dūsta variklis

Created by piaggio 2016-10-22
krienas(771)
2016-11-21 11:11:49
2016-11-15 11:12:10 krienas wrote:gal pas tave vakumins kuro padavimas?
tai gal ten kur ora gaudo ir pilnai kuro i karba nepaduoda?
Kokia zvakes spalva, balta, juoda, ar kakvos spalvos?
2016-11-20 19:41:19 piaggio wrote:Va tokia zvakes spalva kai išsukau pavazinejes
nerodo foto
piaggio(18)
2016-11-20 19:41:19
2016-11-15 11:12:10 krienas wrote:gal pas tave vakumins kuro padavimas?
tai gal ten kur ora gaudo ir pilnai kuro i karba nepaduoda?
Kokia zvakes spalva, balta, juoda, ar kakvos spalvos?
Va tokia zvakes spalva kai išsukau pavazinejes
piaggio(18)
2016-11-20 19:39:21
2016-11-15 11:12:10 krienas wrote:gal pas tave vakumins kuro padavimas?
tai gal ten kur ora gaudo ir pilnai kuro i karba nepaduoda?
Kokia zvakes spalva, balta, juoda, ar kakvos spalvos?
Va tokia zvakes spalva kai išsukau pavazinejes
piaggio(18)
2016-11-20 08:28:39
2016-11-15 11:12:10 krienas wrote:gal pas tave vakumins kuro padavimas?
tai gal ten kur ora gaudo ir pilnai kuro i karba nepaduoda?
Kokia zvakes spalva, balta, juoda, ar kakvos spalvos?
Va tokia zvakes spalva kai išsukau pavazinejes
piaggio(18)
2016-11-15 21:46:00
2016-11-15 11:12:10 krienas wrote:gal pas tave vakumins kuro padavimas?
tai gal ten kur ora gaudo ir pilnai kuro i karba nepaduoda?
Kokia zvakes spalva, balta, juoda, ar kakvos spalvos?
2016-11-15 15:10:13 piaggio wrote:Jo vakuuminis padavimas, na kad nelabai ora gaudo šlangutes su kamutikais užverstos. Žvakes spalva truputi pajuodavus.
2016-11-15 18:50:16 krienas wrote:Ar bake nera filtruko? ji patikrink.
Nu dar komutatorius, gali grybaut ant aukstu apsuku.
Yra bake filtriukas, išploviau ir ji. Nezinau net.
krienas(771)
2016-11-15 18:50:16
2016-11-15 11:12:10 krienas wrote:gal pas tave vakumins kuro padavimas?
tai gal ten kur ora gaudo ir pilnai kuro i karba nepaduoda?
Kokia zvakes spalva, balta, juoda, ar kakvos spalvos?
2016-11-15 15:10:13 piaggio wrote:Jo vakuuminis padavimas, na kad nelabai ora gaudo šlangutes su kamutikais užverstos. Žvakes spalva truputi pajuodavus.
Ar bake nera filtruko? ji patikrink.
Nu dar komutatorius, gali grybaut ant aukstu apsuku.
piaggio(18)
2016-11-15 15:10:13
2016-11-15 11:12:10 krienas wrote:gal pas tave vakumins kuro padavimas?
tai gal ten kur ora gaudo ir pilnai kuro i karba nepaduoda?
Kokia zvakes spalva, balta, juoda, ar kakvos spalvos?
Jo vakuuminis padavimas, na kad nelabai ora gaudo šlangutes su kamutikais užverstos. Žvakes spalva truputi pajuodavus.
krienas(771)
2016-11-15 11:12:10
gal pas tave vakumins kuro padavimas?
tai gal ten kur ora gaudo ir pilnai kuro i karba nepaduoda?
