BMW E39 Ragai

Created by liutukas 2015-05-18
14 / 0
2015-05-18 10:48
Ar įmanoma ant E39 uždėti ragus jei jų originaliai nėra, planuoju pirkti E39 pasitaiko gerų variantų, bet be ragų, o be ragų man kažkaip lievai atrodo. Iškart ačiū už atsakymus.
2015-05-18 10:54
2015-05-18 10:48 liutukas wrote: Ar įmanoma ant E39 uždėti ragus jei jų originaliai nėra, planuoju pirkti E39 pasitaiko gerų variantų, bet be ragų, o be ragų man kažkaip lievai atrodo. Iškart ačiū už atsakymus.
universalui ar sedanui nori deti? bet siaip tai uzsideda nesunkiai tie ragai. nieko ten ipatingo :)
14 / 0
2015-05-18 11:22
2015-05-18 10:48 liutukas wrote: Ar įmanoma ant E39 uždėti ragus jei jų originaliai nėra, planuoju pirkti E39 pasitaiko gerų variantų, bet be ragų, o be ragų man kažkaip lievai atrodo. Iškart ačiū už atsakymus.
2015-05-18 10:54 wrote: universalui ar sedanui nori deti? bet siaip tai uzsideda nesunkiai tie ragai. nieko ten ipatingo :)
Beabejo universalui, sedano su ragais kaip ir nemačiau, bet aš kalbu apie tuos ragus, o ne stogo skersinius :)
2015-05-18 11:23
yra stogo bagazine ar butent slides taip vadinamos?

ten nuimat apvadus ant stogo virsutinis lengvai su atsuktuu plonu arba su rankom atsargiai ir pamatysit specialso vieots varztams isukti.
Srote yra slidziu, ir prisukat ~ darbo max 20-30 min.
Tik ziurekit vairo kolonele kad nebutu pavargusi- ju liga, o seip labai gera masina, jeigu ne pavargusi.
deje bamperiai labai prangus ~ 200 eur ( palyginsu golfo 6 ~ 100 eur)
2015-05-18 11:48
E39 universalui ragai uzsideda labai nesudetingai ...
srote nusipirksi ragus (ziurek kad butu visos varztu tarpines, gumos) - uz kokius 70-90 litu.
Nusiimi nuo stogo juostas, ten tam griovelyje rasi tris pazymetas grezimo vietas (graztas berods 7mm), isgresi skyles, is vidaus prasiardysi is abieju pusiu stogo lubas, pries tai nusipirk hermetiko, patepk kur reikia, statyk ragus ir suk varztus ..Neskubedamas uztruksi apie 2-3 h.
14 / 0
2015-05-18 11:54
2015-05-18 11:23 wrote: yra stogo bagazine ar butent slides taip vadinamos?

