Citroen C5 2,0 HDI ar MB W220 E 220 CDI

Created by User 2015-01-11
2015-01-11 11:02
Sveiki,

Reikia patarimo, kurią auto geriau pirkti. Pliusai ir minusai.

Ačiū.
2015-01-11 11:05
Sory, MB W 210 kėbule. Rašydamas suklydau.
224 / 0
2015-01-11 11:13
2015-01-11 11:02 wrote: Sveiki,

Reikia patarimo, kurią auto geriau pirkti. Pliusai ir minusai.

Ačiū.
sitoj vietoj geriau vazinet viesuoju transportu arba taksi, vienas puvesis, kitas nuolat is serviso neisvaziuojantis, pasitaupyk savo nervus nepirk siu modeliu
2015-01-11 11:20
2015-01-11 11:02 wrote: Sveiki,

Reikia patarimo, kurią auto geriau pirkti. Pliusai ir minusai.

Ačiū.
2015-01-11 11:13 sieras wrote: sitoj vietoj geriau vazinet viesuoju transportu arba taksi, vienas puvesis, kitas nuolat is serviso neisvaziuojantis, pasitaupyk savo nervus nepirk siu modeliu
Čia kuris iš servisų neišvažiuoja? Citroen C5?
Ką patartum iki 1500 EUR pirkti?
224 / 0
2015-01-11 11:29
2015-01-11 11:02 wrote: Sveiki,

Reikia patarimo, kurią auto geriau pirkti. Pliusai ir minusai.

Ačiū.
2015-01-11 11:13 sieras wrote: sitoj vietoj geriau vazinet viesuoju transportu arba taksi, vienas puvesis, kitas nuolat is serviso neisvaziuojantis, pasitaupyk savo nervus nepirk siu modeliu
2015-01-11 11:20 wrote: Čia kuris iš servisų neišvažiuoja? Citroen C5?
Ką patartum iki 1500 EUR pirkti?
uz tokia suma stipriai neisibegesi, ziurek golf4, pasat b5, audine a4/a6, avensi pirma, korola, astra/vektra, volvo s/v70, oktavia,
3586 / 0
2015-01-11 11:31
2015-01-11 11:02 wrote: Sveiki,

Reikia patarimo, kurią auto geriau pirkti. Pliusai ir minusai.