Kokia zvakes spalva, balta, juoda, ar kakvos spalvos?
piaggio(18)
2016-11-14 21:48:59
2016-11-06 10:03:06 krienas wrote:Kaip buvai nuemes cilindra reikejo ideti sena zieda ir pasiureti koks yra tarpelis tarp ziedo uzraktu, jei tarapas akivaizdziai matomas mazdauk apie 1mm reikia grupe keisti.
Ziedu ar stumoklio keitimas nekeiciant ar neslifuojant cilindro lugus nuliui, bereikelingas pinigu ismetimas. Kompresija pagereje, bet vien kompresijos 2T varikliui neuztenka. Cilindras buna jau isnesiotas elipses formos, kaip stumoklis kyla i virsu lir tuo paciu metu ismeta sudeguses dujas ir i karteri itraukia sviezia misini, tai kaip cilindras isdiles vacia ir buna kad sviezio misinio i karteri jis itraukia per mazai, o virsuje jis sukelia gana dideli spaudima (kompresija). Del kuro misinio trukumo variklio darbas nebuna stabilus, sunku atreguliuoti tolygu jo darba ir nepastovios laisvos apsukos buna.
2016-11-13 09:25:04 piaggio wrote:Bet cilindras elipse neišdiles buvo, tarpelis buvo tik tarp žiedo užrakto, ir cilindras neišrėztas tik išdiles na ant cilindro viršaus buvo toks bortelis, bet nei kaites nei klynijes ir neišrėztas, sakau tik tarp ziedo užrakto buvo tarpelis o daugiau tai nešviete tik pro ji
2016-11-13 12:17:21 krienas wrote:Jeigu neseniai slifavai tai gal ir geras tas tavo cilindras. as jo nematau kaip galiu ka patarti, o ir tarpelio nepamatavai tai ir nieko negaliu pasakyti.
Tarpelis turi buti del siluminio issipletimo, kitaip klynytu ziedai, bet reikia ziureti kokio jis dydzio, is akies tu elipses nepamatysi tik matuojen ja pamatysi.

piaggio(18)
2016-11-14 21:46:46
2016-11-06 10:03:06 krienas wrote:Kaip buvai nuemes cilindra reikejo ideti sena zieda ir pasiureti koks yra tarpelis tarp ziedo uzraktu, jei tarapas akivaizdziai matomas mazdauk apie 1mm reikia grupe keisti.
Ziedu ar stumoklio keitimas nekeiciant ar neslifuojant cilindro lugus nuliui, bereikelingas pinigu ismetimas. Kompresija pagereje, bet vien kompresijos 2T varikliui neuztenka. Cilindras buna jau isnesiotas elipses formos, kaip stumoklis kyla i virsu lir tuo paciu metu ismeta sudeguses dujas ir i karteri itraukia sviezia misini, tai kaip cilindras isdiles vacia ir buna kad sviezio misinio i karteri jis itraukia per mazai, o virsuje jis sukelia gana dideli spaudima (kompresija). Del kuro misinio trukumo variklio darbas nebuna stabilus, sunku atreguliuoti tolygu jo darba ir nepastovios laisvos apsukos buna.
2016-11-13 09:25:04 piaggio wrote:Bet cilindras elipse neišdiles buvo, tarpelis buvo tik tarp žiedo užrakto, ir cilindras neišrėztas tik išdiles na ant cilindro viršaus buvo toks bortelis, bet nei kaites nei klynijes ir neišrėztas, sakau tik tarp ziedo užrakto buvo tarpelis o daugiau tai nešviete tik pro ji
Tik tokias ft turiu
piaggio(18)
2016-11-14 21:44:33
2016-11-06 10:03:06 krienas wrote:Kaip buvai nuemes cilindra reikejo ideti sena zieda ir pasiureti koks yra tarpelis tarp ziedo uzraktu, jei tarapas akivaizdziai matomas mazdauk apie 1mm reikia grupe keisti.
