BMW E30 varikliu perstatymas,prasau patarimo. dar jieskau gero odinio salono e30 coupe

Created by User 2010-10-06
2010-10-06 20:56
Sveiki, planuoju statyti i bmw e30 varikli 1.8is. ar viskas tinka? ar tinka kompai, deze, pravodke? Pagrindiniai trukumai 1.8 is variklio.? dar jieskau salono e30 coupe. Lauksiu patarimu ir pasiulimu.
2014-06-13 07:37
o koks matoras pries tai stovejo? isui barska kompensatoriai ir veleneliai o taip jie nebijo gazo, beja manau kad tau teks pravotke nes eina atskiros babinos ant jo paliinus su 1.8 paprastu(tikslei nezinau reikia paciam pasidometi)
2014-06-13 08:14
2014-06-13 07:37 wrote: o koks matoras pries tai stovejo? isui barska kompensatoriai ir veleneliai o taip jie nebijo gazo, beja manau kad tau teks pravotke nes eina atskiros babinos ant jo paliinus su 1.8 paprastu(tikslei nezinau reikia paciam pasidometi)
maziau nusisnekek.. Pas 1.8IS niekas ten nebarska nei tie veleneliai nei ka.. pas paprasta 1.8i barska veleneliai ir t.t. o i bmw gali betkoki varikli ideti daugiausiai ka reik perdarti tai ausu tvirtinima.. viskas.. ir ismetima.
2014-06-13 08:15
jai varikli imi tai su pravotke.. bet kompas vistiek pirekyje statosi tai su kompu pasiemi. o uzkurimui 3ar 5 laidai susijungia ir viskas veikia :)
2014-06-13 09:21
2014-06-13 07:37 wrote: o koks matoras pries tai stovejo? isui barska kompensatoriai ir veleneliai o taip jie nebijo gazo, beja manau kad tau teks pravotke nes eina atskiros babinos ant jo paliinus su 1.8 paprastu(tikslei nezinau reikia paciam pasidometi)
2014-06-13 08:14 wrote: maziau nusisnekek.. Pas 1.8IS niekas ten nebarska nei tie veleneliai nei ka.. pas paprasta 1.8i barska veleneliai ir t.t. o i bmw gali betkoki varikli ideti daugiausiai ka reik perdarti tai ausu tvirtinima.. viskas.. ir ismetima.
Gal nekalabekim visų iS `ų vardu.Neapskaičiuoti ilgam tarnavimui , pasitaiko ir grandinė išsitampius, ir velenėliai būna suėsti, tada nei traukos kurios ir taip nėra juose nei naudos , tik BMW pavadinimas.Kaip sakoma pradedančiūjų vairuotojų savimeilei paglostyt, va ir aš is-ą turiu.Tikri is-ai tai 4, 6 ir 4, 8 o tikras bmw perasideda nuo 2, 5 24v.-3, 0-3, 2-3, 6-3, 8-4, 4-5, 0 v10 o kregždei optimaliausiais M 3, 2L bet nei tikro atkaklumo ieškant , nei realaus noro tokį turėti, nes įsivazduoja kad 1, 8is.ir bmw ženkliukas yra jėga.Kad nors jų dar būtų likę geros būklės, manau rast tokį ne taip jau paprasta.Mano nuomone verčiau bent šešiukės 2, 0 24v paieškoti negu 1, 8-1, 8is.
2014-06-13 10:59
2014-06-13 07:37 wrote: o koks matoras pries tai stovejo? isui barska kompensatoriai ir veleneliai o taip jie nebijo gazo, beja manau kad tau teks pravotke nes eina atskiros babinos ant jo paliinus su 1.8 paprastu(tikslei nezinau reikia paciam pasidometi)
2014-06-13 08:14 wrote: maziau nusisnekek.. Pas 1.8IS niekas ten nebarska nei tie veleneliai nei ka.. pas paprasta 1.8i barska veleneliai ir t.t. o i bmw gali betkoki varikli ideti daugiausiai ka reik perdarti tai ausu tvirtinima.. viskas.. ir ismetima.
