje teko nuvaziuoti 40.t.km.ten kita beda buvo bet ir tamstos atveju gali nekreipt demesio.
dėkui už greitą atsakymą Žmonai nupirkau tai dabar neduoda ramybės dėl to ūžesio. Daviau diską su gera muzika ir parodžiau kur garsas reguliuojasi, vistiek kas vakara ūžia kaip tas guolis :)
2013-09-30 23:56
2013-09-30 20:14 wrote: Sveiki,

teks keisti REDUKTORIAUS , kuris yra pavarų dėžėje , (tiksliau tiketina kad prie jos bet gali buti ir joje) pagrindinį guolį, arba važinėti toliau nieko neatsitiks.O kai /jei atsitiks tai tas guolis subyrės ir išdraskys pavaru deze, gali net korpusa pramusti.Reduktoriaus guolis sukasi nepriklausomai nuo to ar ijungta pavara ar ne, gali uzti tik riedant.Tada pasikeisi visa deze.O del tiek vaziuok nekreipk demesio.Su uzianciu treciu begiu Land cruiseryje teko nuvaziuoti 40.t.km.ten kita beda buvo bet ir tamstos atveju gali nekreipt demesio.
Neteko matyti tokio kaip pagrindinio guolio.. Reduktoriu laiko du guoliai
18 / 0
2013-10-05 20:14
Patikrinau pavarų dėžės tepalą, tai dapyliau visą litrą. Užesys kažkiek lyg sumažėjo. Bet perjunginėjant pavaras pasigirta dar kažkoks šniokštimas. Ar gali čia dėl visko būt kalta sankaba? O gal smagratis čia skleidžia kažkokius garsus ir duoda užimą?
419 / 0
2013-10-05 20:29
nieko nepadarysi tau uzia pirminio veleno guolis man nissan almera 200 tas pats visais begiais ipac kai didele apkrova duodi girdisi, tepalo pilna, padeda tik keitimas bet keisti nezadu jis nesubyres vaziuos ir vaziuos o jei subyres tvarkysiu
18 / 0
2013-10-05 20:40
2013-10-05 20:29 vandal wrote: nieko nepadarysi tau uzia pirminio veleno guolis man nissan almera 200 tas pats visais begiais ipac kai didele apkrova duodi girdisi, tepalo pilna, padeda tik keitimas bet keisti nezadu jis nesubyres vaziuos ir vaziuos o jei subyres tvarkysiu
Būtent, kai apkrovos duodi tada ypatingai užimas išryškėja. Tai išvada: važiuot ir nesuk kiaušų arba pakeist dėžę ir nebesukt kiaušų?
2013-10-05 20:40
2013-10-05 20:29 vandal wrote: nieko nepadarysi tau uzia pirminio veleno guolis man nissan almera 200 tas pats visais begiais ipac kai didele apkrova duodi girdisi, tepalo pilna, padeda tik keitimas bet keisti nezadu jis nesubyres vaziuos ir vaziuos o jei subyres tvarkysiu
Klysti. Pirminio veleno guolio sindromai tokie: stovint vietoj, išjungus pavarą, barška, numynus sankabą barškesys dingsta, atleidus ankabą vėl barška. Važiuojant barška, nustoja tik išmynus sankabą. Nelabai suprasdamas technikoje dažnai sumaišo pirminio veleno guolio sindromus su išminamo. Kaip matau, autorius patingėjo keist tepalus, sumaišė naujus su senais, nors jų naujų ten iki 3l reikia. Neaišku iki kiek ten užia, palyginus nedidelį ūžimą pakeistas tepalas dažnai panaikina. Jei ūžia smarkiai ir remontuot nėra noro, yra vaistas, labiau tinkamas pardavimui, supilti medaus į dėžę. Kiti pila smulkias medžio pjuvenas. Tepalo sutirštėjimas sumažins guolio laisvumą ir garsas mažės arba pranyks.