Ziedu ar stumoklio keitimas nekeiciant ar neslifuojant cilindro lugus nuliui, bereikelingas pinigu ismetimas. Kompresija pagereje, bet vien kompresijos 2T varikliui neuztenka. Cilindras buna jau isnesiotas elipses formos, kaip stumoklis kyla i virsu lir tuo paciu metu ismeta sudeguses dujas ir i karteri itraukia sviezia misini, tai kaip cilindras isdiles vacia ir buna kad sviezio misinio i karteri jis itraukia per mazai, o virsuje jis sukelia gana dideli spaudima (kompresija). Del kuro misinio trukumo variklio darbas nebuna stabilus, sunku atreguliuoti tolygu jo darba ir nepastovios laisvos apsukos buna.
2016-11-13 09:25:04 piaggio wrote:Bet cilindras elipse neišdiles buvo, tarpelis buvo tik tarp žiedo užrakto, ir cilindras neišrėztas tik išdiles na ant cilindro viršaus buvo toks bortelis, bet nei kaites nei klynijes ir neišrėztas, sakau tik tarp ziedo užrakto buvo tarpelis o daugiau tai nešviete tik pro ji
2016-11-13 12:17:21 krienas wrote:Jeigu neseniai slifavai tai gal ir geras tas tavo cilindras. as jo nematau kaip galiu ka patarti, o ir tarpelio nepamatavai tai ir nieko negaliu pasakyti.
Tarpelis turi buti del siluminio issipletimo, kitaip klynytu ziedai, bet reikia ziureti kokio jis dydzio, is akies tu elipses nepamatysi tik matuojen ja pamatysi.
Nebuvo didelis tas tarpelis tarp užrakto ~0, 5 mm.
krienas(771)
2016-11-13 12:17:21
2016-11-06 10:03:06 krienas wrote:Kaip buvai nuemes cilindra reikejo ideti sena zieda ir pasiureti koks yra tarpelis tarp ziedo uzraktu, jei tarapas akivaizdziai matomas mazdauk apie 1mm reikia grupe keisti.
Ziedu ar stumoklio keitimas nekeiciant ar neslifuojant cilindro lugus nuliui, bereikelingas pinigu ismetimas. Kompresija pagereje, bet vien kompresijos 2T varikliui neuztenka. Cilindras buna jau isnesiotas elipses formos, kaip stumoklis kyla i virsu lir tuo paciu metu ismeta sudeguses dujas ir i karteri itraukia sviezia misini, tai kaip cilindras isdiles vacia ir buna kad sviezio misinio i karteri jis itraukia per mazai, o virsuje jis sukelia gana dideli spaudima (kompresija). Del kuro misinio trukumo variklio darbas nebuna stabilus, sunku atreguliuoti tolygu jo darba ir nepastovios laisvos apsukos buna.
2016-11-13 09:25:04 piaggio wrote:Bet cilindras elipse neišdiles buvo, tarpelis buvo tik tarp žiedo užrakto, ir cilindras neišrėztas tik išdiles na ant cilindro viršaus buvo toks bortelis, bet nei kaites nei klynijes ir neišrėztas, sakau tik tarp ziedo užrakto buvo tarpelis o daugiau tai nešviete tik pro ji
Jeigu neseniai slifavai tai gal ir geras tas tavo cilindras. as jo nematau kaip galiu ka patarti, o ir tarpelio nepamatavai tai ir nieko negaliu pasakyti.
Tarpelis turi buti del siluminio issipletimo, kitaip klynytu ziedai, bet reikia ziureti kokio jis dydzio, is akies tu elipses nepamatysi tik matuojen ja pamatysi.
piaggio(18)
2016-11-13 09:25:04
2016-11-06 10:03:06 krienas wrote:Kaip buvai nuemes cilindra reikejo ideti sena zieda ir pasiureti koks yra tarpelis tarp ziedo uzraktu, jei tarapas akivaizdziai matomas mazdauk apie 1mm reikia grupe keisti.