2014-06-13 09:21 wrote: Gal nekalabekim visų iS `ų vardu.Neapskaičiuoti ilgam tarnavimui , pasitaiko ir grandinė išsitampius, ir velenėliai būna suėsti, tada nei traukos kurios ir taip nėra juose nei naudos , tik BMW pavadinimas.Kaip sakoma pradedančiūjų vairuotojų savimeilei paglostyt, va ir aš is-ą turiu:lol::lol::lol:.Tikri is-ai tai 4, 6 ir 4, 8 o tikras bmw perasideda nuo 2, 5 24v.-3, 0-3, 2-3, 6-3, 8-4, 4-5, 0 v10 o kregždei optimaliausiais M 3, 2L bet nei tikro atkaklumo ieškant , nei realaus noro tokį turėti, nes įsivazduoja kad 1, 8is.ir bmw ženkliukas yra jėga.Kad nors jų dar būtų likę geros būklės, manau rast tokį ne taip jau paprasta.Mano nuomone verčiau bent šešiukės 2, 0 24v paieškoti negu 1, 8-1, 8is.
nei tu turejei ta krekzde isa nei tu ta x5 isa turi. kazkur paskaite apie e36 ir vel meistra vaidina. taip taip tu gi masinu turejes bele kiek. visi zinom. nu triochala ir tiek.
2014-06-13 11:25
2014-06-13 08:14 wrote: maziau nusisnekek.. Pas 1.8IS niekas ten nebarska nei tie veleneliai nei ka.. pas paprasta 1.8i barska veleneliai ir t.t. o i bmw gali betkoki varikli ideti daugiausiai ka reik perdarti tai ausu tvirtinima.. viskas.. ir ismetima.
2014-06-13 09:21 wrote: Gal nekalabekim visų iS `ų vardu.Neapskaičiuoti ilgam tarnavimui , pasitaiko ir grandinė išsitampius, ir velenėliai būna suėsti, tada nei traukos kurios ir taip nėra juose nei naudos , tik BMW pavadinimas.Kaip sakoma pradedančiūjų vairuotojų savimeilei paglostyt, va ir aš is-ą turiu:lol::lol::lol:.Tikri is-ai tai 4, 6 ir 4, 8 o tikras bmw perasideda nuo 2, 5 24v.-3, 0-3, 2-3, 6-3, 8-4, 4-5, 0 v10 o kregždei optimaliausiais M 3, 2L bet nei tikro atkaklumo ieškant , nei realaus noro tokį turėti, nes įsivazduoja kad 1, 8is.ir bmw ženkliukas yra jėga.Kad nors jų dar būtų likę geros būklės, manau rast tokį ne taip jau paprasta.Mano nuomone verčiau bent šešiukės 2, 0 24v paieškoti negu 1, 8-1, 8is.
2014-06-13 10:59 wrote: nei tu turejei ta krekzde isa nei tu ta x5 isa turi. kazkur paskaite apie e36 ir vel meistra vaidina. taip taip tu gi masinu turejes bele kiek. visi zinom. nu triochala ir tiek.
2014-06-13 12:08
2014-06-13 07:37 wrote: o koks matoras pries tai stovejo? isui barska kompensatoriai ir veleneliai o taip jie nebijo gazo, beja manau kad tau teks pravotke nes eina atskiros babinos ant jo paliinus su 1.8 paprastu(tikslei nezinau reikia paciam pasidometi)
per keturis metus jau manau bus kazka padares jis su tuo E30..
2014-06-13 14:09
