Dirzu keitimas...

Created by User 2012-06-25
2012-06-25 22:59
Sveiki noriu zinanciu paklausti kiek kainuoja pagrindinio dirzo keitimas Renault Lagunai 1998 m. 2.0 102kw?:)
2012-06-25 23:09
2012-06-25 22:59 wrote:Sveiki noriu zinanciu paklausti kiek kainuoja pagrindinio dirzo keitimas Renault Lagunai 1998 m. 2.0 102kw?:)
netoli 200lt, bet gali siuo tel paskambint pasakys tau kainyke tikslia 867104349 VADIMAS
2012-06-25 23:12
2012-06-25 22:59 wrote:Sveiki noriu zinanciu paklausti kiek kainuoja pagrindinio dirzo keitimas Renault Lagunai 1998 m. 2.0 102kw?:)
2012-06-25 23:09 wrote:netoli 200lt, bet gali siuo tel paskambint pasakys tau kainyke tikslia 867104349 VADIMAS :smoke:
O kur jus randates?
2012-06-25 23:27
2012-06-25 22:59 wrote:Sveiki noriu zinanciu paklausti kiek kainuoja pagrindinio dirzo keitimas Renault Lagunai 1998 m. 2.0 102kw?:)
2012-06-25 23:09 wrote:netoli 200lt, bet gali siuo tel paskambint pasakys tau kainyke tikslia 867104349 VADIMAS :smoke:
2012-06-25 23:12 wrote:O kur jus randates?
cia ne as, bet ten tvarkau savo automobili. vilnius, pavilnys
2012-06-25 23:30
prie to pacio, gal zinote kiek apitiksliai kainuoja dirzo pakeitimas Toyotai avensis 99m. 2, 0TD 66 kw. aciu
2012-06-25 23:35
2012-06-25 23:09 wrote:netoli 200lt, bet gali siuo tel paskambint pasakys tau kainyke tikslia 867104349 VADIMAS :smoke:
2012-06-25 23:12 wrote:O kur jus randates?
2012-06-25 23:27 wrote:cia ne as, bet ten tvarkau savo automobili. vilnius, pavilnys
cia gal randasi "geroves" teritorijoje?
2012-06-25 23:54
2012-06-25 23:30 wrote:prie to pacio, gal zinote kiek apitiksliai kainuoja dirzo pakeitimas Toyotai avensis 99m. 2, 0TD 66 kw. aciu
tai gi parase numeri, paskambink ir paklausi

Your message

Questions and comments

Dear Customers, if you can't find answers to your questions in our FAQ, please contact us. We will happily answer all your questions during work hours (Monday-Friday, from 9 am to 5 pm). Leave your detailed comment and your contact information in the form below.
iThis data is needed so that we can contact you
iThis data is needed so that we can contact you
The website uses cookies to help ensure the quality of the services we provide. You can cancel cookies at any time. More info.I agree