1687 / 0
2013-10-05 20:42
2013-10-05 20:29 vandal wrote: nieko nepadarysi tau uzia pirminio veleno guolis man nissan almera 200 tas pats visais begiais ipac kai didele apkrova duodi girdisi, tepalo pilna, padeda tik keitimas bet keisti nezadu jis nesubyres vaziuos ir vaziuos o jei subyres tvarkysiu
pirminio guolis ūžia ir stovint vietoje, jei ūžia tik važiuojant, tai panašiau į reduktorių
18 / 0
2013-10-05 20:47
2013-10-05 20:29 vandal wrote: nieko nepadarysi tau uzia pirminio veleno guolis man nissan almera 200 tas pats visais begiais ipac kai didele apkrova duodi girdisi, tepalo pilna, padeda tik keitimas bet keisti nezadu jis nesubyres vaziuos ir vaziuos o jei subyres tvarkysiu
2013-10-05 20:40 wrote: Klysti. Pirminio veleno guolio sindromai tokie: stovint vietoj, išjungus pavarą, barška, numynus sankabą barškesys dingsta, atleidus ankabą vėl barška. Važiuojant barška, nustoja tik išmynus sankabą. Nelabai suprasdamas technikoje dažnai sumaišo pirminio veleno guolio sindromus su išminamo. Kaip matau, autorius patingėjo keist tepalus, sumaišė naujus su senais, nors jų naujų ten iki 3l reikia. Neaišku iki kiek ten užia, palyginus nedidelį ūžimą pakeistas tepalas dažnai panaikina. Jei ūžia smarkiai ir remontuot nėra noro, yra vaistas, labiau tinkamas pardavimui, supilti medaus į dėžę. Kiti pila smulkias medžio pjuvenas. Tepalo sutirštėjimas sumažins guolio laisvumą ir garsas mažės arba pranyks.
Tepalo tikrai nepatingėjau keist.Žinau kad pilasi 2, 5L, bet šiandien Klaipėdos turguje negavau reikiamo kiekio, tai eksperimento tikslais nupirkau tik 1L. Planuojamas pilnas dėžės tepalo keitimas, bet klausymas ar verta (ar išspres problemą).
2013-10-05 20:55
2013-10-05 20:29 vandal wrote: nieko nepadarysi tau uzia pirminio veleno guolis man nissan almera 200 tas pats visais begiais ipac kai didele apkrova duodi girdisi, tepalo pilna, padeda tik keitimas bet keisti nezadu jis nesubyres vaziuos ir vaziuos o jei subyres tvarkysiu
2013-10-05 20:40 wrote: Klysti. Pirminio veleno guolio sindromai tokie: stovint vietoj, išjungus pavarą, barška, numynus sankabą barškesys dingsta, atleidus ankabą vėl barška. Važiuojant barška, nustoja tik išmynus sankabą. Nelabai suprasdamas technikoje dažnai sumaišo pirminio veleno guolio sindromus su išminamo. Kaip matau, autorius patingėjo keist tepalus, sumaišė naujus su senais, nors jų naujų ten iki 3l reikia. Neaišku iki kiek ten užia, palyginus nedidelį ūžimą pakeistas tepalas dažnai panaikina. Jei ūžia smarkiai ir remontuot nėra noro, yra vaistas, labiau tinkamas pardavimui, supilti medaus į dėžę. Kiti pila smulkias medžio pjuvenas. Tepalo sutirštėjimas sumažins guolio laisvumą ir garsas mažės arba pranyks.
2013-10-05 20:47 efkisx wrote: Tepalo tikrai nepatingėjau keist.Žinau kad pilasi 2, 5L, bet šiandien Klaipėdos turguje negavau reikiamo kiekio, tai eksperimento tikslais nupirkau tik 1L. Planuojamas pilnas dėžės tepalo keitimas, bet klausymas ar verta (ar išspres problemą).