2014-06-13 09:21 wrote: Gal nekalabekim visų iS `ų vardu.Neapskaičiuoti ilgam tarnavimui , pasitaiko ir grandinė išsitampius, ir velenėliai būna suėsti, tada nei traukos kurios ir taip nėra juose nei naudos , tik BMW pavadinimas.Kaip sakoma pradedančiūjų vairuotojų savimeilei paglostyt, va ir aš is-ą turiu:lol::lol::lol:.Tikri is-ai tai 4, 6 ir 4, 8 o tikras bmw perasideda nuo 2, 5 24v.-3, 0-3, 2-3, 6-3, 8-4, 4-5, 0 v10 o kregždei optimaliausiais M 3, 2L bet nei tikro atkaklumo ieškant , nei realaus noro tokį turėti, nes įsivazduoja kad 1, 8is.ir bmw ženkliukas yra jėga.Kad nors jų dar būtų likę geros būklės, manau rast tokį ne taip jau paprasta.Mano nuomone verčiau bent šešiukės 2, 0 24v paieškoti negu 1, 8-1, 8is.
2014-06-13 10:59 wrote: nei tu turejei ta krekzde isa nei tu ta x5 isa turi. kazkur paskaite apie e36 ir vel meistra vaidina. taip taip tu gi masinu turejes bele kiek. visi zinom. nu triochala ir tiek.
2014-06-13 11:25 wrote: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Kvatrini, slepk tu is cia savo ryza galva, oro cia negadines. Tau tik pasvajot apie isgaidinta uzdujinta kregzde, o tu cia vel visazini meistra vaidini. Nuo tevo bybio dar nenulipes, o jau apie masinas nusisneka. Busimas keliu gaidelis, stobal.
2014-06-13 14:10
2014-06-13 07:37 wrote: o koks matoras pries tai stovejo? isui barska kompensatoriai ir veleneliai o taip jie nebijo gazo, beja manau kad tau teks pravotke nes eina atskiros babinos ant jo paliinus su 1.8 paprastu(tikslei nezinau reikia paciam pasidometi)
2014-06-13 08:14 wrote: maziau nusisnekek.. Pas 1.8IS niekas ten nebarska nei tie veleneliai nei ka.. pas paprasta 1.8i barska veleneliai ir t.t. o i bmw gali betkoki varikli ideti daugiausiai ka reik perdarti tai ausu tvirtinima.. viskas.. ir ismetima.
2014-06-13 09:21 wrote: Gal nekalabekim visų iS `ų vardu.Neapskaičiuoti ilgam tarnavimui , pasitaiko ir grandinė išsitampius, ir velenėliai būna suėsti, tada nei traukos kurios ir taip nėra juose nei naudos , tik BMW pavadinimas.Kaip sakoma pradedančiūjų vairuotojų savimeilei paglostyt, va ir aš is-ą turiu:lol::lol::lol:.Tikri is-ai tai 4, 6 ir 4, 8 o tikras bmw perasideda nuo 2, 5 24v.-3, 0-3, 2-3, 6-3, 8-4, 4-5, 0 v10 o kregždei optimaliausiais M 3, 2L bet nei tikro atkaklumo ieškant , nei realaus noro tokį turėti, nes įsivazduoja kad 1, 8is.ir bmw ženkliukas yra jėga.Kad nors jų dar būtų likę geros būklės, manau rast tokį ne taip jau paprasta.Mano nuomone verčiau bent šešiukės 2, 0 24v paieškoti negu 1, 8-1, 8is.
pasikartosiu KVATRYNI TU triochalu TRIOCHALA
2014-06-13 18:43
2014-06-13 07:37 wrote: o koks matoras pries tai stovejo? isui barska kompensatoriai ir veleneliai o taip jie nebijo gazo, beja manau kad tau teks pravotke nes eina atskiros babinos ant jo paliinus su 1.8 paprastu(tikslei nezinau reikia paciam pasidometi)
2014-06-13 08:14 wrote: maziau nusisnekek.. Pas 1.8IS niekas ten nebarska nei tie veleneliai nei ka.. pas paprasta 1.8i barska veleneliai ir t.t. o i bmw gali betkoki varikli ideti daugiausiai ka reik perdarti tai ausu tvirtinima.. viskas.. ir ismetima.