ten nuimat apvadus ant stogo virsutinis lengvai su atsuktuu plonu arba su rankom atsargiai ir pamatysit specialso vieots varztams isukti.
Srote yra slidziu, ir prisukat ~ darbo max 20-30 min.
Tik ziurekit vairo kolonele kad nebutu pavargusi- ju liga, o seip labai gera masina, jeigu ne pavargusi.
deje bamperiai labai prangus ~ 200 eur ( palyginsu golfo 6 ~ 100 eur)
Taip būtent apie liaudiškai vadinamas slides ir šneku, tai vadinasi vietos jom užsidėti paliktos. Na bėdų esu girdėjęs kad su priekiu turi, tiek vairo kolonėlė opi yra ir amortikai nelaiko, bet tokiam svoriui nėra ko norėti, turi kažkas apkrovą gauti. 3.0 l. dyzeliniai varikliai patvarūs, tik nežinau yra nuomonių su sąnaudom, sako yra dviejų tipų varikliai kurie labai ryja ir kiti kur normaliai ryja, kažin čia mitas ar tiesa?
14 / 0
2015-05-18 11:56
2015-05-18 11:48 wrote: E39 universalui ragai uzsideda labai nesudetingai ...
srote nusipirksi ragus (ziurek kad butu visos varztu tarpines, gumos) - uz kokius 70-90 litu.
Nusiimi nuo stogo juostas, ten tam griovelyje rasi tris pazymetas grezimo vietas (graztas berods 7mm), isgresi skyles, is vidaus prasiardysi is abieju pusiu stogo lubas, pries tai nusipirk hermetiko, patepk kur reikia, statyk ragus ir suk varztus ..Neskubedamas uztruksi apie 2-3 h.
Aišku, ačiū už išsamų atsakymą :)
2015-05-18 12:04
2015-05-18 11:48 wrote: E39 universalui ragai uzsideda labai nesudetingai ...
srote nusipirksi ragus (ziurek kad butu visos varztu tarpines, gumos) - uz kokius 70-90 litu.
Nusiimi nuo stogo juostas, ten tam griovelyje rasi tris pazymetas grezimo vietas (graztas berods 7mm), isgresi skyles, is vidaus prasiardysi is abieju pusiu stogo lubas, pries tai nusipirk hermetiko, patepk kur reikia, statyk ragus ir suk varztus ..Neskubedamas uztruksi apie 2-3 h.
2015-05-18 11:56 liutukas wrote: Aišku, ačiū už išsamų atsakymą :)
Sėkmės ...
2015-05-18 12:10
2015-05-18 11:23 wrote: yra stogo bagazine ar butent slides taip vadinamos?

ten nuimat apvadus ant stogo virsutinis lengvai su atsuktuu plonu arba su rankom atsargiai ir pamatysit specialso vieots varztams isukti.
Srote yra slidziu, ir prisukat ~ darbo max 20-30 min.
Tik ziurekit vairo kolonele kad nebutu pavargusi- ju liga, o seip labai gera masina, jeigu ne pavargusi.
deje bamperiai labai prangus ~ 200 eur ( palyginsu golfo 6 ~ 100 eur)
2015-05-18 11:54 liutukas wrote: Taip būtent apie liaudiškai vadinamas slides ir šneku, tai vadinasi vietos jom užsidėti paliktos. Na bėdų esu girdėjęs kad su priekiu turi, tiek vairo kolonėlė opi yra ir amortikai nelaiko, bet tokiam svoriui nėra ko norėti, turi kažkas apkrovą gauti. 3.0 l. dyzeliniai varikliai patvarūs, tik nežinau yra nuomonių su sąnaudom, sako yra dviejų tipų varikliai kurie labai ryja ir kiti kur normaliai ryja, kažin čia mitas ar tiesa?
bedu gali butu visokiu - ne tik su priekiu, vairo kolonele ar amortikais, bet su visais automobilio mazgais ..viskas priklauso nuo to, kaip buvo vazineta pries tai buvusiu seimininku, kaip buvo priziureta ir pan ...automobilis pakankamai senas, todel tikra loterija, koki pavyks nupirkti ...
del rijimo maziausiai tu klausyk kas ka sako - Vilniuj universalas automatas vis tiek valgys apie 11-12, vazinejant pakankamai kulturingai, mechanine apie 9-10, trasoj nuo 6, 5 iki 7, 5 ...priklausomai nuo vaziavimo stiliaus ...
2015-05-18 12:18
2015-05-18 11:23 wrote: yra stogo bagazine ar butent slides taip vadinamos?

