BMW vs Passat

Created by User 2015-11-16
2015-11-16 22:07
Bmw 530 e60, arba 520. Ar passat b6.. Niekaip neapsisprendziu kuri. Pararkit pliusaisnir minusais:))
2015-11-16 23:01
Nera kor ir rinkstis, variklio patikimumas tik pas bmw + grandine o ne vagu dirzas kuri keisk kas 50t km. Vaziuokle bmw paprasta 2 sarnyrai ne 4 ar 5 kaip pas vag. tik bmw dvilitrio neimk tas ten ne variklis o parodija. Imk m57 trilitri motora ir lakstyk drasiai
1687 / 0
2015-11-16 23:31
2015-11-16 23:01 wrote: Nera kor ir rinkstis, variklio patikimumas tik pas bmw + grandine o ne vagu dirzas kuri keisk kas 50t km. Vaziuokle bmw paprasta 2 sarnyrai ne 4 ar 5 kaip pas vag. tik bmw dvilitrio neimk tas ten ne variklis o parodija. Imk m57 trilitri motora ir lakstyk drasiai :thumbup:
Na, grandinės irgi tamposi ar trūksta.Ir pakeitimas gerokai brangesnis.Tik pas mus visi mano, kad jos amžinos.O dėl važiuoklės, tai b6 Pasato važiuoklė pati paprasčiausia-po vieną šarnyrą kiekvienoj pusėj. O šiaip, BMW kaip ir aukštesnė klasė, bet išlaikyti tikrai pasatą pigiau.
3586 / 0
2015-11-17 00:22
2015-11-16 23:01 wrote: Nera kor ir rinkstis, variklio patikimumas tik pas bmw + grandine o ne vagu dirzas kuri keisk kas 50t km. Vaziuokle bmw paprasta 2 sarnyrai ne 4 ar 5 kaip pas vag. tik bmw dvilitrio neimk tas ten ne variklis o parodija. Imk m57 trilitri motora ir lakstyk drasiai :thumbup:
b6 vaziuokle zymei paprastene uz betmena ir del betmeno svorio ji daugiau gendanti nei b6.o dirzai ytempejai geros firmos iki 100000km gali vaziuoti problemu nebus tik nusipirkus auto reikia paciam pasikeisti o netiketi ka sako pardavejas kad pakeisti pries 5000km o pavaziuoji 20 000km ir truksta.grandine vistiek po 200000 km reikes keisti.nors kuris is jusu 100000km yra realiai pravaziaves su savo auto manau tik vienetai bus tai todel tik viena karta reikes pasikeisti dirza pavazinesi ir parduosi.seip betmenas ir kupranugaris jie skirtingos klases siektiek arciau betmeno klases yra pasat CC bet ten daug niuansu si auto turi
2015-11-17 07:45
Tai va kad as renkuosi masinos ir grozi ir pigesni islaikyma :( ir tarp siu dvieju masinu labai didelis skirtumas islaikymo..
O kodel ziuriu ir 2l bmw nes manau pati 3l viso pajegumo vistiek niekada gyvenime neismeginciau
Tik va passata gali ir pora metu jaunesni uz ta pacia kaina nusipirkt ir pan. Bet bmw vistiek lygiai taip pat patinka :D
2015-11-17 09:40
Betmenas perka-parduoda kupranugari...geras...Kai iš šiknaskylės ištrauktas aparatas pusvelčiui nes stovėjčs pas turką aikštelėj ar LT provincijos budulį alkašką žolėm apaugęs su ištrauktu iki dugno dyzeliu, ir poto dar turginis "betmanas" pardavinėja kuris nieko nežino apie tą mašiną ir nesupranta, nes moka tik nuimti geresnius ratus, muziką pavogti bei katalizatorių išpjauti, tai niekuo nereikia tikėti.O kai normalūs žmonės pardavinėja tai labai nesunku patikrinti, ar tikrai diržas su įtempėjais keisti.Tam reikalui yra dokumentai, sąskaitos faktūros, pagaliau servisų knygelė kuriuoje tikrai būna susegtos sčskaitos kai mašina rimtai prižiūrėta.Kaip sakoma durną ir bažnyčioj muša, nemoki pirkti, tingi rinktis, tai bent neverk kad niekad nebūna pakeisti diržai.O dėl keitimo intervalo tai kada reik keisti ne turgaus betmenai nustato, o gamykla.Pavyzdžiui kai kurių Toyota bei Peugeot, Citroen dyzelių diržai keičiami žymiai rečiau, dabar tiksliai nepamenu, ~arti +-180t km.SUgrandinemis dar pavojingiau, ypac tu markiu kurios neturi patirties su grandiniu kmechanizmais, kokia audi paemus tai ragedija ne varikliai nuo 2, 7tdim iki 4, 0 tdi ar net VW TDI PD 2, 0 103kw tepalom siublio grandine ir variklio balansiniu velenu grandine kai koks kupranugaris is turgaus betmeno nuperka pavazineja pora menesiu ir chana varikliui nes des atsleidusios grandines balansyrai buna jau ismale bloka.Bet kaip sakoma, malonus dyzelio darbo garsas viska nuslepia pirkimo euforijos metu, dar medaus betmenai privaro.Va tem ir gyvenam.Pritariu P U M P K I N tik dar priduriu, kad vokieciai pastaruoju metu pridirbo daug broko , ne tai kad susidevi ir genda grandines.O pvz Pajero 3, 2DiD geriau iskarto keist grandine tik nusipirkus, nes kai persoka varikli galima ismesti neimanoma kapitalkes padaryt normaliai.