matos kad tu glusas žaliu agurku uzkapokjas, nevaizduok kad kazka tu ble zinai, tau visa logika dar parase (virgis85) tik per daug meslo prilipines su tais tikrais isais taii matai kad snieas senai nutirbes bet dar galva erai pasales (gautum tikra 2, 0iS arba 2.5iS va ten tai mieli zvereliai tik tai va retenybe juos uztikt) ir beja ant e30 eina iS'as su coupe kebulu ir su LSD reduktoriumi ir jis turi tik 100kw m42b18c, sakau nes pats toki turiu...
2014-06-13 18:49
2014-06-13 07:37 wrote: o koks matoras pries tai stovejo? isui barska kompensatoriai ir veleneliai o taip jie nebijo gazo, beja manau kad tau teks pravotke nes eina atskiros babinos ant jo paliinus su 1.8 paprastu(tikslei nezinau reikia paciam pasidometi)
2014-06-13 12:08 wrote: per keturis metus jau manau bus kazka padares jis su tuo E30..
neblogai cia tik db pastebejau kada sukurta tema :D keista kad ismeti i pirma vieta sia tema
2014-06-14 10:37
2014-06-13 07:37 wrote: o koks matoras pries tai stovejo? isui barska kompensatoriai ir veleneliai o taip jie nebijo gazo, beja manau kad tau teks pravotke nes eina atskiros babinos ant jo paliinus su 1.8 paprastu(tikslei nezinau reikia paciam pasidometi)
2014-06-13 08:14 wrote: maziau nusisnekek.. Pas 1.8IS niekas ten nebarska nei tie veleneliai nei ka.. pas paprasta 1.8i barska veleneliai ir t.t. o i bmw gali betkoki varikli ideti daugiausiai ka reik perdarti tai ausu tvirtinima.. viskas.. ir ismetima.
2014-06-13 18:43 wrote: matos kad tu glusas žaliu agurku uzkapokjas, nevaizduok kad kazka tu ble zinai, tau visa logika dar parase (virgis85) tik per daug meslo prilipines su tais tikrais isais taii matai kad snieas senai nutirbes bet dar galva erai pasales (gautum tikra 2, 0iS arba 2.5iS va ten tai mieli zvereliai tik tai va retenybe juos uztikt) ir beja ant e30 eina iS'as su coupe kebulu ir su LSD reduktoriumi ir jis turi tik 100kw m42b18c, sakau nes pats toki turiu...
pas isa eina 103kw ar m42 ar m44. niutonai tik skiresi. dar pasakyk kuo skiresi 2.0 ir 2.5 nuo 2.0is ir 2.5is ?
2014-06-14 21:17
2014-06-13 08:14 wrote: maziau nusisnekek.. Pas 1.8IS niekas ten nebarska nei tie veleneliai nei ka.. pas paprasta 1.8i barska veleneliai ir t.t. o i bmw gali betkoki varikli ideti daugiausiai ka reik perdarti tai ausu tvirtinima.. viskas.. ir ismetima.
2014-06-13 18:43 wrote: matos kad tu glusas žaliu agurku uzkapokjas, nevaizduok kad kazka tu ble zinai, tau visa logika dar parase (virgis85) tik per daug meslo prilipines su tais tikrais isais taii matai kad snieas senai nutirbes bet dar galva erai pasales (gautum tikra 2, 0iS arba 2.5iS va ten tai mieli zvereliai tik tai va retenybe juos uztikt) ir beja ant e30 eina iS'as su coupe kebulu ir su LSD reduktoriumi ir jis turi tik 100kw m42b18c, sakau nes pats toki turiu...
2014-06-14 10:37 wrote: pas isa eina 103kw ar m42 ar m44. niutonai tik skiresi. dar pasakyk kuo skiresi 2.0 ir 2.5 nuo 2.0is ir 2.5is ?
2.0i turi 92kw 171Nm, 95kw 165Nm , o 2.0 iS turi 141kw 209Nm taip paciai kaip 2.5 plyta,