Ziedu ar stumoklio keitimas nekeiciant ar neslifuojant cilindro lugus nuliui, bereikelingas pinigu ismetimas. Kompresija pagereje, bet vien kompresijos 2T varikliui neuztenka. Cilindras buna jau isnesiotas elipses formos, kaip stumoklis kyla i virsu lir tuo paciu metu ismeta sudeguses dujas ir i karteri itraukia sviezia misini, tai kaip cilindras isdiles vacia ir buna kad sviezio misinio i karteri jis itraukia per mazai, o virsuje jis sukelia gana dideli spaudima (kompresija). Del kuro misinio trukumo variklio darbas nebuna stabilus, sunku atreguliuoti tolygu jo darba ir nepastovios laisvos apsukos buna.
Bet cilindras elipse neišdiles buvo, tarpelis buvo tik tarp žiedo užrakto, ir cilindras neišrėztas tik išdiles na ant cilindro viršaus buvo toks bortelis, bet nei kaites nei klynijes ir neišrėztas, sakau tik tarp ziedo užrakto buvo tarpelis o daugiau tai nešviete tik pro ji
piaggio(18)
2016-11-11 09:19:49
2016-11-06 10:05:58 krienas wrote:Manau naujas ziedas idetas i cilindra per viduri tures nemaza tarpa tarp uzraktu.
2016-11-09 18:56:09 piaggio wrote:Na buvo tarpelis kai idėjau nauja žieda i cilindra šviete tarpelis. O dar negali but kad kamutatorius riboja apsukas?
2016-11-10 13:31:29 krienas wrote:Jei aksciau neribojo apsuku, dabar jau komutarius pradejo riboti apsukas? Stebuklai ;)
Na taip, na bandysiu pasikeist grupe gal padės
krienas(771)
2016-11-10 13:31:29
2016-11-06 10:05:58 krienas wrote:Manau naujas ziedas idetas i cilindra per viduri tures nemaza tarpa tarp uzraktu.
2016-11-09 18:56:09 piaggio wrote:Na buvo tarpelis kai idėjau nauja žieda i cilindra šviete tarpelis. O dar negali but kad kamutatorius riboja apsukas?
Jei aksciau neribojo apsuku, dabar jau komutarius pradejo riboti apsukas? Stebuklai ;)
krienas(771)
2016-11-10 13:30:18
2016-11-06 10:03:06 krienas wrote:Kaip buvai nuemes cilindra reikejo ideti sena zieda ir pasiureti koks yra tarpelis tarp ziedo uzraktu, jei tarapas akivaizdziai matomas mazdauk apie 1mm reikia grupe keisti.
Ziedu ar stumoklio keitimas nekeiciant ar neslifuojant cilindro lugus nuliui, bereikelingas pinigu ismetimas. Kompresija pagereje, bet vien kompresijos 2T varikliui neuztenka. Cilindras buna jau isnesiotas elipses formos, kaip stumoklis kyla i virsu lir tuo paciu metu ismeta sudeguses dujas ir i karteri itraukia sviezia misini, tai kaip cilindras isdiles vacia ir buna kad sviezio misinio i karteri jis itraukia per mazai, o virsuje jis sukelia gana dideli spaudima (kompresija). Del kuro misinio trukumo variklio darbas nebuna stabilus, sunku atreguliuoti tolygu jo darba ir nepastovios laisvos apsukos buna.
2016-11-09 18:54:26 piaggio wrote:Man prieš žiedu keitima jis nesikurdavo, kai pakeičiau žiedus atreguliavau karba dabar ir kurias labai gerai ir dirba ant laisvu gerai. Galvoju prieš sezona keisiu grupe, grupe pas mane jau buvo šlifuota 40, 50mm, galvoju keisiu 70cc ir kaip manai laikys velenas netruks? Ir jau nebebus gal tokiu bejeriu ir dar norėjau paklaust kažin kuro sanaudos labai padidės?