155 / 0
2015-11-17 09:53
2015-11-17 09:40 wrote: Betmenas perka-parduoda kupranugari...geras...Kai iš šiknaskylės ištrauktas aparatas pusvelčiui nes stovėjčs pas turką aikštelėj ar LT provincijos budulį alkašką žolėm apaugęs su ištrauktu iki dugno dyzeliu, ir poto dar turginis "betmanas" pardavinėja kuris nieko nežino apie tą mašiną ir nesupranta, nes moka tik nuimti geresnius ratus, muziką pavogti bei katalizatorių išpjauti, tai niekuo nereikia tikėti.O kai normalūs žmonės pardavinėja tai labai nesunku patikrinti, ar tikrai diržas su įtempėjais keisti.Tam reikalui yra dokumentai, sąskaitos faktūros, pagaliau servisų knygelė kuriuoje tikrai būna susegtos sčskaitos kai mašina rimtai prižiūrėta.Kaip sakoma durną ir bažnyčioj muša, nemoki pirkti, tingi rinktis, tai bent neverk kad niekad nebūna pakeisti diržai.O dėl keitimo intervalo tai kada reik keisti ne turgaus betmenai nustato, o gamykla.Pavyzdžiui kai kurių Toyota bei Peugeot, Citroen dyzelių diržai keičiami žymiai rečiau, dabar tiksliai nepamenu, ~arti +-180t km.:smilewink:SUgrandinemis dar pavojingiau, ypac tu markiu kurios neturi patirties su grandiniu kmechanizmais, kokia audi paemus tai ragedija ne varikliai nuo 2, 7tdim iki 4, 0 tdi ar net VW TDI PD 2, 0 103kw tepalom siublio grandine ir variklio balansiniu velenu grandine kai koks kupranugaris is turgaus betmeno nuperka pavazineja pora menesiu ir chana varikliui nes des atsleidusios grandines balansyrai buna jau ismale bloka.Bet kaip sakoma, malonus dyzelio darbo garsas viska nuslepia pirkimo euforijos metu, dar medaus betmenai privaro.Va tem ir gyvenam.Pritariu P U M P K I N tik dar priduriu, kad vokieciai pastaruoju metu pridirbo daug broko , ne tai kad susidevi ir genda grandines.O pvz Pajero 3, 2DiD geriau iskarto keist grandine tik nusipirkus, nes kai persoka varikli galima ismesti neimanoma kapitalkes padaryt normaliai.
auto supirkimas panevezio apskiti mokam iki 200e pagal auto ir defektus 867327910
2015-11-17 11:04
Pasata kaip minejo zymiai pigiau islaikyti ir jie ne tokie lepus kaip bmw. dirza keisti kas 50 tukstanciu gali tik trydalas, keiciama kas 90 tukstaciu, pakeitimas nera brangus, va jei grandine bmw reikes keisti, nusimausi kelnias. Beto su bmw visi laikys tave marozu, darbajobu ir panasiai..
2015-11-17 12:59
Jei yra galimybė ir finansų - pirk 530 e60. Dar po šiai dienai graži mašina, morališkai neatsibodus nors pilna jų. Daug įvairių išpildymų gali pagauti. Aišku - eksplotacija, sąnaudos, draudimas, pati mašina... sudaro savo dalį didesnę nei passato. O ir nieks nelaikys tavęs buduliu, jei normaliai važinėsi. O daugiau kilovatų tai čia ne tam, kad 250 km/h skrist autostradoj. Tiesiog mieste daug smagiau vairuoti su didesniu sukimo momentu mašina. Ir žinoma - automatas. Nes pilnas važiavimo komfortas bus tik su juo.