Ačiū.
2015-01-11 11:13 sieras wrote: sitoj vietoj geriau vazinet viesuoju transportu arba taksi, vienas puvesis, kitas nuolat is serviso neisvaziuojantis, pasitaupyk savo nervus nepirk siu modeliu
2015-01-11 11:20 wrote: Čia kuris iš servisų neišvažiuoja? Citroen C5?
Ką patartum iki 1500 EUR pirkti?
c5 su siuo matoru hdi geras pasirinkimas, variklis problemu neturi dideliu tik ziurek ka perki kad nebutu apsitepalaves ir dirbtu gerai bei sankaba kad butu gera.kebulai retenybe kada rudyja apacios, sonai dauguma plasmasines detales.vaziuokles geros butu jei zmones keistu LDS ziemai ir vasarai per metus 2 kartus nes vaziuokle sudaro hydractive tai pasalus lds turi buti skystesnis ir uzmirsi problemas su sia masina o mb sitas nevertas demesio jis ekonomiskas bet turi rimtu problemu su kuro sistema ir siaip visokiu rimtu problemu.
2015-01-11 11:38
2015-01-11 11:13 sieras wrote: sitoj vietoj geriau vazinet viesuoju transportu arba taksi, vienas puvesis, kitas nuolat is serviso neisvaziuojantis, pasitaupyk savo nervus nepirk siu modeliu
2015-01-11 11:20 wrote: Čia kuris iš servisų neišvažiuoja? Citroen C5?
Ką patartum iki 1500 EUR pirkti?
2015-01-11 11:31 assas wrote: c5 su siuo matoru hdi geras pasirinkimas, variklis problemu neturi dideliu tik ziurek ka perki kad nebutu apsitepalaves ir dirbtu gerai bei sankaba kad butu gera.kebulai retenybe kada rudyja apacios, sonai dauguma plasmasines detales.vaziuokles geros butu jei zmones keistu LDS ziemai ir vasarai per metus 2 kartus nes vaziuokle sudaro hydractive tai pasalus lds turi buti skystesnis ir uzmirsi problemas su sia masina o mb sitas nevertas demesio jis ekonomiskas bet turi rimtu problemu su kuro sistema ir siaip visokiu rimtu problemu.
O kokia nuomonė apie Citroen C5 automatine pavarų dėže? Dėžės geros? Negenda?
3586 / 0
2015-01-11 11:48
2015-01-11 11:20 wrote: Čia kuris iš servisų neišvažiuoja? Citroen C5?
Ką patartum iki 1500 EUR pirkti?
2015-01-11 11:31 assas wrote: c5 su siuo matoru hdi geras pasirinkimas, variklis problemu neturi dideliu tik ziurek ka perki kad nebutu apsitepalaves ir dirbtu gerai bei sankaba kad butu gera.kebulai retenybe kada rudyja apacios, sonai dauguma plasmasines detales.vaziuokles geros butu jei zmones keistu LDS ziemai ir vasarai per metus 2 kartus nes vaziuokle sudaro hydractive tai pasalus lds turi buti skystesnis ir uzmirsi problemas su sia masina o mb sitas nevertas demesio jis ekonomiskas bet turi rimtu problemu su kuro sistema ir siaip visokiu rimtu problemu.
2015-01-11 11:38 wrote: O kokia nuomonė apie Citroen C5 automatine pavarų dėže? Dėžės geros? Negenda?
dezes geros retai kada genda tik ziurek ka perki kad nebutu jokiu buksavimu dauzymu, jokiu tepalu prasisunkimu, taipat ir su vaziuokle turi pasikelti tik uzkurus iskarto nusesti neturi greit .as ziureciau universala c5 ir universala zymei konfortiskesnis uz sedana, turesit a8 ar 7 bmw vaziavimo konfortui prylygsta o eksplotavimo kainos zymei mazesne c5.tik jei nusipirksite nepagailekite visiems filtrams ir skysciams pinigu sei masinai reikia kokybisku tepalu kurie kainuoja nepigei iskaitant dezes filtra ir tepalus jei automatas
2015-01-11 12:20
2015-01-11 11:31 assas wrote: c5 su siuo matoru hdi geras pasirinkimas, variklis problemu neturi dideliu tik ziurek ka perki kad nebutu apsitepalaves ir dirbtu gerai bei sankaba kad butu gera.kebulai retenybe kada rudyja apacios, sonai dauguma plasmasines detales.vaziuokles geros butu jei zmones keistu LDS ziemai ir vasarai per metus 2 kartus nes vaziuokle sudaro hydractive tai pasalus lds turi buti skystesnis ir uzmirsi problemas su sia masina o mb sitas nevertas demesio jis ekonomiskas bet turi rimtu problemu su kuro sistema ir siaip visokiu rimtu problemu.
2015-01-11 11:38 wrote: O kokia nuomonė apie Citroen C5 automatine pavarų dėže? Dėžės geros? Negenda?
2015-01-11 11:48 assas wrote: dezes geros retai kada genda tik ziurek ka perki kad nebutu jokiu buksavimu dauzymu, jokiu tepalu prasisunkimu, taipat ir su vaziuokle turi pasikelti tik uzkurus iskarto nusesti neturi greit .as ziureciau universala c5 ir universala zymei konfortiskesnis uz sedana, turesit a8 ar 7 bmw vaziavimo konfortui prylygsta o eksplotavimo kainos zymei mazesne c5.tik jei nusipirksite nepagailekite visiems filtrams ir skysciams pinigu sei masinai reikia kokybisku tepalu kurie kainuoja nepigei iskaitant dezes filtra ir tepalus jei automatas