Gali is 50cc i 70cc drasei keisti, nieko alkuniniui nenutiks ir kuro skirtumo nepajausi. Jei desi grupe tai kinietiskos nedek, nepatariu, nes gali buti maziau traukos nei su ankstesne.
piaggio(18)
2016-11-09 18:56:09
2016-11-06 10:05:58 krienas wrote:Manau naujas ziedas idetas i cilindra per viduri tures nemaza tarpa tarp uzraktu.
Na buvo tarpelis kai idėjau nauja žieda i cilindra šviete tarpelis. O dar negali but kad kamutatorius riboja apsukas?
piaggio(18)
2016-11-09 18:54:26
2016-11-06 10:03:06 krienas wrote:Kaip buvai nuemes cilindra reikejo ideti sena zieda ir pasiureti koks yra tarpelis tarp ziedo uzraktu, jei tarapas akivaizdziai matomas mazdauk apie 1mm reikia grupe keisti.
Ziedu ar stumoklio keitimas nekeiciant ar neslifuojant cilindro lugus nuliui, bereikelingas pinigu ismetimas. Kompresija pagereje, bet vien kompresijos 2T varikliui neuztenka. Cilindras buna jau isnesiotas elipses formos, kaip stumoklis kyla i virsu lir tuo paciu metu ismeta sudeguses dujas ir i karteri itraukia sviezia misini, tai kaip cilindras isdiles vacia ir buna kad sviezio misinio i karteri jis itraukia per mazai, o virsuje jis sukelia gana dideli spaudima (kompresija). Del kuro misinio trukumo variklio darbas nebuna stabilus, sunku atreguliuoti tolygu jo darba ir nepastovios laisvos apsukos buna.
Man prieš žiedu keitima jis nesikurdavo, kai pakeičiau žiedus atreguliavau karba dabar ir kurias labai gerai ir dirba ant laisvu gerai. Galvoju prieš sezona keisiu grupe, grupe pas mane jau buvo šlifuota 40, 50mm, galvoju keisiu 70cc ir kaip manai laikys velenas netruks? Ir jau nebebus gal tokiu bejeriu ir dar norėjau paklaust kažin kuro sanaudos labai padidės?
krienas(771)
2016-11-06 10:05:58
Manau naujas ziedas idetas i cilindra per viduri tures nemaza tarpa tarp uzraktu.
krienas(771)
2016-11-06 10:03:06
Kaip buvai nuemes cilindra reikejo ideti sena zieda ir pasiureti koks yra tarpelis tarp ziedo uzraktu, jei tarapas akivaizdziai matomas mazdauk apie 1mm reikia grupe keisti.
Ziedu ar stumoklio keitimas nekeiciant ar neslifuojant cilindro lugus nuliui, bereikelingas pinigu ismetimas. Kompresija pagereje, bet vien kompresijos 2T varikliui neuztenka. Cilindras buna jau isnesiotas elipses formos, kaip stumoklis kyla i virsu lir tuo paciu metu ismeta sudeguses dujas ir i karteri itraukia sviezia misini, tai kaip cilindras isdiles vacia ir buna kad sviezio misinio i karteri jis itraukia per mazai, o virsuje jis sukelia gana dideli spaudima (kompresija). Del kuro misinio trukumo variklio darbas nebuna stabilus, sunku atreguliuoti tolygu jo darba ir nepastovios laisvos apsukos buna.
piaggio(18)
2016-11-06 08:37:51
2016-11-05 23:26:45 krienas wrote:Tas variklio dusimas kada atsirado? Ar staigiai, ar is letos pasireiske tas gedimas, o gal koki remonta talikai ir po jo blogai dirbti pradejo.