3586 / 0
2015-11-17 16:27
2015-11-17 09:40 wrote: Betmenas perka-parduoda kupranugari...geras...Kai iš šiknaskylės ištrauktas aparatas pusvelčiui nes stovėjčs pas turką aikštelėj ar LT provincijos budulį alkašką žolėm apaugęs su ištrauktu iki dugno dyzeliu, ir poto dar turginis "betmanas" pardavinėja kuris nieko nežino apie tą mašiną ir nesupranta, nes moka tik nuimti geresnius ratus, muziką pavogti bei katalizatorių išpjauti, tai niekuo nereikia tikėti.O kai normalūs žmonės pardavinėja tai labai nesunku patikrinti, ar tikrai diržas su įtempėjais keisti.Tam reikalui yra dokumentai, sąskaitos faktūros, pagaliau servisų knygelė kuriuoje tikrai būna susegtos sčskaitos kai mašina rimtai prižiūrėta.Kaip sakoma durną ir bažnyčioj muša, nemoki pirkti, tingi rinktis, tai bent neverk kad niekad nebūna pakeisti diržai.O dėl keitimo intervalo tai kada reik keisti ne turgaus betmenai nustato, o gamykla.Pavyzdžiui kai kurių Toyota bei Peugeot, Citroen dyzelių diržai keičiami žymiai rečiau, dabar tiksliai nepamenu, ~arti +-180t km.:smilewink:SUgrandinemis dar pavojingiau, ypac tu markiu kurios neturi patirties su grandiniu kmechanizmais, kokia audi paemus tai ragedija ne varikliai nuo 2, 7tdim iki 4, 0 tdi ar net VW TDI PD 2, 0 103kw tepalom siublio grandine ir variklio balansiniu velenu grandine kai koks kupranugaris is turgaus betmeno nuperka pavazineja pora menesiu ir chana varikliui nes des atsleidusios grandines balansyrai buna jau ismale bloka.Bet kaip sakoma, malonus dyzelio darbo garsas viska nuslepia pirkimo euforijos metu, dar medaus betmenai privaro.Va tem ir gyvenam.Pritariu P U M P K I N tik dar priduriu, kad vokieciai pastaruoju metu pridirbo daug broko , ne tai kad susidevi ir genda grandines.O pvz Pajero 3, 2DiD geriau iskarto keist grandine tik nusipirkus, nes kai persoka varikli galima ismesti neimanoma kapitalkes padaryt normaliai.
nu bled bled tu tai jau senai esi brokas daune.net neskaitau tu tavo vepelioniu viena sakini uzmeciau tau kiek noriu pridarysiu asile tu sask kokiu nori lt servisu ar vokeitijos salonu jei reikia.kurva konkretus kaimietis esi dabar 21 amzius ka nori tau pagamins tik turek pazinciu asile ir prikalbes tau ka nori kai nori parduoti auto tiek zmogus eilinis tiek pirikupas kuo brangesne auto tokiam kaip tau asilui isvis primala suda.o protingas zmogus visada varo y servisa arba y atstovybe tos markes.bet ka tau daunau papasakosi kai visa para sedi forumuose ir suda mali.jei kada teks nors viena auto apziureti nepige realiai suprasi ka tai reiskia
2015-11-17 17:10
Kazkaip ir seip nemanau kad mane laikys marozu del bemso as ir pati pasitycioju dabar kad jei su bmw tai tik iki stoteles
2015-11-17 17:14
2015-11-17 12:59 wrote: Jei yra galimybė ir finansų - pirk 530 e60. Dar po šiai dienai graži mašina, morališkai neatsibodus nors pilna jų. Daug įvairių išpildymų gali pagauti. Aišku - eksplotacija, sąnaudos, draudimas, pati mašina... sudaro savo dalį didesnę nei passato. O ir nieks nelaikys tavęs buduliu, jei normaliai važinėsi. O daugiau kilovatų tai čia ne tam, kad 250 km/h skrist autostradoj. Tiesiog mieste daug smagiau vairuoti su didesniu sukimo momentu mašina. Ir žinoma - automatas. Nes pilnas važiavimo komfortas bus tik su juo.
Galimybiu tai butu, bet betkokiu atveju nesinori i masina investuot tukstanciu:(
Ir dar klausimas ar panelei reik tokio galingo automobilio kaip 530.. O va kad 2l varikliai gerokai prastesni jau ne isvieno zmogaus girdejus. Aisku kiekvieno skirtinga nuomone
Bet kokiu atveju suprantu kad visiem bmw geriau nei vw:)
7646 / 0
2015-11-17 17:49
2015-11-17 12:59 wrote: Jei yra galimybė ir finansų - pirk 530 e60. Dar po šiai dienai graži mašina, morališkai neatsibodus nors pilna jų. Daug įvairių išpildymų gali pagauti. Aišku - eksplotacija, sąnaudos, draudimas, pati mašina... sudaro savo dalį didesnę nei passato. O ir nieks nelaikys tavęs buduliu, jei normaliai važinėsi. O daugiau kilovatų tai čia ne tam, kad 250 km/h skrist autostradoj. Tiesiog mieste daug smagiau vairuoti su didesniu sukimo momentu mašina. Ir žinoma - automatas. Nes pilnas važiavimo komfortas bus tik su juo.
2015-11-17 17:14 wrote: Galimybiu tai butu, bet betkokiu atveju nesinori i masina investuot tukstanciu:(
Ir dar klausimas ar panelei reik tokio galingo automobilio kaip 530.. O va kad 2l varikliai gerokai prastesni jau ne isvieno zmogaus girdejus. Aisku kiekvieno skirtinga nuomone :thumbdown:
Bet kokiu atveju suprantu kad visiem bmw geriau nei vw:)
kas tie "visi"?Ne, nesu vw fanas.Aibe zmoniu net neziuri i JOKI bmw.Ir nebutinai jie neturi uz ka.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
1757 / 0
2015-11-17 18:04
kokie poreikiai toks ir automobilis.

sunkiai isivaizduoju savo sekancia masina tik 2wd ....
You serious?

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you