Ačiū už patarimą.
31 / 0
2015-01-11 12:27
Siulyčiau C5 2, 0HDI nors ir 2, 2HDI gali žiurėti tik, kad kuro sistema butu BOSCH. Turėjau C5 tai labai patiko komforto atžvilgiu. Mašina galima sakyti plaukia. Variklis labai dinamiškas salone beveik jo nesigirdi, ko negali pasakyti apie 1, 9TDI. Važiuoklė patvari tik reikia keisti laiku Hidraulikos skystį. Iš kėbulo rūdija pagrinde tik galinis dangtis. Buna Pasitaiko smulkių elektronikos gedimų, bet jie nesunkiai sutaisomi. O šiaip gali pasiskaityti apie c5 autoasas.lt labai neblogai ten apie jį atsiliepia žmonės. :)
2015-01-11 12:34
2015-01-11 12:27 saaravia wrote: Siulyčiau C5 2, 0HDI nors ir 2, 2HDI gali žiurėti tik, kad kuro sistema butu BOSCH. Turėjau C5 tai labai patiko komforto atžvilgiu. Mašina galima sakyti plaukia. Variklis labai dinamiškas salone beveik jo nesigirdi, ko negali pasakyti apie 1, 9TDI. Važiuoklė patvari tik reikia keisti laiku Hidraulikos skystį. Iš kėbulo rūdija pagrinde tik galinis dangtis. Buna Pasitaiko smulkių elektronikos gedimų, bet jie nesunkiai sutaisomi. O šiaip gali pasiskaityti apie c5 autoasas.lt labai neblogai ten apie jį atsiliepia žmonės. :)
Ačiū.
2015-01-11 12:44
as tai su "sieras" lankytojo nuomone suntiku, MB 2, 2 CDI niekam tike motorai, HDI irgi apsaugok deive, jei gera nupirksi tai tau pasiseke.
3586 / 0
2015-01-11 12:52
2015-01-11 12:44 wrote: as tai su "sieras" lankytojo nuomone suntiku, MB 2, 2 CDI niekam tike motorai, HDI irgi apsaugok deive, jei gera nupirksi tai tau pasiseke.:smilewink:
pagrysk kuo blogi france 2l hdi 81 kw matoras?kad tu sakai tai sudas niekam nieko tai nesako cia sako taip tik neismaneliai reikia argumentu o jie kokie is tavo puses?HDI YRA DAUG RUSIU KAZKUR KAZKA GIRDEJAI BET NESUPRATAI MANAU TAIP TODEL IR RASAI
3586 / 0
2015-01-11 12:55
2015-01-11 12:27 saaravia wrote: Siulyčiau C5 2, 0HDI nors ir 2, 2HDI gali žiurėti tik, kad kuro sistema butu BOSCH. Turėjau C5 tai labai patiko komforto atžvilgiu. Mašina galima sakyti plaukia. Variklis labai dinamiškas salone beveik jo nesigirdi, ko negali pasakyti apie 1, 9TDI. Važiuoklė patvari tik reikia keisti laiku Hidraulikos skystį. Iš kėbulo rūdija pagrinde tik galinis dangtis. Buna Pasitaiko smulkių elektronikos gedimų, bet jie nesunkiai sutaisomi. O šiaip gali pasiskaityti apie c5 autoasas.lt labai neblogai ten apie jį atsiliepia žmonės. :)
2.2 ten jau prasideda daugiau problemu virsutiniai velenelis buna problema ju siektiek daugiau turi problemu nei 2 l
31 / 0
2015-01-11 12:57
2015-01-11 12:44 wrote: as tai su "sieras" lankytojo nuomone suntiku, MB 2, 2 CDI niekam tike motorai, HDI irgi apsaugok deive, jei gera nupirksi tai tau pasiseke.:smilewink:
Argumentuok nuomonę kodėl HDI apsaugok Dieve? Matosi iškart, kad žmogus nesidomėjęs nieko apie šiuos avriklius.
2015-01-11 13:12
2015-01-11 12:44 wrote: as tai su "sieras" lankytojo nuomone suntiku, MB 2, 2 CDI niekam tike motorai, HDI irgi apsaugok deive, jei gera nupirksi tai tau pasiseke.:smilewink:
2015-01-11 12:57 saaravia wrote: Argumentuok nuomonę kodėl HDI apsaugok Dieve? Matosi iškart, kad žmogus nesidomėjęs nieko apie šiuos avriklius.
Gal kas gali pasiūlyti kokį gerą variantą Citroen C5?
2015-01-11 15:56
automobiliai – E klasės W210 ir C klasės W202 yra labai patikimi. Bet ir vėlgi – su sąlyga, kad jie buvo protingai eksploatuojami ir deramai prižiūrimi. W210 gan lepus – laikas nuo laiko reikia remontuoti pakabą, kurioje labai daug guminių, greitai susidėvinčių, detalių. Pakabos remontas bus brangus vien todėl, kad kaskart reikės keisti daug dalių. C klasės W202 šiuo požiūriu gerokai geresnis – čia pakaba beveik negenda. Išsimušusios pakabos detalės rodo labai didelę ridą ir prastą priežiūrą. E klasėje po atnaujinimo atsirado dyzeliniai CDI varikliai. Geriausias iš jų yra 2.7 CDI, bet jame nuolat reikia stebėti aukšto slėgio siurblį. Jo remontas gali kainuoti apie 3000 litų. Su CDI nerekomenduočiau prasidėti. Kur kas geresnis bus senasis 2.9/129AG (vadinamasis trijų litrų) dyzelis. Tiesa, jis dirba garsiai, tačiau yra labai patvarus. Tai paprastas atmosferinis variklis, todėl neskaudės galva dėl turbinos ir panašių dalykų. Su šiuo varikliu nepalakstysi – jis lėtas, ilgai bėgėjasi. E Mersuose vietoj skirstymo dirželio panaudota grandinė, tad eksploatacinės išlaidos mažėja. Tepalus reikia keisti pagal kompiuterio nurodymus. W210 dažnai buvo naudojami kaip taksi. Tokių automobilių reikia vengti. Kad ir kaip nebūtų keista, bet vėlesni W210 modeliai genda dažniau, o W202 atvirkščiai – labiau genda ankstesnieji automobiliai. Tai reikėtų turėti omenyje.