Sakyčiau staigiai atsirado, nes kai ji nusipirkau ant viso gazo nevažinejau, po kokio menesio vazinejau ant viso gazo neduso. Bet po to taip staigiai pradejo dusti ant viso, nusprendem kad kompresijos nebera, pakeiciau ziedus, viena salnyka alkuninio, padariau apkatke kaip priklauso, bet visvien tas pats. Beje kai keiciau ziedus cilindras nekoks buvo jau paciame virsuje cilindro buvo bortelis, gal del to, net nzn:(
krienas(771)
2016-11-05 23:26:45
Tas variklio dusimas kada atsirado? Ar staigiai, ar is letos pasireiske tas gedimas, o gal koki remonta talikai ir po jo blogai dirbti pradejo.
piaggio(18)
2016-11-04 22:05:41
2016-10-24 23:25:55 krienas wrote:ar plaudamas ir prapusdamas karbui visus reguliavimo varztelius buvai issukes, ar visus ziklerius ir buvai issukes ir viska praputes su suspaustu oru?
2016-10-29 08:53:42 piaggio wrote:Reguliavimo varžteliu nebuvau išsukes, visus žiklerius ir visas kuro ir tepalo padavimus prapučiau, beje tepala atjunges, pilu maišyta jau, bet kai pvz važiuoji ant viso gazo jis pridusta kai laikai visa gaza po to vėl kokias 2 sekundes eina ir švankuojas, ir vėl tas pats vel pridusta kokias 5 sekundes ir ve tas pats
Na išsiploviau išsivaliau ta karba, išsukinėjau visus zikliorius, reguliavimo varštelius, su kompresoriu isputinejau visas kuro, oro padavimo vietas. Išploviau viska kruopščiaj tikrai išvaliau, kas iš to kad visvien tas pats, niekas nesikeičia. Nebesuprantu ka dar daryt...
mldc(729)
2016-10-30 16:08:07
2016-10-24 23:25:55 krienas wrote:ar plaudamas ir prapusdamas karbui visus reguliavimo varztelius buvai issukes, ar visus ziklerius ir buvai issukes ir viska praputes su suspaustu oru?
2016-10-29 08:53:42 piaggio wrote:Reguliavimo varžteliu nebuvau išsukes, visus žiklerius ir visas kuro ir tepalo padavimus prapučiau, beje tepala atjunges, pilu maišyta jau, bet kai pvz važiuoji ant viso gazo jis pridusta kai laikai visa gaza po to vėl kokias 2 sekundes eina ir švankuojas, ir vėl tas pats vel pridusta kokias 5 sekundes ir ve tas pats
Keista situacija zinok. Panasu kad bus beda butent su purkstukais, bandyk pravalyt su dyzeliu. I puse bako benzo ipilk puse bako dyzelio, išvažinėjus baką, procedūrą pakartoti (vėl pusė bako dyzelio ir puse benzino). Antrą baką išvažinėjus problemos turetu nelikt. Arba gali vezt i servisa kur tau sakys keisti vos ne puse daliu, jie gi is to uzdirba. Siulau paciam pabandyt pravalyt.
dirbu servise 12 metu
krienas(771)
2016-10-30 11:21:20
2016-10-24 23:25:55 krienas wrote:ar plaudamas ir prapusdamas karbui visus reguliavimo varztelius buvai issukes, ar visus ziklerius ir buvai issukes ir viska praputes su suspaustu oru?
2016-10-29 08:53:42 piaggio wrote:Reguliavimo varžteliu nebuvau išsukes, visus žiklerius ir visas kuro ir tepalo padavimus prapučiau, beje tepala atjunges, pilu maišyta jau, bet kai pvz važiuoji ant viso gazo jis pridusta kai laikai visa gaza po to vėl kokias 2 sekundes eina ir švankuojas, ir vėl tas pats vel pridusta kokias 5 sekundes ir ve tas pats
Kaip as tau galiu padeti jei tu karbo neissivalai kaip priklauso. Tu varzteliu kanaluose like nesvarumu ir del to per liesas arba per riebus misinys gaunasi del to ir dusta.
piaggio(18)
2016-10-29 08:53:42
2016-10-24 23:25:55 krienas wrote:ar plaudamas ir prapusdamas karbui visus reguliavimo varztelius buvai issukes, ar visus ziklerius ir buvai issukes ir viska praputes su suspaustu oru?