2.5i turi 126kw 226Nm , o 2.5 iS turi 145kw - 155kw 265nm

Cia apie e30

jai kazkuom netiki te pasiciakinsi
http://www.carinf.com/en/7ef02458.html
2014-06-15 11:09
2014-06-13 18:43 wrote: matos kad tu glusas žaliu agurku uzkapokjas, nevaizduok kad kazka tu ble zinai, tau visa logika dar parase (virgis85) tik per daug meslo prilipines su tais tikrais isais taii matai kad snieas senai nutirbes bet dar galva erai pasales (gautum tikra 2, 0iS arba 2.5iS va ten tai mieli zvereliai tik tai va retenybe juos uztikt) ir beja ant e30 eina iS'as su coupe kebulu ir su LSD reduktoriumi ir jis turi tik 100kw m42b18c, sakau nes pats toki turiu...
2014-06-14 10:37 wrote: pas isa eina 103kw ar m42 ar m44. niutonai tik skiresi. dar pasakyk kuo skiresi 2.0 ir 2.5 nuo 2.0is ir 2.5is ?
2014-06-14 21:17 wrote: 2.0i turi 92kw 171Nm, 95kw 165Nm , o 2.0 iS turi 141kw 209Nm taip paciai kaip 2.5 plyta,

2.5i turi 126kw 226Nm , o 2.5 iS turi 145kw - 155kw 265nm

Cia apie e30

jai kazkuom netiki te pasiciakinsi
http://www.carinf.com/en/7ef02458.html
nereike man nieko skaityti. zinomi modelei. lietuvoje nors viena 2.0 2.5 isa bent jau matei?
2014-06-15 15:01
2014-06-14 10:37 wrote: pas isa eina 103kw ar m42 ar m44. niutonai tik skiresi. dar pasakyk kuo skiresi 2.0 ir 2.5 nuo 2.0is ir 2.5is ?
2014-06-14 21:17 wrote: 2.0i turi 92kw 171Nm, 95kw 165Nm , o 2.0 iS turi 141kw 209Nm taip paciai kaip 2.5 plyta,

2.5i turi 126kw 226Nm , o 2.5 iS turi 145kw - 155kw 265nm

Cia apie e30

jai kazkuom netiki te pasiciakinsi
http://www.carinf.com/en/7ef02458.html
2014-06-15 11:09 wrote: nereike man nieko skaityti. zinomi modelei. lietuvoje nors viena 2.0 2.5 isa bent jau matei?
O tu nemates?
2014-06-15 17:23
2014-06-14 21:17 wrote: 2.0i turi 92kw 171Nm, 95kw 165Nm , o 2.0 iS turi 141kw 209Nm taip paciai kaip 2.5 plyta,

2.5i turi 126kw 226Nm , o 2.5 iS turi 145kw - 155kw 265nm

Cia apie e30

jai kazkuom netiki te pasiciakinsi
http://www.carinf.com/en/7ef02458.html
2014-06-15 11:09 wrote: nereike man nieko skaityti. zinomi modelei. lietuvoje nors viena 2.0 2.5 isa bent jau matei?
2014-06-15 15:01 wrote: O tu nemates?
ne nemates. ju nedaug gamyboje ejo, tad kad lt tokiu nera.

Your message

Questions and comments
If you have any questions or suggestions, please write to us here. Leave your contact information and comment in the form below. We will try to respond as soon as possible. Our working hours are I-V 9.00 AM - 5.00 PM.
This data is needed so that we can contact you
This data is needed so that we can contact you