2015-01-11 16:37
Reikia įsiklausyti ir į tų, kurie teigia, kad jie jautriai reaguoja į prastą kurą, nuomonę. Jei kurą perkate iš neaiškių pardavėjų, apie dyzelinį C5 verčiau pamirškite arba įsigykite atsarginį variklį.
2015-01-11 16:45
2015-01-11 16:37 wrote: Reikia įsiklausyti ir į tų, kurie teigia, kad jie jautriai reaguoja į prastą kurą, nuomonę. Jei kurą perkate iš neaiškių pardavėjų, apie dyzelinį C5 verčiau pamirškite arba įsigykite atsarginį variklį.
Kura visada pilu tik Neste degalinėse.
2015-01-12 07:12
2015-01-11 15:56 wrote: automobiliai – E klasės W210 ir C klasės W202 yra labai patikimi. Bet ir vėlgi – su sąlyga, kad jie buvo protingai eksploatuojami ir deramai prižiūrimi. W210 gan lepus – laikas nuo laiko reikia remontuoti pakabą, kurioje labai daug guminių, greitai susidėvinčių, detalių. Pakabos remontas bus brangus vien todėl, kad kaskart reikės keisti daug dalių. C klasės W202 šiuo požiūriu gerokai geresnis – čia pakaba beveik negenda. Išsimušusios pakabos detalės rodo labai didelę ridą ir prastą priežiūrą. E klasėje po atnaujinimo atsirado dyzeliniai CDI varikliai. Geriausias iš jų yra 2.7 CDI, bet jame nuolat reikia stebėti aukšto slėgio siurblį. Jo remontas gali kainuoti apie 3000 litų. Su CDI nerekomenduočiau prasidėti. Kur kas geresnis bus senasis 2.9/129AG (vadinamasis trijų litrų) dyzelis. Tiesa, jis dirba garsiai, tačiau yra labai patvarus. Tai paprastas atmosferinis variklis, todėl neskaudės galva dėl turbinos ir panašių dalykų. Su šiuo varikliu nepalakstysi – jis lėtas, ilgai bėgėjasi. E Mersuose vietoj skirstymo dirželio panaudota grandinė, tad eksploatacinės išlaidos mažėja. Tepalus reikia keisti pagal kompiuterio nurodymus. W210 dažnai buvo naudojami kaip taksi. Tokių automobilių reikia vengti. Kad ir kaip nebūtų keista, bet vėlesni W210 modeliai genda dažniau, o W202 atvirkščiai – labiau genda ankstesnieji automobiliai. Tai reikėtų turėti omenyje.
Viskas gal ir teisingai, bet 2, 9 ne atmosferinis, turbininis.Beje su mechanine deze ypatingai ekonomiskas variklis.Tik mechanines dezes turejo broka, nelaikydavo krumpleratis
2015-01-12 09:12
HDI restauravimo kaina labai priklauso nuo purkstuko gedimo, ji yra nuo 200 iki 700 Lt uz vieneta.. reikia issiaiskinti gedimo priezasti, nes jei siurblys drozles droze ar bake pvz "SUDAS"
tai sutvarkes purkstukus neilgai pavaziuosi..
2015-01-12 13:34
Na ir cdi ne ka skirsis, irgi cr.Seip kuri labiau patinka, ta ir riek pirkt.Man tik su tais faf filtrais nesamones hdi varikliuose, amzinai kazkolias klaidas meto
2015-01-12 14:45
2015-01-12 13:34 wrote: Na ir cdi ne ka skirsis, irgi cr.Seip kuri labiau patinka, ta ir riek pirkt.Man tik su tais faf filtrais nesamones hdi varikliuose, amzinai kazkolias klaidas meto
suodžių filtrus galima programiškai išjungti šioms automobilių markėms:
Audi - 1, 4 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 2.7 TDI,
3.0 TDI, 4.2 TDI, 5.0 TDI ir tt dalelių filtro (DPF)
Alfa Romeo dalelių filtro (DPF)
BMW ir Mini dalelių filtro (DPF)
Citroen dalelių filtro (DPF)
Chevrolet dalelių filtrų (DPF)
Fiat dalelių filtro (DPF)
Ford dalelių filtro (DPF)
Honda dalelių filtro (DPF)
Hyundai dalelių filtro (DPF)
Jaguar dalelių filtro (DPF)
Kia dalelių filtro (DPF)
Lancia dalelių filtro (DPF)
Mercedes dalelių filtro (DPF)
Mazda dalelių filtro (DPF)
Nissan dalelių filtro (DPF)
Opel dalelių filtro (DPF)
Peugeot dalelių filtro (FAP/DPF)
Renault dalelių filtro (DPF)
Rover dalelių filtro (DPF)
Saab dalelių filtro (DPF)
Subaru dalelių filtro (DPF)
Opel dyzelino dalelių filtro (DPF)
Volkswagen dalelių filtro (DPF)
Volvo dalelių filtro (DPF)

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you