Reguliavimo varžteliu nebuvau išsukes, visus žiklerius ir visas kuro ir tepalo padavimus prapučiau, beje tepala atjunges, pilu maišyta jau, bet kai pvz važiuoji ant viso gazo jis pridusta kai laikai visa gaza po to vėl kokias 2 sekundes eina ir švankuojas, ir vėl tas pats vel pridusta kokias 5 sekundes ir ve tas pats
krienas(771)
2016-10-24 23:25:55
ar plaudamas ir prapusdamas karbui visus reguliavimo varztelius buvai issukes, ar visus ziklerius ir buvai issukes ir viska praputes su suspaustu oru?
piaggio(18)
2016-10-24 22:25:13
Ir karbas gerai atrodo dirba, ant laisvu gerai, sakau ant koju kai pakeltas nedusta o vaziuojant ant viso dusta ir nebegreitėja parplas
piaggio(18)
2016-10-24 22:19:59
2016-10-24 19:09:43 krienas wrote:oro filtras svarus? karbiuratorius ar isvalytas taip kaip priklauso ir per nauja atreguliuotas?
kaip atliksi sitas proceduras ir nedirbs tada klausk, padesim.
Filtra bandžiau išploviau išdžiovinau, karba ir valiau praputinėjau visas skylutes, nieko, visvien tas pats. Karba manau gal gerai atsireguliavau nes kuriasi tai labai gerai. Ir jama gaza visks ok atrodo kol neužspaudi dugno... o negali buti kad per daug oro duoda pabandyčiau dviguba filtra dėt gal padetu?
mldc(729)
2016-10-24 19:55:29
2016-10-24 19:09:43 krienas wrote:oro filtras svarus? karbiuratorius ar isvalytas taip kaip priklauso ir per nauja atreguliuotas?
kaip atliksi sitas proceduras ir nedirbs tada klausk, padesim.
Taip, tikriausiai oro filtras uzsikimses. Paprastas pravalymas turi padet. Užkurk, apsukas netoli ribotuvo laikyk ir per oro filtrą pilk vandenį(geriausia tiesiai iš vandentiekio šlangą atsitempk ir varyk). Vanduo 100% pramuš kamšti. Sekmes.
dirbu servise 12 metu
krienas(771)
2016-10-24 19:09:43
oro filtras svarus? karbiuratorius ar isvalytas taip kaip priklauso ir per nauja atreguliuotas?
kaip atliksi sitas proceduras ir nedirbs tada klausk, padesim.
piaggio(18)
2016-10-23 08:27:07
2016-10-23 02:02:35 tu wrote:dusta todel, kad sitam gaidziuj jau senai laikas tupet iki pavasario garaze arba kluone :lol:
Tau tai jau tikrai laikas tupėti ir tylėti savo daržinej
tu(100)
2016-10-23 02:02:35+1
dusta todel, kad sitam gaidziuj jau senai laikas tupet iki pavasario garaze arba kluone
piaggio(18)
2016-10-22 22:33:58
REIKIA PAGALBOS!! Kodėl važiuojant su motoroleriu piaggio nrg, 70cc, dvitakčiu ant viso gazo dusta variklis. Bandžiau:, pakeisti žvake, didinti kura visvien tas pats, išimti visai oro filtra visvien tas pats. Kompresija gera, pakeisti žiedai. Kaip minėjau variklis dvitaktis. Užlaužiant visa gaza ant koju kai pastatytas nedūsta viskas kaip ir gerai, ir jama gaza gerai nedusta o važiuojant ant viso dūsta... PADĖKIT, SAKYKIT KAS GALI BUTI, SKUBIAI!!!
Have questions? send us a message here
Work hours: I-V 09:00 - 17:00
UAB „Vertikali Medija“

Questions and comments