Bandyk išleist į kokią švaresnę bankę. Jei išbėgs neskaidrus brudas, bandyk pilt naujus, jei išbėgs skaidrus, gražus tepalas, pilk jį atgal į dėžę, naujus tepalus pasilik kitai dėžei, neskubėdamas susirasi už normalią kainą ir pasikeisi tą dėžę. Remontuot dėžę tokiai mašinai neverta
18 / 0
2013-10-05 20:55
Dar toks pastebėjimas, važiuojant penkta pavara numynus ar atleidus gazą jaučiasi kaip pavarų svirtis atsipalaiduoja arba įsitempia (vaikšto bet pavaros neišmeta)
2013-10-06 02:21
2013-10-05 20:55 efkisx wrote: Dar toks pastebėjimas, važiuojant penkta pavara numynus ar atleidus gazą jaučiasi kaip pavarų svirtis atsipalaiduoja arba įsitempia (vaikšto bet pavaros neišmeta)
cia jau pagalves kaltink, o ne deze
2013-10-06 09:41
2013-10-05 20:55 efkisx wrote: Dar toks pastebėjimas, važiuojant penkta pavara numynus ar atleidus gazą jaučiasi kaip pavarų svirtis atsipalaiduoja arba įsitempia (vaikšto bet pavaros neišmeta)
Cia aisku pagalves beda, o del uzimo-lysk i duobe ir paklibink ranka pusasi.Dazna toyotos beda pusasis, arba mano aviko atveju dezes reduktorius, kliba kaires puses pusasis is dezes, del to vibruoja, prie tam tikro greicio atsiranda ir garsas
18 / 0
2013-10-06 21:21
2013-10-05 20:55 efkisx wrote: Dar toks pastebėjimas, važiuojant penkta pavara numynus ar atleidus gazą jaučiasi kaip pavarų svirtis atsipalaiduoja arba įsitempia (vaikšto bet pavaros neišmeta)
2013-10-06 02:21 wrote: cia jau pagalves kaltink, o ne deze
Buvau pakėlęs priekį ant domkrato. Įjungus ketvirtą pavarą greitis 60km ir arčiau dėžės girdimas kaip ūžimas ir lyg nežymus traškėjimas (kaip granatos). Tai greičiausiai reduktorius....
18 / 0
2013-10-16 13:36
Ar už pavarų dėžę 700 lt. normali kaina?
18 / 0
2013-10-16 13:36
Ar už pavarų dėžę 700 lt. normali kaina?
18 / 0
2014-01-22 12:30
parduodu savo mašino pavarų dėžę. Sudilę 5 pavaros dantračiai, visa kita tvarkoj. Kaina sutartinė tel. 865780919
18 / 0
2014-01-22 12:30
parduodu savo mašino pavarų dėžę. Sudilę 5 pavaros dantračiai, visa kita tvarkoj. Kaina sutartinė tel. 865780919
18 / 0
2014-01-22 12:32
2013-10-05 20:55 efkisx wrote: Dar toks pastebėjimas, važiuojant penkta pavara numynus ar atleidus gazą jaučiasi kaip pavarų svirtis atsipalaiduoja arba įsitempia (vaikšto bet pavaros neišmeta)
2013-10-06 02:21 wrote: cia jau pagalves kaltink, o ne deze
taiva, pagalvės ne prieko. Pavarą išmetinėjo dėl 5 pavaros nudilusio dantračio.
18 / 0
2014-01-22 12:32
2013-10-05 20:55 efkisx wrote: Dar toks pastebėjimas, važiuojant penkta pavara numynus ar atleidus gazą jaučiasi kaip pavarų svirtis atsipalaiduoja arba įsitempia (vaikšto bet pavaros neišmeta)
2013-10-06 02:21 wrote: cia jau pagalves kaltink, o ne deze
taiva, pagalvės ne prieko. Pavarą išmetinėjo dėl 5 pavaros nudilusio dantračio.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you