ten nuimat apvadus ant stogo virsutinis lengvai su atsuktuu plonu arba su rankom atsargiai ir pamatysit specialso vieots varztams isukti.
Srote yra slidziu, ir prisukat ~ darbo max 20-30 min.
Tik ziurekit vairo kolonele kad nebutu pavargusi- ju liga, o seip labai gera masina, jeigu ne pavargusi.
deje bamperiai labai prangus ~ 200 eur ( palyginsu golfo 6 ~ 100 eur)
2015-05-18 11:54 liutukas wrote: Taip būtent apie liaudiškai vadinamas slides ir šneku, tai vadinasi vietos jom užsidėti paliktos. Na bėdų esu girdėjęs kad su priekiu turi, tiek vairo kolonėlė opi yra ir amortikai nelaiko, bet tokiam svoriui nėra ko norėti, turi kažkas apkrovą gauti. 3.0 l. dyzeliniai varikliai patvarūs, tik nežinau yra nuomonių su sąnaudom, sako yra dviejų tipų varikliai kurie labai ryja ir kiti kur normaliai ryja, kažin čia mitas ar tiesa?
2015-05-18 12:10 wrote: bedu gali butu visokiu - ne tik su priekiu, vairo kolonele ar amortikais, bet su visais automobilio mazgais ..viskas priklauso nuo to, kaip buvo vazineta pries tai buvusiu seimininku, kaip buvo priziureta ir pan ...automobilis pakankamai senas, todel tikra loterija, koki pavyks nupirkti ...
del rijimo maziausiai tu klausyk kas ka sako - Vilniuj universalas automatas vis tiek valgys apie 11-12, vazinejant pakankamai kulturingai, mechanine apie 9-10, trasoj nuo 6, 5 iki 7, 5 ...priklausomai nuo vaziavimo stiliaus ...
as turiu 2.2 125kw benzina/duja(idejau lietuvoje) automata- mieste 11-12,
uzmiestyje 8, pravaziaves virs 15 000 km, jokiu bedu, aisq pirkau vokieciose, eiskojau menesi, kainos 3-4k eur normalesniu, bet ir tai ieskoti reikia, bet uztat dabar vargo nematau... rida 280 000, yra lt variantu po 2k-3k eur, bet paskuj zmones skundziasi kad masina bluoga.

nu jo amortikai kainuoja po 150 eur..bet ir vairaimo m alonumas ne kaip golf IV 1.9 tdi, tad ir kainso tokios.
2015-05-18 13:16
2015-05-18 11:54 liutukas wrote: Taip būtent apie liaudiškai vadinamas slides ir šneku, tai vadinasi vietos jom užsidėti paliktos. Na bėdų esu girdėjęs kad su priekiu turi, tiek vairo kolonėlė opi yra ir amortikai nelaiko, bet tokiam svoriui nėra ko norėti, turi kažkas apkrovą gauti. 3.0 l. dyzeliniai varikliai patvarūs, tik nežinau yra nuomonių su sąnaudom, sako yra dviejų tipų varikliai kurie labai ryja ir kiti kur normaliai ryja, kažin čia mitas ar tiesa?
2015-05-18 12:10 wrote: bedu gali butu visokiu - ne tik su priekiu, vairo kolonele ar amortikais, bet su visais automobilio mazgais ..viskas priklauso nuo to, kaip buvo vazineta pries tai buvusiu seimininku, kaip buvo priziureta ir pan ...automobilis pakankamai senas, todel tikra loterija, koki pavyks nupirkti ...
del rijimo maziausiai tu klausyk kas ka sako - Vilniuj universalas automatas vis tiek valgys apie 11-12, vazinejant pakankamai kulturingai, mechanine apie 9-10, trasoj nuo 6, 5 iki 7, 5 ...priklausomai nuo vaziavimo stiliaus ...
2015-05-18 12:18 wrote: as turiu 2.2 125kw benzina/duja(idejau lietuvoje) automata- mieste 11-12,
uzmiestyje 8, pravaziaves virs 15 000 km, jokiu bedu, aisq pirkau vokieciose, eiskojau menesi, kainos 3-4k eur normalesniu, bet ir tai ieskoti reikia, bet uztat dabar vargo nematau... rida 280 000, yra lt variantu po 2k-3k eur, bet paskuj zmones skundziasi kad masina bluoga.

nu jo amortikai kainuoja po 150 eur..bet ir vairaimo m alonumas ne kaip golf IV 1.9 tdi, tad ir kainso tokios.
:) ar vokieciu ar belgu.. i lietuva parkeliavus per pirmus du metus.. vaziuokle amortikus tvarkysi.. poto itempejus vandens pompas ir t.t. po 3m lietuvoje lenda rudys is visu galu jai antikorozinio laiku nepadarei :) tai tiek :)

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you